PDA

Volledige versie bekijken : 5th element Fulda Moni(que)



pipokoeien
30 april 2011, 17:09
beetje late reactie maar 2 weken geleden eindelijk eens naar PHG Monique's nieuwe thuisclub The 5th Element vlakbij Fulda gegaan. Pipo was tamelijk in de buurt want bijna 3 uur rijden is zelfs Pipo niet waard.

Rustige club van klasse. De hele dag door kun je bij de kok eten bestellen en da was lekker! Monique trouwens ook. Ze vertelde echter dat ze ook weer wat vaker naar PHG zou gaan dus misschien wel handig om haar profiel daar te laten staan.

Ze heet hier Moni en als je voor haar gaat zou ik zeker even bellen. Ze werkt in de regel van Maandag tot Vrijdag

Big30
30 april 2011, 17:23
Ze vertelde echter dat ze ook weer wat vaker naar PHG zou gaan dus misschien wel handig om haar profiel daar te laten staan.

Ze heet hier Moni en als je voor haar gaat zou ik zeker even bellen. Ze werkt in de regel van Maandag tot Vrijdag
Fulda is wel een beetje erg ver weg. Zelfs voor zo'n schatje als Monique! Juni zag ik haar voor het laatst in PHG maar in Januari is ze daar ook nog even gespot. Morgen maar weer eens in PHG gaan kijken ;) al denk ik niet dat ik haar dan aan zal treffen.

Thxs voor je berichtje PK! Long time no see.

Big30

Franzis
30 januari 2012, 14:06
Ist Moni(que) noch im 5th Element?

Ich habe wirklich gute Erinnerungen an sie, als sie noch im PHG arbeitete. Meine Hoffnung, daß sie zurückkehrt hatten sich ja nicht erfüllt. :redface:

pipokoeien
15 februari 2012, 03:33
effe bellen en vragen of Moni er is.... Werkte toen Maandag tot Vrijdag