PDA

Volledige versie bekijken : Nellie (Rusland) (GT) ex- Chayenne PHG

Costana
10 april 2011, 17:18
Naam :Chayenne
Nationaliteit / taal : Russisch / Duits / Engels

Leeftijd :24jaar of daar rond toch

Haarkleur/lengte : blond lang haar

Lengte : uhm :gruebel:

Postuur / Cupmaat : slank van boven, nogal fors beneden / B of C

Tatoeage / Piercing : / uhm :gruebel:

Service : PZC, NMC, vingeren, TZ

Prijs: € 50 voor 30min

Is nieuw en komt van ergens rond Koln, zit alleen en nogal verlegen.

Willi69
17 april 2011, 09:24
Name: Cheyenne :a_t_nu06:
Haarfarbe/-länge: braun, über schulterlang
Größe: circa 176 cm
Figur: normal, B-Cup
Herkunft/Sprache: Russland, spricht sehr gut Deutsch
Tattoos/Piercings: Tattoos auf beiden Schultern, Zungenpiercing
Service: ZK nur gegen Aufpreis, gutes Französisch, Fingern vaginal möglich, kein FT, kein AV
Sonstiges: echte Studentin
Lebenslauf: vorher in einem Wohnungs-Club in Köln tätig

Sehr hübsche und elegante Erscheinung, Model-like :tongue:. Sehr höflich. Der Service ist nicht sehr umfangreich - aber was sie macht, macht sie gut. ZK kosten 25 € extra. :redface:

Jansen
17 april 2011, 10:11
Ja deze dame is nogal eenzaam in PHG omdat ze zelf geen contact zoekt.
Ze is heel vriendelijk in een gesprek maar neemt zelf geen initiatieven in een gesprek of naar de kamer te gaan,het is een beetje een ZL meisje waar je mee op de bank kan gaan hangen.

Ze heeft eerst even wat in Dusseldorf en Koln gewerkt en probeert hier te kijken of deze club beter bij haar past.

Haar Cup maat is B zeker niet meer maar ze is wel heel breed op de heupen wat ze verbergt met een lende doek of jurkje.

Zoals Willy schreef is haar service beperkt en de bijbetaling vragen voor extra daar gaat ze het niet mee redden in PHG.

Willy kennende is dan ook heel bescheiden geweest met zijn verhaal omdat hij de kamersessie zelfs heeft afgebroken met haar.

egon, Dr. Rammler
17 april 2011, 18:56
das heist also auf deutsch gesagt: diese Frau ist unerfahren in Sauna-Clubs, da bisher in Wopu gewerkt und muss erst angelernt werden.
Sehr schwach Hr. Hausmeister, Note 4 setzen.

Costana
17 april 2011, 19:47
Dan had ik misschien geluk op haar eerste dag, want het TZ was passioneel te noemen en ze kreeg geen euro extra.

Het pijpen vond ik voor een russische iets minder, wel nog goed maar russische hebben normaal iets extra's :)

Flipper
7 mei 2011, 22:47
Nou Dan wordt het hoog tijd voor een rectificatie..

Cha(e)yenne..
Mijn ervaring met haar is zo goed dat ik iedere keer weer terug wil naar happy. 100% herhalingsgevaar!
Ze is geen TA, Maar ze heeft wel een hoge knuffelfactor, en dat is voor mij minsten zo belangrijk.

:)

Summa cum laude Flipper approved.
- Kuscheln (10)
- Kussen (9)
- Blazen (8)
- Geslachtsverkehr (9) (keine ahnung ob man dass so schreibt)
- Spass (10 +1)
- Initiatieve (8)
- Lecken (10)

Willi69
8 mei 2011, 00:29
Nee, "poppen". :biggrin: Oder "Geschlechtsverkehr". ;)

egon, Dr. Rammler
8 mei 2011, 09:02
@Willi69
mein Gott du fieser Manager 0.0, wir sind alle froh, dass der Kollege überhaupt was vernünftiges und aussagekräftiges schreibt. Noch dazu auf deutsch, worauf du auch keinen Anspruch hast.
Ich bedanke mich vielmals bei dem Kollegen Flipper.

