Inloggen

Volledige versie bekijken : Geile Tijden, November 2010

HalJam
1 november 2010, 19:09
wie is het blond meisje wie altijd aan den deur tuissen bar en uitgang tuin staat? Op vrijdag zij had en rood-wit-blauwe bikini aan. Witblond haar, niet groot, leuk gezicht, een beetje "Prinsess Maxima look-a-like"

Wie kan mij helpen?

MichelJ
1 november 2010, 19:14
o.a. Magda en Lia staan daar regelmatig. Maar of Maxima op hun lijkt....

loverlover70
1 november 2010, 20:31
Las dat Marika gespot is. Heb haar zelf nog niet gezien. Heeft iemand ervaringen met haar onlangs?

2horny4u
3 november 2010, 10:11
Vraagje is griekse Christina nog altijd in GT ???
Thanks upfront

Costana
3 november 2010, 18:14
Na de laatste maanden bijna niet meer in GT te zijn geweest gisteren toch nog eens een dagje uitgetrokken, toch wel veel nieuwe dames voor mij. Eerste sessie was met Chantal (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=23200&highlight=chantal), puur optick fuck. De sessie begon goed, leuke dame en leuke babbel, zeker geen leeghoofdje dus maar de sleutel laten halen. Maar hoe goed het ook begon daarna was het snel bergafwaarts, eerst haar een leuke massage gegeven en daarna was het mijn beurt om me eens lekker te laten masseren.........doch hier wou ze even een meerprijs van 25€ voor rekenen. Ik dacht is dit wijf nou helemaal gek geworden? Niet dus. Dan maar voor het gewone werk gegaan en toen kwamen er een hoop reinigingsdoekjes en glijmiddeltjes tevoorschijn, toen hoefde het voor mij niet meer, sessie toch maar afgemaakt maar al bij al een zeer teleurstellende ervaring. Bij de afrekening wist ze nog te vertellen dat we 3 minuten over tijd waren, hier ben ik zelfs niet op ingegaan, gewoon m'n half uurtje afgerekend en niet meer omgekeken. Ik hoef er niet bij te vertellen dat ze me nooit meer terug zal zien. Jammer want ik vind het best wel een mooie dame met een prachtlichaam.

Tweede sessie was met een Bulgaarse maar helaas ben ik haar naam vergeten, het was iets van Gila of Gali, bleek haar eerste week in GT te zijn, kortom leuke GFE sessie maar ook geen nieuw wereldwonder, maar kom haar wil ik op een blauwe maandag nog wel eens terugzien.

Later op de avond zag ik een bloedmooi nieuwe Thaise (klein van gestalte en denkelijk siliconen) maar helaas de kans niet gehad om haar zelfs maar aan te spreken, een hoop kwijlende beren stonden haar al tot in de inkomhal op te wachten, het arme kind had geeneens de tijd om zelfs maar even iets te kunnen drinken. Dus dit zal voor een andere keer worden.

Het was een leuke dag, doch na mijn eerste bezoek drie jaar geleden is het publiek toch veel veranderd, en niet in de goede zin naar mijn smaak. Vroeger was er op zaterdagavond ook veel volk, maar nu loopt het toch een beetje de spuigaten uit.

En nu ik hier op deze druilerige zondagochtend zit te typen denk ik eraan om even een lekkere douche te gaan nemen en toch weer richting GT te trekken, hopend op een meer rustige dag. Wat is er tenslotte anders te doen op een sombere zondag in Oktober.

Die Bulgaarse: was het Galla niet ? Die zit daar al 6 maand, was misschien haar eerste week na haar vakantie ofzo :)

Je kunt altijd eens andere clubs opzoeken, daar gaat het allemaal veel relaxter dan gt :)

piranha
4 november 2010, 19:27
Die Bulgaarse: was het Galla niet ? Die zit daar al 6 maand, was misschien haar eerste week na haar vakantie ofzo :)

Ben zondag nogmaals in GT geweest en haar naam is Dalia maar ben er niet meer mee naar de kamer geweest, ze was zo verwoed op de "kaskes" aan het spelen dat werken er niet in zat voor haar.

Je kunt altijd eens andere clubs opzoeken, daar gaat het allemaal veel relaxter dan gt :)

Normaal is Freude m'n cluppie, maar af en toe wil een mens is iets anders.

max1975
4 november 2010, 20:20
Weet iemand of Lena er nog is, Pools blond meisje met een barcode in haar nek als tattoo?

blijemotorrijder
4 november 2010, 22:04
Normaal is Freude m'n cluppie, maar af en toe wil een mens is iets anders.

Ga je dan op 14, 15 of 16 Nov. nog naar Freude ?
Dan is het gratis entree voor vaste gasten (hoe ze dat bepalen weet ik niet)
Ik ben er dan op Maandag 15/11. Laat me even weten als je dan ook zou gaan. Er zijn dan meer ijsberen.

Skipper62
4 november 2010, 22:32
Ik ben er dan op Maandag 15/11. Laat me even weten als je dan ook zou gaan. Er zijn dan meer ijsberen.

Werde am 15.11. auch GT sein.:freu::freu::freu:

furby
5 november 2010, 10:00
nu maandag as voor eerste keer GT, iemand toppertjes van meiden die er zijn op maandag en do's en don t do's ? thx ...

Ace2
5 november 2010, 13:28
Live from GT:
ik kom binnen en word gelijk lastig gevallen door Pimmetje en sms'jes van mijn vieze neefje. Ik wil echter lastig gevallen worden door: Chrystelle Rafaella Latitia Anna (die binnen een minuut mij deelgenoot maakte van haar aanstaande vertrek) Nani Hani Nadine (dl) Chantal Lin Lulu Sandra Milana Emma Kim (dl) en nog een stuk of 20. Lisa wandelt binnen. Shadow is eindelijk weer eens aanwezig is en een prima wip met blonde Cathy achter de rug heeft.

seqoya
5 november 2010, 15:05
En ben je al paar euro's lichter Neef Ace ? is het druk ?

Ace2
5 november 2010, 15:37
Live GT:
ik kom net van de kamer na 1,5 uur door Chrystelle onder handen te zijn genomen. Na 2 orgasmes ben ik gevlucht want ik moest nog een keer zodat ze zeker wist dat ik was uitgeschakeld voor de concurrentie. Shadow is niet met Cathy geweest maar met Kitty. In tegenstelling tot de meeste ervaringen over haar was ze super bij Shadow met vol zoenen. "Dat doe ik ook altijd" zei ik. Zijn 2de sessie met Roemeense blonde super beauty Carla was niets. "ik had haar net zo goed uit het raam kunnen gooien" zei Shadow. "Ja" zei ik "dan stuitert ze tenminste nog" het begint drukker te worden. Nog geen wachttijden. Wel de volgende dames: Meylin Lovely Maggy Stella Roxanna Ramona Daniella Mee Alexia Ricarda Maya Kelly Cindy Sandy (vriendin Louise no niet gezien)

salitos
5 november 2010, 15:39
Vraagje is griekse Christina nog altijd in GT ???
Thanks upfront

ze was er gisteren in ieder geval

seqoya
5 november 2010, 15:44
ja christina is er nog regelmatig ! Is toch niet jouw doelgroep 2horny4u ?

hey ace... heb je die spaanse al gevonden ??

salitos
5 november 2010, 15:47
Live GT:
ik kom net van de kamer na 1,5 uur door Chrystelle onder handen te zijn genomen. Na 2 orgasmes ben ik gevlucht want ik moest nog een keer zodat ze zeker wist dat ik was uitgeschakeld voor de concurrentie. Shadow is niet met Cathy geweest maar met Kitty. In tegenstelling tot de meeste ervaringen over haar was ze super bij Shadow met vol zoenen. "Dat doe ik ook altijd" zei ik. Zijn 2de sessie met Roemeense blonde super beauty Carla was niets. "ik had haar net zo goed uit het raam kunnen gooien" zei Shadow. "Ja" zei ik "dan stuitert ze tenminste nog" het begint drukker te worden. Nog geen wachttijden. Wel de volgende dames: Meylin Lovely Maggy Stella Roxanna Ramona Daniella Mee Alexia Ricarda Maya Kelly Cindy Sandy (vriendin Louise no niet gezien)

had je gisteren eigenlijk wel verwacht. Heb gisteren Mira leren kennen donker typje oorspronkelijk uit Martinique, me reuze goed vermaakt. Zal nog even een draadje openen. Doe haar maar de groeten. CU

seqoya
5 november 2010, 15:49
Potver Salitos was je er nou weer gisteren ;) ooh mira uit Martinique die moet je me een keer aanwijzen lijkt me wel wat ;)

piranha
5 november 2010, 16:15

Helaas roept dan de werkplicht, maar ach ben de week erna een weekje vrij, echter dan natuurlijk geen gratis entree:mad:

Ace2
5 november 2010, 17:14
Live GT:
rolo doet iedereen de groeten. Pimmetje ook.
Rafaella wag erg goed. Ze kwam binnen 5 minuten klaar terwijl ze 2 uur op de kamer wilde blijven. Dat lukt op die manier natuurlijk nooit en het bleef beperkt tot een uur.
Dames die zijn binnen gekomen: Paula (ro) Poolse Tanya een zekere Anastasia (oekraninie en voorheen VV) Jessica/Anita Aida (volgens keurmeester Rolo goed). ineens valt de muziek uit............................ Doodse stilte ....................... Ik hoor bekende klanken opkomen .................... Het kling onheilspellend ............................. Het zijn de melodramatsche klanken van mijn mondharmonica ...........................

shadow
5 november 2010, 18:50
Shit...........te vroeg weg gegaan. Ik had graag Poolse Tanya weer eens willen zien..en meer!

Zoals Ace 2 al zei, een super ervaring met Duitse Cathy/Kitty. Ja ja GFE bestaat dus toch nog in GT. En helaas me in de Kino laten verleiden door Roemeense Carla(20 jaar en zeer petit, 40 kilo)

Ennuh Ace2....Ik zei dat ik beter die 50 euro uit het raam van mijn auto had kunnen gooien ipv aan Carla te besteden. Maar haar d'r uit gooien is ook een idee!
Even ter verduidelijking, ze is niet echt een ripp off, maar gewoon ijskoud!
Mogelijk dat een ander wel met haar kan genieten

Ace2
5 november 2010, 20:22
............Sandy (vriendin Louise no niet gezien)..............

Bij mijn vertrek zag ik haar ineens tegen een muur staan, net als Eleni, Mira, Lucy, Adriana en TimD die onder een steen kwam gekropen.

Ace2
7 november 2010, 08:24
Afgelopen zondag werd ik opgeschrikt door een bombardement van vieze smsjes. Wie anders dan mijn neefje Seqoya was weer eens los gegaan. Eenmaal in GT was de drek die hij de ether in stuurde van een onnoemelijke stank. Het werd zelfs zo erg dat ik het aanbod kreeg om Tiga (die er natuurlijk ook weer was) te pijpen. “Ik houd niet van vissmaak” verweerde ik mij nog. Maar het hielp niets en het werd van kwaad tot erger. Geschokt liet ik de smsjes aan mijn vrouw lezen die een wegwerpgebaar maakte en zei: “Ach, het is die rare Seqoya weer. Gelukkig ben jij niet zo” “Zo is het maar net” bevestigde ik snel. Maar nu Seqoya (en waarschijnlijk Tiga ook) er zo een enorme puinhoop in GT van hadden gemaakt kon ik natuurlijk weer de rommel gaan opruimen. De grote schoonmaak had ik gepland op vrijdagmiddag 5 november en om 13.00u arriveerde ik met stofveger en blik. Ik drukte op de bel (dat is nog niet zo eenvoudig met je handen vol) en het heerlijkste geratel van NRW deed mij al opgewonden worden. De doorstroom was efficiënt en voor ik het wist stond ik onder de douche. Het viel mij gelijk op dat de kleedkamer lekker warm was (buiten was het guur en koud) en ook de warme douchestralen deden mij goed.

Met natte haartjes zette ik mijn eerste stapjes in de barruimte waar ik Chrystelle en Rafaella verlangend zag kijken. Rafaella en Chrystelle zag ik wegdromen terwijl ze naar mij keken en al dachten aan die dure gouden horloge die zo zouden kunnen kopen nadat ik klaar was met mijn bezoekjes aan hen. Ik keek echter niet terug (dat deed Toppie vroeger ook altijd) en ging nonchalant bij de bar staan om mijn cappuccino te bestellen. Voor ik een slok kon nemen voelde ik al een tik tegen mijn billen en Chrystelle hing aan mijn arm. Ze zoende en streelde wat en was weer vertrokken, waarbij mij duidelijk werd gemaakt dat ze blij was met mijn komst. Ik deed een tweede poging om te gaan drinken, maar die werd nu verstoord door het brilletje van Anna. Ze hing aan mij en wilde dat “her husband” (2Horney4You?) nog langs kwam. Er kwam een heel verhaal, waarvan ik veronderstelde dat het zou eindigen met haar “schokkende” mededeling dat ze begin december “voorgoed” zou vertrekken. Halverwege haar verhaal legde ik mijn vinger op haar mond en zei: “Yeah, yeah, you will leave GT for ever” Met grote ogen keek ze mij aan. “Howhowhow dododo you know?” stamelde ze. “Gods know everything” antwoordde ik en ik hief mijn handen ten hemel.
Ik liep naar het buffet waar ik een broodje pakte en aan mijn live-verslag begon (some one has to do the dirty job). Ik tikte het eerste verslag in en Lin keek vanachter de bar naar mij en riep: “ich bin nicht hier” waarop ik mijn duim onhoog stak en knikte waarbij ik dacht: “op het forum staat ondertussen was anders” Ik had ondertussen ook PIM gesignaleerd die ik even een hand gaf. PIM was in gesprek met een ijsbeer die volgens mij niet echt een bekende nickname heeft, maar volgens mij wel op het forum komt, daar PIM het over forumijsberen had. PIM was erg geschrokken dat hij had gehoord dat veel mannen nzc probeerde te krijgen en dat ook nog kregen ook. Ik wees PIM op een mooi meisje op de bank, die PIMmetje al bleek te kennen. Ze kwam uit Letland en haar naam ben ik al weer vergeten. PIM wist mij te vertellen dat ze goed en lief op de kamer was. PIM vertelde haar naam (en zoals gezegd ben ik die weer vergeten) en hij ging er weer mee naar de kamer. PIM ging zich verschonen en het meisje ging een sleutel halen. Blijkbaar viel er veel te verschonen bij PIM want het meisje (shit, hoe heette dat lekkere grietje toch ook al weer?) was aanzienlijk eerder terug dan hij. Ze stond bij mij te wachten en keek onrustig rond. Ik pakte haar bij de arm en zei: “Come, we go to the room.” en ik deed 2 stappen richting een denkbeeldige kamer. Het meisje stamelde dat ze op Pimmetje moest wachten. Ik deed een wergwerpgebaar richting kleedkamer en zei: “Ach, he will wait in the lockerroom.” Verbaasd keek het meisje mij aan: “Why does he wait in the lockerroom?” Ik zette mijn handen in mijn zij en schudde mijn hoofd op en neer en reageerde: “Besauce schatzie, because, after I fuck you he has to pay you. He has to pay you where every body pays.” Ineens stormde PIM onze richting uit en trok het bevallige meisje uit mijn geile handjes en verdween richting iets dat vast en zeker erg vies was.

Ik keek nog eens rond of ik bekende damesnamen zag, maar ik werd afgeleid door een indrukwekkende schaduw die over de barruimte kwam. Ik keek opzij en zag ineens mijn oude vriend en partner Shadow. Lachend schudden wij elkaar de hand. Waar wij elkaar ooit nagenoeg wekelijks troffen in de poel des verderfs bleek Shadow zijn gemiddelde te hebben teruggebracht naar 2x per jaar. “Dat is braaf” complimenteerde ik hem waarop Shadow zijn imposante borst naar voren stak. “Dat kan ik van jou niet zeggen, als ik jouw verhaaltjes lees” lachte Shadow: “Jeeeeh, wat zijn die recensies van jou lang. Toch geen compensatiegedrag?” Shadow had al een goede sessie op zijn naam staan en wel met een zekere blonde Cathy. Ik kon mij niet gelijk voorstellen wie hij bedoelde, al meende ik enkele weken geleden wel een meisje te hebben gesproken met de naam Cathy. Ik was nog aan het nadenken toen Duitse Kitty binnen kwam lopen. Lachend kwam ze naar mij en gaf mij 2 zoenen. Nietsvermoedend stelde ik haar voor aan Shadow, waarop het tweetal begon te lachen. “Ich kenne deine freund schon” giechelde Kitty waarna ze Shadow om zijn nek vloog. “Deine freund ist super” vervolgde ze “Blablabla, deine freund ist super, deine freund ist super, deine freund ist super, blablabla” mopperde ik. Ik herinnerde mij nog goed de 2 sessies met Kitty die voor mij wat tegenvielen. Zeker bij de tweede sessie was ze erg afhoudend. Ze zoende eigenlijk in zijn geheel niet en wilde alles afwerken en daar deed ze niet eens moeite voor, maar Shadow vertelde dat ze erg goed was: “volop zoenen en totaal geen remmingen. Net echt vrijen met een vriendinnetje” Ik knikte en zei jaloers: “daar staat ze om bekend. Dat doet ze bij iedereen. Niets bijzonders” Daarna namen wij de aanwezige vrouwen door, alsmede enkele mooie oude herinneringen. Die herinneringen deden mij herinneren waarom ik in GT was en ik ging een rondje lopen. Uiteindelijk kwam ik bij 2 rondjes uit bij Chrystelle. Chrystelle nodigde ik uit voor een kamerbezoek, maar dat lukte alleen door haar vriendin Chantal (die met dat heerlijke strakke donkere lijfje) af te kopen met pepermuntballetjes.

Ik had een beetje gehoopt dat Chrystelle extra haar best zou doen. Ze deed het goed en deed alles om mij te behagen, maar ik voelde aan mijn verwende lijf een soort van gewenning. Chrystelle bleef maar doorgaan en na mijn orgasme lukte het haar na een kwartier mij weer een stijve te bezorgen die ze vakkundig leegde. Even lag ik bij te komen en ineens merkte ik dat Chrystelle wederom pogingen deed om de boel overeind te krijgen. Dat zou niet eenvoudig zijn, maar door 2 weken onthouding was ik genoeg geil om dat te laten slagen. Het drong echter wel tot mij door dat ik daarna echt geen pap meer kon spuiten en dat leek mij precies de doelstelling van Chrystelle. Mij “kaltstellen” zodat ik waardeloos voor de concurrentie was. Ik liet het mij niet gebeuren, al kostte het veel moeite om van de kamer te komen.
Toen ik eenmaal mijn vrijheid had herwonnen ging ik weer eens bij het buffet kijken, waar nu koeken lagen. Lin (je weet wel diegene die er niet was) stond naast mij en wees naar de koeken en zei: “lekker, lekker” “Nicht so lekker wie meine schwanze” reageerde ik.
Ik kletste wat bij met Shadow en liet mij al het lekkers uit GT goed smaken. Ondertussen was de Thaise kolonie ook weer binnen gekomen en ik kon mijn pakketjes afleveren. De Thaise meisjes waren erg blij. Ik was vooral benieuwd naar het nieuwe Thaise meisje, maar dat bleek al weer weg te zijn. Ze werd omschreven als clubhopper. Ik ben benieuwd of ze nog een keertje terug komt. Ik hoop het wel, want zelfs de Thaise kolonie was onder de indruk van hoe ze er uit zag. Eerst dacht ik dat ze een mooi donker meisje was maar later bleek dat Mira te zijn. Ik zag haar maar eventjes. Zij zag mij in ieder geval niet staan. Ze stapte op een ijsbeer af, die waarschijnlijk stiekem had staan gluren, en raakte aan de praat. De praat ging over het prijsbeleid in GT. De beer wilde weten wat het allemaal kostte in GT. Van wat ik kon volgen klopte de prijzen wel, maar zowel de ijsbeer als Mira heb ik niet meer gezien. 50 euro per half uurtje met 25 euro voor het volgende half uurtje klinkt dan wel weinig, maar als je een paar uur weg blijft dan lijkt het ineens veel minder weinig.
Het werd langzaam maar zeker drukker in GT. Veel vrouwen en redelijk wat mannen, maar zeker niet zoveel mannen dat er wachttijden zouden zijn. Shadow had ondertussen Roemeense Carla te pakken gehad en zoals wij vooraf al hadden gevreesd viel te tegen. “Ze is te knap” vertelde ik mijn vroegere vriend “het is net een Rembrand. Het ziet er schitterend uit, maar je hebt er niets aan” Lachend zei Shadow: “net een soort Ace2, maar dan zonder dat schitterend uitzien.” “Vroeger vond ik je grappiger” verweerde ik mij.

Ik ging weer eens rond lopen en bij de kleedkamer liep ik tegen Rolo op. Met een brede glimlach begroette hij mij. De vorige keer had ik hem een beetje voor de gek gehouden dat ik ZEDDretteketet heette en dat Ace2 een breedgeschouderde gestoorde crimineel was die bezig was enkele ijsberen in elkaar aan het trimmen. Ik had niet meer de moeite genomen hem de waarheid te zeggen. Blijkbaar was het toch tot hem doorgedrongen: “Hiiii” riep hij “jij bent toch die Ace” Ik schudde hem de hand en bood mijn verontschuldigingen aan dat ik mijn grapje iets te lang had door laten gaan. Maar blijkbaar had hij het door gehad (na het lezen van de recensie?). “Je had in de gaten dat ik ZEDD niet was?” vroeg ik, waarop Rolo begon te lachen: “wie noemt zich nu ZEDD? Zeker toch niet zo’n kerel als jij.” “Hahaha” lachte ik nu ook “Ja, alleen een echte KnetterdeZEDD noemt zich ZEDD. Dat is van dat volk dat in de zomer op een ijsschots naar Duitsland reist. En maar verbaasd zijn dat de terugreis zo moeizaam gaat” Rolo had echter hele andere interesses. Zijn interesses waren net uitgegaan naar Aida, een schitterend Turks meisje. “Als ik gewoon uitga krijg ik nooit aandacht van dit soort mooie meisjes en hier is het even een babbeltje en voor je het weet ligt ze aan je leuter te zuigen.” “Is Babbel er ook?” vroeg ik.

Ik wist dat het een kort bezoek zou worden. Het liep al tegen vieren en ik moest nu toeslaan om nog een tweede sessie mogelijk te maken. Ik liep doelloos de barruimte in en werd tegen gehouden door Rafaella: “Wann bekomme ich deine super massage?” Rafaella was precies degene die ik zocht. Ik pakte haar op en rende met haar naar de balie. “Soll ich die sclussel abhohlen?” vroeg ik. Rafaella ging de sleutel halen en ik ging mij douchen. Daarna gingen wij naar een tuinhuisje. In het tuinhuisje werden snel de lakens over het bed gelegd en daarna pakte Rafaella mijn hoofd en gaf mij een tongzoen die mij deed duizelen. Langzaam lieten wij ons op het bed zakken. Mijn handen streelden haar heerlijke lijfje en ik merkte dat haar poesje al week werd. Rafaella zuchte: “ich bin heute hingebungsvoll” en ze spreidde haar benen waar mijn vingers een steeds natter poesje aantroffen. Bij aanvang had ze gezegd dat ze om 18.00u naar huis wilde gaan en de laatste 2 uur met mij wilde doorbrengen. En zo gingen wij van start en ik liet mij haar schitterende lijfje en de nog betere zoenen heerlijk smaken. Na een massage van 10 minuten ging ik langzaam maar zeker over op het betere befwerk. Ik likte wat en keek even omhoog, maar werd gelijk terug geduwd. “nicht warten, ich komme gerade” en ik ging maar weer aan de slag. En ja, ze kwam gelijk. Verbaasd keek ik het hele schouwspel aan. Voor iemand die de sessie 2 uur wilde laten duren liet ze orgasme wel erg vroeg in het spel zijn rol spelen. Dat mocht de pret niet drukken. Wij bleven ons nog 3 kwartier vermaken waarna ik vond dat het genoeg was geweest. Ik wilde nog wat drinken om daarna de terugreis te aanvaarden.

In kleedruimte rekende ik tevreden af en Rafaella besloot een uur eerder naar huis te gaan: “Ich habe keine lust mehr zu arbeiten. Du hast mir kaput gemacht” Terug in de barruimte nam ik een salitos (niet de ijsbeer, maar dat vloeibare spul) en werd omver gelopen door een door de barruimte denderende TimD.
Ik liep naar Meylin en Lovely waar ik nog een praatje mee maakte. Ineens keek Lovely naar mijn salitos: “I never saw you drinking beer” waarna ze Meylin aantikte om dat onder haar aandacht te brengen. “Real men drink beer” gromde ik. “True” beaamde Lovely “but why do you drink beer? Hahaha” Ik maakte een wegwerpgebaar en kroelde tegen Meylin aan. Daarna ging ik wat draaien en deed voor alsof ik in beschonken toestand verkeerde en alles dubbel zag. Ik stond wankelend op mijn benen (verbazingwekkend ging dat mij erg goed af) en wees naast Lovely in het luchtledige: “Hi youyouyou bribribring your sister with youyou” waarna ik met getuite lippen een stap naar voren zette om een zoen in het niets te geven. Ik duikelde naar voren waardoor enkele meisjes begonnen te gillen. Mee slaakte een diepe zucht en Lovely kierde: “he is acting he is drunk, hahaha.” Was de politie bij een alcoholcontrole maar zo gemakkelijk voor de gek te houden. Maar ik had genoeg ongein uit gehaald. Ik nam nog even afscheid van Chrystelle die ik erop aansprak dat ze met een man weg was geweest. Ze schudde van “nee”, maar ik wist het zeker. Ik vertelde haar dat ik de man had aangesproken (Chrystelle schrok een beetje) en dat ik hem een knietje had gegeven. “I like that when you do that with the men here” zei Chrystelle lachend.
Na ook afscheid te hebben genomen van de Thaise kolonie liep ik snel naar de kleedruimte om mij om te kleden. Ik leverde mijn sleuteltje in bij de balie en liep de koude regen in waar ik in de verte al het melodramatische geluid van mijn mondharmonica hoorde opkomen. Ik stapte in mijn auto en reed weg richting horizon, terwijl ik op de melodramatische klanken van mijn mondharmonica neuriede: “I am a poor lonsesome icebear, fucking, far, far away from home……………………"

shadow
7 november 2010, 20:15
Vrijdag(5/11) was ik sinds lange tijd weer eens in GT geweest. Op zich prima bevallen, maar zaterdagochtend zat ik toch met twee zaken.

Ten eerste zat de GFE van vrijdag in mijn hoofd en ten tweede galmde het hoongelach van mijn oude vriend Ace2 ook nog door mijn hoofd. Ik had hem vrijdag in GT verteld dat dit pas m'n tweede bezoek was van dit jaar. Hij noemde me zelfs burgelijk.

Dit kon ik niet op me laten zitten en besloot dan ook om zaterdag wederom de 440 kilometer(retour) af te leggen naar Bruggen.

Precies om 18:00 uur reed ik de poorten binnen. Het was behoorlijk vol, echter vermoedelijk had ik indruk gemaakt gisteren, want ik werd naar het laatste vrije plekje gedirigeerd(kan ook mazzel geweest zijn) Snel naar de buitentent en ook daar had ik mazzel. De rij was kennelijk al weg en snel had ik m'n bordje spaghetti in handen. Natuurlijk was ik continue om me heen aan het kijken. Niet naar al het lekkers, echter of ik mijn gfe'tje Kitty kon vinden. Ik had me voorgenomen om de rest van de avond met haar door te gaan brengen, als zij dat natuurlijk ook zou willen. Samen bubbelen, drinken, roken en nog veel meer lekkers. Enigszins ontdaan kwam ik tot de conclusie dat mijn gfe'tje er vandaag niet was. Shit, shit, heb ik weer. Ga ik op mijn zaterdag meer dan 4 uur in de auto zitten, is ze er niet.

Even zat ik in zak en as, maar ik besloot te knokken om er weer bovenop te komen. Er zijn nog wel grotere problemen in deze wereld:smile2:
Ik keek eens goed om me heen en vijf seconden later ging het alweer een stuk beter met me. Ik herstel blijkbaar snel van rampen:biggrin:
Mijn blik werd gevangen door DE porno Lisa. Pffff wat een stoot is dat. Wat een perfecte genen heeft deze vrouw. Als ze voorbij loopt is er geen beer die niet omkijkt. Ik had hier over haar gelezen dat ze nogal arrogant kon overkomen en besloot de proef op de som te nemen.
Toen mijn biertje leeg was, reikte ik haar mijn flesje aan en bestelde een nieuwe. Even keek ze me ondefinieerbaar aan, echter toen ze de smile op m'n gezicht zag, moest ze zelf ook lachen. Ze is erg viendelijk en we hebben even kort gebabbeld. Ik vroeg haar niet naar de kamer. Ik las hier dat ze wel eens weigert en ik verdom het om in een bordeel een blauwtje te lopen. Aangezien door haar de kamervraag ook niet gesteld werd, heb ik het even zo gelaten.
Ik heb gezaaid en zal haar later zeker een keer oogsten.

Tot mijn vreugde liep ik ook Poolse Tanya tegen het lijf. Zij heeft mijn "saunaclubontmaagding" op haar geweten. Altijd gezellig om met een oude bekende wat bij te praten. Na Tanya liep ik de poolse Sonja tegen het bevallige lijf. Helaas beging ik een behoorlijke blunder. Tijdens het kennismakingspraatje vroeg ik waar ze vandaan kwam, waarop ze zei dat ze uit Polen kwam en ik uit de regio Amsterdam. Ik kon mijn verbazing niet onderdrukken toen ze zei dat we al eens gekamerd hadden. Dat was ik dus totaal vergeten! Stom stom stom! Een aantal maal m'n excuses maken had niet veel zin meer. Ik staarde maar wat naar haar heerlijke tieten, maar bedacht me toen dat wanneer ik haar compleet vergeten was, dit ook geen topervaring was geweest. Ook Sonja liet ik aan me voorbij gaan.

Overigens viel het mij op dat Zaterdagavond een compleet andere sfeer heerst in GT. De keren dat ik geweest ben is nagenoeg altijd overdag geweest. Zaterdagavond is onrustig druk! Veel te veel beren die jagen of opgejaagd worden. Veel te weinig sleutels waar ook op gejaagd wordt. Te harde muziek en diverse dronken mensen. Ook veel groepjes met van die stoere kereltjes. Kortom geen ideaal klimaat om het ideale hertje te spotten en er eens rustig mee te kameren. Toch vond ik het leuk om GT eens in deze setting te zien en er wordt leuk gedraaid. Het leeft in iedergeval wel. Dat heb ik wel eens anders meegemaakt op een snikhete doordeweeksemiddag in GT.

Op m'n zoektocht werd ik in het voorbijgaan aangerand door Carla en de rest van de vrouwelijke bevolking uit Boekarest. Ze trokken de badjas bijna van m'n lijf. Zolang het nog niets ging kosten, heb ik ze maar even laten gaan. Het viel me op dat die Carla echt een toppertje is om te zien, echter na gisteren wist ik wel beter. Op het juiste moment ben ik ontsnapt en op ronde bij de Kino liep ik Elenia(Griekse vader, geboren in Duitsland) oftewel de Britney Spears look-a-like tegen het lijf. Ik kende haar al van een eerder bezoek. Ze had na lang wachten eindelijk een sleutel weten te bemachtigen en nu was ze haar klant kwijt.
Na enig zoeken smeekte ze bijna of ik met haar mee wilde. Ik zei dat ik me een beetje gebruikt voelde en werkte zoveel mogelijk op haar schudgevoel.

Dit had meer dan het gewenste resultaat, want ze verzekerde me meerdere keren dat ik geen spijt zou krijgen. Nou ze heeft woord gehouden. Het was een gezellige maar ook geile ervaring. Na twee keer klaar komen, vroeg ze of ik al van de kamer af wilde. Ik zei "ja, tenzij je me garandeert dat je me nog een keer kan klaarzuigen". Nou ze is er helemaal voor gegaan. Ik heb nog (bijna) nooit iemand met zoveel toewijding haar werk zien doen. Snel, lanzaam, likken strelen, met hand, zonder hand etc etc. Ze is hier meer dan een uur mee bezig geweest, maar liet niet 1x merken dat ze het zat was of moe werd. Uiteindelijk kwam ik vol in haar mond klaar. Lekker ook, dat ze het niet direct eruitgooid, maar ze neemt volop de tijd. Tot de laatste druppel.
Hulde Elenia!

Een groot deel van de avond was inmiddels verstreken en in de bar was het nog een gekkenhuis. Mijn saunabudget was nog niet op, maar toch besloot ik huiswaarts te gaan. Een geslaagde avond, maar toch keer ik volgende week vrijdag terug om wederom op zoek te gaan naar m'n GFE'tje Kitty.

Als iemand mij kan vertellen wanneer deze dame werkt, ben ik je eeuwig dankbaar!

Ace2
7 november 2010, 20:51
Vrijdag(5/11) was ik sinds lange tijd weer eens in GT geweest. Op zich prima bevallen, maar zaterdagochtend zat ik toch met twee zaken.

Ten eerste zat de GFE van vrijdag in mijn hoofd en ten tweede galmde het hoongelach van mijn oude vriend Ace2 ook nog door mijn hoofd. Ik had hem vrijdag in GT verteld dat dit pas m'n tweede bezoek was van dit jaar. Hij noemde me zelfs burgelijk.Dit kon ik niet op me laten zitten en besloot dan ook om zaterdag wederom de 440 kilometer(retour) af te leggen naar Bruggen.

Een geslaagde avond, maar toch keer ik volgende week vrijdag terug om wederom op zoek te gaan naar m'n GFE'tje Kitty.

Als iemand mij kan vertellen wanneer deze dame werkt, ben ik je eeuwig dankbaar!

Zie het meer als vriendelijke stimulering.

Tot volgende week

"de souza"
7 november 2010, 21:27
Shadow, Kitty was gisteren zeker wel aanwezig. Zelf was ik er om 11.30 en toen stond ze al in de kleedkamer met haar vriendinnetje. Later op de dag (tot ongeveer 17u) heb ik haar nog meerdere malen gezien. Ik denk dat je op woensdag t/m zaterdag overdag de meeste kans hebt om haar te zien.

Groeten
Souza

shadow
8 november 2010, 08:18
Is ze waarschijnlijk voor de avond vertrokken. Wat een pech!
Ik ga het deze week weer proberen.
Thanks!

mennen2010
9 november 2010, 15:07
Mennen2010 is weer terug van ver ver ver heeeeeeeeel ver weggeweest. Een aantal maanden verwaarloosde ik het forum en was de lokroep naar schalkse Oostblokse neukteefjes te weerstaan. Ik had het druk met ditjes en datjes en het was tenslotte volop zomer, geen moment om achter die pc te kruipen denk ik dan. Mijn laatste bezoekje aan Golden Time dateerde al van begin juli 2010 alwaar ik een heuse schouderduw en een paar welgemeende :thefinger:-s incasseerde van 2 blonde dametjes die ik nu niet verder bij naam wens te noemen. De aandachtige forumlezer weet wie ik bedoel, voor de iets minder aandachtige lezer : het waren Paula en Evita :smile2:.

Dus ik ging maar eens een zomertje pakken, ik liet dus die schalkse Oostblokse neukteefjes links liggen en trok op vakantie. Naar... jawel het Oostblok. Bestemming Golden Beach in Bulgarije, ik las op het wereldwijde web dat daar wel eens feestje (http://www.google.be/imgres?imgurl=http://news.fashion.bg/img/01-275.jpg&imgrefurl=http://news.bgfashion.net/article/2715/7/FTV-party&usg=__X17UpUBQ1Mv-6cH3FWPI1MNt85g=&h=375&w=500&sz=245&hl=nl&start=60&zoom=1&tbnid=BH9twAjFrcnNsM:&tbnh=158&tbnw=244&prev=/images%3Fq%3Dsunny%2Bbeach%2Bparty%26um%3D1%26hl%3 Dnl%26rls%3Dcom.microsoft:nl-be:IE-SearchBox%26biw%3D1257%26bih%3D825%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=483&ei=NCnZTIyiLZHQjAftp9WNCg&oei=HinZTLnPH43sOeeSvLsJ&esq=4&page=4&ndsp=20&ved=1t:429,r:0,s:60&tx=164&ty=53) wordt gevierd en als er een ding is waar ik van hou is het wel van toe te kijken hoe een goed feestje wordt gevierd. Dus wij met een paar potente lullen naar ginder, een weekje om niet licht te vergeten zou volgen...

We kwamen aan in de luchthaven van Varna, deze enorme uitgestrekte basis heeft dagelijks ongeveer 156 passagiers, maakt gebruik van welgeteld 1 landingsbaan, heeft 2 bagagebanden die elk ongeveer 2,7m lang zijn en stelt een dikke 6 mensen te werk - halftime welteverstaan. Oké lichtjes overdreven maar dit luchthaventje was echt wel miniscuul te noemen. Vliegtuig uit - stinkbus in - 5 meter rijden - stinkbus uit - 5 meter wandelen - balie - 2 meter wandelen - bagage ophalen - 10 meter wandelen - taxi naar hotel. Dusja ging natuurlijk wel iets sneller dan de doorgaanse aankomst en hey is dat niet waar het om draait. Ik dacht het wel want tijd is geld en geld is seks dus...

Ons hotel was super te pruimen voor 3 sterren dus dat kon al niet stuk. Tijdens het stappen, zag ik meer hoeren langs de weg dan in de bar van Golden Time op zaterdagavond maarja we waren natuurlijk gekomen voor gratis seks dus hier zou ik me niet aan laten vangen. Was ook niet zo moeilijk te weerstaan aangezien sommige van die meisjes halfdood op een bankje lagen af te kicken doch elke toerist met het immer charmerende zinnetje aan te spreken : " Sex? " Meestal hadden deze meiden ook een vrij moeilijke huid (http://www.google.be/imgres?imgurl=http://media.ebaumsworld.com/picture/zoolover401/Meth.png&imgrefurl=http://www.ebaumsworld.com/pictures/view/66786/&usg=__Xd-1XMfxoQiis384xbHgSwXh44k=&h=650&w=520&sz=140&hl=nl&start=20&zoom=1&tbnid=h0X7R_95iK0K1M:&tbnh=161&tbnw=121&prev=/images%3Fq%3Dmeth%26um%3D1%26hl%3Dnl%26rls%3Dcom.m icrosoft:nl-be:IE-SearchBox%26biw%3D1257%26bih%3D825%26tbs%3Disch:10 %2C495&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=482&vpy=307&dur=297&hovh=251&hovw=201&tx=114&ty=156&ei=-T_ZTJWbE9GSjAfIy52OCg&oei=vjLZTMXmGoOCOqSFlbQJ&esq=2&page=2&ndsp=22&ved=1t:429,r:2,s:20&biw=1257&bih=825) laat ons zeggen en als er nou één ding is dat me wel opwindt, is het wel het tegengestelde daarvan. Dus geen betaalde seks voor mij in Bulgarije. Gelukkig kon ik na een weekje stappen concluderen dat ik tijdens mijn Europese neuktoer in Oslo, Munchen, Antwerpen :eek: en Sint-Petersburg een kleine tussenstop had gemaakt :smoke:.

