Inloggen

Volledige versie bekijken : Ines (GT)

Willem2
19 oktober 2005, 22:41
Naam : Ines

Haarkleur/-lengte : blond

Lengte dame : 1.65m

Postuur/Cupmaat : Normaal , D-Cup, echt

Nationaliteit/Taal : Poolse, duits

Leeftijd : 28 jaar

Tatoeages/Piercings :

Service : Goed, Zoenen, Beffen, Aftrekken,Massage, NMC, PZC

Bijzonderheden : Zegt voorheen in Antwerpen te hebben gewerkt in de horeca...

Stiffmaster
26 oktober 2005, 13:15
Had een slechte zware dag en dacht bij mezelf, kom laat ik weer eens in GT kijken.
Op wat ijsberen na was het opmerkelijk rustig ( zou wel door de warmte zijn gekomen) al waren de dames wel rijk aanwezig. Al snel viel mijn oog op een lieftallige poolse dame genaamd Inez, met dromerige ogen en een voorgevel daar zou een duwboot jaloers op worden.
Na wat over en weer geflirt, nou ja meer gegeild naar de kamer toe om daar van een heerlijke FT`tje te genieten iets wat bij Koosje56 in goede aarde viel :D :D en daarna nog even stevig van bil, dit was iets te geforceerd, zeg maar te veel gekreun.
Al met al werkte het wel ontspannend, zodat het beestje in mij naar meer snakte en ik daar die dag nog wel wat aan vertier zou gaan doen:moon: :moon:

liefhebber
28 maart 2007, 01:54
Ehhhhh....

Als dit de Ines is die met haar brilletje op een beetje afwezig in GT langs de glaswand zit te kijken alsof ze HEEL ergens anders is.....

dan was ze er 20 maart 2007 nog!!

Even mee naar een hutje geweest.
(tsja ze was op dat ogenblik de enige met een brilletje en jullie weten; ik ga bijna altijd voor het buitengewone....)

NIET voor herhaling vatbaar, Niet erg enthousiaste service.
MAARRRR.... Ik heb me er wel mee gered.

GRTZ, Liefhebber

Willem2
28 maart 2007, 11:16
Kloppen al haar gegevens ? Dan zet ik haar snel weer terug ter lering ende vermaak ;) :cool:

Limburger
25 april 2007, 19:12
Als dit die Poolse met bril is dan ben ik maandag nog met haar op de kamer geweest bij GT. Haar borsten lijken mij echter kleiner als cup-D.