Volledige versie bekijken : Iris
Willem2
19 oktober 2005, 22:53
Naam : Iris
Haarkleur/-lengte : blond
Lengte dame : 1.70m
Postuur/Cupmaat : Normaal tot slank , B-Cup
Nationaliteit/Taal : Roemeense, duits goed
Leeftijd : 24 jaar
Tatoeages/Piercings :
Service : Goed, Zoenen, Beffen, Aftrekken, NMC, PZC
Bijzonderheden : Is deze dame nog aanwezig in GT ???
Horny_one
24 oktober 2005, 12:47
Of deze dame Roemeens is weet ik niet. Maar afgelopen zondag Nemo getroffen in GT die met deze dame geweest is. Hij had enkele details die als aanvulling kunnen dienen:
Dame werkt alleen in de weekenden (zaterdag en zondag)
Dame heeft een tattoo op schouder en een neuspiercing
Dame heeft voorheen in Tropicana gewerkt waar ze daar de TA was Zie ook fotos en info. (http://www.saunaclub-tropicana.de/iris/iris.html)
Grtz, H_1
Mauriceyep
1 januari 2007, 13:47
De laatste tijd is Iris weer regelmatig te bewonderen in GT. Ik ben nog nooit met haar naar de kamer geweest, maar ik heb een jaar geleden een danssolo van haar gezien die ze samen met de flipperkast, in het halletje naar de tuin, uitvoerde alsof het een danspartner was met vele jaren danservaring (zoiets blijft je wel bij). Iris had een tattoo op haar schouder, maar hier heeft ze nu een volledig zwart onleesbaar balkje van gemaakt, er stond eerst "pain".
Caligula
2 januari 2007, 10:21
Iris had een tattoo op haar schouder, maar hier heeft ze nu een volledig zwart onleesbaar balkje van gemaakt, er stond eerst "pain".
Heb haar gisteren in Living Room Kaarst gezien. Maar of dat blijvend is:confused:
Caligula
stano
21 januari 2007, 11:21
Een week geleden was Iris weer in GT werkzaam
Wagons-Lits
20 april 2007, 18:58
Vrouwen...
'k heb Iris afgelopen Woensdag in LR gezien. Ze zegt dat ze part-time werkt, omdat ze ook andere bezigheden heeft. Haar haar is wat donkerder dan op de foto's van 'Tropicana' maar het is haar zeker, dat van die tattoo klopt.
Omdat ze verreweg de fraaiste der aanwezige dames was met haar aangepapt na het avondeten. Een aardige meid: je kan goed met haar praten en ze dwong me niet snel een kamer op. Daar eindigden we overigens wel, en jongens, dat was een feest : ze heeft me alle hoeken van de kamer laten zien - wat heeft die een energie.... Inderdaad een Top-Act.
W-L
tony70
15 augustus 2007, 21:27
Weet iedereen of werkt de Iris nog bij LR? Ik kan LR in een paar weken bezoeken
Willem2
15 augustus 2007, 23:37
Weet iedereen of werkt de Iris nog bij LR? Ik kan LR in een paar weken bezoeken
Afgelopen zaterdag waren er volgens mij geen roemeense dames en zijn velen op vakantie of weg............
MiniME
16 augustus 2007, 08:39
Iris is de laatste weken gewoon weer in GT te zien. Ze is gelukkig 5-10 kilo aangekomen en dat is maar goed ook, ze was echt veel te mager, nu ziet het er weer interesant uit!
tony70
16 augustus 2007, 14:16
Dank u Willem 2 en MiniME.
Ik herinner haar van twee jaar geleden bij de Blauwe club van de Nota en toen was zij vrij slank; Een paar kilo's is al beter! Weet u welke dageniris bij GT werkt of is het beter vraag de club?
MiniME
16 augustus 2007, 21:39
helaas is haar electronische outlook agenda uit de lucht, maar zou even naar GT bellen;