Inloggen

Volledige versie bekijken : Amsterdam, Molensteeg k6-3, Maria

Cuties
8 april 2011, 21:58
The show must go on

Maria.

§1
na mijn "syphathy fuck" in LVeR (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?889-Amsterdam-Wallen-La-Vie-en-Rose-Kamer-8-Anna&p=210951&highlight=#post210951) was mijn linker balzak wel, maar mijn rechter nog niet ontdaan van alle intrinsieke pruritus; hoewel verwacht, was ik daar niet helemaal tevreden over omdat dit betekende dat ik nog langer mijn tijd moest gaan verdoen met "hoeren en snoeren". Daar ik er nog niet helemaal uit was wie mijn tweede dekmaatje ging worden - en dit dus in potentie een beauty van de eerste klasse zou kunnen zijn, waarbij de bazooka nog wel eens binnen 5 minuten zou kunnen gaan afknallen- besloot ik voor mezelf dus even noodgedwongen wat "pause zu machen".

§2.1
Om nou meteen na een eerste keer poppen een tweede tuintje te gaan zoeken om te maaien, is nimmer verstandig in raamgebieden, want men wordt dan vaak gecofronteerd met een half harde worst, die niet wil meewerken, en dit, gecombineerd met een dame die mogelijkerwijze gaat zitten zeiken, dat je er te lang over doet en dientengevolge "eist" dat je 50 euros bijlapt. Daar ik, zoals gezegd een type ben die slechts zeer zelden een dame meer dan 50,00 waard vind (immers: zelden wordt ik eruit gebonjourd na 20 mins of krijg ik gezeik "3 standjes, nog niet klaar, jij komen, dit dat"), ben ik maar even via de saint annen dwarsstraat, naar de naar de bijenkorf getogen. Het verkoolde vel van de Iraanse asielzoeker was blijkbaar al in de prullenbak verdwenen, want op de exacte plek van het voorval, zaten thans kinderen water ijsjes van de euroshopper te bikken. Tja, de "show must go on", zong onze bursche freddy mercury in het begin v/d jaren 90 al….

§2.2
Goed, even voor mijn nespresso apparaat wat koffie cuppies gehaald op de ena bovenste verdieping *fijn te constateren dat het er nu minder vaak druk is in termen van een dikke rij van hier to Tokyo, onmiskenbaar de resultante van het nu door Douwe Egberts in supermarkten aangeboden assortiment in deze niche* en vervolgens naar fendi shop op de begaande grond om voor miss cuties een of kek handtasje te kopen wat gegarandeerd weer voor wat "pret-time" zal gaan zorgen.
Nu ik er trouwens erover nadenk, is dat eigenlijk wel "sick", heh? Wachten tot pikmans weer opgeladen is en onderwijl een kado kopen voor het vrouwtje thuis. Cuties = een sick puppy!! De brunette achter de balie bij fendi keek wel een beetje zuur naar cuties, en had een net iets te hoekig (lees: mannelijk) gezicht naar mijn smaak. Terwijl ik met der praatte besloot ik maar om mij a-seksueel op te stellen zoals onze premier. Na de betaling maar even doorgelopen naar de cosmetica afdeling

§2.3
Voor mij een must, omdat die lekkere "jong volwassenen", die "twintigers", die daar rondhuppelen het "eye phucken" dikwijls goed onder het knietje hebben Tip: doe alsof je een leuk cadeautje wil kopen voor je moeder of (niet-bestaand) zusje die binnenkort jarig is of momenteel ziekjes thuis ligt; vinden ze "lief"; bij dit soort op het uiterlijk gefixeerde typetjes, kun je het ver schoppen door wat "homo-trekjes" ( i.c. familiaire empathie) te etaleren. Het een en ander breng je natuurlijk niet als een of ander bruinvreter/ sissy, anders denken die niet al te snuggere mokkels nog dat je werkelijk iemands billenmaatje bent. Deze promotie meisjes zien er vaak zelfverzekerd uit, maar dat is vaak een façade! Try your luck, zou ik zeggen. Je zou nog best wel eens een nummertje kunnen scoren, vooral nu de zomerse temperaturen Nederland weer eens opzoeken. Nooit geschoten is altijd mis.

§3
Okay, genoeg gebullshit, er was genoeg geflirt, maar daar ik geen zin heb in "drama", heb ik een en ander maar gelaten voor wat het was. Via de achteruitgang van de bijenkorf maar weer via een zijstraatje de rld ingelopen om "dramaloos" een of andere truus te neuken. Ik liep een groot rondje en zag wel wat "leuke" oostblokkies achter de ramen.

Zie ook min bericht hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?25242-Veel-Roemeense-en-weinig-Poolse-of-Russische-Dames!-Waarom&p=210955&highlight=#post210955
m.b.t. de percentage verhoudingen gisteren op de rld en m.b.t gepromoveerde omgebouwden, die naar straatjes/steegjes getogen, maar nu als "vrouw". Het is idd wel eens (2x) voorgekomen dat ik eenaal in de deuropening in de trompetter/dollebegijnen/saint annen dwarsstraat, een slechte "vibe" kreeg, en dat ik toen maar weer ben vertrokken. Brrrr.

Elk raam even geraffineerd naar binnen kijken en een paar keer even een meer betekenisvoller penetrerend oogcontact gemaakt. Ik had echter geen zin om mijn centjens aan iemand te geven voor wie ik mogelijkerwijze "just another fuck" zou zijn. Daar voel ik mij te goed voor. Ik hou er niet van om achteraf met een leeg gevoel (letterlijk en figuurlijk) weer de straat op te gaan. Ik ben toch geen stuk vlees, een neukpop!! ; )

Vaak zie je nu eenmaal aan de ogen van die oostblokkies dat ze "zo ver heen" zijn, dat het ze ook geen flikker meer uitmaakt of je nu brad fit bent, of bob de rooy/onslow van keeping up appearances. Dat motten we niet hebben, hoe knap ze ook mogen zijn. Wel heb ik er schijt aan, dat ik kennelijk iedere keer weer vergeet naar de raampje bove ooghoogte te kijken!!!! Voor hetzelfde geldt, staan er achter die ramen allemaal claudia shiffers, en loop ik telkenmale de boot mis. Ach, een volgend keertje maar, als ze wellicht op straatnivo een a-locatie weten te bemachtigen.

Okidoki, ik liep verder keek weer wat "gemaakte" happy gezichtjes an, en hoorde wat getik hier en daar. Opeens uit het niets kwamen er vanuit een zijstraatje van de oza een hele brigade waarschijnlijk net door pimpos afgeleverde jonge oostblokkies voor me lopen. Ze spraken allen een of ander oostbloktaaltje. Allen korte rokjes, allen in een strak (tijgerprint) t-shirtje, en allen zonder jas. Er was er geen een die geen gebronsd huidje had. Helaas was geen van hen boven de 1.70m, maar dat mocht de pret niet drukken. Om eerlijk te zijn, zie ik dat niet vaak: zo'n hele groep die gezamelijk een tourtje maakt om wellicht hun (toekomstige) werkomgeving te bekijken c.q. om ergens gezamelijk te gaan lunchen. Tja wat doet een vieze horenloper zoals ik dan, shaamteloos de remmen activeren in de schoentjens en langzaam, zeer langzaam, achter de coterie blijven lopen. Als een geil beest trachten die "eau de kut" in meervoud te ruiken. De wind stond in ieder geval goed! Fuhhhhhhhhhh, lucht uit, en diepppp inademen maar….maar het enige wat ik rook was wat goedkope nivea shampoo en wat 2e klas parfum luchtjes. Hmmmm, das balen. Op een gegeven moment vond ik het wel lachen toen er zelfs een paar potige hells angels uit de waarschijnlijk door hen de facto toebehorende cafetjes kwamen, en nu ook voor en achter mij liepen om ook wat geurbeleving te ervaren. Het was maar een klein groepje van vier of vijf man, maar niettemin. Men zou toch denken dat zulke gasten gewoon een gun op de slaap van zo'n kleine skinny Mocro plaatsen, en gratis een hele rits aan pussy krijgen geleverd in den weekeinden ten adresse v/d angel place…

§4.1
Ik kwam inmiddels langzaam aan bij de molensteeg, de groep incluis HA gingen links af richting het oudekerksplein, en ik had geen zin meer om als een loopse krijger verder achter ze aan te huppelen, en sloeg mitsdien rechts af de MS in.
Het was namelijk weer zover, ik had tijdens de boodschappies, inmiddels mentaal wederom satanische versen uit de:

http://fotopocket.nl/fpimages/2011/04/08/23064ed95a2bd4e08ff4fea20ef1ef71/u6j84mlg1rpwwvhkkyqv.jpeg

gelezen. En mijn duistere sicke gedachten namen weer eens de overhand. Ik weet uit persoonlijke ervaring dat er soms best goed uitziende Oostblokkies daaro achter de ramen toeven, en ik weet ook uit ervaring dat deze dames zeer vatbaar zijn voor niet alledaags uitziende hoerenloperes en met hen ver plegen te gaan, zeer ver. Het verklaart in ieder geval waarom in de zomermaanden best veel v/d in 'Dam op vakantie zijnde zuid-amerikaanse beach boy typetjes, vaak daar te vinden zijn. Eens even kijken of er nog een onschuldig smal keeltje viel dicht te knijpen.

Goed, ik eens 1 4 1 de ramen in spieken: op de heen weg niets bijzonders, op de terugweg zag ik een oostblokkie met rode lippenstift en rode nagellak en een gebronsde hardbody. Het gezegde: "you can put lipstick on a pig, but it's still a pig, but a pig with lipstick" geldt i.c. niet, want bij haar completeerde het het gehele plaatje. Ze had rechte witte tandjes, maar een licht naar voren hellend overbeetje van de bovenkaak. In ieder geval niet storend genoeg om direct associaties met Henny Huismans "Snuitje" te krijgen, wat me meteen zou doen doorlopen. Ik maakte weer een gebruikelijke "wassup" knik beweging, en de raamdeur ging open. "Hi baby", zegt ze. "Why you not cum in" ik zei, "cum in what, in your pussy?" Ik stelde maar weer dezelfde stomme boring vragen die elke hoerenloper stelt (ook al weten ze en ik het antwoord): "how much, for what?" Ze antwoorde daar niet op, en herhaalde liever haar initiele vraag: "why you not cum in" let's talk inside. Okay, 'kay, voorruit dan maar. Ik had immers al genoeg tijd verkwist in de binnenstad i.p.v. thuis van wat "me-time" te genieten. Na twee chubbies ( haar buurvrouwen) kort gedag te zeggen, deed zij de deur open, die direct achter haar raam stond. Ik liep door en betrad vervolgens "haar domein". Ik was nog nooit in deze specifieke kamer geweest: een pussywasfontijntje, wasbak, en houten neukstoel en zo weer zo een klein kutbedje!! En wederom geen licht schakelaar met een dimmer!! Het liefst zou ik overal zeer zwaar verlichte kamers zien. Ik zie nu eenmaal graag hoe het gat eruit ziet wat ik penetreer!

§4.2
We stonden nu beidjes voor de spiegel en keken elkaar via deze spiegel aan. De gebruikelijke bullshit volgde: waar kom je vandaan? "zurich", "geboren & getogen in zwitserland" (zei ze met een duits (geen zwitser duits) oostblok accentje, bla bla bla, boring, bla bla bla. "werk ook in antwerpen", bla bla bla, "kben 22 jaartjes". Waarschijnlijk is ze gewoon een ordinaire Hongie of Bulgie, ze deed er een beetje moeilijk over om mij dat te vertellen, ik heb het maar gelaten voor wat het is, immers : "who gives a rat's ass"! Zwitsers is ze in ieder geval niet, lolz. Ik zei op een gegeven moment wat ongeduldig op een speelse wijze: "you bore the shit out of me" en dan op z'n duits (haar "moedertaal") gehen wir endlich ficken oder was soll das?! Lick mal meine eiern. "Nein, mache ich nicht". Ze bleef maar glimlachen, terwijl ze met me praatte. Ik deed mijn jas uit, deed mijn long sleeve uit, en je moest haar eens zien. Ze mocht blijkbaar erg graag wat ze zag. Niet ik wilde als een of andere kneus haar telefoonnummers, maar zij wilde de hare spontaan opschrijven en aan mij geven. Grappenmaakster. Ik heb haar bedankt voor de eer en haar haar nummers laten behouden. Zegt ze opeens naderhand op een plagende manier- wss om gezichtsverlies te voorkomen- "I would not have given it to you anyways, at least until we would have gone to a club". Whatever. Ik legde mijn arm over haar schouders en bleef haar aankijken in de spiegel boven de wasbak. Ze glunderde en begon me te betasten en mien borst te strelen. Ik haalde haar handen weg, en zei "no touch, das kostet extra!" "Neinnnn", zei ze weer… ik greep haar toen onder haar reetje vast met beiden armen …en tilde haar op: heerlijk. Ze zal niet meer dan 50 kilotjes geweest zijn. PREMIUM BEEF, alle 50 kilotjes!!

Terwijl ik haar optilde en zij haar beentjes om mijn heupen sloeg, trok ik mien boxershort uit met men andere hand en liet deze rusten op mijn enkels. Ik had al een ferme leuter die snel hard tegen de onderkant van haar reetje rustte. Ze had een wit kinder bh'tje aan, die gevuld werd met niet meer dan een a cuppie. Ik draaide ons beidjes, vooral om haar de mogelijkheid te geven beter in de spiegel te kijken, opdat ze kon zien hoe mijn geslacht al tegen haar aanschuurde. Ze pakte met beiden handjes telkens mijn gezicht vast waarop ik begon haar te kussen tussen haar tietjens en haar bh naar beneden deed, zodat ik haar tietjes kon pijpen. Nee, na een minuutje het een en ander te bevochtigen, bedacht ze zich kennelijk, en dacht:
"shit, normaal betalen hoerenlopers daarvoor 20 extra om mij in volle glorie te aanschouwen en mijn tietje te pijpen, dus laat ik er toch maar mee ophouden, ondanks het feit dat ik deze gast wel zie zitten". Okay, dan niet, "Im doing YOU a favor, baby girl", "but you must think I'm crazy that I would actually pay you 20 euro's for merely sucking on your titties, lolz".

Ik legde haar inmiddels voorzichtig op het bed en zij hield met haar handjes telkens mijn geslacht stevig tussen haar knuistjes vast. Ik plaatste mij vervolgens ook op het bed, en langzaam schoof ik mijn pik bare onder haar slipje en teasde haar vochtig klitje. Het was niet mijn pre-cum, das een ding wat zeker was. Ze bleef me de hele tijd in de ogen aankijken terwijl ik haar "slipje neukte" en lachte waarbij ik een soort van roze tandpiercing in de vorm van een strerretje op haar rechter snijtand zag: ik denk dat het een tand sticker was.

§4.3
Daar ik realistisch genoeg ben om in 95% v/d gevallen het FUCK & FORGET principe toe te passen, kan ik mij nu ook niet meer herinneren of deze trien nu een meerdere plakplaatjes heeft en of ze nu ook niet een knoopje boven het lippeke had?! Goddamme man, ik d8 een tribal boven het reetje, ik heb haar weliswaar niet doggie genomen, maar toch staat me zoiets op de een of andere manier bij. Op het buikje (links onder ten opzichte van het naveltje) had ze nog wel een tattoetje, ja, wat creatieve verticale streepjes/bloemetjes en een op zo een grasspriet rustende vlinder! Zie je echter pas als het slipje uitgaat, dus niet vanaf de andere kant van het raam. Ik geloof dat deze gitzwartharige gebronsde dame van plusmin 1.68 nog niet veel bekendheid geniet, heb er "in de scene" anderen nog niet over gehoord.

§4.4 Goed, waar was ik, oh ja, ik was dus bezig haar "slipje te neuken" en ze bleef me geil aankijken en haar eigen rood gelipstickte lipjes te bevochtigen. Ze deed vervolgens haar handje in haar eigen slip en trok me in de slip af en wreef de kop van mijn pik tegen haar telkens natter wordende klit. Ik trok me pik vervolgens uit haar witte slip en gleed langzaam met mijn wijsvinger over haar cameltoe en zag hoe dat slipje van haar natte plekjes kreeg. Ze bleef me onderwijl met lust aankijken en kwam weer eens voorover gebogen mijn gezicht tussen haar handen vasthouden om vervolgens herhaaldelijk te vetileren, hoe'n "pretty man, handsome man" zij mij wel niet vond. Tja, ik vond het best, als zij mij "hawt" vindt, wie ben ik dan op dat satement van enige kracht te ontdoen?! *That's right, ik ben nog lang niet klaar met jouw, skattie, d8 ik alleen maar….the best is yet to cum.*

