PDA

Volledige versie bekijken : Welke partytreff is op dit moment de beste?



ariadne
28 maart 2011, 23:58
Ik schrijf niet zoveel, maar ben wel regelmatig op stap.

Zelf heb ik geen idee. Ben in Xanten geweest. Daar constateer ik twee partijen.

De ene partij voor de vaste bezoekers en de andere natuurlijk voor de anderen.
De anderen zijn de nieuwe dames, die zich voor de nieuwkomers inzetten. De oude garde houdt zich bezig met de vaste bezoekers, zo lijkt het.

Misschien zijn er wel andere bezoekers, die hier een andere mening over hebben?

kinky Jan
29 maart 2011, 07:10
Van partytreff,s vind ik Dorsten de beste, maar ik ga liever naar pauschalclub,s omdat je dan alleen met een dame in een kamer bent, ik schaam me nergens voor maar ik vind de sfeer een stuk beter als je je met de dame in kwestie terug kan trekken.

franky31081
29 maart 2011, 17:00
ik kom ook regelmatig in xanten het hangt heel erg van je eigen af. ik kan niet zeggen dat er 2 groepen zijn de vaste klanten kennen de dames wat beter en de dames kennen hen ook dan gaat het wat gemakkelijker. de nieuwe dames die gaan ook met iedereen mee en dat doen de dames die er langer zijn ook alleen vraag de dame. want xanten is ook veel lol maken en dat doen wij als vaste gasten dan ook.
ik zeg altijd xanten is plezier en lol maken en als je wilt kun je ook gegarandeerd neuken beter dan een normaal uitgaanscentrum

bb king
29 maart 2011, 18:40
op dit moment is wat mij betreft dorsten nummer 1,

noelcitroen
29 maart 2011, 22:58
Xanten is uitbundiger en wervelender: deels door de stamgasten die samen pret maken, deels door de dames die zeer pro-actief zijn in het benaderen van mannen. Dat is sterker naar de vaste gasten, aangezien daar al een band mee bestaat, maar zoals ik heb kunnen constateren óók naar nieuwe gasten toe. Het nadeel van het uitbundige is dat het op de mat vaker leidt tot rudelbumsen, wat nogal massaal is en vervolgens de dames wat sterker zijn gericht op het klaarkrijgen van meerdere mannen achter elkaar. Dus dat is minder persoonlijk zal ik maar zeggen

Dorsten is iets ingetogener, de dames wel met aandacht voor de klanten maar minder prominent "op jacht". Daardoor ervaar ik het als wat meer persoonlijk contact, wat zich doorzet op de mat. Net alsof het iets minder gericht is op het massaal afwerken van de beren, maar wat meer op de persoonlijke onderlinge beleving gericht.

In Xanten overkomt het je, in Dorsten ben je er zelf meer bij... maar allebei de plekken zijn prima voor de wellnessbeleving en goed voor de afwisseling.

forgetskinnyletsgetfatty
30 maart 2011, 00:19
Ik schrijf niet zoveel, maar ben wel regelmatig op stap.

Zelf heb ik geen idee. Ben in Xanten geweest. Daar constateer ik twee partijen.

De ene partij voor de vaste bezoekers en de andere natuurlijk voor de anderen.
De anderen zijn de nieuwe dames, die zich voor de nieuwkomers inzetten. De oude garde houdt zich bezig met de vaste bezoekers, zo lijkt het.

Misschien zijn er wel andere bezoekers, die hier een andere mening over hebben?

PT Xanten, heeft een groot aantal stamgasten (vooral Nederlanders), de dames die al langere tijd actief in de club zijn en de stamgasten weten elkaar "bijna blind" te vinden. Wat invloed heeft op de nieuwe dames, die dan met de "nieuwe gasten" hun tijd doorbrengen. En ja, er vindt heus wel een "kruisbestuiving" plaats, maar men blijft terug vallen op iets vertrouwds.:wink:
Een letterlijk gehoorde gedane uitspraak van een stamgast : waarom zou ik ergens anders gaan kijken of het beter is, als het mij hij hier goed bevalt.:confused:

Persoonlijk zie ik zelf geen uitdagingen meer in PT Xanten. :wand:


Het antwoord op wat is de beste club?: De beste club is voor iedereen persoonlijk verschillend.

Stel jezelf de vragen; waar ben ik naar op zoek, wat hoop ik te vinden.

Lees de topic's door, ga tijdens een bezoek aan een club, in gesprek met medeberen over diverse club's, vraag naar hun persoonlijke ervaringen, ontdek zelf, bezoek dezelfde club 1-2 keer, en ga dan door naar een andere club om een indruk te krijgen.

Wees na afloop van een bezoek ook "nuchter", voldeed het aan je verwachtingen? Was de prijs/gebodene in overeenstemming? Wat was goed/minder?

De lijst met de links naar diverse club's. staat bovenaan in het subforum.

Grtz forgetskinnyletsgetfatty:wand::teuflisch::hammer:

Mr.Van
17 juli 2011, 18:26
Hi Guys,
Ik ben redelijk nieuw in de Sauna wereld- ik woon in het buitenland waar dit soort van plezierhuizen spijtig genoeg niet voorhanden is.
Ik heb vrijdag een dagje vrij in Belgie en vroeg me af welke club ik best zou bezoeken? Wat is het verschil tussen Partytreff en Pauschalclub?
Is het zo dat de vrouwen niet altijd gewillig zijn in Partytreff (itt FKK)?

Bedankt voor het advies van ervaren ijsberen !

hallodaarbenikweer
3 augustus 2011, 23:15
Hi Van,
Veel leesplezier op dit onvolprezen forum, kom je vast de antwoorden tegen van al je (on)gestelde vragen. We vernemen graag hoe je de opgedane kennis toe past in de diverse clubs.

Destoomboot
14 augustus 2011, 10:35
Ik ben in Dorsten geweest en in Xanten, beide zijn goed genoeg!

