Volledige versie bekijken : Geile Tijden, Oktober 2011
adje10
1 oktober 2010, 14:00
ik vraag me toch eens iets af, waarom wordt er nooit geneukt in de jacuzzi?
Big30
1 oktober 2010, 14:37
Meest voor de hand liggend antwoord: hygienisch niet verantwoord. :cool:
:wink2:
Om niet te zeggen zeer onverantwoord, zeg maar smerig! Beetje opwarmen OK geen probleem, maar als het verder gaat zou ik me gaan beklagen bij de theke.
Zelfde geldt ook voor zij die na een saunagang zonder te douchen zo in de jacuzzi stappen. Heb dat in LR en GT paar keer gezien maar gelukkig dat de masseur/masseuse hier wat van zei.
Not done!
ijsbeer2121
3 oktober 2010, 11:09
I don't think that it is Sandy.
A lady with this description told me that her name is Kim.
Best regards
aquarius
Ja dat moet Sandy geweest zijn. Komt haast niet van de kamer af!!! Niet voor niet Miss ijsberenforum 2009 geworden!!!!
Het was inderdaad Sandy! Gisteren heb ik, vlak na haar binnenkomst, een praatje met haar kunnen maken, waarna de 'sleutel' vraag al snel kwam - dit keer echter van mij en niet van de DVP!
Op de kamer heb ik vervolgens een zeer goede sessie gehad, waarbij, toen ik na 20 minuten voldaan was, zij mij eraan herinnerde dat ik nog 10 minuten had, om vervolgens naast mij te komen liggen en nog wat te kletsen.
Wat een vrouw - zeer mooi én super service :liebe2:
Ace2
3 oktober 2010, 12:01
Vorig weekend ging ik samen met mijn vrouw op de koffie bij mijn tante Seqoyanie. Mijn tante die al wat op leeftijd is schotelde ons lauwe thee met een oud kaakje voor. Aan mijn vrouw vroeg ik fluisterend: “kijk even op de verpakking of de houdbaarheidsdatum niet is verstreken”. Mijn tante mag dan op leeftijd zijn, doof is ze zeker nog niet. Ze krijste: “in mijn tijd aten wij bloembollen en waren deze koekjes delicatessen!!”, waarop ik mompelde: “net als mijn sperma” “Wat zei je schatje?” vroeg mijn vrouw. Maar voor ik in de problemen kwam krijste mijn tante weer: “Wat lijk je toch op je neefje, Seqoya” Nu wij het toch over mijn neefje, het zoontje van mijn tante, hadden betrok haar gezicht. Ze zuchtte, ze steunde en zuchtte nog eens. “Hij werkt ook zo hard” zei mijn tantelief. Dat kon ik ook wel beamen. Niet zo lang geleden zou ik eens gaan stappen met mijn kleine neefje. Maar op het laatste moment meldde hij mij dat hij niet naar GT kon komen omdat hij de hele dag met een belangrijke klant bezig moest zijn. “Boeien” dacht ik nog. Toen ik dan ook alleen in GT arriveerde smste ik hem: “Ik kijk in 50 paar zaadvragende ogen. Waar kijk jij in?” Ik kreeg geen reactie. Maar goed, ook mijn tante maakte zich zorgen om haar zoon. Ik beloofde hem te helpen en voor ontspanning te zorgen. Ik wist wel een leuk vertiertje en dat meldde ik mijn tante, die daarvan zichtbaar opklaarde. "Wat ben je toch een engel” zei mijn echtgenote en gaf mij een zoen.
En zo kon het zijn dat ik dinsdag 28 september met Seqoya in GT had afgesproken. Seqoya zou er, wegens een drukke agenda, rond 19.00u zijn en ik deed moeite om ook druk te lijken en zou mijn komst plannen rond 17.00u. Eigenlijk kwam mij dat ook wel goed uit. Zo had ik de tijd om nog een leuk grietje te pakken en dan tijd te nemen voor mijn oververmoeide neefje. Dat mijn neef dan wellicht minder tijd voor een meisje zou hebben was niet iets wat mij bezig hield.
Ik had mijn planning blijkbaar strak gezet, want om 16.45u arriveerde ik aan de Heidweg. Ik zag in een oogopslag, dat een roofdier als een ijsbeer heeft, gelijk dat de bouwmarkt vol was en ook de Heidweg zelf bevatte geen vrije parkeerplaatsen meer. De aanwezige beveiliger kwam op mij afgelopen en ik dacht dat hij mij naar het Naturpark zou verwijzen. Ik draaide mijn raampje open en luisterde naar de aanwijzingen van de beveiliger. Hij haalde een lint weg dat langs het hek van de parkeerplaats van de bouwmarkt hing, zodat ik daar kon parkeren. Het was mij nog niet zo vaak overkomen dat ik een dergelijke voorkeursbehandeling kreeg. Toen ik echter de parkeerplaats van GT op liep meende ik echter nog wel een lege plaats te bespeuren. Veel tijd om daar over na te denken had ik niet. De deur van GT werd al voor mij open gelaten door een ijsbeer die mij net voor was. Gebroedelijk stonden wij naast elkaar bij de balie, ongeduldig wachtend op onze badjas met bijpassend sleuteltje. Eerst kwam Ely uit Roemenie uit het kamertje achter de balie uitgelopen met in haar kieloog Lisa, waarvan de borsten heerlijk op en neer klotsten. Ely keek mij stoïcijns aan en riep: “Hi Hercules” waarna ze door liep zodat Lisa mijn buurman goed kon zien. Er verscheen een glimlach om haar mond en ze zei: “Hi kleine”. Trots keek ik naar mijn kleine buurman en stelde hem gerust: “ach die grosse ist nicht immer gewichtig” waarna ik mijn badjas in ontvangst nam en richting kleedkamer liep. In de kleedkamer liep ik tegen een Hongaars meisje aan die naar ik later weer begreep naar de naam Adrina luistert. Ik herkende haar ergens van. Toch kwam ze nieuw in GT op mij over. Mijn aandacht werd ook getrokken door een dame die in een gouden bikini (sommige dames kunnen zich dat veroorloven!!!) rondliep. Ik had ze al een hele tijd niet meer in GT gezien en ik meende dat ze Cora of zoiets dergelijks heette. Ik liep tegen haar aan en ik kreeg een klap dat ik moest oppassen. “Machst du dass auch auf zimmer?” vroeg ik lachend. “OK” zei de dame “ich soll ein schlussel abhohlen.” In lichte paniek maakte ik haar duidelijk dat ik een grapje maakte, maar mijn humor wordt zoals zo vaak niet gewaardeerd. Vervolgens kleedde ik mij uit en douchte mij lang. Tijdens het afdrogen zag ik Fernanda de kleedkamer binnen lopen en toen ze mij zag verscheen een glimlach op haar gezicht. Ze kwam op mij afgelopen en gaf mij een kusje. Ik liet mij prompt ter aarde storten en Fernanda gaf een flinke gil van schrik. .Lachend liep ze weg en ze wist dat ipod waarvoor ze aan het sparen was over een uur gekocht kon worden. Na het afdrogen deed ik wat gel in mijn haar. Ik stond naast de dame waarvan ik denk dat ze Cora heet. Ze vroeg mij haar b.h. vast te knopen. Mijn handen zaten echter vol met gel, waardoor ik gestressed mijn handen schoon maakte en toen ik klaar was had ze zelf haar b.h. al vast geknoopt. “Nein, nein, nicht gut” riep ik en ik trok aan het koortje van de b.h., waardoor die op de grond viel. Twee mooie borsten werden zichtbaar en mijn gezicht klaarde op. Cora begon te gillen, waarop ik vroeg: “Kommst du schon fertig von mir?” Ik kreeg een klap en als een gentleman die ik kan zijn knoopte ik haar b.h. vast. Dat leverde mij een tedere zoen op.
Fris gedouchen zette ik mijn eerste stappen in de barruimte, waar bij de speelautomaat Meylin en Lulu zaten. Ze heetten mij welkom, waarbij Lulu opvallend veel aandacht aan mijn geslachtsdeel besteedde. Ik had echter in een bank Braziliaanse Fernanda zien zitten. Ik kletste nog even voor de beleeftijd door met de 2 Thaise dames om daarna gelijk op Fernanda te duiken. Ik kreeg een welkomszoen en ik kon het niet nalaten haar mooie bruine benen te strelen en haar nek te zoenen. Ik wist al wat ik op korte termijn zou gaan doen en daar had ik weinig mannen bij nodig. Ik kroelde nog wat dichter tegen Fernanda aan. Terwijl ik zo kroelde voelde ik een mannenhand tegen mijn schouder aan tikken. “Die ram ik zijn neusbeentje door zijn strot naar buiten” dacht ik. Ik draaide mij naar links en keek ineens in het lachende gezicht van Tiga. Even schrok ik en toegegeven, ik slaakte een gilletje. Maar daarna werd ik geïrriteerd en dacht: “wat doet die vrijgezel hier op mijn dinsdagavond?” Voordat ik daar iets over kon zeggen trok Fernanda mijn aandacht. Ze vertelde allerlei lieve woordjes. Ik hoorde die lieve woordjes gewillig aan, maar ik voelde ook de adem van Tiga: “dat klinkt goed om te horen” “Moest jij geen drinken halen?” vroeg ik snel, maar Tiga schudde van “nee”: “ik zit hier prima”. Ik besloot reactief te reageren en Fernanda om een sleutel te vragen. Dat liet ze zich geen 2 keer zeggen en voor ik het wist lagen wij op in een tuinhuisje. Op die kamer was het goed toeven. Fernanda liet zich nog steeds niet echt zoenen, maar voor de rest was het een dolle boel, die werd afgesloten met een FT.
Op de terugweg van de kamer naar de kleedkamer liep ik ineens tegen GT-Juncky aan die in een druk gesprek met een meisje was. Uiteraard moest ik er even tussen komen, maar ik besefte te laat (maar ik besefte het tenminste) dat zowel de dame als GT-Juncky helemaal niet zat te wachten op mijn aanwezigheid. Net als Fernanda trouwens, die ongeduldig op haar centjes zat te wachten.
Eenmaal terug gekeerd in de barruimte ging ik aan de bar zitten. Aan de andere kant zag ik Tiga zitten en ik besloot naar hem toe te gaan. Ik was een beetje bevreesd op mijn donder te krijgen omdat ik het in mijn hoofd had gehaald om een discussie met de modoratoren te starten over het lustrumfeestje van het forum. “Was het echt zo erg?” begon Tiga ons gesprek en legden wij elkaar onze standpunten uit. Ik legde uit dat ik eigenlijk mij nergens druk om maakte tot iemand begon te schrijven dat de feestcommissie dacht of van mening was dat getrouwde mannen even gemakkelijk op zaterdag langs konden komen als door de weeks. Het ging mij meer om het principe. De conclusie van Tiga was: “Dus je startte een discussie alleen om een discussie te kunnen hebben. Wat een onzin” Even krapte ik mijn hoofd en keek boos naar Tiga, waarbij mijn wijsvinger op zijn borst drukte. Ik bromde: “Heb eens wat meer respect voor hen die het forum hebben groot gemaakt” Tiga kon zich er niet gelijk een naam bij verzinnen, maar vroeg wel of ik wilde stoppen met hem op zijn borstje te prikken. Ik verwees naar de alwetende Big30 en naar zijn weinig tot discussie toelatende uitspraken:
Dat 2 beren die het forum groot hebben gemaakt (Ace2 en Jansen) ...............Groet,
Big30
Ondertussen voegde GT-Juncky zich bij ons, net als een meisje. Ik kreeg weinig aandacht.
Ik maakte mij zorgen om mijn neefje Seqoya, die nog niet was komen opdagen. Lang duurde die zorgen niet want ik zag Lovely zitten aan de speelautomaat. Ik snapte in zijn geheel niets van het spelletje, maar ik keek geduldig mee. Op een gegeven moment zag ik dat het saldo op de automaat 40 euro was. Blij wees ik het bedrag aan en zei: “Only 10 euro’s to go and we can go to the room”, waarop Lovely breedlachend “ja” begon te schudden. Ik liep een rondje door GT en ontmoette leuke meisjes. Die leuke meisjes verveelden zich wel wat. Het was niet overdreven druk, waardoor de dames tijd hadden voor wat ongein. Mijn pepermuntballetjes vonden dan ook gretig aftrek. Zo wilde Cora ook wel weten wat die balletjes nu waren. Ze pakte er eentje voorzichtig uit mijn bakje en proefde er aan. Ze deed het in haar mond en zoog eraan. “Was dat maar mijn piemel” dacht ik eventjes. Ik legde haar de lustopwekkende werking van de pepermuntballetjes uit en ineens spuwde ze angstig het balletje uit en keek met een vies gezicht naar mij. Zo beetje als ze kijken als ik naakt voor ze sta. Omdat we toch gezellig in de bank zaten vervolgde ik mijn verhaal, waarbij ik vertelde dat ze zelfs mij binnen een half uur zou bespringen en aanranden en om het voor te doen pakte ik haar ruw beet en schudde haar door elkaar. Lachend liet ik haar los en net toen ik wilde opstaan sprong Cora op mij en greep met haar hand onder mijn badjas. Ze schudde mij door elkaar en gromde: “fick mir, ggggrrrrrrrrrrrrr” “En dat al na een paar likjes” dacht ik verschrikt.
Ik ging maar weer eens een rondje lopen. Ik kwam Fernanda tegen die tegen mij aan kroop voor een kusje. Tijdens het lopen passeerde ik Gloria diverse malen, die mij telkens lachend aan keek. Ineens stopte ik voor haar en zei: “Don’t you see that I walk all the time in front of you. I try to get your attention.” Of ik attention had weet ik niet, een zoen kreeg ik wel en zelfs een hele hartstochtelijke. Tijdens dat rondje liep ik langs de balie waar GT-Juncky en Tiga stonden te kletsen met een thekefrau. Ik ging in de buurt staan om een live-verslag voor het forum in te typen. Ondertussen liep Kitty uit Duitsland voorbij, die zich afvroeg wat ik daar deed. Ik vertelde haar dat als ik in de buurt van Tiga en GT-Juncky stond de mensen wel zouden denken dat ik bij hen hoorden. Dat zou mijn populariteit vast verhogen. Kitty keek mij begrijpend aan, waarop Tiga en GT-Juncky in koor riepen: “wir kennen die mann nicht, wir kennen die mann nicht.” Om de stemming wat op te voeren begonnen meisjes in de danspaal te hangen en lieten zich opzwepen door de harde beatmuziek. Dat kon echter niet verhelpen dat het niet echt druk was. Het waren vooral de Roemeentjes die bezig waren, die joelden en klapten.
Het had even geduurd, maar eindelijk kwam mijn neefje Seqoya binnen. Ik omhelsde hem na een lange tijd. Nieuwsgierig wilde hij weten wie beschikbaar was. Ik wees hem op Fernanda en Milou. "Milou ga ik nemen” zei ik “ik ook” reageerde Seqoya. Milou stond naar ons te kijken met haar grote bruine borsten. “Ga jij maar eerst” zei Seqoya. Maar ik klopte op de schouder van Seqoya en maakte hem duidelijk dat hij als eerste mocht kiezen. Dat maakte ik hem iets te duidelijk, want hij duwde mij weg en stond binnen een stap bij Milou die om een sleutel werd gestuurd. Milou kwam met de sleutel en gaf een teken aan Seqoya dat hij mee kon lopen. Nog voor Seqoya kon opstaan, duwde ik hem weg en pakte ik Milou beet. “Vergeet die man, ik ga mee” lichtte ik toe. Milou vond alles prima. Twee mannen op de kamer vond ze prima en ze trok mij mee de kamer op. Seqoya vond het ook allemaal prima. Ik vond het maar niets en ik dacht: “de humor in deze tent wordt mij veel te ruw”.
Ik moest mijn bakens maar verzetten. Die bakens zouden mij best wel eens bij Kitty kunnen brengen. Ze zag er geil uit. Mijn vorige sessie was niet echt goed, maar ook niet slecht. Misschien moest ik het gewoon weer eens proberen. Ook Tiga informeerde naar haar. Dat bracht mij even aan het twijfelen. Tiga verdween echter van het toneel zodat ik toch maar besloot Kitty te schaken. Ik liep naar de kleedkamer om mij te douchen en trof daar een naakte Tiga aan. Ik schrok wel even…………………………………………..
Tiga vroeg wat ik ging doen en ik knipoogde. “Met wie?” vroeg hij. “Met Kitty” antwoordde ik. “Shit” reageerde Tiga.
Kitty bracht mij naar een kamertje waar wij op het bed gingen liggen. Het begon best wel redelijk. Ze zoende in eerste instantie wat terughoudend en dat herinnerde ik mij nog van de vorige keer. Dat zoenen ging wel wat beter, dus dat gaf mij hoop. Na wat gekroel ging ik over tot het beffen, maar na een tijdje had ik wel door dat het haar allemaal weinig kon schelen. Ze vroeg mij ook om op te houden. Ze nam het heft over en begon mij te pijpen, waarbij ze haar handjes meer gebruikte dan haar mondje. Na 20 minuten stopte ze daar ook mee en ging naast mij liggen. Ze gaf niet echt de indruk dat ze nog verder wilde gaan. Ik stelde voor van de kamer te gaan en Kitty vond het prima. Ze vond wel dat ik de volgende keer meer tijd tussen 2 sessies moest laten zitten, zodat ik simpele en sneller kon klaar komen. Ik moest glimlachen en betaalde haar de noodzakelijke 50 euro. Ondertussen was Seqoya ook van de kamer gekomen. Hij glimlachte van oor tot oor. “ja, ja” zei ik “nu weten wij het wel” Seqoya riep mij bij zich en vertelde dat BbertB er ook aan kwam. “Geen wonder dat Kitty geen lust in sex had” dacht ik. Op dat moment kwam een breedlachende BbertB binnen lopen. “Ik dacht al, wat ruik ik toch?” riep ik, waarna wij elkaar de handen schudden. Met zijn drieeen liepen wij de barruimte in.
In de barruimte kwam Adriana bij ons staan. Weer lachte ze naar mij en ik zat maar na te denken waar ik haar van kende. Ook Seqoya leek haar te kennen en wel van PHG. Ineens ging een lichtje branden en ik wist weer dat ze het vriendinnetje was van een meisje die ik ken. Ik omhelsde haar hartstochtelijk en schudde haar in het rond. Ze ontworstelde zich uit mijn greep en ging achter de brede rug van Seqoya staan. Verbaast keek ik haar aan en vroeg: “wass hat er wass ich nicht habe?” “Er ist ruhig” antwoordde ze.
Ik stelde iedereen aan iedereen voor, zodat weer een hele roedel ijsberen elkaar kent. Ons gedrag daalde al snel tot een puberaal niveau van flauwe gore grappen, waarbij tieten en billen centraal stonden. Tijdens onze gesprekken zag ik die mooie Gloria zitten bij de speelautomaat. Naast haar zat haar vaste vriendinnetje met zwart haar. Ik loofde de kwaliteiten van Gloria, maar BbertB had meer interesse in het vriendinnetje. Ik ging maar eens vragen hoe ze heette en dat bleek Julia te zijn. Ik stond naast Gloria en vroeg haar, terwijl ik haar hand pakte en die door mijn haar liet gaan: “Do sweet to me. My friends will think I am super on the room.” Lachend kroelde Gloria door mijn haar.
De tijd tikte echter onverbiddelijk door en het werd tijd om te gaan. Samen met Seqoya besloot ik om te gaan. In de kleedkamer kwam Elisia om een pepermuntballetje vragen. Mijn doosje was echter leeg. Ik keek in mijn tas en zag dat ik nog een vol zakje pepermuntballetjes had. Ze gritste de hele zak uit mijn hand en zei: “danke” waarna ze verdween. Wie ook verdwenen waren de neven Seqoya en Ace2. Bij het uitchecken zagen wij ineens een nieuwe Braziliaanse lopen die naar de naam Paula leek te luisteren. Beiden omsingelden wij haar en Paula keek ons angstig aan. Helaas moesten wij haar laten gaan.
Seqoya en ik liepen naar buiten en sloegen elkaar op de schouder dat het een korte maar leuke avond was geweest. Wij liepen ieder naar onze auto en op de achtergrond kwam het melodramatische geluid van mijn mondharmonica al opzetten. Ik stapte in mijn auto en probeerde het ritme van het mondharmonicageluid op te pakken. Ineens stopte een auto naast mij. Het bleek Seqoya te zijn die mij nog een goede tip wilde geven. “Ja, ja” dacht ik “hij wil gewoon laten zien dat zijn auto groter is. Allemaal compensatiegedrag” Daarna reed hij door. Onderweg smsten wij nog veelvuldig over de leuke avond, waarbij hij schreef: “ik rijd 190 met 1 hand” “net als bij het aftrekken” reageerde ik. Maar dat was pas later. Eerst moest ik mijn auto nog starten en dat deed ik, zodat ik richting horizon wegreed onder de melodramatische klanken van mijn mondharmonica en ik neuriede: “I am a poor lonesome icebear, fucking far, far away from home…………………….”
bergm550
3 oktober 2010, 13:10
Het was een mooie dag.
MichelJ
3 oktober 2010, 19:02
Na 2,5 maand weer eens in GT. Op wat interieur-aanpassingen is alles nog hetzelfde. Ook 4 heinekes-ploegen zijn er weer. Verder niet veel soeps. Volgende keer zal weer 2,5 maand duren, dan moet ik de kerstboom weer afbreken
joop slim
3 oktober 2010, 19:04
Na 2,5 maand weer eens in GT. Op wat interieur-aanpassingen is alles nog hetzelfde. Ook 4 heinekes-ploegen zijn er weer. Verder niet veel soeps. Volgende keer zal weer 2,5 maand duren, dan moet ik de kerstboom weer afbreken
staat de kerstboom nu alweer klaar ? :eek:
MichelJ
3 oktober 2010, 19:11
Nee Joop Pinksteren is net voorbij, maar over 2,5 mnd staat die er wel
Van Dattum
3 oktober 2010, 21:21
Gisteren in GT geweest. Tegen eind van de middag was het nog niet veel soeps maar stilaan kwamen de nodige goede opties binnenwandelen. Dus het werd inderdaad:
Een mooie dag....
Onder andere gespot: Chantal (Dominicaans nieuw en mee gekamerd), Gulcan samen met een flink ploegje andere aantrekkelijke Turkse dames waarvan ik de namen niet ken, Jana (Pools/Duits), Lisa (Duits), Michaela/Romana (Roemeens) (ook mee gekamerd), Alexia (Roemeens), Casey (Ghana), Bianca (Polen), 2 nieuwe Braziliaansen, een klein blondje dat ik ook nog nooit eerder gespot had met een openhangend wit bloesje, Anna met brilletje (Roemeens), een nieuwe Bulgaarse met grote borsten, Sonja (Polen) en nog vele andere.
Cupido
3 oktober 2010, 23:25
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door aquarius
I don't think that it is Sandy.
A lady with this description told me that her name is Kim.
Best regards
aquarius
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cupido
Ja dat moet Sandy geweest zijn. Komt haast niet van de kamer af!!! Niet voor niets Miss ijsberenforum 2009 geworden!!!!
Het was inderdaad Sandy! Gisteren heb ik, vlak na haar binnenkomst, een praatje met haar kunnen maken, waarna de 'sleutel' vraag al snel kwam - dit keer echter van mij en niet van de DVP!
Op de kamer heb ik vervolgens een zeer goede sessie gehad, waarbij, toen ik na 20 minuten voldaan was, zij mij eraan herinnerde dat ik nog 10 minuten had, om vervolgens naast mij te komen liggen en nog wat te kletsen.
Wat een vrouw - zeer mooi én super service
Ja vertel mij wat over de dvp's in GT!!!!
papi
3 oktober 2010, 23:38
Grote klasse voor het fraaie proza van Ace2!!!
Door dit soort informatieve hoogstandjes krijgen we een goed beeld van GT (beetje ons kent ons als je er frequent komt en een gezellig weerzien met ijsbeervrinden:-). Ik ben er nog niet geweest, maar volgens mij moet ik het er maar eens op wagen. Ben wel onlangs in Dolce Vita geweest in Dusseldorf; best een leuke tent, veel lekkere DVP's. Ben benieuwd, ook een keer leuk om ervaringen uit te wisselen.
ijsbeer11
4 oktober 2010, 09:43
Zaterdag samen met El Conquistador en mijn jongere broertje (voor de eerste keer mee :freu:) naar de GT geweest, er was voldoende vrouwenaanbod maar er waren ook veel te veel beren met name 's avonds... Het eten was op een bepaald moment ook op... Hoewel GT altijd mijn favoriete tent was vond ik het zaterdag niet zo goed als altijd, maar dat ligt waarschijnlijk aan dat het zaterdag was...
Uiteindelijk toch goede sessies gehad met Galla (bulgaarse) en ene Roemeense die ik uit de Villa kende maar de naam niet weet, zwart haar, strak in een paardestaart, ze ziet er vrij arrogant uit maar is dit absoluut niet, zou fijn zijn als iemand me aan de naam kan helpen
Voorlopig even geen GT meer, en als ik weer ga is het op een doordeweekse dag of zondag
Groeten IJSBEER11
seqoya
4 oktober 2010, 11:23
Grote klasse voor het fraaie proza van Ace2!!!
Door dit soort informatieve hoogstandjes krijgen we een goed beeld van GT (beetje ons kent ons als je er frequent komt en een gezellig weerzien met ijsbeervrinden:-). Ik ben er nog niet geweest, maar volgens mij moet ik het er maar eens op wagen. Ben wel onlangs in Dolce Vita geweest in Dusseldorf; best een leuke tent, veel lekkere DVP's. Ben benieuwd, ook een keer leuk om ervaringen uit te wisselen.
Je moet zeker eens naar GT Papi !!
seqoya
4 oktober 2010, 11:24
QUOTE ACE: Ineens stopte een auto naast mij. Het bleek Seqoya te zijn die mij nog een goede tip wilde geven. “Ja, ja” dacht ik “hij wil gewoon laten zien dat zijn auto groter is. Allemaal compensatiegedrag”
Nee lieve neef dat was om je er op te wijzen dat je met je hoofd nog in een geile bui niet achteruit tegen die paal zou rijden !! Dat ik de grootste heb dat weten we al sinds we kleuter waren hahahahahahaha
SFL
4 oktober 2010, 11:28
Waar is die ene kerel gebleven die hier altijd zo mooi het lijstje van de aanwezige dames opsomt???
bergm550
4 oktober 2010, 14:57
Waar is die ene kerel gebleven die hier altijd zo mooi het lijstje van de aanwezige dames opsomt???
Haec58 is degene die altijd deze lijst maakt. Echter hij kan het alleen doen als hij in GT is geweest en ik heb hem al een tijdje niet gezien. De laatste keer dat ik hem zag, was 4 weken geleden.
TwistaS
4 oktober 2010, 15:14
Zaterdag samen met El Conquistador en mijn jongere broertje (voor de eerste keer mee :freu:) naar de GT geweest, er was voldoende vrouwenaanbod maar er waren ook veel te veel beren met name 's avonds... Het eten was op een bepaald moment ook op... Hoewel GT altijd mijn favoriete tent was vond ik het zaterdag niet zo goed als altijd, maar dat ligt waarschijnlijk aan dat het zaterdag was...
Uiteindelijk toch goede sessies gehad met Galla (bulgaarse) en ene Roemeense die ik uit de Villa kende maar de naam niet weet, zwart haar, strak in een paardestaart, ze ziet er vrij arrogant uit maar is dit absoluut niet, zou fijn zijn als iemand me aan de naam kan helpen
Voorlopig even geen GT meer, en als ik weer ga is het op een doordeweekse dag of zondag
Groeten IJSBEER11
Ik vond het ook gezellig dat jij er was jonge..
MichelJ
4 oktober 2010, 18:54
Zaterdagavond zag ik op het weerbericht dat er een prachtige na-zomerdag voor de deur stond, een ideale dag om na 2,5 maand weer eens GT te bezoeken, wat vroeger toch mijn cluppie was. Inmiddels heb ik mijn stekje gevonden in LR, maar ik hoorde de laatste weken goede berichten over GT, er zouden een aantal Roemeense mode-poppetjes rondlopen, het interieur zou veranderd zijn en ik zag Boy69 regelmatig aangemeld staan op MP. Als hij i.p.v. LR naar GT gaat moest daar voor MJ ook wel iets te snoepen zijn ;).
Tegen een uur of half 4 aangekomen, na even in de file gestaan te hebben, en zoals altijd zie je direct een aantal bekenden in GT. Het interieur was inderdaad wat aangepast, veel goudkleurig (of ik dat nou mooi moet vinden :rolleyes:) en een danspaal, waar je heerlijk tegenaan kunt hangen :biggrin:. Verder waren er uiteraard verschillende Heinekes-brigades en wat nieuwe meiden die ik nog niet eerder gezien had. Eerst met een paar bekende ijsberen vooraan bij de danspaal wat gehangen, achter mij zat een niet onaantrekkelijke meid achter de speelautomaat. Toen we probeerde een oorbel van mij te jatten wist ik direct dat het een Roemeense moest zijn :biggrin:, later bleek het om Anita te gaan. Een mooi meisje, maar 3x vragen om mee naar de kamer te gaan, zonder dat ze wat anders zinnigs gezegd had...tsja... Als ze het anders had aangepakt had er misschien wel een kamerbezoekje in gezeten.
Klokslag half zes zijn alle ijsberen ineens uitgehongerd en staan ze rijen dik voor het eten te wachten. Ik zit wat met mijn telefoon te spelen en bedenk me ineens dat ik een voor mij bekende Roemeense niet gezien had, dus besloot haar ff een smsje te sturen of ze nog naar GT zou komen of dat ze er al was. Op het moment van versturen van de sms zie ik dat het naar een verkeerde ontvanger gaat :hammer:, gelukkig zonder ernstige gevolgen ;). Ze belt me op maar een andere ijsbeer pakt mijn telefoon en neemt op :mad_6:. Even later bel ik haar terug en ze zegt dat ze met een paar minuten in GT is. Na wat gesnorkel in de whirlpool bleek inderdaad dat ze gearriveerd was en we zijn ergens op een bankje gaan zitten om bij te praten. Van een kamerbezoek zou het ook met haar niet komen, vanwege bepaalde redenen die eigenlijk niets met haar te maken hebben :rolleyes:.
Ondanks dat er een aantal bekende ijsberen zijn en veel bekende gezichten van dames kan ik me draai nog steeds niet vinden in GT, zoals eigenlijk al het hele jaar :confused:. Ik wilde eigenlijk op tijd weer richting huis vertrekken, maar mijn prive-taxi-chauffeur had nog wat werk te doen, dus toch maar eens rondkijken of er iets voor MJ rondliep. Ik zal een Bulgaarse en 2 Tsjechisch die ik herkende uit LR, maar ja...verkeerde nationaliteit, verkeerde kleur haar...nee zij maakten geen kans. Tijdens pizza-time ging ik aan de bar zitten, zodat ik alles goed kon overzien en een paar meter verderop zat een Roemeense, die ik ook herkende uit LR, een heel mooi, rustig meisje, geen jagertje. Ze lacht naar me en geeft een knipoog, ik lach terug en een paar tellen later staat ze naast me...Lori....een prachtig naturel meisje, zonder tattoos, zonder siliconen, zonder piercings....een echt MJ-meisje dus :). Ik vraag haar om samen ergens op een bankje te gaan zitten. Lori is een echt giechelbekje, hele leuke meid in de omgang. Na een tijdje vraag ik haar om een sleutel te halen en we verdwijnen voor een uurtje naar 1 van de blokhutten. Haar service is erg goed en ze heeft een prachtige body :luvlove:. Ondanks dat ik het niet echt naar mijn zin had in GT is Lori toch een goede reden om daar terug te gaan.
Aangezien mijn taxi-chauffeer nog druk was besloot ik nog een duik in de whirlpool te nemen. Aan het einde van de avond rijden we weer richting Nederland. Ook na 2,5 maand afwezigheid kon GT me helaas niet bekoren, maar Lori heeft mijn avond toch goedgemaakt. Jammer dat ze weg is uit LR, maar nu heb ik wel een reden om toch weer een keer langs GT te wippen....
MJ
Boy69
5 oktober 2010, 09:00
ik zag Boy69 regelmatig aangemeld staan op MP. Als hij i.p.v. LR naar GT gaat moest daar voor MJ ook wel iets te snoepen zijn ;).
En dat klopt: Lori, zoals blijkt een typisch MJ-meisje (ik heb je reeds in haar LR-tijd op haar gewezen)
Ik zal een Bulgaarse en 2 Tsjechisch die ik herkende uit LR
Het valt mij sowieso op dat er erg veel meiden werken die voorheen in LR gewerkt hebben.
Is LR een "opleidingscentrum" voor GT ??
Jammer dat ze (Lori) weg is uit LR, maar nu heb ik wel een reden om toch weer een keer langs GT te wippen
Ik ben het uiteraard volledig met je eens
Ook ik had haar liever in LR gezien, maar zolang ze in GT blijft zal ik ze daar blijven opzoeken.
ijsbeer11
5 oktober 2010, 10:52
Ik vond het ook gezellig dat jij er was jonge..
Sorry Twistas, hoe kan ik jou nu vergeten in mijn verslag..
Beren, ook Twistas was erbij, zoals altijd moest hij weer zijn vliegenmepper meenemen om al die mooie vrouwen van zich af te slaan, bij de pizza hoefden hij niet in de rij te staan, en bij de lockers zag ik de Roemeense Anita hem 100 euro geven voor een uur, Twistas is dus een 100-euro beertje maarja wat wil je met zo'n uiterlijk en performance
Zelfs toen ik aan het einde van de dag de auto wilden halen, stond deze al recht voor de ingang...?
Twistas, bedankt dat we samen met jou naar de Golden Time mochten
De Golden Time mag in zijn nopjes zijn met zo'n geweldige ijsbeer :freu:
MichelJ
6 oktober 2010, 17:28
Het Kerstfeest in GT zal dit jaar op maandag 13 december zijn.
timjava
6 oktober 2010, 17:37
Het Kerstfeest in GT zal dit jaar op maandag 13 december zijn.
Wie moet dit jaar de ezel zijn!
http://www.youtube.com/watch?v=3RAwt6wgW3Y
bergm550
7 oktober 2010, 12:32
Geachte Bordeelgangers,
Ik wilde U vergewissen van het feit dat het gister een goede dag was in Golden Time. Ik heb deze week vakantie en kon derhalve eens een bezoek aandoen op woensdag. Ik was met een vriend meegereden. Onderweg op de A9 nog even wat langzaam rijdend verkeer gehad, maar daarna reed het goed door op de A2. Wat is dat een mooie weg geworden! Vijf banen met ook nog een spitsstrook, dus zes in totaal.
Om 11:45 uur waren we aangekomen bij Golden Time. Bij aankomst waren er zo'n 20-30 vrouwen, maar vanaf 16:00 uur steeg dit aantal naar 60 vrouwen. Het was aangenaam en niet al te druk. Doordeweeks bevalt ook erg goed, maar helaas woon ik 220 km te ver en kan daarom alleen op zaterdag, omdat ik van maandag tot vrijdag werk.
Na het douchen heb ik van het ontbijt genoten; een warm broodje met ham, espresso en een cola. Normaal gesproken ga ik altijd meteen naar de kamer, want dan is de druk van de ketel en dan houd ik het veel langer vol tot de tweede keer. Maar dit keer wilde ik nog even wachten totdat Elisabeth zou arriveren.
Dus heb ik als eerste even de sauna en het bubbelbad bezocht. In het bubbelbad zaten twee vriendelijke landgenoten, alleen wat ik nooit begrijp is waarom bepaalde mensen met een bierfles in het bubbelbad zitten. Onthoud: glas hoort niet in het bubbelbad thuis, als je het laat vallen, sta je met je voeten in het glas. Daarna ben ik even naar de bar gelopen om een cola te bestellen. De Souza was er ook en had al weer 10 bier achter de kiezen en het was nog niet eens 16:00 uur. Het is een vriendelijke gozer, maar ik heb hem volgens mij nog nooit nuchter getroffen. Nog even een praatje gemaakt en hij vond dit een klasse nummer:
Faithless - Insomnia
http://www.youtube.com/watch?v=xKdm2ymuvqQ
Rond 18:00 uur was het tijd om goddelijk te eten. Er waren noodles met een lekkere ketjapsaus en varkensvlees met een hete tomatensaus. Daarna heb ik nog even buiten gelegen, want het was niet koud, zo'n 18 graden. Voor de afwisseling ben ik daarna nog een keer met Elisabeth op de kamer gegaan.
De dag was voorbij gevlogen. Voordat we het wisten, was het alweer 21:00 uur en was het tijd om naar huis te gaan, want we moesten nog 220 km terugrijden. Onderweg nog een enorme vertraging gehad, daar er een ongeluk met een vrachtwagen was gebeurd op de A67, waardoor onze helft ook was afgesloten door de brandweerwagens. We stonden vooraan in de file, dus we konden het wrak zien en hoe de hulpbroeders en brandweer probeerden de chauffeur uit de cabine te krijgen. Ik geloof dat hij het gelukkig heeft overleefd met buik- en beenletsel.
We waren maar uitgestapt uit de auto en hebben nog een praatje gemaakt met andere automobilisten en zijn ook nog even naar de plek van het ongeluk gelopen. Het was echt een zwaar ongeluk, de kabine was helemaal in elkaar gedrukt. Rond 23:30 uur werd onze weghelft weer geopend en konden we weer verder, maar we zouden pas om 01:30 uur weer thuis zijn.
Onderweg was het heerlijk rustig op de A2. We hadden de vijf banen voor onszelf. Wat is het toch een mooie nieuwe weg geworden! Heel mooi en egaal asfalt en die mooie oranje lampen zover als het oog kan zien. De radio aan en alles wordt nog mooier als dit nummer draait op de achtergrond:
Genesis - Invisible Touch
http://www.youtube.com/watch?gl=NL&v=pN60DR5GQpg
Of dit nummer:
Talk Talk - It's My Life
http://www.youtube.com/watch?v=fntl0mK3fzY&ob=av2e
Kortom, het was weer een mooie dag. Tot de volgende keer.
Bergm550
Ace2
7 oktober 2010, 13:16
Live from GT:
ik ben net gearriveerd net als Jack42 en Chrystelle en haar nieuwe Karina vriendin, lin, Milou, meylin nieuwe thaise Mee, Lisa, maggy lulu Ela lovely, ely, anastasia, Kelly, susie, ely, isa (2x) Kitty Karina monica Magdalena Maya en nog meer. Het is niet druk met beren maar het strot gestaag binnen. Voldoende vrouwen, voor ieder wat wils. De vrouwtjes zijn wel onrustig. Ze zullen wel het gerucht hebben opgevangen dat Seqoya onderweg is.
seqoya
7 oktober 2010, 13:42
En is die nieuwe lekkere braziliaanse er ook ??
lustman
7 oktober 2010, 15:01
Dat zouden jou twee spionnen die op het andere forum zitten toch moeten weten. :rolleyes:
Ace2
7 oktober 2010, 15:05
Live from GT:
gespot: Tanya(2x), latitia, Denise Laura Cora rafaella. Ik heb een heerlijke sessie met Chrystelle achter de rug die eindigde met een FT en een lekkere massage . In de tent ligt een beer te pitten onder een deken. In de kleedkamer ben ik aangerand door rafaella en latitia. ze hadden het over een grootje maar dat begreep ik niet helemaal. Gelukkig ga ik mij bekeren tot het moslimgeloof en mag ik meerdere vrouwen tegelijkertijd hebben. Meylin vindt mij stout. Mijn vriendinnetje ligt ziek thuis en ik zit in GT te rotzooien. Wij liggen dan toch allebei in bed. Terwijl in de
barruimte de beatmuziek galmt wordt in de tent jazzmuziek gespeeld.
Ace2
7 oktober 2010, 15:07
En is die nieuwe lekkere braziliaanse er ook ??
Nog niet gezien. Wel de nieuwe braziliaansen Rafaella en Latitia. Die zien er super geil uit.
ijsbeer11
7 oktober 2010, 15:27
Segoya,
Waarschijnlijk bedoel je Fernanda die er sinds kort is, werkte hiervoor in de Villa
Heb haar daar een keer gepompt maar vond er niet veel aan, misschien lag het aan mij want de klik was ook niet echt heel erg groot
Ace2
7 oktober 2010, 15:32
Live from GT:
gespot: Sandra Ramona Larissa
Milou loopt met haar grote wiebelende tieten op en neer met klanten. Als ik die mooie bruine billen voorbij zie waggelen krijg ik spontaan een stijve. Net als de 3 thaisen, Mee, Meylin en Lulu mij pakten. Ze streelden alles wat los en vast zat. Lulu wreef over min piemel en er verscheen zo waar een bobbel tot grote hilariteit van de Thaise kolonie.
Ace2
7 oktober 2010, 15:35
Segoya,
Waarschijnlijk bedoel je Fernanda die er sinds kort is, werkte hiervoor in de Villa
Heb haar daar een keer gepompt maar vond er niet veel aan, misschien lag het aan mij want de klik was ook niet echt heel erg groot
Seqoya bedoelt Paula maar die is er niet, net als Fernanda. Ik vond die laatste trouwens wel goed. Ze mag wel wat meer zoenen maar dat komt nog wel. Voor de rest beviel ze prima.
seqoya
7 oktober 2010, 16:19
Ben bijna bij venlo neef
Ace2
7 oktober 2010, 16:23
Live from GT:
gespot: zoey Lorena Chantal uit de dom repliek (nieuw en super geil en strak) Lana Michelle Andrea roxy Anja
Milou wacht op Seqoya. Nina komt voorbij lopen. Nog geen
wachttijden. Verder nog gespot: Nathalie rocarda Alexia roxanna
naughtyboy
7 oktober 2010, 16:30
Is Sandy (Miss IBF 2009) ook aanwezig?
Ace2
7 oktober 2010, 17:57
Live from GT:
gespot: Sonja Stella jasmina . Rafalla heeft mij een goede sessie gegeven. Ik zit nu met Seqoya en Jack42 te praten. Ik werd besprongen door Sonja en haar nagels staan nu in mijn rug. Ik heb Jack42 naar Chantal gesleurd maar hij vond haar maar niets. Hij was net op tijd weg want ze had net een lustpil op. Ze wilde zelfs met Jack42 naar de kamer. Het is niet heel druk met mannen en er zijn geen wachttijden. Het niveau van de gesprekken neemt toe . Seqoya heeft het over memmen, lullen en anale sex. Ik heb het over de politieke situatie in Nederland. Paula uit Brazilie komt net binnen. Seqoya en ik beginnen te stuiteren. Seqoya is is Milou al vergeten. Heidi is er ook.
Ace2
7 oktober 2010, 17:58
Nog niet gezien. Ik ben er trouwens wel.
MichelJ
7 oktober 2010, 18:10
Ik ben er trouwens wel.
Ik geloof je.
Ace2
7 oktober 2010, 18:12
Live from GT:
kiara en adrina gespot. Kiara is half Braziliaans en spreekt Nederlands. Ze vindt Seqoya knapper dan mij en zal dus niet in mijn verhaaltje voorkomen. seqoya begint over een vergelijking tussen een Golf en een Mini en ik haak af. Jack42 loopt onrustigrond en zal wel snel een onschuldig meisje bespringen. De films in de kino zijn schokkend en ik probeer menig teer zieltje te behoeden voor zoveel viezigheid maar het mag niet baten. Maggy sleurt een beer in de kino en loopt iedereen omver die in de weg staat. Dat zijn onder andere mijn voeten, nu met naaldhakafdruk.
ijsbeer11
7 oktober 2010, 18:22
En Ace2 heb je nog aan mij gedacht?
Je weet wel:freu:
Ace2
7 oktober 2010, 18:47
Live from GT:
de stemming komt er goed in. Dansende vrouwen op harde beatmuziek. Er is een vrouwenoverschot en geen wachttijden. Strakke Chantal staat rond de aal te dansen en Kiara een beer staat te bekken. Seqoya is op de kamer met een Nraziliaanse maar het is onduidelijk welke. Ik sprak net een nieuw roodharig meisje aan die Anita blijkt te heten. Paula ligt met een man de bank te kroelen en Sonja brengt een pieltje tot oorlogsdterkte. Wil ik dit wel zien? Milou zoekt Seqoya en ik weet uiteraard van niets. Jack42 gaat straks naar LR naar NikXXX en Romina. Ramona vindt dat maar niets. De Roemeentjes scanderen: "we want MichelJ we want MichelJ" ik scandeer: "en ik dan en ik dan en ik dan?" Milou klaagt maar waar Seqoya blijft en ze is nog wel speciaal voor hem gekomen.
Rene de Beer
7 oktober 2010, 19:12
Die Anita vond ik ui-ter-ma-te prettig, pakweg anderhalve week geleden!
Ace2
7 oktober 2010, 19:46
Live from GT:
samen met Michelle kijk ik naar een indrukwekkende paaldansact van Alexia. Zonder dollen is dat erg mooi om te zien. Seqoya is verdwenen net als Milou. Ik denk dat Seqoya niet eens tijd heeft gehad om zich te douchen. Milou was hongerig. Het is gezellig met mijn vriend Jack42 die hier blijft om mj gezeldschap te houden. Waar zie je dat nog? Mee is best populair gezien de kamergangen. Ik zie dat een viezerik een Thais triootje wil. Dat wil ik ook wel maar ik hoor de eerste klanken van een mondharmonica ..............................
naughtyboy
7 oktober 2010, 21:16
Nog niet gezien. Ik ben er trouwens wel.
Tja jammer,was van plan toch ook nog ff naar Gt te komen maar weer niet gelukt ivm werk. Ach ja kan mijn ijsberenvel nog aan de kapstok blijven hangen. En jullie hebben dus goede tijden beleefd :freu:
adje10
8 oktober 2010, 12:56
Live from GT:
samen met Michelle kijk ik naar een indrukwekkende paaldansact van Alexia. Zonder dollen is dat erg mooi om te zien. Seqoya is verdwenen net als Milou. Ik denk dat Seqoya niet eens tijd heeft gehad om zich te douchen. Milou was hongerig. Het is gezellig met mijn vriend Jack42 die hier blijft om mj gezeldschap te houden. Waar zie je dat nog? Mee is best populair gezien de kamergangen. Ik zie dat een viezerik een Thais triootje wil. Dat wil ik ook wel maar ik hoor de eerste klanken van een mondharmonica ..............................
beste ACE2, is dat de duitse michelle?
Ace2
8 oktober 2010, 18:50
beste ACE2, is dat de duitse michelle?
Nee de Poolse Nicolle/Michelle
Ace2
8 oktober 2010, 18:52
En Ace2 heb je nog aan mij gedacht?
Je weet wel:freu:
Toen ik door GT liep, besprongen door vele lustige mooie naakte vrouwen dacht ik aan niets anders. :rolleyes:
Ace2
8 oktober 2010, 18:54
Middels dit stukje wil ik ook een speciaal woord van dank richten aan Jack42 die de hele middag en avond mij heeft voorzien van namen. Zo had ik tijd voor andere zaken. Ik heb dan ook Sandy niet gezien en ik denk ook niet dat ze er was, maar Jack42 meende haar toch aan het begin van de middag te hebben gezien.
Jansen
8 oktober 2010, 19:04
Middels dit stukje wil ik ook een speciaal woord van dank richten aan Jack42 die de hele middag en avond mij heeft voorzien van namen. Zo had ik tijd voor andere zaken. Ik heb dan ook Sandy niet gezien en ik denk ook niet dat ze er was, maar Jack42 meende haar toch aan het begin van de middag te hebben gezien.
Sandy kwam vroeger rond 16.00 u maar sinds ze haar knappe blonde vriendin meeneemt is ze er al rond 12.00 u en gaat ze met een buidel geld vaak weer alleen naar huis rond 17.00 u. ;);)
naughtyboy
8 oktober 2010, 19:06
Hey Ace,
dat Sandy er niet was en JIJ wel had je mij al laten weten maar ja helaas kon ik uiteindelijk toch niet naar Gt komen zelfs niet voor JOU poor lonesome.......
Misschien volgende keer weer dat ik wel in de gelegenheid ben, jou en de
anderen wens ik in ieder geval veel plezier met de DVP's
RAUL7
8 oktober 2010, 19:40
Sandy kwam vroeger rond 16.00 u maar sinds ze haar knappe blonde vriendin meeneemt is ze er al rond 12.00 u en gaat ze met een buidel geld vaak weer alleen naar huis rond 17.00 u. ;);)
Misschien had ze Jansen zien aankomen en is ze snel naar huis vertrokken! :smile2:
Jansen
8 oktober 2010, 19:47
Misschien had ze Jansen zien aankomen en is ze snel naar huis vertrokken! :smile2:
Ja ze was bang dat ik haar zo zou uithonen dat er meteen weer een nieuwe binnenband in zou moeten :freu:
Big30
9 oktober 2010, 14:09
Ik heb alle herhaalde vragen van Koepie+ over Nathalie en de discussie die hierop volgde verplaatst.
@Koepie+: recensies over een dame OK maar steeds maar tot in den treure dezelfde vraag herhalen das wat te veel van het goede.
Je hebt deze vraag nu al tientallen malen gesteld. Wil je weten of deze dame er is, lees dit forum of bel GT.
Big30
RAUL7
9 oktober 2010, 14:16
Ja ze was bang dat ik haar zo zou uithonen dat er meteen weer een nieuwe binnenband in zou moeten :freu:
Tja, deze uitspraak versta ik niet! :confused:
Moet je de cilinder van uwe bromfiets uithonen (http://www.scooter-freaks.nl/forum/showthread.php?t=355588), en is de binnenband van uw brommer ook kapot? :smile2:
MichelJ
9 oktober 2010, 14:19
Moet je de cilinder van uwe bromfiets uithonen (http://www.scooter-freaks.nl/forum/showthread.php?t=355588)
Misschien ook iets voor mij brommert? Dan ben ik sneller klaar met folders gooien en kan ik eerder naar de Roemeentjes...
Ace2
10 oktober 2010, 07:32
Deze week was ik weer eens aan het lummelen. Daarbij hoort ook dat je contact onderhoudt met je familie en zelfs met je kleine neefjes. Je weet wel van die betweterige etterbakjes die je de hele tijd lastig vallen met dingen waar ze nog eigenlijk te jong voor zijn. Zo belde Seqoya mij. Die wist te vertellen dat hij telefonisch werd lastig gevallen door dames. “Ze willen mij” riep hij “Ze willen mij ontmoeten. Ze willen sex. Ze willen mijn piemel” en weet ik veel wat ze allemaal wilden. “Weet je zeker dat die smsjes niet voor mij zijn bedoeld?” vroeg ik. Lachend legde seqoya mij uit dat ze allemaal begonnen met “Liefste Seqoya” “Dat lijkt niet echt op Ace2” lichtte hij toe. “Nou dat Seqoya niet, nee, maar dat liefste toch weer wel?” antwoordde ik. Maar langzaam maar zeker werd het mij duidelijk. Ben je even een paar dagen niet in GT, gaan die grietjes allemaal rare dingen doen. Ik besloot er maar gelijk korte metten mee te maken en orde op zaken te stellen. Mijn grootvader op de grote vaart riep altijd dat je wijven gelijk bij de strot moest pakken als ze raar gingen doen, waarna mijn oma hem een trap tussen zijn benen gaf. Ik besloot, bij wijze van uitzondering, maar eens naar mijn grootvader te luisteren (en mijn oma te ontwijken) en ik stapte in mijn auto die ik donderdag 7 oktober plakgas richting GT liet rijden. “Ik kom ook, ik kom ook” hoorde ik Seqoya nog roepen. Alsof mij dat interesseerde. Ik had gepland om rond 14.00u aanwezig te zijn en er waren tijden, toen iedereen mij nog een sukkeltje vond, dat ik dan tegen 15.00u aan kwam. Nu was ik echter niet om te genieten en ik stond er strak en scherp in. Om 12.45u scheurde ik met piepende banden de Heidweg in. Het is dat GT daar stond, anders had ik echt niet geremd voor die lastige omaatjes en opaatjes die in de weg liepen bij de bouwmarkt. “Sodemieter op” bromde ik “als ik bouwmaterialen nodig heb, loop ik jullie toch ook niet voor de voeten” Met een flinke pas liep ik naar de ingang van GT en duwde de Oostblokse Jeromeke opzij, die nog iets riep dat op de parkeerplaats van GT nog voldoende ruimte was. “Dat maak ik altijd nog wel zelf uit” gromde ik, waarna ik het traliewerk open rukte. Ik sloeg met mijn vuist op de balie en liet het getril even tot de thekefrau doordringen. De laatste keer dat ik zo GT binnen kwam, bleek ik een uur later tot Thor die Nordmann te zijn gedoopt (ja, in die richting gaat dit verhaaltje). Dat beloofde veel goeds voor vandaag. In de barruimte zag ik Jack42 al verveeld aan de bar hangen. “Die moet mij al helemaal niet lastig vallen” dacht ik.
Ik kreeg mijn badjas met bijpassend sleuteltje en ik stapte over de drempel van de kleedkamer. Ineens voelde ik een pijnscheut door mijn lichaam gaan en ik viel op mijn knieeen, waarna ik mijn armen ten hemel sloeg en luid gromde: “Ggggggggggggrrrrrrrrrrrrr” Het blijft lastig die transformatie tot ijsbeer.
Ik wilde net mijn (uiteraard gescheurde) kostuum uittrekken toen Jack42 mij, zonder iets te zeggen, voorbij liep. “He, dat van dat niet lastig vallen was maar een grapje” riep ik hem na, waarna hij zich omdraaide: “Heeeee Acieeeeeee” riep hij lachend en wij schudden elkaar de hand.
Daarna ging ik mij douchen, waarbij ik extra aandacht aan mijn handen besteedde. 10 minuten later kwam ik met natte haartjes de barruimte binnen, waar het rustig was. Was ik nu zo vroeg? Of was het echt rustig? Ik zette mij bij Jack42 op een krukje en bestelde een cappuccino. “Chrystelle is er ook” fluisterde Jack42. Ik keek naar de ingang en zag een zwarte parel binnen komen. Verveeld liep ze naar een krukje waar ze naast ging staan. Lachend keek ik haar aan en ineens zag ze mijn stralende gezicht. Ze spreidde haar armen, al waar ik al snel in sprong. Ik kreeg een spontane tongzoen en ik pakte haar mooie ronde zwarte billen vast. Dat was voldoende om de boel hard te krijgen en dat voelde ze, waarna ze een gilletje kierde. Ze zag er goed uit. Enkele weken van afwezigheid hadden haar goed gedaan. De laatste keer dat ik haar had gezien was haar gezicht wat grauw en dof geworden. Nu straalde haar donkere huid helemaal. Ik vertelde het haar en zij beaamde het. Chrystele praat altijd in een mengeling van spaans en engels en soms kan ik het maar moeilijk volgen. Waar is Huurling1 als je hem nodig hebt? Ineens hoorde ik haar over haar vakantie vertellen waarbij er iets was met een kino. “The kinooooooo” brulde ik en ik pakte haar op en sleepte haar aan haar benen tillend mee de barruimte uit, terwijl zij riep: “Yes, yes, yes” Ik vond het eerlijk gezegd nog net iets te vroeg en ik bracht haar weer terug naar haar krukje. Ik gaf haar nog een zoen en zag vanuit mijn ooghoeken Jack42 kwijlend kijken. Ik riep nog dat hij de andere kant moest uitkijken, maar ik geloof niet dat het echt aan kwam.
Ik was al tot de conclusie gekomen dat het vandaag Chrystelle zou worden. Maar ik was ook tot de conclusie gekomen dat ik eerst wat wilde eten. Dat waren wel erg veel conclusies op hetzelfde moment. Ik ging mijn broodje pakken en naast Jack42 at ik die op. Onderwijl begon ik met mijn live-verslag, geholpen door de namenkenner Jack42. Ik moest al snel met lede ogen toezien dat Chrystelle door een viezerik werd gekaapt, maar dat gaf mij de ruimte om mijn live-verslag rustig af te ronden.
Chrystelle had niet veel tijd nodig voor haar klant, want binnen een half uurtje stond ze weer voor mij. Zonder te vragen ging ze op het krukje naast mij zitten en legde haar hoofd tegen mijn schouder aan. Ze omarmde mij en liet mij verder met rust. Ze zou waarschijnlijk net zo lang blijven zitten tot ik haar zou uitnodigen voor een kamerbezoek. Dat duurde niet lang en al snel lagen wij te rollenbollen in een tuinhuisje. Chrystelle en ik zijn, hoe voorspelbaar ook, ondertussen een goed ingespeeld team en dat lieten wij wederom merken. Het was een uurtje lekkere sex met een daverend hoogtepunt. Na mijn FT kreeg ik een heerlijke massage, waarbij ik wegdoezelde. Wellicht dat ik even in slaap viel, maar ineens schrok ik wakker en bedacht mij ineens dat ik mijn autolichten aan had laten staan. Vanwege de mist onderweg had ik mijn lichten handmatig aangezet en sinds ik een nieuwe auto heb, ben ik nog niet gewend aan het nieuwe (zachte) alarm. Het was mij al 2x eerder overkomen dat ik mijn,lichten aan had laten staan. Ik verontschuldigde mij bij Chrystelle en wij verlieten snel de kamer. Eerst betaalde ik Chrystelle, waarna ik mij half aan kleedde en naar buiten wilde gaan. Ik werd tegen gehouden door de thekefrau die mijn sleuteltje wilde hebben. In mijn beste Duits legde ik uit dat ik zo weer terug zou zijn. Met handen en voeten kreeg ik het uitgelegd en ik rende zo snel mijn kleine beentjes mij konden dragen naar mijn auto. Uiteraard stonden de lichten gewoon uit en gerustgesteld liep ik terug.
Na deze paniek kwam ik de barruimte weer in en Chrystelle rende gelijk naar mij toe met een vragend gezicht. Ik vertelde haar dat ik half naakt (ach, ik overdrijf soms een beetje) naar buiten was gerend, waarbij ik zei: “…….and all kind of girls run after me” Chrystelle schudde van “nee”, waarop ik beledigd reageerde: “Is my body not good enough that girls run after me?” “No” verweerde Chrystelle zich “I do not want that other girls touche your body” “Let jij vandaag dan maar eens op” dacht ik.
Ik had ondertussen ook Meylin gezien, die naast een “nieuwe” Thaise stond. Het werd eens tijd dat ik werd voorgesteld en ik liep op Meylin af die met de rug naar mij toestond. Mee, de nieuwe Thaise, zag mij aan komen lopen, maar was zich van geen kwaad bewust. Tot ………………………tot, ik Meylin stevig beet pakte (Mee slaakte een gilletje) en haar een zoen in haar nek gaf en haar begroette: “Hi, schone schwester” Ik kreeg een familiaire zoen terug. Ik werd voorgesteld aan Mee, die ineens door kreeg met wie ze te maken had (the guy who is easy to get for Thai girls, no good brain, a lot of money). Ondanks mijn Thaise voorkeur begonnen mijn hormonen nog niet op hol te slaan. Was het vanwege het verbod? Was het omdat ik net van de kamer kwam? Was het dat er allemaal nieuwe lekkere latina’s rond liepen? Het waren voor mij iets teveel vragen.
Meylin had zin om te werken (en dat zou te merken zijn, want ze zou het druk krijgen). “Fang eine kunde fur mich ab” beval ze mij. “Mit eine schone korpe und grosse muskulare?” vroeg ik voor de zekerheid “Nein” antwoordde Meylin “mit viele euros”. Op dat moment kwam Jack42 erbij staan, het oude liefdeskoppel van weleer was daarmee herenigd, en ik sloeg mijn arm om hem heen. “Nein nicht die” mopperde Meylin “die Jack42 kann ichselb abfangen.” Nu Jack42 in gesprek raakte met Meylin keek ik naar Mee en Maggy die in gesprek waren. Zonder iets te vragen pakte ik de hand van Mee en gaf die een zoen: “Schone Thailanderinnen machen mir heiss un geil” waarop Mee begon te stotteren en angstig rond te kijken. Maggy en Lulu stonden ineens bij mij en zeiden likkenbarend in koor, terwijl ze mij betasten (en dan nog wel een erg intiem gedeelte): “Wass sagst du uber uns?” Ik zette een stap terug en zag dat Meylin op de schoot van Jack42 was gaan zitten. Ineens spreidde ze haar benen en riep: “Sandwich” Dat liet ik mij niet nog een tweede keer zetten en ik sprong erop.
Ik had echter nog meer belangrijke dingen te doen. Ik ging eens rond lopen en ik net toen ik bij de toilet bij de balie kwam ging die open en stapte Kitty eruit. Ze groette mij vriendelijk en zonder iets te vragen pakte ik haar op en sleurde haar terug de toilet in, waarna ik de deur sloot. “Hier?” vroeg ze, en ik trok mijn badjas open. Kitty begon te lachen en greep in mijn ballen: “OK”. Voor mij was het echter maar een dolletje en ik opende de deur weer. Ik hoorde Kitty nog zeggen: “schade” En zo kwam ik bij de kino, waar het redelijk druk was. Er werd een pornofilm gespeeld waarin een klein blond meisje een gigantische negerlul bereed. Het was pijnlijk om aan te zien. Ik draaide mij om en ik hield Claudia tegen. “Dass ist nicht gut fur netter madchen” waarschuwde ik haar. Blijkbaar is mijn Duits toch niet zo goed als ik denk, want Claudia versnelde alleen maar haar pas. Ik liep nog wel achter haar aan, maar ze had al weer een ijsbeer bij zijn ballen. Ik draaide mij om en werd ondersteboven gelopen door Maggy die aan haar hand een ijsbeer de kino binnen trok.
Ik ging weer eens in de barruimte kijken en stelde vast dat het niet zo heel druk was. De barruimte was wel goed gevuld met ijsberen, maar ik had het toch wel eens drukker gezien. Het vrouwenaantal was meer dan goed te noemen.
Tussen al dat geweld werd ik door Seqoya op de hoogte gehouden dat hij zo zou komen, zo vertrok, was vertrokken en onderweg was. Wie ik ook zag, was de “Surinaamse” schoonheid Milou. Met haar strakke donkere lijfje en grote tieten denderde ze naakt door de barruimte om telkens een onschuldig ijsbeertje te grazen nemen. Haar “Limburgse” accent, dat meer lijkt op dat van een Francaise die Nederlands probeert te spreken (wat ze trouwens goed doet), maakt het wel gemakkelijk om te communiceren. “Hij komt er zo aan hoor” vertelde ik haar “dat weet ik toch skatje” reageerde ze. Ik maakte haar duidelijk dat Seqoya in aantocht was, maar dat ze wel even geduld moest hebben. “Hij laat vrouwen altijd wachten” vervolgde ik “toen God, onze Heer, de sociale vaardigheden in onze familie uitdeelde stond ik vooraan en achteraan in de rij van bastaards en zo stond mijn kleine neefje” Lachend pakte Milou mijn arm: “Aaahhhhh, dat is niet waaaaaaaarrrrrrrrr” Ik knipoogde en vervolgde: “Niet zeggen dat ik dat heb gezegd he. Tegen hem zeg ik altijd dat hij best sympathiek is. Maar wij weten beter.” Daarna vervolgde ik mijn weg, die werd versperd door Ely: “Ha, die Hercules” Trots liet ik mijn spierballen zien “Wann kann ich die muskulare sehen?” vroeg Ely “Wass denkst du dass ich jetzt mache” reageerde ik verbaasd, waarna ik omver geduwd werd door Ely.
Ietswat verveeld kwam ik in de kleedkamer terecht, al waar ik 2 schoonheden aantrof. Ze bleken 2 Braziliaantjes te zijn met de namen Rafaella en Latitia. Ik stelde mij voor en voor ik het wist pakten ze mij beet en streelden waar nette meisjes niet horen te strelen. Met name van Rafaella was ik zeer onder de indruk. Ze gaf mij een zoen op mijn wang, waarna ik mij liet neerstorten op de grond. Geschrokken keken de dames mij aan, niet goed wetend of het nu een grapje was of dat ik echt onwel was geworden. Ik stelde de dames gerust, waarna ik mij weer liet neer storten.
In de barruimte sprak ik met enkele meisjes en beren. Echt tot goede gesprekken kwam het niet. Nee, mijn conversaties reikten niet tot grote hoogte, al wilde Lulu de hoogte van mijn lul wel weten. Ik verbaas mij er vaak over hoe ijsberen lang in de bar kunnen hangen met meisjes die te jong zijn om hun dochter te zijn. Natuurlijk is er wel eens wat te zeggen en soms is er inderdaad die klik, maar om nu een uur met een meisje over koetjes en kalfjes te praten kan ik niet opbrengen. Daarvoor hoef ik niet naar Duitsland te rijden.