§4.5 Ik streelde dit meisje over haar hele body, kuste haar naveltje en buik, likte haar oorlel en nek en liet mijn handen subtiel langs haar zijdezachte dijbenen via haar kuiten naar haar voeten glijden. In een in elkaar overlopende beweging, vormde mijn hand zich om haar roze hoerenlopers, en verwijderde ik ze voorzichtig van haar voeten. Zij pakte een condoom, bracht die met haar mond en rode lipjes aan op mijn schwans, en begon me voorzichtig met veel gevoel mc te sucken. Wilde ik zonder, zou ik 100 moete bijlappen: pffff, wie d8 ze dat ik was, gekke henkie?! Pijptechnisch gezien, best aardig, milde pijptechnieken zoals de hare, daar kan ik het langdurig mee uithouden, zonder te poppen. Dus ik zei maar niets, omdat ik nog iets voor haar in petto had. Ik liet haar haar ding doen terwijl ze mijn borst bleef strelen en ik haar gladde reetje en oppervlakkig haar sterretje. De gladgeschoren eieren wilde ze helaas niet meepakken. Haar loss. Geen een keer kwamen haar handjes te pas, dat was dan wel weer toppie!

§4.6 Party-time, de pik was nu een testo-kanon en zo hard als steen. Vogeln!!!! Ik tilde haar lichaampie weer op en legde haar weer op haar rug, even wat lekkere b2b terwijl ik haar natte doos en klit wat met mijn vingers doorelkaar husselde. Weer liet ze het toe, om ff later weer tot de verlate conclusie te komen, dat daarvoor extra betaald moest worden. Okay, 'kay, maar weer gelaten voor wat het was dan. *Ik produceer weer wat pikvocht nu ik aan die b2b van haar denk en weer in gedachte flink in die billetje knijp. Heerlijk.* Ze trok wat aan de knuppel om hem met haar kleine handjes vervolgens voorzichtig in haar gaatje te stoppen. Er kwam een geil kreuntje uit haar snaveltje, en de oogjes gingen vervolgens dicht. Langzaam als een locomotief kwam ik op stoom en voorde de intensiteit geleidelijk op….

http://www.youtube.com/watch?v=RllF93zEqIM

zachte kreuntjes kwamen mij ten ore, oprechte kreuntjes die als een platinum nummer 1 hit aanhoren. Op een gegeven moment begon ze op eigen initiatief haar handjes boven haar hoofdje te houden en af te zetten tegen de muur en kort daaropvolgend met haar dijbeentjes zich vast te klemmen achter mijn knieeen. Dit kleine skattige strakke 22 jarig poesje begon flink te soppen, en das nooit een slecht teken. De locomotief ging maar door, hard, maar af en toe wat rustiger om voortijdig poppen te voorkomen.
Wat standjes afgewerkt en van tijd/haast was- ik had zoals bijna altijd wederom op het juiste paard gewed- GEEN SPRAKE.

§5 Op een gegeven moment had ik geen zin meer om tijd te rekken, en vroeg haar of ze een cob wilde. Ja, was het antwoord. Jasje weggeflikkerd en haar mij laten "jacken". Nee, "knuppel stevige aftrekken", zei ik. Dat scheen ze niet echt te begrijpen in engels of duits, dus heb ik haar handjes maar vastgepakt en haar voorgedaan hoe stevig ik het wilde. Ik constateerde na mijn instructies langzaam maar zeker dat het onareren gestaltes aannam, alsof ik het zelf deed. Mooi, ze leert dus snel deze "slimme tante"! Na een possje ging ik zelf verder met me pik van katoen geven.