MiniME
14 augustus 2011, 12:23
Ik ben in Dorsten geweest en in Xanten, beide zijn goed genoeg!

"goed genoeg"...............dat zegt het eigenlijk al...............voor jou misschien wel, voor de meeste ijsberen die GT, LR, F39, PSR, World, Oase, etc gewend zijn echter bij lange na niet "goed genoeg". Los van de veel mindere optiek, is er bij beide PTs grote kans op afwerken, en TZ en FT, MMT is zelden beschikbaar. Het "gewillig" zijn is dus helaas juist minder in PTs en trouwens ook in de PCs dan in de FKKs/saunaclubs.

Als je dan persé naar een PT wilt, gan dan naar Mettmann, daar zijn de dames wel voor alles in, maar optisch nog steeds minder dan in fkk/saunaclubs. Wil je zowel goede optiek als gewilligheid en niet naar een FKK, ga dan naar de vele prive parties, gangbangs waarvan er 10-tallen per week in Duitsland (maar ook in NL en B) worden georganiseerd.

Jansen
14 augustus 2011, 12:30
Hi Guys,
Ik ben redelijk nieuw in de Sauna wereld- ik woon in het buitenland waar dit soort van plezierhuizen spijtig genoeg niet voorhanden is.
Ik heb vrijdag een dagje vrij in Belgie en vroeg me af welke club ik best zou bezoeken? Wat is het verschil tussen Partytreff en Pauschalclub?
Is het zo dat de vrouwen niet altijd gewillig zijn in Partytreff (itt FKK)?

Bedankt voor het advies van ervaren ijsberen !

Het hangt af van waar je uit belgie komt.

Kom je uit de regio Antwerpen dan pak je de E34 en de A67 naar Venlo en kies voor GT - PHG
Kom je uit Hasselt - Luik dan is Gt of LR ook goed te bereiken deze clubs hebben voldoende mooie en gewilllige meiden die jou dagje kunnen vermaken.
Veel belgen en Nederbelgen lopen hier rond.

Veel plezier van ( Ervaren IJsbeer ;) )

Destoomboot
15 augustus 2011, 15:54
goed genoeg"...............dat zegt het eigenlijk al...............voor jou misschien wel, voor de meeste ijsberen die GT, LR, F39, PSR, World, Oase, etc gewend zijn echter bij lange na niet "goed genoeg". Los van de veel mindere optiek, is er bij beide PTs grote kans op afwerken, en TZ en FT, MMT is zelden beschikbaar. Het "gewillig" zijn is dus helaas juist minder in PTs en trouwens ook in de PCs dan in de FKKs/saunaclubs.

Ja er zit gewoon veel verschil in,,,,voor vooral kwantiteit (maar ook wel kwaliteit) voor niet zoveel geld kan je naar Dorsten en Xanten gaan!

jacky pakutra
15 augustus 2011, 16:36
Sluit me aan bij wat MiniMe schrijft.

De laatste keer dat ik in een PT belandde heb ik het bij wat welness gelaten, zelfs gratis kon niemand me tot een kamergang bewegen...
(gratis, aangezien ik de entree reeds had voldaan en de "incremental costs" van een kamergang 0 euro bedroegen).
Maar goed, als dit wel je ding is, dan is het een relatief heel goedkope manier om aan je gerief te komen, geniet ervan zou ik zeggen!

toch welgeteld één uitzondering die wellicht de regel bevestigt was een redelijke sessie in een PT tongzoenen en FT inclusief slikken...
al was het wel even schrikken dat ze, 5 seconde nadat ze mijn zaakje had verorberd, al weer aan de volgende leuter begon te sabbelen. Nu weet ik dat hygiëne , ook in saunaclubs, vaak voor een groot deel tussen de oren zit..maar liever word ik er niet al te direct visueel mee geconfronteerd:biggrin:

rootman
10 november 2011, 16:03
Momenteel is (volgens mij) Xanten echt aan het stralen! Naast de vaste ploeg hebben ze de een na de andere TOP dame weten te strikken, het eten is lekker en de muziek is verbeterd. Ik vraag me af of het veel beter kan dan met Nelli, Magda, Amanda en/of Katrin! 15 november ga ik weer, dit keer met tombola vrijkaartje: verslag volgt.

peter98
18 november 2011, 12:48
xanten is voor mij ook echt de top. als vaste klant word ik er herkend en dat leid meteen tot speciale behandeling. soms lijkt het bij binnnkomst alsof ze op je staan te wachten. goed gevoel

Eddie2000
18 november 2011, 17:37
Hoi...heeft iemand hier Ervaringen gemaakt me Sauna en Pauschalclub Villa Exclusive in Greven/Duitsland.....lijkt nieuw te zijn...dus ik ben wel benieuwd...is maar een uurtje rijden
:-)

brammetje83
22 november 2011, 21:27
op een collega forum staat er wel wat over. even op google intoetsen

Big30
22 november 2011, 21:30
Hoi...heeft iemand hier Ervaringen gemaakt me Sauna en Pauschalclub Villa Exclusive in Greven/Duitsland.....lijkt nieuw te zijn...dus ik ben wel benieuwd...is maar een uurtje rijden
:-)
Zie:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?10442-Villa-Exclusive-Algemeen&p=115939&highlight=greven#post115939

altijdwakker
27 november 2011, 14:34
Ik heb de afgelopen maanden 5 verschillende PT's bezocht: Bremen, Xanten, Dorsten, Emmerich, Munster.
Ik vind het niet te vergelijken met een FKK maar er is natuurlijk een groot prijsverschil.
Ik trof de mooiste meiden aan in Dorsten, in Emmerich waren zowel mooie als ernstige (gapend gebit...), in Bremen was de keus beperkt, in Xanten waren ze toch wel een stukje ouder maar de sex was in Xanten zondermeer het best. Munster vond ik helemaal niks maar dat kan ook zijn omdat dat de eerste was, je moet echt aan een PT concept wennen (tenminste dat heb ik). Naar mijn mening moet je in een PT concept vooral zelf rustig blijven, ik ben 58 en kom niet meer elk uur klaar, dus zorgvuldig omgaan met je tijd, sex en planning....

