PDA

Volledige versie bekijken : ik ben HVT



Hvt
14 maart 2011, 10:31
Hallo ik ben HVT. begin 40 en afkomstig uit Utrecht. Ik hou de agenda gemiddeld zo'n dag in de 1 a 2 weken (doordeweeks) vrij om een ritje naar de Oosterburen te maken. Mijn ontdekkingsreis is net begonnen met twee bezoekjes aan GT. Dat is me uitstekend bevallen ! Ben nu echt 'hooked' aan FKK. Ben van plan om eerste de clubs op zo'n 1,5 a 2 uur afstand reiden van Utrecht te gaan verkennen (GT, YY, VV, Oedt). Al twijfel ik wel of een bezoek aan VV de moeite waard is gezien de vele slechte recensies..... Oja, Ik zal meestal overdag gaan zo tussen 1100 en 1600 aanwezig zijn.

Grimlock
14 maart 2011, 11:47
Hoi HVT!

Mijn ontdekkingsreis is ook sinds kort begonnen en het bevalt me helemaal top!
Ik ben sinds kort eigenlijk begonnen met wandelen aan ramen in NL maar vind het toch saai om na een bezoek weer op straat te staan en niet na te kunnen genieten.
Afgelopen zaterdag ben ik in Golden Dreams geweest en zoals eerder vermeld....helemaal top! Is wel zo'n 3 uur rijden vanuit Den Haag maar het is het dubbel waard!
De door jou genoemde clubs lijkt me ook wat, vooral GT wil ik een keer verkennen.

Nog veel plezier in de clubs en ik ben benieuwd naar je ervaringen als ijsbeer!

Hvt
14 maart 2011, 12:00
Hoi Grimlock,

Ik ben wel benieuwd naar je ervaringen in Golden Dreams ! Dat is voor mij maar 90 minuten rijden.

Grimlock
14 maart 2011, 13:17
Hey HVT,

You lucky son of a ...! Wou dat het voor mij zo dichtbij was!
Mijn ervaring kan je in de berichten vinden op deze forum.
Om maar even te resumeren...mijn eerste ervaring was HOT!! Je moet echter wel houden van strakke mooi jonge Roemeense dames ;) In mijn geval was ik echt in een gouden droom beland!
Op hun website kan je al fotoos bekijken van de dames. Ik werd op slag verliefd op Izabella en het bleek de beste keuze van me geweest te zijn want een super GFE beleefd!
Mijn saunabezoek geef ik een ruime 8,8... zou een 10 geweest zijn als ik nog een beetje kon lachen met andere ijsberen in de ruimte. Dat miste ik namelijk. Misschien een idee om de club een keer samen te bezoeken. Khoor wel!

Hvt
14 maart 2011, 15:20
Hey HVT,

You lucky son of a ...! Wou dat het voor mij zo dichtbij was!
Mijn ervaring kan je in de berichten vinden op deze forum.
Om maar even te resumeren...mijn eerste ervaring was HOT!! Je moet echter wel houden van strakke mooi jonge Roemeense dames ;) In mijn geval was ik echt in een gouden droom beland!
Op hun website kan je al fotoos bekijken van de dames. Ik werd op slag verliefd op Izabella en het bleek de beste keuze van me geweest te zijn want een super GFE beleefd!
Mijn saunabezoek geef ik een ruime 8,8... zou een 10 geweest zijn als ik nog een beetje kon lachen met andere ijsberen in de ruimte. Dat miste ik namelijk. Misschien een idee om de club een keer samen te bezoeken. Khoor wel!

Ha Grimlock. Ja dat lijkt me een prima idee. Op welke dag ben jij geweest. IK heb aanstaande donderdag een kruis in de agenda en wil dan van 11 tot een uur of 1700 / 1800 dagje club doen in Duitsland. Heb nog niet besloten welke club dan, maar zo heel goed GD kunnen worden !

Grimlock
14 maart 2011, 17:17
Hey HvT,

Kijk dat noem ik nou eens spontaan! Ik had al een bezoekje ergens voor deze week gepland en donderdag klinkt goed! Zit ook nog een klein tikkie te twijfelen om een ander club te bekijken maar groot kans dat ik terug ga naar GD. Dat is juist het probleem als je helemaal nieuw bent in deze scene. Wat zo goed was wil je nog een keer!
Ik was op een zaterdag geweest en de aantal ijsberen, wat ik vanaf 1700-2300 heb gezien, was rond de 10. Lekker rustig dus en je hoeft niet op je favo dame te wachten.
Ik ga GD even mailen of mijn favo dames aanwezig zijn donderdag. Weet morgen meer waarschijnlijk meer en kunnen het dan vastzetten! Gezellig!

Bosco
14 maart 2011, 17:32
Is wel zo'n 3 uur rijden vanuit Den Haag

Kijk ff of er niets in de weg onder je gaspedaal ligt? :rolleyes:

Mijn vertrekpunt is ook Den Haag, als er geen files zijn doe ik er 2 uurtjes over naar GD.
PHG, VV, GT, VM zelfde reistijd. Mits er geen files en sneeuwstormen zijn natuurlijk. ;)

Grimlock
14 maart 2011, 17:45
Hey Bosco!

Had idd jammer genoeg op de heen- en terugweg last van files. Dus hou ik rekening met een reistijd van 3 uur. Heb geprobeerd de spits te vermijden maar tevergeefs.
Ik ga ook even na waar de andere clubs zijn. Liggen PHG en GT redelijk aan de grens? En welke raad je aan?

Bosco
14 maart 2011, 17:55
PHG en GT liggen allebei net bij Venlo over de grens.

Als je op do,vr,za,zo wilt gaan, raad ik je PHG aan.
ma,di,wo zou ik GT kiezen, de rest van de week is het daar een homotent. :rofl:

Grimlock
14 maart 2011, 18:02
Thanx for the info! Wil zekers niet in een gaybar staan!

Hvt
14 maart 2011, 18:51
Thanx for the info! Wil zekers niet in een gaybar staan!

Hi. Ik was onlangs een keer op vrijdag in GT tussen 1100 en 1500. Was vrij rustig, schat 30 beren en zeker 40 meisjes (waarvan veel hele mooie). Tweede keer in GT op Woe was ook prima.

Bosco
14 maart 2011, 19:13
Hi. Ik was onlangs een keer op vrijdag in GT tussen 1100 en 1500. Was vrij rustig, schat 30 beren en zeker 40 meisjes (waarvan veel hele mooie). Tweede keer in GT op Woe was ook prima.

Je was dan op tijd weg. ;)
Ik heb het dan ook over de avonden, vanaf 17:00 tot sluit.
Vanaf 11:00 tot 15:00 zijn alle clubs, elke dag v/d week rustig met dames en beren.

madiwodovr
16 maart 2011, 21:58
HVT,

Ook wij delen dezelfde hobby. Ik wens je veel plezier in alle mooie clubs die Duitsland te bieden heeft. Kijk vooral goed op dit forum en je kunt op voorhand al weten of de club een beetje aansluit op datgene wat je zoekt.

M.v.g.
MDWDV