PDA

Volledige versie bekijken : Kramp tijdens sex

kinky Jan
1 april 2011, 14:10
Ik heb wel is kramp in mijn been of voeten als ik aan het sexen ben en dat is erg vervelend ik moet mijn sesie dan ook meestal afbreken vanwegen de pijn.
Ben verder een gewone gezonde man en sport 2x in de week.

Hebben meer mensen hier last van en heeft iemand een idee hoe je dit kan voorkomen?

facial
1 april 2011, 16:00
door voor het neuken eerst rek en strek oefeningen te doen :biggrin:

Bosco
1 april 2011, 16:04
Hebben meer mensen hier last van en heeft iemand een idee hoe je dit kan voorkomen?

Ik krijg vaak kramp in mijn rechter-hamstring als ik het op z'n hondjes doet. :redface:
Oorzaak; Hernia.
Om te voorkomen; nietmeer op z'n hondjes doen. :frown:
Lukt vaak niet. :biggrin:

CLUBSPORT
1 april 2011, 16:30
als je kramp in je kuit krijgt : rekken , handen tegen een muur zetten je voet naar achteren zetten hak op de grond houden en naar voren buigen , verder word kramp vaak veroorzaakt door te weinig drinken

kinky Jan
1 april 2011, 16:52
als je kramp in je kuit krijgt : rekken , handen tegen een muur zetten je voet naar achteren zetten hak op de grond houden en naar voren buigen , verder word kramp vaak veroorzaakt door te weinig drinken

Ik drink genoeg misschien drink ik te veel koffie, maar als je bezig bent dan is het wel irrant om te stoppen even te rekken en dan weer verder te gaan.
Volgens mij kan het ook door kou komen want als het koud in de kamer is heb ik er meestal ook last van vooral in mijn voeten.

facial
1 april 2011, 21:16
Ik drink genoeg misschien drink ik te veel koffie, maar als je bezig bent dan is het wel irrant om te stoppen even te rekken en dan weer verder te gaan.
Volgens mij kan het ook door kou komen want als het koud in de kamer is heb ik er meestal ook last van vooral in mijn voeten.

Daarom voor het neuken even rekken en strekke kan ook onder de douch of op de wc voor de kamergang werkt echt ik heb er zelf ook last van gehad

kinky Jan
1 april 2011, 22:16
Ik ga het morgen proberen dan ga ik namelijk naar Paushalclub Harem in Erkrath weer aan een marhaton sex beginnen

CLUBSPORT
1 april 2011, 23:38
koffie ontrekt vocht aan het lichaam dus wat drinken betreft kan je dan mischien beter wat anders nemen

kinky Jan
2 april 2011, 07:17
koffie ontrekt vocht aan het lichaam dus wat drinken betreft kan je dan mischien beter wat anders nemen

Dat is een hele goede tip, ik drink best veel koffie op zo,n dag (10-15 mokken).
Ik zal vandaag proberen het bij 3 bakjes koffie te houden, ik denk dat het moeilijk zal worden ik ben namelijk verslaafd aan koffie.

sofaking
2 april 2011, 11:21
Enkele raadgevingen van pillendraaier Merck :

http://www.merckmanuals.com/home/sec05/ch074/ch074b.html

Prevention and Treatment

Preventing cramps is the best approach. The following measures can help:

Not exercising immediately after eating
Gently stretching the muscles before exercising or going to bed
Drinking plenty of fluids (particularly sports beverages that contain potassium) after exercise
Not consuming caffeine (for example, in coffee or chocolate)
Not smoking
Avoiding drugs that are stimulants, such as ephedrine or pseudoephedrine
(a decongestant contained in many nonprescription products available only behind the pharmacy counter)

Stretching helps because it makes muscles and tendons more flexible and less likely to contract spontaneously. The runner's stretch is the best stretch for preventing calf cramps. A person stands with one leg forward and bent at the knee and the other leg behind with the knee straight—a lunge position. The hands can be placed on the wall for balance. Both heels remain on the floor. The knee of the front leg is bent further until a stretch is felt along the back of the other leg. The greater the distance between the two feet and the more the front knee is bent, the greater the stretch. The stretch is held for 30 seconds and repeated 5 times. Then the set of stretches is repeated on the other side.

