PDA

Volledige versie bekijken : Osama bin Laden killed in Pakistan.

royke86
2 mei 2011, 05:21
Osama bin Laden killed in Pakistan.
http://www.cnn.com/2011/WORLD/asiapcf/05/01/bin.laden.obit/index.html

MichelJ
2 mei 2011, 06:16
Hieperdepiep hoeraaaa!!! Weer een idioot minder, helaas nog een hoop te gaan.

Picasso 1
2 mei 2011, 07:50
Aan deze idioot heeft de wereld helemaal niks positiefs gehad. Helaas zullen weer andere idioten opstaan.

facial
2 mei 2011, 10:37
Het is wel te hopen dat er nu geen bleodvergietingen gaan plaatsvinden, maar dat die mafkees weg is is natuurlijk een goed iets voor heel de wereld zowel Westers als Oosters

RAUL7
2 mei 2011, 16:25
De foto van een verminkte man, zogezegd Osama bin Laden, die maandag verspreid werd door Pakistaanse televisiezenders en overal ter wereld overgenomen werd, is vals. Dat hebben de Pakistaanse media toegegeven. De foto werd er van antenne gehaald...

http://www.hln.be/hln/nl/10096/Osama-bin-Laden/article/detail/1258276/2011/05/02/Foto-dode-Osama-bin-Laden-is-nep.dhtml

royke86
2 mei 2011, 17:13
Je zou nu haast wel aanslagen kunnen verwachten. Komende maand ga ik regelmatig het vliegtuig in voor verschillende reizen en zal dat wel doen met dubbele gevoelens !! Ben benieuwd de toekomst zal het uitwijzen !!

Big30
2 mei 2011, 19:33
Ik kan er niet zo mee zitten dat de VS een beetje voor eigen rechter hebben gespeeld. Wel begrijpelijk, het alternatief zou zijn een rechtszaak in Den Haag neem ik aan of voor een Amerikaans gerecht. Dat zou een lang slepend proces zijn en zou alleen daarom al weer veel aandacht genereren.
Nu maar hopen dat al Qaeda ontmanteld is en dat er geen verdere terreurdaden als vergelding zullen plaats vinden.

MichelJ
2 mei 2011, 20:01
Nu maar hopen dat al Qaeda ontmanteld is en dat er geen verdere terreurdaden als vergelding zullen plaats vinden.

Dat geloof ik niet. Bin Laden had de laatste jaren slecht een symbolisch functie, nu hij opgeruimd is staat er weer een nieuwe leider op en al Qaida zal gewoon verder gaan met terreur.

Terrorisme is helaas niet uit te bannen.

Big30
2 mei 2011, 22:10
Osama of Obama ;). Scheelt maar 1 letter maar blijkt voor veel nieuwslezers toch lastig te zijn ze uit elkaar te houden.

facial
3 mei 2011, 08:42
het zijn ook allebei boeven de een legaal en de ander ilegaal

sofaking
3 mei 2011, 09:17
Je zou nu haast wel aanslagen kunnen verwachten. Komende maand ga ik regelmatig het vliegtuig in voor verschillende reizen en zal dat wel doen met dubbele gevoelens !! Ben benieuwd de toekomst zal het uitwijzen !!

Aangezien alle veiligheidsdiensten nu wel op scherp zullen staan is het misschien veiliger dan ooit om een vliegtuig te nemen.
Checkins daarentegen kunnen misschien wat langer gaan duren door uitgebreide controles.
Voor westerlingen die wonen en werken in Afrika of Pakistan kan ik me voorstellen dat het minder leuk nieuws is.

Admin
3 mei 2011, 12:16
Aangezien alle veiligheidsdiensten nu wel op scherp zullen staan is het misschien veiliger dan ooit om een vliegtuig te nemen.
Checkins daarentegen kunnen misschien wat langer gaan duren door uitgebreide controles.

De controle zal ongetwijfeld worden aangescherpt en dat zal tot langere wachttijden leiden. Of het werkelijk veel uitmaakt en echt veiliger is valt nog te bezien. Helaas zijn controles door hen die echt kwaad willen vaak te omzeilen. Is ook bijna niet te doen een 100 % controle uitvoeren.

Recent is door Alberto Stegeman nog eens aangetoond dat de beveliging op Schiphol de nodige lekken heeft. Die zijn wellicht gedicht maar of daarmee alle gevaar geweken is is nog maar de vraag.

Je zou eigenlijk het terrorisme bij de bron moeten aanpakken dus al in de fase dat plannen worden gemaakt en niet als men ze al tot uitvoering wil brengen. Maar dat is bijna niet te doen helaas.

Dit mag als illustratie dienen:
http://www.telegraaf.nl/buitenland/9682651/__Terreurver-dachten_opgepakt__.html

Terreurverdachten opgepakt bij kerncentrale
LONDEN - De politie in Groot-Brittannië heeft vijf mannen gearresteerd op grond van antiterreurwetgeving in de buurt van de kerncentrale Sellafield in het noordwesten van Engeland. Het gaat om twintigers die uit Londen komen. Ze zijn overgebracht naar Manchester voor verhoor, zo meldde de politie dinsdag.
De verdachten werden maandagmiddag aangehouden. Ze reden in de omgeving van Sellafield in een auto, toen ze stuitten op een controlepost van de politie. De agenten arresteerden de mannen, maar het is nog onduidelijk waar zij precies van worden verdacht. Volgens de BBC waren ze bezig met het maken van video-opnamen.

facial
3 mei 2011, 12:50
er is nu gelukkig een duidelijk voorbeeld gesteld, het duurde 10 jaar maar ze hebben hem.

SFL
3 mei 2011, 14:53
Bin Laden is niet dood, schrijf dat maar op...
Enkel een stunt van Obama om terug in de running te raken voor de presidentsverkiezingen van 2012!
Zijn presidentschap is een neerwaartse spiraal geworden na al de beloftes die hij niet is nagekomen...
Onrechtstreeks een mooi één-tweetje van Obama met Osama, want Osama is geen opgejaagd wild meer en geeft de fakkel om Al Qaida te runnen door aan ander uitschot.
Iedereen die dus nu aan het juichen is om de dood van de bebaarde halvegare, mag er zeker van wezen dat het nog lang niet gedaan is met terrorisme... Neen, nu hebben we er nog minder vat op! Allemaal voor één iemand zijn politieke agenda.

Misschien moeten ze hem nog eens de nobelprijs geven, terwijl hij nog geen reet verwezenlijkt heeft!
Voor wie twijfelt aan mijn beweringen:

Waarom zo snel van het lichaam af?
Waarom niet eens een foto?
Welk lab deed het DNA onderzoek?
Waarom krijgt de meest gehate man nog zoveel respect van stoere Amerikaanse mariniers om ritueel gebalsemd en op zee begraven te worden???? (ze hebben al voor minder arabiertjes als stront behandeld)
Hoe kan een elitelegertje zomaar het luchtruim van de door fundamentalisten doordrengde Pakistaanse regering invliegen?
Waarom waren die Pakistani ineens zo vriendelijk en gingen ze het verhaal van de VS bevestigen, terwijl de VS een zware inbreuk deed in dat land?????????

Osama is still alive.... Leeft hoogstwaarschijnlijk onder huisarrest in een gigantische villa met de nodige luxe en een harem waar GT een puntje kan aan zuigen. En een hoop andere idioten nemen zijn handeltje wel over!

Laat me niet lachen:
Bin Laden gevat, in een voorstad van het armoedige Islamabad en dan nog wel in het vetste huis (alsof ie zou willen opvallen met enkele miljoenen dollars beloning op zijn hooft.... En met amper 5 lijfwachten)

CLUBSPORT
3 mei 2011, 16:29
Bin laden stond al jarenlang op de loonlijst van de C I A ze hebben hem notabene nog opgezocht in een ziekenhuis in dubai waar hij onder behandeling lag .
deze hele zaak is gewoon 1 grote schetsvertoning , wat er precies is gebeurt zullen we nooit weten , maar 1 ding is mij wel weer opnieuw duidelijk geworden
we hebben geen onafhankelijke media meer :mad:

Goedemorgenallemaal
3 mei 2011, 16:48
Bin Laden is niet dood, schrijf dat maar op...
Enkel een stunt van Obama om terug in de running te raken voor de presidentsverkiezingen van 2012!

Dan is de timing wel verkeerd gekozen, immers, nog ruimte zat voor bestuurlijke dwalingen en blunders en in geval van eenstunt nog ruim de tijd om het tegendeel te bewijzen.

Voor wie twijfelt aan mijn beweringen:

Waarom zo snel van het lichaam af?
Toch nog een beetje aan de Islamitische gewoontes blijven handhaven, al was het alleen maar om niet nog meer olie op het vuur te gooien....

Waarom niet eens een foto?

Idem

Welk lab deed het DNA onderzoek?

Geen idee...

Waarom krijgt de meest gehate man nog zoveel respect van stoere Amerikaanse mariniers om ritueel gebalsemd en op zee begraven te worden???? (ze hebben al voor minder arabiertjes als stront behandeld)
Zie antwoord 1

Hoe kan een elitelegertje zomaar het luchtruim van de door fundamentalisten doordrengde Pakistaanse regering invliegen?

Twas maar een klein stukje, paar minuten vliegen en je bent er...

Waarom waren die Pakistani ineens zo vriendelijk en gingen ze het verhaal van de VS bevestigen, terwijl de VS een zware inbreuk deed in dat land????????? Centen en bepaalde steun die ze wilden hebben.. Het zal wel niet voor niets gebeurd zijn. En er zijn Pakistanie en Pakistani, de laatsten zullen menen wat goed te maken te hebben na de aanslag op de minister voor minderheden.

Osama is still alive.... Leeft hoogstwaarschijnlijk onder huisarrest in een gigantische villa met de nodige luxe en een harem waar GT een puntje kan aan zuigen. Vast niet vooropgezet want, zoals ik al zei, dat gaat geheid uitkomen, en wel voor de verkiezingen...

En een hoop andere idioten nemen zijn handeltje wel over!

Dat staat als een paal boven water, als het niet allang gebeurd is....

Laat me niet lachen:
Bin Laden gevat, in een voorstad van het armoedige Islamabad en dan nog wel in het vetste huis (alsof ie zou willen opvallen met enkele miljoenen dollars beloning op zijn hooft.... En met amper 5 lijfwachten)
Hij zal wel gerekend hebben op informele bescherming van Pakistaanse Bobo's.

