Inloggen

Volledige versie bekijken : Amsterdam Ruysdaelkade 131 Sylvia (bul) G cup

marioamsterdam
8 maart 2011, 21:23
Haarkleur/-lengte : blond
Lengte dame : 160cm
Postuur/Cupmaat : G naturel
Nationaliteit/Taal : bulgarije
Leeftijd : 19
Tatoeages/Piercings : op rug
Service: pmc, beffen, squirten
Voordelen: mega borsten, geen sili's, squirt
Nadelen: geen zoenen, pzc
Tijdsduur : 1 uur
Prijs : eur 200
Extra’s bij het bezoek: squirten

Deze week al drie keer bij deze dame met de giga borsten geweest. Ze zijn heerlijk naturel. Ze heeft een heerlijk nat en geil kutje....na een uitgebreide befbeurt bleek ze ook nog te squirten.....lekker warm en zoet.....
Ook het cow girl rijden is wel een belevenis met haar enorme tieten. Lekker vastpakken of lekker voor je gezicht laten schommelen....heerlijk!
Ze schijnt 19 jaar te zijn. :tietjes::tietjes::tietjes::tietjes::tietjes: :tietjes:

dennistjai
19 juli 2011, 22:28
okok
welke dagen en tijden werk ze ?

Megaboob
20 juli 2011, 00:21
Deze had ik even gemist, maar is natuurlijk een briljante tip voor Megaboob! Dank!

bergm550
20 juli 2011, 08:44
Ik ga ook nog wel eens af en toe naar de ramen aan de Ruysdaelkade, er zitten altijd leuke meiden en het is allemaal wat minder hectisch als op de Wallen. De Wallen blijven de goorste plek van Nederland. Al die vreselijke toeristen die met groepen "stoned" over de Wallen struinen, en dan die idioten die met hun gezin op de wallen gaan lopen, en nog erger die idioten die met hun vrouw/vriendin over de Wallen gaan lopen. Het zijn allemaal kijkers, maar ze gaan niet naar binnen. Ik kom daar om te wippen, en die kijkers moeten gewoon optiefen.

Dat vind ik het mooie aan de ramen in Haarlem. Bij Het Poortje (www.haarlempoortje.nl) moet je 6 EUR betalen om naar binnen te gaan in het raamgebied. Dat houdt al dat schorem buiten. Het is er dan ook niet zo hectisch als op de Wallen. Naar de Wallen ga ik alleen maar als er bij Het Poortje in Haarlem niets leuks achter de ramen zit.

Helaas was dat zondag het geval, en dus ben ik naar de Wallen gegaan in Amsterdam. Ik was bij Laura aan de Dollebegijnensteeg, kamer 9-3), een mooie blonde Hongaarse. Ik had 100 EUR betaald voor 30 minuten, en dan mag ik ook kussen, maar likken laat ze maar een beetje toe. Ik kwam eigenlijk voor Eva (Bulgaarse) die in kamer 9-2 zit, maar die was er helaas niet. Bij haar mag ik voor 100 EUR (30 minuten) tongzoenen en likken. Verder is het een mooie pop om te zien met een zeer goede service.

Maar ik moet ook maar weer eens naar de Ruysdaelkade om Sylvia te bezoeken. Ik ken haar niet, maar het vooruitzicht van een G-cup vind ik toch wel opwindend.

dennistjai
24 juli 2011, 00:47
maar weet niemand waneer ze er is
dag?
tijd?

dennistjai
26 juli 2011, 18:33
weet je waneer ze er staat en hoe laat?

marioamsterdam
24 augustus 2011, 05:06
Nee niet meer gezien helaas....