Volledige versie bekijken : Katja (Poolse)
der lickmeister
28 april 2011, 00:34
Nationaliteit: duitse
Leeftijd: 28 jr
Uiterlijk: volslank
Haren: halflang zwart krullend haar
Lengte: 1,75 m
Tatoe: nee
Service: pzc , nmc ,beffen
Cupmaat: c
koosje12
30 april 2011, 23:41
Naar eigen zeggen is ze Poolse.
Net als Jana een aantrekkelijke dame. Wederom een aanwinst voor de club!
Een mooie donkerharige dame. Katja kan een beetje dromerig kijken vind ik. Zij was het die me tijdens mijn eerste bezoek op 12 juli dezelfde dag een rondleiding door het pand gaf, maar niet de eerste dame met wie ik die dag samen was. In feite was ik met Anni bezig of beter Anni was mij bezig, toen Katja er ongevraagd bij kwam. Ik lag op mijn rug, Anni pijpte me maar ik was al twee keer kort daarvoor klaargekomen. Ze draaide zich om en schoof over me heen, ze wou gebeft worden. Mischien had ze kort daarvoor met Agnes gesproken, want ik ben er vrij zeker van dat ik Agnes minstens 1x klaar hebt gelikt. Ik pakte haar kont en drukte haar een beetje in de goede richting want ik lag nog niet helemaal goed. Ze vond het wel lekker maar een orgasme kreeg ze er niet van denk ik. Het triootje liep nergens op uit, ik voelde hem slapper en slapper worden en ik ging douchen.
Ik nam nu een veel langerer pauze en lunchte goed om daarna op de bank gezeten te kijken wat sommige van de andere bezoekers met de dames deden - of juist omgekeerd. Katja kwam toch bij me zitten en langzaamaan begonnen we aan elkaar te zitten. Ik stelde voor naar beneden te gaan, ze zei nee we gaan zometeen allemaal naar beneden. O ja? Ja. In een lange stoet ging iedereen naar beneden. ik was weer goed geil geworden, het eerste grote bed dat je tegenkomt als je de wenteltrap afloopt werd goed gevuld. We begonnen meteen te 69-en. Ik hoorde Katja kreunen en op een gegeven moment nam Anni mijn penis in haar mond over. Ik was er eigenlijk niet zo van gediend (van Anni niet) en ik vroeg Katja om een condoom. We deden het van voren en van achteren maar het lukte toch niet zo goed, ik trok me spetterend af of haar borsten.
GrootMeester
2 februari 2012, 23:59
Katja heeft inderdaad mooie ogen om naar te kijken. Een zacht karakter. Heb een fijne sessie met haar mogen beleven. Op het eind zat ik met Katja en Jana op de bank. Na een tijdje zei Katja, hup en schoof m'n handdoek weg. Stond ze daar te pijpen terwjil Jana haar borsten in m'n gezicht drukte. Op deze verrassing had ik niet gerekend en ik heb er onwijs van genoten, kan ik je vertellen. :biggrin:
Nu is Katja al een favoriet van mij bij PTX. :smile:
Hans
GrootMeester
20 februari 2012, 19:19
Weet iemand of Katja gestopt is met werken of op vakantie? Zo is ze niet meer terug te vinden in de agenda van PTX. Ook in het gastenboek van PTX gaven ze geen antwoord op dit vraag. :confused:
franky31081
21 februari 2012, 10:01
ze is met vakantie wanneer ze terug komt weet ik niet
bad pritt
23 april 2012, 18:38
Nationaliteit: pools
Lengte: +- 1,70 m
Uiterlijk: normaal
Haren: halflang zwart haar
Cupmaat: C/D cup
Tatoe/piercing: nee
Service: pzc , nmc
Leeftijd: midden 30 tig.
bad pritt
23 april 2012, 18:45
Zeer mooie verzorgde vrouw net zoals Adriana, prachtig expressief gezicht, intelligent.
Terughoudend, maar dat ben ik zelf ook een beetje, kalm en gereserveerd.
Moeizame convrsatie die ik niet langer doortrok dan nodig, de formule is hier "moechtest du nach unten gehen"..en tot nu toe zeggen ze steeds ja.:gruebel:
Onder begon een zeer relaxte sessie, ze proberde me uit te dagen, ben je altijd zo rustig zei ze, nee dacht ik maar hier in deze teff kijk ik bij elke dame de kat uit de boom, omdat ik ze niet kan inschatten vaak en dan pas ik gaandeweg de service wel aan aan de groeiende of uitblijvende klik. Katia's pzc was zeer goed, lang, gevarieerd, prima.
Met haar neuken was veel beter en dat merkte ik ook aan haar reaktie, ze werd er steeds meer ingezogen.
Vooral doggie was geweldig tegen die grote strakke kont, dat was ook niet lang te houden.
Het ijs was helemaal gebroken en we hebben na afloop zeker nog een half uur gekletst op bed wat ik soms nog leuker vind dan de sex.
Dat lekkere ontspannen ongekompliceerde ouwehoeren, maakt niet uit wat je zegt, niemand wil als eerste de magie verbreken door te zeggen kom we gaan douchen.