Ik zat in de bank mijn live-verslagen in te voeren toen ineens Rafaella voor mij stond. Ze vroeg of ze naast mij mocht zitten en dat deed ze. We kwebbelden wat, waarna ze opstond en mij streelde: “Du sehst gut aus. Ich soll gerne mit dich nach zimmer gehen” en ze liep weg. Ik liep maar weer eens naar mijn grote vriend Jack42 die mij weer enkele namen wist door te geven. Dat deden wij saamhorig. Alleen over Sandy hadden wij een meningsverschil, Ik had haar niet gezien, maar Jack42 hield vol dat hij haar in het begin van de middag had gespot. Ondertussen kreeg ik ook een opdracht van Ijsbeer11. “Ijsbeer11?” vroeg Jack42 “Dat is toch zo’n stoere jonge gast met tatoos?” Ik knikte van “ja”: “Dat soort lui trek ik aan. Die zitten echt niet op een 40+ boekhoudertje met grijze haren te wachten.” Ik liep weg om aan de opdracht te voldoen. Ik passeerde het Roemeense klasje. “need some girls?” riepen Denise en Alexia in koor. Ze zagen er inderdaad appetijtelijk uit, maar Alexia heeft bij mij een wat mindere servicereputatie en ik vrees maar dat dat maatgevend is voor haar vriendinnetjes. Ik schudde van “nee” en zei: “Opa is tired” Daarna hielden ze hun handjes open en vroegen: “Me also, so give us some lustpills. And take also one for yourself. You need it” waarna de dames in schaterlachen uitbarsten. Rafaella had dit alles gadegeslagen en vroeg wat er aan de hand was. Ik vertelde haar dat ik had gevraagd of 40 cm. teveel was. Rafaella gaf mij een zoen en liep door. Ondertussen kreeg ik een smsje: “Ik ben er bijna. Ik sta op springen. Ik ga naaien” Ik besloot nog even een tweede sessie in te plannen. Ik liep naar Rafealla, maar ik werd tegengehouden door Latitia. Die wilde ook naar de kamer en prees een triootje aan. Ik koos echter voor alleen Rafealla.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=184657&postcount=3
Ik handelde ik de kleedruimte mijn financiele verplichtingen af en douchte mij snel. Ik deed bij de spiegel nog wat gel in mijn haar en keek naar de zwarte verschijning die naast mij stond. Een zwart, slank, strak nieuw meisje stond zich op te maken voor de spiegel en bekeek het resultaat. “Don’t worry” zei ik “you look good” waarna ik mij voorstelde. Ik bleek met Chantal uit de Dominicaanse Republiek te maken te hebben. Haar lijfje was oogverblindend strak met enkele huisgemaakte borsten die het geheel nog geiler maakten. Ik moest echter op zoek naar Seqoya. Ik stapte de barruimte in en kwam Chrystelle tegen, die vroeg waarom ik niet met haar was gaan eten. Ineens keek ze mij aan en wreef met haar hand door mijn natte haar. “Your hair is wet? Why?” Ik trok mijn schouders op en Chrystelle verdween uit de barruimte. Ik was echter om iets heel anders verbaast. Ik zag Milou met een klant naar de kamer verdwijnen. Waar zou Seqoya dan zijn? Die vraag zou ik mij niet lang hoeven te stellen. Ineens liep er een breed lachende ijsbeer op mij af. “Je hoeft mij niet gelijk uit te lachen” mopperde ik. Seqoya sloeg een arm om mij heen en vroeg: “waar zijn al die lekkere nieuwe latina’s?” Als eerste stelde ik Seqoya voor aan Chantal. Ik legde tegelijkertijd Chantal uit wat de lustopwekkende werking van mijn pepermuntballetjes was. Nadat ze eentje had ingenomen vond ze dat ze wel een klant nodig had om alles te testen. Verlekkerd keek ze naar mij en ik keek even opzij naar de treurige oogjes van Chrystelle. Ik stak mijn vinger omhoog (van mijn alterego Thor die Nordmann zit je zo bij Wicky de Viking) en zei: “I will find a customer for you” Een verbaasde Chantal achterlatend liep ik weg op zoek naar vlees. Dat vlees vond ik in een bank waar Jack42 zat te nietsen met zijn mobieltje. Ik sleurde hem aan zijn badjas uit de bank en zette hem bij Chantal. Even drong het niet haar door wat ik bedoelde, maar toen ik trots op Jack42 wees en zei: “customer!!!” begon ze hard te lachen. “Is he a friend of you?” vroeg ze, waarna ik “nee” schudde: “No, I never saw him before” wat nog meer op de lachspieren van de dames werkte. Anna, die naast Chantal zat, vroeg: “Can you help me also?” en Chrystelle lachte: “You are loco”. Jack42 vond Chantal echter maar niets (al stelde hij later, toen ze naakt door de barruimte paradeerde, zijn mening wel bij) en wij besloten buiten te gaan zitten. Met zijn drieeen (Seqoya, Jack42 en ik) zetten wij ons in een bank. Even later kwamen 2 Latina’s (waar komen ineens al die latina’s vandaan?), die luisteren naar de namen Paula en Kiara. Met name die laatste vond ik, ondanks haar iets te dikke billen, schitterend eruit zien. Seqoya, hoe kan het ook anders, kende hen al. Ook Kiara bleek een woordje Nederlands te spreken. Waar gaat dat heen in GT. Vroeger, in mijn tijd, was GT nog een exclusieve club. Moest je vroeger om in GT te mogen een inburgeringscursus volgen waarbij de basisbegrippen uit de Duitse en Engelse taal werden uitgelegd, maar nu wordt je, met in je hand een flesje Heineken, in je moederstaal steeds vaker aangesproken. Straks serveren ze nog bitterballen en frikadellen.
Wie ook langs kwamen waren Rafealla en Latitia. Seqoya was erg onder de indruk van Latitia. “Die witte (hij bedoelde het jurkje van Latitia) ga ik pakken”
Met zijn dreeen deelden wij onze ervaringen. Wij hadden echter niet gerekend op hongerige jachtdieren zoals Sonja. Ooit, in een ver verleden, toen ze nog superslank was, zonder kunstborsten heb ik ooit met haar gekamerd. Alles was mogelijk en alles had uiteraard een prijs. Ze liet mij nog net geen computeruitdraai zien. Ik vond het toen maar niets en dat is zo gebleven. Ik probeerde het mijn vrienden ook uit te leggen, maar Sonja pakte mij ruw beet en krabte en krauwde in mijn rug. Ineens schreeuwde Jack42: “mach dass nicht. Wass muss er zu hause sagen.” Later zag ik in de spiegel 2 rode strepen op mijn rug en met alle fantasie die ik heb kon ik niet verzinnen hoe ik die ooit had kunnen oplopen op mijn werk. Ook Sonja schrok en droop daarmee af. Ik had echter een probleem dat pas na 2 dagen verdween.
Seqoya en ik liepen even naar de eettent. Daar was ik die middag ook al geweest. Het viel mij toen op dat er rustige jazzmuziek werd gespeeld en dat een ijsbeer onder een deken lag te slapen. Wat moet je immers anders doen in een hoerentent? Nu was het wat drukker en zo her en der zaten wat dames en ijsberen te eten. Zo ook Paula en Kiara. Seqoya legde gelijk al zijn charmes in de strijd, wat het gewenste effect had. “Wij zijn neven” stelde Seqoya mij voor. “Jij bent mijn neefje” dacht ik. “Ik ben van de knappe tak” verduidelijkte ik Kiari. “Dat denk ik niet” had Kiari ondertussen al gezegd. Seqoya glunderde van top tot teen en riep dat Kiari hem knapper vond, terwijl ik begreep dat ze ons niet als neven op elkaar vond lijken. “Dat klinkt toch ook logischer” zei ik, maar Seqoya had een afspeelbandje klaar: “Kiari vindt mij knapper, Kiari vindt mij knapper, Kiari vindt mij knapper, Kiari vindt mij knapper” Met gebogen schouders liep ik de barruimte maar in. In de barruimte kwamen wij Rafealla tegen. Ze liep op mij af en gaf mij een zoen. “Du war sehr lieb auf zimmer” fluisterde ze in mijn oor. “Ich habe gehohrt dass er sehr gut auf zimmer ist” brulde Seqoya, waarop Rafealla bevestigend knikte. “Ich habe gehohrt dass du 10 mahl gekommen bist” vervolgde Seqoya. “Oder war es 11 mahl?” vroeg ik nog voor de zekerheid. Nu keek Rafella minder blij en beeindigde het gesprek: “Er ist super auf zimmer” . Aan seqoya vroeg ik waar Milou was gebleven. Die was met een klant op de kamer en zou zo komen, maar dat zo duurde te lang voor Seqoya.
Wij gingen ieder onze eigen weg en even later ontving ik een smsje van Seqoya: “ik ben die Braziliaanse palen” Welke Braziliaanse hij bedoelde was mij niet duidelijk. Ik wilde het wel vragen, maar ik kwam niet ver want Milou stond ineens voor mij: “waar is hij nu?” Ik haalde mijn schouders op en zei dat ik het ook allemaal niet wist. “Ik ben nog nooit speciaal voor een klant gekomen en nu is hij nergens te bekennen” Ik knikte wat en vertelde dat Seqoya ergens rond liep. Niet lang daarna zag ik Latitia die mij vertelde dat wij nu naar de kamer moesten. “Deine cousin war sehr zufrieden. Er hat alles in meine mund gebracht” Daarmee was mij gelijk duidelijk welke Brazilaanse Seqoya bedoelde. Maar van Seqoya begreep ik later dat hij alles behalve “zufrieden” was. De vergelijking met een viswinkel werd gemaakt en de belofte haar voor altijd en eeuwig te mijden. Waar Seqoya zelf was, was onduidelijk. Even later ontving ik een smsje: “ik ben met Milou mee” Later vertelde hij mij dat Milou, na de kamergang met Latitia, ineens voor hem stond en hij haar een sleutel liet halen, zodat hij ongemerkt met Latitia kon afrekenen. Zonder pauze werd hij door Milou de kamer opgetrokken om daar een uur onderhanden te worden genomen. “Hahaha” grapte Seqoya later “gelukkig had ze niets in de gaten”. Wie is nu een echte sexgod?
Jack42 was een beetje uit zijn doen. Vanuit LR werd hij gelokt en zelfs ik werd ingeschakeld om te overtuigen naar LR te gaan. Er zou een mooi meisje zitten te wachten, maar Jack42 wilde blijven tot ik weg zou gaan, waarna hij dan pas richting LR zou rijden. Zo herkend men zijn vrienden. Ramona vond dat allemaal maar niets. De hele tijd draaide ze om Jack42 heen om hem te paaien. Maar Jack42 was niet te paaien.
Ik ging even bij Lovely en Mee staan. Mee keek mij lachend aan en ik had de indruk dat haar zaken redelijk goed gingen. Dat kon niet voor iedereen worden gezegd. Het was gezellig druk, maar niet overvol zoals wij vaak in GT gewend zijn. Daar komt bij dat er veel vrouwen waren en geen wachttijden. Ik lachte terug naar Mee en duwde haar ineens weg: “Do not look at my body. Looking will cost 10 euro and touching 20 euro” Lachend kwam Lovely bij mij staan. Ik pakte haar beet en fluisterde: “but for you, my love, I give 50% discount” waarna Lovely begon te schateren en mij een klap op mijn schouders gaf.
Ik werd veelvuldig lastig gevallen door Latitia (die vast had vernomen van mijn politiek-correcte betaalgedrag). Telkens als Latitia verscheen werd ik ontzet door Rafealla.
Ondertussen kwam de stemming er in. Het was donker geworden (wat de uitgaanssfeer in GT ten goede komt) en de beatmuziek werd harder en harder. Dat maakte de stemming zoals wij die kennen in GT. Voor de een een donker rokerig jagershol en voor de ander een feestfestijn. Ineens verstompte de beatmuziek en werd een rustig nummer ten gehore gebracht. Alexia beklom de paal en voerde een indrukwekkende paaldansact op, waarbij ze ondersteboven, met alleen haar benen om de paal, naar beneden en naar boven ging. Mijn applaus was oprecht. Ook Michelle/Nicolle keek bewonderend. We zaten samen op de tafel waar de pizza’s normaal gesproken worden geserveerd. Na enkele vriendelijke woordjes ging ze haar weg weer. Ik zag vanuit mijn ooghoek dat Meylin wederom een klant te pakken had en hem probeerde te overtuigen dat een Thais triootje wel erg lekker is. Er was weinig overtuigingskracht nodig. Ik merkte echter wel dat er een kleine wachttijd van een minuut of 10 was ontstaan. Daar zou ik geen last meer van krijgen. Seqoya was terug van de kamer (en Milou was al weer onderweg met haar volgende klant). Wij besloten allen weg te gaan. Seqoya en ik naar huis en Jack42 naar LR. Van Jack42 zou ik later nog vernemen dat er iemand op mij zat te wachten in LR en de mij zo bekende lokwoorden uitsprak: “I will kill him”. Dat viel nog mee als je beseft dat ze MichelJ iets over mijn “ass” vertelde.
Ik nam afscheid van Meylin, Chrystelle en Rafealla die mij alle drie een goede terugreis wensten en onafhankelijk van elkaar zeiden: “Biss morgen” waarop ik lachend “ja” knikte: “stimmt, elb uhr.”
Ik kleedde mij om en merkte dat Seqoya en Jack42 al stonden te wachten bij de balie. In kostuum gehesen kwam ik naar hen toe. Ik voelde in mijn zakken en merkte dat ik nog een vol pakje kaugum had. Ik liep naar de barruimte en zag Chrystelle staan die ik het pakje kaugum gaf. Ik weet wel wat mijn meisjes lekker vinden. Ik liep weer terug naar Seqoya en Jack42. Seqoya wees naar achter en zei: “ze vindt je kostuum mooi” Ik draaide mij om en zag Chrystelle bij de ingang van de barruimte staan waarbij ze haar vingers omhoog hield en een rondje vormde, waarbij ze bewonderend knikte. Trots keek ik naar Seqoya en Jack42. Seqoya riep ineens: “Hahaha Je liep de barruimte in om je maatkostuum te laten zien aan die chickies. Hahaha, Het werkt wel. Kijk eens hoe ze je bewonderen” “Shit” dacht ik “mijn neefje weet natuurlijk precies hoe ik denk. De appel valt niet ver van de boom” Daarna namen wij afscheid van een ieder en gedrieeen liepen wij de parkeerplaats op, al waar wij uitvoerig en luidruchtig afscheid namen. Ik liep naar de bouwmarkt en ik stapte in mijn auto, terwijl de melodramatische muziek van mijn mondharmonica al klonk. Ik startte mijn auto en reed weg richting horizon (iets later moest ik nog wel abrupt remmen toen een idioot ineens bij de KFC van Venlo plotseling vol op zijn rem ging staan), terwijl ik neuriede: “I am a poor lonesome icebear, fucking far, far away from home………………………”
MichelJ
10 oktober 2010, 15:15
De Roemeentjes scanderen: "we want MichelJ we want MichelJ"
En ze hebben me......
Het is goed in GT, het is mooi weer, (nog) niet te druk, mooie meiden, Anita kust goed, eten moeten we nog even afwachten, maar als dat slecht is eet ik met de Roemeentjes mee van de Mac :biggrin:
MichelJ
10 oktober 2010, 16:31
Eerste (niet-zwartharige) Roemeense heeft zich aan MJ vergrepen. Begint langzaam aan drukker te worden. De heinekes worden bijgevuld. Inmiddels zijn een handvol bekende vrijgezelle zondags-ijsberen binnen. 1 minute to go for dinner. Mcdonalds is nog altijd een backup.
Update: ijsberen zijn wakker, lange rij voor het eten. Oude bekende Roemeensen komen binnen.
MichelJ
10 oktober 2010, 18:24
Inmiddels erg druk geworden, alle lockers zijn vol en wachttijden lopen op. Sabrina noemt het heavy traffic. Voor haar zeker, ze loopt op en neer naar buiten zoals vaak. MJ heeft, na Anita, de pijlen gericht op Lori, maar ze wordt bezet gehouden daar een wandfossiel.
MichelJ
10 oktober 2010, 19:59
Het is nog steeds volle bak. Over een uur, na de pizza, zal het wel leegstromen. De nieuwe IJBF-aanstekers zijn niet aan te slepen, zo'n 65 procent is al onderweg naar Polen en Roemenie. Whirlpool is goed op temperatuur. Nog steeds geen spoor van Lori. Een ijsbeer is overgevlogen vanuit Peking.
seqoya
11 oktober 2010, 09:12
Wij gingen ieder onze eigen weg en even later ontving ik een smsje van Seqoya: “ik ben die Braziliaanse palen” Welke Braziliaanse hij bedoelde was mij niet duidelijk. Ik wilde het wel vragen, maar ik kwam niet ver want Milou stond ineens voor mij: “waar is hij nu?” Ik haalde mijn schouders op en zei dat ik het ook allemaal niet wist. “Ik ben nog nooit speciaal voor een klant gekomen en nu is hij nergens te bekennen” Ik knikte wat en vertelde dat Seqoya ergens rond liep. Niet lang daarna zag ik Latitia die mij vertelde dat wij nu naar de kamer moesten. “Deine cousin war sehr zufrieden. Er hat alles in meine mund gebracht” Daarmee was mij gelijk duidelijk welke Brazilaanse Seqoya bedoelde. Maar van Seqoya begreep ik later dat hij alles behalve “zufrieden” was. De vergelijking met een viswinkel werd gemaakt en de belofte haar voor altijd en eeuwig te mijden. Waar Seqoya zelf was, was onduidelijk. Even later ontving ik een smsje: “ik ben met Milou mee” Later vertelde hij mij dat Milou, na de kamergang met Latitia, ineens voor hem stond en hij haar een sleutel liet halen, zodat hij ongemerkt met Latitia kon afrekenen. Zonder pauze werd hij door Milou de kamer opgetrokken om daar een uur onderhanden te worden genomen. “Hahaha” grapte Seqoya later “gelukkig had ze niets in de gaten”. Wie is nu een echte sexgod?
Tja Neef Ace nu weet ze het wel als ze dit leest:wand: :freu:
Maar we hebben wel weer een gezellige dag gehad !!
Willem2
11 oktober 2010, 09:15
Maar we hebben wel weer een gezellige dag gehad !!
Ik vul hem zelf maar eventjes in : Het was zeker ook een mooie dag :rolleyes: ;)
seqoya
11 oktober 2010, 09:16
Ook dat Willem !! ;) Voordeel dat neef ace zo'n recensies schrijft scheelt mij weer een hoop schrijfwerk !! Ideaal iemand die het vuile werk voor je opknapt !! :tongue:
Jack42
11 oktober 2010, 11:03
Voordeel dat neef ace zo'n recensies schrijft scheelt mij weer een hoop schrijfwerk !! Ideaal iemand die het vuile werk voor je opknapt !! :tongue:
Helemaal mee eens!!
Knabbel
11 oktober 2010, 17:58
Het is nog steeds volle bak. Een ijsbeer is overgevlogen vanuit Peking.
Niet overdreven druk nu, valt eigenlijk qua bezetting beetje tegen. Bewuste ijsbeer uit China is er nog steeds, en momenteel op Chinese les op kamer 15.
Picasso 1
11 oktober 2010, 18:08
Ook dat Willem !! ;) Voordeel dat neef ace zo'n recensies schrijft scheelt mij weer een hoop schrijfwerk !! Ideaal iemand die het vuile werk voor je opknapt !! :tongue:
Het vuile werk zit hem in het lezen :rofl:
Big30
11 oktober 2010, 18:09
Een ijsbeer is overgevlogen vanuit Peking.
Knap he die Chinese beren die kunnen vliegen ;), zover zijn de Europese beren nog niet.
Knabbel
11 oktober 2010, 18:18
Knap he die Chinese beren die kunnen vliegen ;), zover zijn de Europese beren nog niet.
Nou, deze hikt er tegenaan. Letterlijk als er een mooie dame in de buurt komt. :biggrin:
Ace2
11 oktober 2010, 18:59
Het vuile werk zit hem in het lezen :rofl:
Daarom waardeer ik het ook zo dat je het elke keer weer doet.
japio
12 oktober 2010, 12:16
zondag even een bliksembezoek gedaan. niet normaal hoeveel ijsberen er waren in vergelijking met het aantal vrouwen. en dan ook nog veel van de b-list. wachtijd omstreeks acht meer dan een uur! noodgedwongen toen maar iemand meegesleurd naar het toilet :)
Big30
12 oktober 2010, 17:20
Ab Freitag, den 22.Oktober 2010
haben wir
jeden Freitag und Samstag
bis 2:00 Uhr geöffnet!
adje10
14 oktober 2010, 07:02
zaterdag de eerste keer eens in de villa geweest, 1x nooit meer. gt is vele malen beter, vele betere verhouding ijsberen/dames. veel fijner ingericht etc.
Boy69
14 oktober 2010, 08:31
Aanvankelijk had ik aanstaande donderdag een bezoek aan GT gepland, maar door omstandigheden heb ik mijn GT-bezoek een dagje naar voren getrokken.
GT-topper Lori, was aanwezig, dus een prachtig avondje GT stond in het vooruitzicht.
Al snel na binnenkomst zag ik haar zitten, hebben we een hapje gegeten, en maakten we ons op voor de eerste kamersessie van een uur (gelukkig was een van de kamers binnenshuis beschikbaar).
Nadat ik (uiteraard voldaan) van de kamer kwam heb ik gebruik gemaakt van de whirlpool en de sauna.
Gelukkig was het niet te druk in GT, dus het damesaanbod was goed te overzien.
Er waren enkele prachtige dames aanwezig, maar op de een of andere manier konden ze me niet tot een kamerbezoek overtuigen.
Hierdoor slechts 2 a 3 (voor mij) interessante dames aanwezig die in aanmerking zouden kunnen komen voor een kamerbezoek.
Deze dames heb ik wat beter geobserveerd, maar ze vielen allemaal af door het tempo waarmee ze de beren “afwerkten”.
Dames die in minder dan 10 a 15 minuten terug zijn van de kamer zijn voor mij volledig taboe.
Verder werd ik werkelijk strontziek van de dames die maar op een kamerbezoek blijven aandringen.
Het zijn steeds dezelfde dames die, elk bezoek, blijven pushen om met hen te kameren. Net strontvliegen! :mad_6:
Voor het tweede kamerbezoek van de dag kwam dan ook maar een dame in aanmerking: Lori
Helaas waren we dit keer “veroordeeld” tot een van de neuk-hutjes.
Met name de verlichting in de hutjes staat me helemaal niet aan, veel te donker (je kunt de lamp weliswaar bijdraaien, maar dan kijk je gedurende de daad in het felle licht).
Desondanks trakteerde Lori me ook deze keer op een prachtsessie!
Ondanks dat GT niet mijn cluppie is, zal ik aanstaande zondag echter weer naar Bruggen gaan om te genieten van Lori.
Pistol Pete
14 oktober 2010, 08:44
GT-topper Lori, was aanwezig, dus een prachtig avondje GT stond in het vooruitzicht.
Gelukkig was het niet te druk in GT, dus het damesaanbod was goed te overzien.