duho
7 december 2011, 21:37
Had altijd de grootste lol in Patrytreff Krefeld en haar opvolgster Bar-Zur-Linde. Toen laatstgenoemde ook ter ziele ging Nicole gevolgd onder het motto van, als zij er werkt zal het wel OK zijn, maar MG-Rheydt en Schneewitchen waren toch echt anders en minder mijn ding. Ben al ruim 1 1/2 jaar niet meer naar een PT geweest, maar het begint weer eens te kriebelen. Iemand enig idee wat er tegenwoordig nog het meest op het vergane Krefeld lijkt?

Oh, en hangt Nicole nog ergens uit?/

forgetskinnyletsgetfatty
7 december 2011, 23:45
Oh, en hangt Nicole nog ergens uit?/

Ja Nicole is "boven water", en helaas voor ons als thekefrau, in Relax Today in Kerpen (zie bijhorende topic).

Grtz forgetskinnyletsgetfatty:wand::teuflisch::hammer:

benijsbeer
25 februari 2012, 21:32
Het blijft lastig om een goede keuze te maken. Denk je de ene keer wow dat is het helemaal, de volgende keer hoop je op nog zo'n dag maar dan zijn er andere meiden en andere beren. De stemming zal dan helemaal anders zijn.
bv.
als de meiden die dag (bijna) niets te doen hebben gehad zijn ze lamlendig en verveeld; is het de vorige dag te druk en te laat geweest kan dat ook het geval zijn.

De beste dagen heb ik tot nu toe in PT-Dortsten, Cleopatra in Gelsenkirchen (tijdens een Pauschaltag - woensdags) en sinds kort is daar MC-SEX.DE bijgekomen. Een nieuwe club met veel potentie. De eigenaar wil er werkelijk een top tent van maken. Jammer dat het zo'n pokke-eind rijden is naar Hamm. Maar ook in Emmerich heb ik lol gehad. PT-Xanten was voor mij de allereerste Partytreff en vond ik toen tegen beter weten in helemaal geweldig. Ook in Partytreff Osnabrück heb ik vaak lol gehad.

Optisch bevallen mij de meiden in Dorsten en Hamm nu het beste.

Ik vind ook de combinatie van zowel samen lol hebben op de matras (dwz. Partytreff) met ook de mogelijkheid om in een privé kamer (dwz. Pauschalclub) lol hebben interessant. In genoemde clubs is dat allemaal het geval.:biggrin:

jan enschede
29 februari 2012, 10:20
Gisteravond was de beste pauschal LaVita, Wallenhorst.
Nog nooit zo goed gehad.
Voor morgen weet ik het niet.

Fons
22 maart 2012, 20:50
Hallo,

De aller eerste ervaring in de pt was Xanten en vond dat net als een van mijn voorgangers erg geweldig, maar de dames zijn al jaren het zelfde, en er is veel en veel beter in Duitsland en voor stukken minder geld.
Wat op dit moment goed is weet ik niet zo maar Nottuln altijd goede ervaringen mee gehad

Mazzel

Red Devil
22 maart 2012, 21:45
Wat op dit moment goed is weet ik niet zo maar Nottuln altijd goede ervaringen mee gehad
In Nottuln is toch geen partytreff meer?

Groeten,
:teuflisch:

bad pritt
22 maart 2012, 21:54
In Nottuln is toch geen partytreff meer?

Groeten,
:teuflisch:

Daarom is het ook de beste.:teuflisch:
Nee eerlijk ik zou zeggen Partytreff Emmerich/saunaclub Emmerich dan ben je meteen genezen van de paid sex.:teuflisch:

Wil je je ongekompliceerd vermaken dan is Xanten een aanrader, zeer goede service, goede verzorging en een relaxte sfeer.:freu:

Erru
23 maart 2012, 10:16
De beste PT is voor mij Xanten, maar omdat ik iedere keer maar een kleine 3 uurtjes de tijd heb
kies ik voor Dorsten. Dit ivm de prijsstelling.
In Dorsten kun je je erg goed vermaken en met het voorjaar en de zomer
in aantocht kun je daar heerlijk buiten verblijven, en dat alles voor 59 euro (happy days).
Heb ik een dag wat langer de tijd dan zal ik zeker naar Xanten gaan.
De PT/saunaclub Emmerich kun je momenteel vergeten, te aftands voor de tarieven
die men nu vraagt. Komen ze weer terug naar het PTconcept met de prijsstelling
van een aantal maanden geleden, 59E, dan kun je weer overwegen om daar
heen te gaan, mits er een aantal servicegerichte tantes rondlopen en er een
buffetje wordt neergezet. De berichten die er nu over zijn zijn om te janken.

gracia
23 maart 2012, 11:40
Ik zou het ook eens proberen bij Pauschalclub Bochum. Is wel iets verder en iets duurder maar lopen wel mooiere vrouwen. Met name de gangbang met Arrabelle en Alex is helemaal top.

hallodaarbenikweer
24 maart 2012, 23:40
http://saunaclub-emmerich.de/index.html#!/page_PARTY
Pte is helemaal terug!

benijsbeer
15 juni 2012, 17:32
Ik schrijf niet zoveel, maar ben wel regelmatig op stap.Zelf heb ik geen idee. Ben in Xanten geweest. Daar constateer ik twee partijen.De ene partij voor de vaste bezoekers en de andere natuurlijk voor de anderen.De anderen zijn de nieuwe dames, die zich voor de nieuwkomers inzetten. De oude garde houdt zich bezig met de vaste bezoekers, zo lijkt het.Misschien zijn er wel andere bezoekers, die hier een andere mening over hebben?In Pt dorsten is het al een poos gemimed. Je kunt er voor 130 Euro de VIP kaart kopen. Dan heb je twee kamers voor jezelf alleen en 20 à 30 minuten de tijd met een dame. Niet gewenst is meerdere dames, maar als het niet druk is lukt dat ook. Gewoon even vriendelijk vragen of het juiste moment afwachten.Bovendien mag je longdrinks bestellen. Wodka jus dorange of rum cola is ook bij de dames in trek. Dat verhoogt je kans in ieder geval bij enkele dames uit Polen.

romeocalibra
18 juni 2012, 11:06
Ik vond Mettmann altijd wel goed! maar moet toegeven dat ik er al 10 maanden niet geweest ben.
De laatste tijd ben ik een paar keer in PT Emmerich geweest, lekker dichtbij :)

aboner
9 juli 2012, 20:42
heren.

wat is momenteel nu de lekkerste pt.
xanten - dorsten of reyhdt
en waar tongen de dames ook echt

Aboner

Nick Name
10 juli 2012, 16:18
Hallo mede ijsberen. Ben nog nieuw op dit forum maar wel benieuwd naar een partytreff.
Als ik veel verhalen lees dan valt het mij op dat sommigen veel komentaar hebben over het uiterlijk van de dames.
Ben wel eens in een FFK geweest met veel mooie vrouwen. Persoonlijk zou ik moeite met de sex kunnen hebben als de dames niet mooi zijn.
Kan iemand mij aangeven wat gemiddeld is voor bv Xanten. Of weet iemand een partytreff met wel mooie vrouwen?

ik hoor het graag van jullie, zodat ik een leuke keuze en gezellige dag kan hebben.

rob45
10 juli 2012, 18:48
Laat ik er het volgende op zeggen.
De line up in een gemiddelde partytreff kan wat ouder zijn en de looks zijn er ook gemiddeld wat minder als in een fkk club of saunaclub.Alle waar naar zijn geld want over het algemeen ben je in een partytreff ook veel minder eurootjes kwijt.Als ik een tip mag geven Heaven 7 in Willich schijnt heel aardig en niet duur te zijn.Ben er zelf nog niet geweest maar wil daar binnenkort ook een kijkje nemen.

joep75
12 juli 2012, 19:38
PT Bochum vindt ik het beste adres,mooie dames
ondanks de drukte kan je als je wilt toch nog genoeg kameren
en evt een live showje meepikken

Nacho
30 augustus 2012, 15:07
Ik heb al enkele PT's gedaan en vaak was ik toch wel vrij tevreden over de service, de vriendelijkheid, enz...
Misschien is de beste voor mij wel de laatste geweest tot hiertoe en dat was in Mönchengladbach, Club 69 geloof ik op de Drückerstrasse. De volledige 4 uur benut aan € 75. Geknuffeld door een aantal dames, 6 kamergangen gehad en ook nog drinken en een beetje eten.
Prijs/kwaliteit misschien toch wel de beste in mijn ogen.

TeddyWolf
6 september 2012, 02:08
Ik ben zelf alleen in Xanten geweest, maar dit is al een tijdje terug (4 maanden). Was wel goed, maar ik vind de dames net iets te oud en veel zijn ook op leeftijd:P. Nu ik weer meer tijd heb, ben ik de afgelopen dagen op zoek gegaan naar andere partytreffs die mij interesseren.

Op dit moment overweeg ik een bezoek aan Totalparty in Osnabrück (voor Mary), Pauschal club Münster (al wacht ik wel op de terugkomst van Vicktoria, Viola en Natascha), en Mc-sex in Hamm.

Osnabruck heeft een lager dan gemiddelde prijs vergeleken met andere partytreffs, en wat mij aanspreekt zijn de dames die er op de foto's niet slecht uitzien, gemiddeld- bovengemiddeld zou ik zeggen (al is wel Mary in mijn ogen een van de mooiste vrouwen op aarde :P) en vooral belangrijk dat er niet echt naar de tijd word gekeken ( niet zoals in de 3 pauschal clubs waar 20 minuten, 20 minuten is. Ik heb meer tijd nodig dan de gemiddelde man om te kunnen spritzen :P).

Münster is wat duurder, maar de dames zijn qua uiterlijk gemiddeld gezien ook van een iets hoger niveau naar mijn mening :P.

Hamm is gewoon goedkoopste en veel dames (de meeste zien er wel ok uit). Nadeel is wel dat er maar 3 kamers in het hele complex zijn wat veel wachttijden kan betekenen.

Is er iemand hier die alle hierboven genoemde 3 partytreffs heeft bezocht? Wat was volgens jouw ervaringen de beste partytreff en zou je dan aanraden?

Of zijn er andere partytreffs die ik over het hoofd heb gezien, die volgens jou beter zijn dan de 3 die ik heb genoemd?

Ook heb ik geen auto, dus als iemand binnenkort een keer naar 1 van deze 3 partytreffs gaat, en ruimte heeft voor een medepassagier, zou ik graag meeliften als dat kan. Uiteraard ben ik bereid om de reiskosten te delen.
Wel zoek ik graag iemand die er een groot deel of een hele dag aan kan uitgeven, dus van openings- tot sluitingstijd als het even kan :P

Josef
7 september 2012, 20:55
Hallo Teddy Wolf ik ben laatst in Erotikpark Bünde geweest,en dat is mij goed bevallen.
Voor €100, op zaterdag van 13.00 - 3.00 uur s,nachts er waren toen 10 dames.
Maar normaal zijn er meer,maar wegens de vakantie tijd waren er maar 10.

