Volledige versie bekijken : Helft mannen is besmet met soa die kanker veroorzaakt
facial
1 maart 2011, 19:34
De helft van de Amerikaanse mannen is geïnfecteerd met het humaan papillomavirus (HPV), dit is een virus dat baarmoederhals- en andere soorten kanker kan veroorzaken. Waardoor het bewijs groeit dat ook jongens gevaccineerd moeten worden tegen deze ziekte.
Dolfie
1 maart 2011, 19:36
De helft van de Amerikaanse mannen is geïnfecteerd met het humaan papillomavirus (HPV), dit is een virus dat baarmoederhals- en andere soorten kanker kan veroorzaken. Waardoor het bewijs groeit dat ook jongens gevaccineerd moeten worden tegen deze ziekte.
Brrrrrr...dat zijn toch genitale wratten niet:nee:
Grtz,Dolfie
Jansen
1 maart 2011, 19:41
Kan je nu niet eens een leuk bericht plaatsen :angryfire:
Bij beffen en zoenen van meer dan 6 partners is de kans op kanker groot,en na een week krijg ik dit weer te lezen :eek:
Ik heb denk ik meer dan 400 relaties gehad de laatste 7 jaar :gruebel:
Is er nog een hoop om te overleven nu :bibber_2:
phoenix
1 maart 2011, 19:46
neu janssen vandaag leven , want dood ga ik, das zeker:hammer: en eh als ik morgen onder de trein kom ik heb ik mooi de kanker overleefd....
Jansen
1 maart 2011, 20:20
neu janssen vandaag leven , want dood ga ik, das zeker:hammer: en eh als ik morgen onder de trein kom ik heb ik mooi de kanker overleefd....
Klopt Phea Als ik kanker had gehad en was gestorven in 2004 dan hadden :
-Vele dames niet de E.50,- van mij mogen ontvangen.
-Vele dames geen orgasmes van mij gekregen.
-De clubs samen E.15.000 aan entree misgelopen.
-De dames samen E. 40.000 aan sleutelgeld misgelopen.
-Benzinepompen minder omzet gehad.
-Een aantal ijsberen een goede vriend minder gekend.
-Het forum was dan veel saaier geweest zonder jansen.
-En deze onzin hadden jullie dan ook niet kunnen lezen.
Er was maar een voordeel geweest onder sommige van jullie :
-De vrijkaarten die ik heb gehad waren dan bij jullie terrecht gekomen.:biggrin:
-Plinten waren niet zo vaak gesneuveld en Willem2 had samen met Big30 beter geslapen.
Picasso 1
1 maart 2011, 20:30
"Het kan baarmoederhalskanker bij de vrouw veroorzaken", je krijgt dus geen kanker als je dit virus hebt :gruebel:.
In de huidige tijd hebben 'onderzoeken' helaas vaak een politieke agenda. Als HIV angst niet voldoende is om mensen massaal condoom te laten gebruiken dan gooi je er gewoon een sausje kanker overheen :smoke:
Icebear Two
1 maart 2011, 21:12
Grtz,Dolfie
Nee Dolfie,
Genitale wratten zijn een ongemak dat relatief onschuldig is.
Het HPV virus veroorzaakt baarmoederhalskanker en is daarmee een belangrijke oorzaak van sterfte onder jonge vrouwen.
Picasso 1
1 maart 2011, 21:19
"Het afweersysteem van het lichaam ruimt het virus bijna altijd weer zelf op. Dit duurt een jaar tot anderhalf jaar"
Ik begrijp dan niet goed dat 50% van de mannen dit virus zou hebben :gruebel:
Jansen
1 maart 2011, 21:26
"Het afweersysteem van het lichaam ruimt het virus bijna altijd weer zelf op. Dit duurt een jaar tot anderhalf jaar"
Picasso je schrijft "bijna" altijd weer op.
Klopt maar bij mannen met een laag afweersysteem komt het virus steeds weer boven als hij zwak of licht grieperig is.
Bij deze mannen blijven diverse virussen altijd in het lichaam en komen boven bij de geringste zwakke weerstandsverschijnselen.
Dat geldt ook voor herpes en steenpuisten.
Dolfie
1 maart 2011, 21:30
Nee Dolfie,
Genitale wratten zijn een ongemak dat relatief onschuldig is.
Uffa zijn dan wel onschuldig maar als je er hebt is er maar 1 manier om ze kwijt te raken,namelijk laten bevriezen:nee:
Pijnlijke zaak en is zoals gewone wratten,een paar keer laten bevriezen:hammer:
Grtz,Dolfie
Picasso 1
1 maart 2011, 21:31
Maakt nog steeds die zogenaamde 50% niet duidelijk, jansen. Lijkt me juist eerder dat maar een klein percentage besmet is (en mogelijk 50% besmet is geweest ;)).
Neem niet blind aan wat 'onderzoeken' te melden hebben.
Big30
1 maart 2011, 21:40
Dat hangt af van zeg de aanwas dus hoe groot het besmettings risico is. De 50 % lijkt me extreem hoog maar als deze een constante zou zijn dan betekent dat dat de afname omdat het lichaam het virus opruimt klaarblijkelijk wordt gecompenseerd door de toename door nieuwe infecties of inderdaad wellicht dat het virus soms weer terug komt.