Er waren enkele prachtige dames aanwezig, maar op de een of andere manier konden ze me niet tot een kamerbezoek overtuigen.
Hierdoor slechts 2 a 3 (voor mij) interessante dames aanwezig die in aanmerking zouden kunnen komen voor een kamerbezoek.
Deze dames heb ik wat beter geobserveerd, maar ze vielen allemaal af door het tempo waarmee ze de beren “afwerkten”.
Dames die in minder dan 10 a 15 minuten terug zijn van de kamer zijn voor mij volledig taboe.
Verder werd ik werkelijk strontziek van de dames die maar op een kamerbezoek blijven aandringen.
Het zijn steeds dezelfde dames die, elk bezoek, blijven pushen om met hen te kameren. Net strontvliegen! :mad_6:
Voor het tweede kamerbezoek van de dag kwam dan ook maar een dame in aanmerking: Lori
Desondanks trakteerde Lori me ook deze keer op een prachtsessie!
Ondanks dat GT niet mijn cluppie is, zal ik aanstaande zondag echter weer naar Bruggen gaan om te genieten van Lori.
Zo langzamerhand wordt Golden time voor jou Lori Time! :cool::cool:
Veel plezier zondag.:smile:
adje10
14 oktober 2010, 08:48
waarom zet haec de aanwezigheidslijsten niet meer online. was echt ideaal :D
Pistol Pete
14 oktober 2010, 09:16
waarom zet haec de aanwezigheidslijsten niet meer online. was echt ideaal :D
Omdat Haec vaker in LR en andere clubs dan in GT zit. :smoke:
Boy69
14 oktober 2010, 09:43
Zo langzamerhand wordt Golden time voor jou Lori Time! :cool::cool:
Jij snapt het !! :freu:
The Saint
14 oktober 2010, 10:12
Met name de verlichting in de hutjes staat me helemaal niet aan, veel te donker (je kunt de lamp weliswaar bijdraaien, maar dan kijk je gedurende de daad in het felle licht).
Ik vind dat die 'hutjes' best meevallen.... sommige zijn idd wel beter dan andere... maar saunatoestanden op kamer zoals in LR kom je in GT zelden
tegen. Ik heb me nog bijna nooit moeten ergeren aan de 'stoeiplaatsen' van GT terwijl in LR het altijd bang afwachten is welke kamer je krijgt en hoe lang je moet wachten.
Op maandag is GT ook een aanrader als je je niet wil voelen als opgejaagd wild: ik ben maar 1x echt aangeklampt geweest.
bergm550
14 oktober 2010, 15:25
Ik vind de blokhutten heerlijk. Ik vraag de vrouw altijd om een sleutel voor een blokhut. Het heeft zijn charmes een blokhut, het hout, enz. Daarnaast is de airconditioning ook prima, je kunt het op warm en koud zetten.
Ace2
15 oktober 2010, 14:37
Live GT:
ik ben gearriveerd net als SFL met vriend. Verder nog wat anonieme nietsnutten. Het is niet heel druk met beren maar wel goed aanbod van vrouwen, zoals: Chrystelle Chantal Mee Maggy Daniella (terug) Anna Nani Hani Alexia Emma Laura Lin Laura Ramona Tanya Stella Lovely en nog wel meer. TimD kruipt hier ook rond. Lori loopt mij onderste boven. Thaise Kim heeft zich verstopt bij een speelautomaat. Chrystelle moet er nu aan geloven.
Ace2
15 oktober 2010, 16:32
Live from GT:
het wordt drukker met vrouwen: Paula (ro) Moni Roxanna Sandy (waar blijft Stoute Jongentje zucht ze ) Latitia Bianca Nida (dld/ita) Kelly Paula (br) en haar Nederlands sprekende vriendin Chrystine Dani (loot een beetje krom na haar sessie met SFL) . Lori wil weten of ik altijd zoveel praat. Ook Lorena os er net als Sabrina.
Ace2
15 oktober 2010, 16:52
Live from GT:
Miranda en Sussy hebben zich bij ons gevoegd. Kelly was binnen 15 minuten klaar met haar ijsbeertje. De tune van het A-Team schalt door de luidspeakers en mannen beginnen raar te doen. Lori is alleen bang van (sex?)God. De braziliaantjes plukken de hele tijd aan mij. Kim ziet er weer goed uit en aan haar klandizie te zien vinden vele dat. Het is etenstijd waardoor de hectiek afneemt al is dat niet te merken aan de harde beatmuziek. Hah, Lucy komt net binnen.
yep3
15 oktober 2010, 16:54
ben ook in gt? hoe herken ik Sandy en lori? wat hebben ze aan?
Ace2
15 oktober 2010, 17:02
Live from GT:
Adriana was ik vergeten te vermelden. Jessica heb ik nog niet gezien. Lori gelooft niet dat ik een duiveltje met drietand op mijn bil heb getatoeerd. Ze wil het bewijs niet zien in tegenstelling tot Lovely die alles maar dan ook alles wil zien. Oeps daar gaat mijn onderbroek naar beneden. Dat schrijft lastig. Ik voel mij een journalist in een oorlogsgebied. En dat allemaal voor een forum dat getrouwde mannen onderdrukt. Nicolle/Michelle lacht mij toe en wil mijn helicoptertong. Alexia grijpt de paal voor een act en ik ga er goed voor zitten. Het duurt echter kort. Ik kan even kijken naar Nadine uit Duitsland. De beatmuziek wordt vervangen door zigeunerklanken om weeroverzicht te gaan in beatmuziek.
yep3
15 oktober 2010, 17:04
iemand die me helpt?
Ace2
15 oktober 2010, 17:04
ben ook in gt? hoe herken ik Sandy en lori? wat hebben ze aan?
Sandy is denk ik op de kamer en Lori zit in een bank, kijkend naar de paal, wachtend op haar eten. Er staat nu een lange beer achter haar
Ace2
15 oktober 2010, 17:07
iemand die me helpt?
Waar sta je? Kom naar de tafel waar de pizza's normaal gesproken worden geserveerd
Jack42
15 oktober 2010, 17:13
Hey Ace2,
Geef Ramona een kus van me.
Doe ik ook altijd voor je aan Chrystelle als je er niet bent, mag je eens een keertje wat terug doen :biggrin:
Ace2
15 oktober 2010, 17:17
Live from GT:
Dicky Dick is ook onder een steen vandaan gekropen net als Anastasia. Ik heb net kennis gemaakt met Janice die er Latina uit ziet maar Nederlands praat. Dat doet Kandy niet. Die zegt alleen "ggggggrrrrrrr".
yep3
15 oktober 2010, 17:17
thanx, weet iemand ook hoe het blonde roemeentje heet met topfiguur en topless die vaak naar kamer gaat, heeft ook van die mooie kousen aan!
Ace2
15 oktober 2010, 18:56
Hey Ace2,
Geef Ramona een kus van me.
Doe ik ook altijd voor je aan Chrystelle als je er niet bent, mag je eens een keertje wat terug doen :biggrin:
Opdracht uitgevoerd. Ze zoent trouwens wel lekker.
Ace2
15 oktober 2010, 18:58
thanx, weet iemand ook hoe het blonde roemeentje heet met topfiguur en topless die vaak naar kamer gaat, heeft ook van die mooie kousen aan!
Ramona
Ace2
15 oktober 2010, 19:03
Live from GT:
gesignaleerd: Gulcan en Rafaella (die mij onstuimig begroette tot grote ergernis van Daniela. Chrystelle knuffelt maar SFL mag haar niet aanraken. De muziek zweept een ieder op en dan ineens valt er een doodse stilte .................... de eerste klanken van mijn mondharmonica zijn hoorbaar ..............................
Gondolas9
15 oktober 2010, 19:39
Live from GT:
Oeps daar gaat mijn onderbroek naar beneden. ... Alexia grijpt de paal voor een act en ik ga er goed voor zitten. Het duurt echter kort.
:angst:
SFL
16 oktober 2010, 01:46
:green_smile:
Wat was me dat weer voor een dagje? Miezerig grijs weer, een half land dat lijdt aan een depressie en de vrouwelijke bevolking die niet meer wil neuken. Het was dus weer eens tijd om het zonnige oosten op te zoeken, meerbepaald GT in Brüggen! Daar scheen de zon binnen, leefde iedereen tot het uiterste en de vrouwelijke helft daar, wou wel eens duchtig van bil gaan.:smile2:
Waarom weer GT? Nadat ik hier meermaals zei dat het een neukfabriek is met slechte vreet… Nadat ik de laatste keer op de verjaardag van Cupido en Jack42, niet eens aan een beurt toekwam? Wel er waren verschillende redenen om deze keer wel naar GT te gaan en PHG en VV even links te laten liggen. Je kan het onderverdelen onder twee soorten redenen: de persoonlijke redenen en de Bull redenen, waar weer een apart verhaaltje aan vast hangt.
Het Bull-verhaal gaat als volgt. Mijn beste vriend is nog nooit naar de hoeren geweest en het concept van saunaclubs kon hij helemaal niet geloven. Maar de laatste tijd fonkelde zijn oogjes te fel toen ik mijn wilde escapades uit de doeken deed. Jullie noemen jezelf Bulls… Ik wil het er eens op wagen en toch meegaan, zei hij op een dag. Wie weet kan ik ook wel een Bull worden. Geen simpele opdracht, maar in ons idiote wereldje is alles mogelijk. De woorden werden vandaag omgezet in daden en hij ging mee. Naar mijn mening is GT de beste club om als eerste aan te doen, wegens het meeste aanbod dames. Zodoende zou hij serieus geïntimideerd worden en dat zou al de eerste test zijn om te kunnen toetreden tot de orde van de Bulls. Of hij zijn hoorns verdient heeft, dat lees je verderop.
Mijn persoonlijke redenen om GT te bezoeken:
1) Stella/Kim zou er gesignaleerd zijn… Ik kan je nu al vertellen dat ik haar niet gezien heb.
2) Na telefonisch contact met Eleni kreeg ik te horen dat ze haar best zou doen om terug te komen vandaag. De hoop om mijn nummer2 van dit jaar opnieuw te zien, was groot… Helaas is ze uiteindelijk toch niet opgedoken.
3) Nina en Dani zijn ook nog steeds in GT actief en wanneer je hen samenvoegt met de twee bovenvernoemde personen, dan weet je dat haast de helft van mijn 2010-top10 in GT had kunnen aanwezig zijn. Als dat al geen reden op zich is. Nina heb ik enkel even vluchtig tijdens het avondmaal gezien, maar met Dani en haar perfecte kont heb ik gelukkig wel nog eens de eer gehad.:tongue:
Tegen 14u30 arriveerden ik en mijn maat en het zag er kalm uit… We scoorden zelfs een plekkie op de parking van GT zelf. Mijn maat (laten we hem hier nu The Flemish Lion noemen) ging al bijna kapot van zenuwachtigheid. Wat gaat er nu gebeuren, is GT niet groter dan dat, wat zit er achter dat metalen hek, draagt die parkeerwachter een wapen, waar zijn de wijven nu eigenlijk… Dat soort vragen en nog veel meer op een paar luttige seconden.
We belden aan, het hek ging open, een we enterden de keet… Bij deze was ¾ van zijn vragen al beantwoord. We betaalden, gingen ons omkleden, ik legde hem de gang van zaken uit en daarna gaf ik hem een rondleiding. In de bar dronken we wat, maar het was relatief kalm. Persoonlijk vond ik al dat er genoeg dames waren, maar meneer vroeg me bloedserieus of dat alles was. Dan neem je die kerel mee, voor het eerst naar de hoeren… al meteen de grootste saunaclub van de regio… En dan had ie er nog meer van verwacht. Om een harde Bull te worden was hij al serieus op weg! :lostit:
In het verleden introduceerde ik ook al Balkan-Bull en Porno-Bull in het wereldje van saunaclubs. Respectievelijk vingen zij de koe bij de uier al van 10 en 15 minuten na binnekomst. Onze kameraad van vandaag deed nog beter en vertrok al na 5 minuten! Niet zo zeer omdat hij een scherp duiveltje is, maar wel omdat de eerste de beste griet die bij hem kwam staan en zijn pik beetgreep hem hoorndol maakte en hij meteen toehapte. Het was één of ander Kroatische mollige mormel. Achteraf had hij spijt, want hij had niet goed rondgekeken en van uiterlijk was het niet zijn smaak… Om nog maar te zwijgen over de service die ze in de kamer bood. Ik had hem tijdens de rit naar Duitsland nog zo gezegd dat hij zijn tijd moest nemen en eerst alles eens goed overzien. Maar ja, de jeugd van tegenwoordig wil nooit niet luisteren en al doende leert men hé!
Ik genoot anders wel met volle teugen… Een biertje, een cappuccino, een sprudelwasser, een colaatje… En dan maar kwijlend rondkijken naar al dat lekkers. Jeetje, wat waren er deze keer veel knappe wijven in GT… Vooral veel blondines. Moet je weten dat ik al meteen een to-do-list had van een tiental dames en dat gebeurt niet vaak… Wat wel vaak gebeurt is dat juist die 10 mij lijken te ontwijken en helemaal niet willen komen of een vonk laten overslaan wanneer ik een gesprek aanknoop. Wat ik wel aantrok, dat waren een drietal negerinnen (meer bepaald Braziliaanse koffie-met-melk-gekleurde dames), die om de beurt en op gegeven moment wel tegelijk rond mijn nek kwamen hangen… Maar de laatste keer in HG had ik nog een zwartje genaaid en dus was ik niet zinnes om zo vlug al opnieuw voor een donkere dame te gaan. Buiten de zwarte latinas had ik ook nog wel aantrek bij de minderbedeelde dames. O.a. Anna met brilletje die me constant stond op te geilen en haar piepkleine kont tegen mijn lul duwde. Ik stootte haar ondanks mijn oplaaiende geilheid meermaals af, maar des te meer ik haar naar de lange baan trachtte te schuiven, des te gekker zij werd… Als je me niet meteen geeft wat ik wil, dan ga ik loos gaan van hitsigheid zei ze… Oh ja, zei ik… Ja, ik ga je vandaag nog killen, antwoordde ze droogjes en knipoogde boven haar intellectuele brilletje uit. Daarna liep ze heen en heb ik haar een hele tijd niet meer gezien.
Gelukkig kwam er beterschap aan, want vanuit het niets sprong een donkerharige driftkikker rond mijn nek. Ik was meteen opgetogen; want het was misschien niet mijn Griekse Eleni, maar wel een ander toppertje met een haast identieke kont, namelijk de Bulgaarse Dani. Ook niet meteen het felbegeerste raspaard van de stal, maar de naturelle verschijning of anders gezegd het Bulgaarse meisje van de buren. Wel samenhangend met de Master-Bull zijn smaak. Dat er spoedig gepaald zou worden stond ondertussen al zo vast als een paal boven water. Het deed me goed haar nog eens te zien, want het was wel van sinds mijn verjaardagsparty (begin mei) in GT geleden dat ik haar nog gezien had.
Ondertussen ook nog twee ijsberen tegen het lijf gelopen. De ene was een wat oudere man, die ik niet echt ken van op het forum, de andere was een heel bekende ijsbeer, maar die was incognito en toen ie in de gaten kreeg dat ik hem toch herkende, vroeg hij me onmiddellijk om hem best niet te herkennen. Dat heb ik dan maar gedaan en bijgevolg ging ieder zijn eigen weg verder. Hij met een jong gestroomlijnd mokkel, ik met mijn Bulgaarse Dani en haar beetgare kont! Al meteen constateerde ik dat ze gestopt was met roken. Zij herinnerde zich namelijk ook nog goed dat SFL geil wordt van een begeerlijke dame die rookt, maar verontschuldigde zich. Ik zei haar dat het toch noodzakelijk was dat ze zou roken tijdens een goede beurt gestengel. Dat moest ik er wel voor in de plaats krijgen, anders gaf ik mijn geld niet en ging de deal niet door. Tegen haar zin ging ze sigaretten kopen en kwam terug voor een potje freaky rookseks met de Master-Bull. Achteraf had ik wel spijt, want ik heb het arme kind aangezet om terug te hervallen met hetgene waarvan ze afgekickt was.
Alles over Dani in de blokhut lees je op onderstaande link: https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=185786&postcount=18
Na Dani en haar hapklare kont betaald te hebben, keerde ik terug naar de bar waar het al vrij druk begon te worden. Het saunaclubben zou nooit hetzelfde zijn als je af en toe niet de hogere sociale klasse van het ijsberenforum tegen het lijf loopt. Zo dook plots Ace2 in ons midden op. De sympathieke man was drukbezig met dealen. Hij was een horde wijven zijn lustpillen aan het voederen en eentje die de harddrugs weigerde, die trok hij bijna de arm uit de kom. Gelukkig was de incognito-beer er nog om haar te troosten. Maar voorts is het met King-Bull2 altijd lachen geblazen. Hij stond wat te lullen met een negerin van de Dominicaanse Rep. en dat is al humor op zich. Daarnaast hadden we het ook nog over wat er van zijn naam nog zoal te maken viel. Ace2 > Ass2 > Asshole2 > Arschloch-Zwei…etc. Kortom: humor van de bovenste plank en dat allemaal op een hoog niveau.
Ondertussen voegde ik me weer bij de Flemish Lion, die anderhalf uur na zijn Kroatische tegenvaller nog steeds zat te jammeren. Hier en daar had hij nog wel wat praatjes gemaakt met dames, maar de schrik zat er goed in dat ook die andere dames niet deugden. Hij kreeg al heimwee naar huis, want zelfs thuis kreeg hij beters aangeboden dan van die Kroatische snertteef. Ik moest hem terug opbeuren, want anders ging het fout lopen. Ik voederde hem een aperitief op en nam hem mee naar de tent waar het voedsel bedeeld werd. De aspirant-bull wankelde op zijn voetstuk, maar wachtend in de rij begonnen we te kletsen met een Portugees wijfje en haar latina vriendin. Mijn goede vriend bloeide gelukkig weer open! :bibber_2:
Na het vreten liepen we terug de bar binnen. Daar trof ik Anna met brilletje weer aan, die alles in de strijd gooide om me op de kamer te krijgen. Laat me nu toch eens met rust, jij Roemeense spettertrut, brabbelde ik in het Vlaams naar haar en ze leek het wel te verstaan, want ze liep meteen heen. The Flemish Lion en ik zetten onze lamme reet in de zetel en observeerden van daar de gehele barruimte. Wat lag er veel vlees in de kuip. Vanaf dat moment diende de ene na de andere DVP zich aan bij mij. Ik had eigenlijk wel veel zin, maar eerst moest mijn vriend het weer naar zijn zin hebben en ik verwees hen allemaal door naar hem. Maar ook hij weigerde elke dame. Natuurlijk begrijpelijk omdat er een aantal karikaturen bij waren zoals een ladderzatte Duitse van Frankfurt, een Turkse met een scheve bek, een Anna met een brilletje en een Poolse die eruit zag als Lady Gaga, maar dan wel met valse tieten. Op zich had ik daar wel geen spijt van, want geen van hen kon mij bekoren. Slechts één verwees ik door naar hem omdat hij haar ook wel heftig vond, maar toch wees ook hij haar af. Dat was spijtig, want had ik het geweten dan was ik meteen voor haar gegaan. Het was de Franse Chantal. Dat zag me er echt een driftig delletje uit en volgens Ace2 was ze ook echt een vuurtornado op de kamer. Heb ik godverdomme gevloekt toen ik haar uit het oog verloren was. Al was het maar omdat ze Frans was en eens een lesje nodig heeft van da Bull himself. Al was het maar omdat ik (denk ik) nog nooit een Franse geneukt heb! En al was het maar uit wraak om eens een Française goed af te rammen nadat Frankrijk veel decennia geleden zo nodig de Walen moest kunnen ter aarde uitschijten en waar wij arme Vlamingen nu mee opgescheept zitten.
Maar kom… The lion moest toch alles zo nodig kunnen afwijzen! Ik kon het me niet blijven aantrekken en ging terug op jacht. Ik kwam geen meter ver of Anna met brilletje sprong rond mijn nek en duwde haar reptielentong diep in mijn strot. Nu was het genoeg… Ik was het beu… Ik zou haar meteen gaan neuken en eens een lesje leren… Zodoende zou ik voor de rest van de dag van haar gezeur verlost zijn. Daar ze niet mijn type is, zou het me wel af gaan met haar, want aangezien zij een kettingrookster is, behoort ze wel tot mijn doelpubliek. Helaas heb ik me flink vergist, want het was zij die mij in de blokhut een lesje geleerd heeft en niet andersom. Lees het hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=185784&postcount=93
Dat is heel wat anders dat wat ik met haar deed anderhalf jaar geleden… De tijden veranderen oftewel wordt SFL hier te oud voor: https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=122379&postcount=48
Zelfs dit voorjaar nog mee in aanraking geweest, maar niet op de kamer:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=159439&postcount=87
Toen ik terug van de kamer kwam met de Roemeense brilsloerie, zag ik mijn maat aan de toog hangen met goed gezelschap. Hij had het schijnbaar weer naar zijn zin. Ze had krullend bruin haar, grote ronde blauwe ogen en een melkwit vel. Indien haar haren blond waren, dan had ik gedacht dat ze een Hollandse was… Zo’n typisch Volendams wijfie uit een reclamefilmpje dat handelde over Hollandse kaas. Maar een Hollandse was het verrevan: het was Edith uit Roemenië. Ik dacht hem nog te waarschuwen en te zeggen dat Roemeense evenzeer kunnen tegenvallen, maar ik hield met net op tijd in. Ik dacht bij mezelf, SFL hou je klep jongen… Hoeveel Roemeense duivelinnetjes hebben jou het laatste jaar al niet weten te verwennen! Dus ik liet alles op zijn beloop en eindelijk vertrok the Flemish Lion voor de tweede keer naar een blokhut. Achteraf kwam hij lachend terug naar me toe gelopen en zei me dat ze fantastisch was. Romania Rulezzzzzz! ... Just after Flanders!!!!! :asshole:
Ondertussen had ik al enkele rondjes gelopen en de nodige blikken geworpen. Mijn avond zou niet compleet zijn zonder een blondje. Er waren nu eenmaal te veel blonde schoonheden in stock om hen te negeren. Ik had een zwartharige gehad, een brunette met brilletje en dus was het nu tijd voor een blondine (bij voorkeur Pools of Duits… of Frans). Toen mijn maat weg was, had ik al vluchtig enkele woordjes gewisseld met een Polska die druk op één van de speelkasten zat te tokkelen. Knap wijf met een sexy buikje, kettingrookster en lief snoetje… Nadeel: iets te fel blond, iets te fel zonnebankbruin en te dikke tieten. Maar ach kom… aan iedereen scheelt wel wat, ook aan mij… Dus toen ik haar die avond een tweede keer tegen het bevallige lijf liep, liet ik haar de sleutel gaan halen. Dani is simpelweg mijn prinsesje, Anna was mijn pornosterretje en deze blonde Poolse zou navenant de algemene smaak van de ijsberen misschien wel mijn knapste stoot van de dag worden. Met deze Poolse Alice verdween ik vluchtig op de kamer en wat daar gebeurde, lees je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=185787&postcount=1
Na het vluggertje met Alice, nog even in de jacuzzi gaan hangen. Daarna nog een sterke klodder koffie opgeslurpt en toen hielden we het voor bekeken. We kleedden ons om en vertrokken als dieven in de nacht, terug naar ons Vlaamse land. Al bij al was de missie toch geslaagd en heb ik onze nieuweling goed ingewijd in de wereld van hoererij en saunaclubs. Een volwaardige Bull is hij nog niet… Daarvoor moet er meer ervaring opgedaan worden, maar de volgende keer zal hij zijn hoorns wel verdienen en wordt hij The Flemish Bull. Tot die tijd blijft hij een aspirant-bull.
Bij deze groet SFL u en traditiegetrouw geef ik u nog een muzikaal afsluitertje mee.
Een zomers deuntje op deze natte herfstdag met sfeerbeelden van ondeugende sletjes! Enjoy xxx
http://www.youtube.com/watch?v=Lnoe7-ybzi8
:wink2:
bergm550
17 oktober 2010, 15:01
Het was een mooie dag.
Willi69
17 oktober 2010, 17:04
Het was een mooie dag.
Das reicht leider nicht ganz für die Nominierung zur "Beste Recensie van de Maand". :rolleyes:
Dickydik
17 oktober 2010, 21:28
Live from GT:
Dicky Dick is ook onder een steen vandaan gekropen........
Huh?.... Dat moet dan wel een dubbelganger zijn geweest Ace (hoewel een zekere dame me wil doen geloven dat er maar één Dickydik bestaat...:rolleyes:) Ben al tijden niet meer in GT geweest.....
En nee, ik leef niet onder een steen.... ik doe de laatste tijd voornamelijk nog 'nachtjes weg' met één en dezelfde dame (dvp) buiten de club en dat bevalt me meer dan uitstekend, zolang de 'liefde' duurt dan natuurlijk.....:liebe2:
Daarna zal ik best nog wel eens ooit in GT te bewonderen zijn....
Ace2
17 oktober 2010, 22:17
Afgelopen zaterdag vierden de vrijgezellen het 5-jarig bestaan van dit forum. Een forum dat een hersenspinsel was van onze eigen Willempie (wat moet het daarboven in een viezigheid zijn). Een forum dat begon met enkelingen en getrouwen van het eerste uur. En toen het forum eenmaal van start ging kwamen de ijsberen en bleven komen. In die 5 jaar heb ik vele ijsberen zien opkomen, maar ook vaak weer even snel zien verdwijnen. Slechts weinigen was het gegeven het lang vol te houden. Dat liet onverlet dat het forum groeide en groeide (in tegenstelling tot de buik van Willem2). Trots liet Willem2 mij onlangs nog de groeicurve van het forum zien. “Komt mij bekend voor” liet ik weten “die van mij groeit ook zo als er een grietje aan ligt te sabbelen” Met die groei komt natuurlijk allerlei volk binnen. Waren wij ooit een select groepje van uitverkorenen, nu is bijna sprake van overbevolking (laat Geert het maar niet horen). Meestal zijn de nieuwelingen rustig en timide, maar soms ook wel eens opvallend. Zo ontstond enkele jaren geleden een groepje dat zich de bulls noemden en FKK-clubs onveilig maakten. “Welke idioot noemt zichzelf nu een stier?” dacht ik nog, net als zij dachten welke idioot zich “Ace2” zou willen noemen. Onder aanvoering van hun leider, De verschrikkelijke Masterbull, namen zij bezit van dit forum en veel oudgedienden keken argwanend naar deze horde die angsten deed oproepen zoals uit de tijden van Athilla de Hun. Die noemden ze ook niet voor niets Athilla de Bull. Voorzichtig werd toenadering gezocht met deze trotse Vlamingen en 1,5 jaar geleden in de warme zomer van 2009 vond te LR een ontmoeting plaats. Het bleek te klikken. De Masterbull sloeg op mijn schouders en kroonde mij tot KING-Bull2 en ridderde mij in de orde der Bulls. Trots stak ik mijn borst vooruit en ik keek naar mijn bijnamen: Hercules, Thor, Conan the Sexbarbarian en nu ook KING-Bull2. Ik zag dat het goed was, alleen nog iets met Tarzan en mijn erelijstje zou compleet zijn.
Niet zo lang geleden opende de heer Jansen een topic over wie er allemaal Bull was. Het was een hele lijst. Wie ontbrak er niet op? Je kon het zo gek niet bedenken of iemand was iets met Bull. Iedere idioot op dit forum was een Bull. Teveel Bulls veroorzaakt inferieure kwaliteit. Dat krijg je met doorfokken. Ik wilde SFL daar eens over aanspreken en de kwaliteit van onze bloedlijn aan de orde brengen. Als je het over (door)fokken wilt hebben, waar anders dan de neukfabriek kun je beter als vergaderlocatie kiezen. De vergadering stond gepland op vrijdag 15 oktober. SFL deelde mij nog wel mede dat hij zijn beste vriend zou meenemen. “Dat weet ik” zei ik tegen de verbaasde SFL “dat ben ik toch”.
Ik had mij voorgenomen om 13.00u te arriveren, maar om de een of andere reden vertrok ik pas om 13.00u van mijn werk. In alle hectiek vergat ik ook nog eens mijn telefoon. Verder ging de heenreis voorspoedig. Van files was geen enkel spoor, al waren die wel voorspeld door de organisatoren van het forumfeest. Tegen 15.00u arriveerde ik aan de Heidweg en tot mijn verbazing was er overal nog plaats genoeg. Niet zo lang geleden had je een parkeerprobleem als je om 15.00u aan kwam, maar nu niet (meer). Dat zou ook wel blijken de gedurende de dag dat het niet overdreven druk werd.
Ik parkeerde netjes op de parkeerplaats van de bouwmarkt en liep naar ingang van GT. Onderweg zag ik een verbaasde bewaker over zijn kale hoofd wrijven. Ik vroeg wat er aan de hand was. Even daarvoor hadden 2 Vlamingen, stijf van de zenuwen staand, allerlei rare vragen gesteld over de omvang van GT, over waar de wijven waren en of hij een wapen had. Ik liep maar door naar de deur waar Tanya uit Polen vriendelijk lachend voor mij de deur open hield. Ik betaalde mijn 50 euro en ging mij omkleden. Uiteraard douchte ik eerst lang alvorens ik met natte haartjes de barruimte binnen liep. Ik keek even rond, maar zag niet direct iemand bekends. Wel zag ik 50 paar zaadvragende ogen mijn kant uitkijken. Ik liep om mij heen kijkend naar de bar, waar ik een cappuccino bestelde. Ik keek de ijsberen een voor aan en eentje vond ik wel erg vriendelijk lachen. Ineens drong het tot mij door dat ik in het gezicht van SFL keek, waarna wij elkaar de hand gaven. Hij stelde mij voor aan zijn vriend die voor het eerst in GT/FKK-land was. Ik gaf hem ook de hand en hij bleek de naam The Flemish Lion te hebben. Zeg maar de Vlaamse Loeki de Leeuw. Zijn FKK-doop leek hem wel te bevallen. Hij merkte op dat hij binnen 5 minuten ten prooi was gevallen van een Kroatische. “Toch niet Sussy?” dacht ik en waar ik al bang voor was werd waarheid: die eerste sessie werd een drama. Ja, daar zijn wij allemaal door heen gemoeten. Zo stonden wij met zijn drieeen te praten. In het gesprek bemoeide zich een Nederlander die zo nodig ook iets moest zeggen. Ik probeerde hem te negeren alsof hij er niet was. Als je even niet oplet gaan de dingen gelijk verkeerd. Zo stelde ik mij voor aan Loeki de Vlaamse Leeuw en voor ik het wist werd het onderwerp de mogelijke verbasteringen van mijn naam, zoals Acehole2, ass2, arschloch2 enz enz. Het was maar goed dat Cupido er niet was, want anders was het lijstje nog langer geweest. Boos keek ik de 2 Belgen aan: “Wij Hollanders hebben een geheel ander gevoel voor humor” waarop de onbekende Nederlander riep: “ik vind het anders best grappig” Ik wilde ingrijpen, maar ineens wilde ik iets anders grijpen. Chantal uit de Dom. Republiek met haar strakke lijfje kwam bij ons staan. Ze omhelsde mij als een oude vriend en begon te giechelen. Daarna kroop ze tegen SFL aan en trok mij erbij. Haar voorkeur was SFL. Dat leek haar wel een lekker stukje vlees. Ik vroeg mij af waarom ze meer aandacht voor SFL had dan voor mij en dat vroeg ik ook: “is it because of his cock of 25 cm.?” Chantal slaakte een gilletje en trok een vies gezicht. Ze maakte duidelijk dat het gewenste geslachtdeel niet al te groot moest zijn. Ze keek mij aan en pakte haar onderarm: “I think yours will be like my arm” waarop ik minzaam knikte. Ondertussen gaf ik de Nederlander naast mij een por met mijn elleboog en fluisterde: “ga als de wiedeweerga naar een internetcafé en ga achter de computer inloggen op het ijsberenforum en leg vast wat je zojuist hebt gehoord.” De Nederlander luisterde niet echt goed. Hij werd in beslag genomen door een mooi Roemeens meisje dat later Lori bleek te heten. Ik wurmde mij tussen het tweetal in en vroeg: “do you want to know who I am?” Lori zette 2 stappen naar achteren en keek met een vies gezicht naar mij: “who are you?” vroeg ze. “That is just the subject I want to talk about” reageerde ik en duwde de Nederlander van zijn kruk af. “You hurt him” mieperde Lori. “Not important” verontschuldigde ik mij met een wegwerpgebaar. Lori ontfermde zich over de Nederlander die mij nu wel begon te irriteren. Ik kende zijn naam niet eens. “Een anonieme nietsnut is het” dacht ik boos. Ik wilde nog meer werk maken, maar er kwamen geen woorden meer uit mijn mond. Ineens zag ik haar lopen. Ik zag Daniela uit Brazilie weer lopen en ze passeerde mij alsof ze mij niet zag. Haar ietswat te stoicijnse glimlach verraadde de gespeelde tred. Ik pakte haar vast en trok haar tegen mij aan. Ik vertelde haar dat ik dag en nacht op haar in GT had gewacht. Daniela begon te lachen: “Haha, jedem tag fur mich?” OK, toegegeven ik overdreef een beetje. Ik was er dan wel elke dag, maar niet elke dag voor haar. Ik beloofde haar later nog te bezoeken. Ik draaide mij weer om toen er 2 handen van achter mij om mijn ogen werden gedaan. Ik draaide mij om en keek in het stralende gezicht van Chrystelle. “I look you all the time” pruilde ze. Ik pakte met een hand haar billen en zoende haar hartstochtelijk, wat zij hartstochtelijk beantwoordde. Ook haar beloofde ik snel te bezoeken.
Ik voegde mij bij SFL die een Annaatje met bril aan zich had hangen. Ineens passeerde Alexia ons en duwde SFL en mij uit elkaar en trok mij mee achter de bar. Ze keek mij lachend aan en streelde mijn borst en draaide om, om wat te drinken te pakken.
Af en toe werd ik aangetikt door een bevallige dame die “bonbon” wilde. Ik deelde gretig uit. Tijdens dat uitdelen zag ik in een hoekje Kimmetje uit Thailand verscholen bij een speelautomaat zitten. Ik besloop haar van achteren en tikte tegen haar linkerschouder terwijl ik aan de rechterkant ging staan. Geschrokken keek Kim naar links en ik stond rechts te gniffelen. Ze draaide snel naar rechts en glimlachte breed toen ze mij zag. We zoenden elkaar en beloofde elkaar op te zoeken tijdens mijn verblijf. Ik liep weer terug naar mijn vrienden toen ik werd tegengehouden door Kiari, dat Braziliaanse stuk dat Nederlands spreekt. “He lekker dieng, ken je mij nog?” Ik knikte wild van “ja” en ik bevestigde dat ze hoog op mijn verlanglijstje stond. Lachend zei Kiari: “wel kijken, niet kopen”.Ik was weer terug bij de bar, waar ik Lori wederom trof. “Do I know you?” vroeg ze lachend, waarbij ze voor de zekerheid een beetje achter de Nederlander ging staan. “Of course you know me” antwoordde ik “You know me form movie. I am a movie star. You saw me many times” Denigrerend knikte ze van “ja” waarbij ze dacht ik de zoveelste over het paard getilde ijsbeer was. Dat was natuurlijk een waarheid als een koe. “Yes” vervolgde ik “I am a movie star. You see me in movies in the kino” en ik wees richting kino, waarbij ik mijn borst naar voren hield en tegen Lori aan reed. Lori kroop tegen de Nederlander aan en vroeg: “Does he talk allways so much?” Ik wilde wel het goede gesprek met Lori vervolgen, maar dat werd mij onmogelijk gemaakt. Chrystelle was weer bij mij komen staan. Ze pakte mijn hand vast en streelde die. Ze zoende mij in mijn nek en streelde mijn borst. Tegen zoveel geweld was ik niet opgewassen. Ik nodigde haar uit voor een kamerbezoek dat uiteindelijk anderhalf uur duurde. Nu ik er zo over denk kan ik niets te klagen hebben over de sessie. Behalve dat het wel een beetje hetzelfde van hetzelfde was. Mijn verwende aard komt weer boven.
Terug in de barruimte gekomen zag ik SFL zitten. Ik zag dat Anna hem wederom lastig viel met allerlei geile voorstellen. Ze streelde hem, daar waar nodig en sprong op hem teneinde alle Vlaamse hormonen tot leven te wekken. Ik voegde mij bij hem en wij samen keken gezamenlijk naar al het moois dat de goden voor ons hadden geschapen. SFL wilde echter bij zijn vriend, Loekie de Vlaamse Leeuw, gaan zitten die was gaan eten in de tent. Ik had geen honger waardoor ik besloot in de barruimte te blijven. Daar trof ik wederom Lori met haar Nederlander. Het tweetal had het goed gehad op de kamer. “Ze is echt goed” fluisterde de Nederlander in mijn oor. “Dat gerucht gaat over mij ook” reageerde ik. Blijkbaar was ik ook onderwerp van gesprek geweest op de kamer. Ik kon mij er wel iets bij voorstellen. Ik stelde mij zo voor dat Lori op de liggende Nederlander ging zitten en hem bereed, terwijl ze kreunde en kreunde: “Oooohhhhh, gooooddddd, ooooohhhhh, you are superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr” waarop de Nederlander zal hebben gestameld: “jujujust just as AceTwooooo?” De Nederlander bevestigde dit niet. Lori zou hebben gezegd dat ik wel erg veel praatte. “Are you afraid of me?” vroeg ik aan Lori. Haar gezicht werd strijdbaar en ze gromde: “Afraid? Afraid of you? Puh. I am only afraid of God” waarna ik mij wendde tot de Nederlander en zei, waarbij ik trots op mijn borst klopte: “ze is bang van (sex)goden” De Nederlander zuchtte maar eens.
Lori had trek (in eten), maar het GT-voer kan haar niet bevallen. Ze had al 2 dagen nauwelijks gegeten en daar kreeg de Nederlander medelijden mee. Hij ging wel iets regelen en hij liep weg. “Doe mij maar een cheeseburger” riep ik hem na.
Nu iedereen toch was weggelopen wilde ik nog even naar Lovely en Mee gaan. Ik liep naar de 2 mij toelachende dames en spreidde mijn armen. Lovely verwelkomde mij met de woorden: “Do you want us to say something nice about your body.” Ik knikte van “ja” en zei: “if you do, you can touche my body for free”, waarna Lovely mijn badjas opentrok en kreunde: “Ohhhhhhhh my god” Glimlachend keek ik naar Mee: “It happens me all the time” Ondertussen was SFL weer in de barruimte met zijn vriend. Ik liep naar het tweetal toe, maar ineens werd ik vast gegrepen door een blond strak meisje. Ik had haar al eerder gezien, maar bij mijn weten nog nooit gesproken. Ze trok mij naar haar toe en hield haar hand open: “Bonbons please” Uiteraard deelde ik die uit. Ik gaf er ook eentje aan haar vriendin die er een vies gezicht bij trok. “Don’t worry” zei ik “there are no side-effects, besides that sometimes braun and yellow swellows come on your face” Ik zette weer een paar stappen toen ik werd tegengehouden door Chantal uit de Dom. Repl. Haar handen deed ze om mijn middel en ze fluisterde: “when can I feel your body?” De hormonen gierden door mijn lijf bij zulke lieve woordjes die uit de mond van een superstrak grietje kwamen. Ik beloofde het te overwegen. De volgende stap werd tegengehouden door Kim die wel wilde weten hoe het met mij ging. Als ik Kim zie gaat het altijd goed met mij. Na nog 2 pepermuntballetjes te hebben weg gegeven arriveerde ik eindelijk bij SFL en zijn maat. Lachend keek SFL mij aan. “Ik word moe van mijzelf” mopperde ik “nu snap ik waarom Belgen zo moe worden van Hollanders” waarop de 2 Vlaamse mannen in schaterlachen uitbarsten.
Ineens stond de Nederlander, waarvan ik nog steeds de naam niet wist, met Lori naast mij. Hij had eten geregeld en was daarbij mij niet vergeten. Met zijn drieeen aten wij onze hamburgers met frietjes. Ondanks mijn verwoede pogingen voor het eten te betalen werd dit geweigerd, waarvoor mijn oprechte dank. En dan zeggen ze nog dat Hollanders gierig zijn. Tijdens het eten zag ik Daniella voorbij lopen en ik herinnerde mij mijn lusten. Ik verontschuldigde mij en liep weer naar het hoofdgebouw.
In de barruimte trof ik Kim en Mee. Ik ging er bij staan en glom van trots: “Ich und zwei schone Thailanderinnen” waarbij ik mijn armen om de schoudertjes van de 2 dames sloeg. Kim wilde mij niet laten gaan en maakte Mee trots duidelijk dat ze mij kende. “Kim ist meine favoriete” beaamde ik. Maar ik was gekomen voor Daniella. Ik wilde weer verder lopen, maar ik werd tegen gehouden door Chrystelle. Ze ging dansend voor mij staan, terwijl ze haar billen bewoog en tegen mij aan reed. Daarna draaide ze zich om en gaf mij een zoen, die teder en nat was. Maar goed, ik was onderweg naar Daniella. Die trof ik uiteindelijk bij het sauna gedeelte. Daar wilde ze zich gaan douchen. Ik stormde op haar af en bedekte met een handdoek haar blote borsten. Ze gaf mijn handen echter klappen en mopperde: “Geh weg. Du bist fremd gegangen” waarna ze mij wegduwde. Latitia, die erbij stond, knikte van “ja” en opperde: “du kannst auch mit mir fremdgehen” De woorden van Seqoya galmden echter nog wel door mijn hoofd, dus die eer sloeg ik over. Ik liet Daniella zich maar even rustig douchen. Ik liep weer een rondje. Ik liep door de barruimte naar de balie om het gangetje richting kino te lopen. Ik werd, ter hoogte van het toilet, gepasseerd door Lovely en Mee. De deur van het toilet stond open en met een ruk trok ik de 2 dames het toilet mee in. Ik sloot de deur en eigenhandig scheurde ik mijn badjas open. Ietswat onwennig keek Mee naar Lovely die begonnen te gillen van plezier. Ineens rook ik de onplesante geurtjes die een toilet eigen zijn en ik trok een vies gezicht: “Bah, it smells like my room” Ik opende de deur en vervolgde mijn weg. Ik kwam weer bij de sauna uit. Daar trof ik Daniella aan die zich stond af te drogen. Ze stond met haar rug, naakt, naar het tentje naast de sauna. Ik keek haar aan en stormde weer op haar af en duwde haar op het matras. Ik lag nu op dat heerlijke lijf van haar en maakte stootbewegingen. Achter ons sloot Latitia de gordijnen. Daniella pakte mijn gezicht en zoende mij hartstochtelijk. Een lange natte tongzoen was mijn deel. Haar handen gleden ondertussen naar mijn billen waarop ze drukte. “Fick mirrrrrr” gromde ze. Even overwoog ik tot actie over te gaan, maar de beslotenheid van een tuinhuisje leek mij beter. Daniella ging een sleutel halen, om mij te verwennen.
Ik begin met iets minder positiefs. Wij zaten al snel in een tuinhuisje, waarna ze zich verontschuldigde en vertrok. Ze liet mij een minuut of 10 alleen, lonesome, zitten, waarbij ik mij bedacht dat ze zich nu aan het verschonen was op mijn kosten. Dat maakte ze later meer dan goed. Als een wervelwind rolden wij over elkaar en toen ik haar neukte sopte haar kutje heerlijke soppende geluiden, waarbij het leek alsof er allerlei vocht uit haar poesje spoot. Ze was haar geld meer dan waard.
Na een uurtje heerlijke sex was het tijd om het kamp weer op te breken. Ik had niet meer zoveel tijd om te blijven en ik wilde nog even rustig afscheid nemen van mijn goede vrienden en mijn betaalde vriendinnetjes. Samen met Daniella stapte ik de barruimte binnen om gelijk Rafaella tegen het bevallige lijfje te lopen. Haar gezicht klaarde om en ze omhelsde mij met een zoen. Ik stond even te duizelen. Helaas onderbrak Daniella dit samenzijn. De Braziliaansen wisselden enkele woorden en ik werd meegetrokken door Daniella. Ik keek nog wel achterom en zag Rafaella nog een kushandje in mijn richting wegblazen.
Na een snelle douche bestelde ik nog een Salitos en gaf de maat van SFL nog wat adviezen. Ik trok enkele vrouwen, zoals Franse Chantal, en de Nederlandse Chanel, naar ons toe. Ik stelde ze voor, maar het kon Loekie allemaal net niet genoeg bekoren. Hij stelde dan ook voor om de eindkeuze zelf te doen. Eigenlijk is dat wel zo verstandig.
De Nederlander, waarvan ik de naam nog steeds niet wist, en SFL zaten samen in een bar te praten. Ik ging erbij staan en vertelde hen dat mijn vertrek aanstaande was. Ineens voelde ik tweede donkere handen om mijn middel. Chrystelle had mij weer gevonden. Ze begon te zoenen en te strelen. Haar begeerlijke kontje draaide ze in de rondte om mij op te hitsen en dat lukte heel aardig. Ook SFL werd daardoor opgehitst. Hij liep langs ons en tikte tegen de mooie billen van Chrystelle , die ineens kwaad om keek en The Masterbull te kennen gaf dat ze daar niet van was gediend. Ik trok ze maar snel naar mij toe, want niemand weigert The Masterbull iets. Ze zoende mij gelijk op de mond. Ik weerde dat af omdat ik ondertussen al wat Salitos had gedronken en dat voor haar niet prettig moest zijn. Het deerde haar niet en probeerde door te gaan met zoenen. Ik vertelde haar dat ik naar huis ging en dat accepteerde ze dan maar. Ik nam afscheid van de voor mij altijd nog onbekende Nederlander. Hij was blij dat hij niet bekend was op dit forum. Nu wist niemand dat hij was geweest en kon niemand hem iets verwijten. Dat was in mijn situatie anders vond hij. Ik maakte een wegwerpgebaar en zei: “ik kan nu schrijven dat jij mij een imposante verschijning vond die hordes vrouwen aan zich had hangen en jij kunt dat nooit tegenspreken.” En zo namen wij afscheid.
Ik liep naar SFL om ook van mijn grote vriend afscheid te nemen. Hij probeerde mij over te halen te blijven en ik had het ook graag gedaan, maar mijn plicht riep mij. Hij vertelde mij tot slot dat hij was bezweken voor de vele aanvallen van Anna en hij begon te lachen: “dat moet je straks maar lezen, hahaha.” Terwijl wij zo afscheid aan het nemen waren kwam Alexia bij ons staan en ik vertelde SFL van haar weergaloze paaldansact. “What you say?, what you say?” vroeg ze. Ik antwoordde: “You dance very well, no very good and I am very good on the room. That makes us a perfect couple.” Alexia liet de woorden even tot haar doordringen en gaf een gil waarbij wij onze handen in de luchten tegen elkaar klapten.
Vervolgens nam ik afscheid van Kim, Mee en uiteraard Chrystelle die ondertussen op het stoepje bij de kino was gaan zitten. “No good day for me” pruilde ze. “You make me poor” knipoogde ik, waarna ze weer wat straalde. Ze straalde nog meer toen ik beeindigde met de legendarische woorden: “next week you can make me poor again” Ze sprong op en zoende mij hartstochtelijk en wilde mij niet los laten, maar dat dwong ik uiteindelijk wel af.
Ik liep naar de kleedkamer en kleedde mij snel om, waarna ik de donkere nacht in rende, op weg naar mijn auto. Ik passeerde de nog steeds verbrouwereerde bewaker en kwam bij mijn auto aan. Ik startte mijn auto op de parkeerplaats bij de bouwmarkt en reed weg. Toen ik bij GT kwam, draaide ik mijn raampje open en riep luid: “BULLSSSSSSSSS for ever!!!” Daarna trapte ik op het gas en reed richting horizon, terwijl de melodramatische klanken van mijn mondharmonica luid klonken en ik in volle overtuiging zong: “I am a poor lonesome bull, fucking far, far away from home…………………………………………”
YOSHUA
18 oktober 2010, 09:32
Iemand Lucy nog de laatste tijd gespot ?
ijsbeer11
18 oktober 2010, 09:40
Gisteravond onverwacht naar de GT geweest samen met El Conquistador, gearriveerd om ongeveer 19.30, sfeer zat er goed in, enkele bekenden gezien zoals Janv en joepie senior
Later ook nog Tiga en de spaanse kladschilder Picasso1 die zijn wilde haren in een jaar tijd is verloren
Tegen de klok van 22.30 alweer het paradijs verlaten met een voldaan gevoel
El Conquistador is weer herenigd met zijn vrouw Elisabeth
bergm550
18 oktober 2010, 11:55
Tegen de klok van 22.30 alweer het paradijs verlaten met een voldaan gevoel
U heeft dus een goede dag gehad. Zaterdag was ook goed. Er was een overschot aan bier over, daar Dah Sausa er niet was. :biggrin:
ijsbeer11
18 oktober 2010, 12:03
Haha, ja gisteren waren er 2 kratten Warsteiner over nog van zaterdag omdat De Souza er niet was
Ace2
18 oktober 2010, 18:28
Iemand Lucy nog de laatste tijd gespot ?
Afgelopen vrijdag liep ze rond. Als iemand de moeite zou nemen mijn verhaaltjes te lezen dan zouden veel vragen niet gesteld hoeven te worden. Lees en gij zult vinden:
Live from GT:
Miranda en Sussy hebben zich bij ons gevoegd. Kelly was binnen 15 minuten klaar met haar ijsbeertje. De tune van het A-Team schalt door de luidspeakers en mannen beginnen raar te doen. Lori is alleen bang van (sex?)God. De braziliaantjes plukken de hele tijd aan mij. Kim ziet er weer goed uit en aan haar klandizie te zien vinden vele dat. Het is etenstijd waardoor de hectiek afneemt al is dat niet te merken aan de harde beatmuziek. Hah, Lucy komt net binnen.
MichelJ
18 oktober 2010, 18:36
Als iemand de moeite zou nemen mijn verhaaltjes te lezen...
Wie neemt die moeite nog? :biggrin: :hammer:
Ace2
18 oktober 2010, 18:43
Wie neemt die moeite nog? :biggrin: :hammer:
Ook gij, Brutus? :frown:
MichelJ
18 oktober 2010, 19:04
Ook gij, Brutus? :frown:
Tuurlijk lees ik samen met mijn zwartharige Roemeentjes graag jou verhalen, dan slapen ze goed. :biggrin: en blijf ik een beetje op de hoogte wat er in GT allemaal gebeurd.
seqoya
21 oktober 2010, 12:29
zo ik ga er eens even goed voor zitten want Neef Ace is op weg naar GT dus we zullen zo zijn live verslagen wel weer gaan krijgen !!
ijsbeer11
21 oktober 2010, 12:47
Altijd leuk om er toch een beetje bij te zijn...
Ace2
21 oktober 2010, 14:08
Live from GT:
ik ben binnen, het feest kan beginnen. Meisjes die weg vluchten zijn: Chrystelle rafaella Latitia Kiari Kelly Denise Lucy Sophia Sandy Chantal (dom rep) Paula (br) Alexia Elisia Chrystina Dana Hani Dani Jane Heidi Roxanna Jenny blonde vriendin van Sandy Adriana Meylin Roxanna Svetlana (na en half Pools/Rus) Juliana (new Pools/Rus) Mee Lovely.
Dit bericht is mede mogelijk gemaakt door DaSouza
ijsbeer11
21 oktober 2010, 14:17
Blonde vriendin van Sandy is Louise :freu:
Ace2
21 oktober 2010, 14:17
Live from GT:
Veronica stampvoet ook door GT. Het vrouwen aanbod is goed maar het is niet heel druk. Diverse triootjes zijn mij al aangeboden maar ik wijs standvastig af. Al had ik daar meer moeite mee doen Rafaella mij belaagde. Sabrina just entered the building. Svetlana uit Kazastan is blond slank en mooi. Ik stuur DaSouza erop af om te testen.
seqoya
21 oktober 2010, 14:24
potver als desouza er is dan is er geen bier meer om 18uur !! doe hem de groeten !!
Ace2
21 oktober 2010, 14:39
Live from GT:
de vrouwen binnen stromen in tegenstelling tot beren. Magdalena Doro Stella Anita (beter bekend als Jessica) Moni Tanya (pl) Bianca Sussy. Toen ik Anita/Jessica sprak was ze eerst geil en ging mij kidnappen ineen horrorkamer maar toen we het over 11 ijsbeertjes kregen kneep ze kwaad in mijn ballen. Ze kijkt nog steeds boos naar mij. Ze lijkt opvallend veel op mijn vrouw zo. DaSouza is bij Svetlana gaan kijken maar constateerde veel ijzerwaar bij haar kut. Hoe hij dat wist? "heb je je vuist er soms in gestoken?" vroeg ik, maar blijkbaar heeft hij goede ogen. Geen sessie dus. Met Tanya in de kino herinneringen opgehaald hoe ze bij mijn eerste keer mij in de kino heeft verkracht. Ik moest het nog maar eens voor doen.
Ace2
21 oktober 2010, 14:41
potver als desouza er is dan is er geen bier meer om 18uur !! doe hem de groeten !!
Je krijgt de groeten terug
ijsbeer11
21 oktober 2010, 14:42
Haha Ace het is niet Anita he!!! Die heeft lang haar, snap ik dat ze je ballen er af trekt als je de verkeerde aanspreekt haha!!
Ace2
21 oktober 2010, 14:42
Blonde vriendin van Sandy is Louise :freu:
Wat een lekker ding is dat.
Ace2
21 oktober 2010, 14:45
Haha Ace het is niet Anita he!!! Die heeft lang haar, snap ik dat ze je ballen er af trekt als je de verkeerde aanspreekt haha!!
Het doet echt pijn. Ze vertelde ooit ergens anders Jessica te hebben geheten. Volgens plan deed ik de groeten en toen ik bij kwam lagen mijn ballen eraf.
ijsbeer11
21 oktober 2010, 14:45
Ja mijn broertje was laatste voor de eerste keer mee naar de GT en die nam haar meteen mee, ik had haar ook nog nooit eerder gezien, maar wel een lekker ding ja
Echt een meisje-volgende-deur
ijsbeer11
21 oktober 2010, 14:47
Het doet echt pijn. Ze vertelde ooit ergens anders Jessica te hebben geheten. Volgens plan deed ik de groeten en toen ik bij kwam lagen mijn ballen eraf.
Omschrijf haar kapsel eens want dan weet ik of we het over dezelfde hebben
Er is sinds kort namelijk ook een Anita, Roemeense met rood krullend haar maar met lang haar...
Die ik bedoel heeft kort krullend haar
Ace2
21 oktober 2010, 14:50
Je krijgt ook de groeten van Sara. Die loopt nuet een mond vol lustballetjes rond. Het wordt hier gevaarlijk.
Ace2
21 oktober 2010, 15:00
Live from GT:
Ely Lori Sinem en Laura zijn gearriveerd. Mee vraagt waarom ik zoveel typaar als iedereen blijft storen heb ik geen tijd om te neuken. Er lopen een paar nieuwe lolita opoetjes rond waarvan ik vermoed dat ze Roemeens zijn.
seqoya
21 oktober 2010, 15:18
Je krijgt ook de groeten van Sara. Die loopt nuet een mond vol lustballetjes rond. Het wordt hier gevaarlijk.
marokaanse sara bedoel je ?? doe ook maar de groetjes van me zeg maar dat ik snel weer langskom ;) :freu:
Skipper62
21 oktober 2010, 15:35
Live aus GT:
Sinem Lori Ely und Laura angekommen. Es fragt, warum so viele Typar wie jeder weiterhin Mühe Ich habe keine Zeit zu ficken. Es gibt ein paar neue Oma lolita wenig darüber, welche ich vermute, sie sind Rumänisch.
Hallo ACE2, habe lange polnische ELA und polnische EFI/EFY nicht gesehen. Kannst Du mir sagen ob sie im GT sind?
seqoya
21 oktober 2010, 15:50
ein Moment Skipper... Der Ace ist bumsen...der kommt in eine Stunde wieder !
CLUBSPORT
21 oktober 2010, 16:52
EFY heb ik begin vorige maand op een zaterdag nog zien rondlopen .
ELA is wat langer geleden
Ace2
21 oktober 2010, 16:53
Live from GT:
ik heb een 2 uur durende sessieet Rafaella gehad. Hahaha gelukkig zijn dromen bedrog. Ik zag net nog het brilletje van Anna voorbij ken. Die Louise heeft het maar druk. Ikoet gaan maar ik hoor geen mondharmonica. Hoe kan dat nou? Mee eneylin zwaaien mij uit ...............
Skipper62
21 oktober 2010, 17:04
Ich EFY Anfang letzten Monat an einem Samstag noch herumlaufen.
ELA wurde vor einiger Zeit
ACE, Kannst Du mir sagen ob beide heute im GT sind?
Cupido
21 oktober 2010, 20:42
Live from GT:
Ikoet gaan maar ik hoor geen mondharmonica. Hoe kan dat nou? Mee eneylin zwaaien mij uit ...............
Je moet nu zelf blasen!!!!
:biggrin:
san
23 oktober 2010, 12:45
Zometeen maar weer eens GT bezoeken:chhers2:
Ace2
24 oktober 2010, 07:32
Ik was deze week een beetje down. Ik reed, zoals men zo mooi pleegt te zeggen, een zware kar. Dat had alles te maken dat er een leuk feestje aan mij voorbij ging. Al mijn vrijgezelle ijsberenvrienden gingen zonder enige medelij aan de rol en alsof ik er niet bij hoorde werd het nog een succes ook. Om nog wat zout in de wond te strooien begon Jack42 mij zaterdag te smsen over hoe leuk het wel niet was. “Boeien” dacht ik nog. In eerste instantie dacht ik mijn vertier te kunnen zoeken bij mijn postzegelmaatje Jansen, waarmee ik zaterdagmiddag had afgesproken om bij hem op zolder postzegels te ruilen. Aan het begin van zaterdagmiddag reed ik met een boek vol dubbele ongestempelde zegels van voor de Tweede Wereldoorlog naar de niet nader te noemen woonplaats van Jansen. “Wie zou hiermee willen ruilen en naar een hoerenkeet willen gaan?” dacht ik onderweg nog. Ik had een leesbrilletje op gedaan zodat ik niet te stoer over kwam en waardoor ik op iemand zou lijken waar Jansen mee om zou kunnen gaan. Toen ik op de plaats van bestemming aan kwam belde ik aan en een dame deed verbaasd open. Ik stelde mij netjes voor en toen ik zei dat ik voor het ruilen van postzegels kwam liet ik trots mij lederen boek zien. Ik zette zonder toestemming (dat ben ik gewend in GT) een voet over de drempel en ik zei: “met melk en suiker” al voor dat de vraag werd gesteld. Ik werd echter tegen gehouden en de dame die zich voorstelde als de wettige echtgenote van Jansen (“Ja, ja” dacht ik nog “dat zeggen ze allemaal in GT”) en vertelde mij dat Jansen naar een voetbalwedstrijd was. Vanuit de woonkamer hoorde ik iemand roepen: “Hij is naar iets met IjsberenVoorwaarts33. Je weet wel waar hij ’s woensdagavonds ook altijd gaat trainen…….” De vrouw aan de deur vervolgde dat Jansen 20 jaar geleden voor het laatst een postzegel had vastgehouden. “Hij moest toen een zegel op een enveloppe plakken en die (ik weet niet of ze de postzegel of de enveloppe bedoelde) bleef 3 dagen aan zijn tong plakken” zei de echtgenote. Daarna gooide ze de deur dicht, zodat mijn lange neus tussen de deur kwam. “Hij heeft het ook niet van een vreemde” mopperde ik, terwijl ik terug naar mijn auto slenterde. Weer voelde ik mij verraden en helemaal toen ik vernam dat Jansen gewoon naar het vrijgezellenfeestje was gegaan. Ik voelde mij alleen, lonesome…………………………………. Ik reed treurig weg en ik hoorde het melodramatische geluid van mijn mondharmonica al opkomen. Ik schopte tegen het verrotte ding waarna ik alleen wat gepiep en gekraak hoorde. En toen ik thuis kwam dook ik gelijk in bed en deed mijn handen om mijn oren en draaide mij om.
Helaas hielp dat alles niet en maandagochtend was ik nog steeds niet om te genieten. Mijn secretaresse begon zich al zorgen te maken, nadat ze mij 2x zo vaak koffie met een extra lekker koekje had gebracht. Ik hoorde haar fluisteren tegen een collega: “Hij keek zelfs niet naar mijn borsten toen ik 2 knoopjes open knoopte van mijn blouse” En niet lang daarna kwam 1 van mijn compagnons binnen die vaderlijk op de rand van mijn spreektafel ging zitten. Eerst kreeg ik een verhaal over de VOC en Michel de Ruyter te horen en hoe Hollanders tegenslagen overwonnen. “Dat is jouw generatie” dacht ik nog. Maar blijkbaar werkte zijn methode wel want snikkend vertelde ik hem wat er scheelde: “Ik mag niet mee spelen………………Jansen heeft gejokt……………. ze nomineren mij zelfs niet meer…………… maar ze nomineren Jansen wel………………………..” Met open mond keek mijn compagnon mij aan en stamelde verbaasd: “Jansen?........nomineren?........jij moet eens goed van bil…….” en hoofdschuddend liep hij weg, waarna hij mijn secretaresse opdracht gaf: “bel de arbodienst maar”
Met gebogen schouders liep ik door de dag en hunkerde zelfs naar spruitjes met droge aardappelen zoals alleen mijn oudtante ze in het gesticht kon maken. De volgende dag reed ik weer naar mijn werk en zette mij achter de computer. Automatisch surfde ik naar YBF en keek met lege ogen naar alle verhaaltjes over LR die maar binnen bleven stromen. Eerst dacht ik nog; “GT is toch veel leuker. Lekker peuhhhhh” maar toen viel mijn oog op Meetingpoint. MichelJ, alias The Rumanian Butcher, liet weten dat hij op donderdag in LR te vinden was. “Alsof ik dat wil weten” was mijn eerste gedachte, maar toen ineens bedacht ik mij. Ik rechte mijn rug en stak mijn borst naar voren. Ik sloeg hard op mijn bureau dat er helemaal van trilde. Geschrokken rende mijn secretaresse mijn kamer in. Ik keek haar aan en zei duidelijk, daadkrachtig en ferm: “ik kom ook” “Zonder dat ik je heb gepijpt?” vroeg ze.
Ja dat zou ik doen. Als ik niet word uitgenodigd dan nodig ik mijzelf uit. Ik zou gewoon, welkom of niet, naar LR gaan. “Verzet mijn afspraken” brulde ik en mijn secretaresse liep glimlachend weg. Alles was weer bij het oude.
Om warm te lopen besloot ik voor mijn bezoek aan LR eerst GT te bezoeken. Een goede wip als warming up zeg maar. Om 2 clubs te kunnen bezoeken moest ik natuurlijk wel op tijd in GT zijn. Het werd 14.45u. Ik kwam aan en stelde wederom vast dat er genoeg parkeerplaats was. Enkele maanden geleden zou een aankomst na 14.00u betekenen dat je naar het Naturpark kon rijden, maar dat is niet meer zo. Ik parkeerde mijn auto en liep naar GT, waar ik tegen de verwachting in weer werd binnen gelaten. Ik betaalde mijn 50 euro en liep met badjas en bijpassend sleuteltje de kleedkamer in. Ik had al even snel in de barruimte gekeken maar het zag er niet echt druk uit.
Ik kwam bij mijn locker te staan toen ineens Chrystelle binnen kwam. Met een stralende glimlach keek ze mij aan (dat zou nog veranderen) en begon te fluiten toen ze mij in mijn kostuum zag staan. Ze liep op mij af en pakte mijn overhemd beet. “Look very, very nice” zei ze. Daarna werd ik beloond met een zachte en tedere zoen. Ze liet mij mijzelf omkleden en dat deed ik dan ook. Ik douchte lang en na vele heerlijke warme waterstralen over mijn lichaam te hebben gehad droogde ik mij af. Ik liep de kleedkamer uit en keek even bij de balie naar Adriana. “Du gibst mir immer eine lacheln auf meine gesicht” grapte ze, waarna ze mij een kushandje gaf en in de kamer achter de balie verdween. Ik draaide mij weer om en zag nog net DeSouza de kleedkamer in glippen. Uit een soort van automatisme riep ik zijn naam, waarna hij verschrikt stil bleef staan. Hij draaide zich om en lachte als een boer die kiespijn had. Toen stelde ik ook vast dat ik nog niet helemaal was hersteld en dat ik nog niet sterk genoeg in mijn schoenen stond. Blijkbaar was de klap van het weekend ervoor toch harder aangekomen dan ik had verwacht. Normaal gesproken had het mij niets uitgemaakt wat DeSouza zou zeggen en ik had het met een grap en een grol afgewimpeld. Nu stond ik echter trillend op mijn benen te wachten op de snerende opmerking van DeSouza. Langzaam, tergend langzaam, zag ik de mond van DeSouza bewegen en langzaam klonken de holle klanken galmend in mijn oren: “Hi Ace, hoe gaat het jongen?. We hebben je gemist afgelopen zaterdag” Even stond de wereld stil. Hoorde ik goed wat hij zo juist had gezegd? Zei hij iets over “mij missen”. Snel draaide ik aan mijn gehoorapparaatje, maar dat stond goed afgesteld. Ik zette mij schrap en met een grote sprong stond ik recht voor DeSouza en omhelsde hem. Ik omklemde hem strak en wilde hem niet meer los laten. Dat wilde DeSouza uiteraard weer wel.