Ik heb ook nog een stukje geschreven op het ijsberen forum.
Ik snap niet dat daar geen NL mannen komen.
Het is 12km van het vd Valk Hotel in Melle.
En de dames die er waren zouden zo in een FKK-sauna club kunnen werken.
Het is niet echt een Partytreff zou beter een Pauschallclub kunnen zijn.
Omdat je met een dame naar een kamer appart gaat.
Maar ook was er een openbare gangbang,op een gegeven moment voelde ik mij Anton Heyboer.
Het waren er nog net geen 5 maar wel 3 dames die mij op en top verwende.

Ik zou het zeker aan raden,voor die €100, het eten was ook oké.
Drinken was wat minder net als die anderen Pauschallclubs.
Maar de dames keken niet op de klok,en kregen ook geen muntjes als ze naar de kamer gingen.
Maar kijk zelf maar even op de site van hun.
Niet alle dames van de foto's op de site waren er.

http://www.partytreff-buende.com

ratje_ratje
25 januari 2014, 22:26
Sinds de laatste 4 maanden het partytreff/pauschal gebeuren ontdekt.
Daarvoor af en toe club bezoek, en een enkele keer een saunaclub.

1e keer partytreff was bij totaalclub Osnabrück, wat ik als matig ervaren heb,
dames erg passief, geen openbare acties, en veel vaste klanten die maar bij "hun" dame bleven zitten.
geen leuke stemming daar. 120,- € voor een vip/dagkaartje.

Deja Vu, onderhand 5 keer geweest, met wisselende resultaten.
3 maal hele leuke ervaringen, openbare acties, dames heel actief, stemming goed, interieur en de kamers mooi en modern,
sauna en douches goed, handdoeken genoeg, en over het eten en drinken niets te klagen.
2 maal een iets mindere ervaring, maar dat wijt ik aan "wegens omstandigheden".
1x doordeweeks met een nieuwe lichting dames, en nog niet een gangmakertje in hun midden hadden, en daardoor een beetje de kat uit de boom waren kijken .
En 1x op 1e kerstdag, wat s`middags heel leuk was, maar in de avond er teveel mannen waren, in verhouding met de dames.
Dus met gemengde gevoelens naar huis gegaan. 100,- € voor een dagkaartje.

Pauschalclub Münster, 1 maal geweest voor 3 uurtjes.
Uiterlijk v/d dames mooier, het kamergebeuren met de dames beter, het eten strak in orde, zwembadje erbij, sauna`tje ,hun website/actualiteit behoort wel tot de betere, zo niet de beste .....
Maar... Ondanks dat het echt niet verkeerd is , mis ik toch wel een beetje stemming , geen openbare acties, wel om de zoveel tijd een showtje in kamer 1.
Beetje aan de bar hangen, praatje maken met medeberen word niet echt gewaardeerd door hun.
Met de dame naar boven, en maar wachten tot er een kamer vrijkomt, haalt de stemming er ook wel een beetje uit.
Toppie club/dames, maar door het randgebeuren/stemming en drukte, vind ik het moeilijk om hier een hele dag vol te maken.
100,- € voor 3 uur, 150,- € voor een dagkaart.

Erotikpark Bünde, ook 1x geweest.
Overdag 8 dames, wat in de avonduren aangevuld word met 2 erbij.
Beneden de bar, meerdere bankjes, goede sauna en whirlpool, netjes.
De kamers boven mogen van mij wel een opknapbeurt gebruiken, en een iets groter handdoekje voor de dames, wat op het bed gelegd word voor de actie, kan ook geen kwaad.
De dames proberen er leuk stemming in te brengen, en de pre sales en openbare acties bevallen mij hier ook wel.
het eten is goed, niet super maar ok. Hun website is echt wel hun stiefkindje, niet actueel, de dames wat daar op staan zijn al "jaren" weg............
100,- € voor een dagkaart.

Met uitzondering van totaalclub, de overige, in mijn ogen, allemaal leuke clubs met herhaling gevaar.

Maar.....
Ik blijf nieuwsgierig , ben benieuwd naar La Vita, Dorsten en Dolce Vita.
Twijfel voor a.s. dinsdag tussen La vita en Dorsten . Tips ?

gr. ratje

rob333
25 januari 2014, 22:53
Ratje ratje bedankt voor je vergelijking van de clubs die je bezocht hebt. Hopelijk neem je LaVita en/of PT Dorsten later ook nog een keer onder de loep.
Van deze 2 clubs heb ik Lavita een keer of 6 bezocht, maar de laatste keer dateert van bijna een jaar geleden. Dorsten heb ik 2 keer bezocht waarvan de laatste keer een maand of 4 geleden. Zoals je weet kan de service bij een club vrij snel veranderen. De actuele situatie van met name Lavita kan ik dus niet zo goed beoordelen, maar ik kan wel een vergelijking maken van de situatie toen.

Lavita is een nette en vrij gemoedelijke club. De dames worden op de website redelijk natuurgetrouw weergegeven. De service is over het algemeen goed, maar het blijft natuurlijk een Pauschalclub, dus zoenen e.d. is er in de regel niet bij. De prijs/kwaliteit verhouding (130 euro voor een dagkaart) is wel in orde. Een ideale club voor beginnende ijsbeertjes, maar ook voor de relaxte man van middelbare leeftijd ;). PT Dorsten is wat goedkoper en qua sfeer wat losser. De service van de dames laat soms te wensen over, maar ik heb ook voldoende mannen gesproken die er best tevreden over zijn. Mijn ervaringen zijn wisselend. De recensies over Dorsten zijn de laatste tijd weer wat positiever van toon. Binnenkort hoop ik dit zelf te ervaren. Probeer drukke dagen in ieder geval te mijden. Dorsten vond ik in bepaalde opzichten vergelijkbaar met Totalclub Osnabruck.

Ik zou je zeker aanraden om beide clubs een keer te bezoeken. Het is nogal persoonlijk wat je voorkeur heeft. Een klik met een of meerdere dames kan vaak helpen bij je keus. Bij LaVita is het iets makkelijker om een klik te krijgen is mijn ervaring.

Veel succes met je keus en ik wacht je recensie(s) met belangstelling af!

krukar
26 januari 2014, 00:26
Verschil tussen la vita en dorsten?

In dorsten heb je een kans dat je een goede dag hebt.
In la vita weet je van te voren dat je een goede dag gaat hebben.

Keuze lijkt mij dan snel gemaakt maar misschien ben ik ook wel geen goede adviseur met 50+ bezoeken i. LV en maar rond de 15 in Dorsten :)


Sent from my iPad using Tapatalk HD

ratje_ratje
26 januari 2014, 00:59
:confused: La Vita :biggrin:

hansdordt
26 januari 2014, 12:56
Veel plezier daar ;)

Nibor76
23 maart 2014, 22:15
Even een vraagje,

Heb het na 6 leuke jaren, nu wel helemaal gehad met xanten partytreff.

Ik zoek nu een goed alternatief, waar je lekker en goed een dagje kan relexen, heeft er iemand goede suggesties ?

Alvast thanks,

Keul.
Gefeliciteerd je bent nu 'vrij' voor andere alternatieven.

Wat is belangrijk voor je; prijs, rijafstand, gemêleerde dvp samenstelling, clubsfeer, kamertjes of een grote spielwiese, NL'ders.

Nu is de kans om leuke tentjes te zoeken tuurlijk je kunt 150 euro stukgooien op PC bochem met redelijke tevredenheidsgarantie maar misschien zijn er tenten die voor 90,- die wel authentieker en leuker zijn.
De lidl en aldi bieden ook gewoon goede waar tov de AH.

Maar hé na 6 jaar wat ging er mis :eek:
Ik denk dat ik het wel kan invullen wat er bij mij mis ging na 2 en een half jaar.

Algemeen:
Is er een actueel lijstje van treffs anno 2014?
Ik kan alleen maar deze vinden.
https://maps.google.com/maps/ms?gl=us&ie=UTF8&oe=UTF8&msa=0&msid=103449699700750688276.00048911af9afbc19a2dc&dg=feature
https://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&oe=UTF8&msa=0&msid=108068988011185831280.00048ab50db288f76983d&dg=feature

rmjhexe
23 maart 2014, 23:15
Ben donderdag naar 3 dagen saunaclub in partytreff k8 in hamm beland. Moet zeggen dat het een sfeervolle club is en mijn dag al geslaagd was door het feit dat ik met de theke mocht ��

chumo
27 maart 2014, 16:04
Gefeliciteerd je bent nu 'vrij' voor andere alternatieven.

Wat is belangrijk voor je; prijs, rijafstand, gemêleerde dvp samenstelling, clubsfeer, kamertjes of een grote spielwiese, NL'ders.

Nu is de kans om leuke tentjes te zoeken tuurlijk je kunt 150 euro stukgooien op PC bochem met redelijke tevredenheidsgarantie maar misschien zijn er tenten die voor 90,- die wel authentieker en leuker zijn.
De lidl en aldi bieden ook gewoon goede waar tov de AH.

Maar hé na 6 jaar wat ging er mis :eek:
Ik denk dat ik het wel kan invullen wat er bij mij mis ging na 2 en een half jaar.

Algemeen:
Is er een actueel lijstje van treffs anno 2014?
Ik kan alleen maar deze vinden.
https://maps.google.com/maps/ms?gl=us&ie=UTF8&oe=UTF8&msa=0&msid=103449699700750688276.00048911af9afbc19a2dc&dg=feature
https://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&oe=UTF8&msa=0&msid=108068988011185831280.00048ab50db288f76983d&dg=feature

Probeer zelf ook wegwijs te worden in partytreff-land. Ik wil volgende week (waarschijnlijk op woensdag) voor de eerste keer wat proberen en lees me de afgelopen dagen al wat in. Qua meisjes trekt Pauschalclub Bochum me het meest, vooral ook omdat ze daar naast de Oost-Europese dames ook een enkele Thai en een Dominicaanse dame hebben. Alleen lees ik in de meeste posts dat het daar vaak erg druk is en dat schrikt me wat af. Dus ik denk ook na over alternatieven. De dames in Xanten zien er wat minder uit, maar daar lijkt iedere dag nog wel keuze te zijn uit een stuk of 12. De aanwezigheidslijst in Dorsten beperkt zich voor vandaag tot slechts 6 dames.

Heb je voorbeelden van de Lidl's en Aldi's onder de partytreffs. Ik denk dat ik wel kan leven met 'iets authentieker', als dat maar niet betekent dat het niet hygiënisch is en de dames te lelijk zijn om aan te kijken. En zijn dit goede startersclubs om eens een hele dag (van 11 tot 9) van bil te gaan, qua looks van de meiden, hygiëne, verhouding dame:beer???

krukar
31 maart 2014, 18:13
Probeer zelf ook wegwijs te worden in partytreff-land. Ik wil volgende week (waarschijnlijk op woensdag) voor de eerste keer wat proberen en lees me de afgelopen dagen al wat in. Qua meisjes trekt Pauschalclub Bochum me het meest, vooral ook omdat ze daar naast de Oost-Europese dames ook een enkele Thai en een Dominicaanse dame hebben. Alleen lees ik in de meeste posts dat het daar vaak erg druk is en dat schrikt me wat af. Dus ik denk ook na over alternatieven. De dames in Xanten zien er wat minder uit, maar daar lijkt iedere dag nog wel keuze te zijn uit een stuk of 12. De aanwezigheidslijst in Dorsten beperkt zich voor vandaag tot slechts 6 dames.

Heb je voorbeelden van de Lidl's en Aldi's onder de partytreffs. Ik denk dat ik wel kan leven met 'iets authentieker', als dat maar niet betekent dat het niet hygiënisch is en de dames te lelijk zijn om aan te kijken. En zijn dit goede startersclubs om eens een hele dag (van 11 tot 9) van bil te gaan, qua looks van de meiden, hygiëne, verhouding dame:beer???

