Inloggen

Volledige versie bekijken : Zich verheugen op SOA-test

Rudi_NL
27 maart 2011, 15:18
Na bang gemaakt te zijn door de foto’s van https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?24226-EEN-VRAAG-AAN-ALLE-IJSBEREN&p=198292#post198292 en al die verhalen op het internet over SOA’s en AIDS ben ik toch maar eens naar de GGD gegaan voor een controle. Dit ondanks het feit dat ik eigenlijk nergens last van had, maar een controle kan volgens mij nooit kwaad. Onze auto’s krijgen immers ook elk jaar een controle vanwege de verplichte APK-keuring in Nederland.
;)

Na de telefonisch gemaakte afspraak en een wachttijd van maar liefst twee weken (is het daar zo druk???) kom ik dan aan bij de GGD. Echt super leuk dat ik hier twee bekenden uit het Maastrichtse uitgaansleven tegenkom. Dus niet!!! Maar na mijn standaard antwoorden dat alles goed is, begin ik dan maar met het invullen van een vragenlijst.
:frown:

Deze vragenlijst wordt dan weliswaar alleen gebruikt om een goed beeld van de doelgroep te krijgen (of zoiets) en wordt schijnbaar goed geheim gehouden, maar er staan toch wel erg veel persoonlijke vragen op zoals bijvoorbeeld:

1) ”Hoeveel verschillende partners heeft u het afgelopen jaar gehad?”
2) ”Welke nationaliteit hadden uw partners van het afgelopen half jaar (meerkeuze)?”
3) ”Heeft u het laatste halve jaar een prostitué bezocht?”
4) ”Had u onveilige seks en welke handelingen allemaal?”

Ja, en wat voor een antwoorden geven wij dan als IJsberen en liefhebbers van saunaclubs op al deze vervelende vragen (als we dat tenminste eerlijk moeten doen)?
:gruebel:

Ad 1) Bij vraag 1 vul ik dan maar eens voorzichtig 30 in (wat in vergelijking met sommige IJsberen nog weinig is).
Ad 2) Bij vraag 2 zet ik dan maar bij nagenoeg elke aangegeven nationaliteit een kruisje en de Roemeense nationaliteit voeg ik er zelf aan toe, want die stond er gek genoeg niet bij?
Ad 3) Bij vraag 3 kan ik gelukkig volstaan met alleen ”JA” antwoorden.

Zo, hè hè dat is ingevuld. Nu nog snel even wat bloed en urine afstaan en klaar ben ik. Tenminste dat dacht ik, maar dat was dus niet zo.
:huch:

Tot mijn verbazing komt een jong en knap dametje me ophalen in de spreekruimte. Samen gaan we naar haar spreekkamer en de eerste puberale en ondeugende gedachte schieten alweer door mijn hoofd. Ik zeg nog tegen mijzelf: ”Rudi_NL blijf rustig ademen gedraag je. Dit is geen GoldenTime”.
:betrunken:

Op de kamer volgt een intake gesprekje aan de hand van mijn ingevulde vragenlijst. Shit, shit, shit!!! Als ik dat van te voren had geweten, had ik wel even wat anders ingevuld dan de waarheid en ik begin het al een beetje warm te krijgen. Bovendien krijg ik het ook erg warm van haar mooie decolleté in haar wit zijde blouse. Wat een lekkere sociaal-verpleegkundige is dit!
:freu:

Al snel komen we aan bij het gedeelte met vervelende vragen en mijn eerlijke antwoorden (best veel prostituees van verschillende nationaliteiten). Gelukkig is de jonge dame zeer professioneel in haar werk en zegt: ”Ik zal jouw op de risicolijst zetten voor elk half jaar een controle. Mocht je misschien een SOA oplopen, dan is het goed om er tijdig bij te zijn voor behandeling”.

Oh zeg ik opgelucht: “Dus je moedigt mij eigenlijk aan om vooral door te gaan met waar ik mee bezig ben. Dat is mooi”.
:smiley:

Nou zei de dame: ”Wij als GGD gaan jouw niets verbieden, maar ………”. En toen kon deze jonge dame haar nieuwsgierigheid toch niet bedwingen om eens wat nadere vragen te stellen zoals:

- Heb je dan zoveel behoefte aan seks?
- Heb je geen vriendin? En waarom niet (volgens haar moest dat wel lukken met mij)?
- Kost dat bezoeken van clubs niet ontzettend veel geld?
- Ben je nog nooit verliefd geworden op een dame van plezier?
- Etc.
:angst:

Na beantwoording van al deze vragen en ondertussen gezellig en infomeel in gesprek te zijn geraakt met deze leuke dame, vroeg ze in welke clubs ik dan al kwam. Zij kende namelijk alle (in mijn ogen saaie) clubs in Limburg, omdat ze daar vaker medische testen ging afnemen bij de dames van plezier.
:rolleyes:

Maar van GoldenTime, LivingRoom en Villa Vertigo had ze nog nooit gehoord. En al helemaal niet van wat zich daar allemaal kan afspelen en dat er een heel forum van levensgenieters rondom bestaat. Vol verwondering zat de dame te luisteren en wilde graag alles weten van deze clubs. Van binnenkomst in zo’n club, wat de club bood, wat de dames boden en of in de Duitse clubs de dames ook periodiek gecontroleerd werden.
:redface:

Aangezien ze toch beroepsgeheim heeft en het naar mijn mening geen kwaad kon, heb ik haar maar een en ander verteld en uitgelegd dat IJsberen daar primair heen gaan om te vogelen, maar dat het aan de bar of in het zwembad of in de welness of op feesten bijzonder gezellig kan zijn. En dat dit totaal niet te vergelijken is met de privéhuizen in Limburg.
:tongue:

Ik heb haar zelfs voorgesteld eens een keer mee te gaan naar Villa Vertigo om het met eigen ogen te aanschouwen (hoe slecht en ondeugend kan ik eigenlijk ook zijn?). Hier zei ze niet meteen nee op, maar wilde er eerst nog eens over nadenken (wat natuurlijk ook logisch is). We hebben onze visitekaartjes in ieder geval uitgewisseld. Dus wie weet wat er nog van komt? Een bepaalde klik was er in ieder geval wel.
:smile2:

Ondertussen was er al een heel uur verstreken en mocht ik eindelijk een plasje gaan plegen in zo’n klein bekertje. Gelukkig want ik was dit al uren aan het ophouden voor deze test. Vervolgens weer lekker de ogen de kost kunnen geven bij het voorover staan van de dame om bloed in mijn arm te prikken. Hier had ze duidelijk weinig ervaring mee, want ze kon mijn bloedaders nauwelijks vinden (ook niet gek natuurlijk als al mijn bloed al richting bekken is gestroomd vanwege haar lekkere uiterlijk).
:roll3:

Bij afscheid kreeg ik voor de zekerheid nog een auteursnaam en boektitel mee dat handelt over seksverslavingen (de titel van het boek houden jullie nog van mij te goed aangezien dit momenteel op kantoor ligt). De opmerking dat zij en al haar vrouwelijke medeschepsels in sexy kleding eigenlijk de echte oorzaak zijn van mijn clubbezoekjes heb ik uit fatsoen maar even voor mij gehouden.
:baby2:

Zo, dit was dan een erg gezellige en lange meeting. En natuurlijk verheug ik mij nu al op de volgende SOA-test.

facial
27 maart 2011, 18:11
Als die vanavond thuis komt vertrouwd ze d'r eigen vent ook niet meer, nu ze weet wat er allemaal voor mannen te koop is

Cupido
27 maart 2011, 22:28
Hoeveel kostte nu zo'n uurtje rudi?

Rudi_NL
28 maart 2011, 18:57
Hoeveel kostte nu zo'n uurtje rudi?

Gratis en voor niets.
Dat betaalt de overheid.
Oftewel onze belastingcenten.

Rudi_NL
28 maart 2011, 19:02
Bij afscheid kreeg ik voor de zekerheid nog een auteursnaam en boektitel mee dat handelt over seksverslavingen (de titel van het boek houden jullie nog van mij te goed aangezien dit momenteel op kantoor ligt). De opmerking dat zij en al haar vrouwelijke medeschepsels in sexy kleding eigenlijk de echte oorzaak zijn van mijn clubbezoekjes heb ik uit fatsoen maar even voor mij gehouden.
:baby2:

Titel boek: Seksverslaving.
Auteur: Gertjan Zessen.
Website: www.vanzessen.com

Ik heb het boek nog niet gelezen (zelfs nog niet in mijn bezit).
Ik heb de indruk dat er geen lekkere dames instaan en ook geen vieze plaatjes (wat moet ik er dan ook eigenlijk mee?)

Rex
28 maart 2011, 22:17
Titel boek: Seksverslaving.
Auteur: Gertjan Zessen.
Website: www.vanzessen.com

Ik heb het boek nog niet gelezen (zelfs nog niet in mijn bezit).
Ik heb de indruk dat er geen lekkere dames instaan en ook geen vieze plaatjes (wat moet ik er dan ook eigenlijk mee?)

Rudi, Jij hoeft dit boek ook nog helemaal niet te lezen. Meer een boek voor mij en voor nog een aantal van die viespeuken die al langer dan 5 jaar in DLD komen en zwaar verslaafd zijn......

Picasso 1
28 maart 2011, 22:36
Meer een boek voor mij en voor nog een aantal van die viespeuken die al langer dan 5 jaar in DLD komen en zwaar verslaafd zijn......

Wij zijn niet meer of minder verslaafd dan de trouwe echtgenoot die het meerdere keren per week met zijn vrouw doet ;)

duivenmelker
28 maart 2011, 22:55
Wij zijn niet meer of minder verslaafd dan de trouwe echtgenoot die het meerdere keren per week met zijn vrouw doet ;)

Kon ik maar die trouwe echtgenoot zijn en het meerdere keren per week met mijn vrouw doen en er evenveel voldoening en genot bij hebben als in de club , dan zou me dit veel moeilijkheden , tijd en centen besparen .
Maar de drang om iedere week opnieuw de club op te zoeken , 500km rijden en enkele keren van katoen te geven is toch zo groot .

facial
29 maart 2011, 09:44
het gaat niet om een verslaving, maar wat leuk is doe je graag

Bief2
30 maart 2011, 00:51
Gratis en voor niets.
Dat betaalt de overheid.
Oftewel onze belastingcenten.

Misschien nog even wat nuttige bijkomende info.
Deze SOA-test is ook GRATIS voor Belgen !
Ik laat mij eveneens op regelmatige basis testen en krijg dan achteraf via mail de uitslag doorgestuurd.
En, ik weet natuurlijk niet waar Rudi_NL bij de GGD geweest is, maar ik ga in Roermond en de assistente daar is een knappe blonde dame. Het is in het begin wel een beetje raar om je doen en laten daar met haar te bespreken, maar eens het gesprek wat op gang is, valt dat reuze mee.
Heel lief kind ...

facial
30 maart 2011, 08:01
Wel goed om het te laten doen ik doe het ook 2 keer per jaar al is het maar voor je eigen gevoel dat het nog allemaal goed is