Volledige versie bekijken : FKK Safari, Stuttgart-Fellbach
Breezahlover
7 februari 2010, 10:55
Klopt. Pussyclub Stuttgart is nu FKK Safari geworden.
Een gewone FKK. Entree 30 euri, 50 euri voor een half uurtje.
Het is weer een fijne tent geworden tegenwoordig, waar het beter de avond verbrengen is dan in een saai hotel in Stuttgart.
Enig nadeel: geen eten meer beschikbaar, en ze geven je een handdoek in plaats van een badjas, dus je sigaretten moet je in de hand hand houden...
seksenfun
13 november 2011, 15:27
Blijkbaar nog maar weinig info over deze club. Laten we daar wat aan veranderen.
Op de site van de club vind je veel informatie http://www.fkk-safari.de/site/index.php/home.html (http://www.fkk-safari.de/site/index.php/home.html) maar wat zijn mijn persoonlijke bevindingen?
Stuttgart is over het algemeen een trieste en vuile stad. De club ligt in een industrieterrein. Bij aankomst krijg je even een verschrikkelijke gedachte door je heen. De buitengevel van de club ziet er alles behalve mooi uit. Het ziet er zo een beetje uit alsof de bouw al jaren leeg staat. Natuurlijk leg ik de grote afstand niet af om dan omwille van een lelijke buitengevel maar niet binnen te stappen en een koffie te gaan drinken in een of ander café. Eens je binnen bent gestapt blijft de indruk bestaan dat je een griezelfilm gaat binnenstappen in plaats van een chique club. Met een lift moet je naar boven (tweede verdiep). Dan pas kom je voor de ingang van de club.
Apart aan deze saunaclub is dat er een saunaclubgedeelte is zoals wij dat kennen maar ook een gedeelte dat je kan vergelijken met een striptease bar. Beiden hebben dezelfde openingsuren. Enkel de dames is het toegelaten om via de ontvangstbalie doorheen de twee gedeelten te lopen. Als man moet je een keuze maken. De inkom voor de saunaclub bedraagt € 59 (alles inbegrepen, zoals we dat gewend zijn, behalve een badjes; die moet je huren als je geen genoegen neemt met een badhanddoek om je middel). De inkom voor de stripteasebar is gratis. Je moet wel minimaal voor € 30 drank consumeren. Het staat je vrij om de twee gedeelten op een dag te combineren. Na wat saunaclubplezier en seks kan je je weer aankleden en gekleed de stripteasebar betreden en gezellig wat drank consumeren (al dan niet met een dame). Genieten van stripteaseacts…. Uiteraard kan je in het saunaclubgedeelte op kamer gaan; dit kan eveneens in de stripteasebar. Ik hield het bij een bezoek aan het saunaclubgedeelte van half twee in de namiddag tot middernacht.
De uitleg over de club werd perfect gegeven. Een rondleiding krijg je niet, dat moet je zelf uitzoeken. Men zegt wel wat er zich op de beide verdiepingen bevindt én men stelt uitdrukkelijk dat het absoluut verboden is om door te steken van het ene gedeelte naar het andere.
Zowel de stripteasebar als het saunaclubgedeelte binnen zijn erg nieuw en erg mooi ingericht. De stripteasebar modern, wat kitscheriger en volledig ingericht zoals de meeste moderne stripteasebars dat zijn. Het saunaclubgedeelte is dus modern en nieuw maar met de nodige leuke antieke toetsen. De kleedkasten zijn ruim en groot. De omkleedruimte in zijn geheel is erg praktisch en ruim opgezet. Alle nodige verzorgingsattributen zijn voor handen (haargel, haardroger, muntjes, mondspoelmiddel…). De omkleedruimte, de douches, de andere sanitaire voorzieningen, de relaxruimtes, de massageruimte, de sauna, het dampbad, de koelcel en de meeste kamers, net als het buitenterras bevinden zich op de tweede verdieping (waar je binnen kwam).
De kamers zijn stuk voor stuk prachtige kamers. Zo goed als de gehele club is voorzien van airco.
Er zijn voldoende relaxruimtes die zo ingericht zijn dat je zowel je rust kan nemen alsook dat je je zo kan nestelen dat je bijna vraagt om “aangevallen” te worden. Zo zijn er bijvoorbeeld ronde grote poefen waar je ondeugend kan op beginnen doen en indien je wil kan je de toeschouwers ook te slim af zijn door een kap over de ronde poef te trekken zodat je romantisch tezamen met je dame kan vertoeven.
De douches zijn net als de sanitaire ruimtes erg hygiënisch en modern. De regeling van de douches is van het systeem “FKK World”. Dit vergt dus wat oefening om de juiste temperatuur afgesteld te krijgen (en te behouden). De handdoeken nodig om je af te drogen, nodig in de sauna kan je op eenvoudig verzoek aan de inkombalie verkrijgen. Dit is een nadeel. De handdoeken liggen niet voor het grijpen bij de sauna en de douches.
Zowel de sauna als het dampbad zijn dik o.k.. De saunatemperatuur is ideaal, de temperatuur van het dampbad ook. Wie het aandurft kan na een beurt sauna of dampbad zich overgieten met een emmer met ijsblokjes in of de ijsblokjes uitwrijven op zijn lichaam om af te koelen.
Het buitenterras bereik je via een deur naast de massageruimte. Het is een groot terras maar natuurlijk niet zo groot als de meeste tuinen in de saunaclubs. Er is mogelijkheid tot BBQ op het buitenterras en er bevindt zich ook een buitenbar en buitensauna met koude douche. Ik veronderstel dat ze er voor gezorgd zullen hebben dat ze het terras aan de zuidzuidwestkant hebben aangelegd zodat je bij zonnig weer over een zonnig terras beschikt. Ik kon dit niet controleren omdat het mistig weer was buiten.
Laten we met de trap even naar beneden gaan. Daar eens gaan piepen. Een verdiep lager bevindt zich dan de uitgestrekte bar (U-vorm) en de grote loungeruimte, evenals het afgezonderde rookvrije restaurant, de kino en natuurlijk ook de danspaal en sanitaire voorzieningen. Ook heb je op deze verdiepingen enkele kamers en niet van de minste: heuse VIP-rooms waar je niet extra voor moet betalen. Deze zijn natuurlijk wel bijna altijd bezet, dat versta je wel.
Het ontbijt was lekker maar eenvoudig met goedkope producten. Vruchtensap zit in de inkomprijs. Het ontbijt staat er tot ongeveer half drie – drie uur. Lekkere zoetigheden liggen er ook. Het avondeten was ook lekker maar ook eenvoudig, geen dure gerechten. Het avondeten staat voor je klaar vanaf half zeven tot ongeveer 23.00 uur. Daarna enkel nog maar boterhammen belegd met kaas en charcuterie. De duurdere inkom (in vergelijking met de meeste clubs in Duitsland) betaal je dus voor de schoonheid van de club en vooral de erg mooie kamers én de garantie op zo goed als enkel mooie dames.
Het damesaantal lag heel de dag hoger dan het aantal beren. Gemiddeld zijn er op een woensdag 35 dames aanwezig en ongeveer 25 beren. Omdat de club groot is, heb je dus steeds een vrij gevoel en is het nooit té druk, waar dan ook. De dames variëren van heel erg mooi tot heel erg mooi. Er lopen sporadisch maar iets oudere en wat minder slanke dames tussen. Wie voor wat anders gaat dan slank en jong zal hier duidelijk minder aan zijn trekken komen. Voorts is variatie troef. Klein, groot, blond, zwart, grote borsten, kleine borsten….
De services van de dames liggen theoretisch niet hoger dan in Yin Yang in Nederland. De dames krijgen een minimumservice opgelegd van het management dat wel heel erg minimum is: NMC. De prijs voor een halfuur is € 50, een uur € 100…. De prijzen voor extra services liggen eerder laag: € 25 extra (enkel anaal is + € 50). Hoewel dus de minimaal opgelegde service erg laag ligt, heb ik geen enkele dame tegengekomen en mogen daten die niet spontaan PZC deed. Ook kussen en tongzoenen blijkbaar de meeste dames erg goed. Blijkbaar wordt er aan de dames weinig opgelegd maar begrijpen ze zelf dat als ze in Duitsland in een saunaclub bepaalde zaken niet doen, ze zichzelf werkloos maken. De dames proberen je over het algemeen niet af te werken op kamer binnen 15’ of zo en nemen doorgaans ruim te tijd om te pre salen vooraleer ze met je op kamer verdwijnen. Op dit punt dus ook niets negatiefs. Uitzonderingen bevestigen natuurlijk altijd de regel. De dames zijn erg vriendelijk, beleefd en zeer welgemanierd. De manier hoe ze omgaan met de mannen is totaal verschillend met de saunaclubs die ik tot nu toe bezocht. Daarbij vergeten ze natuurlijk niet om spontaan te blijven en te zijn. Dit is wat mij eigenlijk het meest opviel in deze club. Tof gevoel. De dames animeren doorgaans maar op een leuke en niet-opdringerige manier. Acties op de banken (voornamelijk pijpen) komen hier veelvuldig voor (overal dus ook in de bar).
Het personeel is ook erg vriendelijk en zeer gedienstig. De algemene hygiëne is top. In zijn algemeenheid is de club bescheiden verlicht zodat een intiem gevoel wordt gecreëerd. Er zijn ook plekjes in de lounge die wat meer afgescheiden zijn of afgescheiden worden door fijne zwarte gordijntjes (waar je dus lekker ondeugend kan doen met een dame). De muziek staat nooit keihard. In de avond wat harder dan overdag maar je kan altijd nog een rustig gesprek houden met de dame. De muziekkeuze is ook heel o.k. voor mij. Niet enkel dat “moderne geboenk”.
Kortom: prachtige, moderne, passievolle, levendige club met de juiste sfeer, zo goed als enkel mooie dames die welopgevoed zijn, vriendelijk personeel, erg goede wellnessfaciliteiten en uiterst mooie ruime kamers. Het eten is lekker maar eenvoudig maar wel zo goed als continue. De sessieprijzen zijn vooral voor de extra’s voordeliger dan doorsnee genomen.
Als het er op aan komt, als puntje bij paaltje komt, zijn de dames toch weer net iets commerciëler ingesteld dan gemiddeld in de mij andere bekende clubs.
Gelukkig dat een stuk dichterbij Park Sauna Residenz bestaat want anders zou de drang om hierheen te komen wel héél erg groot zijn. Het is een immens verschil met alle andere clubs die ik al kende in alle opzichten. De club is dus de inkom van € 59 zeer zeker waard. Je zou ook kunnen stellen dat de inkomprijs van € 50 in de (bijvoorbeeld typische) NRW-clubs veel te hoog ligt voor wat je er voor in ruil krijgt.
Over twee sessies wil ik wat meer kwijt.
1) Ellie (Roemeense)
haarkleur/-lengte: zwart/lang (golvend-krollend)
ogen: bruin
lengte: 1,63
postuur/cupmaat: slank/natuurlijke B (geen lolita)
nationaliteit/taal: Roemeense/Duits
leeftijd: vooraan de twintig
tatoeages/piercings: goeie vraag
service: kussen, tongzoenen (veel en intiem), knuffelen, strelen, PZC (erg goed), NMC (erg goed)
opmerkingen: daagt je enorm uit tijdens de pre sales momenten en maakt je zo behoorlijk geil, ze beantwoordt immers niet 100 % aan mijn typetje
Het begon al vrij vroeg op de dag en niet zoveel nadat ik had gegeten. Ik had het niet gedacht maar een bekende beer was vandaag ook in deze club. Ook voor de eerste keer. We gingen dus samen even een rondje lopen om alles te verkennen nadat we lekker gegeten hadden. Ergens ter hoogte van de massageruimte kwamen twee bijzonder mooie dames op ons afgestapt. Ze maakten ons best een beetje hitsig en we maakten veel lol. De voor mij mooiste van de twee papte met mijn maat aan. Mijn maat zijn smaak kennende moet hij hetzelfde gedacht hebben in de andere richting. Ik maakte dus al snel duidelijk dat ik eigenlijk liever de andere dame zo aan mij geplakt had. Beide dames verstonden dit maar al te snel en wisselden. Op kamer ging ik nog niet. Net goed gegeten…. Je kent dat wel. Ik ontmoette haar af en toe nog in de gangen en ruimtes maar hapte nog niet op haar avances toe. Tot op een moment dat ik net in de sauna was geweest en aan het uitrusten was in de rustruimte in het wellnessgedeelte. Ik lag op een ligzetel. Ze kwam aangelopen en ik zag (deed eerst alsof ik het niet zag) dat ze regelrecht mijn richting uit kwam. Ze zette zich op de rand van de ligzetel en begon er alles aan te doen om mij geil te krijgen. Daarin sloeg ze wonderwel en zo belandden we wat later in een grote ronde poef, ook in het saunagedeelte. De ondeugendheden werden pikanter en ik trok op een gegeven moment de kap over de poef zodat we afgezonderd waren van de rest. De eigenlijke sessie voltrok zich dan ook hier.
