Volledige versie bekijken : Partytreff Lavita in Wallenhorst, Delia (Russin, EE cup)
Megaboob
27 mei 2011, 21:48
Naam: Delia
Nationaliteit: Russisch
Taal: Engels/Russisch
Leeftijd: 28
Lengte: 1,80 m
Lichaam/Kleur: volslank, blanke huis
Haar: donkerblond, kort
Cup-maat: 110 EE-cup, naturel
Tatoo/Piercing: GEEN
Service: NMC, PZC,, Tongzoenen, Russisch
Tijd: s30 minuten
Prijs/Extra´s: 40,- Euro per half uur + 25 euro extra voor Russisch standje.
Megaboob viel gisteren letterlijk in de boter bij Acapulco, ik was nog niet binnen, of zag Delia al zitten, en zij heeft twee grote pluspunten, zullen we maar zeggen! :smile2:
Dit vereiset dus een nader onderzoek, dus even bij haar op de bank gaan zitten, waarbij we even nader kennis maakten. Het gaat dus om een russische dame van 28 jaar, eerste dag in Acapulco (en in het vak zei ze, maar dat betwijfel ik!) Het is een lange dame, ca 1,80 meter, maar ook behoorlijk romig, er zit wel een laagje vet op. Maar ja, dan haar borsten, een eerlijke naturelle 110EE cup, en die komt Megaboob helaas niet zo vaak tegen in het wild, dus na het vragen of het ook mogelijk was om het op zijn Russisch af te maken bij haar, kwam de sleutelvraag.
Zoals de meeste russinen was ze behoorlijk actief, goed tongzoenen en teasen met haar borsten, pijpen was goed maar niet geweldig, moet ze wellicht nog wat beter leren, maar dat boedide allemaal niet wan tik wilde nog amar een ding, en dat was tussen deze gigaborsten klaar komen! Ze werkte daar gewillig aan mee, in een heerlijke positie voor mij, ik liggend, en zij liet me lekker gaan tussen die borsten. Het duurde dus niet lang voor ik haar voorzien had van mijn zaad. Heerlijk klaar gekomen, wat een ervaring, en wat een aanwinst voor de boob-lovers, en dan zeker de liefhebber die van naturelle borsten houd!
Als afronding nog even nagepraat en tongzoenen, dat was allemaal prima dus. Later op de avond nog even een praatje gemaakt. ze had het wel wat rustig, en was nog niet helemaal overtuigd of ze hier mee door zou gaan. Zou jammer zijn, want er is toch wel een markt voor dit soort dames denk ik persoonlijk.
Al met al een verfrissende ervaring, en leuk te zien tussen alle graatmagere Roemeentjes die Acapulco bevolken tegenwoordig. Niets mis mee, maar afwisseling is toch key voor een geslaagde avond!
Herhalingsgevaar: groot, als was het maar voor die 110EE cup!
:smoke: Megaboob
knap van je megaboob dat je steeds weer weet te vinden de dames met mega grote tieten
Zou het om dezelfde Delia met cup EE gaan die al minimaal een jaar in Pauschalclub Dortmund haar diensten heeft aangeboden? Volgens de beschrijving lijkt het er sterk op. Zo ja, dan is ze zeker niet nieuw in het vak, maar misschien wel in een saunaclub.
Zie op http://www.pauschalclub.de/dortmund/girl/delia haar foto's en voorkeuren.
Er staat bij vermeld dat ze in Dortmund voor onbepaalde tijd afwezig is... Met deze volslanke Delia heb ik in augustus 2010 in Dortmund in een uitstekende sessie met o.a. kussen en tongzoenen het bed gedeeld, waarbij ik ook haar geile megaborsten volop mocht strelen. Ja, ik werd ook bijzonder opgewonden van die EE-naturals. Verder vond ik het een zeer aangename dame, zowel in de barruimte als, belangrijker, op de kamer.
In Dortmund had ze trouwens de Roemeense nationaliteit. Als het om dezelfde dame gaat is ze inmiddels misschien van afkomstland veranderd... Dat doen Roemeentjes in hun woorden wel vaker.
Hallo Peter1966 ik heb jou berichtje gelezen en dacht er ook zo over.
Want Josef heeft met Delia ook het bed gedeeld.
Dat was ook in die Pauschalclub.Maar als ik voor haar moest betalen,dan zou ik toch liever een slanker meisje kiezen.
Die Dalia was zeker geen slechte in bed.Maar ik vond het net zo'n Bootwerkster Type ,zeker als je haar op zijn hondjes nam.
Voor Babcy die ook in die zelfde Pauschalclub werkt daar zou ik zeker voor betalen als zij in een FKK club zou werken.
Maar Peter1966 ik weet niet zeker of dit dezelfe dame is?
Want Megaboob schrijft in haar paspoortje dat ze Russisch is en kort donkerblond haar heeft.
En Delia in die Pauschalclub had kort wit haar.Maarja de kapper doet wonderen.
Megaboob
31 mei 2011, 00:16
Peter en Josef, dat klopt, het is inderdaad de Delia van de foto, dus jullie kennen haar al. Ze gaf aan Russin te zijn, maar in de EU te kunnen werken m.b.v. een Roemeens paspoort....
de 110EE is in ieder geval indrukwekkend, de dame zelf zou inderdaad iets af mogen vallen, maar dat zou dan weer ten koste gaan van die megaboobs waarschijnlijk.... een enorm dilemma dus!
Maar onderschat die wat voller dame Delia niet!
Want zij spreekt wel 7 of 8 verschillende talen heeft ze Josef verteld.
Nu kunnen ze dat Josef gouw wijs maken,want Josef is al blij als ik mij in het Piet Bamberger Duits mij verstaanbaar weet te maken.
Zij is geloof ik zeker géén dom blondje.
Ik heb in het verleden ook al eens de kamer gedeeld met een dame met een pontje meer in de Pauschalclub in Münster is van de zelfde eigenaar,Maar dat was een Duitse Dame ik weet haar naam niet meer .
Dat was ook supper met haar op de kamer,ben toen zowat een uur op de kamer geweest.
De gebruikelijke tijd in zo'n Pauschalclub is ongeveer 20 minuten.
Maar als de klik er is tussen beiden ,dan lijken de dames wel geen klok meer te kunnen kijken.
Knabbel
31 mei 2011, 08:45
Deze dame ook gespot in Velbert. Aan Jünther vertelde ze Spaanse te zijn en inderdaad nieuw in het vak. Ik had bij beide al mijn twijfels, te meer omdat ze me bekend voorkwam, maar ik kon haar niet plaatsen. Kan me wel voorstellen dat Megaboob onder de indruk was, want ze heeft inderdaad gigantische jetsers. Ze heeft best een leuke kop, maar voor mij te struis. Sterker nog: ik zou er in kunnen kamperen. Ze zat vrijwel de hele dag in het Roemeense zithoekje achter de bar waar zich ook de extra kluisjes bevinden. Maakt wel een rustige indruk, en zeker niet zo verveeld als de rest van de Roemeense clan er soms bij zit.
Morgen zal ze wel Italiaanse zijn...
Megaboob
31 mei 2011, 21:47
Met mijn beperkte kennis van de Russische taal heb ik in ieder geval vast kunnen stellen dat ze Russisch spreekt. Maar dat zegt niets, want dat kunnen wel meer oost europese dames. Ze kan dus inderdaad ook een andere nationaliteit hebben, maakt niet uit, die tieten zijn gewoon GROOT en perfect voor de liefhebber van naturelle borsten. Geen grammetje siliconen! Wetenschappelijk vastgesteld door Dr. Megaboob!
Megaboob
facial
1 juni 2011, 07:53
Zo is het magaboob het gaat om d'r tieten en niet waar ze woont of geboren is
Ja Delia heeft grote Borsten!!! En dan wil je het natuurlijk ook wel op zijn Russisch doen.
En wat maakt het dan ook nog uit of ze Roemeens is.Kijk op zijn Russisch klingt dan veel beter als ze dan ook nog Russisch spreekt.
Maar deze dame spreekt wel 7/8 verschillende talen.
Deze Delia heeft puur geinvesteerd in de talen,maar ook in het eten.
En natuurlijk is de sex het toetje voor haar,ze lust er wel pap van.