Genoeg geluld over die schijtvakantie en back to reality. Ik heb het altijd moeilijk met mijn gedachten de eerste 2 weken nadat ik een club heb bezocht. De drang om weer terug te gaan, is dan bijna onhoudbaar en wat ik op die momenten bijna niet voor mogelijk achtte gebeurde : na verloop van voldoende tijd had ik helemaal geen drang meer om terug te rijden. Was ik niet langer verslaafd aan deze zaadmelkerijen alwaar het leven allemaal spik en span is? Waar hemels plezier de plak zwaait, waar je lekker de schurk kan uithangen tegen een wijf en haar even later toch mee onder de lakens trekken. Blijkbaar was het zover gekomen, ik was het misschien allemaal een beetje beu geworden. De magie was er een beetje af en het was zomer dus ik had voldoende afleiding van schaarsgeklede vrouwen te mijner beschikking. Waar vraag je? In frivole clubs (http://www.youtube.com/watch?v=Tm-dA7iYpGE)als deze bijvoorbeeld :bibber_2:.

MAAR daar kwamen die herfstmaanden met grijze en sombere dagen, het leven werd opeens weer veel minder kleurrijk. En ik dacht met weemoed terug aan die dagen die wel zo doorspekt waren met kleuren zoals natuurlijk op kop de witte badjas, de blonde, bruine of zwarte haren om me heen, die zachte roze en bruine billen in mijn hand, de roze schaamlippen die donkerder kleurden naarmate de spanning steeg, een kleine toets van zilver rond de nek, pols of doorheen de pretknobbel. Ik betrapte mezelf er weer op eens aan te melden op het forum om te kijken welke vrouwen er waren en hoe het was gesteld met die neukpaleizen over de grens. Waren ze nog wel in business? Met opluchting stelde ik vast dat ze nog in business waren, heus niet elke beer lijdt aan dezelfde summer-blues als ik. Ik wil dan ook van de gelegenheid gebruik maken om alle beren die tijdens de zomermaanden de saunaclubs hebben gesponsord bedanken.

In een vlaag van stoutmoedigheid wierp ik een oogje in mijn agenda, het zou een zaterdag worden. De uitverkoren dag was de 23e van de oktobermaand van het jaar 2010. 23/10/2010, ik vond dit een mooie dag en prikte een dagje zaken over de grens vast. Ik leefde naar de dag toe alsof het weer mijn ontmaagding in de betaalde liefde betrof. Zenuwen, aftellen, schijten om de haverklap, dat kinderlijke enthousiasme dat me trof voor ik zou afzakken richting Golden Time tovert nu nog een smile op mijn kop als ik eraan denk. Ik moest opnieuw de postcode van Brüggen hier op het forum halen want het adres stond zelfs niet meer in de recente bestemmingen van mijn GPS. ZOOOOO lang was het geleden, ergens voelde ik mezelf schuldig dat ik de jonge meiden die ik destijds had gezegd : " no baby, maybe next time " zo lang had laten wachten om te proeven van mijn weelderige sappen. Had ik ze te lang verwaarloosd, zouden ze me nog wel willen? Zouden ze nog wel elke dag stiekem hopen op mijn komst en brandend van verlangen de betraliede deur aan de ingang in de smiezen houden? Mijn navigatietoestel zei me dat ik het 1u20min later zou weten, in een rotvaart vlamde ik naar Duitsland en 65 miunuten later draaide ik de parking op die dankzij het vroege uur nog lang niet vol was. Fedor Emelianenko (http://www.google.be/imgres?imgurl=http://www.boksnieuws.com/images/fedor-emelianenko.jpg&imgrefurl=http://www.boksnieuws.com/Boksnieuws_Fedor%2520Emelianenko.htm&usg=__yOUBomDXIj2apvdNkqGuZNLY0q4=&h=439&w=490&sz=24&hl=nl&start=0&zoom=1&tbnid=A5vQcGCecRrDbM:&tbnh=152&tbnw=173&prev=/images%3Fq%3Dfedor%2Bemelianenko%26um%3D1%26hl%3Dn l%26rls%3Dcom.microsoft:nl-be:IE-SearchBox%26biw%3D1257%26bih%3D825%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=172&ei=uEDZTM7vEtC6jAfS8dCLCg&oei=WUDZTILDOojQhAeaqJDPAg&esq=8&page=1&ndsp=26&ved=1t:429,r:2,s:0&tx=82&ty=90) wees mijn plaatsje aan, recht voor het raam van de Kino en bij het uitstappen hoorde ik luide gekreun van Sylvia Saint toen een zwarte vleessabel van onnoemelijke grootte tot aan de balzak in haar neuksleuf verdween. Tien minuutjes later stond ik gewassen klaar in mijn witte badjas, ik graaide een muntje uit de pot en liep de barruimte in. Golden Time, I'm back. (http://www.youtube.com/watch?v=YVkUvmDQ3HY)

Na een drankje maakte ik een toertje door het complex, er waren reeds veel beren aanwezig en nog maar een beperkt aantal dames. Net zoals mijn eerste keer GT zag ik menig vrouwmens bezig met het nuttigen van een ontbijt ofte croissants met chocopasta op een zo onelegant mogelijke manier in je bakkes duwen. Het gevoel van de eerste keer werd nog versterkt door dit voorval maar opgewonden geraakte ik er niet van. Na een rondje bubbelbaden waren er al wat meer dames binnengedruppeld en ik settelde me even in de bar om eens rond te kijken. Enkele vrouwen van mijn verlanglijstje waren er al, de twee ruziemakertjes van de vorige keer hadden hun weg naar Brüggen nog niet gevonden blijkbaar. Enkele vrouwen grepen me bij de slurf aka badjasslot maar de nood was nog niet enorm hoog. Na even te vertoeven in de Kino belandde ik weer in de bar en Anna met het brilletje droeg een kort jeansshortje dat ik twee honderdsten van een seconde in de gaten hield, daar speelt zo'n doorwinterde dvp wel op in en voor ik het wist zat ze op mijn schoot. Ik vind Anna eigenlijk niet zo'n mooie meid maar ze straalt iets geils uit vind ik en ze sprak me al lang aan, ooit moest ik van haar maar eens een scoutingsrapportje samenstellen en ik begon zo stilaan te denken dat dat moment was aangebroken. We keuvelden wat maar de vonk was er niet, haar sletterige gedrag fluisterde me toch in dat zij wel van aanpakken weet en dus stemde ik in met een kamerbezoekje. Het begon allemaal wat stroef en klungelig, ze kwam zeer koud over maar een paar flauwe mopjes van mijnentwege ontspande ze zich een beetje. Ze vroeg me hoe oud ik was en ik vertelde haar dat ik waarschijnlijk een pakje jonger was dan haar. Flauw mopje te veel en ze vond dat we wel genoeg hadden gepraat, ze begon me te pijpen maar die grote tanden die ik in de bar al had gezien, leken nu ook flink in de weg te zitten :bibber_2:.

Na een minuutje of twee het gevoel te hebben dat mijn pik in een kaasrasp zat, opende de lieftallige Anna haar mond wat verder en begon het allemaal prima te verlopen. Pijpen was lekker nat en weinig handen zodat ik haar een beetje kon skullfucken zoals dat in het vakjargon heet. Allemaal prima, toen gingen we neuken en eigenlijk ging dat allemaal super. Ze pijpte me klaar maar ik wilde niet in haar mondje klaarkomen dus trok ze op het laatste moment haar hoofd weg waardoor het sperma met klodders door de lucht zweefde, één kwak kwam zelfs terecht net op mijn kin wat ik toch een hele prestatie vind. Ik moest mezelf dus bijna 25€ extra betalen voor de FT. Dit was de grootste zaadlozing die ik ooit had afgeleverd in een hoerenhuis, Anna vertelde me nog dat ik niet verplicht was om al mijn zaad te sparen tot als ik GT bezocht. Ze moest eens weten het arme kind. Ik had al een paar recensies gelezen over Anna en daarin stond dat haar boobjob vrij tot zeer fel mislukt is, ik kan dit beamen. Haar implantaten zitten hoger dan haar eigenlijke borsten, het voelde wat raar aan en neen het zijn geen mooie borsten maar zoooo erg vond ik het er niet uitzien. De boobjob is gefaald maar het uitzicht valt nog mee denk ik. Ik mocht lekker veel bij haar doen en het was een GFE-sessie zoals ik ze graag heb. We rekenden na 40 minuten 50€ af en beloofde haar straks een extraatje als ze me nog eens kwam opzoeken. We namen afscheid in de kleedkamer, ik sprong onder de douche en mijn eerste kruid was verschoten :lostit:.

Voor mijn sessie met Anna had ik de kleine Roemeense koter Carla al opgemerkt, puur qua schoonheid vind ik dit één van de toppertjes in Golden Time. Haar lijfje is zo perfect in proportie en ze doet me altijd terugdenken aan mijn favoriete uit Temptation Island (http://www.hln.be/hln/nl/949/Belgisch-Voetbal/article/detail/80266/2007/11/30/Club-Brugge-doet-Temptation-babe-uit-de-kleren-gaan.dhtml). Haar borstjes zijn klein maar in proportie met haar lichaam redelijk groot, ze is gewoon super. Uiterlijk vind ik haar bijna perfect, spijtig van dat hoektandje :biggrin:. Toen ik van bij Anna kwam, kroop Carla bij me op de schoot. Ik vertelde haar dat ik eerst wat wilde eten en daarna wel met haar zou gaan kameren.

Ondertussen was het dus etenstijd geworden en de pot schafte noedels met schnitzel wat zeer lekker was, aangezien ik vrij vroeg in de tent was stond er geen lange rij dus moest ik bijna niet wachten. Ik keek na het eten nog even naar het voetbal op TV en zag hoe mijn landgenoot Logan Bailly weer 4 ballen uit het net mocht rapen :frown:. Ik kwam weer in de bar en Carla was mijn woorden van daarstraks niet vergeten, ze kroop op mijn schoot en ondertussen zag ik dat ook de Roemeense Paula was binnengekomen. Ze leek wat te zijn bijgekomen en ze heeft een iets forser achterwerk gekregen, ze had ook verrassend weinig werk gedurende de gehele avond. Ik vind haar nog altijd een prachtige vrouw en hoop dat ik met haar nog eens op de kamer zal belanden. Ze zat me steeds aan te kijken toen ik bij Carla zat omdat zij een beetje vriendinnen zijn bleek later en als ik dan zelf keek, draaide ze haar hoofd. Er was duidelijk spanning, zijn er nog beren die een discussie gehad hebben met een dvp en dat de eerstvolgende keer er zulk een spanning ontstaat en hoe los je dit op?:biggrin: Carla haalde uiteindelijk een sleutel en ik dacht dat ik op weg was naar de sessie van mijn leven. Niets bleek minder waar te zijn...

Carla kwam heel professioneel over, spijtig want ik had hier gelezen dat zij wel een los meisje is en veel toelaat. De sessie bleef bij pijpen, licht zoenen en neuken, na stipt een half uur stapte ik weer uit het bed. De hele tijd leek het alsof ze totaal geen interesse had en toen vroeg ze opeens wat ik van haar vind en wat ik van de seks vond. Ik legde uit dat ik meer had verwacht en dat ik hou van intiemere seks, ze zei me dat ze dat in het begin wel deed in GT maar dat ze dat nu niet meer doet omdat andere meiden ook hadden gezegd dat ze daar niet te ver in moest gaan en dat ze dan al eens wat langer in de kamer bleef dan het afgesproken half uur. Ik kon alleen maar zeggen dat ik het spijtig vond dat ze zich liet beïnvloeden door die dingen en dat ik liever sessies heb waarin het niet zo professioneel ging. Ze beloofde me dat als ik haar nog eens zou meenemen dat ze me een super GFE zou geven maar aan die spelletjes doe ik niet mee. Het geilste aan deze sessie was dat ze zo'n klein lijfje heeft dat toen ze bovenop me zat en ik in de spiegel aan het plafond keek dat ik precies aan beide kanten een halve meter naast haar uitstak. Uitzicht bij Carla : super. Service : teleurstellend.

Een sauna'tje, een appeltje, een bruiswatertje, een filmpje. Ik pikte het allemaal mee na mijn sessie met Carla en was tegen een uurtje of 10 helemaal uitgerust. Toen ik nog even lag te relaxen in de zetel in de Kino kwam de Turkse Gala? bij me liggen. Zij heeft een goddelijk lichaam maar een niet zo goddelijk hoofd, nu in het donker in de Kino valt dat heus allemaal nog wel mee en ze zat al snel met het handje onder de handdoek. Ik zei haar dat ik niet de intentie had om te kameren maar ze gaf aan dat ze gwn wat wilde babbelen. Heel sympathiek allemaal dus niks op tegen, ze verplichtte me ook met haar linkertepel te spelen want dat maakte haar poesje goed nat volgens haar. Zo gezegd, zo gedaan. Daar lag ik met een half stijve lul tegen haar hoofd geduwd en mijn vingers rond die malse bruine tepel gedraaid. Was wel lekker moet ik zeggen en uit dat wijf kwam zulke geile praat dat ik echt op het punt stond haar daar in de volle Kino tegen het scherm te verkrachten. Volgende keer ga ik zeker naar haar op zoek en zal ik ze bedanken voor het leuke - no strings attached - half uurtje dat ze me bezorgde in de Kino.

Net toen ze buitenwandelde kwam Anna binnen en belofte maakt schuld dus een tweede sessie was onvermijdelijk. Ze haalde de sleutel en ik huppelde achter haar aan naar kamer 4. Ze gooide het laken op het bed en gooide mij achterna, ze begon me innig te zoenen en daalde langzaam af naar beneden. Waar ze daarstraks haar bril ophield, zette ze hem nu af en ze deed een poging zwoel naar boven te kijken. Het enige dat ik kon zien was dit (http://www.google.be/imgres?imgurl=http://farm1.static.flickr.com/220/467025833_1aa069bf32.jpg&imgrefurl=http://huizevondel.web-log.nl/huizevondel/2007/04/index.html&usg=__x8cVEgjWTlitbK9LdHrGxo7O37A=&h=334&w=500&sz=98&hl=nl&start=0&zoom=1&tbnid=7R9vxv6f-oGHxM:&tbnh=152&tbnw=201&prev=/images%3Fq%3Dschele%2Bhond%26um%3D1%26hl%3Dnl%26sa %3DN%26rls%3Dcom.microsoft:nl-be:IE-SearchBox%26biw%3D1257%26bih%3D822%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=329&vpy=90&dur=982&hovh=183&hovw=275&tx=143&ty=125&ei=OmDZTIeeJcq3hAfsnqDQAg&oei=OmDZTIeeJcq3hAfsnqDQAg&esq=1&page=1&ndsp=20&ved=1t:429,r:1,s:0). Haar ene oog danst gewoon de Weense Wals als ze haar bril niet op heeft staan. Ik vroeg haar in het Nederlands of haar neus geen pijn doet als haar oog daar telkens tegen botst. Gelukkig begreep ze me niet, niet te vaak aankijken dan maar die Anna. De seks was wederom zeer bevredigend, ze heeft echt een hard lijf, zeer strak. Ze zoog wel iets te lang op mijn kloten waar ik zowiezo al niet van houd en als je dan nog echt doorzuigt zit ik dus een week met blauwe ballen (http://www.google.be/imgres?imgurl=http://i51.tinypic.com/2v0lmk7.jpg&imgrefurl=http://forum.libelle.nl/forum/list_message/2170160&usg=__WanVCz9PSUxreSbHLPwV9sKBAJc=&h=468&w=366&sz=15&hl=nl&start=63&zoom=1&tbnid=osSt33-lGiRrmM:&tbnh=146&tbnw=110&prev=/images%3Fq%3Dpaardentanden%26um%3D1%26hl%3Dnl%26rl s%3Dcom.microsoft:nl-be:IE-SearchBox%26biw%3D1257%26bih%3D822%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=312&ei=Y1LZTOfGMoGUjAeFocCiCg&oei=R1DZTN-mPMq2hQftjr3PAg&esq=4&page=4&ndsp=24&ved=1t:429,r:7,s:63&tx=87&ty=76). Ik schoot het condoom vol en na een tweede sessie van 45 minuten verlieten we de kamer. Ik stopte haar het geld toe en vertrok naar huis.

Ik droomde weer weg zoals vanouds, ik snap niet hoe ik heb kunnen twijfelen aan deze levensstijl. De seks was niet verbluffend en het was niet mijn beste bezoek maar ik voelde wel weer terug dat gelukzalig gevoel toen ik huiswaarts reed en de drang is nu nog altijd zeer zeer groot te noemen.

Gevolg : Golden Time The Sequel in cinemas 26th november 2010 starring Mennen2010, 100 hot Golden Time bunnies.

Dit was het alweer voor deze keer, de volgende zal niet zo lang op zich laten wachten. Erewoord.

Tschüss :wink2:

ijsbeer11
12 november 2010, 11:03
Gisteren onverwachts GT bezocht
De sfeer was goed toen ik om 19.00 arriveerde, de verhouding beren dames was goed
Redelijk wat beren maar ook genoeg dames, en vooral veel Roemeense :freu:

Uiteindelijk 2x verliefd geweest op een Roemeense die volgens mij echt pijpen in hun lessenpakket hebben zitten op de middelbare scholen daar

Al met al was het weer gezellig en was ik eerder dan verwacht weer terug in de GT

ijsbeer11
12 november 2010, 11:11
Gisteren om 01.00 toen ik naar huis ging botste ik per ongeluk op tegen een beetje zigeunerachtig meisje van denk rond de 20 jaar
Ze zei dat ze half Albanees en half Grieks was maar haar naam heb ik niet verstaan
Kan iemand me helpen? Had haar gedurende de avond niet gezien en ook nooit eerder in GT
Had ook geen tijd voor een kennismakingsgesprek omdat het al sluitingstijd was

Donkere look, donker haar, cup B misschien C en echt een gipsy type

Dus experts... Zeg het maar

Ace2
12 november 2010, 12:41
Live from GT:
net gearriveerd net als veel Belgen zoals Lustman en ILTG. Ook Shadow (die vorige week trots zei slechts 2 x per GT te bezoeken en nu 3x in de week komt). Het is al druk: Bee Meylin Mee Chrystelle Laura Carla Mira Chantal Cindy ( gaat al weer weg) Nicolle en veel meer maar de Thaise kolonie eist mij op. Olga Jedina (nieuw) en Casey passeren net. Jullie krijgen de groeten van figurant Salitos

Jansen
12 november 2010, 12:45
:biggrin:Live onderweg naar PHg anders was GT een optie geweest.

Ik kan het niet laten dus effe snel voor een uurtje naar Louana.

Ik lijk wel gek op die griet :eek:

Maar rond 16.00 u ben ik weer in Eindhoven :freu: Denk ik :gruebel:

ijsbeer11
12 november 2010, 13:01
Ace2
Zoek eens uit wie die Albanees-Griekse is, jij als sexgod en wandelende GT database moet dat toch zo kunnen achterhalen :biggrin:

En de dame waar ik het laatst over had heet in GT geen jessica maar Amelia
Vandaar dat ze zo raar opkeek haha

Ik denk ga een keer op donderdag (gister) dan is Ace er ook maar uitgerekend nu gaat die op vrijdag!

sunny
12 november 2010, 14:47
Ace, wenn Bee auch mal wieder da ist, stehst du ja heute voll unter Beobachtung :tongue:

Wünsch Dir trotzdem viel Spaß :biggrin:

Viele Grüße

Ace2
12 november 2010, 15:11
Live from GT:
het is druk met mannen. Aantal vrouwen lijkt wat tegen te vallen. Wel gespot: Helena Sofia Claudia Adriana Carla Bianca Emma Roxanna Anna Jana. Mee vindt dat ik een sexy body heb. Ze was zo onder de indruk dat Salitos en ILTG het moesten horen en dat Shadow, toen hij van de kamer kwam, werd tegen gehouden. Verder komen Moni en Anita net binnen.

