Inloggen

Volledige versie bekijken : Leeftijd van de ijsberen

anali
21 mei 2011, 16:08
Ik kan me zo voorstellen dat de service van een jonge DL bij een ijsbeer van een jaar of 20 anders is dan de service bij een veertiger-ijsbeer (zoals ikzelf).
Zou het daarom niet handig zijn als we bij onze reacties/ervaringen van de DL's de leeftijd van de betreffende ijsbeer zouden kunnen zien???

Alabama
21 mei 2011, 16:44
Waarom zou dat anders zijn?

Gondolas9
21 mei 2011, 18:15
Omdat beren graag de illusie koesteren dat eigenlijk, deep down, de dames toch voor hun charmes (hun afgetraind twintiger/veertiger/zestiger-lichaam, hun humor, hun sprankelende intelligentie, etc.) vallen en niet voor een 50 euro-biljet?

jacky pakutra
21 mei 2011, 22:23
tuurlijk is de service gemiddeld genomen beter bij een 20 dan bij een 40 jarige
je zoent toch zelf ook liever/prettiger met een lekker wijf van 20 dan met een vrouw van 40...

ik zeg gemiddeld... aangezien er ook wel dames zijn die door de bank genomen iedereen ongeveer hetzelfde servicepakket geven...
maar over het algemeen....ervan uitgaande dat 2 beren exact hetzelfde zijn in wat ze willen , dan is het toch logisch dat zo'n meisje liever een beter uitziende beer in haar bed heeft liggen...

we hebben het hier dus puur over de leeftijd welke weer uiteraard sterk verband houdt met de looks...dus kom niet aan met verhalen dat jonge gasten vaak harder ketsen enz..dat neem ik hier niet mee, ik heb het specifiek over gemiddelde betere behandeling.
of dacht je dat zo'n meisje van 20 net zo graag zoent met een man die de leeftijd van haar vader heeft

daarom juist vind ik de opmerking van anali zeer relevant en een zeer goed punt...al kan ik me voorstellen dat de oudere beren de illusie willen blijven koesteren dat iedereen hetzelfde betaalt en dus hetzelfde behandeld wordt..
en ten overvloede merk ik nogmaals op dat dit gemiddeld door de bank genomen geldt en niet voor alle beren noch dames

MiniME
22 mei 2011, 08:53
Uitzonderingen zijn er altijd, maar als je het over gemiddelde hebt, dan zitten de meeste (let op: niet alle!) DVPs helemaal niet te wachten op jonge gastjes van 20, maar hebben ze de voorkeur voor "middelbare" mannen die netjes verzorgd zijn en ook nog eens enig respect tonen richting de dames. Kijk, als ze moeten kiezen tussen een oud, vies mannetje van 80 of een jonge god van 20, dan is het helder dat ze voor de laatste gaan, maar net als in het "normale" leven, zullen vrouwen een leeftijdsverschil naar boven (zeg 5-25 jaar ouder) prima vinden (nogmaals, mits verzorgd en respectvol) en hier de voorkeur aan geven, dan aan hun leeftijdsgenootjes (of degene die nog jonger zijn dan zijzelf). Voorbeelden te over natuurlijk, maar, als ik bv zie hoe een ijsbeer als GW door de gemiddelde DVP (niet alleen door "zijn" Jamilla :cool:) gewaardeerd wordt, en de dames afgeven op jonge gastjes die al bierzuipend denken aan hun gerief te komen, denk ik dat de algehele trend dus precies omgekeerd is.

anali
22 mei 2011, 10:01
Heren ijsberen: met deze reacties kunnen we wat. Werkt allemaal verhelderend. Alvast bedankt, ook voor de reacties die volgen.
Groeten, Anali.

MiniME
22 mei 2011, 11:38
Heren ijsberen: met deze reacties kunnen we wat. Werkt allemaal verhelderend. Alvast bedankt, ook voor de reacties die volgen.
Groeten, Anali.

fijn, hoe oud ben je zelf eigenlijk? :cool:

Big30
22 mei 2011, 11:52
Voorbeelden te over natuurlijk, maar, als ik bv zie hoe een ijsbeer als GW door de gemiddelde DVP (niet alleen door "zijn" Jamilla :cool:) gewaardeerd wordt, en de dames afgeven op jonge gastjes die al bierzuipend denken aan hun gerief te komen, denk ik dat de algehele trend dus precies omgekeerd is.
Dat is misschien iets te veel een karikatuur, maar geef je verder wel enigszins gelijk. Laten we ook niet vergeten dat een dame maar voor 1 reden in een club zit d.i. centjes te verdienen. In een club gaat het echt niet om een partnerkeuze ;).

Is een gast niet netjes fris/verzorgd zal een dame deze ook weigeren. Maar dat heeft weinig met leeftijd te maken.
Zal ook van dame tot dame verschillen maar als er al een voorkeur bestaat is dat denk ik eerder voor netjes verzorgde mannen van middelbare leeftijd, liefst redelijk bemiddeld en liefst in de rol van stamgast. Dat is een investering die loont voor de dames ;).

roberto1989
22 mei 2011, 13:53
Ik ben zelf 21 en hang uren rond in het Schipperskwartier. De toppers zijn steeds bezet door mannen van alle leeftijden.
Ik krijg dezelfde service als een kerel van 70. De dames zitten er slechts voor een ding en dat is poen scheppen.
Er is geen onderscheid in 50 euro biljetten. Als ik dames klanten zie weigeren dat is dat omdat ze dronken zijn of er echt vies uitzien (zonder een bevolkingsgroep tegen de schenen te willen schoppen maar het gaat dan MEESTAL over allochtonen).

Badslippers
22 mei 2011, 16:46
Uitzonderingen zijn er altijd, maar als je het over gemiddelde hebt, dan zitten de meeste (let op: niet alle!) DVPs helemaal niet te wachten op jonge gastjes van 20, maar hebben ze de voorkeur voor "middelbare" mannen die netjes verzorgd zijn en ook nog eens enig respect tonen richting de dames.

Ik onderschrijf het verhaal van minime. Ik kan niet anders zeggen dat dames over het algemeen heel positief over oudere ijsberen praten. Althans dat is wat ik beluister bij de dames zelf. Jonge gasten zijn meestal van de wat snellere wip terwijl ouderen meer tijd verbruiken op de kamer en dus meer geld genereren voor de dames. Vanzelfsprekend dienen wel de al genoemde randvoorwaarden m.b.t. verzorging aanwezig te zijn. Ik ben 52 en op de kamer heb ik nog nooit iets van leeftijdsdiscriminatie gemerkt. Wél buiten de kamer. Als ik met het jonge gepeupel van dit forum van laten we zeggen tussen de 20 en 40 jaar zit, krijgen zij vaker de knipogen en handkusjes van de dames. Echter, laat ik aan een van die dames merken dat ik wel in ben voor een wip dan verleggen ze razendsnel hun aandacht. Met die commerciële instelling lijkt me ook niks mis. Er zijn dames die bijna smeken om een kamergang omdat ik ze afwijs vanwege HUN leeftijd (onder de twintig). Ik vraag me dan ook af wat dat kind bezielt om met mij als 50 plusser te kameren. Ik weet het: "Money, money, money"!

Ik ken wel dames die hun beperkingen aangeven daar waar het bepaalde fysieke kenmerken betreft ook al zijn de heren keurig verzorgd. Bijvoorbeeld extreme zwaarlijvigheid of lichaamsbeharing alsof je een bontjas aan hebt. Maar ook grootte van het geslacht of een gebit als een kerkhof. Daar zijn echter ook weer gradaties in te herkennen. Er zijn dames die het verstand op nul zetten en een beperkte service geven om toch te kunnen "Cashen" en dames die categorisch weigeren. Mij vertelde ook een keer een dame dat ze niet wil kameren met van die opgepompte "Body Building" types met "Tattoos all over the Place" en een andere liet weten niet gebeft te willen worden door een gozer met een baard a la "ZZ Top". Het scala aan redenen om al dan niet te kameren of een beperkte service te verlenen is breed.

Nogmaals, persoonlijk merk ik eigenlijk niks van een aangepast servicepakket dus ik kom vooralsnog prima aan mijn trekken. En de dames die me links laten liggen, om wat voor een reden dan ook, ken ik waarschijnlijk niet eens. En man, er is zoveel keus dat het eigenlijk geen bal uitmaakt.

facial
22 mei 2011, 16:52
Hoe denk jij erover Dalton, krijgen oude mannen nog goede service

anali
23 mei 2011, 17:05
fijn, hoe oud ben je zelf eigenlijk? :cool:

Hallo MiniME.

Zelf ben ik 42, bijna 43.

Over het algemeen heb ik heb geen slechte ervaringen gemaakt vanwege mijn leeftijd of zo, maar enige tijd geleden was ik in PT MG, inmiddeld PT 69, waar mij opviel dat ik bij een DL wel weer heel erg snel buiten stond, terwijl ze met zo'n jong gastje 'uren' bezig was. Natuurlijk, niet iedereen valt bij iedereen in de smaak, en ik ben verzorgd en fris, financieel niet onbedeeld, maar op een of andere manier ging ik hierover nadenken, vandaar dit forum.

MiniME
23 mei 2011, 17:20
Hallo MiniME.

Over het algemeen heb ik heb geen slechte ervaringen gemaakt vanwege mijn leeftijd of zo, maar enige tijd geleden was ik in PT MG, inmiddeld PT 69, waar mij opviel dat ik bij een DL wel weer heel erg snel buiten stond, terwijl ze met zo'n jong gastje 'uren' bezig was. Natuurlijk, niet iedereen valt bij iedereen in de smaak, en ik ben verzorgd en fris, financieel niet onbedeeld, maar op een of andere manier ging ik hierover nadenken, vandaar dit forum.

Ok, dan zitten we ongeveer in dezelfde leeftijdsgroep. Denk dat het een toevallig incident was. Mogelijk dat die jonge gast wat moeite had met zijn HP, voor mij zijn het juiste de DVPs in PTs die vaak de maximale houdbaarheidsdatum ver overschreden hebben.......maar mogelijk is dat in PT 69 beter?

Picasso 1
23 mei 2011, 17:30
Tussen de 30-45 is mijn inziens de leeftijdsgroep die de dames het liefst hebben. Maar goed, op ieder potje past een dekseltje en er zijn voldoende dames die je graag zien komen ongeacht je leeftijd.

MiniME
23 mei 2011, 17:39
Tussen de 30-45 is mijn inziens de leeftijdsgroep die de dames het liefst hebben.

goh, en laten jij (en ik) daar nu net in vallen! :cool:

Picasso 1
23 mei 2011, 20:38
goh, en laten jij (en ik) daar nu net in vallen! :cool:

Zodra we die overschreden hebben kom ik terzijnertijd wel met een ander antwoord :rofl:

Costana
24 mei 2011, 21:16
Leeftijd = minimum € 50 niet meer niet min

Jansen
24 mei 2011, 22:22
Big maak eens een dicussie aan zodat we kunnen zien welke leeftijden er aktief als ijsbeer.

Tussen de
18 - 25 jaar
25 - 35 jaar
35 - 45 jaar
45 - 55 jaar
55 - 65 jaar
65 - en dalton ?

Lijkt me wel eens mooi en iedereen kan annoniem reageren hierop als hij dat zo wil.

Big30
24 mei 2011, 22:29
Big maak eens een dicussie aan zodat we kunnen zien welke leeftijden er aktief als ijsbeer.

Lijkt me wel eens mooi en iedereen kan annoniem reageren hierop als hij dat zo wil.
Enquete toegevoegd.

Alabama
24 mei 2011, 23:51
Hallo MiniME.