Jackless
3 juni 2011, 19:43
Afgelopen woensdagavond Megaboobs Titzilla monster ook eens aan een nadere inspectie onderworpen. Ze had die avond weinig klanten en zat op een gegeven moment samen met het andere Aca Titzillamonster (Marga?, ben haar naam kwijt maar werkte een jaar geleden ook al in Aca) op een bankje. Megaboob was duidelijk niet op de hill die avond want zoveel kilo hangend natuurgeweld op een vierkante meter blijft niet uit het zicht van zijn radar. Dit gaf mij de kans om eens kennis te maken met de Titzilla's. Beide zijn lieve aardige dames met een enorm boezempartij, echter de rest van hun lijven is ook vrij stevig. Ondanks de aanlokkelijk gedachte om een tiental kilo's boven mijn hoofd te zien wiebelen (Ik zou bijna een prijsvraag willen uitschrijven voor het exacte gewicht van deze vier borsten samen), wisten deze dames me voor de rest niet echt op te winden. Ik besloot dan ook tot teleurstelling van de twee om geen sleutel te laten halen. Soms heeft een ijsbeer zijn sterke momenten om niet voor de optische wip alleen te gaan. De liefhebber van borsten kan zeker zijn lol op met deze dames. ...En als ik het goed gezien heb zat er bij Delia een derde borst verstopt achter haar navel.....maar dat moet iedere ijsbeer maar zelf gaan inspecteren. Kortom voor de boobgenieter is er momenteel veel te beleven op de hill.
Josef
11 januari 2012, 22:07
Deze Delia werkt tegenwoordig in Partytreff Lavita in Wallenhorst.
Onder de naam Julia.
http://www.partytreff-lavita.de/girls/julia.html
Peter81
14 januari 2012, 10:05
wow deze club is flink vooruit gegaan, denk snel bezoeken
krukar
19 augustus 2012, 11:45
Naam: Julia
http://www.partytreff-lavita.de/uploads/pics/DSC07427_v.jpg
Nationaliteit/Taal : Roemeens - Duits
Leeftijd : 24
Haarkleur/-lengte : Lang blond haar
Lengte dame : 175cm
Postuur/Cupmaat : KF38, cup F80.
Tatoeages/Piercings : Geen
Service: PMC/PZC, NMC, KB, 69, DS, Beffen
Voordelen: Van die tieten zou je een jaar kunnen leven in een hongerwinter, spreekt zeer veel talen
Nadelen:
Tijdsduur : Geen tijdsdruk. Houdt zich aan de standaard 20 min.
Prijs : All inclusive
Julia is lang en heeft enorme tieten, zeer imposant. Ze is ook erg kundig op gebied van talen, ik begrijp dat ze er een stuk of 11 spreekt. Voor de liefhebber van enorme borsten is dit natuurlijk ultiem. Ook de rest van haar service-arsenaal is van prima niveau. Deze dame is ook zeer netjes en je zal vaak zien dat ze bezig is om de club netjes te houden d.m.v. opruimen van glazen, rommel e.d.
Mijn cijfer: 8,5/10
krukar
15 oktober 2012, 15:57
Recente ontwikkeling in de club: er zijn 4 dames uitgezet wegens onvoldoende arbeidsprestaties / kwaliteit.
Julia is één van deze 4 dames en is niet meer werkzaam in de club.
Admin
30 oktober 2012, 16:14
Naam : Delia
Nationaliteit/taal : Roemeense / duits
Leeftijd : 29jr
Haarkleur/lengte : blonde halflange/korte haren
Lengte : 1.78
Postuur / Cupmaat : Normaal wat voller / G-cup
Tatoeage/Piercing :
Service : PZC, NMC, beffen, massage
Extra :
Admin
30 oktober 2012, 16:17
https://www.ijsberenforum.com/img/erotikparkbuende/delia/1.JPG (www.partytreff-buende.com)
https://www.ijsberenforum.com/img/erotikparkbuende/delia/3.JPG (www.partytreff-buende.com)
https://www.ijsberenforum.com/img/erotikparkbuende/delia/2.JPG (www.partytreff-buende.com)
koosje12
30 oktober 2012, 19:36
Deze rondborstige Roemeense (die overigens 7 talen vloeiend spreekt) heeft in het verleden in Pauschalclub Muenster gewerkt als Delia, daarna tot voor kort in Partytreff La Vita in Wallenhorst als Julia en vervolgens nog een paar daagjes in Totalclub Onsabrueck waar de samenwerking haar of de club blijkbaar niet zo goed bevallen is, want nu zit ze blijkbaar in Bünde.
Josef
30 oktober 2012, 20:33
Deze rondborstige Roemeense (die overigens 7 talen vloeiend spreekt) heeft in het verleden in Pauschalclub Muenster gewerkt als Delia, daarna tot voor kort in Partytreff La Vita in Wallenhorst als Julia en vervolgens nog een paar daagjes in Totalclub Onsabrueck waar de samenwerking haar of de club blijkbaar niet zo goed bevallen is, want nu zit ze blijkbaar in Bünde.
