PDA

Volledige versie bekijken : Kami (Roemeense) ex-Camelia PHG/ex-LR

pipokoeien
19 juni 2010, 18:45
Haarkleur/-lengte : donkerbruin
Lengte dame : 1.69?(ik meet alleen de diepte en breedte)
Postuur/Cupmaat : b
Nationaliteit/Taal : roemeens/ oekraiens
Leeftijd : 23
Tatoeages/Piercings :
Service: standAard, denk met com
Voordelen: leuke griet met goede after sales
Nadelen: geen kont
Tijdsduur : 40min
Prijs : 50
Extra’s bij het bezoek: pff wat een beest

verborgen schoonheid die pipo wel beviel

suspens
7 juni 2011, 16:54
Naam : Kami ( camelia)

Nationaliteit/Taal : roemeens ( duits-engels)

Leeftijd : 23j

Haarkleur/-lengte : bruin (met wat blonde kleuring erin), haar op schouderhoogte

Lengte dame : 1m70

Postuur/Cupmaat : 90B

Tatoeages/Piercings : nee

Service: PZC tot einde (FT), NMC, ANAAL; TZ , RIMMEN, SOFT DOMINA

Voordelen: leuke babbel en neemt alle tijd om jou in de puntjes te verwennen.

Nadelen: niet direct een nadeel

LBHL
7 juni 2011, 19:00
Ik was in Golden Time en herkende deze vrouw vanuit Happy Garden. Dit is dezelfde: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?21970-Camelia-Roemeens-oekraiens&highlight=camelia

suspens
7 juni 2011, 20:55
deed vroeger standaard service. kende haar van Planet en naar jaar terug tegengekomen in GT. heeft standaardservice uitgebreid met anaal en klaarkomen in mondje.... en kan er wel van genieten. heeft haar naam veranderd naar KAMI omdat er blijkbaar al een gelijkaardige naam was in GT ( amelia - camelia). heb al verscheidene leuke kamermomenten gehad met haar en steeds opnieuw voor herhaling vatbaar alhoewel je dit wel met meerdere schatjes hebt in GT. ;-)

Carlitos
5 juli 2011, 08:26
Heel apart meisje, ziet er heel gewoontjes uit, net een schooljuf:baby2:. Beetje arrogant, maar tijdens het gesprek komt er steeds vaker een mooie lach tevoorschijn. Vorige week de eerste kamer sessie gehad met haar, teasend kussen, lekker pijpen met veel sound en daarna cowgirl waarbij ze heel lang volledig al het werk deed. Vanwege tijdgebrek het half uur volgemaakt.
Gisteren tijdens een zeer slappe maandag na een big party en een groots gevierde verjaardag van Cupido kwam ik gelukkig deze mooie Kami tegen. Keuze was niet reuze, hoewel Anita op mijn schoot mijn jongeheer wakker te maken, dus voor een 2de keer op korte tijd voor Kami gekozen.
Mijn keuze kon niet beter zijn deze dag, wat een heerlijke 4 uurtjes heb ik met deze dame beleeft. Ik heb nog nooit zo lang geneukt als met deze dame. Rimmen is niet mijn ding, en een beetje domina is ze zeer zeker. Hoewel dat helemaal niet bij deze dame past.
Een combinatie van PSE en GFE heb ik beleeft gisteren, voor herhaling vatbaar. Helaas is ze pas weer 8 aug. terug van haar vakantie aan haar moederland. Het zit er dik in dat ik dan weer van de partij ben.

BSesamstraat
5 juli 2011, 13:56
Heel apart meisje, ziet er heel gewoontjes uit, net een schooljuf:baby2:. Beetje arrogant, maar tijdens het gesprek komt er steeds vaker een mooie lach tevoorschijn. Vorige week de eerste kamer sessie gehad met haar, teasend kussen, lekker pijpen met veel sound en daarna cowgirl waarbij ze heel lang volledig al het werk deed. Vanwege tijdgebrek het half uur volgemaakt.
Gisteren tijdens een zeer slappe maandag na een big party en een groots gevierde verjaardag van Cupido kwam ik gelukkig deze mooie Kami tegen. Keuze was niet reuze, hoewel Anita op mijn schoot mijn jongeheer wakker te maken, dus voor een 2de keer op korte tijd voor Kami gekozen.
Mijn keuze kon niet beter zijn deze dag, wat een heerlijke 4 uurtjes heb ik met deze dame beleeft. Ik heb nog nooit zo lang geneukt als met deze dame. Rimmen is niet mijn ding, en een beetje domina is ze zeer zeker. Hoewel dat helemaal niet bij deze dame past.
Een combinatie van PSE en GFE heb ik beleeft gisteren, voor herhaling vatbaar. Helaas is ze pas weer 8 aug. terug van haar vakantie aan haar moederland. Het zit er dik in dat ik dan weer van de partij ben.

Gert-Jan ,
hoe herken ik haar ? klinkt goed.
Heb ze bv een tattoo of iets dergelijks

MichelJ
5 juli 2011, 16:28
Gert-Jan ,
hoe herken ik haar ? klinkt goed.
Heb ze bv een tattoo of iets dergelijks

Vraag maar aan Moni hoe je haar herkent ;)

Carlitos
5 juli 2011, 19:20
ik heb foto's, maar daar zijn ze hier erg streng in...:heul:

Gewoon wachten tot 8 aug. Bbertb!

MichelJ
5 juli 2011, 19:24
ik heb foto's, maar daar zijn ze hier erg streng in...:heul:

En terecht. Of wil Gert-Jan ook met een fotootje op de site? ;)

Carlitos
5 juli 2011, 19:29
En terecht. Of wil Gert-Jan ook met een fotootje op de site? ;)

En weer ben jij wijzer dan ik....:annieengel: Was trouwens a joke. Ik weet hoe dames erover denken, dus geen foto's van dames bij mij.

Trouwens geen tatoeages of ijzerwerk.

Carlitos
30 augustus 2011, 14:55
Tijdens mijn laatste bezoek was het de bedoeling van Kami dat ze 8 aug. weer terug kwam. Ik heb hier niets meer vernomen van haar, is ze al gespot door andere beren? Bbertb misschien :gruebel:

jacky pakutra
30 augustus 2011, 16:13
niet meer gezien...

Alabama
30 augustus 2011, 18:24
Heb een voicemailbericht achtergelaten om te vernemen waar ze ergens uitspookt.

jacky pakutra
30 augustus 2011, 19:18
goed bezig alabama...hopelijk komt ze snel weer boven water.

Alabama
30 augustus 2011, 19:27
goed bezig alabama...hopelijk komt ze snel weer boven water.

Dat hoop ik ook. Benieuwd of er reactie komt. Mocht ze uit Duitsland vertrokken zijn, dan zal er vanuit haar Duitse prepaidje geen respons meer komen. Ze had destijds allerlei verhalen over Zwitserland, dus afwachten... :)

jacky pakutra
30 augustus 2011, 19:56
sommige dames wisselen sneller van tel nr dan van klant....als je aan de lopende band voicemail krijgt is dat in ieder geval geen goed teken. In het roemeense klasje weten ze vast meer...ben het eergisteren vergeten te vragen, ook omdat ik met mijn hoofd bij andere zaken was . Maar goed, in ieder geval bedankt voor de moeite, keep us posted :)

Carlitos
31 augustus 2011, 08:56
Ze is al meer dan twee maanden weg, dan is de kans toch wel erg klein dat ze toch terug komt. En als haar voicemail aanstaat dan zie ik nog meer donkere wolken verschijnen :frown:

Maar dat je haar nummer hebt is wel tof, maar die "poef Handy's" gaan wat JP al zegt vaker uit de lucht als in de lucht. Ik heb ook een nummer van een dame, maar daar verwacht ook niet meer veel van. We zullen zien wat die Roemeentjes doen.

bosbeer
31 augustus 2011, 09:54
Van de Roemeentjes hoef je het wat dat betreft niet te hebben. Als je ze iets vraagt over een meisje weten ze nooooit ergens van en ze zeggen dan ook niet geïnteresseerd te zijn in dat meisje. Het is altijd ikke ikke ikke en..........

Carlitos
31 augustus 2011, 11:03
Bosbeer, waarom altijd die negatieve toon over Roemeense dames of DVP's. Hou het gewoon gezellig... :biggrin:

Hoewel een betreffende Roemeense dame me nog altijd niet heeft terug gebeld..... Ach die KUT Roemeense wijven :angryfire:

jacky pakutra
31 augustus 2011, 11:27
Haha bosbeer ergens heb je wel gelijk. Ze zitten er alleen voor zichzelf , En vriendinnen binnen een club zijn er niet echt. Zij wil jouw geld en waar die andere dames uithangen zal haar weinig schelen.
Toch krijg ik altijd wel een goed en normaal antwoord als ik vraag waar een betreffende dvp uithangt... Maar hangt er ook vanaf hoe vaak je kamert met degene aan wie je de vraag stelt denk ik ...haha grt

---
- Sent from my iPhone using Tapatalk

ijsbeer11
31 augustus 2011, 13:23
Heb haar voor jullie een email gestuurd... Mocht ik antwoord krijgen zal ik daar hier over berichten.
Ik schat zelf in dat ze of in Roemenie zit, of inderdaad in Zwitserland.
Probleem met haar is dat ze vaak optrekt met de clubhoppende Maria

suspens
31 augustus 2011, 15:06
Hey guys,

Ken Kami reeds geruime tijd en had ze net aan de lijn en ik kon hetvolgende mededelen.
Kami zal in de nabije toekomst niet in Golden Time terug te vinden zijn. Haar Duits Gsm nummer is niet meer in gebruik en op e-mail zal ze ook niet meer reageren.
Voor de rest gaat alles goed en is ze verry happy :freu:
bij deze kan dit topic dus gesloten worden.

LBHL
31 augustus 2011, 16:18
kami is in roemenie.

Alabama
31 augustus 2011, 19:41
Van de Roemeentjes hoef je het wat dat betreft niet te hebben. Als je ze iets vraagt over een meisje weten ze nooooit ergens van en ze zeggen dan ook niet geïnteresseerd te zijn in dat meisje. Het is altijd ikke ikke ikke en..........

Ze zitten daar om geld te verdienen en met Wikipedia te spelen verdien je geen dubbeltje.

Carlitos
31 augustus 2011, 20:04
Kami, het was een genoegen. :cool: