Volledige versie bekijken : Den Haag, Diane's secret, Laan van NOI 200a, Jessica
satjack
14 juni 2011, 22:14
Naam : Jessica
Nationaliteit / taal : Nederlands
Leeftijd : 21 jaar
Haarkleur/lengte : blond/lang
Ogen: Blauw
Lengte : 1m75
Postuur /Cupmaat : Slank /B-cup
Piercing : Nee
Tatoo: Ja
Service : tongzoenen, frans zonder , lesbische trio
satjack
14 juni 2011, 22:15
Was al weken van plan om lieve lekkere Jessica eens te gaan bezoeken, maar op de een of andere manier kwam het er steeds niet van, maar verleden week was ik er weer eens en Jessica was er dus eindelijk was het zover en had ik een date met haar.
Moest even op de kamer wachten maar das geen ramp en Jessy zat al even gezellig bij me op d estoel en toen mochten we naar d ekamer toe.
We begonnen al gelijk lekker te zoenen want Jessica weet wel dat ik daar van hou en zoenen kan Jessica bijzonder lekker :)
Na de wasbeurt begonnen we elkaars lichaam te verkennen en mmmmmmmm Jessica heeft wel hele lekkere mooie borsten waar je lekker mee kan spelen :tongue:
Langzaam maar zeker ging Jessica naar beneden en kreeg een lekkere franse massage van haar wat zij ook zeer lekker kan doen.
Uiteraard wilde ik haar ook lekker verwennen en begon bij haar nek en vond mijn weg langzaam naar beneden via haar lekkere borsten tot ik op het plekje was waar ik wilde zijn en haar lekker verwend hebt waar ze zichtbaar en hoorbaar van genoot :)
Zoals altijd ging de tijd weer veel te snel, dus had nog maar weinig tijd om nog even intiem te gaan maar dat maakt mij niet uit want gewoon een uurtje lekker vrijen, knuffelen en elkaar verwennen is al zo lekker met Jessica, dus er komt zeker een vervolg schatje, en dan nemen we minder tijd voor lekker vrijen en meer tijd voor intiem, dan gaan we gewoon de hele kamasutra doornemen samen hehehe
Oh en sgat die belofte staat, volgende keer zal ik je billen wel wat harder onder handen nemen, dus niet gaan schreeuwen dan, want zijn je eigen woorden :p