Het kan altijd gebeuren dat je met één bepaalde dame geen of juist wel een klik hebt. Is verder weinig van te zeggen en niet per definitie te relateren aan leeftijd.

facial
25 mei 2011, 16:09
ik ben bijna 39, maar volgens mij maakt het de meeste dames niet uit hoe oud je bent, als je maar 50 euro op zak hebt

Jansen
25 mei 2011, 22:50
wanneer logt Dalton in AOW moet nog ingevuld worden.

Jansen
26 mei 2011, 13:03
Het mooie is dat er soms in GT een man rondloopt met een grijs baardje die al rond de 75 jaar is. :redface:

facial
26 mei 2011, 15:32
Het mooie is dat er soms in GT een man rondloopt met een grijs baardje die al rond de 75 jaar is. :redface:

mooi toch dan zo'n oude kerel toch nog mooie mokkels aan loopt te duwen

BefBeer
26 mei 2011, 20:35
In Berns heb ik ook al diverse keren een echte oude man zie rond lopen en volgens mij geniet hij net zo als wij!

BefBeer

Big30
26 mei 2011, 20:55
Klopt zijn naam is Sinterklaas maar hij is toch echt veel ouder :biggrin:!

Je ziet hem ook vaak in LR maar goed laten we beren hier niet bespreken ;)! Zijn bijnaam spreekt voor zich maar die melden we hier ook maar niet.

facial
27 mei 2011, 12:29
Het is toch niet de oude man Dalton

hitman
27 mei 2011, 23:29
In Freude komt regelmatig een lange kale zonnebankbruine Duitser die zegt 75 te zijn, en altijd prachtige verhalen weet te vertellen, als je niet oppast ben je zo een uur verder, maar de de dames gaan graag met hem de kamer op, niet alleen voor de 50€ maar ook omdat het een sympatieke en naar de dames respectvolle man is. Leeftijd zegt niet veel, meer hoe ga de met de dames om.

facial
1 juni 2011, 11:02
"Mannen van 40 schatten sexappeal veel te hoog in"

http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Relaties/article/detail/1272854/2011/06/01/Mannen-van-40-schatten-sexappeal-veel-te-hoog-in.dhtml

OCD
2 juni 2011, 13:33
Wat grappig dat de verdeling een mooie standaard normaal kromme volgt. Blijkt het eens maar weer dat de groep wandelaars een mooie afspiegeling is van de werkende mens....

facial
2 juni 2011, 19:31
die groep heeft ook het meest te besteden

Verb
6 juni 2011, 14:08
Ai ai ai zit in de aller kleinste minderheid :)

Scoobert
14 juni 2011, 10:00
De grafiek doet ook denken aan een ander iets :), waarbij in dit geval de inkerbal iets kleiner is dan de rechter hehe.
Ik zit in de overgrote meerderheid, maar betalen doen we toch allemaal hetzelfde :D

Dalton
14 juni 2011, 12:42
De grafiek doet ook denken aan een ander iets :), waarbij in dit geval de inkerbal iets kleiner is dan de rechter hehe.
Ik zit in de overgrote meerderheid, maar betalen doen we toch allemaal hetzelfde :D

Alleen de euros zijn hetzelfde maar ik betaal voor de hele avond neuken en pijpen nooit meer dan 125 euro omdat de dames het heel lekker vinden dat ze zo vaak klaarkomen bij mij.
Dat heb je wanneer je niet gehaast bent en alles op de goede manier afwerkt.
Het beste is om een vrouw met een huis te vergelijken dat je nog bouwen moet,eerst de fundering en dan de rest wat eeuwig kan duren.

Henk74
15 juni 2011, 09:22
Een kleine 2 jaar geleden was ik in World . Marie weigerde met mij te kameren . Bij navraag door een ijsbeer hiernaar antwoordde ze dat het niet persoonlijk bedoeld was, maar ik was te oud .............
In GT lieten voor mij gevoel sommige dames duidelijk blijken dat ze me te oud vonden . Ze weigerden soms tactloos , of zoenden niet ( wat volgens hun c.v. wel standaard bij hen hoorde). Daarom ben ik al 11 maanden hier niet meer geweest. De Litouwse Maria was een van de weinige uitzonderingen .( als er dus een presentielijst kwam , dan kon ik er weer eens heen )
Freude is dan ook mijn club. Bijna zonder uitzondering geven de dames fullservice. Zelfs Slowaakse Helena heb ik zover gekregen .

Overigens kan ik de weigerende meiden wel begrijpen , ik zou zeker een leeftijdsgenote niet zoenen , enz.

Wat de enquete betreft : BITTE scfrijf 65 + en geen A O W .

Soms wil ik toch wel wat anders dan Freude , maar de bovenstaande ervaringen houden me tegen .

Eenmaal in Hamminkeln geweest , maar dar viel tegen . Dan rijd ik liever 35 min . langer door .

Henk74
15 juni 2011, 11:59
heel leuk dat de suggestie van 65+ i.p.v. AOW direct is overgnomen .

Jansen
15 juni 2011, 19:03
Een kleine 2 jaar geleden was ik in World . Marie weigerde met mij te kameren . Bij navraag door een ijsbeer hiernaar antwoordde ze dat het niet persoonlijk bedoeld was, maar ik was te oud .............
In GT lieten voor mij gevoel sommige dames duidelijk blijken dat ze me te oud vonden . Ze weigerden soms tactloos , of zoenden niet ( wat volgens hun c.v. wel standaard bij hen hoorde). Daarom ben ik al 11 maanden hier niet meer geweest. De Litouwse Maria was een van de weinige uitzonderingen .( als er dus een presentielijst kwam , dan kon ik er weer eens heen )
Freude is dan ook mijn club. Bijna zonder uitzondering geven de dames fullservice. Zelfs Slowaakse Helena heb ik zover gekregen .

Overigens kan ik de weigerende meiden wel begrijpen , ik zou zeker een leeftijdsgenote niet zoenen , enz.
Soms wil ik toch wel wat anders dan Freude , maar de bovenstaande ervaringen houden me tegen .