Flipper
8 mei 2011, 12:47
Kein dank, Egon.. Und du ach willi69 fuhr die korrektur :)

Picasso 1
27 mei 2011, 03:17
Trouwens, vandaag heb ik in PHG by night een superlekkere russische stoot :fuck: met een lichaam zoals Francesca in haar beginjaar. Haar naam is Chayenne en werkt sinds twee maanden in PHG. Vergeet Louana en verwelkom Chayenne. Wel met een stoppelbaardje haar benaderen want anders kun je het schudden :rofl:

RAUL7
27 mei 2011, 08:50
Trouwens, vandaag heb ik in PHG by night een superlekkere russische stoot :fuck:

Is ze de moeite waard? Denk dat ik in het weekend naar PHG moet? :biggrin:

Picasso 1
27 mei 2011, 08:58
Is ze de moeite waard? Denk dat ik in het weekend naar PHG moet? :biggrin:

Ze is zeker de moeite waard, helemaal jouw ding en uitstekende service. Laten we met zijn allen deze prachtige dame goed :fuck: en Flipper een lesje leren in dat 'hoeren' zijn om te delen en niet om ermee verstoppertje te spelen :biggrin:

Flipper
28 mei 2011, 09:37
Haahha... P1. :D zoals ik je gister al zei in de villa.. ze is al 'exit'.. Jij wil altijd delen.. ik deel nix.. :D ben een echte vent.. whaha en volgens mij heb ik toch een paspoortje geschreven over deze dame,,... P1..

Jansen
29 juni 2011, 20:27
Trouwens, vandaag heb ik in PHG by night een superlekkere russische stoot :fuck: met een lichaam zoals Francesca in haar beginjaar. Haar naam is Chayenne en werkt sinds twee maanden in PHG. Vergeet Louana en verwelkom Chayenne. Wel met een stoppelbaardje haar benaderen want anders kun je het schudden :rofl:

Na nog eens gekeken te hebben wie Pic1 bedoelde bleek dit een meisje uit Koln te zijn waar ik op haar eerste avond mee gepraat heb.
Voor een gesprekje is ze welkom maar op de kamer is het er een die voor alles extra betaald wil hebben.
Willi69 is op har eerste avond in PHG ook al van een koude kermis teruggekomen (zie mijn eerste verhaal )
Afgelopen vrijdag was ze ook aanwezig en ze miste haar praat maatje zei ze.
Ik omschreef de ijsbeer en kwam uit bij Flipper dit is de ijsbeer die haar uren van haar werk kan afhouden. :biggrin:

Nee dit is geen Louana vervanger met haar veel te grote hoge kont!!!!

Sarah is de nieuwe Louana2 :freu::freu::freu:

Picasso 1
29 juni 2011, 20:53
Na nog eens gekeken te hebben wie Pic1 bedoelde bleek dit een meisje uit Koln te zijn waar ik op haar eerste avond mee gepraat heb.
Voor een gesprekje is ze welkom maar op de kamer is het er een die voor alles extra betaald wil hebben.
Willi69 is op har eerste avond in PHG ook al van een koude kermis teruggekomen (zie mijn eerste verhaal )
Afgelopen vrijdag was ze ook aanwezig en ze miste haar praat maatje zei ze.
Ik omschreef de ijsbeer en kwam uit bij Flipper dit is de ijsbeer die haar uren van haar werk kan afhouden. :biggrin:

Nee dit is geen Louana vervanger met haar veel te grote hoge kont!!!!