Ace2
12 november 2010, 15:45
Live from GT:
gespot: Hani Nani Sabrina Sandra Joy Nadine Elisabeth en het Griekse sletje van SFL. Wachttijden zijn 20 minuten. Lustman is teleurgesteld dat er weinig Latina's zijn. Salitos is nergens teleurgesteld over en maakt zich klaar voor de 2de sessie, die Lustman al achter de rug heeft. Adrina wil met mij naar het toilet. dat wordt aftrekken met hulp. Casey vindt mij nog steeds een bad man. Ik zet mij zelf nog eens schrap. Ik zie een hoop mannen vertrekken. Ik vraag mij af waarom, tot er eentje mij opmerkzaam maakt op het opkomende melodramatsche geluid van een mondharmonica ..............................

Ace2
12 november 2010, 18:24
Ace2
Zoek eens uit wie die Albanees-Griekse is, jij als sexgod en wandelende GT database moet dat toch zo kunnen achterhalen :biggrin:

Geen flauw idee en aangezien ik nu thuis zit kan ik het ook niet meer uitzoeken.

Wie ik bij vertrek nog wel heb gezien is Magdalene en Poolse Tanya.

Ace2
12 november 2010, 20:31
Wie ik bij vertrek nog wel heb gezien is Magdalene en Poolse Tanya.

Lori liep mij ook nog onderste boven en volgens mij stapte Roemeense Paula uit een inmense auto.

lustman
13 november 2010, 00:02
Live from GT:
Lustman is teleurgesteld dat er weinig Latina's zijn.
Dat is ook de laatste maal dat ik me nog aanmeld op het meetingpoint. Ik vraag me af welke rotzak ze getipt heeft dat ik naar Gt ging komen ?

de 2de sessie (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=189396&postcount=8), die Lustman al achter de rug heeft.

shadow
13 november 2010, 12:55
Rond twaalven in GT aangekomen. Heerlijk als je op tijd bent. Genoeg plek voor de auto, rustig een bakkie koffie doen en alles een beetje zien binnen druppelen. Helaas waren het overdag voornamelijk ijsberen die binnen kwamen. Ik vond persoonlijk de verhoudingen in de middag zeer slecht. De dames die er waren, lagen op de kamer en er zijn momenten geweest dat er in de barruimte maar enkele dames aanwezig waren. Er waren zeer veel ijsberen die naarstig op zoek waren. In de middag was er ook behoorlijke wachttijd voor sleutels.

Eigenlijk was ik gekomen voor m'n gfe'tje Kitty, maar zo vaak als ik speciaal voor iemand ga, blijk ik pech te hebben. Ze was er niet. Geen GFE'tje.
Gelukkig zag ik Ace2 ook op tijd in de middag arriveren, dus toch een klein BFE'tje:smile2:.
Lang heb ik er niet van genoten, want al gauw werd ik gestrikt door een oude bekende in de persoon van de Roemeense Laura. Ze is niet m'n typ, maar wist me toch te strikken voor een half uurtje. Ik heb er ook absoluut geen spijt van gehad. Dit is een dame die zich 200% inzet op de kamer!

Toen ik juist van de kamer afkwam, werd ik tegen gehouden door een Thaise dame. Ze wees naar een aanwezige beer en zei " Dat is de meest sexy man van GT". Tot mijn verbazing wees ze Ace2 aan. Ik schonk er zo min mogelijk aandacht aan. Ik nam aan dat de dame danwel aan de drugs zou zijn, danwel problemen had met de geestelijke gesteldheid. Gelukkig kwam ik haar later nog alleen tegen en toen kwam de aap uit de mouw. Ace2 had haar flink moeten betalen om deze vreselijke opmerking tegen mij te maken:hah::asshole:

Plots liep ik mijn oude vriendinnetje Tanya tegen het lijf. Ik ken haar als langste in GT. We hebben gezellig bijgepraat en kwamen uiteindelijk op de kamer terecht.
Ik weet niet wat het is. Tanya is al ruim in de dertig en er zijn mooiere meiden in GT, echter ze weet me op de kamer altijd helemaal gek te maken.
Ik kan met niemand zo lang en veel neuken achter elkaar als met Tanya.
Een super sessie, die aardig wat tijd in beslag heeft genomen.

Al was de dame beer verhouding op de dag zeer slecht te noemen. Voor Shadow alweer een super geslaagd bezoek.

Ace2
14 november 2010, 10:43
Afgelopen dinsdag was ik al weg geweest. Ik had mij goed vermaakt en er waren best enkele leuke meisjes die ik nader had willen leren kennen. Toch mistte ik mijn oude vertrouwde stamkroeg ook. Ik vond het echter ook iets teveel van verslaving weg hebben als ik ook nog eens naar GT zou af reizen. Gelukkig bleek ik geen keus te hebben. Mij werd verteld dat ze in GT voor een paar dagen zou zijn. Ze had mij ooit verweten dat ik haar niet meer in GT wilde zien. “You only see me alone, You are shy for the other girls” brieste ze. Nu zou ik laten zien dat ik voor niets en niemand “shy” ben. Ik informeerde Cupido, die gelijk vroeg of ze er zaterdag ook was. Dat vroeg ik na en ik kreeg als antwoord: “maybe, maybe not”. Gelukkig wordt alles met de juiste antwoorden weer een stuk duidelijker.
De zin om naar GT te gaan nam zienderogen toe toen ook Shadow en Lustman meldden richting Brugge af te reizen. “Die kan ik toch niet aan hun lot overlaten” dacht ik en zo had ik een excuus gevonden voor als Willem2 weer eens zou zeggen dat ik overdreef.

Tegen enen arriveerde ik aan de Heidweg en tot mijn verbazing was de parkeerplaats van GT al vol en ook de weg langs de heg werd al in gebruik genomen als parkeerplaats. De laatste weken vond ik het juist rustig, maar die indruk kreeg ik nu niet. Gelukkig was er voor mij nog wel plaats bij de bouwmarkt en als een kind zo blij huppelde ik richting traliewerk. Ik drukte op de bel en deed een stap naar binnen waar op de balie mijn badjas en sleutel al klaar lagen. Lachend zei de thekefrau, wijzend op de badjas: “es ist fur dich reserviert.” Ik wilde naar de kleedkamer lopen maar mijn aandacht werd afgeleid door de donkere verschijning van Chrystelle. Ze gaf mij een kushandje en op een wolkje dreef ik de kleedkamer in. Ik begon daar met uitkleden toen ineens Shadow voor mij stond. Je weet wel die man die eerst trots zegt slechts 2 maal per jaar richting GT af te reizen en de afgelopen week 3x is gesignaleerd. Ik hield vast aan een nogal burgerlijk patroon van 1x per week vond onze schaduw. Ik kleedde mij langzaam maar zeker uit en ik stond in mijn onderbroek. Ik keek Shadow aan en dacht: “sta toch niet zo te gluren”. Van Shadow is bekend dat hij gedachten kan lezen, want hij zei gelijk: “Ik ga naar de bar. Ik zie je straks” Dat gaf mij de tijd om te douchen en mijn haartjes te kammen, zodat ik fris de barruimte betrad. Ik was nog niet een stap binnen of ik liep al in de trechter van de Thaise kolonie, die vandaag bestond uit Meylin, Bee en Mee. Ik begroette ze alle 3 met een zoen en ging naast mijn Beetje zitten. Tegenover mij zat Chrystelle met grote verbaasde ogen te kijken. Ik deed maar net alsof er niets aan de hand was en ik kroelde Beetje. Ze vroeg waarom ik zo lang had gedouched. Ik vroeg mij af hoe ze precies wist wanneer ik was binnen gekomen. Lachend zei ze: “We know that. When you come, the girls say: big money is coming. Hahaha” “What you say?” vroeg ik, terwijl ik over mijn piemel wreef “what is big?” Chrystele en Chantal volgden het gesprek blijkbaar een beetje. Chrystelle probeerde mijn aandacht te trekken: “Hiii Aceeee, schone chocolate” riep ze en ze wees naar zichzelf en naar Chantal. Mopperend zei Bee: “Yes Ace likes chocolate” en ze gaf mij een tik.
Ik keek een beetje rond en zag dat het druk met beren was en dat het aantal vrouwen tegen viel. Wat nog meer tegenviel was dat er nauwelijks latina’s waren. Nu zou ik daar toch geen tijd voor hebben, maar ik had ze wel beloofd aan Lustman. Na even te hebben gesproken met mijn Thaise vriendinnetjes besloot ik drinken te halen. Ik pakte een cappuccino en haalde er ook eentje voor Bee. Trots merkte ik op dat ik wel erg galant was. Bee maakte een wegwerp gebaar: “If I ask a man something to drink all men run to the bar, but fucking hoo maar”
Ik wilde nog even met Shadow bij praten. Ik liep naar hem toe en gaf hem weer een hand. “Het is wel wat als jij de barruimte binnen komt” zei Shadow. Ik hoopte dat hij zou zeggen dat alle vrouwen in mijn richting keken en onrustig werden. Ik hoopte dat Shadow zou bedoelen dat mijn entree imposant was. Shadow vervolgde echter: “als je binnen komt kijk je rond net als een klein kind in een snoepwinkel. Je lijkt net mijn zoontje als hij snoep ziet en je gezicht is 1 grote glimlach als je de Thaise kolonie ziet.” Wat had ik daar nu tegen in te brengen? We kletsten even bij, maar niet te lang want ik moest weer terug naar mijn Thaise meisjes en Shadow werd belaagd door Laura. In een ver verleden had ik hem verteld over haar service en hij had mij verbaasd aangekeken dat zij iets voor hem zou zijn. Wellicht is ze fysiek zijn type niet, maar haar anale spelletjes deden indertijd Shadow beseffen dat mijn advies zo gek niet was. Zo blijkt maar eens dat je gewoon goed moet luisteren (en lezen) wat Ace2 te zeggen heeft.

Toch kon ik het niet laten een rondje te lopen en dat rondje bracht mij van de kino in de kleedkamer. Ik had nog een job to do en die job heette het live-verslag. Ik wilde net beginnen toen Lustman binnen stapte en mij een hand gaf. Onbeleefd als ik kan zijn typte ik het live-verslag in, terwijl ik met Lustman aan het praten was. Zo beloofde ik hem Mira te zoeken.. Vervolgens klaagde hij over een grenscontrole en ik herinnerde mij dezelfde klacht van SFL enkele dagen eerder. Tijdens ons gesprek stapte ILTG binnen. “Yeeh” riep ik “look what the cat brought in. Is het gratis voor Belgen vandaag?” Ik kreeg de horen dat onze Zuiderburen enkele dagen vakantie hadden. “Geen wonder dat ze failliet gaan. Ze werken nooit.” Dacht ik “laat ze een voorbeeld aan mij nemen.” Doordat ILTG er was kon ik in mijn live-verslag vermelden dat Helena er ook zou zijn, zonder dat ik haar had gezien. Alsof de ellende nog niet compleet was stapte ook Salitos binnen en met een grote grijns gaf hij ons een hand. Ik word altijd vrolijk als ik Salitos zie.
Terwijl de heren zich gingen omkleden (waar ik zeker geen getuige van wilde zijn) liep ik weer naar mijn Thaise meisjes. In de bank zat Bee en wij kletsten wat. Naast ons zat Lin die klaagde over internet. Eerst klaagde dat ik haar naam de vorige keer erop had gezet en dat had een ijsbeer verklapt. Wel stiekem lezen en dat de dappere ridder in GT uitgangen. Er bleek zelfs te zijn geschreven dat ze anaal deed. Ik begreep niet of het een verwijt aan mijn adres was, maar voor de grap zei ik: “Aaahhhhh, dass war ich. Ich habe geschrieben dass du gerne anal mit mir macht, aber dass meine schwanze zu gross war.” Ja, ik zei het echt. Lin was echter niet in een grap-bui. Gelukkig voor mij werd haar (boze) aandacht afgeleid door een euromachine die sommige van ons ook wel eens ijsbeer noemen. Ik keerde mij weer tot Bee. Ik zag dat Lustman zich ging vergrijpen aan Meylin. Mee zat een beetje verveeld voor zich uit te staren. Ik probeerde haar bij het gesprek te betrekken. Ik stond een beetje gek voor haar te doen, tot grote ergernis van Bee. Lachend zei Mee: “yeah, yeah, you look good.” Verschrikt stond ik stil en Mee schrok zelf ook van haar opmerking en keek verlegen weg. Deze kans liet ik niet aan mij voorbij gaan: “We go tell that to my friends” maar Mee maakte geen enkele aanstalten om mee te werken. Ineens pakte ik haar op en sleurde haar mee. Mee gilde hard en sloeg mij op de schouder. Ik merkte gelijk dat ze dit niet zo leuk vond en ik zette haar neer. Ze had, by the way, best een lekker lijfje om vast te pakken. Bee begon te bemiddelen: als ik ’s avonds taxi voor Mee wilde spelen zou Mee mee werken. Geen prijs zou voor mij te hoog en ik stemde in. Ook Mee vond het een prima idee. Ik sleurde haar mee naar de bar waar ILTG en Salitos zaten. Ik trok de twee weg van hun gesprek en liet hen horen wat Mee te vertellen had: “That man look good. He is very sexy” zei Mee, waarna ze naar mij wees. De ogen van ILTG vielen zowat uit hun kassen en hij stamelde: “hoehoehoeveel heb je haar wel niet betaald? 100 euro?” Dansend liep ik terug naar de speelautomaat en vertelde Bee dat mijn dag weer goed was. Vervolgens zag ik Shadow aan komen lopen, die net een half uurtje met Laura had door gebracht. Ik hield hem tegen, tot grote irritatie van Laura die op haar centen moest wachten. Ik zei hem dat Mee wat te vertellen had. Nieuwsgierig keek Shadow haar aan, waarop Mee zei: “That man is sexy. Sexy body.” Shadow stamelde wat en keek ongelovig mijn kant op. Ik keek echter als een pauw zo trots. Mee ging weer op haar krukje zitten en ik gaf haar een klein cadeautje omdat ze mijn ego zo had geboost.

Ik ging weer naast Bee zitten. “How long did you not see me?” mopperde ze. Ik rekende even uit dat het al weer enkele weken geleden was dat ik langs was geweest. “If you not ask me I have to do?” klonk het nog geïrriteerder. Toen drong het tot mij door dat ik haar naar de kamer moest vragen en dat deed ik. Op de kamer verbleven wij 2 uur en leeg gemolken vertrok ik weer richting barruimte.
In de barruimte was het druk. Veel mannen (waarschijnlijk relatief veel Belgen) en niet zoveel vrouwen. De wachttijd was opgelopen tot 20 minuten. Adriana stond mopperend bij de balie. Ik wees de barruimte in en rekende haar voor hoeveel euro’s daar aanwezig waren. Adriana deed een wegwerp gebaar en vertelde dat het donderdag ook druk was geweest. Zo druk dat er lange wachttijden waren ontstaan. “Ich bin im toilet mit die manner gegangen” giechelde Adriana. Ik pakte haar beet en riep: “dass will ich auch” en trok haar mee. Weer deed Adriana een wegwerpgebaar en zei beteuterd: “du willst nicht mit mir wegen die Bettina” Daar had ze wel een punt. Maar Bettina was voor mij en haar al weer een lang geleden verhaal. Ik beloofde haar daar snel verandering in te brengen. Vandaag was ik echter bezet. Dat had ook Chrystelle in de gaten. Ik kwam haar bij de balie tegen. “Are you OK?” vroeg ik zo vriendelijk mogelijk. “I am very OK” was haar bitse antwoord en ze liep weg.
In de barruimte ging ik bij Bee zitten. “Romantic” lachte Meylin ons toe. Ik vroeg Bee hoe de zaken de afgelopen dagen waren geweest. Ze deed daar een beetje vaag over, maar vandaag was goed. Ik merkte op dat ik al weer snel weg moest en dat ze dan een hele avond had om nog meer te verdienen. Ze schudde van “nee” en zei: “this day is for you” Dat vond ik lief klinken en ik gaf een zoen op haar bolletje. Daarna liep ik naar de bar om wat te drinken halen. Ineens stond Lustman voor mij. Ik had hem helemaal niet zien aankomen in de menigte. Maar ja, er was ook zoveel lust bij hem. Door de lust zag ik het mannetje niet meer staan. Hij was teleurgesteld dat er weinig Latina’s waren. “Iemand heeft ze gewaarschuwd” bromde hij. Ik begon een beetje onrustig te schuifelen. Ik nam hem bij de arm en stelde voor samen op jacht te gaan. Ons voornaamste doel was de nieuwe parel uit GT: Mira. Wij liepen door de bar en ik zag Nicolle/Michelle zitten en ik wees naar haar. “Die is erg goed” zei ik. Ik liep even op haar af om haar op mijn vriend opmerkzaam te maken. “Ich will nur deine helicopter tonge” zei ze lachend, waarop ze in het pools tegen haar vriendin begon te praten. Blijkbaar ging het over mij, want het vriendinnetje keek mij met grote ogen aan. Ik liep verder met Lustman, maar echt iets geschikt voor het lustige mannetje vonden wij niet. Wij waren weer terug bij de bar toen ook Salitos bij ons kwam staan. Salitos maakte zich op voor de tweede ronde. Ik keek de 2 heren aan en zei: “eigenlijk hebben jullie best wel wat gemeen met elkaar” Verbaasd keken de 2 heren elkaar aan. “Ja” zei ik “jullie zijn beide figuranten in mijn verhaal” Breedlachend keek Salitos mij aan: “dat is een populaire rol. Ik weet zeker dat veel ijsberen moeite doen om in jouw verhaaltjes voor te komen” Helaas was het al weer tijd om te gaan. Ik moest immers ook nog even voor taxi spelen. Ik liep naar Bee en nam afscheid. Ze liep met mij mee naar de kleedkamer. Bij de balie stond Lustman en gelijktijdig passeerde ook Nicolle/Michelle. “Pak die dan toch” zei ik tegen Lustman, terwijl ik naar Michelle/Nicolle wees. Hij schudde van “nee” “Ik zoek die blonde poolse die jij aanwees en zo goed kon pijpen” “Dat is zij” riep ik snel en Lustman ging kijken en juist toen hij weg was kwam Mira voorbij. “Hi Mira” zei ik opgetogen tegen dit mooie donkere pareltje. Verbaasd keek ze mij aan en ging in haar geheugen zoeken wie ik dan ook al weer was. Daar ik echter nog geen euro-bijdrage heb geleverd zal ik niet in haar database voorkomen.
Ik ging mij omkleden en ik zag Lustman weer bij de balie staan. Blijkbaar had hij Nicolle/Michelle niet kunnen vangen of was ze toch niet wat hij zocht. Ineens kwam Mira aanlopen en passeerde Lustman. Ik wist dat ik nu moest ingrijpen en sprong half naakt de kleedkamer uit en trok Lustman aan zijn badjas. Ik wees hem op de donkere verschijning die weg liep en maakte hem duidelijk dat het Mira betrof. Hij bedankte mij niet maar stoof gelijk richting bar. Ik had mijn goede daad weer uitgevoerd.
Ik kleedde mij om tot burgermannetje en nam afscheid van een geduldig wachtende Bee. Ik leverde mijn sleuteltje in en stapte vrolijk de donkere buitenlucht in. In de regen liep ik naar mijn auto en wellicht daardoor klonk het melodramatische geluid van mijn mondharmonica net iets treuriger dan anders. Ik stapte in mijn auto en drukte op het gaspedaal, terwijl het eerste smsje van de velen die nog zouden volgen binnen kwam, en reed weg. Ik reed weg richting horizon, terwijl ik neuriede: “……..I am a poor lonesome icebear, fuckng far, far away from home…………………………….”

lustman
14 november 2010, 11:13
Ik wilde net beginnen toen Lustman binnen stapte en mij een hand gaf. Vervolgens klaagde hij over een grenscontrole

Ik was vrijdag de grens NL. A73 - D. A52 juist gepasseerd toen er een BMW M5 me voorbij vloog en dan afremde en voor mij kwam rijden. Plotseling verscheen er : polizei op een led verlichtingsbord aan het achterraam , aan passagierszijde werd gezwaaid met een stop bordje. Ik moest volgen tot aan de afslag Elmpt , daar werd ik tot stilstand gebracht. Twee heren in burger stapten uit de wagen en toonden een badge. De oudste deed het woord : id-kaart , rijbewijs , papieren van de wagen. Toen kwam de vraag wat ik ging doen in Duitsland ? Ik zeg ik ga naar Bruggen naar de saunaclub. Vraagt hij : waar is je handdoek ? Blijkbaar is meneer nog nooit in GT geweest. :gruebel: Ik zeg die krijg je daar. Volgende vraag : heb je drugs , wapens , springstoffen , organen of iets illegaal bij ? Nee. Moest ik uit stappen en men kofferbak open maken , daar lag enkel een paraplu in. De andere een jonge snuiter ( zou Rex zeggen :smile2: ) doorzocht verder men wagen , onder de zetels , handschoenkastje enz.. Ik moest men zakken leegmaken en even tonen wat er in zat en toen was het blijkbaar in orde voor de heren. Blijkbaar zijn de controles nu sterk opgevoerd of een nieuwe prioriteit geworden.

