Volledige versie bekijken : Den Haag, Diane's Secret, Laan van NOI 200a, Chanel
1amnaughty
3 april 2011, 14:35
Naam : Chanel
Nationaliteit: Hindestaanse
Leeftijd : 18-21 jaar
Haarkleur: bruin
Ogen: bruin
Lengte : 1m56
Postuur /Cupmaat : Slank /A-cup
Tatoeage / Piercing : Nee / Ja
Service : tongzoenen, lesbisch trio, frans zonder condoom
1amnaughty
3 april 2011, 14:39
Woensdagavond een date gemaakt met Chanel.
Ik was iets te vroeg en dus een colaatje gedronken en met de gastheer gezellig zitten kletsen. Toen kwam Chanel mij halen. Deze dame heeft zo'n lieve uitstraling en lachte heel lief. Ze nam mij mee naar de Mata Hari room.
Ik had mijn jas opgehangen en trok mij mee naar het bed. Toen begon ze met zoenen. Zulke iniatieven mag ik wel..:freu: Al zoenend elkaar van kleding ontdaan. Na het opfrissen maar weer verder gegaan waar we mee begonnen waren. Ik ben haar eerst oraal gaan verwennen en toen ging ze mij verwennen.
Toen ging ze op mij zitten. Ze is zo strak dat ik bij 2 bewegingen al bijna ontplofte. Moest vechten om niet klaar te komen. Merkte dat dit niet ging lukken dus liet mijn orgasme maar komen. Toen zijn we maar in bad gegaan en daarna aan een 2 de ronde begonnen. Dit keer op zijn hondjes en binnen notime kreeg ik mijn 2de orgasme..:tongue:
Toen ik boven kwam vroeg Peter hoe het was gegaan. Bij hem stond een mooie jonge brunette. Stel je eens voor hij is dol op brunettes. Noelle heette ze en zat in notime aan een date met haar vast voor maandag...:eek: