Volledige versie bekijken : Judith (Dominicaanse)
koosje12
12 juni 2011, 01:49
Waarom is het andere topic van Judith (http://www.partytreff-xanten.nl/gallery/girl-gallery/Judith/109.html) niet meer benaderbaar? Deze dame is nog steeds actief heb ik zaterdag tot vol genoegen kunnen merken. :biggrin:
koosje12
8 november 2011, 19:50
Er is vanuit de mod's geen reactie meer gekomen, maar Judith werkt er wel degelijk nog steeds. Daarom maar een nieuw paspoortje:
Nationaleit: Dominicaanse
Talen: spaans ,duits
Leeftijd: eind 20, begin 30
Uiterlijk: stevig
Haren: lang krullend zwart haar
Cupmaat: cup d
Lengte: +-1,70m
Service: pzc, nmc
In tegenstelling tot de foto's op de site had ze nu weelderig krullende haren, dit deed haar voorkomen zeer goed.
Toen Jessi me uitnodigde om naar beneden te gaan wilde Judith mee en hier geldt niet "zeg maar nee, dan krijg je er twee". Beneden wisten deze beide dames er samen een prettige sessie van te maken. Toen het Jessi's beurt was lag Judith er wel een beetje inactief bij, dat was een kleine tegenvaller.
rootman
19 november 2011, 04:45
Is Judith geen Brasiliana? We hebben even over huizenprijzen in Brasil gepraat. Of zijn er 2 Judiths?
mooneye
19 november 2011, 12:17
nee nee Judith is echt van de dominicaanse.
Marmion
23 november 2011, 13:46
Deze gezellige dame heeft mij een rondleiding gegeven. Lichamelijk niet echt mijn type, maar sprak wel een mooi woordje Nederlands.
rootman
20 december 2011, 17:46
Judith is echt een prima dame! Ze was niet mijn eerste keus, want ze is wel een beetje volslank, en had eigenlijk als eerste Magda of Katy gepland. Dat ging niet door, dus de eerste sessie met haar. Ja, ik supergeil, ik ging even uit mijn dak met haar borsten links en rechts van mijn kop toen ze bovenop me zat: Perverso!!! was haar reactie... Als 'straf' likte ik haar oksel: ze kan dus niet tegen kietelen....Judith is een gezellige dame, leuk, heel lief, en oh zo lekker in bed. Judith wil wel dat je niet te snel gaat: OK, later meer... Een lieve, warme dame. 3e sessie: Een heerlijk poesje om te beffen. Ze verzocht met klem om rustig aan te doen. No problem mamita, ik heb alle tijd voor je.... Judith is heel betrokken. Ze geeft de tijd en ruimte om het mooi op te bouwen, werd kletsnat (en smaakte oh, zo lekker!!!). Inderdaad ze vertelde me dat ze was gekomen, no surprise here.
Ze staat nu dus nu op mijn favo lijstje van Xanten: als Judith er is dat is een extra pre.
koosje12
4 februari 2012, 14:09
Het eerste nummer van de dag was deze keer met Judith. Dit bleek achteraf een goede keuze. Met deze dame heb ik een goede sessie mogen beleven.
Later op de dag wist ze me nog een keertje naar beneden te lokken waar ze later ook nog ondersteund werd door Susi. Door een ietwat te korte pauze kwam er ondanks een zeer groot doorzettingsvermogen van de beide dames helaas geen resultaat. Dat lag echter zeer zeker niet aan de dames.
GrootMeester
13 maart 2012, 23:04
Ook met Judith wezen spelen. Deze dame is goedgekeurd. Fijne tieten ook, trouwens.
En oh man, als ze je aankijkt met die mooie ogen van haar. :)
bad pritt
21 maart 2012, 19:39
Judith is een van mijnfavorietvrouwen in Xanten, wat een mooi gezicht, staat op gelijke hoogte met Elvira.
Schitterende ogen die je met veel warmte en lachend aankijken doen je smelten.
Ze lacht graag, praat graag, raakt je graag aan, houd van sex, het is een latina vrouw pur sang om maar wat cliche te bevestigen.