Het "vetste huis"zal niet per definitie verdacht zijn, volgens mij heb je in ieder gat wel een meer dan bovengemiddeld huis van de een of andere corrupte boevekop. Juist in zo;n huis zal een bescheiden strijdmacht van 5 bodyguards niet zo opvallen. heb je er (veel) meer, dan gaat het juist wel opvallen, net als bescheiden wonen en toch bodyguards hebben.

Ik snap je sceptische reactie maar om tot de waarheid te komen moet je alles wel goed bekijken...

Goedemorgenallemaal
3 mei 2011, 16:53
Bin laden stond al jarenlang op de loonlijst van de C I A ze hebben hem notabene nog opgezocht in een ziekenhuis in dubai waar hij onder behandeling lag .
deze hele zaak is gewoon 1 grote schetsvertoning , wat er precies is gebeurt zullen we nooit weten , maar 1 ding is mij wel weer opnieuw duidelijk geworden
we hebben geen onafhankelijke media meer :mad:

Nooit echt gehad en met Twitter wordt het alleen maar onduidelijker...
Twitter is weliswaar vrij onafhankelijk, het is lastig twitterberichten te stoppen maar bv Iran heeft aangetoond dat je het wel kunt gebruiken om tegenstanders op te sporen. Vrij Twitterverkeer heeft echter 2 grote voordelen voor de manipuleerders onder ons.
In de eerste plaats verschijnen er zoveel rare berichten en twitten dat niemand meer weet wie wat waar over gezegd heeft. Twiter veroorzaakt chaos en daar hoeft de "Intelligence community" niks voor te doen.

Daarnaast kunnen ze ook nog es zelf bagger en onzin naar buiten brengen als ze dat willen.

Goedemorgenallemaal
3 mei 2011, 16:55
En dan dit .....

Mannen doen aangifte van moord op Osama bin Laden (http://www.omroepbrabant.nl/?news/154641732/Mannen+doen+aangifte+van+moord+op+Osama+bin+Laden. aspx)

TILBURG - Twee mannen uit Kaatsheuvel en Waalwijk hebben bij de politie in Tilburg geprobeerd aangifte te doen van moord op de terrorist Osama bin Laden. Ze wilden eveneens aangifte doen van de moord op medestanders van Bin Laden die bij de actie afgelopen zondag in de villa in Pakistan om het leven kwamen.

Het gaat om een 30-jarige man uit Kaatsheuvel en een 29-jarige man uit Waalwijk. De mannen, die Nederlandse achternamen hebben, kwamen rond één uur samen met een journalist naar het bureau aan de Ringbaan Zuid om aangifte te doen tegen de Verenigde Staten. De aard van de aangifte was dat Bin Laden na het vuurgevecht gedood zou zijn en het dus om een liquidatie zou gaan. Voor de politie is het nog onduidelijk wat het tweetal met de aangifte wilde bereiken, 'maar er wordt niet in een extremistische hoek gezocht'.

'Niet iets voor Tilburgse politie'
Volgens de politiewoordvoerder gaat het om de eerste melding die ze in Tilburg kregen. "De receptioniste was verbaasd", aldus de zegsman. Na overleg is besloten om de melding aan te nemen, maar niet in Tilburg te onderzoeken. "We hebben een zakelijk gesprek gehad en het geregistreerd. Het is niet zo dat we de zaak niet serieus nemen, maar het is niet iets voor de Tilburgse politie." Een dergelijke aangifte moet worden gedaan bij het Internationaal Strafhof in Den Haag. "Daar gaan wij verder geen politiecapaciteit aan besteden."

facial
3 mei 2011, 16:58
die twee zijn gewoon aan het dollen geweest met depolitie en een beetje mediaaandacht, wel leuk bedacht

CLUBSPORT
3 mei 2011, 16:59
Daarnaast kunnen ze ook nog es zelf bagger en onzin naar buiten brengen als ze dat willen.

om de publieke opinie te beinvloeden doen ze dat meer dan jij en ik kunnen vermoeden .

Big30
3 mei 2011, 17:45
om de publieke opinie te beinvloeden doen ze dat meer dan jij en ik kunnen vermoeden .

Pfff hou op! Het is nog erger ik vertel nu de waarheid.

9-11 dat was gewoon een CIA complot, bewijs in overvloed, verder is Osama helemaal niet dood, die man heeft zelfs niet bestaan, echt wel maar het is nog veel erger, we moeten niet alles geloven hier nog wat voorbeelden:

- Zijn we (de Amerikanen bedoel ik uiteraard) ooit op de Maan geweest? Natuurlijk niet dat was een Hollywood enscenering, hier het ultieme bewijs:
http://www.apfn.org/apfn/moon.htm
- Is Elvis dood? Welnee, ik zeg ook niet geloven ook hiervoor is overtuigend en waterdicht bewijs, zie bv.:
http://www.elvis-is-alive.com/
- Verder zat de CIA achter de moord op JF Kennedy, is Columbus nooit in Amerika geweest, was Prins Bernhard een dubbel spion, enfin zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik geloof niets meer tegenwoordig, nou ja een Roemeense die in geldnood zit, dat dus wel want das vaak wel waar, maar voor de rest zeg ik niet al te makkelijk dingen geloven hoor.
- Tot slot denken we nu echt dat de aarde een bol is en dat de aarde om de zon draait? We weten toch wel beter zou ik denken.
- Kernenergie bestaat ook niet we hebben namelijk 4 oer elementen: water, vuur, aarde en lucht. Dat is al sinds de Grieken zo, nu daar staat echt geen Uranium of Plutonium bij dus ook onzin allemaal. Net als atoomwapens die bestaan ook niet, ooit een atoom gezien, dat bedoel ik dus!
- Ik zeg altijd kritisch blijven behalve bij berichten op dit forum en wanneer een Roemeense je om geld vraagt. Daar moet je nooit een vraagteken bij zetten, bij alle overige dingen in het leven dus wel.
- Geloof ook nooit een Tomtom die liegen ook structureel, tis echt zo. Ik navigeer tegenwoordig op de sterren. Veel beter, wel lastig overdag en niet zo nauwkeurig maar das voor een kniesoor.

Goedemorgenallemaal
3 mei 2011, 18:03

Nee hoor, ik maak me daarover geen illusies. Maar ze moeten het wel een beetje bij het reeele houden, zaken die niet al te opvallend zijn en daarom gelloof ik niet zo in complottheorien als dat ze achter 9-11 zitten of nu verzinnen dat Osama gedood is. Dat zijn veel te opvallende zaken die vroeg of laat naar buiten komen.

Picasso 1
3 mei 2011, 18:33
Nee hoor, ik maak me daarover geen illusies. Maar ze moeten het wel een beetje bij het reeele houden, zaken die niet al te opvallend zijn en daarom gelloof ik niet zo in complottheorien als dat ze achter 9-11 zitten of nu verzinnen dat Osama gedood is. Dat zijn veel te opvallende zaken die vroeg of laat naar buiten komen.

Zoals het overtuigende bewijs van weapons of mass destruction in Irak :gruebel:

Goedemorgenallemaal
3 mei 2011, 18:45
[/B]
Zoals het overtuigende bewijs van weapons of mass destruction in Irak :gruebel:

Zie je nou wel, dat soort dingen komt gewoon uit. Die lui zijn echt niet zo stom dat ze niks leren.

Goedemorgenallemaal
3 mei 2011, 20:07
- Geloof ook nooit een Tomtom die liegen ook structureel, tis echt zo. Ik navigeer tegenwoordig op de sterren. Veel beter, wel lastig overdag en niet zo nauwkeurig maar das voor een kniesoor.

Nu moet ik je toch even corrigeren... Tomtom vertelt de waarheid, maar daarbij moet je aantekenen dat die waarheid van twee dingen afhangt. In de eerste plaats is dat de GPS sateliet. Nog steeds eigendom van de Amerikaanse defensie dus als die zeggen, we gaan en andere code gebruiken dan hang je.

Verder hangt die waarheid af van de ingevoerde gegevens, met andere woorden, de Tomtom (of om het even welk ander navigatiesysteem) gebruikt de input van iemand. Vaak is dat iemand die niet kaart kan lezen.... En dat probleem wordt alleen maar erger nu, dankzij de Tomtom, steeds minder mensen zelf de weg kunnen vinden, dat kan de data input nooit ten goede komen... En het hangt ook een beetje af van de gebruiker die via de site gegevens kan invoeren.... Voorbeeld van wat mogelijk is.
Stel de bond tegen het hoerenlopen is een beetje boos. Dan laten ze veel mensen via de site verkeerde gegevens ( zogenaamde verbeteringen...) invoeren om de Heidweg te bereiken en dan staan we daar straks allemaal op de parkeerplaats van de een of andere Evangelische Gemeente.

"we", ik bedoel "jullie", ik maak nog steeds gebruik van de landkaart.

Picasso 1
3 mei 2011, 20:46
"we", ik bedoel "jullie", ik maak nog steeds gebruik van de landkaart.
Moet jij geen wielrennen of voetbal kijken? :rofl:

Big30
3 mei 2011, 22:49
http://www.spitsnieuws.nl/archives/buitenland/2011/05/taliban_bin_laden_leeft.html

De Taliban zit nog in de ontkenningsfase. De organisatie laat weten dat terroristenopperhoofd Osama bin Laden helemaal niet dood is. Dat meldt de Pakistaanse nieuwszender Geo News.

De radicaalislamitische Tehrik-e-Taliban Pakistan (TTP) is een los verband van dertien extremistische organisaties die verantwoordelijk worden gehouden voor een lange reeks gewelddaden in Pakistan. De groep is daarnaast vooral bekend door hun gewelddadige activiteiten in Afghanistan.

MichelJ
4 mei 2011, 06:08
Ik geloof ze :rolleyes:

SFL
4 mei 2011, 08:54
Dan is de timing wel verkeerd gekozen, immers, nog ruimte zat voor bestuurlijke dwalingen en blunders en in geval van eenstunt nog ruim de tijd om het tegendeel te bewijzen.
Is niet gekozen, kwam nu juist het beste uit. Obama die graag naar de politiek correcte en links intullectuele kant neigt, is per difinitie niet de slimste man op aard... Net zo min als zijn volgelingen. Ze hadden al eens een achterlijk opzet uitgeprobeert met die foto te bewerken in de hoop dat de mensen het ja-knikkend zouden geloven. Nu zijn ze bezig met een betere foto te photoshoppen. Uit onderzoek is gebleken dat mensen beinvloed worden door peilingen en wie nu stijgt in populariteit, die staat al een voetje voor in 2012. Alles wat de meer concervatievere tegenstanders daarna bewijzen (dat is van toepassing in heel de wereld) wordt omschreven als dom rechts. Het worden leugens genoemd of gemanipuleerde bewijzen. Obama heeft de wereldmedia mee en dat is een sterk wapen. Journalisten kunnen iemand maken of iemand kraken!