Most of the drugs prescribed to prevent cramps from recurring (including quinine sulfate, magnesium carbonate and benzodiazepines such as diazepam Some Trade Names) have not proved to be effective and can have side effects. Mexiletine (used to treat abnormal heart rhythms) sometimes helps but has many side effects. Calcium supplements are safe and have few side effects, but they also have not proved to be effective.

If a cramp occurs, stretching the affected muscle often relieves the cramp. For example, for a calf cramp, the person could use a hand to pull the foot and toes upward or do the runner's stretch. Muscle pain from inadequate blood flow is relieved by rest rather than stretching.

Costana
3 april 2011, 12:02
heb het bij mijn eerste sexsessiee's wel eens gehad, in de kuit of in de voet, die meid wist niet wat er gebeurde, zo janken deed ik :) nee tis niet gezellig

tip: magnesium nemen

kinky Jan
3 april 2011, 18:59
Ja als ik kramp krijgt schreuw ik meestal ook G.V.D. en daar schrikken de dames meestal wel van op zich wel grappig om te zien.
Gisteren naar Erkrath geweest en maar 3 koffie gedronken (normaal meer dan 10 bakken op zo,n dag) en heel heel erg veel sapjes en vooral geen cola en het werkte ik had ook veel meer energie de gehele dag en was minder kapot dan dat ik zoveel caffeine dronk.

Coffeine maakt meer kapot dan je lief is ;)

facial
4 april 2011, 08:45
conclusie we moeten in de clubs alleen nog maar bier drinken dan kun je ook nog eens je orgasme langer uitstellen, niet te veel dat je er helemaal lam van wordt en niet meer kunt

kinky Jan
4 april 2011, 08:51
hahaha van alcohol droog je ook uit :(

Goedemorgenallemaal
4 april 2011, 09:51
iedereen doet net alsof het van het harde werken komt maarr.......
Volgens mij is het gewoon het volgende.....

Muscle pain from inadequate blood flow is relieved by rest rather than stretching.
Al dat bloed dat in je harde gereedschap stroomt, dat moet natuurlijk ergens vandaan komen. De remedie is dan ook simpel, ophoude met neuken, zoek een luie stoel en laat anderen ook eens kramp krijgen.

facial
4 april 2011, 10:45
liever neuken met kramp dan in een luie stoel niet neuken

CLUBSPORT
4 april 2011, 16:47
als je veel sport (hardlopen) zoals ik deed en je rekt je spieren onvoldoende dan krijg je verkorte spieren en gecombineerd met een vochttekort kan de kramp er snel inschieten , ik had het af en toe met mijn kuiten , het kon er totaal onverwacht plots
inschieten , vaak op de avond in bed , ik kan je verzekeren dat dat gemeen pijn deed , gelijk proberen de kuit te rekken hielp al vaak om erger te voorkomen maar ik had er vaak dagen daarna nog last van .
tegenwoordig heb ik het haast nooit meer .

Cuties
4 april 2011, 17:17
Daarom voor het neuken even rekken en strekke kan ook onder de douch of op de wc voor de kamergang werkt echt ik heb er zelf ook last van gehad

En 1...2...1,2,3,4

http://www.youtube.com/watch?v=_KVE2CxWPhw
http://www.youtube.com/watch?v=IFEYmNYGjGE
http://www.youtube.com/watch?v=na9ZZ4ZjVa8

Gwn tijdens het neuken "even pause machen", oefeningekes, en dan weer gaan met die banaan.:biggrin:

facial
4 april 2011, 21:18
beter is voor het neuken oefeningen doen dan zijn de spieren lekker warm als ze moeten beginnen met werken

Goedemorgenallemaal
8 mei 2011, 12:26
als je veel sport (hardlopen) zoals ik deed en je rekt je spieren onvoldoende .

ik geloof dat onderzoek onlansg heeft aangetoond dat stretchen juist de kans op kramp of blessures verhoogt odat speieren die het toch al zwaar krijgen geforceerd worden. Ik wete alleen niet meer of dat nou gold voor stretchen vooraf of na afloop. Het ene was schadelijk, het andere had geen positief effect.

MichelJ
8 mei 2011, 12:30
Had gisteren nog even kramp in m'n lies....dat is ook een kutgevoel...of eigenlijk niet...kutgevoel was veel beter :biggrin: