PDA

Volledige versie bekijken : Frankreich will Freier von Prostituierten bestrafen

Big30
30 maart 2011, 21:55
http://www.spiegel.de/politik/ausland/0,1518,754113,00.html

Freiwillige Prostitution gibt es nicht, sagt die französische Sozialministerin Bachelot und fordert die Bestrafung von Freiern. Über einen entsprechenden Gesetzentwurf soll das Parlament bald abstimmen.

Frankreich will künftig nach schwedischem Vorbild die Kunden von Prostituierten bestrafen. Ein entsprechender Gesetzentwurf werde demnächst dem Parlament zur Beratung vorgelegt, sagte die zuständige Sozialministerin Roselyn Bachelot in einem Interview der Zeitung "Le Parisien".

Sie rechne damit, dass das Gesetz schon im kommenden Jahr in Kraft treten könnte. "Ich stehe der Bestrafung der Freier positiv gegenüber, man muss sie bestrafen", sagte Bachelot in dem Interview. Vor einer parlamentarischen Kommission betonte sie am Mittwoch: "Anders als einige von ihnen uns glauben machen wollen, gibt es keine Prostitution aus freien Stücken." Sie sei vielmehr ein Angriff auf die Würde und auch Freiheit der Frau.

Johnny Bravo
30 maart 2011, 22:15
Vind ik een heel goed idee, moeten ze in heel Europa invoeren. Ik juich het toe.
Maar het helpt niet want wij als verslaafde hoerenlopers doen toch wat wij willen.

Greetz,
JB

Big30
30 maart 2011, 22:23
Vind ik een heel goed idee, moeten ze in heel Europa invoeren. Ik juich het toe.
Maar het helpt niet want wij als verslaafde hoerenlopers doen toch wat wij willen.

Greetz,
JB
Je weet dat het zaterdag a.s. bijna 25 graden wordt?

Overigens Formeel is prostitutie in Frankrijk nu niet verboden maar wel alle "hulp" in wat voor zin dan ook die wordt geboden.

Zie ook:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Prostitutie_in_Frankrijk

Johnny Bravo
30 maart 2011, 22:25
Je weet dat het zaterdag a.s. bijna 25 graden wordt?

Wat wil je hiermee zeggen?

Big30
30 maart 2011, 22:28
Wat wil je hiermee zeggen?

Dat het zaterdag 25 graden wordt.

Johnny Bravo
30 maart 2011, 22:35
Dat het zaterdag 25 graden wordt.

Morgen is het 15 graden met kans op regen.

The Joker
30 maart 2011, 23:13
Staat het straks nog voller met Franse auto's op de parkeerplaatsen.

facial
31 maart 2011, 08:22
Staat het straks nog voller met Franse auto's op de parkeerplaatsen.

Op meer aanbod van Beren komen ook meer vrouwen af :biggrin:

noglangnietuitgewandeld
31 maart 2011, 10:49
Ik kom nog wel eens in de Frans-Duitse grensstreek. Daar zijn, aan de Duitse kant uiteraard, nog lang zoveel clubs niet als in Nordrhein-Westfalen, maar het klienteel is daar nu al voor zeker 50 % Frans. Frankrijk vind ik nu al een waardeloos wandelland, voor zover ik heb kunnen ontdekken alleen een dure barscene, tippelplaatsen, en thuisontvangst via kleine advertentietjes in de plaatselijke sexblaadjes. Als dit doorgaat gaan er nog meer Fransen over de grens neuken. Tegenhouden kunnen ze het toch niet.