Toch nog een beetje aan de Islamitische gewoontes blijven handhaven, al was het alleen maar om niet nog meer olie op het vuur te gooien....
De Islamitische gewoonten uit die regio: "de ziel zal pas rust vinden of het hiernamaals betreden wanneer het lijk met het hoofd richting Mekka ligt". Op een woelige zee is het nogal moeilijk om de brave man zijn hoofd naar Mekka te laten wijzen! Wat een belediging voor de Islam!!!! Nu zijn ze pas pissed.

Twas maar een klein stukje, paar minuten vliegen en je bent er...
Van welke basis??? We spreken hier niet over een grens! Terwijl er wel een militaire basis van de Pakistani in de buurt van de villa was. Hoe snel gaat een helicopter max? 280km/u! Hoe snel kan men een jet in de lucht hebben om aan te vallen??? 4min53sec!!! Dat doet men wanneer iemand zich niet identificeerd wanneer er in het luchtruim ingedrongen wordt. Daarbij speelt niet enkel de vlucht en retour een rol, maar ook de veel te lange termijn dat de helicopters blijven hangen zijn en de special forces een vuurgevecht aangingen met de extremisten. Komt er nog bij dat één toestel in panne viel en nog in de fik moest gestoken worden. Terwijl een zwaar getrained en bewapend team er belachelijk lang over deed om een vrouw en een paar zotten met baard en lang kleed te overmeesteren.

Hij zal wel gerekend hebben op informele bescherming van Pakistaanse Bobo's.
Hoe gelovig iemand ook is, of hoe goed diens job is... Er zijn altijd wijsneuzen in zulk arm land, die uit de ellende willen en een beloning opstrijken door de meest gezochte man ter wereld uit te leveren aan de CIA. Elke arme stakker is benieuwd naar zo'n opvallende woning en zou wat kunnen gezien hebben. Naast een paar fanatieke lullen en gebrainwashte sukkels, zou een man als Bin Laden nooit iemand vertrouwen.

Ik snap je sceptische reactie maar om tot de waarheid te komen moet je alles wel goed bekijken...
Ik heb het alleen nog maar oppervlakkig bekeken en het valt me zo al op dat er een geurtje aanzit. Voor mezelf weet ik genoeg! Om het zelf nog wat meer uit te vingeren heb ik geen zin, want ik kan er de wereld of de media toch niet mee veranderen. Ben wel benieuwd naar de video of foto's die ze nu ineens weer beloven. Kan ik nog eens lachen met hun gepruts. In ieder geval weet ik wel dat Osama niet meer meedoet in de Jihad en waarschijnlijk naar de Emiraten verbannen is en opgesloten zit in een villa met veel landgoed en privacy. Hij heeft daar waarschijnlijk ook de mogelijkheid om gedurende het eerstkomende halfjaar elke dag een ander mokkel te neuken en toch nog aan te komen in kilo's.

Met heel dit showtje heeft het terrorisme geen enkel verlies geleden. Vanwege de vreugdevolle reacties van al die achterlijke Amerikanen op ground zero, zullen ze alleen maar sterker terugkomen en gaan we mogelijk nog meer aanslagen op ons dak krijgen. Obama zal er en zal er blijven wel mee varen... En dan ie de volgende 4 jaar weer eens een hele legislatuur doen om één idiote verandering door te stoten, waar 3/4 van de Amerikanen radicaal tegen zijn.

Ikzelf ben nauw verbonden met Israel en dagelijks zie ik de gevolgen van zijn dubbele agenda in het midden-oosten en noord-afrika. Waar Bush 2 oorlogen vocht, daar vecht deze nobelprijswinnaar van de vrede nu 3 oorlogen met moslimlanden en is er een vierde in aanmaak. De trouwste bondgenoot in het M-O wordt zwaar verwaarloost. Obama is de slechtse president die de VS ooit gehad hebben, maar wordt buiten Amerika daarvoor nog eens het meest geprezen.

Ciao ciao

sofaking
4 mei 2011, 09:22
Klopt, meer zelfs, de reden dat Pluto verwijderd werd uit de planetenlijst is gewoon een complot om de sterrennavigators te dwarsbomen en zodoende tot GPS gebruik te dwingen.

Even terug OT. Dat het zo lang geduurd heeft om OBL te vatten is mogelijk gewoon te wijten aan de incompetentie en machinaties binnen de Bush administratie. Die saboteerden hun eigen spionagenetwerk uit rancune en machtsspelletjes. Denk maar aan Valerie Plame. http://www.telegraph.co.uk/culture/film/8318075/Valerie-Plame-Wilson-the-housewife-CIA-spy-who-was-fair-game-for-Bush.html

Goedemorgenallemaal
4 mei 2011, 09:47
Met heel dit showtje heeft het terrorisme geen enkel verlies geleden. Vanwege de vreugdevolle reacties van al die achterlijke Amerikanen op ground zero, zullen ze alleen maar sterker terugkomen en gaan we mogelijk nog meer aanslagen op ons dak krijgen.

Oeps, zou het bijna vergeten. DIT ben ik wel met je eens.

