Volledige versie bekijken : Anubis, Sarina (Thaise)
noelcitroen
6 mei 2011, 00:29
Sarina, een leuke spontane Thaise die al 15 jaar in Duitsland woont, 27 jaar jong, 1.55 m klein, lekker cuppies A, verder slank, lange zwarte haren. Gezellige kwebbel, houdt ervan je een beetje te dollen, maar zit je aan de bar ook al lekker op te geilen. Handjes regelmatig even onder het handdoekje, dan opeens een innige tongzoen, vervolgens wordt je hand tegen het sliploze gleufje aangedrukt en wisselt ze dat af met meesterlijk pijpwerk, waarna ik op de barkruk haar beentje spreidde om haar spleetje te lebberen. :betrunken:En het mooiste komt nog: toen ik daar in vol ornaat paraat stond (handdoek had ze al op de grond laten vallen) begon zij aan een heftige deep throat performance, dat mocht enige naam hebben. Christ wat kan die 'm diep hebben zeg, de knop ver voorbij de huig, haar lippen tot aan de buik en dat zonder tranende ogen...:sex2::hammer:. En het malle is dat ik normaal van pijpen niet snel zal komen, maar hiervan moest ik toch af en toe echt even naar die lelijke dikke in de verte kijken om niet te vroeg al te schieten. En dit was nog slechts het voorspel in de bar...;). Omdat ik het prettiger vind om bij het vervolg een bed onder de kont te hebben (meer mogelijkheden om met de dame te stoeien) zijn we toen maar de kamer opgegaan. Daar bleef het even intens met tongzoenen, vingeren, beffen en weer dat hemelse diepe pijpwerk en uiteindelijk een lekkere wilde neukbeurt rodeostyle, waarbij zowel de dame in kwestie als papa een hoogtepunt beleefden..:freu::lostit:. Vorige week in Erkrath al een prima ervaring met een Thaise, maar na deze zou je ze speciaal ervoor uit gaan kiezen...
koosje12
2 juni 2011, 05:04
Volgens de aankondiging had ze gisteren aanwezig moeten zijn, maar geen Thaise dame kunnen ontwaren tussen de aanwezigen.
wooley
2 juni 2011, 09:04
idd.ze was er niet helaas@
noelcitroen
28 juni 2011, 23:08
Plaatje bij het praatje
1596
Nibor76
4 juli 2013, 20:47
Sarina zag ik de afgelopen keer ook al zitten maar steeds waren anderen mij voor en was Ben me ook voor en weet wel waarom.
Sarina is ieders favogrietje en je moet er snel bij zijn.
Deze keer was het ook niet zo druk en heb ik wel wat tijd kunnen boeken.
Het is wel een dame die een standby knop heeft wat ook wel weer iets heeft.
Een standby maar toch aanwezig, niet opdringerig of jagerig, afwachtend of terughoudend.
Als je naast haar gaat zitten gaat ze niet direct onder de handdoek graaien of direct 'zimmer' spreken.
Nee je gaat naast haar zitten maar zodra je iets meer doet merk je dat ze uit de slaapstand komt.
Ze komt wat tegen je aanliggen vrijen of ze gooit d'r beentjes op je en voor je het weet ben je weer aan het voetmasseren geslagen waarna zij haar taak opneemt op mijn nekspiertjes onder handen te nemen.
Terwijl ik bezig was met een voetje te ontdoen van knopen door die achterlijk hoge hoerenschoenen ziet ze kans om met haar maatje 35 mijn handdoek los te maken en mijn vriend wat lucht en ruimte te geven.
Goh leuk zo'n voorspel even op de bank en dan dan als de tijd rijp is naar een zimmer.
Nee ze weekte haar andere voetje stevig uit mijn krachtig masserende handen en begon mijn vleessabel met beide voetjes te masseren zoals een Thaise dat naar alle waarschijnlijk goed kan.
Het was ergens wel wat stroef en pijnlijk voorhuid technisch dan maar met wat begeleiding van mijn kant ging het allemaal naar mijn wens, en na een klodder Thaise spuug was de meeste stoefheid ook wel vergeten.
Ik dacht ook laat maar na een 6 sessies en een 4 of 5 keer gekomen te zijn mag ze d'r gang gaan.
Nee haar verschijning was een compleet andere, noem het gespeeld maar het was niet meer de Sarina tijdens standby modus.
Vol met vuur en passie en cockteasing ging ze vol op de andere niet genitale plekken om langzaam af te zakken.
En ook daar weer enige teasing en opbouwing de opwinding zelve kon niet groter worden tot groot genoegen van Sarina.
Als een ijsje likte ze hem van onder tot de ballen naar boven om daar tot onder die rand te stoppen en dat herhaalde ze een tijdje en ging steeds iets verder totdat ze uit het niets hem vol tot zich nam.
Als een waanzinnige begon ze te pijpen en normaal zou ik na al te veel hoogtepunten niets meer voelen en kom eigenlijk sowieso zelden klaar met pijpen en eigenlijk wil ik ook niet klaarkomen tijdens pijpen, ik neuk liever.
Maar oh wat een gevoel en strakheid met zuiging brengt ze teweeg.
Haar pijptechniek incl deepthroat was zo goed dat het waarschijnlijk net zo aanvoelt als als neuken zonder condoom :angst:
De manier van pijpen hangt ook samen met het aanvoelen van dat gene waar de penis aan vast zit.
Soms was het haast een duiveluitdrijving wat er gaande was. Tijd voor haar om gas terug te nemen en af te trekken met veel spuug.
Echter aftrekken kan ik thuis ook dus weer met pijpen met dat goede gevoel met weer een tussentijdse pauze tot ze de eindronde inzette.
Het vele voorvocht kondigde al het vuurwerk aan en niet veel later stopte ze met pijpen en liet alle zaadjes de vrije loop spetteren.
Ik heb dus geen kamer gezien alles gebeurde op 'haar' bank.
Wat een klasse, een van de beste blowjobs ik hoop dat haar vaginale kwaliteiten net zo goed zijn voor een volgende keer.
Een meer dan uitstekend voor Sarina :freu:
benijsbeer
19 augustus 2013, 11:03
Ow, Ja.
Sarina wat een kunstenares.
Haar tante heeft een Thai Massagesalon en daar heeft ze jaren bijgeklust. Ze kent een paar technieken die ik bij nog geen enkele andere meid heb meegemaakt. Eigenlijk is ze er alleen tijdens de FKK dagen en niet tijdens een pauschal dag. Maar zo heel af en toe komt er een van haar stammgasten en dan wil zij ook nog wel eens aanwezig zijn. Zo tussendoor mag je dan ook van haar genieten.
Masseren kan ze dus ook uiitstekend, en die techniekjes past ze met pijpen ook toe.
Een aanrader dus.
Helaas, ik zie haar te weinig omdat ik me erop betrap hier alleen op een woensdag te komen. (ik moet die afspraken bij mijn lievelingsklant maar eens verschuiven ;) )