Ellie is enorm actief en geil en weet je erg goed bezig te houden en op te winden. Ze kust lang, intiem en lekker, knuffelt graag en pijpt naar mijn aanvoelen erg goed. Het neukgedeelte was ook intens. Omdat ik een beetje op was van de saunaronde liet ik haar al het werk maar doen. Ik kan je zeggen dat ze er tijdens de rodeorit écht voor ging. Lekker diep doorzakken en niet enkel zo wat valse bewegingen op het puntje van je lul en heerlijk afwisselende ritmes.
Hierna nog wat getongzoend en nageknuffeld.
Een heerlijke meid in alle opzichten.
2) In de loop van de vooravond zag ik ineens een dame die voor 200 % beantwoordt aan mijn typetje. Een Roemeense met een beetje Thaise trekjes. Haar zou ik vandaag zeker en vast nog uitnodigen.
Ik zou door allerlei omstandigheden moeten wachten tot vrij laat op de avond vooraleer ik met haar op kamer kon. Ze speelde ook bijna continue op de gokautomaten. Op een gegeven moment heb ik ze daar dan toch maar van weggelonkt gekregen. Ze deed er helemaal niet moeilijk over. De minste wenk was voor haar voldoende om vrolijk bij ons te komen zitten. Ik zat in een sofa tegenover de bar weer wat te ouwehoeren met mijne maat, die er ook nog steeds was. Ze kwam tussen ons twee gewrongen. Een vrolijke springend veld, overlopend van de fun, bijzonder knap…. Al wat je maar kan willen als man. Ze nam al snel onze twee lullen beet en polste ook vrij snel of we niet beide met haar naar kamer wilden gaan. Na een tijdje was het ook voor haar duidelijk dat mijn maat niet mee wilde. De overredingskracht werd dan ook volledig toegespitst op mij. Het gevolg was lekker nat en innig tongzoenen en pijpen op de bank. De volledige beurt zou toch op een kamer gebeuren. Spijtig genoeg waren de heuse VIP-kamers bezet. We teenden dus naar boven naar een van de andere mooie ruime kamers.
Op kamer deed Loretta net als buiten de kamer. Vrolijk, blij, spontaan, springend veld. Heerlijk tongzoenen, kuffelen, strelen en een wel heel erg goede pijpbeurt (tactisch) werd mijn deel net als dat het neuken ook heel erg goed was. Het pijpen zonder condoom was zo boven gemiddeld dat ik telkens weer tot op het punt gebracht werd dat ik nog net terug kon en geen orgasme kreeg. Toch moet er een zware kritiek geuit worden naar het pijpen zonder condoom. De dame was vies van voorvocht. Bijgevolg werd er regelmatig een pauze ingelast om het voorvocht met een doekje te verwijderen. Er zijn veel leukere manieren om afgeremd te worden op het moment dat het orgasme wil gaan komen natuurlijk. Ik zou bijna gesmeekt hebben om er een condoom rond te doen maar dat deed ik dan ook weer niet. Een dame die maar gemiddeld pijpt (of zelfs net iets boven gemiddeld) zou alles naar de boem doen op deze manier. Na de daad (zowat perfect op het halfuur) begon ze me wat Roemeens te leren en een sigaretje te roken. Ik wist dat het halfuur op enkele minuten na om was en liet haar weten dat ik van kamer wou en geen volgende € 50 zou betalen voor sigaretjes roken en zo. Ik moest ze wel bijna van kamer trekken. Aan de lockers wou ze € 100 omdat we enkele minuten over het halfuur op kamer waren (zogezegd) en wou ze € 20 extra voor het likken van de ballen. Dit vond ik er zwaar over en ik dacht de kerk in het midden te kunnen houden door haar voor 30’ met ballen likken € 70 te geven maar ze liep naar de theke. Na een (voor mij stomme) discussie bleef het bij de € 70 en niet €100, laat staan € 120 voor 33’. Hoe stom kan je zijn als dame. Herhalingsgevaar: 0 % natuurlijk.
Loretta (Roemeens)
haarkleur/-lengte: zwart/lang
lengte: 1,59
postuur/cupmaat: slank/natuurlijke A (lolita)
service: kussen, tongzoenen (veel en intiem), knuffelen, strelen, PZC (erg goed maar – zie recensie -), NMC (erg goed)
opmerkingen: spontaan, heet en schuwt acties op de bank (desnoods in de bar) niet, gehaaide en gewiekste dame :smoke:.
seksenfun
28 april 2012, 17:04
Blijkbaar nog maar weinig info over deze club. Laten we daar wat aan veranderen.
Op de site van de club vind je veel informatie http://www.fkk-safari.de/site/index.php/home.html (http://www.fkk-safari.de/site/index.php/home.html) maar wat zijn mijn persoonlijke bevindingen?
Stuttgart is over het algemeen een trieste en vuile stad. De club ligt in een industrieterrein. Bij aankomst krijg je even een verschrikkelijke gedachte door je heen. De buitengevel van de club ziet er alles behalve mooi uit. Het ziet er zo een beetje uit alsof de bouw al jaren leeg staat. Natuurlijk leg ik de grote afstand niet af om dan omwille van een lelijke buitengevel maar niet binnen te stappen en een koffie te gaan drinken in een of ander café. Eens je binnen bent gestapt blijft de indruk bestaan dat je een griezelfilm gaat binnenstappen in plaats van een chique club. Met een lift moet je naar boven (tweede verdiep). Dan pas kom je voor de ingang van de club.
Apart aan deze saunaclub is dat er een saunaclubgedeelte is zoals wij dat kennen maar ook een gedeelte dat je kan vergelijken met een striptease bar. Beiden hebben dezelfde openingsuren. Enkel de dames is het toegelaten om via de ontvangstbalie doorheen de twee gedeelten te lopen. Als man moet je een keuze maken. De inkom voor de saunaclub bedraagt € 59 (alles inbegrepen, zoals we dat gewend zijn, behalve een badjes; die moet je huren als je geen genoegen neemt met een badhanddoek om je middel). De inkom voor de stripteasebar is gratis. Je moet wel minimaal voor € 30 drank consumeren. Het staat je vrij om de twee gedeelten op een dag te combineren. Na wat saunaclubplezier en seks kan je je weer aankleden en gekleed de stripteasebar betreden en gezellig wat drank consumeren (al dan niet met een dame). Genieten van stripteaseacts…. Uiteraard kan je in het saunaclubgedeelte op kamer gaan; dit kan eveneens in de stripteasebar. Ik hield het bij een bezoek aan het saunaclubgedeelte van half twee in de namiddag tot middernacht.
De uitleg over de club werd perfect gegeven. Een rondleiding krijg je niet, dat moet je zelf uitzoeken. Men zegt wel wat er zich op de beide verdiepingen bevindt én men stelt uitdrukkelijk dat het absoluut verboden is om door te steken van het ene gedeelte naar het andere.
Zowel de stripteasebar als het saunaclubgedeelte binnen zijn erg nieuw en erg mooi ingericht. De stripteasebar modern, wat kitscheriger en volledig ingericht zoals de meeste moderne stripteasebars dat zijn. Het saunaclubgedeelte is dus modern en nieuw maar met de nodige leuke antieke toetsen. De kleedkasten zijn ruim en groot. De omkleedruimte in zijn geheel is erg praktisch en ruim opgezet. Alle nodige verzorgingsattributen zijn voor handen (haargel, haardroger, muntjes, mondspoelmiddel…). De omkleedruimte, de douches, de andere sanitaire voorzieningen, de relaxruimtes, de massageruimte, de sauna, het dampbad, de koelcel en de meeste kamers, net als het buitenterras bevinden zich op de tweede verdieping (waar je binnen kwam).
De kamers zijn stuk voor stuk prachtige kamers. Zo goed als de gehele club is voorzien van airco.
Er zijn voldoende relaxruimtes die zo ingericht zijn dat je zowel je rust kan nemen alsook dat je je zo kan nestelen dat je bijna vraagt om “aangevallen” te worden. Zo zijn er bijvoorbeeld ronde grote poefen waar je ondeugend kan op beginnen doen en indien je wil kan je de toeschouwers ook te slim af zijn door een kap over de ronde poef te trekken zodat je romantisch tezamen met je dame kan vertoeven.
De douches zijn net als de sanitaire ruimtes erg hygiënisch en modern. De regeling van de douches is van het systeem “FKK World”. Dit vergt dus wat oefening om de juiste temperatuur afgesteld te krijgen (en te behouden). De handdoeken nodig om je af te drogen, nodig in de sauna kan je op eenvoudig verzoek aan de inkombalie verkrijgen. Dit is een nadeel. De handdoeken liggen niet voor het grijpen bij de sauna en de douches.
Zowel de sauna als het dampbad zijn dik o.k.. De saunatemperatuur is ideaal, de temperatuur van het dampbad ook. Wie het aandurft kan na een beurt sauna of dampbad zich overgieten met een emmer met ijsblokjes in of de ijsblokjes uitwrijven op zijn lichaam om af te koelen.
Het buitenterras bereik je via een deur naast de massageruimte. Het is een groot terras maar natuurlijk niet zo groot als de meeste tuinen in de saunaclubs. Er is mogelijkheid tot BBQ op het buitenterras en er bevindt zich ook een buitenbar en buitensauna met koude douche. Ik veronderstel dat ze er voor gezorgd zullen hebben dat ze het terras aan de zuidzuidwestkant hebben aangelegd zodat je bij zonnig weer over een zonnig terras beschikt. Ik kon dit niet controleren omdat het mistig weer was buiten.
Laten we met de trap even naar beneden gaan. Daar eens gaan piepen. Een verdiep lager bevindt zich dan de uitgestrekte bar (U-vorm) en de grote loungeruimte, evenals het afgezonderde rookvrije restaurant, de kino en natuurlijk ook de danspaal en sanitaire voorzieningen. Ook heb je op deze verdiepingen enkele kamers en niet van de minste: heuse VIP-rooms waar je niet extra voor moet betalen. Deze zijn natuurlijk wel bijna altijd bezet, dat versta je wel.
Het ontbijt was lekker maar eenvoudig met goedkope producten. Vruchtensap zit in de inkomprijs. Het ontbijt staat er tot ongeveer half drie – drie uur. Lekkere zoetigheden liggen er ook. Het avondeten was ook lekker maar ook eenvoudig, geen dure gerechten. Het avondeten staat voor je klaar vanaf half zeven tot ongeveer 23.00 uur. Daarna enkel nog maar boterhammen belegd met kaas en charcuterie. De duurdere inkom (in vergelijking met de meeste clubs in Duitsland) betaal je dus voor de schoonheid van de club en vooral de erg mooie kamers én de garantie op zo goed als enkel mooie dames.
Het damesaantal lag heel de dag hoger dan het aantal beren. Gemiddeld zijn er op een woensdag 35 dames aanwezig en ongeveer 25 beren. Omdat de club groot is, heb je dus steeds een vrij gevoel en is het nooit té druk, waar dan ook. De dames variëren van heel erg mooi tot heel erg mooi. Er lopen sporadisch maar iets oudere en wat minder slanke dames tussen. Wie voor wat anders gaat dan slank en jong zal hier duidelijk minder aan zijn trekken komen. Voorts is variatie troef. Klein, groot, blond, zwart, grote borsten, kleine borsten….
De services van de dames liggen theoretisch niet hoger dan in Yin Yang in Nederland. De dames krijgen een minimumservice opgelegd van het management dat wel heel erg minimum is: NMC. De prijs voor een halfuur is € 50, een uur € 100…. De prijzen voor extra services liggen eerder laag: € 25 extra (enkel anaal is + € 50). Hoewel dus de minimaal opgelegde service erg laag ligt, heb ik geen enkele dame tegengekomen en mogen daten die niet spontaan PZC deed. Ook kussen en tongzoenen blijkbaar de meeste dames erg goed. Blijkbaar wordt er aan de dames weinig opgelegd maar begrijpen ze zelf dat als ze in Duitsland in een saunaclub bepaalde zaken niet doen, ze zichzelf werkloos maken. De dames proberen je over het algemeen niet af te werken op kamer binnen 15’ of zo en nemen doorgaans ruim te tijd om te pre salen vooraleer ze met je op kamer verdwijnen. Op dit punt dus ook niets negatiefs. Uitzonderingen bevestigen natuurlijk altijd de regel. De dames zijn erg vriendelijk, beleefd en zeer welgemanierd. De manier hoe ze omgaan met de mannen is totaal verschillend met de saunaclubs die ik tot nu toe bezocht. Daarbij vergeten ze natuurlijk niet om spontaan te blijven en te zijn. Dit is wat mij eigenlijk het meest opviel in deze club. Tof gevoel. De dames animeren doorgaans maar op een leuke en niet-opdringerige manier. Acties op de banken (voornamelijk pijpen) komen hier veelvuldig voor (overal dus ook in de bar).