Dag Henk.
Ja het is natuurlijk triest als sommige dames weigeren met je mee te gaan vanwege de leeftijd.

Er zijn ook dames die jongeren ijsberen weigeren vanwege hun Hygiene.
Ook zijn er dames die niet kussen vanwege beren met een slecht uitziend gebit of vieze adem.

Ik zelf ben nog nooit geweigerd maar heb wel eens een sessie afgebroken omdat een DVP stonk.

Daarom is mijn tip voor iedereen zorg dat je er fris en geschoren uitziet met een luchtje van een niet te goedkope parfum om je heen.
Schoon gebit en eventueel een kaugum in de buurt.
Ga eerst eens kennis maken op de bank en vraag of ze ook kust en vraag of ze met jou jonge man meegaat.
Ik weet zeker dat er zowel in GT als in LR dames zijn die graag met je meegaan.

Zie deze reactie nu niet persoonlijk gericht omdat ik je niet ken maar misschien hebben andere hier iets aan.

Ik ga eerst extra douchen en tanden poetsen ook al heb ik dat twee uur eerder ook al gedaan.

gurran
8 september 2011, 16:42
Ben zelf 33. Dacht dat ik redelijk jong zo zijn, maar dat valt aan deze enquete te zien reuze mee.

Jajoh
25 april 2012, 20:34
Inmiddels 46 jaar op deze planeet aanwezig. Gelukkig nog geen problemen gehad met dames die me afwijzen op leeftijd, maar hou er wel rekening mee dat dit over enkele jaren zal gaan gebeuren.
De gemiddelde leeftijd van de bezochte dames (tot op heden voornamelijk raamdames) is de laatste tijd wat aan het toenemen. Hoewel vrijgezel heb ik bij de jongere exemplaren toch zo'n gevoel van "het had je dochter kunnen zijn"...

koalafruit
14 juni 2012, 18:07
Joepie, de middelste groep! Net of ik normaal ben... :)

Bluebear
14 juni 2012, 18:51
Ten overvloede te melden misschien, maar dat de DVP-tjes liever een wat oudere beer hebben staat als een paal boven water. Ik ben zelf 45 jaar en niet de magerste. Ik zit mijn gescoord DVP-tje wel eens uit te dagen. Dan komt er weer zo'n wonderboy voorbij en dan zeg ik tegen haar dat ze natuurlijk meer zin heeft in die gast. En geloof me dat het merendeel dit ver van zich af gooit. Ook de dames zitten niet te wachten op zo'n locomotief die de zaak in een half uurtje helemaal uitwoont. Ze zien liever een verzorgde, respectvolle en lieve ijsbeer. Een ijsbeer die aandacht heeft voor hun en niet compleet gefixeerd is op zichzelf. Van zo'n oudere ijsbeer krijgen ze ook nog wat te drinken en zijn ze dikwijls gebiologeerd door de verhalen van een oudere ijsbeer, die door zijn leeftijd ook nog wat te vertellen heeft. Dit resulteert dikwijls in het feit dat ik buiten de clubs om veel prive contact heb met DVP-tjes. Kortom gaat het erom om hun vertrouwen te winnen. En zonder te "stoefen" moet ik zeggen dat ik dit bij veel dames vlug voor elkaar krijg. Puur door respectvol te zijn. Ik heb ook dikwijls nog contact met dames die allang niks meer aan mij verdienen door verandering van club of verhuizing naar het buitenland. Toch blijven deze dames me contacteren en dat wil dan toch wel wat zeggen vindt ik. Ik ben nu met een DVP-tje aan het babbelen die mij zei dat ze nooit buiten de club zou gaan, toen ik haar pas ontmoette. Vorige week stelde ze zelf op de kamer voor om een weekend naar mij toe te komen. Een weekendje relaxen, zei ze.
En de mooiste beloning zei ze, terwijl ik haar 3 weken ken, tegen mij:"Bluebear, I have the feeling that I know already for many years".
Kan je je nog een mooiere beloning wensen? Geloof me, het zit allemaal in de babbel.

robstevens
4 januari 2013, 13:34
Mooie middenmoter... 38 jr jong. @OCD - viel me inderdaad al op dat het wel een hele mooie verdeling is, maar ga me nu ook zorgen maken over een beperkte mate van beroepsdeformatie.

krukar
4 januari 2013, 13:48
Ben zelf nu 28 en meiden schatten me bijna altijd wat jonger op 25.

Inmiddels 9 jaar actief als ijsbeer en nooit het idee gehad dat ik meer of minder aandacht kreeg dan mannen van andere leeftijd. Enige wat relevant is is geld en hoe je met de dames omgaat.

Dalton
4 januari 2013, 14:54
Ik zal nu eens eerlijk zijn over mijn leeftijd en waarom de dames zo graag met me meegaan,julllie denken allemaal dat ik al oud en versleten ben maar niks is minderwaar.
Door de liefde die de dvp's me geven heb ik het gevoel of ik echt nog 18 jaar ben,dat klopt als een bus en zal wel nooit veranderen totdat ik plotseling dood met mijn tong aan de kietelaar geplakt tussen de mooiste benen die je maar wensen kan blijf liggen.
Doordat die dvp's maar steeds blijven zeggen wat ben jij toch een schatje en daarom houd ik met heel mijn knip van jou blijf ik nog steeds op de been.
Het rotzooien met een dvp op een kamer is voor mij hetzelfde als een alcoholist met een fles wisky aan de mond alhoewel beide me ook goed bevallen maar als je je 18 voelt moet je toch keuzes maken en daarom ben ik de laatste tijd verslaafd geraakt aan de kamagra omdat daardoor mijn potentie weer op oorlogsterkte is gekomen en zodoende nog een tijd kan doorgaan met het bezoeken van de dvp's.
Het is zo als boven reeds vermeld is en daarom moet je zorgen voor een keurig gebit wat er perfekt uitziet en ook nog eens stevig in je mond zit zodat het net lijkt of het de tanden van jezelf zijn.
Bij mij is dat zeker het geval want ik heb ze zelf moeten betalen en dat was echt niet goedkoop met die inplantaten.
Zit je gebit los in de mond dan kan het voorkomen terwijl je aan de kietelaar ligt te likken dat het ondergebit zomaar in het kutje verdwijnt.
Nog geen rede om angstig te worden want dat gebeurd regelmatig bij de dvp's,zij hebben daar een speciale gebits-tang voor in hun tas en in een wip hebben ze het gebit uit hun kutje gehaald en kan je hem zo weer met dat heerlijke sap eraan in de mond steken.
Zorg ook voor een lekker geurtje uit deze tijd en gebruik geen oldspice want dan draaien ze echt de kop voor je om,door de VAN GILS PUUR wanneer je dat goed op je lijf spuit blijft de geur heerlijk lang om je heen hangen zelfs nog na het douchen in de club.
Voor het stinken uit je strot is in werkelijkheid maar een ding mogelijk en wel gewoon dichtnaaien en verder met pur opvullen of je eet onder het rijden naar de club een blikje met 50 smint leeg en wel de blauwe versie want die helpt uitstekend en krijg je een frisse adem.
Het kost allemaal een paar centen maar als je graag goed voor de dag wilt komen moet je daar ook iets voor over hebben.
Zelfs die dvp's waar we naartoe gaan geven een hoop euros uit om zich mooi te maken en lekker te ruiken voor hun klanten.
Wanneer een van de 2 echt stinkt dan kan je alles wel vergeten want voedsel dat stinkt eet je ook niet.
En daarom voel ik me nog steeds 18 met een aow uitkering.

Wedge2
25 maart 2013, 13:20
Ik kan uit de weinige ervaring die ik heb opmaken dat een jonge leeftijd juist vervelender is. Wellicht ligt het ook aan mijn karakter (verlegen) maar ik krijg nooit echt aandacht van een DVP.

Het kan natuurlijk ook zijn dat ik gewoon spuuglelijk ben :biggrin: maar daar kan ik zelf helaas niet over oordelen.

Hygiëne, verzorging zal het iig niet aan liggen bij mij. Ik denk dat het uiteindelijk gewoon om geld draait, en mannen van 30+ hebben nou eenmaal het meeste geld (ook al mag ik zelf helemaal niet klagen). Daarom dat ik ook graag een keer naar een pauschalclub wil, dan gaat het niet meer om geld maar om de rest van de elementen, ben benieuwd!

Jansen
25 maart 2013, 23:42
Ik kan uit de weinige ervaring die ik heb opmaken dat een jonge leeftijd juist vervelender is. Wellicht ligt het ook aan mijn karakter (verlegen) maar ik krijg nooit echt aandacht van een DVP.

Klopt charme komt met de jaren en verlegen heeft dan juist wel iets bij een dame maar je moet je dan ook juist verlegen opstellen.

Het kan natuurlijk ook zijn dat ik gewoon spuuglelijk ben :biggrin: maar daar kan ik zelf helaas niet over oordelen.

Ja spuuglelijk kan natuurlijk wel maar dat merk je wel als ze het altijd met de lichten uit wil doen en haar knieen opgetrokken houdt.

Hygiëne, verzorging zal het iig niet aan liggen bij mij. Ik denk dat het uiteindelijk gewoon om geld draait, en mannen van 30+ hebben nou eenmaal het meeste geld (ook al mag ik zelf helemaal niet klagen). Daarom dat ik ook graag een keer naar een pauschalclub wil, dan gaat het niet meer om geld maar om de rest van de elementen, ben benieuwd!

Geen slecht idee in een paulshalclub werken ook niet de mooiste dames maar eerder de trollen van de sexindustrie en als je spuuglelijk bent dan val je daar niet op.

Ja op de vragen die je stelde krijg je dan ook een antwoord waar je maar gewoon om moet lachen tenzij je echt spuuglelijk bent.

Wedge2
25 maart 2013, 23:50
:) Ik kan wel tegen een grapje hoor, ik ben niet zo snel beledigd.

Maar serieus, ik denk dat ik gewoon verlegen ben. Komt met de jaren wel goed, volgend jaar val ik al weer in de 2e categorie!

Badslippers
26 maart 2013, 12:13
:) Ik kan wel tegen een grapje hoor, ik ben niet zo snel beledigd.

Maar serieus, ik denk dat ik gewoon verlegen ben. Komt met de jaren wel goed, volgend jaar val ik al weer in de 2e categorie!

Ach, uitzonderingen bevestigen de regel. Er lopen verdomd veel dames rond die vallen voor een ietwat schuchtere kerel met verlegen oogopslag. Misschien omdat ze denken dat hij een bedeesde flapdrol is die gemakkelijk is in te pakken en te bevrijden van zijn 50 euro biljetten. Doch vaker omdat ze zo'n doetje vertederend en soms zelfs ontwapenend vinden. Ga bij een groepje babbelzieke jonge kippen staan of bij een groepje doorgewinterde vakhoeren en de teneur van het gekwek zal hetzelfde zijn. Ze smelten ter plekke weg bij het aanschouwen van zoveel onschuldigheid. Als de stierenbrigade o.l.v de Master-Bull op strooptocht is en de Box-Bull a.k.a. Kak-Bull a.k.a. Dancing with Whores deel uit maakt van het gezelschap is deze jonge man met de, al dan niet gespeelde, schuchtere gezichtsexpressie een ware magneet voor al die mokkels. Terwijl wij werkeloos en eenzaam toe kijken heeft hij de sloeries om zijn nek hangen en kleurt zonodig nog roder dan een een wijf met maandstonden.

