Volledige versie bekijken : Isabella (poolse)
Admin
24 maart 2011, 11:30
http://www.partytreff-dorsten.de/_girls/sets/2frau_04.jpg
kinky Jan
24 maart 2011, 15:40
ziet er lekker uit jammer dat ze niet Roemeens is
facial
24 maart 2011, 16:05
dan is ze misschien een beetje te vertouwen als ze gaan romeense is
noelcitroen
24 maart 2011, 23:33
En uiteindelijk spreken ze toch allemaal dezelfde horizon-taal
slushpuppy
25 april 2011, 10:38
De foto's van haar komen me zo streng over terwijl ze veel vrolijker is in het echt. Leuke meid.
benijsbeer
15 juli 2011, 11:41
Ja hoor, het is een leuke meid om mee te nemen.
Ze heeft een goed figuurtje, volle borsten en verder heel bereidwillig om van alles te doen.
Ook heeft ze wat tattoos die op deze foto niet te zien zijn.
Zoals de meeste meiden rookt ze stevig, en als niet roker merk je dat natuurlijk als je met haar bezig bent.
Ze doet alle hier gebruikelijke dingen. Kussen of NZK, anaal of vingeren vind ze niet goed maar verder is ze in voor alles. D'r haar is inderdaad zo rood geverfd als op de onderstaande foto. Ze is helemaal niet streng en lacht graag. Maar het taalprobleem is er wel een beetje de oorzaak van dat ze iets minder spraakzaam is. Maar het wordt wel steeds beter, want ze heeft toch al de nodige zinnen in het Duits bijgeleerd. Ik laat me daar echter niet door weerhouden en probeer haar toch nog wat bij te brengen in de hoop dat ik ook wat van haar kan leren. (op een ander vlak dan) ;)
kutpinguin
31 juli 2011, 22:39
Isabella ziet er op de foto''s idd een stuk strenger uit dan in het echt XD. Heerlijk lijf en leuke vrolijke uitstraling (althans, toen ik er was). Wel jammer van het spleetje (zeg maar spleet) tussen de voortanden. Maar goed, dat zie je toch niet als ze haar mond vol heeft ;).