PDA

Volledige versie bekijken : naar waar en waarom?

schmusebaerchen2001
5 maart 2011, 06:57
Ik wil vrijdag 11 maart voor eerste keer naar een partytreff gaan.Had gedacht aan poleposition kerpen-schneewittchen viersen-mgpartytreff gladbach of xanten.Welke raden jullie mij aan en waarom.Is vrijdag wel een geschikte dag om de eerste keer te gaan?Hoop dus vele reacties te krijgen zodat ik een fijne vrijdag kan beleven om dan achteraf mijn belevenissen op het forum te posten

anali
5 maart 2011, 14:04
Het ligt er maaraan wat je wilt. Op kamers of op een wiese met anderen.

Zelf ga ik liever ergens heen waar je op aparte kamers terecht kunt, dus geen echte partytreff. partytreff MG heet wel partytreff, maar meestal ga je kameren. Voordeel hier is dat (als je je wat onzeker voelt) de DVP's zelf naar je toe komen, ga zitten en laat je verassen (je kunt natuurlijk ook zelf het initiatief nemen), ze zien er redelijk uit, maar heb hier zelf de ervaring dat de meesten een vrij hoog afwerkgehalte hebben, en een beperkt pret-pakket. Ook het eten is er vrij redelijk. Dit is de club waar ik ooit zelf mijn carriere ben begonnen.

Vrij positieve tent, laatst wel wat duurder geworden, waardoor de prijs/kwaliteitsverhouding (door het beperkte pret-pakket) wat minder is.

Bij veel andere partyclubs moet je vaker zelf het initiatief nemen.

Voor mij is partytreff monchengladbach op de Wickratherstr. in ieder geval een no-go.

In Viersen moet je ook vaker zelf het initiatief nemen, ze hebben wel een goede jacuzzi, maar weer geen eten, wat na wat inspanningen wel een + zou zijn.

Verder heb ik zelf de ervaring dat over het algemeen de ervaringen per dag nog al eens kunnen verschillen.

De vrijdag lijkt me trouwens wel een wat drukkere dag, zelf ga ik meestal door de week of op zondag.

schmusebaerchen2001
8 maart 2011, 19:47
bedankt voor je mening helaas ben je de enige die gereageert heeft dus zal het vrijdag toch gokken worden denk ik

koosje12
8 maart 2011, 20:01
Misschien moet je iets meer opgeven waar je interesses liggen. Er is namelijk niet één allesovertreffende PT. Iedere PT heeft zijn eigen sterkere en zwakkere punten.

Patrick2010
8 maart 2011, 21:07
Van de Partytreffs die je noemt lijkt mij voor komende vrijdag Xanten de beste optie. Schneewittchen Viersen en Partytreff Mönchengladbach, en verder bijvoorbeeld ook Palace Gladbeck, zijn over het algemeen zeer sfeerloze clubs waar tussen de bedrijven door nauwelijks tot geen gezelligheid is. In Kerpen ben ik nooit geweest, dus daarover kan ik niet oordelen. Vrijdag 11 maart zijn volgens hun aanwezigheidslijst 12 dames aanwezig in Xanten, waaronder Mandy, een aantrekkelijke en slanke jongedame. Zij is zeker een aanrader. Bovendien is ook het eten en drinken in Xanten meer dan prima verzorgd, veel beter dan in de meeste andere Partyclubs. Wel zijn een aantal van de dames in Xanten wat ouder dan de dames in andere Partytreffs, maar doorgaans is de prijs/servicekwaliteit-verhouding goed te noemen, zo is mijn ervaring.

Succes met je keuze en alvast veel plezier toegewenst!

Ik wil vrijdag 11 maart voor eerste keer naar een partytreff gaan.Had gedacht aan poleposition kerpen-schneewittchen viersen-mgpartytreff gladbach of xanten.Welke raden jullie mij aan en waarom.Is vrijdag wel een geschikte dag om de eerste keer te gaan?Hoop dus vele reacties te krijgen zodat ik een fijne vrijdag kan beleven om dan achteraf mijn belevenissen op het forum te posten

tonnetje
11 maart 2011, 12:48
Ik wil graag eens overdag een fkk of partytreff voor de 1e keer gaan bezoeken. Waar was jullie 1e keer en wat raden jullie me aan?

Ik wil graag dat de 1e keer ook een ervaring wordt om nooit te vergeten ;-). Zelf denk ik aan Emmerich, Xanten of Dorsten. Maar de ervaringen die ik lees zijn heel wisselend. OOk zijn sommige forumleden in sommige PT een stamgast te zijn (misschien ook omdat het er geweldig is) en misschien enigszins bevooroordeeld in hun mening?