Jammer genoeg heb ik haar maar een keer gezien.
der lickmeister
23 april 2012, 18:49
Dit topic bestaat al echter met de goede naam
Zie katja (poolse)
Om misverstanden te voorkomen kan big 30 beter de informatie
Samenvoegen of vegen
pablo2012
11 juni 2012, 10:51
Volgens mij is ze weer aanwezig:betrunken:
Erru
3 augustus 2012, 16:47
Katja was inderdaad weer aanwezig. 2x met haar naar beneden geweest. Was beide malen
een geweldige ervaring.
Pijpen is zondermeer top en 69 is helemaal het einde bij haar, haar prachtige grote
lichaam laat duidelijk merken dat ze een likbeurtje op prijs weet te stellen.
Na een paar schokkende bewegingen kwam ze klaar en stortte ze zich weer vol overgave
op mijn jodocus die het ook niet lang uithield.
Ze ziet er wat groot uit maar alles gaat met een gevoel en tederheid zoals je het niet
vaak meemaakt in deze tenten.
Tony M
25 augustus 2012, 19:28
Leuke meid, lekker figuur als je er van houdt, eerst samen in het badje gezeten in de tuin daarna nach unten, gewoon top!!
Erru
27 september 2012, 13:13
Dinsdag begonnen met Katja, wat een heerlijke vrouw is dit toch. Ze ziet er wat groot en stevig uit maar
op bed is het een erg lieve tante. Ik had het genoegen om in het nieuwe kamertje hetzelfde kunstje te herhalen wat ik al
vaker met haar heb gedaan nl heerlijk knuffelen, daarna beffen en vervolgens pijpen met een grooooote P.
Het geheel afgemaakt op de ouderwetse manier, gewoon er bovenop.
Erru
27 september 2012, 13:13
Dinsdag begonnen met Katja, wat een heerlijke vrouw is dit toch. Ze ziet er wat groot en stevig uit maar
op bed is het een erg lieve tante. Ik had het genoegen om in het nieuwe kamertje hetzelfde kunstje te herhalen wat ik al
vaker met haar heb gedaan nl heerlijk knuffelen, daarna beffen en vervolgens pijpen met een grooooote P.
Het geheel afgemaakt op de ouderwetse manier, gewoon er bovenop.
bad pritt
27 september 2012, 15:26
Katja is geweldig vind ik ook, neemt alle tijd en super sensueel in alles.
koosje12
9 mei 2013, 10:46
De tweede ronde van de dag ging aan Katja. Deze dame is de rust zelve en dat beviel me wel.
Ze droeg gisteren een roze met zwarte BH en bijpassende slip. Daaronder een paar zwarte kousen nylons en daaronder ook weer roze met zwarte pumps. Het geheel stond haar heel goed.
Beneden volgde een Franse verwenning zc en daarna gingen we over in missio. Aangezien dit me ook wel goed beviel kon ik het tot tevredenheid in deze positie afmaken.
Al met al een goede sessie. Nu was het tijd voor wat meer tijd tot een volgende sessie. Deze pauze zou ik in de tuin van de club doorbrengen genietend van de zon.
hallodaarbenikweer
28 mei 2013, 19:49
Mijn eerste sessie gisteren was per ongeluk met Katja. Door het berenoverschot had ik geen keus. Eigenlijk wel een relaxt en lekker begin, waarbij zij on top gezeten nogal rood aanliep. Geen vervelende sessie, weinig raffinement, PZC, nmc en beslist geen tz ofwel standaard ptx. Bodempje om daarna op zoek te gaan naar meer, wat eigenlijk niet goed lukte gisteren aan de sonsbeckerstrasse. Net te weinig dames. Barbara vroeg bij weggaan om 15.30u maar niet of ik het naar me zin had gehad, ze vreesde het ontkennende antwoord. Misschien ben ik te hard verwend in gelegenheden als pt Bochum. Meer mogelijkheden, mooiere dames, heftiger seks. Smaken verschillen, maar wel jammer want ptx is redelijk aan te rijden.
koosje12
31 oktober 2013, 22:31
Gekopieerd uit het algemene topic:
De derde dame van de dag was de altijd charmante Katja. De vorige keer had ze nog even ondersteund terwijl Anni met me bezig was tijdens de GB en had ze wel gepolst of ik oren naar een sessie had, maar dat was helaas net na een vorige sessie, dus zat het er toen niet in. Nu zat er wel in en na een tijdje op de bank besloten we ook nu maar een stukje te gaan wandelen.... Op het bed was de dienstverlening van deze Poolse donkerharige als vanouds, niets te klagen.
Katja:
Herkomst: Polen
Talen: Duits (en Pools)
Postuur: Normaal, tot net ietsje meer
Borsten: B of C cup (natuur)
Vriendelijkheid: Uitstekend
Uiterlijk: Goed
Dienstverlening: Goed
Genoten diensten: Frans (zc), aftrekken (zc), neuken (mc)
5427
http://www.partytreff-xanten.nl/gallery/girl-gallery/Katja/109.html