Voor een eerste PT bezoek zou ik clubs als Dorsten, PTE, Xanten e.d. even links laten liggen, Dorsten en PTE omdat je daar veel profijt hebt van ervaring in PT-lopen en Xanten omdat het wat ruw kan overkomen (veel publieke actie), sowieso heb je voor de entreeprijs van Xanten veel betere opties maar da's mijn bescheiden mening :)

Zelf zou ik een keuze maken uit bijvoorbeeld één van de Pauschalclub-keten (Bochum, Münster of Dortmund), La Vita of Erotikpark Bünde. Naar mijn mening de topclubs op het moment. K8 heeft ook veel vrouwen op het moment (12-16) maar het kan daar erg verschillen nog van dag tot dag (redelijk nieuwe club) en er is buiten de dames weinig te doen.

Wil je toch wat vulgairders of meer publieke actie kun je kiezen uit bijv. een Ambrosia, MG-Rheydt (club 69) of als je echt houd van gokken Anubis (is ook een PT op woensdag maar het vrouwenaanbod verschilt enorm per week en als je 5 minutne niet oplet zit je pik blank in een poes :)).

Clubs die ik op dit moment sowieso zou mijden zijn MC-sex, PT emmerich en Love Factory, deze 3 clubs zijn echt vergane glorie waarbij de laatste meer recentelijk een zinkend schip is geworden.

Een ding dat ik je met klem adviseer voor een eerste PT bezoek is neem een dagkaart en neem er rustig je tijd voor, dat is véél relaxter dan 3/4 uurtjes haasten, zeker in de grotere clubs.

rmjhexe
31 maart 2014, 19:43
Krukar heeft mooi gesproken , ik zou nog willen toevoegen dat het leuk en gezellig is als je een collega beer meeneemt

chumo
1 april 2014, 15:12
Krukar heeft mooi gesproken , ik zou nog willen toevoegen dat het leuk en gezellig is als je een collega beer meeneemt

Net nog even het weerbericht bekeken. Voor Bochum wordt 23 oC verwacht, dus heerlijk tuinweer. GW gaf aan, dat morgen ook CL-voetbal is en het dan in de avond vaak wat minder druk is. Voor mij dus DE gelegenheid om een eerste ervaring op te doen. Mocht iemand last-minute interesse hebben om mee te gaan: Ik rijd morgen (woensdag) tegen een uur of negen weg vanuit de omgeving Arnhem. De route loopt via de A12 richting Zevenaar en dan naar Oberhausen. Uiterlijk tegen half negen/negen in de avond in de auto en dan tegen 11 uur weer terug.

P.S. Wil eventueel ook nog nadenken over La Vita. De reis gaat dan via de A1 en richting Oldenzaal/Osnabrück.

NudeDude
1 april 2014, 21:47
Krukar, ik ben het helemaal eens met je laatste opmerking. Ik ben nog niet echt ervaren, maar de twee keer dat ik tot nu toe ben gegaan heb ik gekozen voor een dagkaart, wat me beide keren goed bevallen is.
Het is relaxter, en doordat je langer blijft leer je de dames ook iets beter kennen wat de sfeer ook ten goede komt. Vooral in Osnabruck heb ik het 's avonds heel gezellig gehad met de dames, maar ook plezier met ze in bed.

Tony M
12 april 2014, 07:11
Ja Nicole is "boven water", en helaas voor ons als thekefrau, in Relax Today in Kerpen (zie bijhorende topic).

Grtz forgetskinnyletsgetfatty:wand::teuflisch::hammer:

Wisten jullie trouwens ook dat ze samenwoont met een Braziliaanse.......in het verleden nooit iets van gemerkt dat deze EX mega topper lesbische is!

Tony M
12 april 2014, 08:07
Als fervent partytreff ganger voel ik me geroepen om hier ook even mijn mening te geven.
Vele Party treffs bezocht in mijn carriere, hieronder wat bevindingen en ja ik zal er vast wel een paar vergeten hebben:

-Party treff zur Linde (gesloten), was altijd top, net de grens over bij Venlo en super goedkoop, top vrouwen, vaak duitse, oa Nicole

-Schneewitchen Viersen: Goede en slechte tijden beleeft, de goede met Paula ( lilly echte naam) en een paar anderen, de rest was afwerksex.

-Party treff Mettmann: Bijna altijd top, niet de mooiste vrouwen maar wel mega geil, nog niet geweest onder de nieuwe leiding van Brilliant Bitch gewest, Elvira ex Xanten, zit hier nu ook! Jammer dat het zo ver rijden is.

-Partytreff Notulen: paar x geweest, was top, overal sex ook op de bank in de openbare ruimte, ook hier zijn de km het nadeel.

-Partytreff Dorsten: 1 x geweest, eigenaar was toen ene Roberto, een joegoslaaf met tatoes van als ik me het goed herinner het Joegoslavisch Volksleger, dat riep bij mij te veel herinneringen op, dus daar toen maar snel vertrokken, kan hier geen eerlijk oordeel over geven.

-Partytreff club 69 in Monchengladbach: leuke party treff, meestal voor 4 uur 75 eurootjes, je moet geluk hebben met de dames, toppers voor mij waren Romana en Denise, echter alle beide niet meer aanwezig, dus hier al een paar maanden niet meer geweest.

-Partytreff Xanten: Hier ben ik een bezoeker van het eerste uur, de aller mooiste tijden beleefd in de Sonsbeckerstrasse nr. 29, met Jurgen, Jenny en Vincent, heel veel toppers ontmoet: Sussi, Laura, Camila, Adriana, Barbara, Poolse Magda, Russische Katja, Mandy, Darina, Leila, Jana, Samira, Elvira etc.... te veel om op te noemen, maar helaas allemaal vergane glorie.
Verhuist naar het nieuwe pand, de sfeer en de goede dames zijn weg....nee voor mij voorlopig geen Xanten meer.

