PDA

Volledige versie bekijken : Wat is je favoriete nederlandse voetbalclub ?

facial
12 april 2011, 08:56
PSV
Twente
Ajax
Feijenoord
Utrecht
Groningen
Willem2 (minimaal 1 fan op het forum;))
Nac
Vitesse
Nec
Ado Den Haag
overige

facial
12 april 2011, 08:56
PSV natuurlijk :freu::freu::freu::freu: de kampioenen

Picasso 1
12 april 2011, 09:18
Als we ons beperken tot Nederland, krijgt Ajax mijn sympathie. Qua historie, speelstijl, meedoen met de grootsten van Europa staat Ajax in Nederland op eenzame hoogte ondanks de magere jaren die ze momenteel meemaken. Ik hou van clubs met een aanvallende filosofie/speelstijl (de meeste italiaanse clubs vallen bij mij dus af) want uiteindelijk willen we als toeschouwer mooi voetbal zien en niet alleen maar dat je clubje wint, en Ajax past hierin in het rijtje Real Madrid, Manchester United, Anderlecht, Liverpool, Barcelona (sinds periode Cruijff). Sorry voor de PSV'ers maar jullie club heeft richting andere landen nog lang niet de uitstraling bereikt die Ajax wel heeft.

sneivel
12 april 2011, 10:00
FC Twente, wordt weer landskampioen !!!!!!!!!!!!!!!

MichelJ
12 april 2011, 17:21
NEC, die PSV de helpende reikt door 020 komend weekend te verslaan :biggrin:

De leukste wedstrijden om te zien waren dit seizoen niet de top 3/4, maar clubs als ADO en Heracles die fris, aanvallend en verzorgend voetbal lieten zien. ADO verdiend op een 4e plaats, Heracles staat helaas te laag.

Verder uiteraard 100% anti vitesse en 020 :bibber_2:

facial
13 april 2011, 08:09
michel ik hoop echt dat je gelijk krijgt en dat 020 dit weekend definitief af gaat haken, dit verzacht het leed dat ze anders op de laatste speeldag krijgen als psv weer kampioen wordt en ze op tv al die feestende Eindhovenaren moeten zien feesten en bierdrinken.