PDA

Volledige versie bekijken : Barbara die Theke frau von Xanten

mooneye
1 juni 2011, 12:26
Barbara die Theke (voor de gene die niet weten wat theke is, in nederlands de bar dame of te wel de gast vrouw) frau von Xanten, bestond nog geen discussie over dus bij deze gestart.
Wat is Barbara voor een soort vrouw? Barbara is in mijn ogen een vrouw die alle touwtjes goed strak in de handen heeft maar daarbij het concept van party treffen zeker niet uit het oog verliest. Barbara is een vrouw die al bij binnenkomst me met open armen staat op te wachten, en geeft zo het een thuis komen gevoel.
On opgemerkt weet ze ieder goed in de gaten te houden, zodat ze een goede indruk en verlangens van de nieuwe gasten heeft, en daar vervolgens in sommige gevallen de goede dame op kan aftesturen, om zo weer een nieuwe gast het naar tevredenheid te maken.
Over de stamgasten maar te zwijgen, die hoeft ze het de tevredenheid niet meer voor te zetten, hoog uit aan tesporen dat ze te weinig actief zijn.

Maar om het geen lang verhaal te maken Theke frau Barbara is Xanten en Xanten is Barbara. Een Theke frau waar we trots op mogen zijn.

Barbara wenn du das einmal liest, ich danke dich von hertzen fur die guten zeit und hoffe noch viel zeit mit sie party zu machen.
Danke Barbara.

Grusse Dolf

franky31081
2 juni 2011, 10:03
een mooiere bewoording van deze dame is onmogelijk

Mille
7 juni 2011, 13:07
Ja prachtige woorden, en ja zo is het ook . Kort samen gevat een duivel in een engel lichaam. Wat een figuur , wat een vrouw, de stemming maker van Xanten ! Jammer dat ze ACHTER de bar staat !

klauwhamer
7 juni 2011, 14:42
Sorry jongens , ze is al lange tijd bezet door mij ! Kijken mag, aankomen niet !!

Ricardo Banana
8 juni 2011, 12:27
Dat is correct klauwhamer, anders krijgen ze met mij te maken.

franky31081
8 juni 2011, 16:39
Dat is correct klauwhamer, anders krijgen ze met mij te maken.
helaas ben je er niet altijd banana en lickmeister en ik vermaken ons wel met die geile frau

P11111
8 juni 2011, 17:37
Lisa is ook een lieverd en een kanjer.

IAM469
8 juni 2011, 18:23
Volgende week woensdag ga ik (voor het eerst) naar Xanten, ben heel benieuwd...
Verslag volgt later

mooneye
9 juni 2011, 08:28
Zeer zeker zijn lisa en Carolina ook lieve Theke frauen, maar Barabara is gewoon Xanten.
En idd Banana persoonlijke berscherming is soms nodig, ze was blij dat je er was

jabby
4 januari 2014, 16:59
Inderdaad ik vind het jammer dat ze achter de bar staat i.p.v. op de barkruk voor de bar.

John Befever
18 maart 2014, 16:13
Barbara, is zeker de juiste dame op de juiste plek. MAAR dat was niet altijd zo, Barbara is op de werkvloer begonnen net als alle andere meiden.
We kunnen de dames de mooiste naam geven en de hemel n prijzen, het zijn gewoon hoertjes. Daar is niets mis mee, ben heel er blij met Xanten al heb ik momenteel zeer weinig tijd HELAAS.
Barbara dus die als hoertje de mannen veel te snel afwerkte om zo snel mogelijk ongeinteresseerd weer rokend boven te kunnen zitten, ja dat was op de oude locatie nr 29. De tijd dat plots veel poolse sletjes probeerden Jenny en de gasten het leven zuur te maken, gelukkig greep Jenny in, bloeide de zaak op en uiteindelijk is de huidige egenaar het die PTX groot en mooi maakte met als thekefrau Barbara als wakend oog.
Barbara had haar juiste plek als locatie leidster gevonden en doet dit volgens mij met alle (ondeugende) pret en vrolijkheid, niets ontgaat Barbara.
Zat er eens redelijk gespannen van de hoofdpijn, Barbara kwam met de tabletten en zette me op een rustig plekje, na een half uurtje was ik weer topfit, ook dan bezorgt ze je meteen een juiste dame waarvan zij weet dat die n de smaak valt.

BARBARA een TOP WIJF, super gastvrouw die op de juiste plek en die de gasten altijd correct weet te beoordelen en te behagen.
Natuurlijk heeft ook Barbara ondeugende momenten maar blijft zij in haar rol als gastvrouw.

Ik geef haar een hele vette 10 plus