En ja, er is natuurlijk politiek mee gemoeid, DE President heeft indertijd gezegd dat ze um zullen pakken en belofte maakt schuld, of je dat nu zelf als President gezegd hebt, of je voorganger, of zijn voorganger. Natuurlijk is niet uit te sluiten dat OBL al lang niet meer actief was, op wat video boodschappen na. Waarschijnlijk hebben CIA, Special Forces en vast ook de MOSSAD al gezegd dat het verspilling van middelen is om daar nog zo op in te zetten maar zoals gebruikelijk is de politiek nog wat machtiger en zegt dan "maar we pakken um lekker toch". En als we Bush nu gehad hebben zo die ook gewoon "we pakken um lekker toch" gezegd hebben.. Net als Jimmy carter het gedaan zou hebben of Kennedy als die nu president zouden zijn. Dikke kans dat in ieder geval de inlichtingendiensten een klein telefoontje met hun Israelische collega's gevoerd hebben met de boodschap "jongens pas op het gaat spannend worden" en dat komt dat bij de Israelische machthebbers en ook die zeggen dan "laaat ze um maar lekker pakken" terwijl de inlichtingendiensten zeggend dat het geen goed zaak zou zijn.

Admin
4 mei 2011, 11:09
Obama verdient denk ik een groot compliment voor het uitvoeren van deze actie. Niet geheel vlekkeloos maar naar omstandigheden goed gelukt. Meteen na 9-11 werd OBL verklaard tot staatsvijand nummer 1 en met reden. Formeel en staat rechetlijk bezien was het wellicht zuiverder geweest als hij voor een gerecht was gebracht, maar dit besluit hem te doden (bedoeld of als gevolg van de actie) kan ik me ook goed voorstellen.

Dat een aantat leden van de regering/overheid in Pakistan weet moeten hebben gehad van zijn verblijfplaats lijkt logisch te veronderstellen maar weten we niet zeker. De CIA heeft er in ieder geval lang over gedaan hem op te speuren en zijn verblijfplaats was op zijn minst opmerkelijk te noemen.

Feit is hij is dood. Denken in termen van een complot theorie brengt niets en is ook vrij onzinnig. Zijn dood is hoe hard ook terecht. Zijn rol binnen zijn organisatie (als al sprake is van een strak geleide organisatie) was niet meer zo groot. Zijn symbool functie zeker voor de Amerikanen wel en zijn verantwoordelijkheid voor vele terreur daden kan ook niet omstreden worden.

Amerika deed wat het moest doen en was en zal een loyaal bondgenoot van Israel blijven een van de weinge landen lijkt me die voor deze actie op de hoogte zal zijn gesteld, hoewel men hier denk ik nooit mededelingen over zal doen. Zijn foto hoef ik ook niet te zien.

Admin

Picasso 1
4 mei 2011, 11:22
Lijkt me erg onwaarschijnlijk dat Osama leeft en een deal heeft gesloten met de Amerikanen. Als hij naar rust en een luxe leven had verlangd dan had hij daar al lang geleden met zijn vermogen voor kunnen kiezen; deze man koos echter voor de gewapende strijd en een eventuele "martelaarschap". In zijn consistente keuzes past niet de schande van "gepakt" worden en in zee gedumpt worden. Nee, lijkt me niet dat Osama in vrijheid leeft. Wat ik me hooguit zou kunnen voorstellen is dat hij gevangen is ipv gedood.

facial
4 mei 2011, 11:26
hoe bedoel je gevangen en dan in zee gedumpt, als je kunt zwemmen ben je vrij

SFL
4 mei 2011, 14:14
OK, een andere stelling dan maar....
Biggie geeft zo zijn eigen theorie in naam van het forummanagement.
Ik ga daar volgende dingen op zeggen:

1) Osama heeft er idd zelf voor gekozen om martelaar te worden en liet zijn rijkelijke luilekkerleventje achter zich.
Dat heeft niet de resultaten opgelevert die hij hoopte (niet tegenstaande dat het wel vele mensen het leven kostte)
na jaren rondtrekken in onherbergzame delen van Afghanistan en Pakistan... En ook slapen in grotten... is hij ziek beginnen worden, moe, gewond, geil, en wie weet wat nog allemaal.
Constant op je hoede zijn (ook voor sukkels binnen je eigen kring), dat vreet aan een mens... Tenslotte is hij ook maar een mens!
In het ergste geval heeft hij zich overgegeven aan politieke smeerlapjes van de VS, misschien wel aan corrupte leiders binnen de CIA. Voor deze beide partijen is hij immers broodwinning en meer dan dat. Obama kan op die manier politieke ambities doordrukken en Bush nog een laatste sneer geven betreft het niet kunnen vatten van Bin Laden...
Maar dit alles is de meest duistere complottheorie die ik me voor de geest haal.

2) Wat mij waarschijnlijker lijkt is dat Bin Laden is gaan aankloppen in Iran, Saoedie-Arabie, Pakistan, De Emiraten of misschien zelfs onafhankelijk bij de meest boosaardige, doch rijkste sjeiks. Hij krijgt er onderdak, een harem en beperkte vrijheid. Het openbare leven zal hij nooit meer te zien krijgen... Zelfs geen PC om te internetten! Maar hij krijgt te vreten, woont in een exclusieve omgeving en mag naar hartelust ganse dagen wippen met zijn slavinnen. Ook medisch komt hij er op die manier bovenop, want hij geniet natuurlijk ook de beste zorgen. Dit is al een redelijk geloofwaardiger verhaal. Maar ik blijf erbij dat de VS dat wel stiekem aan de weet is gekomen en dat ze het op een akkoord gegooid hebben met de derde partij. Vraag is natuurlijk dat wanneer Osama dat saaie leventje beu is, hij tijdens de tweede ambtstermijn van Obama nog eens van zich laat horen.