Opa57
26 maart 2013, 13:55
Wat is er mis mee, denken jullie dat 'oude' mannen minder geil zijn? Kom op, fysiek zijn er ongemakken, maar als men in training blijft en geeft ook aan dat jij (zoals ik, bijna 65 jaar) in alle rust (een uur, geen vluggertjes) verwend wil worden is er eigenlijk niets aan de hand..
Natuurlijk gaat die 2de keer wat minder snel en na die 2de lozing zit je er als een zoutzak bij en wenst dat je 35 jaar jonger was......;)
Het plezier in het 'spelletje', daar gaat het om.. 15-25-35-45-55-of zelfs.. ja, 75 jaar, waarom ook niet !! :D

Bobby87
11 juli 2013, 19:25
Ik ben 25 ben, sinds kort begonnen met pauschalclubs bezoeken maar in de clubs waar ik ben geweest heb ik nooit een dvp een oudere beer zien weigeren wat ik wel vaak van de dvp's hoor is dat ze hygiëne op prijs stellen omdat sommige beren niet een douche nemen na een kamergang.

vakantieganger24
21 november 2013, 18:37
Ten overvloede te melden misschien, maar dat de DVP-tjes liever een wat oudere beer hebben staat als een paal boven water. Ik ben zelf 45 jaar en niet de magerste. Ik zit mijn gescoord DVP-tje wel eens uit te dagen. Dan komt er weer zo'n wonderboy voorbij en dan zeg ik tegen haar dat ze natuurlijk meer zin heeft in die gast. En geloof me dat het merendeel dit ver van zich af gooit. Ook de dames zitten niet te wachten op zo'n locomotief die de zaak in een half uurtje helemaal uitwoont. Ze zien liever een verzorgde, respectvolle en lieve ijsbeer. Een ijsbeer die aandacht heeft voor hun en niet compleet gefixeerd is op zichzelf. Van zo'n oudere ijsbeer krijgen ze ook nog wat te drinken en zijn ze dikwijls gebiologeerd door de verhalen van een oudere ijsbeer, die door zijn leeftijd ook nog wat te vertellen heeft. Dit resulteert dikwijls in het feit dat ik buiten de clubs om veel prive contact heb met DVP-tjes. Kortom gaat het erom om hun vertrouwen te winnen. En zonder te "stoefen" moet ik zeggen dat ik dit bij veel dames vlug voor elkaar krijg. Puur door respectvol te zijn. Ik heb ook dikwijls nog contact met dames die allang niks meer aan mij verdienen door verandering van club of verhuizing naar het buitenland. Toch blijven deze dames me contacteren en dat wil dan toch wel wat zeggen vindt ik. Ik ben nu met een DVP-tje aan het babbelen die mij zei dat ze nooit buiten de club zou gaan, toen ik haar pas ontmoette. Vorige week stelde ze zelf op de kamer voor om een weekend naar mij toe te komen. Een weekendje relaxen, zei ze.
En de mooiste beloning zei ze, terwijl ik haar 3 weken ken, tegen mij:"Bluebear, I have the feeling that I know already for many years".
Kan je je nog een mooiere beloning wensen? Geloof me, het zit allemaal in de babbel.

hoe bedoel je jezelf een veer in de reet steken

quitje
21 november 2013, 18:47
op zoek naar sugar-daddy misschien :betrunken:. 'Ze zijn zo lief, mijnheer' dat ze heel goed beseffen dat er bij die leeftijdscategorie meer te rapen valt dan bij de jonge garde (meestal).

Bluebear
21 november 2013, 19:40
hoe bedoel je jezelf een veer in de reet steken

Een citaat uit alweer een ver verleden, 12 Juni 2012, maar nog steeds rechtsgeldig. En inmiddels kwa techniek aangescherpt. Jaloers misschien, "Vakantieganger 24". Het zou zomaar kunnen dat uw scherpe tong diep in de tere damesharten snijdt. Op die manier creeert u vuile wonden in het libido van de begeerde DVP.
Raadzaam is om eens te kijken naar de verleidingstechnieken van b.v. een "Wijze Grijze". Hij geeft zelfs de DVP in spe les. Hulde hiervoor, want horken gelijk u profiteren daar alleen maar van.
Wij, ervaren ijsberen, profiteren hier ook alleen maar van omdat de DVP's dikwijls op de kamer zeggen tegen ons dat ze eindelijk weer eens een normale man op de kamer hebben en geen psycho. Heel interresant is het dan te horen wat voor rariteiten onze dames ooit moeten verduren of de eindeloze mindfuck die ze moeten ondergaan.
Mijn advies aan u, "Vakantieganger24", ga niet meteen met uwen reukheuvel in lucht liggen zodra u op de kamer bent, dan hebt u misschien een kansje dat ze uw behaarde anus willen rimmen. Uw hebt nl. eerst een vertrouwensbasis nodig, aleer een dame zich tot deze handelingen zich geroepen zal voelen.
Hopende u hiermede een passend advies te hebben gegeven, verblijf ik,

Hoogachtend, Intermediar Ijsbeerologie Mr."Bluebear". :tongue:

Pietjepik
21 november 2013, 21:14
ik ben 21 en krijg helaas ipv fijne lieve berichtjes echt vaak haatmails via Whatsapp en de meest vreselijke klaagzang aan mijn kop als ik me weer eens durf te laten zien. En dat ondanks het feit dat ik inmiddels de oprichting van een klein Roemeens dorp heb gefinancierd.... het ligt aan mij, ik ben te zacht en lief, laatst had ik seks met een Russische dame die niet doorhad dat ik die taal in enige mate beheers. Ze probeerde me door gebruik van een mysterieus stemmetje en langzaam en zacht te spreken de illusie te geven dat ze me erotisch toesprak, maar in werkelijkheid gaf ze me recht in mijn gezicht te kennen Dat IK de hoer was ipv dat zij dat was!!!!! :mad_6:
supergriet, ik heb er maar niks van gezegd, toen ik na de betaling in het russisch afscheid nam viel het Roebeltje mogelijk :baeh:

De enige lieve dame ooit was Mercedes in H7, die sprak een half uur met me op de kamer en gaf na afloop vrijwillig aan dat die tijd niet betaald hoefde te worden omdat ik een van de weinige was die normale seks van haar had verlangd.... dat geeft inderdaad een beeld van met welke smeerlapperijen en perversiteiten die dames van tijd tot tijd geconfronteerd worden. :angst:

de duisburg spesjalist
21 november 2013, 21:18
Verleidingstechniek alle club beren gaan na een sauna club omdat ze een dvp zelf niet kunnen verlijden geintje jongens Zelf ben ik 39.5 jaar en wandel al 18 jaar mee voornamelijk raam prostitutie en loophuizen verleidingstechniek om met een dvp te neuken heb je niet nodig de seks is meestal wel leuker als er een klik is dat is een feit . In de sauna clubs verlijd er geen een beer een dvp ma je wordt verlijd door de dvp :eek: een dvp kom er namelijk na je toe dat ze graag mannen met ervaring willen hebben is ook een feit en dat wel om de volgende redenen een oude man heb meer tijd nodig om zijn kruit te verschieten en dan hebben ze minimaal 75 euro per uur en somige dames willen er zelf van genieten :eek: de jonge manen komen snel en zijn binnen de 30 minuten van hun zaad af dat lever de dvp wel 25 euro minder op :wink: ik zelf lost me zaad in de eerste ronde nog steeds binnen de 15 minuten :tongue:

respect na de dames daar scoor je mee zeker op de vulkaan. gisteren nog met een dvp die ik met respect behandel een Leker uur mee samen geweest. de naam en het bedrag zal ik niet noemen wand voor je het weet staat er een forum lid voor haar deur die dat ook wil. bij de dames draai het niet altijd om geld daar ben ik van overtuigt. ze willen graag het verhaal van een wandelaar of ijsbeer horen en hun levens verhaal vertellen.het zijn nog steeds mensen van vlees en bloed alleen zijn er een aantal die uitstralen dat ze behandeld willen worden als een neuk object ; die je zo snel mogelijk van de kamer af werken geen tijd genoeg nemen voor een voorspel en een babbeltje zo kort mogelijk houden .om zo snel mogelijk een andere klant te scoren en zulke dvp''s zitten overal

Om een dvp zelf te laten genieten moet je wel bij ze het knopje om kunnen draaien laat ik zeggen de cruisecontrol er van af zetten . in eros 26 is me dat enkele keren geluk met verschillende dvp"'s ook hier van ga ik de namen niet noemen ma een dvp laten genieten die dat eigenlijk niet wil is toch een kunst . het zal zo half jaar geleden zijn op een drukker zaterdag ik stapte bij een dvp binnen alleen ma om het uiterlijk. en ik weet dat deze dvp gewoon een vriend heeft. dat weet ik er wel van meer .ik had verwacht dat het een standaard wipje zou worden in het begin mog ik haar borsten niet aanraken stellingen daar was er ma 1 van mogelijk. ma tijdens het spel ontdekte ik het knopje van de cruisecontrol en mevrouw ging helemaal los .met het gevolg dat ze me van haar af douwde het condoom er van af trok en me in standje 69 begon te pijpen terwijl ik haar kutje bewerkte met mijn tong .wat er daar na volgde was bij haar een spuitend orgasme en ze had de tranen in de ogen staan ik heb haar nog de helle kamer door geneuk ma ze moest en wou mijn zaad in haar bekje hebben en dat heb ze ook gekregen :eek: ze spreek me nog steeds aan ma een kamer gang zou er niet meer van komen

Dalton
22 november 2013, 04:16
Jullie denken allemaal verkeerd wij oudere mannen hebben niet meer tijd nodig om ons zaad kwijt te raken,wanneer een dvp goed is dan ben ik binnen 5 minuten klaar.
Om op het bed te klimmen dat neemt de meeste tijd in beslag en daarna er vanaf te komen is nog moeilijker daarom neem ik altijd 2 dames mee de kamer op die me kunnen helpen bij het opstaan en de badjas weer aan te doen.
Het is een koud kuntsje om vlug van je zaad af te komen maar dat uitstellen steeds is een vak op zich en dan na de derde keer je laten gaan dan heb je pas een heerlijk orgasme waarvan die kleuters enkel kunnen dromen,probeer het maar uit en dan mogen jullie de giften voor deze tip aan WILLEM2 geven.
Het zaad wordt dan uit je hele lichaam getrokken tot uit de tenen en haarwortels toe,niet goed voor mensen met een brede scheiding want bij die zitten dan ook geen haarwortels en kunnen dan maar beter zo snel mogelijk hun zaad loodsen,anders krijgen ze last van stekende hoofdpijnen.
De meeste ijsberen hebben een flinke bos met haren maar sommige hebben toch wel eens een orkaan meegemaakt,sorry BADSLIPPERS jammer dat het toen zo hard waaide.
Het is zelfs zo wanneer ik na een uurtje rust weer ga neuken het ook nog eens binnen 5 minuten gebeurd is.
Het zijn gewoon sprookjes dat wanneer je ouder wordt het langer duurt,je moet jezelf gewoon inhouden een paar keer daarna spuiten dat is het lekkerst.

Pietjepik
22 november 2013, 11:57
ik ben 73 en bij mij duurt het vaak minstens 2 uur voordat ik klaarkom, ook zonder condoom. :heul::angst:

Wijze grijze
22 november 2013, 12:06
ik ben 21

ik ben 73

Binnen één dag? Knap hoor.

Pistol Pete
22 november 2013, 14:47
Zeer herkenbaar Bluebear, ik deel uw ervaring. In de raambuurten in NL is dit overigens nauwelijks mogelijk. Voor ik de Duitse clubs ontdekte zo een 6 jaar geleden heb ik ook dit soort errvaringen. Ik ben me er wel bewust van dat het om het geld gaat, de dames verkopen een illusie en doen dat in veel gevallen zeer goed. Zolang je daarvan bewust bent is er niets aan de hand en kan je met volle teugen genieten. Als je als 45 jarige gaat denken dat een DVP van 21 voor je valt zit er een steekje los. Ook vaak niets aan de hand, kost alleen nog al eens wel veel duiten als je in die liefde gelooft.