Picasso 1
14 november 2010, 11:39
Ik was vrijdag de grens NL. A73 - D. A52 juist gepasseerd toen er een BMW M5 me voorbij vloog en dan afremde en voor mij kwam rijden. Plotseling verscheen er : polizei op een led verlichtingsbord aan het achterraam , aan passagierszijde werd gezwaaid met een stop bordje. Ik moest volgen tot aan de afslag Elmpt , daar werd ik tot stilstand gebracht. Twee heren in burger stapten uit de wagen en toonden een badge. De oudste deed het woord : id-kaart , rijbewijs , papieren van de wagen. Toen kwam de vraag wat ik ging doen in Duitsland ? Ik zeg ik ga naar Bruggen naar de saunaclub. Vraagt hij : waar is je handdoek ? Blijkbaar is meneer nog nooit in GT geweest. :gruebel: Ik zeg die krijg je daar. Volgende vraag : heb je drugs , wapens , springstoffen , organen of iets illegaal bij ? Nee. Moest ik uit stappen en men kofferbak open maken , daar lag enkel een paraplu in. De andere een jonge snuiter ( zou Rex zeggen :smile2: ) doorzocht verder men wagen , onder de zetels , handschoenkastje enz.. Ik moest men zakken leegmaken en even tonen wat er in zat en toen was het blijkbaar in orde voor de heren. Blijkbaar zijn de controles nu sterk opgevoerd of een nieuwe prioriteit geworden.

Ook bij vliegvelden zie je plotseling zwaar bewapende beveiligingsmensen met mitrailleur en al rondlopen. Heeft volgens mij te maken met dit soort berichten:

http://www.nu.nl/binnenland/2347828/waarschuwing-terreur-in-europa.html
http://www.spitsnieuws.nl/archives/buitenland/2010/10/waarschuwing_voor_aanslagen_eu.html
http://www.trouw.nl/nieuws/wereld/article3235384.ece/VS_vrezen_aanslagen_in_Europa.html
http://www.nu.nl/buitenland/2367264/explosieven-richting-vs-onderschept.html

Zodra je zegt dat je naar GT gaat dan ben je dus verdacht want daar is het druk :rofl:

timjava
14 november 2010, 11:45
Gisteren mijn vrijkaartje voor GT verzilvert. Het was alweer 6 maanden geleden dat ik voor het laatst in GT was geweest en dus hoogste tijd om weer terug te keren. Bij binnenkomst kwam het nostalgische gevoel weer naar boven. De zoemer van de deur, de druk heen en weer rennende dames, het geklik van hun naaldhakken op de plavuizen en niet te vergeten de lucht van rook en sex door elkaar heen gemengd. M.a.w. ik was weer thuis in de club waar mijn ijsberen carrière is begonnen.

Mijn keurig uitgeprinte vrijkaartje aan de thekedame overhandigd. Mijn printje werd door de Theke van alle kanten bekeken en mee naar achter genomen. In tussentijd zag ik een pino achter de balie langslopen. Mooie vrouw, met lange zwarte haren. Zij zag mij ook en ik kreeg zowaar een glimlach van haar. Waarschijnlijk zag deze pino een melkkoe in mij. In tussentijd was de theke weer terug en deed mij een polsbandje om, overhandigde mij de badjas en wenste mij veel plezier. Na mij omgekleed te hebben, de bar in gegaan om wat te drinken.

Zoals gewend van GT was het weer lekker druk met veel beren, maar belangrijker veel dames. Het grappige van GT vind ik het ijsberen. Het constant lopen van rondjes, van de bar naar buiten, weer terug naar de bar, langs de kino lopen langs de sauna en weer terug naar de bar om nog een keer een drankje te halen. De plavuizen in GT raken al aardig versleten van dat geijsbeer van mij.

Tijdens mijn ronde passeerde ik ook steeds weer de pino, die ik bij binnenkomst al had gespot. Maar ik heb de naam dat ik altijd binnen 3 kwartier naar binnenkomst de kamer op ga. Van die naam wil ik eindelijk wel eens af. Toen ik op mijn horloge zag dat ik al 45 minuten binnen was, maar weer een rondje gaan lopen om een pino te zoeken. Voor de kino zal ik mijn pino zitten. Toen ik naast haar ging zitten stelde zij zich voor als Olga (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=1650) uit Rusland. Zij blijkt al een oudgediende in GT te zijn, maar voor mij was deze dame nog onbekend. Omdat ik bij binnenkomst al had besloten dat ik met deze dame naar de kamer zou gaan, haar de sleutel laten halen. Op de kamer heb ik geen spijt gekregen van mijn keuze, wat een heerlijke dame. Na een half uur meer dan tevreden de kamer weer verlaten.

In de bar heb ik mij gevoegd bij een groepje ijsberen, waarvan een paar die ik nog niet eerder had gezien, maar wel kende van de recensies. In mijn ooghoek, zal ik Elisabeth (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=16883) op het krukje langs het raam gaan zitten. Wat een heerlijk borsten heeft deze vrouw. Haar even begroet en aangegeven dat ik na het eten met haar naar de kamer zou gaan.

Het eten werd weer in de tent geserveerd en de kwaliteit vond ik goed. Dit eten is vele malen beter dan het eten dat vroeger in de bar werd geserveerd. Met Elisabeth in mijn hoofd lepelde ik het eten naar binnen. Toen het eten eindelijk op was, stuiterde ik weer de bar in op zoek naar Elisabeth. Helaas was Elisabeth in geen velden of wegen te bekennen, dus voegde ik mij maar weer bij de beren in de tent om de sterke verhalen aan te horen. Weer terug in de bar zag ik eindelijk Elisabeth weer, maar tot mijn spijt ging ze net met een andere beer naar de kamer.

Gefrustreerd en met een stijve leuter op het bankje gaan zitten, daar zag ik op de kruk bij het raam een prachtig meisje zitten. Ze had een wit lingerie setje aan, maar haar borsten vielen er tussen door en ook haar kruis was open. Vond haar wel mooi, maar had ook het gevoel dat het waarschijnlijk de juiste keus niet zou zijn. Dus ik liet het maar even voor wat het was. Na weer een rondje te hebben gelopen in de bar op de leuning van een bankje gaan zitten. De hiervoor genoemde dame ging achter mij ook op de leuning van het bankje zitten. Toen ik mij omdraaide, keek ze mij aan en het eerste contact was gelegd. Ze stelde zich voor als Estefania (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=23582) uit Italië. De twijfel die ik 3 minuten daarvoor nog had, was verdwenen. Ik had alleen nog oog voor het lekkere lichaam en borsten. Haar de sleutel laten halen. Op de kamer vertelde ze mij dat ze sinds 8 maanden in het “vak” zit. Ze is begonnen bij LR, maar zit nu al weer een half jaar in GT. Zij is 21 jaar geleden op 10 jarige leeftijd naar Duitsland gekomen. Een snelle rekensom leert dat ze dus al 31 jaar is. Dit is iets wat ik totaal niet verwacht had. Ze ziet er jonger uit. Op de kamer begint ze met het uitdelen van desinfectie middel, waar je je handen mee moet insmeren. Apart, maar als ze dat graag wil, dan werk ik daar wel aan mee. De service op de kamer is goed, het nadeel is dat ze zich niet uitkleed, het witte lingerie setje blijft aan. Maakt niet uit, want er zitten gaten bij haar borsten en kruis. Maar de gedachten dat ze dit heel de dag zo doet gaf mij een niet heel fris gevoel.

Na mijzelf extra goed gewassen te hebben weer terug de bar in gegaan, waar nog geen Elisabeth te bekennen was. Dus het gebruikelijke rondje door de club gemaakt. Toen ik langs de kino liep, werd ik aan mijn badjas vastgegrepen. Toen ik mij omdraaide keek ik een mooi meisje, met lange zwarte haren in de ogen. Een type meisje waar ik wel voor val. Zij stelde zich voor als Lorena (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=9155) uit Roemenie. Na even gepraat te hebben, kreeg ik toch Elisabeth weer in mijn hoofd. Dus na Lorena bedankt te hebben voor de introductie ben ik weer verder gegaan met mijn geijsbeer.

In de bar zag ik eindelijk Elisabeth (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=16883), geheel vrij en gewillig om met mij mee naar de kamer te gaan. Na 15 minuten op een sleutel gewacht te hebben eindelijk met deze dame naar de kamer. Het leuke met Elisabeth is, dat de sessies steeds beter worden. Vond ik de eerste keer met haar matig, de keren daarna werden steeds beter en gisteren was gewoon top. Met een heel voldaan gevoel de kamer weer verlaten.

Inmiddels was het weer pizza tijd in GT. Met een gevoel van, ik heb 3 sessies gehad het is mooi geweest, rustig met een stuk pizza en een Becks Ice op een bankje gaan zitten. Eigenlijk moet ik daarna meteen naar huis gaan om niet weer in de verleiding te vallen. Echter bloed kruipt waar het niet gaan. Dus ik begonnen weer aan de zoveelste ronde door de club. Zag vele mooie dames, maar ik twijfelde nog steeds. Moet ik stoppen op het hoogte punt of laat ik mij nog een keer verleiden door de geiligheid. Uiteindelijk overwon de geiligheid. Rex zou zeggen “ik wist het wel”.

In de avond had ik al een leuk gesprek gehad met Lorena (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=9155). Toen ik haar zag zitten in het inhammetje in het gangetje tussen de bar en de sauna ben ik bij haar gaan zitten. Na even met elkaar gepraat te hebben, haar de sleutel laten halen. En voor de 4e keer deze avond vertrok ik naar de kamer. Lorena was voornamelijk nieuwsgierig naar waarom ik van gedachte was veranderd, want ik had haar in haar ogen al een keer afgewezen. Vreemd dat dames denken dat als je even met ze praat, maar niet direct met hun naar de kamer gaat, dat direct een afwijzing moet betekenen. Haar maar uitgelegd dat ik er toen net een sessie op had zitten en toen nog niet toe was aan een volgende sessie. Op de kamer kreeg ik een prima service. Omdat het al laat was en ik toch lichtelijk vermoeid, gaf ik aan dat ik wel op mijn rug bleef liggen en dat zij wel bovenop mij mocht komen zitten. Helaas was dat net het standje dat zij niet kon. Ze gaf aan last van haar heup of iets dergelijks te hebben en daarom het standje niet te kunnen. Ze gaf aan wel alle andere standjes te doen. Leuke mooie vrouw, met een goed lichaam. De sessie was redelijk tot goed, maar wel plichtmatig.

Terug van de kamer een douche genomen en daarna de rit terug naar huis aangevangen. Ik moet zeggen dat ik heel tevreden ben over deze dag in GT. Veel mooie vrouwen, prima eten en 4 keer op de kamer geweest. Ik denk dat ik de komende periode weer vaker naar GT ga. Er lopen nl. nog een paar pino’s rond, waar ik wel mee kennis wil maken. Uiteraard wil ik het ijsberenforum nogmaals bedanken voor het vrijkaartje.

Badslippers
14 november 2010, 15:31
Met de ervaringen van de afgelopen dagen nog vers in het geheugen snap ik eindelijk waarom die ouwe lullen van The Rolling Stones ook nog steeds willen toeren. "I Know, it's only Fuck 'n Roll (But I Like it)". Zie hier de essentie van het saunaclubben. Vier keer op stap met het rondtrekkend stierenneukersgilde van SFL gaat je niet in de kouwe kleren zitten. De vijfde keer was er inmiddels zoveel bloed aan ons beider hersenpit onttrokken dat we niet meer helder konden denken en elkaar spontaan misliepen in "Xanten". Voor iedereen die eens in deze "Party Treff" gaat neuken geldt het devies: "Op een ouwe fiets moet je het leren". Maar ik geef je de verzekering als deze oude snollen je hebben afgewerkt, je klaar bent voor "Parijs Roubaix", de "Tour de France" en de "Vuelta" samen.

Ricardo Banana kan daar over mee praten want hij heeft zijn mascotte tegen de muur van de "Xantense" neukfabriek gespijkerd om een oogje in het zeil te houden. Vanavond komt hij echter zijn ogen de kost geven in "Golden Time" en in de "Fuckfactory" rollen hem de kokosnoten spontaan van de palmboom bij de aanblik van zoveel vrouwenvlees. Naast hem staat een jonge ijsbeer met de naam Rudi_NL. Een ijsbeer met goede manieren want hij spreekt me telkens aan met "U". In eerste instantie denk ik dat die "NL" achter zijn naam voor Rudi "Neukt Lekker" staat. Maar omdat Rudi uit het uiterste Zuiden van ons land komt lijkt het wel of hij een spraakgebrek heeft en daarom heeft hij voor de zekerheid maar de letters "NL" achter zijn naam geplakt zodat we hem niet voor een Duitser met spraakproblemen houden. En passant vraagt Rudi_NL nog wat tips om goede recensies te schrijven. "Uhhh, goede recensies? Op het ijsberenforum? Dat lijkt me een "Contradictio Interminis". "Een Contradictie intermie wat?" vraagt Rudi. "Net zoiets als Cunnilingus maar dan andersom", zeg ik. "Ach, gewoon een stuk in je kloten zuipen, verstand op nul en in elke alinea een grap stoppen. De grap voor deze alinea is dan: "Wat is de overeenkomst tussen Obama en Gerard Jolink? Ze hebben allebei een bruine lul."

"Golden Time" dus, mijn laatste bijdrage aan de "Fuck Fest Tour" van SFL. Het lijk wel of alle parkeerplaatsen zijn vergeven aan onze Oosterburen. Eerst onze fietsen inpikken en nu ook nog alles waar een auto kan staan annexeren. Ik overleg mijn vrijkaart aan de boomlange en ultra slanke Magda die mij voorzichtig en discreet bij de arm neemt en naar de "Theke" begeleidt. Ze controleert de vrijkaart (wat zou ze controleren?) en bevestigt het polsbandje. Dat vind ik altijd een geil moment. Je steekt je arm uit en kunt haar borsten bijna beroeren terwijl ze jou met die geile kijkers aan kijkt. Mooi begin.

Eenmaal binnen lijkt het wel of de poolkappen gesmolten zijn en alle ijsberen hun toevlucht zoeken op de enige ijsschots die Brüggen rijk is. Een krioelende massa van badjassen buitelt over elkaar heen. Aan dit soort inferieure inteelt wens ik niet mee te werken en zonder de Master Bull hartelijk te verwelkomen vlucht ik direct richting "Wellness".

Zover kom ik echter niet want in de gang richting "Kino" is het altijd spitsroede lopen en loopgraven oorlog. Je moet de dames discreet en soms lomp van je afslaan. Helemaal aan het begin van de gang staat een dame de doorgang te versperren met haar uit de kluiten gewassen achterwerk en brabbelt iets in mijn oor. Ik kan dat mormel echter niet goed verstaan dus ik zeg: "Schat doe je lippen eens van elkaar want anders versta ik je niet", waarop ze haar benen spreidt en haar poesje ter beschikking stelt. Ik kijk frontaal tegen een paar openstaande lamellen waaraan alleen het trekkoord ontbreekt. Haar kut is behoorlijk uit de kluiten gewassen en heeft wat weg van een opgevouwen appelflap. Niet mijn favoriete snack voor bij de koffie dus ik schuif haar aan de kant.

Ik ben nog geen pas verder of de volgende "Golddigger" trekt aan mijn badjas. "Wanna Fuck" is het enige wat over haar lippen komt. Ik kijk in een paar glazige ogen en zie een handvol mislukte tattoos op de arm van dit grietje. Normaal is het schilderwerk van de dames uitermate smaakvol maar hier lijkt het wel of ze zelf met een paar breinaalden in de weer geweest om de inkt in het vel te laten lopen. Op zich ziet ze er wel stoer uit en qua uiterlijk heeft ze wat weg van een "Teletubbie" en dan doel ik niet op die nichterige handtasjesdrager Tinky Winky of dat flikkertje Po maar de rauwdouwer Dixi. Uiteindelijk toch niet mijn smaak.

Dan hoor ik een verwonderd: "Ich denke ich werd verrückt". Ik kijk omlaag en daar zit een meid in het donker die ik niet goed kan zien. "Du bist es ja wirklich!" zegt ze. Ik kijk nog eens goed en warempel ik kijk in de diepbuine ogen van Zoë uit "LR". Naar later blijkt, heet ze in "GT" Nora. Poe poe, ze is er behoorlijk op vooruit gegaan. Iets slanker, haren geblondeerd maar niet zo'n ontplofte peroxidebom. Door de mazen van het sexy net-topje priemen een paar sappige borsten. Ze lijkt knapper, minder meisje meer vrouw. Zoals met zoveel vrouwen in het circuit heb ik met haar een haat/liefde verhouding. Dat verhaal ga ik hier niet overdoen. Ze is zichtbaar verbaasd en blij mij hier aan te treffen dus neem ik naast haar plaats op die ongemakkelijke rooie blillenknijper voor de "Kino".

Dat zit zo ongemakkelijk dat ik vraag een sleutel te ritselen. Ik douche snel en als ik okselfris terugkom staat ze al met de sleutel te zwaaien. De diepgaande gesprekken laat ik hier voor wat ze zijn. Op de kamer neemt ze plaats op bed en met haar hoofd op lulhoogte geeft ze alvast een voorproefje van een heerlijk zuigspektakel aan mijn kloppende staaf. Het leuke is dat als je een tijd geleden met een dame op de kamer bent geweest, je merkt dat ze haar vaardigheden heeft aangescherpt. En dat heeft Nora. Ze krult haar brede mond met hagelwitte tanden om mijn fluit en zuigt diep en nat. Ze heeft haar ogen prachtig opgemaakt en kijkt geil omhoog. Alleen de hoeveelheid voorvocht die uit mijn genotsknots komt evenaart zo ongeveer een complete zaadlozing.