3) Nog een ander scenario is dat de bebaarde duivel reeds lang omgekomen is van ontbeering, ziekte of een wonde. Via de weg van de beloning of geheel toevallig werd de VS daarover ingelicht en werden zelfs geconfronteerd met het bewijs. Dat komt aan de oren van Obama zijn aanhang en ziet er het licht in om de president uit zijn neerwaartse spiraal te halen. Nu wordt het immers met een heldhaftig verhaal opgesmukt. En er is in samenzwering met enkele instanties een gevecht geweest in die bepaalde woning, maar daar zal dan wel één of andere door CIA gezochte papaverbaron gewoond hebben.

4) Vooral de 2 laatste veronderstellingen lijken me waarschijnlijk, maar zelfs iets soortgelijks als mijn eerste bedenking zou niet onmogelijk zijn. Feit is dat wat je nu in de media hoort één grote leugen is en dat verschillende piefen er dubbele agenda's op nahouden. Het kan best zijn dat Bin Laden dood is, maar dan is het op een manier zoals ik in derde punt beschrijf. Maar persoonlijk ben ik er vrijwel zeker van dat hij ergens in een soort van luxueuse balingschap leeft.

5) Om terug te komen op een eerder vernoemd punt:
Een lab heeft het DNA van de meest gezochte dwaas onderzocht en bevestigd dat het daadwerkelijk HEM betrof. Hoe lang doet men over zo'n onderzoek en is er gelegenheid voor Amerikaanse laboranten om dat ter plaatse te doen? In de loop van dag A komt Bin Laden om bij een vuurgevecht... Op het einde van dag B kent men de resultaten van het onderzoek. Dat onderzoek zou niet mogelijk zijn indien het in de VS gedaan werd, want je hebt al een stuk van dag A en een stuk van dag B nodig om per vliegtuig in de VS te geraken. Dat het onderzoek onafhankelijk elders gedaan is, zou veel bewijzen kunnen bloot leggen over gesjoemel. Zoveel te meer mensen het weten, des te meer dat er zich lekken kunnen vormen in de circle of trust. Dus ik vraag het nog een keer: geef me de naam of plaats van het lab waar de DNA test gedaan werd! Op een simpel bloedonderzoek moet je verdomme tegenwoordig al 2 dagen wachten!

5) Wat Obama betreft:
Gisteren op TV beging hij reeds zijn tweede domme ongeloofwaardige fout. Foto's van tijdens de missie, die hij in zijn SM kelder vanuit het witte huis volgde... Beeld per beeld zoals in een militair computerspel. Je had zijn grimas moeten zien... Net dat soort gefreak wanneer iemand vermoord wordt zou je niet mogen zien op de smoel van een nobelprijswinnaar van de vrede! En ook tijdens dat diner van hoogwaardigheidsbekleders stond hij daar arrogant en zelfingenomen te doen. Meteen daarna ging hij over tot de binnelandse politiek van de VS en benadrukte in een mascarade de band die moest hersteld worden met de Republikeinen.

Obama is geen goede president, wel een goede lobbyist en netwerker. Hij verkoopt het mooi en kan in mensentaal uitleggen hoe je veranderingen zal doorvoeren... En met dat laatste is de belastingbetaler in de VS nu duchtig bij zijn kloten genomen. Zonder racistisch te willen zijn, maar wel kritisch: hij speelt ook graag zijn huidskleur uit en zijn mohameddaanse naam gebruikt hij ook in zijn voordeel. In tegenstelling tot wat hierboven beweerd wordt is de relatie van de VS en Israel kil geworden sinds hij president is. Dat zal dit najaar of begin volgend jaar nog wel blijken nadat in Egypte verkiezingen geweest zijn. Geen nood Israel redt zich wel... Ook zonder de VS, maar fijn is het niet. Obama zuigt, dat is wat ik ervan vind...

Bush mocht dan wel een lager IQ hebben, maar hij werd internationaal constant neergehaald. Indien Obama faalt, wordt hij nog feller bejubelt en zelfs tot nu schuift men alles in de schoenen van de Republikeinen. Maar Obama zat er toch ook maar weer tussen in Libië... Was het Bush geweest, dan zou men weer zeggen dat het om olie te doen was.... Denk je nu dat Obama het wat kan schelen van dat regime??? In Iran is er ook een regime, maar daar valt ie niet binnen (Dat zal Israel binnekort wel oplossen) En nog in vele andere landen deugt het niet. Neen de Amerikaanse president denkt zoals al zijn voorgangers (op Bill Clinton na) ook maar aan 3 dingen: olie, 2 ambtstermijnen vollullen en ervoor zorgen dat ze economisch de nummer 1 blijven in de wereld... En alle drie deze dingen schijten nu eenmaal door hetzelfde gat!

Maar goed, we dwalen af. Je weet dat SFL zich graag in debatjes mengt en bij deze had hij vele maanden schade in te halen.
Back to the point: Osama is niet meer, joepie....... Of speelt alleszins toch geen rol van betekenis meer!