Een citaat uit alweer een ver verleden, 12 Juni 2012, maar nog steeds rechtsgeldig. En inmiddels kwa techniek aangescherpt. Jaloers misschien, "Vakantieganger 24". Het zou zomaar kunnen dat uw scherpe tong diep in de tere damesharten snijdt. Op die manier creeert u vuile wonden in het libido van de begeerde DVP.
Raadzaam is om eens te kijken naar de verleidingstechnieken van b.v. een "Wijze Grijze". Hij geeft zelfs de DVP in spe les. Hulde hiervoor, want horken gelijk u profiteren daar alleen maar van.
Wij, ervaren ijsberen, profiteren hier ook alleen maar van omdat de DVP's dikwijls op de kamer zeggen tegen ons dat ze eindelijk weer eens een normale man op de kamer hebben en geen psycho. Heel interresant is het dan te horen wat voor rariteiten onze dames ooit moeten verduren of de eindeloze mindfuck die ze moeten ondergaan.
Mijn advies aan u, "Vakantieganger24", ga niet meteen met uwen reukheuvel in lucht liggen zodra u op de kamer bent, dan hebt u misschien een kansje dat ze uw behaarde anus willen rimmen. Uw hebt nl. eerst een vertrouwensbasis nodig, aleer een dame zich tot deze handelingen zich geroepen zal voelen.
Hopende u hiermede een passend advies te hebben gegeven, verblijf ik,

Hoogachtend, Intermediar Ijsbeerologie Mr."Bluebear". :tongue:

Pietjepik
22 november 2013, 16:50
Binnen één dag? Knap hoor.

De oplettende Wijsbeer! heel goed opgemerkt! :freu:

ja zo snel kan het gaan in het leven, van sommige dingen krijg je nu eenmaal snel grijze haren. :angst:
ik was ooit 21 maar voel me vaak 73
soms word ik wakker als 73 jarige maar voel me weer 21 als ik een kusje krijg van een 19 jarige roemeense. :liebe2:

Daarom is mijn werkelijke leeftijd niet vast te stellen aan de hand van de kalender of geboorteregister, iedere keer dat ik het geluk heb met een prachtig jong meisje het bed te delen, verjong ik met de minuut. Ik gok daarom maar wat en vier nooit mijn verjaardag. :sleep:

boo
1 september 2014, 22:33
Ben inmiddels 48 jaar en ik loop al zo'n 15 jaar mee in de wandelwereld. Ik heb thuis een spiegel en begrijp dat een jonge Roemeense van 20 jaar niet meer verliefd op mij wordt. Hoeft ook niet, zit ik niet op te wachten.

Om me heen zie ik soms bejaarde mannen met zo'n meisje en dan denk ik wel eens: hoe lang kan ik dit eigenlijk nog blijven doen, dit is toch niet helemaal normaal. Maar ja dat zien we tegen die tijd wel.

Bluebear
1 september 2014, 23:31
Ben inmiddels 48 jaar en ik loop al zo'n 15 jaar mee in de wandelwereld. Ik heb thuis een spiegel en begrijp dat een jonge Roemeense van 20 jaar niet meer verliefd op mij wordt. Hoeft ook niet, zit ik niet op te wachten.

Om me heen zie ik soms bejaarde mannen met zo'n meisje en dan denk ik wel eens: hoe lang kan ik dit eigenlijk nog blijven doen, dit is toch niet helemaal normaal. Maar ja dat zien we tegen die tijd wel.

Tot dat de wielen van je rollator het begeven. Maar dan kan je er weer nieuwe onder zetten. Bij de Happy komt overdag ooit een opa, ik denk wel 80 jaar, die met een wandelstok binnenkomt en moeilijk loopt. Ik weet niet of er op de kamer nog zware prestaties worden geleverd door hem. Maar misschien houdt hij gewoon van wat knuffelen. Met de zustertjes in het bejaardentehuis mag hij het niet doen, daarom komt hij naar deze verpleegafdeling.
Laatst trouwens op tv gezien dat er een oudere thuiszorgverpleegster een patient hadt die tegen een kleine vergoeding onder het wassen meneer extra goed waste in het kruis. Dit hield zij vol tot aan een orgasme.
Ze gaf toe dat het wel meer voorkwam dat haar collega's ook door anderen deze verzoeken kregen en hier ook in meegingen. Ze zag het zelfs een beetje als haar roeping om deze mensen hiermee te helpen. Die wil ik later ook als ik groot ben. Dat is pas thuiszorg anno 2014. :smoke:

BefBeer
2 september 2014, 09:40
Ben al 55 jaar, dus oud en wijs!
Loop al heel wat jaartjes mee in deze wereld.
Bijna 35 aan de wandel en al enkele Feraries aan deze hobby vergooid!

BefBeer

Dutchboy1981
11 oktober 2014, 18:41
Ik ben 33 jaar,word op nieuwjaarsdag 34

Sjeufke
11 oktober 2014, 18:51
55......pas iets meer dan een jaar Saunaclubs. Voorheen: Ruim 30 jaar ramen! Soms privehuis en ontvangst aan huis

Sjeufke
11 oktober 2014, 19:45
Helemaal eens met MiniME. Zelf ben ik 55 en zelfs een maatje +++.
Dames vinden het prima! Doch, altijd respect voor de dame en verzorgd. Er wordt wel vaker gelachen over de inhoud van mij 'clubtas'. Inhoud: Deo, afterhave, tandpasta, tandenborstel, borstel, mondspoeling, scheermes :biggrin:, smint, douchegel en een nagelvijl.

Ik hoor zo nu en dan wat..... . Ik begrijp het echt niet van collega's die zich niet verzorgen! Dames komen soms wat tegen qua hygiëne!

KanariePiet
11 oktober 2014, 19:54
Nu nog 34 jaar, maar later dit jaar volgt de 35 nog:cool:

v1234
17 januari 2015, 09:49
ben er 32 en ben eerste keer naar dame geweest toen ik 19-20jaar was.