Kortom, wat is wijsheid, wat raden jullie me aan? Ik vind het ook wel prettig als de dames zelf wat initiatief tonen en op me af komen (ben zelf enigszins verlegen soms). Verder ben ik zelf 36 en niet in het bezit van een zwaar afgetraind lichaam dus ik verlang ook niet dat alle dames onder de 30 zijn en een super figuur hebben (mag natuurlijk wel....:freu:). Maar welke club is dan een aanrader? Of misschien wil 1 van de forumleden mij eens op sleeptouw nemen bij een 1e bezoek?

ik hoor graag jullie reacties!

mammoet
11 maart 2011, 13:45
Tonnetje misschien is het makelijk als je aan geeft van welke kant van nederland je zelf komt dat maakt het soms makelijker om af te spreken met elkaar

groetjes en heel veel plezier

tonnetje
11 maart 2011, 14:25
Hoi Mammoet,

Ik kom uit de regio apeldoorn.

Grtz

tonnetje

Patrick2010
11 maart 2011, 14:48
Tonnetje,

Van de drie Partytreff's die jij noemt is Xanten in mijn ogen de beste optie voor de eerste keer. Ik denk namelijk dat je je als "debutant" daar het meeste op je gemak zult voelen tussen de dames van plezier, de ijsberen en het klantvriendelijke personeel. Ook het eten en drinken is daar prima verzorgd en dat voor slechts 100 euro all-inn. Bezoek ook hun website www.partytreff-xanten.nl maar eens voor zover je dat nog niet hebt gedaan. Daarop staat een aanwezigheidslijst plus foto's van de dames vermeld. Op dit moment zul je van Emmerich waarschijnlijk niet zo vrolijk worden. Dat is (nog?) een bijzonder sfeerloze club waar je wellicht enorm op zult afknappen. Lees de berichten er maar op na! Die raad ik je dus af.

Gewoon een keuze maken en gaan en het ondervinden en van daaruit de club voor het daaropvolgende bezoek kiezen. Zelf ben ik in 2003 begonnen in Saunaclub Planet Happy Garden en inmiddels heb ik in Nordrhein-Westfalen, en ook een paar in Niedersachsen, vrijwel alle saunaclubs, FKK's, Partytreff's en Partyclubs één of meerdere keren bezocht. Xanten was ook mijn eerste Partytreff-bezoek.

Maar voor alle clubs geldt: de ene dag is het leuker, beter en gezelliger dan de andere dag. Zo is het leven.

Alvast veel plezier toegewenst!

Ik wil graag eens overdag een fkk of partytreff voor de 1e keer gaan bezoeken. Waar was jullie 1e keer en wat raden jullie me aan?

Ik wil graag dat de 1e keer ook een ervaring wordt om nooit te vergeten ;-). Zelf denk ik aan Emmerich, Xanten of Dorsten. Maar de ervaringen die ik lees zijn heel wisselend. OOk zijn sommige forumleden in sommige PT een stamgast te zijn (misschien ook omdat het er geweldig is) en misschien enigszins bevooroordeeld in hun mening?

Kortom, wat is wijsheid, wat raden jullie me aan? Ik vind het ook wel prettig als de dames zelf wat initiatief tonen en op me af komen (ben zelf enigszins verlegen soms). Verder ben ik zelf 36 en niet in het bezit van een zwaar afgetraind lichaam dus ik verlang ook niet dat alle dames onder de 30 zijn en een super figuur hebben (mag natuurlijk wel....:freu:). Maar welke club is dan een aanrader? Of misschien wil 1 van de forumleden mij eens op sleeptouw nemen bij een 1e bezoek?

ik hoor graag jullie reacties!

schmusebaerchen2001
12 maart 2011, 06:14
zo het is dan xanten geworden .Is best wel meegevallen zodat ze me er zeker nog gaan terug zien

tonnetje
30 maart 2011, 14:28
Verder niemand die advies heeft of een keer die kant op gaat?

noelcitroen
1 april 2011, 11:13
Verder niemand die advies heeft of een keer die kant op gaat?

Als je wat verlegen bent, dan moet je bij jezelf ff te rade gaan in hoeverre je het een prettig idee vindt om met 20 mannen/vrouwen gezamenlijk op een groot matras te belanden, of dat je het liever 1:1 (of 1:2) in een aparte kamer wilt doen.

De door jou genoemde clubs hebben alle voor- en nadelen, dus een eenduidig advies is lastig. Ik zal wat kenmerken op een rijtje zetten:

Xanten (was voor mij de eerste partytreff):
meestal meerdere andere Nederlanders, die een gezellige sfeer bouwen en waar je als nieuweling makkelijk bij in de groep wordt opgenomen. Als je dan een bepaalde dame op het oog hebt en je voelt een zekere terughoudendheid om daar op af te stappen, dan zeg je dat gewoon en dan regelt een van die gasten wel dat betreffende dame naar je toe komt.

de dames zijn geen bankzitters, maar komen zelf op de beren af, zoeken ook echt het gezelschap van de beren. En verlegenheid maakt ze geen moer uit, in voorkomend geval nemen zij wel het initiatief en voor je het weet lig je beneden en wordt je onder handen genomen.