Groetjes van de politiek incorrectie zelve

Badslippers
4 mei 2011, 22:57
1) Osama heeft er idd zelf voor gekozen om martelaar te worden en liet zijn rijkelijke luilekkerleventje achter zich.
Dat heeft niet de resultaten opgelevert die hij hoopte (niet tegenstaande dat het wel vele mensen het leven kostte)
na jaren rondtrekken in onherbergzame delen van Afghanistan en Pakistan... En ook slapen in grotten... is hij ziek beginnen worden, moe, gewond, geil, en wie weet wat nog allemaal.

Ha ha ha, kijk de geilste man van het forum hier toch eens fulmineren tegen alles wat links en slinks is. Een van mijn beste forumvrienden bezorgt me op de late avond de ene dijenkletser na de andere met zijn idiote complottheorieën. Volgens mij heeft de Master-Bull niet alleen van het "Zwarte Brood" gesnoept maar heeft hij tevens te diep in het glaasje gekeken onder het genot van een vette joint gevuld met "Afghaanse Wiet". Of was het "Rode Libanon"? Ik heb "De-niet-rokende-Fetishlover" hoog zitten en toch zijn wij uiterste tegenpolen. Waarschijnlijk weten de meeste ijsberen dat niet eens. Die denken: "Dat zijn 2 holmaatjes die elkaar de nominaties toeschuiven en een arm hebben zo bruin als een reep chocola". Mispoes! Hij is zo rechts als de pest en ik zo links als een onhandige klusjesman. Toch gaan wij gezellig naar de club en neuken de geilste wijven en drijven ze tot waanzin met ons geflirt en gewapper met 50 euro biljetten.

En nu komt de "Rokende Schoorsteen" met complottheorieën waar de honden geen brood van lusten. Ik heb de ballen verstand van alles wat met het midden oosten en politiek te maken heeft. Daar geef ik "Smoke" graag de "Credits" voor. Bovendien heeft hij in die omgeving zijn strepen verdiend door zijn "Full Metal Jackets" driftig in het rond te spuiten. Maar nu zegt de dwaas dat hij vraagtekens stelt bij het "DNA" onderzoek. Hij wil naam en plaats hebben van het lab. Nou heb ik geen ervaring maar wel een gezond verstand. Ik neem aan dat er toch wel zo'n vliegdekschip a la de "USS Nimitz" of "Ronald Reagan" in de buurt zal hebben gelegen met een redelijk geoutileerde ziekenboeg annex lab aan boord waar je zo'n proefje kan nemen.

Dat al die regeringsleiders naast hun baan als wereldverbeteraars óók gewone geile flikkers zijn als ons, daar kan ik mijn vriend alleen maar in bijvallen. Maar die Osama BL is echt zo dood als een pier. wat een blamage zou het zijn als-ie over een jaar zijn kop uit de harem tent steekt en zelfgenoegzaam een sigaretje opsteekt na de daad. Dan kan Obama de tweede termijn toch echt onder zijn hakken schrijven. Ik kijk trouwens zo subjectief als de pest naar al die politieke leiders. Want George "Double U" Bush vond ik best een amusante peer waar je volgens mij best een gezellige Amerikaanse BBQ mee kon hebben. Dat hij politiekmatig in een volstrekt andere zoek zit als waar ik uit kom, interesseert me dan minder. Dat Obama zijn huidskleur uitspeelt volgens SFL is gewoon een goeie "Move". Ik bedoel, Lucille Werner van het programma "Lingo" speelt ook haar handicap uit door zich strompelend door het beeld te bewegen om sympathie te wekken voor de gehandicapten. Klopt, een stom vergelijk maar het gaat om de "Point". wat ik ook altijd een leuke vent vond terwijl hij een volstrekt fout regime steunde was die Mohammed Saïd al-Sahaf, bijgenaamd: Komische Ali of zoiets. Terwijl de Amerikaanse tanks door de straten van Bagdad denderden en de kogels hem om de oren vlogen stond hij nog steeds doodleuk te verkondigen dat ze aan de winnende hand waren.

Tja, eigenlijk heb ik helemaal niet zoveel toe te voegen aan deze discussie maar ik vond het wel amusant hoe onze "Niet-Rokende-Maar-Altijd-Met-Scherp-Schietende-Fetish-Lover" zijn betoog verwoordde. Dat wij een volstrekt andere kijk op bepaalde zaken hebben belet ons niet om samen met volle overgave de volgende "Neuk Tour" te ondernemen. en eigenlijk is dat veel belangrijker dan al dat geëtter om ons heen. Ijsberen, dit weekend neuken we ons weer een slag in de rondte. Laat je geweer en patronentas maar weer eens goed ratelen. Tot ziens!

Big30
4 mei 2011, 23:05
wat ik ook altijd een leuke vent vond terwijl hij een volstrekt fout regime steunde was die Mohammed Saïd al-Sahaf, bijgenaamd: Komische Ali of zoiets. Terwijl de Amerikaanse tanks door de straten van Bagdad denderden en de kogels hem om de oren vlogen stond hij nog steeds doodleuk te verkondigen dat ze aan de winnende hand waren.

Heerlijke kerel was dat, dacht dat ie nu typetjes deed bij Koefnoen.

http://www.thehumorsource.com/system/items/34118.jpg