Om die spontane zaadlozing de kop in te drukken laat ik me vlug op het bed rollen en begin haar fruitig en fris ruikend onderkomen te likken. Ik denk dat we elkaar toch zeker zo'n 20 minuten oraal verwennen maar ik heb teveel aftrekposten op mijn verlanglijstje staan om het daarbij te laten. Ook in de categorie paardrijden heeft Nora duidelijk aan behendigheid gewonnen. Afwisselend bonkt en schuurt ze met haar brede heupen en nauwe pruim over mijn gezwollen penis. Tjonge wat heeft ze een strak kutje en dat voor een vrouw die inmiddels 25 is. Daarmee is de uitspraak van kinderprikker Jodi Bernal "Des te dichter bij de nul des te strakker om de lul" volstrekt verleden tijd en naar het rijk der fabelen verwezen. En al helemaal als ze zich subtiel verheft en haar rozet mijn inmiddels drijfnatte kolenpook opslokt. Ze laat zich helemaal voorover zakken zodat haar overrijpe borsten mijn brede torso masseren.

Ik voel een schokgolf door mijn lijf en kloten opborrelen en gooi haar van me af want ik wil nog niet komen en leg haar op haar rug. Ik schuif tussen Nora's benen en laat mijn geschut diep in haar vochtige speelweide verdwijnen. Afwisselend langzaam snel naai ik me naar een hoogtepunt en uiteindelijk spuit ik mijn opgespaarde naaiolie van drie dagen over haar ongeirrigeerde en naar vocht hunkerende akker. Na een verfrissing herhaalt dit geile spel zich. Plezierige bijkomstigheid is dat we geen woord over kosten en baten wisselen want die discussie vertroebelt de seks altijd. Da's het voordeel als je elkaar van havert tot gort kent. Misschien is dat ook wel de reden dat Nora haar zuigspektakel voortzet en mijn opnieuw op knappen staande knuppel oraal vacuum trekt. Ze zuigt zo gepassioneerd, geil en heftig dat ik al snel het zilte sap tegen haar fluwelen tong en achter haar witte tanden knal. Ze heft haar hoofd op en de melkachtige substantie druipt uit haar mondhoeken. Hoe geil is dat?

Omdat ik weet dat een derde ronde er voor mij niet inzit, nemen we relaxt de tijd voor wat softe seks die op dit forum als "GFE" wordt aangeduid. Ik zie en voel dat Nora's borsten voller en zwaarder zijn dan ik me van vorige sessie kon herinneren. Ze zegt dat dat komt omdat ze tegen haar periode aan zit. Wellicht ook dat ze daarom zo sensueel overkomt hoewel een vaart door de "Rode Zee" niet echt op mijn prioriteitenlijst staat. Tijdens de financiële afhandeling blijkt dat we drie uur op de kamer zijn geweest. Pittig maar elke cent waard.

Inmiddels blijkt het halve ijsberenforum de bar te bevolken. Ik zie de snuit van Komissaris Rex alweer omhoog staan en de geur van verse truffeltjes opsnuiven. Die neus van Rex de geile hond schijnt zo gevoelig te zijn dat de smeerlap al vanuit de Randtad kan ruiken of de poesjes van "Golden Time" op springen staan en gebefd willen worden. Samen met hem is Timjava afgezakt naar het neukpaleis. TJ komt zijn vrijkaart benutten die hij eerlijk gewonnen heeft met "De Beste Recensie van de Maand". Al schrobbend en boenend staat hij zijn rondhout te wassen om het direct daarna alweer te bevlekken in het poesje van de een of andere deerne. Normaal komen de wijzen uit het Oosten maar deze twee smeerlappen komen duidelijk uit het Westen van het land.

Ik besluit te gaan verfrissen in de bubbels en zie hoe Cupido allerlei fratsen uithaalt om in de "Whirlpool" te komen er er bijna met zijn blik op wielen in flikkert. Enige hulp is op zijn plaats en als beloning wil deze viespeuk me zo ongeveer een pijpbeurt in het pierenbadje geven. Ja ijsberen, dankbaarheid gaat ver. We hebben beide een prima uitzicht positie op de passerende dames en we bespreken ze allemaal. Ook Cupido is net als Badslippers meer een vrouwen dan een meisjes man. Na de grappen en grollen worden ook de serieuzere zaken van het leven besproken. Ik ben onder de indruk van de persoonlijke verhalen die Cupido vertelt en die ik hier niet wereldkundig ga maken. Het drukt me wel met de neus op de feiten dat er meer is dan het ordinaire wijven neuken. "Thanks man voor je openheid. Je bent een kei en een doorzetter." Respect!!!

Wordt er deze avond nog geneukt. Nou, ik niet meer. Na drie uur seks is de geilheid weg en verpoos ik me met de overige ijsberen. Clubsport licht zijn naam nog eens toe en dan blijkt die klootzak in een sportwagen te rijden. Geen wonder dat hij zo rap is want ik zie hem tot drie keer toe in de vijfde versnelling naar de kamer rennen met een chick achter zich aan die zijn motorolie en andere vloeistoffen zal gaan controleren. En dan is het eindelijk tijd om de Master Bull himself te treffen. Hij heeft zich weer heerlijk laten verwennen bij zijn prinsesje Eleni. Alweer een dame met zigeuner "Looks". Wat heeft die uit de klei getrokken boerenbelg toch met die Sinti en Roma nomaden? Hoewel, Eleniis Grieks.

Het is trouwens wel even schrikken als ik de trotse Master Bull in zijn rood doorlopen ogen kijk. Net hersteld van de maag- en darmkolieken heeft hij de tussen de benen opgedroogde linzenkak verwijderd. Ik zie dat 2 weken neuken en de kloten op half zeven een zware wissel hebben getrokken op deze rondtrekkende neukmachine. Blijkbaar is niet alleen zijn beurs en psyche geknapt. Ook zijn lul plus voorhuid is door het vele pijpen gedeformeerd tot een gelooide leren lap van een wilde eland. Hij vertrouwt me toe dat hij geen wijf meer kan zien. Ik daal af in mijn met psychologie volgepropte brein en kom tot de conclusie dat we hier te maken hebben met het:

"Syndroom van Tietze"
teveel wijven aan je banjonet willen spietze.

Wat wil je als je je eigen record in "Living Room" evenaart, vervolgens het hele bejaardenhuis in "Xanten" gaat neuken om vervolgens weer terug te keren naar "LR" en je volledige dosis Kamagra in je huig stopt om tot de conclusie te komen dat er geen sperma maar alleen droge lucht uit je leuter komt.

Maar als drie ex-en hem wankelend naar de toog begeleiden, spelen de driften van de gepensioneerde stierenfokker weer bijna parten. En als Anna haar spijkerbroekje met afgetekende lippen tegen zijn kruis duwt en de sigarettenrook in zijn gezicht blaast, zwicht hij bijna. Anna probeert SFL tot weer een "Bondage" partijtje te verleiden. was het de vorige keer een simpel badstoffen riempje waarmee de viespeuk aan de beddenspijlen werd geketend, nu heeft ze snodere plannen. Ik waarschuw SFL dat ik Anna met wat ijzerwaren heb zijn rondlopen en dat hij zich niet moet verbazen als hij met behulp van een paar vleeshaken door zijn tepels aan het plafond naar boven zal worden getakeld om uiteindelijk in de vleesmolen van Anna tot gehakt vermalen te worden. Maar zoals gezegd, de Master Bull is afgepeigerd en hunkert eigenlijk alleen nog maar naar zijn schatje Eleni

Nu deze smerige "Kinky" seks geen doorgang vindt, passeren wat andere vunzigheden de revu. Rex maakt melding van de zogenaamde "A4 poeper". Dat schijnt een vent te zijn die dames op een A4 blaadje laat kakken om zich vervolgens af te rukken. Rex heeft ook al eens kunnen profiteren van een gratis neukbeurt die betaald werd door een perverse ijsbeer die wilde kijken hoe Rex niet alleen zijn hondesnuit maar ook zijn leuter in de kut van een dame hing terwijl ook deze kerel de hand aan zich zelf sloeg.

En alsof ze het geroken heeft, komt Sonja zich in ons gezelschap melden. Alweer Rex snuffelt aan haar tieten en kut en vraagt wat nep is en wat niet. Ze geeft een lesje plastische renovatie technieken en zegt dat we onze lullen ook operatief kunnen laten verlengen. Ik vraag waar dat voor nodig is omdat ik er van uit ga dat haar mond het zelfde effect teweeg kan brengen voor minder geld. De vuile slet wordt daar alleen maar geiler van en staat al op het punt om naar de kofferbak van haar auto te rennen om haar hele assortiment van zwepen en voorbinddildo's te halen. We kalmeren haar maar dan rukt ze de badhanddoek van mijn heupen en begint aan mijn pook te sleuren waardoor haar handen plakkerig worden van de behangersplak. Maar aangezien niemand interesse in de schuurpapieren tong van deze flessenlikker heeft beperken we ons maar tot wat plagerijen over en weer. Deze goedlachse dame vertelt ons dat ze de dag ervoor een serieuze klapper heeft gemaakt met haar bolide en dat ze van geluk kan spreken er nu nog te staan. Wagen totaal in de prak maar goed opgevangen door het personeel van de ADAC die ze als dank allen de knalpijp heeft schoon gelikt. Je vraagt je dan toch af wat deze nimfomane beweegt om nu alweer op de werkvloer te staan.

De stiereneuker houdt het langzamerhand voor gezien maar niet voordat hij zijn liefje heeft geinstrueerd. Want als deze schoft verdwenen is, melden zich Eleni en haar vriendinnetje Rebecca zich bij me en overladen me met complimenten en zeggen dat hun vriend heeft gezegd dat ik zo'n keurig en correcte man ben en dat ze wel een triootje willen doen. Hoewel Eleni er mysterieus en geil uitziet en haar vriendin meer het hoerige type vertegenwoordigt moet ik passen want deze avond zit er ook voor mij op. Teleurgesteld druipen de dames af. Voor mij komt er een einde aan de "Fuck tour" en ik kan niet anders zeggen dat ik een dikke week van veel lol, geile seks en slap geouwehoer achter de rug heb. De volgende week gaat de Master Bull nog even in het verre buitenland de pruimen op sap zetten en dan zit het er ook voor hem op. En dan eindig ik maar waar ik mee begon:
"I know, it's only Fuck 'n Roll (but I like it)". Adios Muchachos!!!

bergm550
14 november 2010, 15:47
Op 13 november was ik in Golden Time. Ik was laat wegens vertraging onderweg en was pas om 18:00 uur aangekomen. Maar dat maakt niet uit, want de club is nu op vrijdag en zaterdag tot 02:00 uur geopend.

Na gedoucht te hebben ben ik naar de eettent gelopen en daar trof ik Ricardo Banana, Timjava en Rex zittende aan een tafel. Mijn vraag om met hen te mogen dineren werd ingewilligd en zo zat ik aan een tafel met een hooggeëerd publiek.

Tijdens het eten vertelde Rex dat hij enorm moest schijten, en dat moet je natuurlijk serieus nemen, want ophouden is niet goed. Het feit dat hij moest schijten, was niet gelogen, want terwijl ik aan het bikken was, liet Rex een enorme wind. Gelukkig werd het niet door de andere gasten gehoord, maar nog geen paar seconden later gaat een hele mooie blondine achter hem zitten, en juist die blondine met wie hij graag op de kamer wilde. Ik weet niet of de blondine een ruige kontgeur geroken heeft, maar het feit dat ik haar daarna bij de masseur aantrof, geeft aan dat ze toch wel geschrokken was.

In ieder geval na het eten ben ik mijn mond gaan spoelen met Sensodyne Mondwater, en ik zag dat Rex zich al had afgezonderd op het toilet, want de deur was op slot. Ik had Rex nog het advies gegeven tussentijds door te spoelen om verstoppingen te verkomen. Klaarblijkelijk is dat niet gebeurd, want nog geen uur later kom ik weer in de omkleedruimte en is een van de piesbakken overgelopen. De poetsjongens waren er niet tevreden mee, daar ze woest in hun eigen taal aan het vloeken waren.

Maar goed, genoeg over pies en poep, het was een mooie en vooral smerige dag in GT. Er waren genoeg vrouwen, waaronder een aantal zeer mooie blondines. Ik heb genoten van Elisabeth, die had ik na het eten voor de neus van Timjava weggekaapt, als ik zijn bericht lees. Ik was me er niet van bewust. Mijn excuses daarvoor. Daarna heb ik genoten van Nani (onderdeel van Twins Co. and Inc.) en later van een zeer mooie blondine genaamd Chanti.

De avond liep daarop al weer op zijn einde en was het tijd om naar huis te gaan. Ik zal Golden Time zeker weer bezoeken.

Bergm550

MichelJ
14 november 2010, 16:07
Blijkbaar zijn de controles nu sterk opgevoerd of een nieuwe prioriteit geworden.

Inderdaad zeer opvallend de controles van de laatste tijd. Ik ben ook 4 op 4 keer dat ze er stonden aan de kant gezet (A57) en begreep dat SFL ook wat oponthoud had.

joop slim
14 november 2010, 17:14
Rij bij Elten de grens over en het valt reuzeeeeeeee mee !!! :biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:

Voor de grensovergang bij de laatse shell pomp: af en toe controle van belasting dienst.

Verderop bij de grens overgang vaak wel een opvallende polizei auto maar verder weinig spectaculairs...........
Heel af en toe 2 donkere bmw's in Pole position

Aan de andere kant vanuit duitsland richting nederland de normale controle van de Koninklijke Marechaussee

Badslippers
14 november 2010, 22:14
Op 13 november was ik in Golden Time.

Ik baal dat ik je misgelopen ben Berg550 hadden we de echte vrouwen eens kunnen doornemen. En ja die Rex is inderdaad een gore stinker want toen ik met SFL bij de pizza bar stond te zwetsen en Rex aan het andere uiteinde van de bar stond roken we zijn boluslucht al.

Trouwens even een vraag aan de collega ijsberen waarmee we aan de bar stonden. Hoe heette de dame met bril (niet Anna), zwarte bikini, slank, a cup die zo goed pijpt ook alweer?

CLUBSPORT
14 november 2010, 22:25
Nina

The Saint
14 november 2010, 22:49
die Rex is inderdaad een gore stinker

Mss maar hij verzinkt in het niets bij Foots :rolleyes:

Rex
14 november 2010, 22:52
Mss maar hij verzinkt in het niets bij Foots :rolleyes:

dank je the Saint, laat ze maar een poepie ruiken.....

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTVQBIORICCJi__oVuolll6eSpCpdj3j 28DQBUy3kcLvFEaSzSBXQ

ijsbeer11
15 november 2010, 19:43
Gisteren met El Conquistador weer naar GT geweest
We arriveerden rond de klok van 15.00 uur al en het was nog erg rustig
Tegen het einde van de middag druppelden de rest van de dames en beren binnen
De eerste kamersessie had ik het genoegen met maar liefst 2 dames en 1 beer
Op bed 1 namen El Conquistador en Elisabeth plaats en op bed 2 ikzelf met Moni
Volgens El C ben ik net een konijn dus toen ik na een half uur klaar was moest ik vertrekken van hem zodat hij het laatste half uur zelf af kon maken

Ik wist al wie mijn 2e van de dag zou worden en dat wist zij zelf ook, het was weer Julia die ik ken uit de Villa sinds medio augustus en die sinds kort vast in GT is (voorheen wisselden ze tussen die 2) Is stiekem binnengeslopen in mijn top 5 dus die wordt binnenkort weer aangepast, raar dat er nog geen draadje van haar is (komt er aan:biggrin:)
Tegen de klok van 23.00 waren we weer thuis en zocht ik gelijk mijn bed op na een zwaar clubweekend!

Ohja, ik zag nog een zwartharige Roemeense, heel knap gezicht, zwart haar, cup B schat ik, en ze had wel iets weg van de Roemeense Lori (ex LR)
Kan iemand me helpen??? Heb haar smiddags even gezien en daarna heel de avond niet meer

MJ, zwart haar Roemeens, moet jij toch weten?

IJSBEER11

MichelJ
15 november 2010, 20:01
MJ, zwart haar Roemeens, moet jij toch weten?

Y11 je weet toch dat MJ nauwelijks meer in GT komt?

ijsbeer11
15 november 2010, 20:02
Dacht dat je database van Roemeense met zwart haar nog wel up to date was

SFL
16 november 2010, 23:23
:sleep:
Nog helemaal vermoeid van de party de avond voordien, sleurde ik mezelf toch uit bed. Weer geen ochtenderectie en helse pijnen teisterden mijn penis. Waarom nog doorgaan met deze tour, vroeg ik me af. Ik had echt zo’n zin om gewoon in mijn nest te blijven liggen en er niet meer uit te komen totdat we die avond weer op boerinnenjacht zouden gaan in discotheek Cosmo.

Maar anderzijds wist ik dat mijn nieuwe trouwste Bull op post zou zijn. Mijn nieuwe wingman. Aangezien Killer-Bull wat meer op de achtergrond wil blijven de komende maanden, moet ik op zoek naar iemand anders die mijn flank dekt. Indien ik zou zeggen “mijn rug dekken” dan zou hij nog op ideetjes komen. En mijn nieuwe wingman, dat is niemand minder dan Badslippers. De wingman laat mij niet in de steek en zodus zal ik hem ook niet laten stikken. Ik sprong uit mijn nest en maakte me klaar om koers te zetten richting de gouden chronometer.

Naast Psycho-Bull Badslippers, zouden er niet alleen nog andere ijsberen aanwezig zijn, maar wist ik ook met zekerheid dat mijn geliefde Eleni aanwezig zou zijn. Dan mocht GT nog zo hard tegenzitten… Een lekkere vrijpartij zou dan toch nog aan de orde zijn. Voor de rest zou niemand van de stierengilde me vergezellen.

Rond 15u30 kom ik ter plaatse aan. Met mijn nucleaire onderzeeër, kwam ik uit een rioolput gesukkeld. De parkeerwachter schrok zichzelf te pletter en vluchtte de achterliggende bos in. Het had zo zijn redenen waarom ik met de duikboot daar was. Half Vlaanderen en Duitsland stond onder water. Alleen in NL wisten ze dat probleem uit te sluiten. Maar ik ben met mijn submarine dan maar in de Roer gedoken en van daar naar de Swalm gevaren. Uiteindelijk via de riolering toch bij de Heidweg uitgekomen. In die riolering kwam ik nog wel een hoop stront tegen van Rex, want die was in GT net naar het kleinste kamertje geweest.

Nadat ik mijn nucleaire onderzeeër zo ver mogelijk in de bos geparkeerd had, stormde ik de GT binnen. De theke vond dat ik stonk naar de riool en zodus zat er niets anders op dan mezelf eerst eens goed te wassen. Toen dat geschiede en ik een ijsberenvel over me heen sloeg, liep ik richting de bar. Daar werd ik meteen vastgeklampt door een Anna met brilletje. Dag juffrouw met brilletje, groette ik haar beleefd. Na vorige sessie mocht ik Anna zeggen, vertrouwde ze me toe. Altijd fijn wanneer je mensen bij de voornaam mag noemen.