als je verlegen bent durf je misschien niet makkelijk nee te zeggen als de dame die op je afkomt niet in jouw smaakcategorie valt. Maar daar hoef je je in Xanten echt niet druk over te maken, desnoods regelt betreffende dame wel dat diegene die je wilt naar je toe komt.

het neuken vindt primair plaats op een groot matras, waar je feitelijk temidden van alle anderen "wordt genomen". Dus geen rustige 1:1, maar alles wordt uit de kast gehaald om je je zaad te laten lozen. Kan de eerste keer wat intimiderend overkomen... Gelukkig hebben ze ook plekken waar je alleen met de dame terecht kan, je kunt je dus ook aan het massale onttrekken als je dat wilt. Zeg dit ook gewoon tegen de dame.

Tijdens parties kun je niet met twee dames naar het bed, op andere dagen geen probleem. Maar op de een of andere manier eindig je ook tijdens parties wel vaak met twee dames.

De aanwezige dames staan van tevoren op de website gemeld, dus kun je al een inschatting maken of het je bevalt. Gemiddeld gezien zijn ze in Xanten wat ouder en voller dan in de andere clubs.

Het spul spreekt bijna allemaal goed Duits.

99 euro voor de hele dag (aanvang 11:00 uur)

Dorsten:
Wat rustiger sfeer dan Xanten, ook niet echt dat er een groep Nederlanders staat die samen pret maakt. Wel makkelijk contact met andere beren, ook als ze Duits zijn. Maar hier doe je meer als individu je ding.

Dames zitten af en toe wel op de banken, maar zijn eigenlijk constant in beweging. Ze vragen je om naast ze op de bank te komen zitten of je kunt zelf eenvoudig dat initiatief nemen. Ook komen ze op je af als je bij de bar staat, zonder dat daar verder verplichtingen uit ontstaan, of ze komen naar buiten om je gezelschap te zoeken. Gaat er eigenlijk heel ontspannen en natuurlijk aan toe en elke vrouw tegen wie je hallo zegt heeft direct aandacht voor je. En omgekeerd wordt er geen drama gemaakt als je aangeeft niet met een dame mee te willen.

Ook hier wordt gewerkt op twee grote matrassen, gezamenlijkheid is the key word. Maar het is rustiger en intiemer dan in Xanten, je belandt vaker met twee dames op het bed die vervolgens de tijd nemen voor jou in plaats van dat je wordt afgeragd omdat er nog anderen na jou moeten "komen".

Helaas staat niet van tevoren aangekondigd wie er aanwezig zullen zijn. Het zijn er meestal zo'n 8-10 en die zijn gemiddeld slank en jong.

Het spul spreekt eigenlijk allemaal Duits of een enkeling ook Engels.

89 euro voor de hele dag (aanvang 10:00 uur)

Emmerich:
Beetje sfeerloze tent, zelfs als in de advertentie een party wordt aangekondigd. Dames hangen op de banken en er zit weinig initiatief in. Niet heel veel gasten, dus kan het sneller gebeuren dat je als enige beer je een beetje staat te vervelen. Of dat je steeds het middelpunt van de belangstelling bent zonder dat je dat wilt.

Je hebt hier sneller dat de dames per land bij elkaar zitten en in hun eigen taal zitten te kletsen. Dan lijkt het wat lastiger om daar als beer tussen te gaan zitten, het is niet zo uitnodigend.

Het hangt hier dus wat meer van je eigen initiatief af. Als je je bij een dame zet krijg je echter wel de volledige aandacht. Voor de seks kan je kiezen voor een rond bed in de algemene ruimte of aparte kamertjes waarvan de deur dicht gaat. Volledig 1:1 dus mogelijk, of met twee vrouwen tegelijk ook geen probleem.

Dames staan niet van tevoren aangekondigd en de galerij op de website laat dames zien die al weg zijn. Gemiddeld wel jong en de meesten iets voller.

Taal kan een probleem zijn, de meesten zijn nog niet heel vloeiend in het Duits.

99 euro voor een hele dag. Aanvang 11:00 uur (13:00 uur vrijdag & weekend).

OOk zijn sommige forumleden in sommige PT een stamgast te zijn (misschien ook omdat het er geweldig is) en misschien enigszins bevooroordeeld in hun mening

Ik ben in alle clubs meerdere maken geweest en heb me altijd wel vermaakt. Voor mij persoonlijk is Dorsten nu de favoriet. Stamgast wordt je omdat het in een club goed toeven is, zelf vind ik het fijn om een beetje langs de clubs te zwerven. Verder sluit ik me volledig bij Patrick2010 aan: de berichten in het forum geven slechts een subjectieve indruk van anderen. Het is zaak gewoon de knoop door te hakken en een keer te gaan. Waar je ook heengaat, het zal nooit volledig tegenvallen.