Inloggen

Volledige versie bekijken : Anubis, Gina (Roemeense)

noelcitroen
6 mei 2011, 00:29
Gina, Roemeense, begin 20, zo'n 1,68 lang, slank, donker haar opgestoken, lekkere stevige cuppies B met daarop twee hartjes getekend:tietjes:, spleet tussen d'r tanden maar nog steeds een aantrekkelijke meid om te zien. Liep/lag de hele dag topless en zonder slipje, echt een geile meid die je lekker beetpakt en die je overal mag betasten, lekker pijpen, enthousiast neuken:fuck: en in de bar ook zo een die steeds tussen de bedrijven door even haar lijf om je heen slingert.:kuss: Topwijf dat voor een goede sfeer zorgt.

koosje12
2 juni 2011, 04:58
Inderdaad zeer aantrekkelijke dame. Ze weet ook hoe ze het publiek moet bespelen. Dit heeft tot gevolg dat ze af en toe haar eigen wachtlijst aan het creëren is.

De service op het bed was ok maar niet top.

bad pritt
11 augustus 2011, 13:44
Gina:liebe2: daar kan ik kort over zijn, dat is een (saunaklub) topper.
Technisch goed, kan de GF illusie hoog opkloppen en als ze zich laat gaan, gaat ze voor haar eigen genot.

Service: TZ, PZC, NMC, Beffen, knuffelen, praten, massage.

Ze komt van een afstand koel over maar het tegendeel is waar, ze is warmbloedig.
Heb je kontakt, dan is ze heel open, vertelt veel, luistert goed, ik had een goede pst en ast met haar maar spreek je geen spaans of roemeens kun je dat vergeten, heel close in de omgang vind ik haar. Moeiteloos heb je een gfe met haar, op de kamer en erbuiten.

Ik ben op 1 dag 3 x met haar naar een kamer geweest, Gina ..oppassen ..je raakt verslaafd aan haar.