Het personeel is ook erg vriendelijk en zeer gedienstig. De algemene hygiëne is top. In zijn algemeenheid is de club bescheiden verlicht zodat een intiem gevoel wordt gecreëerd. Er zijn ook plekjes in de lounge die wat meer afgescheiden zijn of afgescheiden worden door fijne zwarte gordijntjes (waar je dus lekker ondeugend kan doen met een dame). De muziek staat nooit keihard. In de avond wat harder dan overdag maar je kan altijd nog een rustig gesprek houden met de dame. De muziekkeuze is ook heel o.k. voor mij. Niet enkel dat “moderne geboenk”.
Kortom: prachtige, moderne, passievolle, levendige club met de juiste sfeer, zo goed als enkel mooie dames die welopgevoed zijn, vriendelijk personeel, erg goede wellnessfaciliteiten en uiterst mooie ruime kamers. Het eten is lekker maar eenvoudig maar wel zo goed als continue. De sessieprijzen zijn vooral voor de extra’s voordeliger dan doorsnee genomen.
Als het er op aan komt, als puntje bij paaltje komt, zijn de dames toch weer net iets commerciëler ingesteld dan gemiddeld in de mij andere bekende clubs.
Gelukkig dat een stuk dichterbij Park Sauna Residenz bestaat want anders zou de drang om hierheen te komen wel héél erg groot zijn. Het is een immens verschil met alle andere clubs die ik al kende in alle opzichten. De club is dus de inkom van € 59 zeer zeker waard. Je zou ook kunnen stellen dat de inkomprijs van € 50 in de (bijvoorbeeld typische) NRW-clubs veel te hoog ligt voor wat je er voor in ruil krijgt.
Over twee sessies wil ik wat meer kwijt.
1) Ellie (Roemeense)
haarkleur/-lengte: zwart/lang (golvend-krollend)
lengte: 1,63
postuur/cupmaat: slank/natuurlijke B (geen lolita)
service: kussen, tongzoenen (veel en intiem), knuffelen, strelen, PZC (erg goed), NMC (erg goed)
opmerkingen: daagt je enorm uit tijdens de pre sales momenten en maakt je zo behoorlijk geil, ze beantwoordt immers niet 100 % aan mijn typetje
Het begon al vrij vroeg op de dag en niet zoveel nadat ik had gegeten. Ik had het niet gedacht maar een bekende beer was vandaag ook in deze club. Ook voor de eerste keer. We gingen dus samen even een rondje lopen om alles te verkennen nadat we lekker gegeten hadden. Ergens ter hoogte van de massageruimte kwamen twee bijzonder mooie dames op ons afgestapt. Ze maakten ons best een beetje hitsig en we maakten veel lol. De voor mij mooiste van de twee papte met mijn maat aan. Mijn maat zijn smaak kennende moet hij hetzelfde gedacht hebben in de andere richting. Ik maakte dus al snel duidelijk dat ik eigenlijk liever de andere dame zo aan mij geplakt had. Beide dames verstonden dit maar al te snel en wisselden. Op kamer ging ik nog niet. Net goed gegeten…. Je kent dat wel. Ik ontmoette haar af en toe nog in de gangen en ruimtes maar hapte nog niet op haar avances toe. Tot op een moment dat ik net in de sauna was geweest en aan het uitrusten was in de rustruimte in het wellnessgedeelte. Ik lag op een ligzetel. Ze kwam aangelopen en ik zag (deed eerst alsof ik het niet zag) dat ze regelrecht mijn richting uit kwam. Ze zette zich op de rand van de ligzetel en begon er alles aan te doen om mij geil te krijgen. Daarin sloeg ze wonderwel en zo belandden we wat later in een grote ronde poef, ook in het saunagedeelte. De ondeugendheden werden pikanter en ik trok op een gegeven moment de kap over de poef zodat we afgezonderd waren van de rest. De eigenlijke sessie voltrok zich dan ook hier.
Ellie is enorm actief en geil en weet je erg goed bezig te houden en op te winden. Ze kust lang, intiem en lekker, knuffelt graag en pijpt naar mijn aanvoelen erg goed. Het neukgedeelte was ook intens. Omdat ik een beetje op was van de saunaronde liet ik haar al het werk maar doen. Ik kan je zeggen dat ze er tijdens de rodeorit écht voor ging. Lekker diep doorzakken en niet enkel zo wat valse bewegingen op het puntje van je lul en heerlijk afwisselende ritmes.
Hierna nog wat getongzoend en nageknuffeld.
Een heerlijke meid in alle opzichten.
2) In de loop van de vooravond zag ik ineens een dame die voor 200 % beantwoordt aan mijn typetje. Een Roemeense met een beetje Thaise trekjes. Haar zou ik vandaag zeker en vast nog uitnodigen.
Ik zou door allerlei omstandigheden moeten wachten tot vrij laat op de avond vooraleer ik met haar op kamer kon. Ze speelde ook bijna continue op de gokautomaten. Op een gegeven moment heb ik ze daar dan toch maar van weggelonkt gekregen. Ze deed er helemaal niet moeilijk over. De minste wenk was voor haar voldoende om vrolijk bij ons te komen zitten. Ik zat in een sofa tegenover de bar weer wat te ouwehoeren met mijne maat, die er ook nog steeds was. Ze kwam tussen ons twee gewrongen. Een vrolijke springend veld, overlopend van de fun, bijzonder knap…. Al wat je maar kan willen als man. Ze nam al snel onze twee lullen beet en polste ook vrij snel of we niet beide met haar naar kamer wilden gaan. Na een tijdje was het ook voor haar duidelijk dat mijn maat niet mee wilde. De overredingskracht werd dan ook volledig toegespitst op mij. Het gevolg was lekker nat en innig tongzoenen en pijpen op de bank. De volledige beurt zou toch op een kamer gebeuren. Spijtig genoeg waren de heuse VIP-kamers bezet. We teenden dus naar boven naar een van de andere mooie ruime kamers.
Op kamer deed Loretta net als buiten de kamer. Vrolijk, blij, spontaan, springend veld. Heerlijk tongzoenen, kuffelen, strelen en een wel heel erg goede pijpbeurt (tactisch) werd mijn deel net als dat het neuken ook heel erg goed was. Het pijpen zonder condoom was zo boven gemiddeld dat ik telkens weer tot op het punt gebracht werd dat ik nog net terug kon en geen orgasme kreeg. Toch moet er een zware kritiek geuit worden naar het pijpen zonder condoom. De dame was vies van voorvocht. Bijgevolg werd er regelmatig een pauze ingelast om het voorvocht met een doekje te verwijderen. Er zijn veel leukere manieren om afgeremd te worden op het moment dat het orgasme wil gaan komen natuurlijk. Ik zou bijna gesmeekt hebben om er een condoom rond te doen maar dat deed ik dan ook weer niet. Een dame die maar gemiddeld pijpt (of zelfs net iets boven gemiddeld) zou alles naar de boem doen op deze manier. Na de daad (zowat perfect op het halfuur) begon ze me wat Roemeens te leren en een sigaretje te roken. Ik wist dat het halfuur op enkele minuten na om was en liet haar weten dat ik van kamer wou en geen volgende € 50 zou betalen voor sigaretjes roken en zo. Ik moest ze wel bijna van kamer trekken. Aan de lockers wou ze € 100 omdat we enkele minuten over het halfuur op kamer waren (zogezegd) en wou ze € 20 extra voor het likken van de ballen. Dit vond ik er zwaar over en ik dacht de kerk in het midden te kunnen houden door haar voor 30’ met ballen likken € 70 te geven maar ze liep naar de theke. Na een (voor mij stomme) discussie bleef het bij de € 70 en niet €100, laat staan € 120 voor 33’. Hoe stom kan je zijn als dame. Herhalingsgevaar: 0 % natuurlijk.
Loretta (Roemeens)
haarkleur/-lengte: zwart/lang
lengte: 1,59
postuur/cupmaat: slank/natuurlijke A (lolita)
service: kussen, tongzoenen (veel en intiem), knuffelen, strelen, PZC (erg goed maar – zie recensie -), NMC (erg goed)
opmerkingen: spontaan, heet en schuwt acties op de bank (desnoods in de bar) niet, gehaaide en gewiekste dame :smoke:.
Breezahlover
11 juni 2012, 12:43
Even in vervolg op sexenfun's verhaal:
Gedurende vele jaren heb ik het genoegen gehad om ten minste een keer in de maand zakelijk in stuttgart te zijn. Toendertijd, dat wil zeggen tot half 2011, was ik een min of meer vaste bezoeker van Safari Fellbach.
Jaren geleden heette de club nog Haus Fellbach. Dat was een gezellige kleine Fkk, uitsluitend op de verdieping waar nu de ontvangstbalie is. Het stripclubgedeelte bestond nog niet, en het terras was er ook nog niet. Een verdieping hoger had je een tiental kamers en een Kino. Ook was er boven een open ruimte voor de iets meer exhibitionistisch ingestelden onder ons.
Opeens, ik denk een 3-4 jaar geleden, was Haus opeens omgetoverd in een Pussyclub, een zogenaamd Flatratefuckingclub. Hier ben ik nooit geweest want ik hoorde dat de sfeer er behoorlijk op achteruit was gegaan. Gelukkig werd na pak 'm beet een jaar de boel gewoon weer een Fkk.
De verbouwingen begonnen, het bovendeel werd gesloten en werd omgebouwd tot kamers waar de dames verblijven/wonen. Het terras werd aangelegd. OP het terras kun je inderdaad erg lekker in de zon zitten. Ook kun je buiten leuke activiteiten beleven. Niets mooiers dan een fijne pijpbeurt in het zonnetje na de gedane arbeid met een Pilz in de hand :-)
Ongeveer anderhalf jaar geleden werd de onderverdieping geopend die Sexenfun zo mooi heeft beschreven, zodat er nu ook eindelijk gegeten kon worden. dat was voorheen het enige minpunt aan deze club: geen eten. Dat hebben ze nu mooi wel!
Qua dames kom je er van alles tegen; het merendeel jong, mooi en gewillig. Natuurlijk heb je de occasionele gehaaide tante, maar dat heb ik in de afgeloopen 8 jaar eigenlijk bijna nooit meegemaakt. De thekefrau is meestal wel op de hand van de klant, en dit soort dames is meestal geen lang verblijf in de club beschoren.
Helaas hoef ik nooit meer zakelijk naar Stuttgart. Enerzijds is dat goed, maar als ik iets ga missen van deze stad, dan zal het Safari Fellbach zijn!
seksenfun
28 april 2013, 18:57
Vermits de ex-stripteasebar nu niet meer bestaat, is de club weeral een stuk groter geworden. Dit heeft als keerzijde dat de kino van de club en de VIP-kamers (waar je niet voor bij moet betalen) samen met de benedenbar (allen op de benedenverdieping, net als het restaurant) pas opengaan om 15:00. Tussen 11:00 en 15:00 kan je op de benedenverdieping wel terecht in het restaurant voor de brunch.
Op de site staat nog steeds vermeld dat de club over een HWP beschikt maar dat is niet meer het geval. Ook de buitensauna gaat pas aan om 15:00, tot 00:00.
Het terras is ruim met een mooie waterpartij en palmbomen. Ook is er een buitenbar en wordt er geBBQd. Het spijtige is dat het terras vol met tuinmeubilair staat. Te vol, als je het mij vraagt maar zo is er dan weer voor iedereen een zit- of ligplaats natuurlijk.
De eerste twee uren vooraleer ik mijn middagmaal ging verorberen, kwam ik best al wat mooie vrouwen tegen en de vrouwen waren over het algemeen erg vriendelijk. Meerdere kwamen zich ook voorstellen maar zeker niet opdringerig.
De club is ideaal gelegen voor wie met het openbaar vervoer komt. Op een kleine tien minuten van de club ligt het treinstation en busstation. De site spreekt van 5' maar dan moet je bijna hollen. Als je van Stuttgart hbf komt met de trein zie je de club al liggen vlak voor je het station nadert.
Het ontbijt was erg lekker en zeer uitgebreid. Om maar iets te noemen: stracciatellacrème. De cappuccino is erg lekker. het avondeten was ook zeer smakelijk. Om nog maar eens een dessert te noemen: chocolademousse.
Op deze maandag waren er ongeveer 40 dames present en pas later op de avond (20:00) kwam het mannenaantal boven de 40 uit.
De wellness is meer dan in orde met een ijsbron, een perfecte binnensauna en een perfect dampbad. De binnensauna is lekker warm en droog, dus goed verdraagbaar. De buitensauna heeft een temperatuur van ongeveer 77° C.
De club zelf oogt mooi en her en der met wat Safari-achtige toestanden. Enkel de ex-stripteasebar oogt een beetje zoals de bar/lounge van Mainhattan in Frankfurt. Sjiek met lederen zetels en zo maar niet kitscherig.
De muziek is goed gekozen en staat ook 's avonds niet té luid. Je hebt ook kansen genoeg om naar rustigere oorden te trekken met een dame.
De grote bar beneden is wat in onbruik geraakt. Ze was niet open, ook niet 's avonds. Vermoedelijk gaat die nu nog enkel open op drukke momenten (vrij - zat.-avond). Alles speelde zich dus voornamelijk af in de ex-stripteasebar en ook wel het wellnessgedeelte waar ook altijd vrouwen actief zijn.