Gebroedelijk liepen wij samen de barruimte in waar zich al een grote groep mooie dames had verzameld. Het aantal ijsberen was niet overweldigend. Als eerste viel mijn oog op het schitterende gebruinde lijfje van Rafaella, maar ook Kiari zag ik voorbij huppelen. Bij de bar bestelde ik wat te drinken en ik keek in de ogen van een nieuwe blonde dame die zich later voorstelde als Svetlana. Ik zag ook wel meer nieuwe dames, die een hoog lolita gehalte hadden. “De volgende keer neem ik slabbertjes mee” zei ik tegen DeSouza. Ver kwam ik niet met mijn gesprek, want ineens stond Chrystelle bij mij. Ze pakte mij vast en het had er alle schijn van dat ze mij niet meer zou loslaten voor ik om een sleutel had gevraagd. Natuurlijk is het geen straf om in de armen van Chrystelle gevangen te zitten, maar ik had mijn zinnen vooralsnog op iets anders gezet. Zo wilde ik eerst met mijn live-verslag beginnen. Samen met DeSouza maakte ik een lijstje van de aanwezige dames. “Niet zeggen dat ik er ook ben” opperde DeSouza. “Je staat er al op” reageerde ik en ik wees net naar het geplaatste live-bericht. “Mijn naam schrijf je niet met een “a” maar met een “e”. Waarom verbastert iedereen mijn naam?” mopperde DeSouza. Ik trok mijn schouders op en maakte hem duidelijk dat ik een “a” in de naam mannelijker vond klinken dan een mieterige “e” . “Zo’n “e” is net zoiets als dat stomme lachende e-tje in de merknaam van Heineken.” vervolgde ik. “Precies, jij snapt het nu” besloot DeSouza zijn betoog en hij hield zijn flesje bier in de lucht en nam daarna een slok. De op dat moment op het forum geuite vrees van mijn neefje, Seqoya, was dan ook niet geheel onterecht.
Wij kletsten de laatste ijsberenwetenswaardigheden bij toen eens twee bevallige blonde dames, die mij nieuw voorkwamen, zich voorstelden. Ze bleken Svetlana en Juliana te zijn en te zijn voortgekomen uit een Poolse en Russische kruising. Het grappige was toen ik naar de naam van Juliana vroeg dat ze even moest nadenken over welke naam ze vandaag gebruikte. Ook Svetlana wist het niet direct. De dames zagen het helemaal zitten om mij naar de kamer te gaan. Ik zou “im himmel” komen. “Da bin ich schon” antwoordde ik. Ik maakte echter duidelijk dat ik het wel zag zitten om met DeSouza en de dames de kamer op te gaan. De dames tuitelden van de gedachte hoeveel geld dat zou opleveren. Ik legde uit dat ik een geil monster was dat de 2 dames geheel van achteren zou uitwonen en de meisjes konden het rekenen, hoeveel dit alles wel niet zou opleveren, haast niet bijhouden. “Ich ficke und ich kiche und ficke und am ende soll meine freund alles bezahlen.” Een ijsbeer die naast ons zat, en blijkbaar stiekem had zitten luisteren, schoot in de schaterlach. Maar ik was nog niet klaar. “Als ich schon 4 mahl gekommen bin kann ich ficke wie eine stiere aber ich soll nicht mehr kommen. Aber als ich komme will denke ich an meine freund der alles bezahle soll und ich soll noch einmahl kommen. Und ich sage dass du 400 euros bekommen soll und dann kommst du auch.” De dames raakten helemaal in extase en hunkerden al tegen het lijf van DeSouza aan. Ik wilde weg gaan, maar dat mocht niet. Vooral Svetlana wilde een beurt hebben en wees mij erop dat ik de hele tijd naar haar had zitten kijken. Ze prikte met haar vinger op mijn borst. Die vinger pakte ik vast en stopte in mijn mond, waarbij ik haar vinger teder aflikte. Ze duwde mij weg en keek een beetje vies. Verbaast keek ik naar mijn schouder waartegen ze mij had geduwd. Verbolgen zei ik: “Beruhren kostet 10 euro” waarna de dames afdropen. Misschien was dat wel jammer, want vooral die Svetlana zag er wel lekker uit. Die is nog niet van mij af.
Terwijl ik zo met de dametjes bezig was kwam Elisia, die ik al weer een tijdje niet had gezien, met haar open handjes om “bonbons” vragen. Ik vroeg haar of de hele zak, die ze vorige keer had mee gekregen, al op was. Je antwoordde bevestigend. De overdracht van al de bonbons vestigde de aandacht van Christina. Toen GT werd gebouwd werd Christina in de al aanwezige kelder gevonden en ze is maar gebleven. Al die tijd dat ik in GT kom heb ik zelden of nooit ooit enig woord met haar gewisseld. Daar kwam nu verandering in. In eerste instantie was ik niet echt voornemens om haar het hele verhaal over lustpillen te vertellen. Daar leek ze mij te serieus voor. Maar toch……………na het tweede pepermuntballetje kon ik het niet nalaten iets over de lustopwekkende werking te vertellen en zo waar ze had juist erg veel interesse.
Tijdens die uitleg ging DeSouza ergens anders naar toe en stond ik even alleen, lonesome, aan de bar en keek de dames aan die op krukjes tegenover mij zaten. Ik had zo wel uren kunnen blijven zitten. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik nooit lang zit. Ineens zag ik een roodharig meisje zitten, die 2 weken geleden vertelde Anita te heten. Er zou echter ook een roodharige Jessica moeten zijn, maar waarom zag ik die nooit? Ik keek nog eens naar Anita en bedacht mij of ze soms tegen mij had gejokt. Dat klinkt onwaarschijnlijk, maar je kunt het niet uitsluiten. Schijnbaar had mijn gestaar haar gelokt, want onopvallend was ze iets te drinken gaan halen en stond ineens voor mij. Ze legde haar handen om mijn middel en vroeg: “what do you want to do?” “I want to change stamps” gaf ik eerlijk toe. Ze streelde mijn borst en deed allerlei oneerbare voorstellen. Die voorstellen bevielen mij eigenlijk best. “Is it true that redhaired girls are extra horney?” vroeg ik en ze knikte bevestigend. “You look good Jessica” flapte ik er ineens uit. Ze keek eerst heel even verschrikte maar herstelde zich snel en reageerde met de woorden dat ze Anita heette. Ik besloot haar maar te geloven, tot ze vervolgde: “In another club my name was Jessica” en ik wist dat ik beet had. Terwijl Anita/Jessica haar sexuele aanvallen voortzetten deed ik de groeten van een wederzijdse vriend. Haar gezicht verstrakte en gaf mij een knietje. Dat deed echt pijn. Ik wilde mij nog beklagen, maar ze was weg om mij de hele middag met een boze blik te blijven volgen.
Ik gaf DeSouza opdracht om Svetlana te testen. “Doe ook eens iets nuttigs voor het forum” zei ik. DeSouza was echter niet enthousiast. Blijkbaar had hij tijdens ons gesprek met haar allerlei ijzerwaren rond haar poesje gesignaleerd. Ik was verbaasd dat hij dat wist dus vroeg ik hem of hij soms zijn vuist erin had gestoken. Wat DeSouza daarop te antwoorden had is mij in alle hectiek ontgaan, want eindelijk arriveerden 2 Thaise meisjes: Meylin en Mee. De verboden vrucht Meylin lachte vriendelijk naar mij toen ze met haar superlijf mij passeerde en ook in de verte kreeg ik een glimlach van Mee. Ik ging er even bij staan en vroeg hoe het met haar ging. Ik was nog maar net met mij gesprek begonnen of Lovely kwam binnen. “Hi gentleman” zei ze, terwijl ze mijn arm beroerde. “For touching my body I will charge 10 euros” “You are a cheap competition” reageerde Lovely.
Het werd eens tijd om een rondje te lopen. Ik verliet de barruimte en kwam Christina tegen die samen met Zara bij het kruispunt van donkere gangentjes stond. Ze vroeg mij wederom om een pepermuntballetje. Daar had Zara ook wel interesse in en ik deelde uit zoals ik altijd uit deel. Ik vroeg haar naam, die zoals gezegd Zara bleek te zijn. Ineens begonnen er allerlei radertjes in mijn hoofd (ja, ja er zitten daar niet alleen spermaresten) te werken en ik herinnerde dat mijn neefje Seqoya ooit eens tijdens een familie-uitje had lopen te verkondigen dat Zara de beste blow-job van heel GT gaf. Mijn oma wilde toen wel weten of een blazen-baan goed verdiende. Seqoya voegde er wel aan toen dat je bij haar geen GFE moest verwachten. Zij was een echte profi die porno voorschotelde zoals god bedoeld had dat het werd voorgeschoteld. Maak echter niet de fout dat je ook aan haar genot denkt. Het interesseert haar totaal niets. Je kunt likken wat je wilt, en ze vindt het allemaal prima, maar de gewenste reactie zal niet komen. Ze zal het ook niet spelen. “Net als een ijsje” zei ik toendertijd tegen Seqoya “daar kun je ook aan likken zoveel je wilt, maar het komt nooit klaar.” Ik vertelde Zara dat mijn neef erg positief over haar sprak. Zara begon te lachen en riep: “Ha, die Seqoya. Gib Seqoya die schone grusse” Na de kennismaking met Zara vervolgde ik mijn rondje en dat rondje bracht mij bij de whirlpool. Daar liep ik tegen Rafaella uit Brazilie aan. Ze pakte mij beet en omklemde mij. Ze legde een hand op de achterkant van mijn hoofd en trok mijn hoofd iets naar beneden, waarna ze in mijn oor fluisterde: “du machst mir wirklich heiss. Ich will gerne mit du nach zimmer” Ik twijfelde enorm, maar ik wilde nog even wachten. Ze drong niet echt aan, maar liep knipogend weg. Ondertussen was Chrystelle voorbij gelopen en als blikken konden doden dan was Rafaella kasje wijlen geweest. Ik misschien ook wel, maar ik sta ondertussen op menig dodenlijstje. Die kan er dus nog wel bij. Ik stond nog even te wachten toen Latitia langs kwam, die ook een kans dacht te maken. Desnoods met haar vriendin Rafaella vertelde ze mij. Ik kon haar niet echt goed volgen, maar ik veronderstelde dat het wel met sex, schlussel en zimmer te maken had. Ik wimpelde haar, tot haar grote irritatie, af en liep door naar de kino. In de kino trof ik Poolse Tanya. Ze vroeg hoe het met mij ging en ik beaamde dat het goed ging. Hoe kan het ook anders. Voor mij lag een jong grietje een dikke ijsbeer te pijpen, terwijl op het witte doek een grote neger een einde maakte aan een blond meisje met een reuze boezem. Het leuke van deze plek met Tanya was dat bij mij allereerste keer in GT ik (uiteraard) een kijkje ging nemen in de toen nog roemruchte kino. Het was druk en terwijl ik verlegen tegen de muur bij de ingang naar binnen gluurde liep Tanya in een stoet van vrouwen langs mij. Onze blikken vingen elkaar en ze vroeg hoe ik heette. Ik antwoordde en vroeg hoe zij heette. Maar voor ik het wist was ze al door haar knieeen gezakt en begon mij te pijpen. Daarna trok ze mij mee de kino in waar ze het karwei afmaakte. Ik vertelde het haar dat ik deze herinnering zo leuk vond. Ik geloof niet dat zij deze herinnering nog naar boven kon halen, maar ze lachte zoals altijd vriendelijk mee.
Ik vervolgde mijn ronde weer en kwam uit in de barruimte. In de barruimte zag ik Rafaella met een ijsbeer vertrekken. Gespeeld geschrokken liet ik mij vallen, waardoor Rafaella lachend naar mij toe kwam. Ze trok mij op en fluisterde: “als du jetzt mit mir nach zimmer will dann soll die mann warten” Deze onbeleefde geste liet ik aan mij voorbij gaan, maar ik besloot wel dat ik de volgende klant zou worden.
Blijkbaar had Chrystelle mij gezien en ze pakte mij beet en zoende mij heerlijk. Hoeveel moeite het ook mij zou kosten haar af te wijzen, vandaag zou ik het doen. Ik ben nu eenmaal een watje, als het er echt op aan komt.
Ik had mijn zinnen gezet om Rafaella. Ik moest dus even wachten. Latitia wist daar wel raad mee en ging vol in de aanval. Ze wilde net zo verwend worden als haar vriendin en begon te pruilen. Ik ging nog even met Mee buurten en die vroeg zich af hoe het mogelijk was dat ik al die meisjes kende. Ik moest Meylin nog iets geven, maar die was nergens te bekennen. Dus liep ik maar door. Wederom kwam ik Zara die nu met Senim klanten stond af te vangen. Ook Senim werd in gewijd in de geheimen der lustpillen. Ik slenterde weer verder om ineens Rafaella aan te treffen. Ze was op een bank gaan zitten en wenkte mij: “ich bin fertig fur dich” Ik wilde eerst weerstand bieden, maar dat gaf ik in 10 seconden op. Rafaella regelde een sleutel voor een ruinhuisje waar we gearmd naar toe gingen. Toen bleek wederom dat het niet echt druk was (en dat voor een donderdag!!!!) want Rafaella had eerder een sleutel dan ik klaar was met douchen en neem van mij aan dat ik geil genoeg was om haast te maken. Onderweg kwamen wij Chrystelle tegen die mij met grote ogen aankeek. Ik ontweek haar blik niet. Soms kan ik raar doen.
Eigenlijk was de sessie met Rafaella een herhaling van de vorige keer. Alleen was ze nu meer relaxed en deed ze minder haar (porno-)act. Want dat porno-gedoe blijft een act, maar ze zoet het wel goed. Ondanks alle acten blijft ze hygiene erg belangrijk vinden. Zo doet ze geen FT. “Ich sage nicht dass du krank bist, aber ich kenne dich nicht” zei ze verontschuldigend, waarop ik antwoordde Ace2 te heten. Gedurende de sessie pakte ze een vibrator uit haar tasje. Zelfs deze vibrator werd voorzien van een condoom toen die in haar kutje ging. Best verstandig denk ik zo. Ik heb dat heerlijke lijfje goed onderhanden genomen en mij er anderhalf uur mee vermaakt. Het mooiste vond ik toen ik begon met een massage (je moet te doen hebben) en na een tijdje bij haar poesje kwam, merkte dat dat poesje al vochtig werd. Ik stak mijn vinger er tegen aan en mijn vinger floepte er zo in en werd naar binnen gezogen. Tijdens onze sessie werd ik gebeld. Ik hoefde niet te zien wie het was. Het was een telefoontje uit LR. De tamtam had haar verteld dat ik onderweg was. Maar nu was ik bezig met Rafaella en dat deed mij goed en haar blijkbaar ook. Anderhalf uur gingen wij aan de gang en het is dat ik nog weg wilde anders had ik er zo een uurtje aan willen vastplakken. Het is wel jammer dat Rafaella geen FT doet. Voor de rest zoent en pijpt ze zeer goed en dat in combinatie met dat heerlijke gebruinde strakke lijf, waar bij haar buik zo strak als een plank is. En dan zou ik haast die geile tatoos vergeten.
Wij verlieten het tuinhuisje en liepen snel door de barruimte. Verschrikt keek Chrystelle mij aan en sloeg haar oogjes treurig naar de grond. Ik had wel een beetje met haar te doen. In de kleedkamer bleek dat ook Rafaella snel weg moest. Ik betaalde haar en ze zoende mij nog enkele malen alvorens ze haar vriendin Latitia ging zoeken. Ik kleedde mij om tot burgermannetje en net toen ik klaar was kwamen de 2 dames binnen en bleken in hetzelfde blok als ik hun locker te hebben. Rafaella keek mij aan en pakte mijn kostuum beet en knikte goedkeurend. Helaas weet ik dat dat gespeeld is. Welke jonge meid vindt kostuums immers mooi? Een paar minuten daarvoor had ik haast, maar nu nam ik alle tijd en aanschouwde de 2 mooie Braziliaanse dames rustig. Latitia vond dat eigenlijk niet zo leuk. “Rafaella is von du. Ich nicht” bromde ze en ik verlegde mijn blik richting Rafaella. De dames hesen zich in een spijkerbroek en ik vond het zeker zo geil eruit zien.
Samen liepen wij naar de balie en de dames verdwenen razendsnel. Ik zocht mijn mondharmonica echter, maar ik kon dat stomme ding maar niet vinden. Ondertussen smste Seqoya: “hoe is het daar?..... Zijn er mooie grietjes?...... Wie heb je gepaald?.......” Jack42 smste: “waar blijf je nou?” en MichelJ smste: “Ze is er ook……ze weet dat je komt.............ik wil met je dealen.............” Tijdens al dat gesms vroeg de thekefrau of alles wel in orde was en ook Meylin en Mee kwamen afscheid nemen. Het leek wel of ik van alle kanten indrukken te verwerken kreeg, terwijl ik in de stress zat om mijn mondharmonica te vinden. Ik mopperde: “Godverdegodver sodemieter allemaal op. Ik moet mijn mondharmonica vinden” Maar ik vond hem niet. Ik besloot buiten maar verder te zoeken. Ik nam nog gauw een kijkje in de barruimte om te zwaaien naar Chrystelle, maar die zag ik niet meer. Van een vriend vernam ik later dat ze ook niet meer is gesignaleerd. Ik hoop maar dat het een hele lange kamergang is geworden. Maar goed, ik was op zoek naar mijn mondharmonica en liep naar buiten. Maar ook buiten hoorde ik niets. Het anders zo vertrouwde melodramatische geluid van mijn mondharmonica was nergens te bekennen. Ik kon toch zo niet naar huis gaan? En zo begon de zoektocht naar mijn mondharmonica…………………………………
Wordt vervolgd.
Ace2
24 oktober 2010, 07:33
Hallo ACE2, habe lange polnische ELA und polnische EFI/EFY nicht gesehen. Kannst Du mir sagen ob sie im GT sind?
Nicht gesehen. Sorry.
Newlife
24 oktober 2010, 09:30
Ace2 wat een TOP verhaal! Haha!
san
26 oktober 2010, 17:30
Kan iemand mij vertellen waar ik iets over Karina (pools ,blond ) kan vinden?
En over een slank meisje met een enorme tattoo op haar rug.
Waren er alle 2 zaterdag.
MichelJ
26 oktober 2010, 17:43
Kan iemand mij vertellen waar ik iets over Karina (pools ,blond ) kan vinden?
En over een slank meisje met een enorme tattoo op haar rug.
Karina (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=9729&highlight=karina) en Isa (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=2782).
Costana
26 oktober 2010, 17:48
Karina (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=9729&highlight=karina) en Isa (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=2782).
Sterk voor iemand die er amper vertoefd, Isa was wel niet moeilijk loopt er zo maar eentje.
piranha
31 oktober 2010, 10:12
Na de laatste maanden bijna niet meer in GT te zijn geweest gisteren toch nog eens een dagje uitgetrokken, toch wel veel nieuwe dames voor mij. Eerste sessie was met Chantal (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=23200&highlight=chantal), puur optick fuck. De sessie begon goed, leuke dame en leuke babbel, zeker geen leeghoofdje dus maar de sleutel laten halen. Maar hoe goed het ook begon daarna was het snel bergafwaarts, eerst haar een leuke massage gegeven en daarna was het mijn beurt om me eens lekker te laten masseren.........doch hier wou ze even een meerprijs van 25€ voor rekenen. Ik dacht is dit wijf nou helemaal gek geworden? Niet dus. Dan maar voor het gewone werk gegaan en toen kwamen er een hoop reinigingsdoekjes en glijmiddeltjes tevoorschijn, toen hoefde het voor mij niet meer, sessie toch maar afgemaakt maar al bij al een zeer teleurstellende ervaring. Bij de afrekening wist ze nog te vertellen dat we 3 minuten over tijd waren, hier ben ik zelfs niet op ingegaan, gewoon m'n half uurtje afgerekend en niet meer omgekeken. Ik hoef er niet bij te vertellen dat ze me nooit meer terug zal zien. Jammer want ik vind het best wel een mooie dame met een prachtlichaam.
Tweede sessie was met een Bulgaarse maar helaas ben ik haar naam vergeten, het was iets van Gila of Gali, bleek haar eerste week in GT te zijn, kortom leuke GFE sessie maar ook geen nieuw wereldwonder, maar kom haar wil ik op een blauwe maandag nog wel eens terugzien.
Later op de avond zag ik een bloedmooi nieuwe Thaise (klein van gestalte en denkelijk siliconen) maar helaas de kans niet gehad om haar zelfs maar aan te spreken, een hoop kwijlende beren stonden haar al tot in de inkomhal op te wachten, het arme kind had geeneens de tijd om zelfs maar even iets te kunnen drinken. Dus dit zal voor een andere keer worden.
Het was een leuke dag, doch na mijn eerste bezoek drie jaar geleden is het publiek toch veel veranderd, en niet in de goede zin naar mijn smaak. Vroeger was er op zaterdagavond ook veel volk, maar nu loopt het toch een beetje de spuigaten uit.
En nu ik hier op deze druilerige zondagochtend zit te typen denk ik eraan om even een lekkere douche te gaan nemen en toch weer richting GT te trekken, hopend op een meer rustige dag. Wat is er tenslotte anders te doen op een sombere zondag in Oktober.
gignnl
31 oktober 2010, 17:19
Gisteren ook weer eens op de heidweg aanbeland,wasal weer even terug met jacupido42
verjaardag.Dat ik er op een zaterdag was is nog veel langer geleden,en waarom snap ik nu weer.
Toen we om 4 binnen kwamen was het nog relaxed,konden voor de deur parkeren en binnen was het goed toeven.
Gaandeweg de vooravond verdubbelde het damesaanbod,dat was prima met opvallend veel vv meisjes,maar het berenaanbod steeg nog veel harder.
Hieronder grote groepen die duidelijk voor het bier kwamen en het bekijken van liveshows in de kino en minder voor de dames.
Voor mij was het veel te druk dus nog voor 22 uur weer weg.
Intussen wel goed gekamerd,eerste ronde met griekse eleni ex vv met haar kinky boots aan.Tweede ronde met de poolse met de pruik,ook weer toppie.
Voor de 3e ronde ook een vv dame gecharterd,oekrainse anastacia,een mooie dame waarmee het ook prima kameren was.
Woensdag maar eens een rustig clubje opzoeken om te chillen.