Dan maar afsluiten met mijn favoriete club, zie dat er hier nog niet over geschreven is: Dolce Vita in Wagenfeld!
-Dames top, waaronder o.a. oude bekende uit de Xanten tijd
-Ambiance top, zowel binnen als buiten in de tuin!
-zo,ma en di altijd porno star Danny Sun, al moet ik zeggen dat ze de laatse maanden we heel veel kg is aangekomen, laten we het zo zeggen, ze is er niet knapper op geworden.
-Elke zaterdag Porno star met 20 dames en 1 x per 2 weken ook porno star party op woensdag.
-Persoonlijk ga ik liever op de zondag of donderdag, altijd wat rustiger en dat bevalt me prima, afgelopen maand 2 x op donderdag geweest ( geen bericht over geschreven), maar was mega top!
-Nadeel, ja die zijn er ook, de vrouwen geven je geen tijd om bij te komen.. en de km, voor mij dikke 300 km waarvan de laatse 60 over binnendoor wegen...

groeten Tony

jan j
18 april 2014, 23:03
Wisten jullie trouwens ook dat ze samenwoont met een Braziliaanse.......in het verleden nooit iets van gemerkt dat deze EX mega topper lesbische is!
leuk weer iets van Nicole te horen ,ik wist al in de pt Krefeld tijd dat ze Bi/lesbishe is .
heb altijd graag met haar gespeeld , 1 van mijn alltime favoriten.

chumo
6 mei 2014, 07:43
Even kleine variatie op dit thema. Welke partytreff is het meest aantrekkelijk, wanneer het weer niet uitnodigt tot buitenverblijf. Ik heb zelf nu twee partytreff/pauschalclub ervaringen achter de rug (Bochum en Osnabrück). In beide gevallen werd er in de bar flink gerookt. Nu ben ik geen aperte anti-roker, maar ik merk dat ik ontwend ben om een hele dag in een rokerige ruimte te zitten. Ik vond het wel heel erg prettig om in de middag lekker buiten te kunnen zitten. Nu wil ik deze week weer op pad, maar het weer is een stuk minder. Welke partytreff heeft binnenhuis de meest aantrekkelijke verblijfsmogelijkheden en ook afdelingen niet wordt gerookt? Bij Totalclub Osnabruck heb je alleen maar de bar. In Bochum is boven nog wel een niet-rokers bar, maar daar is de sfeer een stuk minder. Dolce Vita in Wagenfeld heeft wel een vrij grote wellness-afdeling onder dak met o.a. een weide met ligstoelen en een wat groter zwembad (zie http://www.partytreff-dolcevita.com/rundgang.html). Alleen is Wagenfeld voor mij 2 1/2 uur rijden. Deja Vu in Melle lijkt ook de nodige faciliteiten indoor te hebben, maar op het eerste oog minder dan Wagenfeld (zie http://www.saunaclub-dejavu.de/club.html). Wat is jullie advies? Zijn er nog andere partytreffs met vergelijkbare indoor-faciliteiten?

guusg
26 mei 2014, 22:48
la vita in wallenhorst is een prima alternatief, goede sauna, relax/rust ruimte, eetgedeelte en niet te vergeten mooie jonge meisjes

yurun2009
29 mei 2014, 19:59
Lavita is inderdaad een prima keuze voor mensen die op regenachtige dagen niet steeds in de rook willen zitten. In de ruimte waar je de vrouwen ontmoet, wordt wel gerookt, maar daar hangt veel minder rooklucht dan in pauschalclub bochum. En inderdaad mooie meisjes, die ook nog vriendelijk en service gericht zijn. Af en toe paaldansshows voor de liefhebbers. Vorige week ben ik er 2 keer geweest, en het beviel zo goed, dat ik er zaterdag weer heen ga.
Enkele alternatieven zijn partytreff dorsten, nottuln (http://www.lovefucktory.de/) en de zusterclubs van Bochum: Dortmund en Muenster.
In Dorsten is een aparte rookruimte, direct naast de 'huiskamer'. Er komt nog wel wat rook de huiskamer binnen, maar het is goed te doen voor niet-rokers. Ook hier af en toe paaldans shows, en ook gewoon dansen met de dames wordt veel gedaan, meestal in de avond. Verder is er een kleine sauna, en bij goed weer een prettige tuin met jacuzzi. Mooie jonge vrouwen, voor een deel met een handleiding.
Nottuln heeft een aparte rookvrije kleine huiskamer waar je ontspannen kan lezen, een rookvrije eetkamer, een sauna, en een goede kokkin/theklefrau. De huiskamer, waar je de vrouwen oppikt, is wel rokerig. Geen tuin, maar een balkon waar je evt. in de zon kan zitten.
In Dortmund is na de verbouwing een aparte rookruimte ver weg van de huiskamer. Daar en in de eetruimte dus geen rooklucht. Naast de dames is er niet veel te doen. Wel is er een eetruimte, met hetzelfde aanbod als in Bochum. Hier alleen geen t.v. ter afleiding, zodat je makkelijker met andere ijsberen kan praten. Ik was er 3 weken geleden, toen was het niet mogelijk naar buiten te gaan. De tuin is namelijk nog niet klaar. Dames zijn daar ook mooi en service gericht.
In Muenster is een leuk zwembadje, 9 meter lang, en een kleine sauna. In de huiskamer hangt wel een stevige rooklucht. De eetruimte is nog wat minder sfeervol dan die in Bochum. Bij goed kan je lekker in de zonnige tuin zitten.

ratje_ratje
13 juli 2014, 00:25
Bünde, de leukste voor partytref, la vita voor pauschall.
in omgeving Osnabrück...............

gr. ratje.