Dit berichtje van Koosje12 klopt als een Bus!
Deze Delia spreekt inderdaad wel 7 talen.
Toen Josef met haar gekamert heeft,toen werkte ze nog in Pauschalclub Münster of Dortmund Holzwickede dat weet ik niet zeker meer.
Maar wat ik wel nog weet de ze een best bos hout voor de deur had en hebt.
En toen had ze een kort kapsel blond,daar door viel ze op bij Josef,je het was wel geen kort zwart haar.
Ook heeft ze bij Lavita in Wallenhorst gewerkt,maar toen wij er op zondags waren was ze vrij,wel hing er een foto van haar in de club.
Maar Josef kijkt wel uit met die wat vollere Dames,want het is een keer zowat Josef zijn Dood geweest.
Zo lag Josef een keer onder zo'n wat volleren Dame te Beffen ,en die dame werd zo Geil als boter.
En zij drukte die doos in Josef zijn gezicht,zodat Josef geen lucht meer kreeg en bijna stikte.
Ze pijpte wel goed,in het Duits Blazen,maar ik had eerder het iedéé dat ze all het zuurstof uit het hoofd en helen lichaam zoog.
forgetskinnyletsgetfatty
6 november 2012, 00:25
Delia
Onbetwist de dame met de “grootste borsten” in het huis tijdens mijn bezoek, ze had mij al herkend bij mijn entree, en ze mocht de rondleiding voor mij verzorgen.
Ze is een kilo of 20 afgevallen, die voornamelijk van de buik/billen en bovenbenen zijn verdwenen, waardoor ze een beter figuur heeft gekregen.:biggrin:
In het verleden had ik aangename sessies met Delia gescoord, maar andere club, andere standaards. Met gemengde gevoelens de sessie tot einde gebracht, omdat je weet dat ze veel beter kan, als wat ze deze keer ten uitvoer bracht.:frown:
koosje12
25 november 2012, 23:17
Deze dame zit onder haar vorige werknaam (die ze in Pauchalclub Dortmund had) ondertussen in Partytreff Buende na heel even in Osnabrueck op de lijst te hebben gestaan. (samen met Larissa die in Buende Andra heeft omdat er al een Larissa werkzaam was)
too slow
9 december 2013, 23:30
Julia (ex-Delia) is na ex-PC Dortmund, ex-PC Muenster, ex-La Vita, ex-Erotikpark Buende en ex-TC Osnabrueck nu ook ex-Love Toxic. Ze werkt nu in Partytreff Geseke. Of beter ex-Partytreff Geseke want het oord heet nu Tempel der Lust.
Megaboob
9 december 2013, 23:33
Ze heeft ook nog een paar dagen in Acapulco gewerkt, alwaar ik ook het genoegen een keer met haar (tieten) had!
Mods, kan samengevoegd worden!
Megaboob
krukar
10 december 2013, 07:46
Julia (ex-Delia) is na ex-PC Dortmund, ex-PC Muenster, ex-La Vita, ex-Erotikpark Buende en ex-TC Osnabrueck nu ook ex-Love Toxic. Ze werkt nu in Partytreff Geseke. Of beter ex-Partytreff Geseke want het oord heet nu Tempel der Lust.
Nope, zit niet in Geseke maar in K8 in Hamm. Is trouwens flink wat kilo's verloren.
fr_loper
29 maart 2015, 07:58
Julia (ex-Delia) is na ex-PC Dortmund, ex-PC Muenster, ex-La Vita, ex-Erotikpark Buende en ex-TC Osnabrueck , ex-Love Toxic, ex-Partytreff Geseke, ex-K8 in Hamm, ex Acapulco, werkt nu weer onder de naam Delia in La Vita
http://www.partytreff-lavita.de/girls/delia.html
11270 11272
fr_loper
29 maart 2015, 16:52
Draadje mag samen gevoegd worden met https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?25844-Partytreff-Lavita-in-Wallenhorst-Delia-%28Russin-EE-cup%29 , gaat om zelfde dame
fr_loper
18 april 2015, 18:24
Julia (ex-Delia) is na ex-PC Dortmund, ex-PC Muenster, ex-La Vita, ex-Erotikpark Buende en ex-TC Osnabrueck , ex-Love Toxic, ex-Partytreff Geseke, ex-K8 in Hamm, ex Acapulco, werkt nu weer onder de naam Delia in La Vita
en weer ex La vita, is nu werkzaam in tempel der Lust
http://tempel-der-lust.de/objects/show/id/80