Ik merkte op een gegeven moment dat ze er echt voor ging liggen om dit mannensap te ontvangen en dat deed mij mitdien deugd om te zien hoe welwillend zij was. Mijn jasloze pik swaffelde ik tientallen keren tegen haar kletsnatte klit en op haar inmiddels op een kier staande spleet. Ze keek me de hele tijd geil aan, terwijl ik mezelf verder bevredigde. Ze zag dat ik me subtiel naar achter verplaatste, en haar bekken herpositioneerde. Mijn ranzige schwansmans een paar keer op en neer over haar kutstoppels geschuurd. En toen was het zover, ik voelde de tintellingen in mijn teentjes via m'n zaadbommen naar m'n lul toegaan, en bam!!!! een ferme lading kwam er op dat tiener kutje. Ze keek me aan, pakte m'n piemel en trok er nog wat aan om nog meer van die witte zee eruit te knijpen. Ze liet m'n pik los en masturbeerde zichzelf met mijn witte soldaatjes en stak haar inmiddels met cum bezaaide vingers in haar kut. Ze kwam voorover gebogen en wilde me vervolgens zoenen, maar ik zei: "no, you said 20 extra, so I don’t kiss you either, maybe if you give me back my money" Nooo", zei ze lacherig. "You naughty, handsome man". Ze vroeg om een keukenrolletje, welke ik haar gaf, en ze scoopte vervolgens de creampie uit haar doos, stond op, om zich vervolgensboven de "pussyfontijn" te wassen. Ik waste mijn ranzige pik boven de wastafel, en opeens begon ze uit het niets te zeggen dat ze 20 extra wou. "Kommt doch uberhaupt nicht in frage", zei ik. En dan in het engels, "don't give me that shit, save it for the tourists." "Verabredung ist verabredung, and besides, I have to buy some stuff later on".

Wat was nu het geval, toen ik haar voor de sessie die knaken gaf vielen er meerder briefjes van 50 en 100 uit m'n zak. Tja, en dan ben je natuurlijk de lul bij de hoeren. Dan kun je er gif opnemen dat je later problemen zal krijgen. Ik ben helemaal geen"cheap fuck", maar ik houd nu eenmaal niet van "goede doelen" en al helamaal niet opgedrongen "goede doelen". Ikj ben sinterklaasje niet. Had ze het maar "in the heat of the moment" moeten zeggen. Heb haar tevens beloofd dat ik terug zou komen, *yeah fuck me*, en daarmee was de kous af. Nadat ik me nog zat aan te kleden werd de mocro pimp gebeld, hoorde ik het woord euro's, en vertelde ze blijkbaar hoeveel ze "gemaakt" had. Altijd "cute" zoiets!

§6.1
Slotwoord, ga niet als een of ander "hoertjes redder" deze recensie uitprinten en meenemen omdat jij als een of andere loser het nodig vindt om "goodwil" bij de dame te kweken of om haar te beschermen voor typen zoals die "nare, gemene, stoute, cuties"! Realiseer je ook dat dit een subjectieve recensie is en ga je alsjeblieft niet beroepen op precedenten van welke wandelaar dan ook, aiight?! Dit verpest de markt en zorgt ervoor dat niemand meer alles in geuren en kleuren en ongecensureerd wil opschrijven. In een ideale wereld schrijft elke wandelaar alles op wat hij op eigen merites voor elkaar heeft weten te boxen bij de dame. Maar de wereld is soms niet iedeaal omdat je vaak FREAKS hebt die zich diensten beroepen, die een of andere wandelaar gekregen heeft. Probeer zelf gewoon uit tot hoever je kunt komen, man. Als je niet ver komt, dan is dit nooit de schuld van de dame, maar dikwijls ligt de schuld bij je eigen non-capaciteiten. Tenzij je natuurlijk met een "pricipiele heks" te maken hebt (wat natuurlijk ook voor kan komen).

§6.2
Dame stond gisteren, afgaande op dit meesterlijk kaartje, op k6-3:
http://www.amsterdam-red-light-district-maps.com/index.html
Echter dit kamer nummer is wellicht van secundair belang, omdat zij zegt geen vast kamer nummertje te hebben en dus "in het buurtje" rondzweeft. Ik neem aan dat een "Molensteeg meisje" slechts rouleert op de MS zelf en niet elders.

Ja, ik denk dat ik haar nog wel een keer zal spreken…. of niet. Dat weet je maar immers maar nooit. De auto ingestapt, muziek aaan, raam naar beneden, hand naar buiten, en cruisen maar, terug naar huus. Thuis aangekomen een behike 56 uit de humidor gehaald en opgepaft.

Ik voelde me wel een associale motherfucker op dat moment. De cubaan was 7 eruo duurder dan de sessie eerder op de dag. Okay, "here's to mofo's", en ik nam een slok sterke drank, en liet de gedachtes verder voor wat ze zijn. De wereld is nu eenmaal een harde gemene plaats waar er niet enkel sprake is van zonneschijn en regenbogen.

De wereld draait door, "the show must go on"…altijd!

http://www.youtube.com/watch?v=57JnO8xdnnw

Cuties.