Zou ik voor deze club alleen de lange reisweg afleggen? Nee, omdat er niets echt uitspringt. Sakura en Paradise zijn subliem wat het eten betreft, de optik van de vrouwen en vooral de service van de vrouwen. Drie zaken waarvoor je al eens een eindje verder kan rijden. Safari is duidelijk beter dan de doorsnee NRW-clubs en omdat ze dus erg goed gelegen ligt bij Paradise en Sakura zal ik er komende winter zeker weer heentrekken. Ik denk dat ik op zaterdag Sakura niet zal kunnen laten vallen maar op zondag zal afwisselen tussen Paradise en Safari. Over de kwaliteit van de services van de dames in Safari, in het algemeen, kan ik mij nog niet uitspreken omdat ik er nog maar één sessie op de teller heb staan (of drie als je mijn bezoek van 2,5 jaar geleden er ook bijneemt).
Ondanks alles geraakte ik maar erg moeilijk op tijd weg uit de club :smoke:.
Noot: Montag: Shisha Tag
Rauchen Sie kostenlos Shisha in unserer Orientecke!
seksenfun
28 april 2013, 18:59
Laat ik bij dit verslag van de club even opsommen wat er veranderd is tegen 2,5 jaar geleden.
Vooreerst nog even aanstippen dat ik de club eigenlijk verticaal geklasseerd had. Ten onrechte! Allicht was bij de eerste Stuttgart-toer Paradise en Sakura zo enorm goed bevallen en vielen vooral het erg rijkelijke en zeer lekkere eten en dames in beide clubs mij zo erg op dat ik de derde club een beetje oneer aan had gedaan (in mijn gedachte want het verslag van 2,5 jaar geleden is toch erg positief).
Wat is er dan zoal veranderd in Safari?
- De handdoeken liggen nu ook in het wellnessgedeelte, vrij om te nemen. Je moet ze dus niet meer aan de balie vragen.
- De striptease bar bestaat niet meer. Dit gedeelte is gewoon mee saunaclub geworden (hierover later meer).
- De optiek van de dames is gelijk aan een doorsnee saunaclub. Voorheen vond je énkel lolita's en fotomodellen.
- Het eten is duidelijk uitgebreider geworden en smaakt ook lekkerder.
- De extra's bij de services volgen nu de gewone Stuttgart-prijzen (voorheen de NRW-prijzen).
- De inkom is gedaald van € 59 naar € 50.
- Acties op de bank heb ik deze keer niet meer kunnen vaststellen.
- De dames zijn niet commerciëler ingesteld dan in een doorsnee saunaclub :smoke:.
seksenfun
28 april 2013, 19:01
haarkleur/-lengte: donkerbruin/lang (los of in staart)
lengte dame: 1,55
postuur/cupmaat: slank/mooie natuurlijke B
leeftijd: ongeveer 22
tatoeages/piercings: onderarm (dacht rechts, soort slingerplantfiguur)/tong
service: knuffelen, strelen, zoenen (veel, lief, innig, speels), tongzoenen, PZC (erg goed), NMC (super, met volle overgave), massage (actief - zeer behoorlijke massage -/passief), beffen, met poesje spelen (liever niet vingeren), droogneuken, zeer intieme standjes/houdingen geen probleem
voordelen: één van de mooiste dames in de club, lief, spontaan, leuk, meegaand
nadelen: wil liever niet gevingerd worden
opmerkingen: pre sales zeer o.k., after sales beperkter.
Twee Roemeense dames vielen mij al snel op. Twee échte poppetjes. Voor mij veruit de mooiste dames van heel de club. Zij zaten echter steeds netjes gepositioneerd op een kruk aan de bar. Tegenover de gang naar de ingang. Iedereen zou hen dus gezien hebben en zij konden mooi in het oog houden welke mannen toekwamen. Af en toe wandelden ze eens tot aan het begin van de wellnessarea om daar te gaan liggen (met de benen weid open of toch in elk geval heel uitdagend, soms friemelden ze wat aan mekaar voor het publiek) op de 4-tal kussenbedden die daar zijn. Beide bezigheden deden mijn voelsprieten omhoog komen. Dat mooi-zitten-zijn-aan-de-bar-wachtend-op-een-(naïef)-slachtoffer en dat acteren in de kussenbedden dus. De lig-momenten duidden voor mij op: dringend geld nodig (dringend nood aan een kamertje). Ze zijn steeds bij mekaar. Het leek wel een Siamese tweeling. Ze deden echter geen trio-voorstellen, bij mijn weten.
De keren dat ik in de wellnesssofa's (heel comfortabel; er zijn ook sofa's die je met een kap kan afsluiten - voor 2 personen -) lag, kwamen ze wel eens kijken maar kwamen niet af (zoals anderen dat vaak wel deden). Ik dacht dus te weten dat deze dames mooi waren om naar te kijken maar dat zonder eigen initiatief er geen kamer zou van komen (als ik dat al zou willen met het gedacht dat ik min of meer van hen al had gevormd).
Wat later in de bar/lounge (ex-stripteasebar) hield Julie (en haar vriendin ook wel maar in veel mindere mate) het enkele keren op mekaar recht in de ogen kijken. Op zo'n momenten is mijn goesting in de dame erg groot anders blijf ik niet in haar ogen kijken. Ik hoopte alsnog dat het wederzijds zou zijn.
Omstreeks 17:00 gebeurde dit weer maar dan langer, directer en strakker, meer gemeend. Toen ik weinige momenten later voor mezelf had besloten om de buitensauna maar een te benutten (omdat ze toch niet bij me kwam zitten in de lederen sofa en op haar kruk bleef zitten), roept Julie me ineens toen ik haar voorbijliep. Het verbaasde me. Het begon niet veel belovend met de afgezaagde vraag waarheen ik ging. Nu ja, altijd origineel uit de hoek komen, geen sinecure. Ik hield het er bij dat ik gewoon wat ging rondlopen. Ik was nog steeds een beetje verrast. Ze namen niet de minste moeite, de gehele dag al niet, om op welke manier dan ook contact te leggen met een man. Beiden hadden ze er dan ook (zeer waarschijnlijk) nog geen enkele kamer opzitten. Ook dat gaf mij niet veel hoop op hun services. Zo mooi en zo alleen??? (en, mogen we aannemen, toch meerdere trouwe klanten op de vloer). Was dit contact zoeken met mij dan uit pure ellende? Een nieuwe, een makkie (dachten ze dat misschien)? Omdat ik gezegd had dat ik gewoon wat wou rondlopen, vroeg ze of het niet leuker was om dan samen wat rond te lopen. We liepen samen naar de kussenbedden in de wellness. Ik doelbewust, zij volgde gedwee en vroeg niet direct om op kamer te gaan, ook niet toen we kamers voorbijliepen. Dit vond ik alvast positief. Ik vermoedde immers dat het samen wat rondlopen direct naar een kamer zou leiden. Er is geen sleutelceremonie. We liepen als een verliefd stel naar de kussenbedden. Daar was er van haar kant geen haast te bespeuren en er was meteen een goede klik. We maakten à volonté lol, we daagden mekaar speels wat uit, streelden en kusten mekaar lief en veelvuldig.... Mijn lul stond natuurlijk al lang stijf en op een bepaald moment stelt ze voor om wat meer privacy op te zoeken zodat er wat meer mogelijk zou worden met die stijve lul (acties op de bank niet gezien in de club, vroeger te pas en te onpas). Voor we naar kamer gingen, gingen we nog even douchen. De douches zijn vlak naast de kussenbedden.
Op kamer verloopt alles ook rustig. Geen ommezwaai naar professionaliteit van haar kant. Ze neemt ook de condooms al klaar. Goed want als ze dat in het heetst van de strijd nog uit hun tasje moeten gaan zoeken, heeft dat soms een negatieve invloed op mijn libido. Terwijl we lief, romantisch en inning dicht tegen mekaar liggen vraagt ze terloops even snel of ik normale seks wil of extra's. Ik liet haar weten dat ik voor normale seks wou gaan maar dat als de omstandigheden er naar zijn om een FT-ke te willen, ik dat dan ook zal laten gebeuren. Op geen enkel moment later tijdens onze kamergang zou ze aansturen op dat FT-ke. De tweede vraag (waar bleef ze toch) was hoe lang ik op kamer wou blijven. De twee vragen zijn vrij courant in Stuttgart en Frankfurt. Zij verweef echte alles fijn in de stoeierij dat het me zelfs niet kon deren. Tijdens de pre sales kwam zij al af met de woorden Romeo en Julia. Mijn gevoel met haar was bijzonder, bijna magisch te noemen zodat ik zei dat als alles zo naar wens zou blijven voortgaan ik 30' allicht veel te kort zou vinden. Ik spreek nooit op voorhand een tijd af. Het moet zo lang wel leuk en heet blijven. Anderzijds bekijk ik ook of ze niet verkeerd beginnen te doen als je laat blijken dat langere tijd er in zit. Ik bedoel maar dat als ze dan beginnen babbelen of zo omdat er toch veel tijd is, dan hoeft een uur voor mij niet meer en zet ik ze meteen aan de arbeid. Julie maakte deze "fout" niet. Al snel kon ik mijn gangen gaan. Ze liet zich makkelijk verwennen. We kusten mekaar dikwijls en gretig, tongzoenen ook maar niet direct van de eerste moment. Ze verwende mij ook lekker met handen en tong. Het was mekaar heerlijk verwennen, in harmonie met mekaar. Intieme innige houdingen werden niet angstvallig uit de weg gegaan. Menige momenten waande ik mij in een van de betere romantische films. Ze ging in alles vlot mee en begreep goed waar ik heen wilde als ik seintjes gaf.
Terwijl ze me heerlijk en afwisselend pijpte (ze wist haar tongpearcing goed te gebruiken) terwijl ze op z'n hondjes voor me zat, speelde ik met haar poesje en kontgaatje. Beide kon ze erg appreciëren maar voor beide gold ook: liever niet met het vingertje er in. Hierdoor begon ze duidelijk nog beter en intenser te pijpen. Het deed haar zeker iets. Ze werd dan ook eindelijk een beetje nat. Onder andere hierdoor maak ik op dat Julie zich zeker niet snel laat gaan en misschien wel eens meer, meer klassieke sessies aflevert? Omdat ik nog langer pret met haar wou, gaf ik aan dat ze maar even moest stoppen met pijpen. Heerlijk tongzoenen was nu ook geen probleem. Toen ik haar op mijn schoot wou nemen, was er ook geen enkele tegenstribbeling en hebben we zelfs heerlijk gedroogneukt. Ondertussen kusten we mekaar flink en verwende ik tussendoor haar clitoris en haar mooie heerlijke borsten. Ze werd nog wat natter. Hoewel nat droogneuken geen HIV-gevaar inhoudt, zal zij daar niet zo zeker van geweest zijn want ze vroeg toen of we niet beter zouden gaan starten met de daad. Ik was al langer heel erg geil en vond bijlange niet dat die vraag nu ongelegen kwam. Het leek er trouwens een beetje op dat zij zelf nu werkelijk nood had aan de daad. Ze begon me lekker te berijden. Ze ging er helemaal in op, ze ging er totaal voor. Zelden word ik zo intens bereden. Ze bleef en bleef maar doorgaan, ook wanneer de meeste dames al lang moe zouden zijn geweest. Door haar intensiteit had ik echt de indruk dat ze zelf ook een orgasme wou bereiken. Door het condoom heen voelde ik hoe kletsnat ze werd. Haar kutspieren trokken op een moment (bijna pijnlijk) samen. Ik sta er verder niet bij stil maar ik denk dat ze was klaargekomen, voor mij. De gelaatsuitdrukkingen spraken ook boekdelen. Je kan gespeeld geil kijken maar de mimieken die zij trok, kan je volgens mij niet spelen (en dat in combinatie met de bijna pijnlijke kutsamentrekkingen, haar kletsnatte poesje en haar gedrevenheid tijden het berijden.... Ach, ik kan mis zijn, niets mis mee. Even nadat dit zich voltrokken had was ook de opwinding bij mij zodanig groot geworden dat ik mezelf niet meer wenste onder kontrole te houden en liet ik mijn orgasme ook de vrije loop. Net na dit moment wou Julie van standje veranderen. Het komt maar zelden voor dat een dame niet gemerkt heeft dat ik een orgasme kreeg, ook niet wanneer ik dat probeer weg te steken (door bijvoorbeeld zeker niet te hard te gaan roepen). De reden hiervoor is dan weer dat vele dames anders sito presto van je lul springen en ik graag nog wat naneuk zolang hij nog stijf is. Ik grapte nog even met haar dat het niet mooi van me geweest is om net voor ik zou moeten gaan arbeiden snel klaar te komen.
Toen we nadien weer tegen mekaar aankropen en we mekaar in de ogen keken. Wondermooi moment! Ze was nu wel kittelig.