Toen ik aan de bar een Hein bestelde, zag ik aan de andere kant Cupido zitten. Ik liep meteen naar de Wheely-Bull toe en groette hem hartelijk. Altijd fijn om deze kerel nog eens tegen te komen. De laatste keer dat ik hem zag, was ik niet in mijn normale doen. Dus bij deze konden we wel eens een goed gesprek voeren. Terwijl ik met Cupido in dialoog was, stond er constant iemand aan mijn arm te trekken. Ik bekeek die opdringerige sodemieter eens goed en hij duwde mij een stuk papier en een pen onder de neus. Daarna vroeg hij mijn handtekening. Toen hij zich voorstelde, wist ik meteen dat hij één van mijn grootste fans op dit forum is. Het was de heer ClubSport… Een geinige kerel met een Amsterdamse tongval, die vervolgens beweert dat Amsterdams een lelijk dialect is en dat hij in het geheel niet uit de buurt van deze prachtige stad komt.

Samen met Cupido en mij zocht hij een rustig hoekje op, zodoende we in alle rust en ernst konden praten. Ook Anna volgde in ons kielzog. Ze stond mij daar een hele tijd te verleiden, terwijl ik in een goed gesprek was met Cupido. Dit leidde me ontzettend af. ClubSport die volgde gewoon omdat hij de escapades van zijn schrijvende idool eens in het echt wou meemaken. Uiteindelijk kwam ik met het idee om hem een avontuur te laten meemaken. Ik wenkte Anna en zei dat ze met ClubSport dezelfde bondageshit moest uithalen zoals ze deed met mij enkele weken terug. ClubSport stond al te popelen en het tweetal vertrok ogenblikkelijk naar andere oorden. Ik kon mijn gesprek met Cupido rustig verderzetten. Nadien kwam ClubSport terug van het kantklossen met Anna en hij gaf me meteen een dreun tegen mijn waffel. Wat heb ik nou weer gedaan, weer eentje die ik in het echt teleurstel, dacht ik bij mezelf. Ik lees nooit nog wat van je… En je handtekening mag je ook in je reet stoppen, schreeuwde de boze ClubSport. Aiaiaiaiaiaia… Daar gaat weer een trouwe nomineerder, die al mijn schrijfsels niet meer gelooft, jammerde ik tegen mezelf. Het bleek dus zo dat Anna duchtig tegensloeg op de kamer… In feite heeft ze hem helemaal niet onderworpen aan een kinky-bondage. Dat is spijtig, want ik had het haar nog zo gevraagd.

Vanaf dat ongemakkelijke moment ging het gelukkig toch de goede kant op met mij, want ik zag Eleni met veel elegantie en op haar latex laarzen met hoge hakken, de barruimte binnentreden. Ze liep erdoorheen zoals een mannequin op de catwalk. Ik liet de teleurgestelde ClubSport en Cupido, die van een Roemeense paaldance hing te genieten, voor wat ze waren en liep de Griekse schone achterna als een trein. De bazouki klonk al meteen op de achtergrond: http://www.youtube.com/watch?v=-SHHu8wxmRk

Ik tikte haar op de ultiem volmaakte kont… Een kunstwerk van God. Ze draaide zich om een traan van blijdschap rolde over haar wang. Ze sprong me in mijn armen en ik nam haar mee naar een rustigere plek op de sofa. Daar zat Cupido ook nog steeds en hij kon zijn geile blik niet van mijn meisje houden. Ik gaf hem een stomp en raadde hem aan zo niet te lonken en wat meer respect te tonen voor de vrouw van mijn leven.

Na elkaar een heel verhaal te vertellen, werd het tijd om de Bull eens bij de horens te pakken. We vertrokken naar kamer1… Voor minder deden we het niet. Daar bleven we 2 uur en sloeg de verliefdheid in alle hevigheid toe. We seksten alsof ons leven er vanaf hing. Tot 3x toe, 2x GFE en 1x PSE… En 2x ben ik tot het beste orgasme van mijn tour gekomen. Ze ging er met mijn laatste klodder mayonaise vandoor. Tussendoor kreeg ik ook nog een heerlijke massage en het knuffelen, kussen en lieve woordjes toefluisteren, ging ook maar aan één stuk door. Ze heeft me zulke lieve dingen toevertrouwd, maar ik probeerde alsnog afstand te bewaren… Dit wordt me stilaan te gevaarlijk. Als ik op al haar voorstellen zou ingaan, dan jaag ik mezelf de dood in. Toen ik na het kameren met haar wou afrekenen, was daar ook een heel gedoe over. Ik stond erop haar correct te betalen en dat deed ik dan ook. Na die twee uur wou ze nog bij me blijven, maar dat kon ik niet van haar verlangen. Ik heb haar toen moeten duidelijk maken dat we klant-DVP zijn en echt geen koppeltje. Dus we hebben geen verplichtingen aan elkaar en zij moet geld verdienen ook. Ze is me achteraf nog wel vele keren komen opzoeken, maar ik ging echt al haar aandacht niet opeisen. Hoewel ik dacht om nog wat anders te neuken is dat er ook niet meer van gekomen. Maar ja, zij is echt wel niet te overtreffen! Het schoot haar wel in het verkeerde keelgat, toen ik haar later op de avond aanraadde om Badslippers mee te lokken voor een stomende sessie. Ze vond het niet kunnen dat ik zo koeltjes reageerde wanneer ze met een kameraad van mij zou gaan wippen. Achteraf bleek dat de onstuimige slet wel nog tot bij Psycho-Bull geweest is. En daar deze uit respect voor mij niet toehapte, had ze wel beet bij Wheely-Bull. Met deze tactloze zet heb ik het voor mezelf zo’n beetje verkloot, maar dat was wel nodig om haar een beetje weg te duwen. Een nieuwe affaire met een DVP zou ik niet meer aankunnen na al de ellende recentelijk met die andere. OK, twee verschillende karakters… Maar wanneer ik op haar verliefd zou worden, dan zou ik echt wel problemen krijgen met haar job… En daarbij, wat ben ik hier weer aan het uitkramen: ik ga naar de hoeren voor plezier en goede seks en in plaats daarvan zit ik hier weer een ode aan de liefde te bezingen. SFL is nog niet getrouwd en hij zit al met schuinmarcheren in zijn achterlijke kop. En dan nog wel met een DVP. Dit hoofdstuk ga ik nu beter afsluiten; de rest lees je maar onder volgende link:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=189556&postcount=21

Ondertussen was het al ruim etenstijd voorbij, maar ik ging kijken of er toch niets meer te happen viel. Er was nog wel wat over, al moest ik de groentjes delen met een DVP die ook het eten gemist had wegens een kamergang. In de tent zocht ik vervolgens naar een plekje, tot een kudde luidruchtige beren me riepen. Er werd plaats gemaakt aan die drukke tafel en ik schoof aan. Terwijl ik gulzig mijn bord vreten naar binnen werkte, maakte ik kennis. Eén van hen kende ik al, dat was Rex de geile hond. Terwijl ik zat te eten was hij continu bezig over een drol die ie zojuist gedraaid had en hij was het daar aan tafel nog volledig aan het ontleden ook. Ik at rustig verder… De vuilbekkerij hield me niet van mijn honger af. Al moet ik toegeven dat de kip in saus niet meteen mijn ding was… Proefde nog al zurig voor kip. Ik keek naar de ijsbeer naast me en vroeg hem of hij dit toevallig uitgekotst had. Nee, antwoordde hij, maar ik ben wel Ricardo Banana, aangenaam kennis maken. Ik liet mijn bestek vallen en schudde hem de hand.

Ricardo Banana, zoals de naam al laat vermoeden, is een heuse latino. Nog meer zuiders en macho dan Picasso en Raul te samen. Zijn pikzwarte haren naar achteren samengetrokken in een strak staartje en dan zo’n stoere hangsnor op zijn bek. In het duister droeg hij natuurlijk zijn zonnebril en zijn badjas hing open waardoor al dat borsthaar een weg zocht naar vrijheid. Deze man, dat zag ik meteen, was pure testosteron.

Met deze Ricardo Mucha Potencia, zonderde ik me af in de bar om gezellig ervaringen uit te wisselen betreft PTX. Helaas werden we gestoord door een veel te klein ventje, met een veel te grote bril en veel te luide stem. Het is dan misschien wel een amigo van Ricardo, maar toch voel ik me vrij om hem hier even erdoor te trekken. Hij schreeuwde het toch maar van de daken dat ie nooit op ijsberenforum leest. Dus eigenlijk kan ik mijn gangen gaan! Hij was zo klein dat zijn badjas over de grond sleepte… Ik dacht bijkan dat de paus naar GT was afgezakt.

Aangezien Ricardo toch meer behoefte had om met dat ellendige individu verder te praten dan met een interessante persoonlijkheid zoals SFL, greep ik meteen een andere ijsbeer bij de arm. Het was Rudi NL… Veel sympathieker dan Ricardo zijn vriend en bijgevolg ging ik een korte conversatie met deze man aan. Maar ondertussen was ik wel ongerust, want mijn trouwe wingman had ik nog niet opgemerkt. Ik was hem bijna vergeten, maar nu schoot de paniek me toch rondom de oren. Gelukkig wist de heer Banana me gerust te stellen, want hij had Psycho-Bull al gezien die dag. Maar die achtte het niet nodig om zijn master eerst te komen begroeten en ging dan maar eerst zichzelf laten afrukken in de kino. Een mooie nieuwe wingman heb ik!

Na enkele rondjes lopen, waarin ik bijna werd ontvoerd door ondermeer de Bulgaarse Dani, 2 latina’s van de Dominicaanse Republiek, de Duitse Isa en de Duitse Kelly, kwam ik mijn vuilgebekte beste kameraad alsnog tegen. Uiteindelijk toch weer blij van hem weer te zien, want in Xanten liepen we elkaar mis en de afgelopen 3 dagen heb ik zijn humor en bijdrages toch wel gemist.

Toen we naar de bar gingen om samen wat te drinken, trachtte Luna me nog te verleiden. Ik kende haar niet, maar enkele ijsberen fluisterden mij tot wie zij toebehoorde. Ik schrok en liet meteen mijn glas vallen. Ik smeekte haar vervolgens om uit mijn buurt te blijven. Het laatste wat ik zou willen is dat er een vloek over me uitgesproken wordt of dat ik het slachtoffer zou worden van voodoo en andere duistere magie. En geloof me; één van deze twee heren is daartoe in staat: http://www.youtube.com/watch?v=HH85zttgbGg

Niet veel later kwam Anna nog eens poolshoogte nemen of ik al met haar op de kamer wou. Ze daagde me uit alsof mijn zaad goud waard was. Als een krolse kat verleidde ze mij al rollend over de vloer. Zachtjes fluisterde ze in mijn oor dat ze nog meer nasty ging wezen dan de vorige keer. Vervolgens blies ze een heel rookgordijn in mijn gezicht. Mijn pik begon toen terug overeind te komen, maar het deed wel pijn. Ik was totaal nog niet bekomen van de sessie met Eleni. Indien ze meer mijn type was, dan was ik er waarschijnlijk voor gegaan, maar nu kwam ik met het excuus dat ik honger had en eerst pizza wou eten. Dat was eigenlijk wel zo. Terwijl ze van me heen liep, stond Badslippers weer naast me. Met zijn alom gekende grijns had hij alles zojuist weer af staan gapen. Hij begon me nog wat meer op te fokken met verhalen over vleeshaken, waarmee ze me aan het plafond van de blokhut zou opknopen en dergelijke onsmakelijke shit.

Ze dienden niet veel later de pizza op en ik werkte gretig 3 stukken naar binnen. Ik miste wel de pizza met hete pepertjes van LR. Ondertussen was ik Badslippers kwijt en kwam ik zonder wingman te zitten. Gelukkig bleef Clubsport constant in de buurt, hij was tenminste nog trouw aan de Master-Bull, nadat we onze misverstanden bijgepraat hadden. Zo nu en dan kwam ik Ricardo Banana ook nog eens tegen.

Tijdens een rondje lopen, passeerde ik ook het natte gedeelte en wat bleek? Er zat een decadent homoclubje in de whirlpool. Rex, Cupido en mijn trouwe Psycho-Bull waren er een heuse pijpleiding in aan het leggen. Jullie godverdomse gayparade, grommelde ik in mezelf. Ik liet niet blijken dat ik jaloers was en zette mijn tocht verder. Op de stoep aan de kino zat een rij wijven klaar en allen trachten ze me in hun klauwen te krijgen, maar ik liet me niet vangen. Des te langer ik daar aan het rondhummelen was, des te minder zin ik nog had in seks. Ik was al dat wijvengekibbel beu en kon het op gegeven moment niet meer verdragen wanneer er me eentje ergens begon te strelen. Toen ik dit GT verslag deed bij Balkan-Bull, kwam ie met de oplossing om me van mijn seksverslaving af te helpen: neuk op één dag 30 mokkels en voor de rest van de maand wil je er geen enkele meer in je buurt. Deze stelling was het overwegen waard.

Tot een uur of 23u30 ben ik me tot vervelens toe daar blijven opvreten, maar er viel niks meer uit de brand te halen. Ik hield het voor bekeken en ging Ricardo, Rex, ClubSport, Rudi NL en Badslippers nog een hand geven. Ook een bewust kort afscheid met Eleni volgde! Het enige wat ik nog wou was plezier gaan maken in een Vlaamse boerendiscotheek. Me klem zuipen en boerinnekes voor de gek houden! Helaas kon ik mezelf die belofte niet nakomen, want nadat ik onderweg haast twee keer achter het stuur in slaap viel, vond ik het aangeraden om toch maar naar huis te gaan. Ik verwittigde het komische duo Box-Bull en KinkyBull dat ik het niet meer zou halen. Terwijl ik thuis zat, begon ik te filosoferen over de tour. 23 dames op 12 dagen in 8 clubs… Van het ene op het andere moment besloot ik er van de brui aan te geven; het was genoeg geweest. Alvorens slaap te vatten, zette ik me achter mijn PC en schreef het officiële bericht dat de najaarstour van 2010 erop zit. https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=189552&postcount=18

Ik kroop in mijn nest, deed het licht uit en het doek viel over de tour!
http://www.youtube.com/watch?v=e38cHcn2mKY

http://i1092.photobucket.com/albums/i402/Master-Bull/YBF/stier.jpg?1289949193

Ricardo Banana
17 november 2010, 07:15
Ja SFL,

De paus was voor het eerst in GT. Dus moest hem een beetje in de gaten houden, voordat hij allerlei gekke dingen uithaalt. Volgende keer converseren we verder.

Groeten Ricardo

Saruman
17 november 2010, 08:24
Toen we naar de bar gingen om samen wat te drinken, trachtte Luna me nog te verleiden. Ik kende haar niet, maar enkele ijsberen fluisterden mij tot wie zij toebehoorde. Ik schrok en liet meteen mijn glas vallen. Ik smeekte haar vervolgens om uit mijn buurt te blijven. Het laatste wat ik zou willen is dat er een vloek over me uitgesproken wordt of dat ik het slachtoffer zou worden van voodoo en andere duistere magie.

Ze is mijn eigendom niet hoor.
Als ze in de club is, en ik niet, dan is ze daar om geld te verdienen, en dat mag dan ook, uiteraard.

Ze heeft me verteld dat ze Cupido gezien had, kan ook moeilijk anders, want die herken je meteen met zijn pijl en boog.

Het was lang geleden dat ze nog eens in GT was. Of ze weer vaker zal komen of niet, is nog niet bekend.

yep3
19 november 2010, 06:46
weet iemand hoe de lange blonde dame heet de er woensdag was met mooi blond haar met strakke pony en waarvan de tieten uit haar topje geëtaleerd waren? thanx

ilovethaigirls
19 november 2010, 07:24
weet iemand hoe de lange blonde dame heet de er woensdag was met mooi blond haar met strakke pony en waarvan de tieten uit haar topje geëtaleerd waren? thanx

Heidi ?
Was er woensdag wel niet maar alle kenmerken kloppen wel.....

yep3
19 november 2010, 10:22
de dame die ik bedoel was er woensdag.
heeft iemand de Letse maja exvv nog in gt gezien na woensdag?

ijsbeer11
19 november 2010, 10:37
Weet je zeker dat je Maja ex VV heb gezien in de GT?!?!?!?!?!

ilovethaigirls
19 november 2010, 10:44
Heidi ?
Was er woensdag wel niet maar alle kenmerken kloppen wel.....

de dame die ik bedoel was er woensdag.
heeft iemand de Letse maja exvv nog in gt gezien na woensdag?

Yep, ik bedoelde dat IK er niet was...............
Zal hoogst waarschijnlijk wel Heidi zijn, je moet haar paspoortje maar eens doornemen.

yep3
19 november 2010, 11:31
ja ik weet 100% zeker dat ik haar woensdag heb gezien, ik heb de foto's op www.saunaclub.com nog eens bekeken. er zal vast wel iemand zijn die dit kan bevestigen?

Big30
19 november 2010, 11:41
ja ik weet 100% zeker dat ik haar woensdag heb gezien, ik heb de foto's op www.saunaclub.com nog eens bekeken. er zal vast wel iemand zijn die dit kan bevestigen?

Volgens recensie op youppie was Maja inderdaad deze week in GT. Dat is wel zeker, wanneer ze aanwezig is dat is zoals bij veel dames nooit 100 % zeker ;).

ijsbeer2121
20 november 2010, 11:52
Ik heb afgelopen zondag met Maija een kamer gedeeld (en nog wel meer dan dat ;)). Ze vertelde mij toen dat ze binnenkort weer terug vloog naar Letland. Jammer dus, want het was een leuke sessie :)

jackba24
21 november 2010, 19:44
Hoi collegas, ik wil begin van december weer naar GT of LR. Welke dag is de beste?
Ik heb noit een (kerst)Party meegedaan. wat gebeurt er? Zijn er dan meer vrouen?
Ik heb geen special voorstel voor een avond in GT of LR: ik wil gewoon lekker neuken.
Niet zo graag meisjes van Bulgarie of Roumania. Graag Natur blond of Duits. GF6. Een leuke meijse met donkere huid misschen. Geen Silikon.
Wie kan iets aanraden?
Ja,en graag its babbelen met een andere Ijsebeer an de "Theke". :-)

Jack

CLUBSPORT
21 november 2010, 23:30
dagen voorafgaande aan Vorige week zaterdag begon het al weer flink te kriebelen van binnen zodat ik maar weer eens besloot dat het weer eens tijd werd voor een ouderwets GT daggie , via meeting point had ik vernomen dat er meerder forumberen van plan waren om die kant op te komen dus het zou wel weer eens gezellig kunnen worden , dat het ook qua damesaanbod een topavond zou gaan worden dat wist ik natuurlijk toen nog niet .

Eigenlijk begon de dag vrij gezapig ik was weer eens wat vroeger dan normaal en passeerde hemelpoort rond een uur of 1 , lekker vroeg zodat parkeren van mijn vehikel geen enkel probleem was .
Na alle plichtplegingen aan de balie was het snel omkleden douchen natuurlijk en een lekker bak koffie aan de bar om effe heerlijk bij te komen van de lange autorit en eens het al aanwezige damesaanbod eens goed in me op te nemen .
dat viel aanvangkelijk nogal tegen , pas in de avond werd het een stuk drukker en ik moet zelf zeggen dat ik in de avond nog nooit zoveel vrouwelijk schoon heb mogen bewonderen ,veel ook weer (voor mij dan) onbekende schoonheden , een kleine opsomming van dames : Hani, Nani, Magda, Lisa, Luna, Tanja, Nicolle/Michelle, Anna met bril, Jana , Julia, Alexa, Julliette , Olga ,Jeanette, Maggy, Laura, Lorena, Rebecca, Nellis, Nina , Kelly, Isa, Sonja, en nog een aantal voor mij onbekende schoonheden .
Maar zoals gezegd , de drukte zou pas later losbarsten nu was het nog erg rustig , een soort stilte voor de storm zo bleek later .