Haar service is heel erg goed, ze houdt er tempo on maar ze heeft een zeer leuk voorspel en pzc is erg goed, met zeer veel druk een heerlijk.
Kan er zo op klaarkomen en dat lukt er niet velen.
Neuken top bij haar ze doet goed mee, akteert een beetje maar niet storend en doggie op die heerlijke latina ass, dan houd ik het niet lang en gisteren was ik in dat standje ook weer even los van de aarde.
Judith is een prachtige warme vrouw.
Die me al 2 x na een beurt met licht verliefde gevoelens weer mee terug naar boven neemt.
Nibor76
17 november 2013, 19:47
Nationaliteit: Dominicaanse/Spaans
Talen: Spaans ,Duits
Leeftijd: 38
Uiterlijk: stevig 80kg
Haren: lang krullend zwart haar extentions
Cupmaat: cup d
Lengte: +-1,70m
Service: pzc, nmc, knuffelen
5637
Ik zag dat Judith deze week op de agenda stond, met Judith had ik een goede band.
Toen ik er net was ergens eind 2011 vormden Judith samen met Katy en Janette de latinakabel.
Ik kon dan ook vaak een trio doen samen met een van die vrouwen.
Meestal was dat met Katy omdat ook Dominicaans met om en om play met die heerlijke vrouwen, de kont van Katy en de tieten van Judith.
Ergens rond deze tijd ging ze weg en bleef weg ruim een jaar verbleef ze als niet dvp met alle verplichtingen in het thuisland dus gewoon een dayjob en als vrouw in de samenleving.
Judith stond op de lijst maar ik heb meer naamgenoten (niet van haar) op de lijst zien staan met dezelfde foto dus was wel wat skeptisch
Ik was koud binnen ik zag Judith en zij zag mij en wist nog gelijk wie ik was van gezicht van naam niet zo, een omhelzing was het gevolg.
Omhelzing was er ook een van herkenning van iemand van voor die tijd ze zag er nog niet één sinds ze deze week voor het eerst weer de hoge hakken aan deed.
Ook merkte ze op dat het erg veranderd was qua bezetting maar ook de locatie.
Viola, Anni, Katy, Janette waren nog dezelfde van de groep, nog wel waarvan die laatste nu aan het rondkijken is in een andere club.
Ze was wel openhartig wat ze ervan vond, ik deelde de mening.
Judith als Domicaans/Spaanse zette na ruim een jaar weer voet in Xanten dit omdat zij het hier kende de reden is altijd hetzelfde (geld) hoe anders ze het verhaal ook inkleuren.
Ik begon dus met Judith als eerst maar kreeg een trio met Isabell.
Ook goed maar liever had ik het niet.
Ze heeft me gepijpt in ik heb haar gelikt en kreeg uiteindelijk Isabell om te neuken en klaar was ik alweer.
De tweede keer met Judith begon in de op dat moment nog lege achterzaal op de banken ditmaal wel met ons tweetjes in 69 maar ook daar ging het weer mis ik voelde meer handen en Anni had zich gemeld en klom op mijn pik en reed me klaar wederom nog steeds niet Judith geneukt.
Zometeen is ze er een halve dag en weg gemiste kans.
Dit omdat ik haar al zeker driekwartier niet gezien had en ook niet tijdens etenstijd maar gelukkig bleef ze die hele dag.
Weer opgeilen op de bank en hop naar zimmer.
Jammer alles bezet dus maar op de kleine speelweide maar ik kan me daar echt niet concentreren de muziek schalt ook daar uit de luidsprekers en het licht is ook te fel.
Meer dan een halve harde zat er niet in en daar kan ik niet mee neuken gelukkig de tijd afgewacht totdat er plek vrij was gekomen.
Na enig concentratie kreeg ik hem weer hard zeker met die grote borsten van haar waar je heerlijk aan kan sabbelen, kneden je gezicht er tussen kan leggen dat bleek een goed medicijn en was weer in staat om het karwei af te maken.
In normaal en doggy en in normaal positie klaargekomen.
Later nog een no-sex sessie gehad.
Ze blijft nog een maandje of twee even centjes verdienen.