Op haar vraag besloot ik om haar een korte nekmassage te geven. Ze genoot er merkbaar van. Als ik dat gevoel krijg, dan geef ik ook een betere massage, graag zelfs. Na mijn korte maar stevige massage, vroeg ik een zelfde wederdienst. Dat was voor haar geen probleem en ik verschoot trouwens van haar kunnen. Ze vertelde me dat de Thaise dame die massage geeft in de club dat heel stevig en goed doet. Ik voelde dat ze daar duidelijk al wat van geleerd had. Des te beter voor mij natuurlijk. Ook dat korte deel was dus niet te versmaden tijdens ons samenzijn.
Nog wat naknuffelen en kussen en zeer tevreden verliet ik de kamer.
Is er dan helemaal niets negatiefs te zeggen over deze kamergang? Toch wel. Eén kanttekening: de 60' waren maar 50' en ze maakte subtiel duidelijk dat het afrondtijd was. Klein beetje dus een klein beetje een wrang nasmaakje, toch? Ik rondde mee af omdat alles er op wees dat de extra 10' geen meerwaarde zouden betekenen voor het geheel. Ik rekende dan bij de lockers mooi € 100 af. Ze probeerde geen fooi te krijgen. In mijn ogen had ze die dus gehad door 10' af te nemen van een uur.
De na service zou nog wat beter gekund hebben. Het bleef bij wat snel grappig doen als we mekaar toevallig tegenkwamen (in de loop) in de club. Nog even bij me komen zitten na de sessie en de douche zat er niet in. Ze wachtte alweer op een nieuwe klant, wat overigens normaal is.
Jammer dat ze op kamer was toen ik vertrok. Anders had ze nog een lief afscheidskusje gekregen. Moest het buitengedeelte van Safari wat groter geweest zijn, zou het ook in de zomer een topclub zijn en was ik er zeker heengetrokken in de hoop Julie weer te zien en om op herhaling te gaan met haar.
Terwijl we op kamer al aan het oprommelen waren, liet Julie wel vallen dat een uur snel om was met mij. Toen moest ik even tot tien tellen om niet al zwanzend te laten vallen dat het ook tien minuten minder waren. Of ze op verlenging aanstuurde daarmee, weet ik niet. Ik had niet de indruk maar had gerust langer met haar kunnen vertoeven. We hebben nog zoveel niet gedaan. Een volgende kamergang zal allicht nog veel beter, intensiever,... zijn. Ik maakte echter op dat moment de overweging om het bij dit uur te laten. Voor de verandering had ik bijvoorbeeld honger :smoke:.
KevinK
16 juli 2013, 21:47
Omdat ik gisteren voor zaken in Stuttgart moest zijn, speurde ik na alle plichtplegingen het forum af waar er nog wat te neuken zou zijn. Nu kon ik pas vanaf half negen, en 79 euro entree voor Paradise vond ik teveel. Toen viel mijn oog op dit draadje, en ik zag een paar behoorlijk uitgebreide berichten van seksenfun. Zonder het allemaal door te lezen deed dit me vermoeden dat het hier wel goed toeven moest zijn. FKK Safari zou het worden dus. Adres in de navigatie ingeven dan maar. Adres bestaat niet. Mmmmm, belletje plegen dan maar. Blijkt dus dat je Fellbach moet ingeven en niet Stuttgart. Dit dus als tip voor beren die hier nog naar toe willen gaan.
Alhoewel beren?? Nadat ik in het meest aftandse pand op het meest verlaten industrieterrein ooit, vijf trappen omhoog was gelopen kreeg ik namelijk geen badjas. De tamelijk onvriendelijke Duitser gaf me enkel twee handdoeken nadat hij me vertelde dat de entree 50 euro kostte. Op navraag meldde hij dat de prijs per half uur 50 euro was en dat extra's af te spreken zijn met de dame naar keuze en beginnende bij 50 euro. Later zou ik erachter komen dat er dames zijn die 50 euro extra vragen om hen te mogen vingeren, en dat schijnt geeneens ongebruikelijk te zijn. Laat dat de 100 euro meisjes in GT niet horen, want die transformeren spontaan in 150 euro meisjes.
Enfin, twee handdoeken en geen badjas. Waar in de NRW clubs mijn goddelijke bovenlichaam wordt gecamoufleerd door een badjas die of te groot, of te klein is, zouden de dames nu hun ogen eens goed de kost kunnen geven. Vandaar dat die 50 euro voor het tweede half uur me niet boeiden, want welke dame zou mijn lichaam überhaupt kunnen weerstaan? Waarschijnlijk zou ik eerder het tweede half uur voor nop krijgen.
Na het omkleden en douchen werd me al meteen duidelijk dat ik met bloot bovenlichaam rondliep. Waar in de NRW clubs enkel de ervaren dames met geoefend oog zien wat er onder een badjas zit, werd ik in 5 minuten al door drie verschillende meiden aangesproken met "Schatzi". Het was wel duidelijk, ik viel in de smaak bij de meiden van veelal Roemeense afkomst. Helaas bezat de enige optisch aansprekende meid van de drie geen sociale vaardigheden, want terwijl ze met mij stond te praten begon ze een gesprek met een collega en negeerde mij vervolgens. Toen ze klaar was met roddelen kwam ze weer bij mij, maar ik maakte haar duidelijk dat ik haar social skills niet zo zag zitten. Het word tijd dat Doro, Christina en Sonja uit GT cursussen aan meiden gaan geven over hoe je het zo lang mogelijk uithoudt in dit vak.
Enfin, eindelijk had ik mijn watertje gescoord waarna ik naar het dakterras ging waar gebarbecued werd. Het was goed dat ik veel honger had, want hoogstaand was het eten niet. Toen ik weer terugging naar de bar voor een nieuw glas water deed mijn naakte bovenlichaam weer waarvoor het afbeulen in de sportschool bedoeld is: alle Roemeensen vonden me een "Schatzi" en wilden met me naar een "Zimmer". Wanneer een conversatie enkel uit deze woorden bestaat dan is het voor mij totaal oninteressant, zeker omdat er geen meiden bij waren die me optisch aanspraken.
Ik zag echter 1 meid lopen die me nog niet met "Schatzi" had aangesproken en dit deed me haast een deuk in mijn ego oplopen. Zouden alleen Roemeense meiden vallen op mannen met ontbloot torso?
Bij het wellnessgedeelte van deze verder zeer goed ingerichte club sprak ik haar aan met een "Hi, wie geht's?". Iets originelers had ik op dat moment niet paraat voor deze meid. Het ging haar uiteraard goed vertelde ze verlegen en mijn vraag naar haar naam beantwoordde ze met Ebru. Ebru sprak zeer goed Duits, en ik nam dan ook aan dat ze hier was opgegroeid. Niks bleek minder waar: ze is Turkse en pas 4 jaar in Duitsland. Achteraf op de kamer bleek ook dat deze 1,73m lange en ca. 65 kg zware meid van 18 jaar en drie maanden oud een echte talenknobbel had. Nadat we in het wellnessgedeelte op een loungebed gingen liggen kreeg ik ook langzaam een knobbel, maar die had met taalkennis weinig te maken. Ebru bleek pas haar derde dag werkzaam in de business en stelde me een aantal vragen over hoe mannen denken en hoe mannen het liefst benaderd willen worden. Duidelijk een meid die zich in het vak verdiepte. Nu nog een cursus bij de GT oma's, en ze kan de komende jaren mee in het wereldje.
Ik voelde met Ebru direkt een klik en het spreekt dan ook voor zich dat we op een kamer belandden. Op de kamer spatten de vonken er echt vanaf. GFE gemixt met PSE en RSE (rough sex experience, of toch BSE>>>BBert experience??) Technisch is ze zeer vaardig, volop TZ, diep en nat pijpen met gaggen en heerlijk neuken met haren trekken en spanken van haar billen en stevige B-cup tieten. Het is vrij uitzonderlijk dat je elkaar in een eerste sessie dusdanig aanvoelt en tot deze praktijken komt, want ik vraag namelijk nooit wat meiden wel en niet doen. FT en AV heb ik niet geprobeerd aangezien de gebruikelijke prijzen in deze club hiervoor bij 50 en 100 euro liggen. Ik denk wel dat dit pornosnolletje hiervoor ook wel in zou zijn geweest. Na 1,5 uur kwamen we beiden bezweet van de kamer af.
Na het douchen kwam ik haar weer tegen in de bar en nodigde ik haar uit om op een van de mooie bankstellen een drankje te drinken. Ebru wist vervolgens mijn ego te strelen door me te vertellen dat ik de beste was die ze ooit gehad had. Ik bedankte haar voor dit compliment, waarop ze heel gevat reageerde dat dit geen compliment maar een feit was. Nu was mijn ego natuurlijk groter dan de grootste Mercedessen die in Stuttgart gebouwd en ontworpen worden en ik dacht er al over na een ster op mijn buik te laten tattooeren.
Na een half uurtje babbelen op de bank kreeg ik wederom zin in dit hete tienertje, en dat bleek wederzijds te zijn. We togen weer naar een kamer, alwaar bleek dat ze ook zonder Flutschi niet een beetje nat was, maar zo nat als een waterval. Weer bleven we 1,5 uur op de kamer en net als bij de eerste sessie kwam dit geile sletje meermaals klaar.
Of zou ze toch al lessen hebben gehad van de GT oma's?:confused:
seksenfun
20 november 2013, 18:16
Mijn laatste bezoekje aan Safari Fellbach dateerde van april 2013. Het bezoekje van KK dateert van juli 2013. Ik begin heel erg te vrezen voor mijn besluitvorming onderaan mijn recensie.
Waarom kan ik geen drie "Thumb's Down" plaatsen?
Hoe een club in een half jaar tijd zo de dieperik kan ingaan?! Dat terwijl je twee grote concurrenten naast je moet verdragen (Sakura en Paradise).
Laten we aan de hand van wat quotes al eens beginnen met wat tegenovergestelden in de kijker te zetten.
Citaat van: seksenfun
Ook de buitensauna gaat pas aan om 15:00, tot 00:00.
De buitensauna was heel de dag dood (dus koud).
De eerste twee uren vooraleer ik mijn middagmaal ging verorberen, kwam ik best al wat mooie vrouwen tegen en de vrouwen waren over het algemeen erg vriendelijk. Meerdere kwamen zich ook voorstellen maar zeker niet opdringerig.
De eerste uren maar 1 (één) mooie (niet eens een stunner) dame gezien. De dames waren opdringerig (dezelfde dame die je net afgewezen hebt, komt tot drie keer terug en dan wordt dat als vervelend ervaren), agressief, vervelend en onvriendelijk (vooral na afwijzing na opdringerigheid van hunzelf).
Op deze maandag waren er ongeveer 40 dames present en pas later op de avond (20:00) kwam het mannenaantal boven de 40 uit.
Omdat ik geen appelen met peren wil vergelijken, het was ook nu een maandag. Ik telde ongeveer 25 dames tegen de avond, het mannenaantal groeide ook vandaag pas tegen de late avond.
De muziek is goed gekozen.
Alles is natuurlijk persoonlijk en zeker muzieksmaak maar mij boeit het niet als de gehele avond R&B-music jengelt door de boxen.
Zou ik voor deze club alleen de lange reisweg afleggen? Nee, omdat er niets echt uitspringt. Sakura en Paradise zijn subliem wat het eten betreft, de optik van de vrouwen en vooral de service van de vrouwen. Drie zaken waarvoor je al eens een eindje verder kan rijden. Safari is duidelijk beter dan de doorsnee NRW-clubs en omdat ze dus erg goed gelegen ligt bij Paradise en Sakura zal ik er komende winter zeker weer heentrekken. Ik denk dat ik op zaterdag Sakura niet zal kunnen laten vallen maar op zondag zal afwisselen tussen Paradise en Safari. Over de kwaliteit van de services van de dames in Safari, in het algemeen, kan ik mij nog niet uitspreken omdat ik er nog maar één sessie op de teller heb staan (of drie als je mijn bezoek van 2,5 jaar geleden er ook bijneemt).
Waar ik een half jaar geleden enkel nog maar stelde dat ik er niet speciaal heen zou rijden, stel ik nu dat ik komende winter énkel nog maar een 2-de-kans-bezoekje aan de club wil gunnen. Ik heb nu toch al zes dames uit de club op mijn teller staan en meerbepaald drie van de mooiere van de ongeveer 5 mooie (stunners slechts 1, een blonde en die nam ik dan ook). Concusie: service nefast. Een rampzalige sessie, zelf afgebroken en dat doe ik maar zeer zelden, een belabberde sessie en een sessie die voldoende scoort.
Laten we even naar een beangstigend gevoel gaan, vooraleer we ook wat positieve zaken van de club gaan vernoemen, die nog niet vernoemd waren in mijn vorig verslag (want dat lijstje is heel erg kort).
Opeens is een vrouw zo dom om mij te komen vertellen wat een paar andere dames over mij verteld hadden. Ze kwam mij zeggen dat ik wel heel erg dom bezig was. Omdat ik van elf uur 's morgens tot nu (ongeveer drie uur) al in de club was en nog met geen enkele dame naar kamer was getrokken. Ze zei dat je naar hier komt om te seksen. Ze zei dat ze wist dat een dame een kwartier (zo lang was het zeker niet) met mij was bezig geweest, naast me had gelegen in een breed eenpersoonsligbed in de wellness en dat ik haar dan wegstuurde. Kan goed zijn dat de dame dat zo heeft rondverteld natuurlijk maar in werkelijkheid was het zo dat ik die bewuste dame van moment 1 had laten weten niet met haar te willen gaan kameren (wegens: niet mooi). Ze drong zich (zoals bijna alle dames) op. Nadat de dame dat verteld had, kon ze het niet laten om nog eens te zeggen dat ik erg dom bezig was. Ze zei dat zij nu bij mij eens kwam proberen. Ook zij was niet mooi. Samen met de ondervinding dat na enkele uren aanwezigheid zonder kameren de bardame niet meer zo vriendelijk was, dat de manager (die er bijna continue rondloopt) op een moment meer dan 1 seconde recht in mijn ogen keek, kreeg ik zelfs een beangstigend, beklemmend gevoel. Ik kreeg zelf van die dame die me dat kwam zeggen het Bulgaarse woord voor dom te horen en nadien hoorde ik dat woord ook door een paar dames roepen naar mij. Ik weet niet welk gevoel jullie hierbij zouden krijgen? Een gezellig, leuk en amusant gevoel denk ik toch niet. In heb beste geval laat het je gewoon koud.
Dit gevoel deed me beslissen om vandaag dan maar de proef op de som te nemen en 2/3 van de mooiste dames uit te proberen. Vanaf nu voelde ik mij tewerkgesteld bij Test Aankoop.
Het doet er eigenlijk niet toe wat zich de vorige dagen afspeelde. Het heeft dus niets te maken met de twee dagen ervoor en de sessies van die dagen maar het had zomaar gekund dat ik de derde dag van mijn driedaagse even eerst wat wou relaxen, eten en drinken en pas gaan kameren op een later uur. Daar had het nu in elk geval niets mee van doen. Er waren gewoon geen mooie dames en ook nog niet veel. Ik had dus alle redenen om te mogen hopen dat het op dit vlak 's avonds nog een flink pak zou verbeteren. Niet dus.
De dames mogen best op mij afkomen als ze dat op fatsoenlijke manier doen. Hier was het echter zo dat ik in de eerste vijftien minuten van mijn aanwezigheid in de club al door meerdere dames opdringerig benaderd werd en verzocht werd om te gaan neuken. Gebeurde dat niet (een negatief antwoord dus van mij) dan waren de meeste al slecht gezind.
Even dan wat positieve zaken. De wellness is binnen uitgebreid. Er is nu (terug) een HWP (al is die van het type Golden Dreams; geef mij maar een echte HWP met flinke broebels type GT - ja, ja -). Ze hebben ook twee verwarmde stenen ligzetels waar je je heerlijk kan laten op opwarmen na een sauna en koude douche of na jezelf met ijs ingesmeerd te hebben aan de ijsbron. In de bar is nu een VIP-room gemaakt in Far West style. Ik vermoed dat deze plek van tijd tot tijd als kamer zal gebruikt worden maar de houten deur stond open dus kon ik er 's avonds gewoon in gaan liggen. Het is het verlengde van de bar dus R&B-gejengel-vrij was het daar zeker niet maar wel rustgevend en romantisch en gezellig qua interieur. Hét grote voordeel was dat ik daar een halfuur met een drankje heb kunnen liggen zonder ook maar één dame bij me te krijgen. Zo ver gingen ze niet, tot de uithoek van de L-vormige bar en allicht geen enkele dame die er ook maar even bij zou stilstaan dat een man daar zo alleen zou gaan zitten. Oef!
De cappuccino is nog altijd erg lekker en het ontbijt ook. Het avondeten is goedkoop eten maar in C wel lekker.
Ik hoor in de wandelgangen vaak zeggen dat de type dames van het "minder opgevoede soort" zijn, als een club veel Turkse bezoekers krijgt. In vele clubs komen deze mannen maar in de late avond aanwaaien maar hier zijn ze de gehele dag uitdrukkelijk aanwezig. Als er dus al een link tussen bestaat.
Op de foto's van de site vind ik geen enkele dame terug die ik afgelopen maandag heb gezien. Geen enkele is natuurlijk wel heel erg weinig. Allicht een groot verloop der dames of hele oude foto's.
Ik heb dus wel heel wat dames op me toegelopen gekregen maar in verhouding zullen er weinig aparte topics over die dames verschijnen. Ik denk dat er weinig heren zitten te wachten op omschrijvingen als: eerder mollig, wat ouder....
Laat ik er toch enkele uitpikken.
Ik zal beginnen bij Annie want dat is die Bulgaarse dame die koste wat het koste bij mij in de sofa wou kruipen in de wellness. De dame die dat later op haar manier ging doorvertellen aan haar vriendin, die mij dan ging berispen. Kijk, zij was slank maar toch niet aantrekkelijk.
Dit was dus al zeer snel het geval. Ik was nauwelijks binnen.
Ook Louisa (het moet gezegd: alle namen van de dames zijn makkelijk te onthouden) kwam al vroeg tot bij mij. De klassieke vragen die ze daar allemaal aframmelen. Je zit hier zo alleen, van waar kom je, is het niet beter om samen plezier te gaan maken, hou oud ben je, is het je eerste keer hier. Je hebt dan een minuut nodig om die vragen te beantwoorden en 1 seconde om de daaropvolgende rechtstreekse vraag te beantwoorden: kamer? Nu als er al één stunner was, was het wel Louisa. Sympathiek was ze niet, geil leek ze me ook niet echt. Vandaar dus in eerste instantie mijn neen.
Melissa dan. Best mooi om naar te kijken. Echter niet geheel mijn type. Beetje zelfde scenario als de andere dames. Snel snel naar kamer vragen, na typische vraagjes en bij een nee, minder gehumeurd weglopen. Goede nacht, wenste ze me nog toe.
Wat ook zo is, is dat de dames zich, voor mij, belachelijk maken. Als er drie heren in de wellness liggen en heer 1 zegt nee, lopen ze naar heer 2 en zo maken ze het rondje compleet tot bij de laatste man.
Goed, hier moet ik het dan bij houden. Of toch niet. Er liep nog een mooie jonge slanke dame rond maar die deed niet de moeite om bij mij te komen of naar me te kijken. Waarschijnlijk ook al vals ingelicht. Dan was er nog een mooie dame die zelfs na de sessie een goed scoorde namelijk Bea (én niet opdringerig; ik ben er zelf naartoe moeten stappen; zou dit nu mijn redding zijn hier vandaag, dacht ik dan?).
Louisa bekeek me ook van heel de dag niet meer nadat ik de eerste keer niet direct positief op de kamervraag had geantwoord. Dat kan ik natuurlijk ook. Wat later liep ik haar dan straal voorbij, zonder te kijken. Bij momenten keek ik dan stiekem toch weer naar haar want ze leek wel een fotomodel. Een blonde fotomodel. Natuurlijk zou ze niet door de selectie van fotomodellen geraken omdat ze daarvoor net iets te klein zou zijn. Voor de rest: 21 jaar, 1,68, lang blond haar, slanke lijn, natuurlijke mooie B....
Melissa scoorde een 3/10.
Louisa scoorde een 6/10 (maar velen zouden haar nog lager quoteren want vooral haar schoonheid en niet haar prestaties zorgen voor de score)
Bea scoorde 7/10.
Appelsiensap is in de inkomprijs inbegrepen.
Ik durf uit de grond van hart te hopen dat dit een afgrijselijke momentopname moet geweest zijn door tal van samenlopende omstandigheden want zulke recensie (moet ook geschreven worden) schrijf ik niet met plezier (wat normaal niet voorvalt) :smoke:.
KevinK
20 november 2013, 20:45
Ik weet dat ik bij mijn bezoek in juli veel geluk heb gehad met Ebru. Bij een later bezoek werkte zij er niet meer, en waren er enkel nog meiden over die "Schatzi, komm Ficken" in hun repertoire hadden. Ze waren inderdaad ook allemaal heel boos na een afwijzing en leken niet te begrijpen dat het niet werkt als ze mannen met Schatzi aanspreken. Ik heb nog twee redelijke sessie's gehad, maar dit komt niet in de buurt van het niveau van Sakura.
In Safari zijn de meiden overigens ook heel agressief met het verkopen van extra's, en de aanwezige manager draagt inderdaad niet bij aan een goede sfeer in de club.
seksenfun
21 november 2013, 12:56
Zoals ik al stelde, krijg ik enorme vragen bij mijn afsluiter van mijn recensie. De vragen zijn al omgezet in een besluit. Het blijkt dus geen toevallige momentopname geweest te zijn. Ik zie niet in wat ik in Safari nog moet zoeken. Tenslotte heeft ieder man het recht om enkel het beste te willen.
Nog even ter inlichting: de service is enorm naar beneden gegaan dus; de inkomprijs is met 20 % gestegen sinds jouw laatste prijsvermelding/bezoek-recensie. Ze hebben nu wel een tienbeurtenkaart en zo kan je nog aan de oude prijs binnen maar daar een tienbeurtenkaart nemen is sm :smoke:.
KevinK
21 november 2013, 17:54
Met Sakura, Paradise en FKK Phönix in de buurt kun je Safari best vermijden totdat er weer betere tijden komen.
seksenfun
23 november 2013, 17:40
haarkleur/-lengte: donkerder blond/lang (wat gekruld)
lengte dame: 1,67
postuur/cupmaat: slank/natuurlijke mooie B
nationaliteit/taal: Roemeens/Duits
leeftijd: 21
tatoeages/piercings: geen/geen
service: PMC, PZC (erg goed), NMC (erg zwak)
voordelen: optisch niet ver verwijderd van een topmodel
nadelen: afwerkertje, ramenservice
opmerkingen: doet uitsluitend sessies van 30' (of veel minder), mooie lange benen
Wat een schoonheid, heerlijk om bij weg te dromen. (http://relaxxxboard.com/index.php?topic=13668.msg42379#msg42379)
Ik was nog niet lang in de club binnen en ze kwam al eens even polsen of ik met haar naar kamer wou gaan. Ze deed dat heel direct. Bijgevolg botste ze eerst op een neen. De schoonheid kan me worst wezen als het zo direct moet gaan. Ik wil ook wat servicegarantie. Voor ramenservice hoef ik écht niet naar Duitsland af te zakken.
Wat later gaan we mekaar passeren in de wandelgang van Safari. Ze gunt me geen blik meer. Toen ik ze wegstuurde was ze niet zo gelukkig overigens. Ik begrijp er geen bal meer van. Zij zo jong en mooi ontevreden dat ze geen oude zak mag bevredigen.
Nog wat later komen we mekaar weer tegen. Ik kan dat ook, doen of ze lucht voor me is (niet dat het haar wat interesseerde, denk ik).
Zo nu en dan moest ik toch geniepig wat naar haar kunnen gluren. Of zeg gewoon dat ik mijn ogen niet van haar af kon houden. Dat had natuurlijk met haar schoonheid op zich te maken maar ook met het feit dat er geen andere modellen rondliepen. Wou ik een schoonheidskoningin zien, moest ik wel naar haar kijken. Verontschuldig mij dus.
Ineens zit ik op een weer. Ik moet er mee op kamer. Wat de service dan ook mag zijn. Gewoon niks vragen en er mee weggaan. God... wat ga ik nu toch doen. Hou me tegen!
Ik zie ze maar ze is druk in de weer. Ik ga ondertussen op een strategische plek in de bar zitten zodat ik goed zicht heb op haar doen en laten. Ze loop de damesruimte in. Ze loopt de damestoiletten in. Ze loopt.... Oeps, richting wellness. Ik achteraan. Niet te zien. Rondje rond de kamers gelopen. Nergens te zien. Op de terugweg zie ik dat ze net uit weer een andere damesruimte komt. Wat spookt die toch allemaal uit??? (Ha ja, zich opmaken voor wat komen gaat, voor mij dus.) Ze loopt naar de automaten. Ook dat nog. Dan laat je de dames in regel maar beter gerust. Gelukkig zat ze ook op een weer en stond weer snel recht. Ze had niet eens gespeeld op de automaat. Tegen beter weten in was dit de moment voor mij om ook recht te staan. Mijn kruk stond niet ver van haar kruk. Ik zet een stapje rapper. (Waar begon ik toch aan? Hoe kan het dat zo'n "poppetje" zo lang onbezet was overdag?) Ik zeg hallo tegen haar en we wandelen gewoon door. Rechtstreeks richting...? Ik had nog de illusie dat we in de wellnessarea even zouden gaan neerzitten om te pre salen maar we liepen gewoon voorbij de wellness en bij een bepaalde kamer stopte ze en heette ze me welkom.
We liepen de kamer binnen en al snel zei ze dat ik het me gemakkelijk mocht maken en op het bed op mijn rug mocht gaan liggen. Ha zo gaat dat hier. Ze mag dan wel super knap zijn.... Ze vroeg of ze met of zonder condoom moest pijpen. (Zijn alle mannen hier dan zo snel tevreden? Dan kan het nog wat worden met die club.) Ik was een beetje verbaasd van de vraag op zich maar antwoordde al snel dat ze zonder condoom mocht pijpen. Lang dacht ik er niet over na maar het gebeurt wel eens meer dan eens dat als je bij zo'n vraag kiest voor pijpen zonder condoom dat ze dan wat bangetjes zijn van je naakte lul en minder goed pijpen, waardoor het met condoom veel leuker zou zijn.
Goed... maar zoals ik al zei, ze mag dan wel zooooooooooooooo mooi zijn.... Ik vraag haar nog voor ze begint te pijpen of ze dan niet graag zoent. Ze bekijkt me zo eens van wat vraag jij nu. Hierop verbeter ik mezelf maar meteen en vraag of ze graag tongzoent. Ik zeg dat ik dat graag doe. Daarop antwoordt ze me dat ze me eerst wat gaat pijpen en dat we dan wat kunnen gaan zoenen. Dan weet je natuurlijk al wel hoe laat het is.
Eigenlijk vroeg ik dat direct op kamer om bij een neen nog te kunnen gaan lopen. Ze voelde dat ook aankomen, heel duidelijk. Stel je voor! Niets zo verschrikkelijk als je prooi weer verliezen.
https://www.youtube.com/watch?v=7X2a9nt6aPE
Ze begint me dus maar "sofort" te pijpen. (Ik dacht, ach... het kussen "kan" nog komen.) Ze pijpt verdorie erg goed. Zo "hij" al niet wat stijf stond van haar schoonheid alleen kon ze er een kanon van zuigen. Voor haar was het tijd om te gaan neuken wanneer ze mij een vijftal minuutjes erg goed had gepijpt. Ik had zoiets van laten we de rollen dan maar eens omkeren, het spelletje eens auto reverse spelen. Eerst neuken en dan GFE-en. Ik had al lang door dat een lange sessie met haar geen zin had. Ze doet het condoom om en komt op me gekropen. Ze komt wat naar voor hangen (zoenen???) maar dat was enkel maar om haar ellenboog op bed te kunnen laten rusten en haar hand onder haar hoofd. Daarbij trok ze een gezicht waarop je in geuren en kleuren kon aflezen dat ze erg graag zou hebben dat ik na drie bewegingen van haar zou zijn klaargekomen. Alsof dit al niet genoeg is als tegengif voor een afrodisiacum kwam er nog bij dat ze stilviel. Je moet het een keer meegemaakt hebben, je lul die in haar poes weer kleiner wordt. Ik dacht dat ik alles al had meegemaakt.
O.k., klein kwartiertje voorbij, geen probleem. We gingen nog kussen ook, nietwaar. Wat had je gedacht? Nee hoor. Ik wil wat knuffelen, strelen, lief en dicht tegen deze schoonheid kruipen, van haar genieten... alles wat met GFE te maken heeft is zoveel leuker met zo'n prachtige vrouw naast je. Dat liet ze gelaten gebeuren. Dan heb ik er ook niet veel aan. Ze wou precies wel dat ik een orgasme zou krijgen. Daarom begon ze mij af te trekken. Ik heb onmiddellijk gezegd dat ik dat beter zelf kan en ze daar mag mee ophouden en terug mag beginnen pijpen. Dat deed ze heel goed. Daarna zou ik haar ofwel op haar rug kwakken of in doggy style. Kan ze zoveel gezichten trekken (die op niks trekken) als ze wil.
Echter, ik kreeg als antwoord dat in 1 sessie maar 1 x pijpen en neuken begrepen zit. Was het niet dat ze zo mooi was zou ze al lang op mijn seskens* zijn beginnen werken. Uiteraard kon ik daar niet mee leven. Ik kreeg ze dan toch snel terug aan het zuigen. Pech! De zak van de stofzuiger was bijna vol.
In zo'n geval blijft er niet veel over dan wegwezen of de tijd vullen. In dit geval wou ik absoluut de tijd vullen en nog wat bij haar zijn. We gingen dan maar terug op het bed liggen, dicht tegen mekaar. Ik genoot in alle opzichten van haar mooie lichaam. Ik keek ernaar, ik rook eraan, ik kuste haar body overal,.... Dit keer onderging ze het niet. Ze leek het wel leuk te vinden. Ik begon (echt waar) te smelten. Nog even en ik zou verliefd worden. We zoenden zelfs op de mond, heel even, lichtjes, kort.
Ach,... leuk vond ze het niet. Ze wist er niet mee om te gaan. Ik dacht ineens niet meer aan neuken (in eerste plaats). Ondertussen was het halfuur om en begon ze ineens over opkrassen. Ik heb geloof ik wel tot drie keer toe gevraagd om langer te blijven. Ik kreeg geen ja te horen. Ze verzekerde me dat ze nooit langere sessies doet dan dertig minuten. Later zou deze detective vernemen dat dat nog waar is ook. Ik dacht eerst dat de reden net lag aan het feit dat ze geen weg wist met mijn GFE+++ (en lees die plusjes nu niet als niet GFE-dingentjes die bij mijn GFE komen maar als plusjes in de striktste betekenis van GFE).
Eigenlijk is ze dus niet goed. Ze pijpt enkel heel goed en daar houdt het op. Natuurlijk is ze heel erg mooi en kan dat wel een reden zijn om er mee te gaan. Wie enkel wil gepijpt worden en niet meer zoekt, koopt dus ook zeker geen kat in een zak met haar.
Voor mij was de sessie een moment van in de wolken zijn, een moment van waauuuwwww, zaaaalig maar dat was enkel omdat ik zowaar in snel tempo zwaar verliefd aan het worden was .:smoke:
* zenuwen
seksenfun
23 november 2013, 18:32
haarkleur/-lengte: zwart/lang (los, vooraan opgekapt)
lengte dame: 1,66
postuur/cupmaat: slank (geen lolita)/natuurlijke B - C
nationaliteit/taal: ?/Duits
leeftijd: 21
tatoeages/piercings: ?/?
service: zoenen (beetje), PZC (zeer slecht), NMC, beffen
voordelen: enthousiast buiten kamer
nadelen: slaagt om op kamer
Melissa was ook al heel vroeg eens langsgekomen bij mij. Welke vrouw eigenlijk niet daar? Ze kwam op mijn schoot zitten terwijl ik neerlag te luieren. Gelijk begon ze wat onnozel te doen maar tegelijk was ze ook heel opdringerig. Ze merkte al snel dat ik niet snel zou toehappen en daarom stond ze al snel weer recht en wenste me ze (een beetje saggerijnig) goede nacht.
Ik had eigenlijk geen kattenklauw van haar meer verwacht maar het gebeurde toch. Ze trok me mee richting wellnessgedeelte. Dat is hét jachtterrein bij uitstek in Safari. Rusten is daar moeilijk. Ze vroeg om in een sofa te gaan zitten aan het wellnessgedeelte. Ik liep wat door met haar. Ik trok haar niet mee. Ze vroeg of we dan misschien niet daar gingen liggen. Achteraan in een hoekje onder wat palmbomen. Ze duwt me nogal brut tegen de muur en begint tegen me aan te rijden, speelt met mijn lul. We ploffen neer op de sofa's en zijn goed bezig. Mijn lul staat stijf, ze maakte me helemaal wild en geil. Melissa is niet compleet mijn type maar ze maakte me geil en daar lust ik wel pap van.
We gingen dus een kamer opzoeken. Ze nam eerst de eerste de beste kamer maar bedacht zich later en we kozen een andere kamer. De kamers zijn er eigenlijk allemaal erg ruim en mooi met bijna allemaal een ruim hemelbed en in safari-stijl.
Op kamer was er van haar geilheid, hevigheid en speelsheid helemaal niets meer te bespeuren. Wild was ze al helemaal niet meer. Ze ging ineens in doggy style zitten en beval me om haar te beffen. Ik sta niet weigerachtig tegenover likken maar dan als ik het zelf wil, als het er van komt. Anderzijds is het wel geil om in dit standje kontje, kut en clitoris te lekken. Ik begon er dan maar aan maar hoe het in scène gezet was, kon het mij totaal niet opwinden.
Ze begint me dan te pijpen. Geen overgang, geen voorspel, niets om geil van te worden. Zo zal ze er veel werk aan hebben. Melissa was nochtans mijn eerste sessie maar wel op dag 3 van mijn driedaagse. Ze pijpt zo slecht, zo slecht, zo monotoon, zo monotoon, zo monotoon, zonder enig gevoel, niet likken, niet zuigen, niet.... Ik kan het niet benoemen maar heb nog nooit in een draadje in vette letters geschreven dat het pijpen slecht is. Dan kan je je er wel wat bij voorstellen, veronderstel ik.
Ze merkt dat ze er niets van bakt en ze vraagt om te neuken. Met een halve slappe, vraag ik haar. Zachtjes aan, stilletjes, proberen. Pfff... allé, omdat gij het vraagt. Dat gaat natuurlijk niet. We stoppen daar dan maar mee.
Beetje begint ze me te zoenen maar ik had met haar écht in niets nog zin en heb de sessie na een tiental minuten afgebroken. Weeral iets dat ik bijna nooit doe.
Ik heb wat extremen (negatieve) meegemaakt in Safari.
Melissa kan ik helaas niet hoger quoteren (doe ik ook al zelden) dan 3/10. Dik gebuisd :smoke:.
seksenfun
23 november 2013, 19:40
haarkleur/-lengte: zwart/lang (loshangend)
lengte dame: 1,59
postuur/cupmaat: slank/natuurlijke B
nationaliteit/taal: Roemeens/Engels
leeftijd: 23
tatoeages/piercings: dacht van niet/dacht van niet
service: zoenen, tongzoenen, PZC, NMC, knuffelen, strelen, beffen, vingeren
voordelen: is zoals de meeste dames in de meeste clubs (is werkelijk een voordeel in Safari!)
nadelen: kamerprestaties zijn wat een doornsee dame in een doorsnee club er van terecht brengt
opmerkingen: lekker kontje, mooi figuurtje
Heeft het nog wel zin, nog een keer proberen?
De knapste nummer twee in Safari was de tegenpool van Louisa. Lang zwart haar, ook een mooi figuurtje (lolita). Tot enig contact kwam het nooit tussen ons. Op dit moment (avond) wou ik ook geen latijn meer steken in haar. Ze was erg mooi en jong en bij voorbaat dus al geklasseerd onder te mijden in Safari.
Er liep nog een dame rond met een mooi figuurtje. Iets minder perfect dan die die ik daarnet vernoemde. Ze zat te midden van de centrale plek om naar de wellness te gaan, om naar het restaurant te gaan, om naar de kino te gaan, om naar de bar te gaan, om naar de lounge te gaan, waar de gasten binnenkomen. Zeer tactisch opgesteld dus. Dat is vaak iets voor de dames die niet veel te doen hebben (staat vaak gelijk aan slechte service) maar hun schoonheid graag laten opmerken. Daar zat ze dus op de linkerkant van een tweepersoonssofa.
Ergens kreeg ik toch een andere indruk van haar. Ik weet niet waarom. Gevoel. Ik dwaal daar wat rond maar niet te opvallend. Ze staat toevallig recht en gaat even bij haar vriendinnen staan aan de automaten. Die staan op diezelfde centrale plek. Dat is ook de plek trouwens waar vele dames regelmatig even een gordijntje wat opzij schuiven en naar buiten kijken. Nadien wist ik waarom. Daar zien ze de parking. Kijken dus of er niet al wat meer auto's op de parking stonden. Konden ze nog wat klanten verwachten? Ik ga op de bank zitten waar zij op zat. Aan de rechterkant, mooi aan de kant, beetje nonchalant en niet van plan om zelf veel initiatief te nemen. Dat moest zij maar doen. Haar handdoek lag nog op de zetel, haar tasje ook. Dat moest ik wat opschuiven. Ik vond dat dat niet kon. Ik lees in Antwerpen op de trams altijd dat je zak al heel de dag heeft kunnen rusten en geen zitplaats nodig heeft. Da's dan ook maar mijn overtuiging geworden. Benieuwd hoe ze gaat reageren. Meestal is het dan zo dat ze in zichzelf vloeken (ik doe dat wel meer dus), hun tasje en handdoek wegnemen en zonder iets te zeggen ergens anders gaan zitten. Afwachten dus. Als ze zo doet, laat het dan maar voor vandaag. Goede seks genoeg gehad in Sakura en Paradise gisteren en eergisteren.
Haar eerste handeling was al onverwacht. Ze gaat gewoon weer naast mij zitten. Nog steeds had ik geen zin om het initiatief te nemen. Ik leg mijn hand niet om haar, ik kijk niet naar haar, ik kus ze niet, ik tongzoen ze niet, ik grabbel niet naar haar foef, ik praat niet met haar. Het is aan haar. Ze doet hetzelfde. Niets dus. Na lange tijd (voor mij zijn vijf minuten dan héél erg lang) begin ik dan toch maar wat te zeggen tegen haar. Dat vlot snel en al snel zitten we dicht tegen mekaar, omarmd. Qua pre sales heeft ze in Safari (vermoed ik) alle regels doorbroken want we hebben (inclusief non verbale inactiviteit) een tiental minuten gepresaled. Dan vroeg ze om op kamer te gaan. We hadden nog niet gekust, dat niet. Laat staan tongzoenen. Ik had haar nog steeds niet gevingerd. Gezien de vorige twee sessies drongen een paar zeer concrete vragen zich op. Blijkt dat alles kan op kamer, behalve anaal. Dat zei ze toch. FT kan ook niet maar dat zei ze pas tijdens de blow job wanneer ze voelde dat ik wel eens zou kunnen klaarkomen. Als het enkel maar bij wat verzwijgen blijft, doet ze het nog erg goed voor een "Roemeentje". Ik beslis om te gaan. Ik hou in mijn achterhoofd twee dingen: 1) het kan weer helemaal mislopen 2) alle goede dingen bestaan uit 3. (Eerst was er dus Melissa met quotatie 3/10, dan Louisa die niet kan neuken maar waar ik bijna verliefd op werd, nu ga ik de verwachtingen niet te hoog inschatten en voor een 7/10 gaan.)
Wandelend naar kamer, hand in hand (stupide zicht in zo'n "ramenclub"), vraag ik me af of ik nu weer een negatieve extreme ga meemaken of het einde der tunnel gevonden heb.
Wat overkomt me nu. Op kamer kruipen we samen op bed. Ik ga op mijn poep zitten en wil het een en het ander beginnen maar krijg daar geen kans toe. Ze sprint gelijk op mijn schoot, we pakken mekaar stevig vast, ze begint te wippen op mijn schoot, we zoenen en tongzoenen lekker (zonder super genoemd te kunnen worden) en ze wiebelt verder heen en weer. Dat noemen ze dan droogneuken in zithouding. Alleen vond ik dat ze wat nat werd. Subiet floept hem er in. Ze dacht op hetzelfde moment hetzelfde want ze wriemelt wat met haar handen tussen mijn benen en legt mijn lul wat veiliger. Ook meteen einde zithouding. Ze begint me ineens te pijpen. Van wat net voorafging ineens overschakelen naar nogal monotoon pijpen. Dat had beter gekund. Ik wild nog wel wat verder spelen in andere posities. Terwijl ze niet zo goed pijpte, stelde ik dat ook voor. Het wou niet baten. Ik denk niet dat er in Safari vrouwen zijn die luisteren (er vanuit gaande dat die al zouden bestaan). Ze begrijpen echter vrij goed in Safari waar een man naar toe wil. Louisa kon enorm goed pijpen als ze haar prooi bijna ging verliezen en Bea begon ineens heel lekker deep throat te pijpen. Mijn lul ging in geen tijd van half stijf naar enorm stijf. Ja, dat vind ik nu 'ns lekker. Het pijpen was nu ook fijner en gevarieerder.
Het moment om te gaan neuken brak aan. Ze kwam op mij zitten en deed de rodeo rit erg lekker. Zoals het moet. Zalig! Ineens valt ze stil. Ja, ze valt stil. Is dat een ziekte in Safari, dacht ik even maar ik nam dan het werk maar over. Ze klemde haar kutspieren zo om mijn lul dat mijn kleine bewegingen een enorm (onbeschrijflijk) goed gevoel gaven. Zo doen we even voort. Daarna in missio nog lekker wat verder neuken. Nu kan ik de cadans bepalen. Ik maakte op het gevoel het halfuur vol. Een lekker orgasme (in Safari!).
Ik had haar vooraf gevraagd of zij langer dan een halfuur op kamer wou blijven als dat door mij verlangd werd. Dat was geen probleem. Ik rondde toch af op een halfuur. Lekker klaargekomen; voor vandaag was het goed geweest in Safari.
We knuffelden nog wat na. Mooi.
Ik gaf haar € 10 drinkgeld omdat ze dat verdiend had. Ik had ze ook gewoon € 50 kunnen geven en zeggen dat ik al € 100 verbrast had aan andere dames maar dat zou niet correct zijn want daar kan zij niet aan doen :smoke: .
seksenfun
23 november 2013, 20:12
haarkleur/-lengte: blond/lang (opgestoken)
lengte dame: 1,57
postuur/cupmaat: slank/natuurlijke B
nationaliteit/taal: Bulgaarse/Duits
leeftijd: 22
tatoeages/piercings: ?/?
:smoke:
Breezahlover
8 januari 2014, 09:37
Onlangs voor het eerst sinds ongeveer twee jaar weer eens bij Safari Fellbach geweest. Vroeger brachten zakenreisjes mij iedere twee weken in deze regionen, maar na wisseling van werk helaas niet meer :-(
Mijn herinneringen gaan terug tot FKK haus, de voorloper van Safari. Daarna was het een tijdje een Pauschalclub, waarna het Safari werd. Menig avond heb ik daar na werktijd verbracht! *herinneringen!*
Leuk om te zien dat het personeel je nog herkent na twee jaar! De ontvangst was hartelijk en vriendelijk. Mijn vaste weizen werd meteen voor de neus gezet.
Na een beetje rondgekeken te hebben, en de laatste veranderingen aan het pand aanschouwd te hebben, stond ik even te praten bij de ontvangstbalie. Daar kwamen twee schichtige jonge dames binnen. Vers uit de schoolbanken. De dame wilde ID's zien en leidde ze kort rond door het gebouw. Daarna kleedden zij zich in recordtempo om en kwamen weer aan de balie staan waar ze door de ontvangstdame werden gekeurd. En ook door mij. Spreken was moeilijk want alleen Roemeens.
Uiteindelijk bleek dat een van de dames jarenlang met haar ouders in Frankrijk had gewoond, zodat haar Frans aardig was. Mijn Frans is dat ook :-)
Ik heb haar aangeboden om rustig eens naar de bar te gaan, iets te drinken en dan eens de boel verder te gaan verkennen. Alle begin is immers moeilijk. Het was haar eerste dag in het vak, en ze had nog geen idee wat haar allemaal te wachten stond.
Na een colaatje en een sigaretje heb ik haar meegetroond naar een kamer en heb ik haar op kalme wijze kennis laten maken met haar nieuwe beroep. Zoenen, tongzoenen, pijpen, beffen, 69, het masseren van de prachtige, stevige roomblanke c-cupjes met puffy tepels. Uiteindelijk heb ik haar in missio volgespoten. Na nog wat kroelen, zoenen, beffen en vingeren was kleine breezah weer op sterkte, zodat we het nogmaals hebben gedaan, maar deze keer in doggy met een vinger op haar clit en een tweede vinger in haar kontje. Ze leek zowaar klaar te komen.
Al met al fijne dame, al ben ik haar naam vergeten. Iets van Diane of zo. Ze zal wel niet lang zo natuurlijk en onschuldig blijven, maar ik hoop dat ze me de volgende keer nog herkent en me net zo goed behandelt!
Ik hoop dat ik snel weer naar Stuttgart mag!
Admin
10 november 2015, 12:07
https://www.ijsberenforum.com/img/world/felbach_xmash.jpg (www.fkk-safari.de)
vrije jongen
16 juli 2016, 22:44
Het heeft even geduurd, maar toch een vervolgje over de belevenissen in Stuttgart. Na het korte uitstapje in de laufhausen (zie bericht van 10 dagen terug:redface:), werd er zowaar een paar dagen doorgewerkt… om daarna er achter te komen dat de Duitsers ook het liefst in de vroege middag aan de vrijmibo beginnen. “Gaan jullie maar een museum bezoeken of zo” is de vrij vertaalde boodschap waarmee we achterbleven:cool:. De collega’s gingen voor hun vlucht naar het Mercedesmuseum, terwijl ik stellig aangaf het Porschemuseum te “moeten” bezoeken. Vreemd genoeg bracht mijn S bahn me echter naar Fellbach:biggrin:. De keuze was dus op Safari gevallen omdat ik geen zin had in het mooie weer binnen te zitten bij Phonix… een beetje ook door fout op de site te kijken, want de vestiging in Ulm heeft een mooie tuin enzo, maar hier is het alleen een klein dakterras:frown:. Sowieso een contender voor “lelijkste gebouw” met een FKK club er in. Zelfs de kebabzaken rond Phonix zien er classier uit.
Goed, als je dan eenmaal binnen bent in het betonnen gedrocht, ga je naar de tweede verdieping. Je staat meteen in de gang, waar ook de ontvangstbalie is (met de kleedkamers er naast). Rechts heb je een gang met de dameskleedkamer en daarna de bar. Links heb je meteen een gang met speelautomaten en daarna heb je neukkamertjes, wellness en aansluitend het dakterras. Vanaf de daddelautomaten heb je ook een trap naar beneden met het restaurant, nog een bar (die volgens mij niet gebruikt wordt) en een ruime kino. De club is een stuk groter dan echt nodig is.
Het was “aktieweek” of zo, in ieder geval betaalde ik slechts 50 euro in plaats van 60. Eigenlijk nog steeds te veel:rolleyes:. Wellness is standaardspul met ook twee jacuzzi’s (van die dingen die Eddy ook heeft in Babylon) en eten was ronduit slecht te noemen. Dat is in aca gold enzo echt beter. Volgens de aanplakbiljetten wordt er bij mooi weer gegrild, maar 27 graden en zon voldeed kennelijk niet aan de eisen:cool:. Dus wat warmhoudbakspul van matige kwaliteit. Met het EK aan de gang, kon je tijdens de wedstrijden gratis Becksjes krijgen… dus tijdens Belgie Wales een tweetal pilsjes genomen.
De line up was redelijk vroeg al op orde… je kunt ook lezen: er kwam in de avond niemand meer bij. Enigszins twijfelachtig dat de meiden die tot 5 uur gaan blijven er om 13 uur al zijn. Uiteindelijk iets van 30 dames (misschien iets meer) en voor iedereen wel iets er bij (1 choco). Merendeel Roemeens natuurlijk, maar tamelijk verschillend gebouwd. Eigenlijk niet speciaal een goede line up; ik vond Great Palace gisteren beter. De meeste dames wel leuk in de omgang en er is ook genoeg ruimte om te relaxen in de club. Je komt er de dag wel door, al werd ik niet speciaal getriggerd om te gaan kameren (zie line up ook).
Positief kun je opmerken dat er wat meer publieke actie is dan inmiddels de norm is dichter bij huis. Pijpbeurtje op het terras, een tongzoentje voor de kamergang. Zelf bij mijn ene kamer ook een minuutje of twee zitten tongzoenen voor we naar de kamer gingen. Ik had al even met Renata gesproken aan de bar (samen met een vriendelijke stamgast) en toen ze me later beneden zag zitten kwam ze met haar tong een kamertje tussen mijn tanden wegpeuteren. Leuk meisje dat veel lacht en dan van die stralende jukbeenderen heeft (beetje zoals Cher ook heeft). Iets boven de 170, lang bruin haar en pas 19 jaar oud (ik had een paar jaar meer gedacht, vooral door de zelfverzekerde uitstraling). Op de bank dus even tongzoenen en daarna naar boven (en weer terug naar beneden) om een lege kamer te vinden.
Beetje jammerlijk begin met een lijst extras (FT, extra tijd, vingeren – ik wist al dat dit de norm is in Safari – anaal, waar ik me helemaal niets bij kan voorstellen:eek:). De kamer was vooral erg leuk en daardoor ook best goed. Tongzoenen een beetje wisselend, maar bij tijd en wijlen erg goed, droogneuken en pussysliden was meer tegen benen en buiken aanhumpen en oraal was ze verrassend sterk. Neuken was erg voorzichtig en langzaam (terwijl ze toch niet zo klein is), vandaar dat ik me weinig bij Anaal kan voorstellen. Uiteindelijk op de zij en in elkaar verstrengeld tongzoenend het rubbertje gevuld en nog even het uurtje vol liggen smoezen. Aftersales in eerste instantie tamelijk afwezig, maar later leek ze me toch een paar keer op te merken.
Zoals gezegd was de line up niet speciaal goed en de meest voor de hand liggende tweede optie droeg een parfum waarvan ik haast moest kokhalzen. Beetje voetbal gekeken en langzaam liep het een beetje vol met (uiterst vriendelijke) tatooboys. Na de 1-1 van Wales bedacht ik me dat ik geen zin had om de vrouwloze “partyavond” af te wachten en besloot terug naar Stuttgart te gaan… beetje als toerist die op vakantie meer uitgeeft dan ie thuis zou doen. Voor de rest van de avond: zie elders.
vanKees
8 december 2017, 20:12
28709
vanKees
Shakir
12 juni 2022, 22:19
Blijkbaar heet de club nu Villa Venus.
https://villa-venus.de/
https://www.youtube.com/watch?v=o5nGUgqwqXA
Derek
29 april 2023, 10:15
Heet nu Imperial, ik mag geen url's posten, maar de oude Venus-url werkt ook nog. Het eigenlijk de moeite niet waard om heen te gaan. Geen bijzondere dames (tenzij je van relatief oud en dik houdt). Het eten smaakt alsof het is opgebakken van de vorige dag, alles ziet er een beetje vervallen uit, de geldautomaaat is buiten gebruik (maar die heb je toch niet nodig met zulke dames), weinig wellness opties. Er zijn betere clubs in Stuttgart (zoals Sakura)