Sarah is de nieuwe Louana2 :freu::freu::freu:

Flauwekul, Jansen. Jij vond vroeger Franceska visueel absoluut top en deze meid heeft bijna dezelfde figuur als Franceska toen en ook een mooi gezicht. Willy vermeldt zelfs "Sehr hübsche und elegante Erscheinung, Model-like :tongue:". Als dit geen Jansen meid is dan ben jij ondertussen veranderd ;).
Van degenen die hier verder aangeven met haar gekamerd te hebben geeft alleen Willy aan dat ze extra wilde voor zoenen maar was verder gematigd positief. De anderen: Costana, Flipper en ik hebben prima sessies met haar gehad en zonder gezeur om extra's. Heeft ze de plintenneuker dan soms ook 25 euro gevraagd voor tongzoenen? :biggrin:

Jansen
29 juni 2011, 21:39
Flauwekul, Jansen. Jij vond vroeger Franceska visueel absoluut top en deze meid heeft bijna dezelfde figuur als Franceska toen en ook een mooi gezicht. Willy vermeldt zelfs "Sehr hübsche und elegante Erscheinung, Model-like :tongue:". Als dit geen Jansen meid is dan ben jij ondertussen veranderd ;).
Van degenen die hier verder aangeven met haar gekamerd te hebben geeft alleen Willy aan dat ze extra wilde voor zoenen maar was verder gematigd positief. De anderen: Costana, Flipper en ik hebben prima sessies met haar gehad en zonder gezeur om extra's. Heeft ze de plintenneuker dan soms ook 25 euro gevraagd voor tongzoenen? :biggrin:

Natuurlijk Picasso ben ik veranderd.
Ik ben denk ik ouder en wijzer geworden en vind deze ChaYenne een hele mooie meid ook om mee te kletsen.
Maar een Jansen meisje is ze net niet dus ga ik er niet mee naar de kamer.
Ik had Willi69 al meteen gesproken na zijn kamer gebeuren en heb toen afgehaakt om met haar een poging te wagen.
Ook haar te grote kont die iets te hoog staat is niet te vergelijken met de mooie lange benen van Franciska die daar boven prachtige billen had.
Jou smaak is wel vaak dezelfde maar dat is geen garantie dat ik het altijd met je eens ben.
Ook flipper en Costana hebben dames waar ik het wel maar ook niet mee zou doen.

Ze is in ieder gaval niet mijn eerste keus en omdat er altijd wel enkele rondlopen die voor mij hoger staan zoals Sarah en Alida momenteel daar, zal de sleutel die Chayenne haalt niet voor mij bestemd zijn.

Vrijdag middag zal ik weer eens gaan kijken of haar kont al iets ingezakt is.;)

MichelJ
14 augustus 2011, 02:16
-> LR

Eagledriver
20 augustus 2011, 13:58
Summa cum laude Flipper approved.
- Kuscheln (10)
- Kussen (9)
- Blazen (8)
- Spass (10 +1)
- Initiatieve (8)
- Lecken (10)

Als ik deze rapportcijfers vorige week geweten had.....:eek:

Volgende x beter...

Jansen
20 augustus 2011, 16:44
Chayenne was gisteren weer in PHg en vermaakte zich weer met een vriendin,ik heb ze wel gesproken en ze zou vandaag ook aanwezig zijn dacht ze.

wipneus
20 augustus 2011, 16:49
Huh, Gisteren in de PHG? Tot hoe laat dan? Vanaf 19:00 uur is ze nl. in de LR geweest.

Picasso 1
20 augustus 2011, 16:51
Huh, Gisteren in de PHG? Tot hoe laat dan? Vanaf 19:00 uur is ze nl. in de LR geweest.
Kort nadat Jansen haar vroeg een sleutel te halen, is ze waarschijnlijk vertrokken :biggrin:

Jansen
20 augustus 2011, 16:53

De hele avond in haar rode jurk met banden die ze vaak aanheeft ( ze komt uit Koln ) en zat met een andere Russin te kletsen in de tuin.
ik heb haar nog heel kort gesproken.

Dus is er dan een dubbelgangster ?

wipneus
20 augustus 2011, 17:19
Dan hebben we het inderdaad over een dubbelgangster. Deze Chayenne, die verbazingwekkend genoeg ook in XX woont en een paar maanden terug ook in de PHG gewerkt heeft, is vaak in de LR met een andere blonde russische meid: Luna, waarover Raul7 al eens geschreven heeft in een draadje die eigenlijk weer over een andere Luna ging:

Dit is ze niet, ik was gisteren met Luna op kamer. Deze is veel te mooi om een PP meisje te zijn. :biggrin:
Ze is trouwens een Russische en is de vriendin van Cheyenne.

