Volledige versie bekijken : Tatjana zoekt een man ?
Jansen
13 maart 2011, 23:51
Als deze Tatjana een echte vent wil dan stuurt ze eerst die 3 droge lullen naar huis.
Ze belt Jansen en hoeft :
A. nooit meer hoeven te werken.
B. krijgt iedere dag sex van jansen
C. 12 maanden zon en sex.
D. flink langs de plinten in een doggy houding
E. na 4 weken bouwen het af tot 5x sex in de week omdat Louana dan weer terug komt
Tatjana mijn nummer is bekend bij deze redaktie :freu:
facial
14 maart 2011, 09:31
:biggrin:en heb je al reaktie van Tatjana of belt ze nog niet Jansen
Dalton
14 maart 2011, 09:33
:biggrin:en heb je al reaktie van Tatjana of belt ze nog niet Jansen
Hij staat op de wachtlijst en als het meezit is hij in het jaar 2043 aan de beurt:ranting2:
der lickmeister
15 maart 2011, 23:35
Tatjana zoekt een man, jansen zoekt een vrouw ,tijd voor een nieuw programma op tv,stel voor hoer neukt hoer of hoer neukt boer
Jansen
15 maart 2011, 23:40
Tatjana zoekt een man, jansen zoekt een vrouw ,tijd voor een nieuw programma op tv,stel voor hoer neukt hoer of hoer neukt boer
bedoelje hoer neukt boer of boer neukt hoer :gruebel:
Tatjana heeft gebeld voor een voorproefje ik zal ze wel eens verwennen :biggrin:
der lickmeister
15 maart 2011, 23:46
Sorry jansen spelfoutje
Cuties
16 maart 2011, 04:07
Tatjana heeft nog een aantal jaren terug samen met mij het examen: bijzondere verrichtingen afgelegd (motorrijbewijs). Het bleef bij haar echter tot een poging.:smile2: Voor slechts drie of vier onderdelen van de 7 had de examinator haar een voldoende gegeven (na een tweede poging).:smile2: Ze was nog wel zo stoer gekleed in dat kleine te strakke leren jasje van haar.:tongue: waarbij ze net maar dan ook net met die anderhalve meter van haar, haar voetjes op de grond kon krijgen.:tongue: Ik had haar graag een knuffeltje gegeven, maar ons rijschool groepje moest er helaas alweer van door omdat bij ons wel iedereen meteen erdoor was.:wink2: Kan me voorstellen dat ze zenuwachtig was, die klootzak van een rijschoolhouder had zn waffel natuurlijk niet kunnen houden over zijn rondborstige klant, met als gevolg dat er aardig wat pottenkijkers kwamen opdraven terwijl wij allen examen deden.
Ik vraag me nog wel af of ze naderhand nog tegen die vent heeft gezegd toen hij haar de defintieve uitslag gaf: "Maar meneer de examinator, wat doet U nu????":lostit:
facial
16 maart 2011, 08:34
Het wordt hoer neukt boer Jansen is ook een PSV-er boeruhhhhhhhh boeruhhhhhhhhh boeruhhhhhhhhh:freu:
Dalton
16 maart 2011, 10:35
Het wordt hoer neukt boer Jansen is ook een PSV-er boeruhhhhhhhh boeruhhhhhhhhh boeruhhhhhhhhh:freu:
Eindelijk weet ik nu wie steeds met de traktor naar HAPPY komt.:biggrin:
facial
16 maart 2011, 11:18
Hoezoo kom jij dan op je paard achtervolgt door lucky luck met je geweeren naar Happy:biggrin: (volgens mij heb jij alleen maar je puddingbuks bij)