Volledige versie bekijken : Wie gaat Zondag a.s. Landskampioen Voetbal worden?
Ajax of gaat Twente toch voor de Tripple?
Ik denk Ajax, maar ik hoop Twente.
Maar eigenlijk interseert het mij geen fuck. :cool:
Alabama
9 mei 2011, 20:48
Ik ben bang dat het Ajaks gaat worden.
Ik hoop psv maar denk twente bbrrrrp heerlik de heinekes bier.
Twente natuuurlijk ze zijn een klasse beter dan 020.
Natuurlijk had ik PSV graag als kampioen gezien,maar na zo'n waardeloos seizoen door de laffe Trainer F.Rutten en aanhang met ook nog een 5 tal spelers die beter bij de kampioen RKC in de Jupiler competitie horen zou het Eindhoven onwaardig zijn om dit te accepteren.
Je kan toch geen feest vieren op het stadhuisplein,De Markt,Stratumseind,18 septemberplein,Wilhelminaplein of op het Baekenlandplein met bovengenoemde trainers.
Rutte Rut Up en neem die prenttekenaar naast je mee.
Geen domme vragen stellen Biggie...........FC TWENTE UITERAARD!!!!!!!! Met 0-2 verslaan Ajax .....
het is kiezen uit voor het minst erge senario, dan natuurlijk Twente, maar ons PSV had de titel al lang op zak moeten hebben, maar zo zie je dat het weer raar kan lopen met een k... trainer, Fred bedankt jonge.
Zolang het die arogante kwasten uit de Bijlmer maar niet zijn. Het is erg genoeg dat ik elke dag uitkijk op die lelijke betonberg, En dan hopen dat PSV wint in groningen