Na een uurtje of wat aan de bar mijn tijd te hebben verspilt ging ik maar eens een ronde maken en het duurde niet lang tot ik Cupido tegenkwam die net was gearriveerd we begroeten mekaar hartelijk altijd leuk om deze sympathieke beer weer eens te treffen , hij stelde een andere beer aan me voor waar hij net mee in gesprek was voordat ik me er agressief tussen had geworpen , het bleek SFL te zijn en ik schrok aanvankelijk een beetje( was dit nu onze woeste commando in spe die ik maar beter te vriend kon houden ) achteraf bleek dat reuze mee te vallen en ik begon hem waarempel naar het eind van de avond nog sympathiek te vinden ook , ik werd wel behoorlijk nieuwsgierig naar al die onderscheidingen die hij trots op zijn borst droeg en ik vroeg hem waar hij die allemaal had opgelopen ?, beste kerel antwoorde hij dat zal iik je effe vertellen : deze hier is van de slag in de lucht daarnaast is van de slag om de arm , en die andere 2 kreeg ik erbij omdat ik die eerste 2 al had , maar ja toen is die verdomde vrede uitgebroken he , tja vervelend ja knikte ik .

we kletsten met z'n drieeen wat bij zittend op de bankjes waar ik effectief werd verleid door Anna met brilletje en na een korte twijfel besloot ik met haar een gokje te wagen op de kamer en wie gokt verliest ook wel eens , dat gebeurde dit keer ook , de sessie viel enigsins tegen .
Ik vertelde SFL na afloop erover en hij was zichtbaar teleurgesteld , bleek hij Anna wat toegefluisterd te hebben over bondage maar het was er niet van gekomen .

Na weer wat gedrentel een rondje whirlpool werd het langzamerhand steeds drukker , Rex Timjava Rudy.nl en Ricardo banana waren ook aanwezig , alleen badslippers ontbrak nog , die kwam als allerlaatst binnen vroeg in de avond .
In het gangpad naar de kino raakte ik in gesprek met een rondborstige mooie meid uit duitsland luisterend naar de naam Kelly , zij stond 2 treden boven mij dus ik probeerde lollig te zijn met de opmerking waas bisst du gross , als antwoord kreeg ik natuurlijk de gevatte respons wass bisst du klein , ja maar kleine Clubsport niet dacht ik nog , daar weet ik wel wat op zei ik tegen haar en ging een traptrede hoger staan vlak voor haar neus of beter gezegd vlak voor haar heerlijke boezem :tongue:.
die aanblik was niet lang te verdragen dus zei haalde maar snel een sleutel waarop er een aangenaam uurtje in 1 van de blokhutten volgde .

Het werd nadien langzamerhand tijd voor wat te eten en dit keer was het eten meer dan prima Cupido en ik genoten er met volle teugen van .
Later in de avond was het zoals ik al aangaf stampvol geworden Badslippers had zich intussen ook gemeld , ik melde me effe bij Nina om effe kort bij te kletsen ik beloofde haar om haar later naar 1 van de kamers te ontvoeren maar helaas zou dat er niet van komen .
Er was genoeg vrouwelijk schoon te bewonderen en Badslippers ,Rex , en ondergetekende deden dat dan ook met alle plezier .
SFL deed een leuk kijk en wegkijkspelletje met Magda en Badslippers Rex en ik bemoeiden ons met Sonja die effe erbij was komen staan Ze liet zich zoals altijd weer gewillig betasten en betaste zelf het een en ander van de heren gelukkig voor haar dat ik er nog bijstond want ze ging bijna onderuit en ik kon haar nog net opvangen :biggrin:.

We raakten niet uitgekeken ik deed nog 1 laatste prima kamergang en was op tijd terug voor een paar heerlijke stukken pizza .
uiteindelijk waren Cupido en ik nog alleen over we bleven tot bijna sluitingstijd .
Het was een lange en zeeg geslaagde dag geweest maar aan al het leuks komt een eind en rond 2 uur stapte ik ijn auto in en ving de lange reis huiswaarts weer aan .

Ricardo Banana
22 november 2010, 07:18
Ja Maya,

Was twee weken geleden zaterdags bij GT. Ik heb haar nog gesproken.
Bella was helaas thuis.

Rudi_NL
22 november 2010, 19:08
Klopt, afgelopen woensdag (17 november 2010) was Maya weer in GT. Althans vanaf 17:00 uur en later (toen was ik namelijk zelf pas aanwezig). Super mooie dame is deze Maya. Mooie foto's van haar staan op de website van Villa Vertigo bij NewsBlog op pagina 7 of verder. Zowel lichaam en gezicht zijn zeer goed in beeld gebracht. "Helaas" was ik woensdag druk met andere dames bezig. Maar zij staat wel op mijn afwerklijst. Als ik de bovenstaande berichten moet geloven, moet ik echter wel snel zijn.

Badslippers
22 november 2010, 19:10
Zo tegen de avond kom ik aan in "Hooker Alley". Buiten zijn de brandende toortsen alweer ontstoken en bij binnenkomst volgt de hartelijke begroeting door die kleine blonde "ThekeFrau": "Hallo, Badelatschen, alles OK? Gut dich wieder zu sehen. Die Damen fragen schon nach dich und es gibt für dich wie immer keine wartezeiten!" Ik hoef hier niemand uit te leggen dat het hier "Wishfull Thinking" betreft.

Tijdens het vastbinden van het polsbandje huppelt Chrystelle in haar minieme spijkerbroekje voorbij. Ze geeft een knipoog en waggelt uitdagend met haar kontje alsof ze de Lambada danst. Hetzelfde kontje waarmee ze de vorige avond nog vlijtig mijn kruis stond op te warmen bij de danspaal terwijl mijn paal alleen maar harder werd. Ik ben nog nooit met Chrystelle op de kamer geweest hoewel ze wel binnen mijn "Range" valt. Ik val sowieso als een mank paard voor de chocolaatjes van "GT". Casey, Lovely (maar die keurt me geen blik meer waardig!), Ashley, Teona, jacky, Milou en nog een paar anderen waarvan ik de naam geeneens ken.

Na het douchen loop ik tegelijk met mijn schenen tegen die verdomde "Rolls Royce" van Cupido aan. De slimmerik kon weer geen parkeerplaats vinden en rijdt dan maar gewoon met wagen en al naar binnen. En passent heeft hij de meest strategische bank van "GT" geannexeerd. De eerste bij binnenkomst van de barruimte. De ideale plek om al het vrouwelijk schoon voorbij te zien paraderen. Tiga, de rooie tijger, probeert me op het verkeerde been te zetten door als een hitsige dvp over mijn bol te aaien terwijl hij achter me staat. maar zijn tijgerklauwen veraden natuurlijk dat er maar 1 rooie tijger rondloopt.

Even bij gekletst met mijn kompanen en de dames gekeurd. Wil je in andere clubs nog weleens vrouwvolk van het type "Onbewoonbaar verklaarde woning" tegenkomen, in "GT" zijn het allemaal eenpersoons liefdesstulpjes die driftig met het bord "Te Koop" of "Te huur voor een halfuur" staan te zwaaien. We komen ogen tekort zoveel lekkers loopt er rond. Met Cupido is het altijd goed kersen eten want qua damessmaak houden wij van hetzelfde fruit. Wij willen vrouwen. Vrouwen met rondingen waar je je aan vast kunt houden en waarvan je paal gaat steigeren. Beetje stevige kont is ook een pluspunt. Maar vooral vrouwen die ons in de watten weten te leggen. Na deze keuringsdienst van waren verder kijken welke dames te lamlendig zijn om aan onze ogen voorbij te schuifelen en met hun luie togus op de krukken hangen. Dus loop ik zelf maar even als een God in Frankrijk langs de krukken bij het raam.

De dames zitten dus rechts maar dit keer komt het gevaar niet van rechts maar van achteren. Wie anders dan de enige echte nymfomane van "GT" penetreert me met haar twee stevige uithangborden in mijn rug en miauwt als een kat en hijgt in mijn oor "Heey Fliegende Holländer, kontje neuken?" Tja, wie dat nu nog niet weet, ligt waarschijnlijk voortdurend te maffen in "GT". Ik wimpel af door te zeggen dat mijn kont er nog niet aan toe is en ik hem ook nog eerst moet opkuisen. Want: "Stront aan de knikker leidt alleen maar tot geflikker!"

Ik vervolg mijn zoektocht naar een volwassen vrouw met een lekkere kont en dito tieten en beland wanhopig in een hoekje van de bar. Wanhopig omdat er gewoonweg teveel keuze is. En als de nood het hoogst is, is de redding nabij. Bovendien wordt mijn opvatting over clubbezoek weer bevestigd. Ga op ontdekkingsreis, stort je in het diepe en laat het je gewoon overkomen. Sodemieter al die mathematische en berekende opvattingen over minimum service aan de kant en laat je eenvoudig weg verrassen.

Mijn verrassing voor deze avond kun je hier lezen. (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=191053&postcount=60)

Het wordt jammergenoeg een bliksem bezoek aan "GT" want vrij snel gaat mijn telefoon en kan ik opdraven om de rest van de avond mijn bereikbare dienst te gaan vervullen. Ach, dan heb ik in ieder geval op twee fronten goed werk verricht.

jayvie
22 november 2010, 21:21
Heb op youpie gelezen dat de hongaarse Jennifer en haar zus Aniko terug in de GT zijn. Kan iemand dit bevestigen?

gignnl
23 november 2010, 20:07
Volledig uitgerust afgezakt naar mijn favoriete bouwmarkt,kon voor de deur parkeren dus was al een goed begin.
De sfeer was prima,zoals gewoonlijk wel redelijk druk maar relaxt met een prima damesaanbod.
Eerst even gekamerd met sunny,kennen elkaar al 6 jaar maar het gaat nooit vervelen.
Vandaag iets gedaan wat ons geheimpje zal blijven maar waar ik nog stilletjes van kan nagenieten.
Al zien lopen en in de gang contact gezocht met een leuke donkerharige dame,de duitse mila.Leuke meid met de rondingen op de juiste plaatsen dus een echt gign meisje.
Service was goed,lekker nageknuffeld en prima aftersales.Herhalingsgevaar zeker.
Na het prima eten even bijgerust waarbij ik door galla werd bestormd,had een prima ervaring met haar dus wederom een sleutel laten halen.
Spontane meid met ook een prima service en een uitstekend amazone!
Met het oog op zaterdag het hierna maar voor gezien gehouden,was een geslaagde middag.

Maverick 69
25 november 2010, 15:04
Hallo, ich bin neu im Forum, aber regelmäßig im GT gewesen. War jetzt längere Zeit nicht dort. Hatte aber gute Zimmer mit EFI gemacht. Wie ich gehört habe war sie längere Zeit nicht dort. Weiß jemand ob sie noch da ist oder wo sie jetzt arbeitet.

jackba24
26 november 2010, 20:01
Heeft iemand een idee wat op de Kerstparty ob 13 December zal gebeuren?
Zijn er juist sommige animaties, maar ook meer drug?
Aanbevolen?

gerrit11
26 november 2010, 21:00
zag vorige week een blonde jonge dame met een tatoo op de hele rug, ze had kleine tietjes en langer blond haar, wie is dit?
tatoo was niet ingekleurd.

kwam ze weer op t jachtterein en voor ik er kon aanspreken hing een ander er al snel over heen, tja wachte maar weer......:smile:

MichelJ
26 november 2010, 21:09
wie is dit?

Isa

Big30
27 november 2010, 01:08
Hallo, ich bin neu im Forum, aber regelmäßig im GT gewesen. War jetzt längere Zeit nicht dort. Hatte aber gute Zimmer mit EFI gemacht. Wie ich gehört habe war sie längere Zeit nicht dort. Weiß jemand ob sie noch da ist oder wo sie jetzt arbeitet.

Zu erst mal herzlich wilkommen hier :freu:!

Stimmt Efi ist zur Zeit nicht in GT. Wahrscheinlich sie macht jetzt Pause. Als sie noch in PHG war hat sie das auch oft gemacht. Also abwarten und hier die Berichten lesen ;). Es lohnt sich.

Big30

Cupido
27 november 2010, 10:30
Wie anders dan de enige echte nymfomane van "GT" penetreert me met haar twee stevige uithangborden in mijn rug en miauwt als een kat en hijgt in mijn oor "Heey Fliegende Holländer, kontje neuken?" Tja, wie dat nu nog niet weet, ligt waarschijnlijk voortdurend te maffen in "GT". Ik wimpel af door te zeggen dat mijn kont er nog niet aan toe is en ik hem ook nog eerst moet opkuisen. Want: "Stront aan de knikker leidt alleen maar tot geflikker!"

Antwoord op de prijsvraag: Sonja!

Badslippers
27 november 2010, 18:05
Antwoord op de prijsvraag: Sonja!

Goed zo Cupido ik reken het goed. Volgens Big30 is het:

DE Sonja
De enige echte

CLUBSPORT
27 november 2010, 18:08
Goed zo Cupido ik reken het goed. Volgens Big30 is het:

DE Sonja
De enige echte

Bleef ze dit keer overeind staan ? :biggrin:

Cupido
28 november 2010, 01:41
ja jammer genoeg wel, ik stond minutenlang klaar haar op te vangen en had de remmen er al op gedaan zodat ik niet door heel GT zou worden weggeschoten. Maar helaas had ze deze dag geen last van een vallende ziekte.

mssucces
28 november 2010, 14:01
mijn mening wordt niet gevraagd, maar zolang sonja in GT is kom ik niet. Wat een irritante dame is dat.

Costana
28 november 2010, 14:28
mijn mening wordt niet gevraagd, maar zolang sonja in GT is kom ik niet. Wat een irritante dame is dat.

Sinds wanneer wordt een ijsbeer gedomineerd door een dvp ?

bergm550
28 november 2010, 16:02
Zeer geacht collegium van bordeelgangers,

Op 27 november was ik in Golden Time. Het was een gore dag. En koud ook; overdag was het rond 1 graad en later op de avond -4. Gelukkig waren de blokhutten verwarmd, maar het condens stond op de raampjes.

De tuin lag er mooi bij met al die vorst. En er liepen ook vijf kleine poesjes rond, de moederkat liet zich aaien, maar haar kroost durfde het niet aan om dichter bij me te komen. Terecht, ik ben natuurlijk maar een vieze man in een witte badjas.

Dat vraag ik me weleens af. Op de Heidweg wonen ook mensen in huizen en die zullen misschien kinderen hebben. Stel je nu voor dat dochterlief boven op haar kamer de tuin van GT in kijkt, wat zou ze dan denken? Wellicht zou ze aan haar moeder vragen: "Mamma, wie zijn toch iedere keer die mannen in die witte badjassen in de tuin tegenover ons?" Waarop moeder dan waarschijnlijk antwoordt: "Die mannen zijn ziek en worden daar verzorgd."

In ieder geval laat ze maar kletsen, terwijl de zieke mannen met mooie vrouwen liggen te rampentampen, liggen de saaie mannen op de bank naar Studio Sport te kijken, wat pas echt smerig is.

Bij binnenkomst was het niet al te druk, maar er waren al heel wat vrouwen. Er zat voor ieders wil wat bij. Ik rook verder geen boluslucht, dus ik nam aan dat Rex er helaas niet was. Maar er werd wel een verdachte hoeveelheid aan bierkratten versjouwd, wat kon beduiden dat Dah Sousa in de toko aanwezig was.

Het eten bestond uit spruiten, noodles en goulash met varkenvlees. Tijdens het eten nog even gesproken met een tweetal gasten. Er waren niet heel veel forumgasten aanwezig, had ik de indruk.

Tijdens de dag ben ik op de kamer geweest met:

- Elisabeth
- Nani

Ook werd er tijdens de avond twee maal een Paaldans Act gegeven door een van de vrouwen al dansende op het volgende nummer: Falco - Jeanny http://www.youtube.com/watch?v=_5-XF_pnXX4

Het was weer een kostelijke dag in society minnend Golden Time. Ben benieuwd wat ons de volgende keer weer te wachten staat.

Bergm550

Jan_Wandelaar
28 november 2010, 16:26
Stel je nu voor dat dochterlief boven op haar kamer de tuin van GT in kijkt
Wanneer dochterlief van bovenaf de tuin van GT in wil kijken zal ze toch eerst een helikopter moeten huren. De tuin van GT is namelijk heel behoorlijk gevrijwaard van ongewenste inkijk (http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Heidweg,+Br%C3%BCggen,+Deutschland&sll=51.247787,6.205344&sspn=0.018965,0.031886&ie=UTF8&hq=&hnear=Heidweg,+41379+Br%C3%BCggen,+Viersen,+Nordrh ein-Westfalen,+Duitsland&ll=51.263738,6.186939&spn=0.00237,0.003986&t=h&z=18).

J.W.

Dolfie
28 november 2010, 20:40
Even een kleine impressie van mijn bezoek gisteren aan GT.
Aangekomen rond 14.30 en de parking was al eivol:mad:,gelukkig kon de parkwachter me nog een nipt plaatsje aanwijzen voor mijn bolide.
Eenmaal binnen ijberenvel aan en een lekker alcoholvrij biertje besteld aan de rokerige bar.
Na wat onbehulpzaam te hebben rondgelopen kwam ik een uitbundige sympatieke Nederlander tegen:smile: en hij stelde me ineens voor aan zijn vrienden.Het was zijn tweede keer hier in GT en hij vond hier gewoon al te gek.
Als hij iets zei kwam er steeds diezelfde zin uit : Tjonge wat een tent hier.Ik kon hem
enkel hierin bijtreden.
De sfeer zat er goed in,de kerstboom stond er al en op een bepaald moment was er een dame die een heuse show gaf aan de paal...wow zei kon echt paaldansen,iedereen keek en na afloop kreeg ze een daverend applaus.
Tussendoor de Duitse Mia op het lijf gelopen ( zie recensie ).
Dan was het tijd voor het avondeten geserveerd buiten in een overdekte verwarmde tent.Lekker gegeten samen met mijn nieuwe Nederlandse vrienden.
Na het eten me in de salon gezet met een lekker a-biertje en daar aan de praat geraakt met hoe raden jullie het,alweer een Nederlander.Een heel sympatieke man uit alsook Eindhoven ( het lijkt wel of heel Einhoven in GT zit:hammer: ).Deze vertelde me interessante persoonlijke ervaringen,zoals let op voor die neukfabriekjes...meestal de jongere zeer mooei dames die 3 klanten afwerken op een half uur.
Hij had betere ervaringen bij de iets oudere dames.Na deze tip op de Poolse Anna gelopen ( zie recensie ).
Ondertussen was er ambiance in de Kino waar een dame er alles aan deed om een ijsbeer te doen komen.
Dan nog een lekker soepje gegeten want ik wou graag vertrekken en had geen zin meer om te wachten op de pizza.
Eenmaal aangekleed kwam ik een Dominicaanse schone tegen,ze zei dat ze Christal heette...ze was gecharmeerd dat ik haar aansprak in het Spaans,nog even gebabbeld en
beloofd om volg. keer een bachata op haar kamer te dansen.
Bij het naar buitengaan werd ik aangesproken door een aardige gastvrouw die me vroeg of ik even tijd had...ze vroeg me met wie ik op de kamer was en hoeveel ik betaald heb en hoe ik het vond.Ik zei haar eerlijk dat ik een gouden tijd had meegemaakt maar vertelde haar ook van Mia dat ze na 15 minuten ribbedebie was.Ze was heel begrijpend en bedankte me voor de antwoorden en ze gaf me 2 kortingskaarten ter waarde van 5€:biggrin:.
Dat vind ik wel grote klasse,zo voel je je echt behandeld als een echte gast:freu::freu:.