Vreemd genoeg is de Chayenne die ik bedoel van oorsprong ook Russische en deze maand trouwens ook jarig geweest en haar 22e verjaardag gevierd.

Picasso 1
20 augustus 2011, 17:24
Ik denk eerder dat Jansen gisteren naar LR ging i.p.v. naar PHG. Bovendien hebben ze in LR een echte kino :biggrin:

Jansen
20 augustus 2011, 22:09
Ik denk eerder dat Jansen gisteren naar LR ging i.p.v. naar PHG. Bovendien hebben ze in LR een echte kino :biggrin:

Nee deze Dame was gisteren in PHG er zijn en paar mensen die haar goed kennen waaronder Ik zelf als eerste daarna Willy69 en Flipper die haar het liefst bij alle beren vandaan haalt.

ilovethaigirls
8 oktober 2011, 10:11
Deze mag je naar GT verhuizen, waar ze nu toch al enkele weken rondloopt. Haar naam mag je ook wijzigen want in GT heet ze Nellie.

Ik had vooraf een beetje mijn zinnen op deze meid gezet. Ik had haar een paar weken geleden al een keer gesproken en het leek me wel een hele leuke dame. Toen ze binnenkwam, sprak ik haar meteen aan maar ze bleek al geboekt door een vriend van mij :mad: "er ist erst". Mijn vriend kwam tevreden terug en toen zag ik haar alweer met een sleutel en een ijsbeer rondlopen.

Even later kwam ik haar dan weer tegen in de bar en toen stond ze bij Picasso :frown: maar ze liep dan toch maar weer door tot bij mij. "Bist du frei" vroeg ze me, leek even de omgekeerde wereld, "ja bist du ???" lachte ik en we trokken naar een van de hutjes.

Na een minuutje tongzoenen, wat trouwens uitstekend was en ik hoefde er niks voor bij te betalen, daalde ze al af naar beneden en ze begon al vrij snel te pijpen. Ik vroeg haar om het wat rustig aan te doen, want ik wou nou ook niet voor het oog van 40 meet en greet forumberen al na 15 minuten terug in de bar staan. Na 2 minuten tongzoenen daalde ze echter alweer naar beneden af. Daarna even geneukt en laten afmaken met een ft'tje (mag dus aangepast worden, doet ze dus wel). Het viel me daarbij op dat ze het niet zoals de meeste dames meteen weer uitspuugde. Ik vroeg haar waar ze er mee gebleven was en ze tikte op haar buik, ze had het mooi doorgeslikt.

Toen ik net was klaargekomen trok ze haar kleren al aan. Dit was wel een afknapper, ze dacht waarschijnlijk dat ik Raul7 was en al binnen het half uurtje van de kamer wou. Had nog wel een tijdje willen blijven maar ze zei dat ze honger had en wilde gaan eten.

Ik vond haar heel leuk, heel lief en hetgeen ze deed was ook wel goed, maar het was me allemaal wat te gehaast. Ze was later op de avond nauwelijks in de bar, liep steeds van en naar de kamer.

Misschien doe ik het nog wel eens over, maar dan geef ik op voorhand aan dat ik minstens een uur wil blijven en dan gaat het waarschijnlijk vanzelf wel wat meer relax.

Carlitos
8 oktober 2011, 11:56
Nu ben ik dus niet de enige die het tegen vind vallen als een dame na de daad direct haar kleren/handdoek aantrekt om te vertrekken. Maar ik wist ook niet dat dit een kenmerk was van Raul7...:gruebel:

Willi69
8 oktober 2011, 12:46
Daarna even geneukt en laten afmaken met een ft'tje (mag dus aangepast worden, doet ze dus wel).
Ja, mittlerweile bietet Chayenne / Nelly einen extended service an: In den Mund spritzen, Schlucken, Arschficken. :tongue:

jacky pakutra
8 oktober 2011, 16:02
vorige week in GT aangesproken door deze dame... hello what's your name? JP and yours? I am Nellie...
leek me een hele leuke meid maar had helaas al iets anders in gedachte.
nu ik dit lees, toch een misser gemaakt geloof ik...
Schlucken ist ultimate GFE ...dus bovenaan het lijstje nu....als ik er weer eens een keer beland

RAUL7
9 oktober 2011, 11:54
Nu ben ik dus niet de enige die het tegen vind vallen als een dame na de daad direct haar kleren/handdoek aantrekt om te vertrekken. Maar ik wist ook niet dat dit een kenmerk was van Raul7...:gruebel:

Wat weet ILTG nu van mijn kenmerken, hij heeft jarenlang 10 uren per zaterdag met dezelfde dame op kamer gelegen :rolleyes: en telkens maar 7 minuten sex gehad! :smile2:
Maar mijn verbazing is zeer groot nu ik hier lees dat hij na 4 jaar niet meer met zijn beste vriendin de kamer opgaat! :eek:
Wil ze geen contact meer met haar beste vriend? :confused:

wipneus
17 oktober 2011, 11:22
Ja, mittlerweile bietet Chayenne / Nelly einen extended service an: In den Mund spritzen, Schlucken, Arschficken. :tongue:

Dat kan ik helaas niet bevestigen. Toen ik haar vroeg of de optie anaal ook beschikbaar was, antwoordde ze negatief.

Flipper
5 juni 2013, 23:17
weet iemand waar deze dame gebleven is?

bosbeer
6 juni 2013, 08:10
Na een paar jaar als bardame/ serveerster is ze geheel van het toneel verdwenen. Als ik me niet vergis is ze zelfs getrouwd.
Probeer haar maar te vergeten.

MiniME
6 juni 2013, 19:49
Alweer (meer dan een jaar) terug in haar thuisland inderdaad. Met man en kind. Het gaat goed met haar hoorde ik recent nog van DVP vriendin. Het zij haar meer dan gegunt! :)

Picasso 1
6 juni 2013, 20:23
Alweer (meer dan een jaar) terug in haar thuisland inderdaad. Met man en kind. Het gaat goed met haar hoorde ik recent nog van DVP vriendin. Het zij haar meer dan gegunt! :)

Jij hebt het over een andere Nellie, die in Freude en GT heeft gewerkt meerdere jaren. Flipper heeft het over een wat forsere Russische die in Duitsland is opgegroeid en minder dan een jaar in PHG gewerkt heeft en nog een half jaartje GT.
Ook Bosbeer heeft het over de vorige Nellie die tevens tijdelijk achter de bar heeft gewerkt en dat is dus niet de dame in dit topic.

Van deze Nellie van dit topic had ik tijdens haar laatste weken begrepen dat ze zich weer op haar studie wilde richten.

Big30
6 juni 2013, 20:26
MM bedoelt de bekende Nellie uit Belarus:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?6198-Nellie-%28Wit-Russischs%29&highlight=nellie

MiniME
7 juni 2013, 12:46
MM bedoelt de bekende Nellie uit Belarus:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?6198-Nellie-%28Wit-Russischs%29&highlight=nellie

Jij hebt het over een andere Nellie, die in Freude en GT heeft gewerkt meerdere jaren. Flipper heeft het over een wat forsere Russische die in Duitsland is opgegroeid en minder dan een jaar in PHG gewerkt heeft en nog een half jaartje GT.
Ook Bosbeer heeft het over de vorige Nellie die tevens tijdelijk achter de bar heeft gewerkt en dat is dus niet de dame in dit topic.

Van deze Nellie van dit topic had ik tijdens haar laatste weken begrepen dat ze zich weer op haar studie wilde richten.

Excuus, inderdaad, voor mij is er maar 1 Nellie in mijn hoofd, vandaar de verwarring aan mijn kant :cool:

Flipper
7 juni 2013, 21:17
@pic e.a.a thx voor de info.. ik zie het wel als ze weer opduikt... kan nooit lang duren.