Picasso 1
1 maart 2011, 21:46
De 50 % lijkt me extreem hoog maar als deze een constante zou zijn dan betekent dat dat de afname omdat het lichaam het virus opruimt klaarblijkelijk wordt gecompenseerd door de toename door nieuwe infecties of inderdaad wellicht dat het virus soms weer terug komt.
Van zo'n compensatie kan alleen sprake zijn als we bevolkingsbreed veel aan wisselende sexcontacten doen en ook nog eens onbeschermd. Denk je dat dit voor 50% van alle mensen geldt?
Big30
1 maart 2011, 21:54
Van zo'n compensatie kan alleen sprake zijn als we bevolkingsbreed veel aan wisselende sexcontacten doen en ook nog eens onbeschermd. Denk je dat dit voor 50% van alle mensen geldt?
Het percentage lijkt me gevoelsmatig inderdaad extreem hoog. Theoretisch kan het wel maar dat zou als gezegd impliceren dat een behoorlijk percentage wisselende en onbeschermde contacten heeft.
Geen idee eigenlijk wat de percentages zijn.
sofaking
2 maart 2011, 08:07
HPV kan overgedragen worden door huidcontact, dus ook "beschermd" ben je niet veilig.
Voetwratten komen ook van HPV en worden zelfs overgedragen via natte vloeren in douches en zwembaden enz... Daarom draagt bijna iedereen wel één of andere HPV soort.
facial
2 maart 2011, 10:10
Dus nu niet meer douche als je naar de clubs gaat :gruebel:
sofaking
2 maart 2011, 10:54
Dus nu niet meer douche als je naar de clubs gaat :gruebel:
Nee gewoon voeten goed afspoelen en dan slippers aandoen. (In de hoop dat die wel ontsmet worden tussen 2 klanten door)
facial
2 maart 2011, 15:10
ik denk niet dat ze die echt gaan ontsmetten, maar spoel ze zelf altijd af tijdens het douchen
Paulschen
2 maart 2011, 19:05
Kan je nu niet eens een leuk bericht plaatsen :angryfire:
Bij beffen en zoenen van meer dan 6 partners is de kans op kanker groot,en na een week krijg ik dit weer te lezen :eek:
Ik heb denk ik meer dan 400 relaties gehad de laatste 7 jaar :gruebel:
Is er nog een hoop om te overleven nu :bibber_2:
Jij bent het levende bewijs dat er wonderen gebeuren.
Jij had al jaren dood moeten zijn door al dat geneuk van jou!:biggrin:
Jansen
2 maart 2011, 20:17
Jij bent het levende bewijs dat er wonderen gebeuren.
Jij had al jaren dood moeten zijn door al dat geneuk van jou!:biggrin:
En dan denk ik ook nog dat ik vrienden had hier :eek:
Paulschen
2 maart 2011, 20:39
En dan denk ik ook nog dat ik vrienden had hier :eek:
Heb je die niet dan?
Jij mag op mijn schouder komen uithuilen.....
Man, ik vind jou zielig!:tongue:
Jansen
2 maart 2011, 21:30
Heb je die niet dan?
Jij mag op mijn schouder komen uithuilen.....
Man, ik vind jou zielig!:tongue:
Hahaha dadelijk denken ze dat je het meent :biggrin: kom nu maar eeens naar PHg vrijdag.;)
Paulschen
2 maart 2011, 21:37
Hahaha dadelijk denken ze dat je het meent :biggrin: kom nu maar eeens naar PHg vrijdag.;)
Vrijdag weekendje Ardennen, dus dat gaat niet lukken....:cool:
facial
3 maart 2011, 14:23
Zijn er in de Ardennen ook al saunaclubs :biggrin:
Deze informatie las ik op Hookers en was gepost door een SOA-deskundige:
Symptomen:Nee, er zijn niet altijd duidelijk zichtbare wratten aanwezig, terwijl er dan wel virusuitscheiding kan zijn.
Genitale wratten zijn herkenbaar als bloemkoolachtige wratjes die bobbelig van structuur zijn, of als gladde puntige wratjes op een steeltje. De wratjes bevinden zich in of bij de schaamstreek en gaan vaak gepaard met jeuk en irritatie.
Overdracht:Met name (vaginaal, anaal) neuken zonder condoom, elkaar vingeren en aftrekken en met de geslachtsdelen tegen elkaar aan liggen. Orale seks wordt niet gezien als transmissie route. Incidenteel via gebruikte handdoek.
Hpv is zeer besmettelijk. 60 tot 80% van de seksuele partners van mensen met genitale wratten blijkt ook besmet.
Problemen bij mannen:In zeldzame gevallen kunnen inderdaad tumoren ontstaan. Mannen met hiv hebben een verhoogde kans op anale kanker.
Verder is genitale wratten geen ernstige soa, maar wel een vervelende.
Prevalentie:Het totale aantal hpv-infecties is onbekend. De meeste hpv-infecties verlopen symptoomloos. Meer dan 50% van alle seksueel actieve mensen zijn ooit geïnfecteerd door een of meer hpv-typen, sommige schattingen spreken zelfs over 80%. De meeste infecties zijn asymptomatisch en zonder consequenties. Van de geïnfecteerden ontwikkelen mogelijk slechts 1% genitale wratten (bron RIVM).
Dolfie
6 maart 2011, 21:23
Deze informatie las ik op Hookers en was gepost door een SOA-deskundige:
Inderdaad klopt volledig,deze deskundige is bekend onder de naam Pietsoaaids en is verbonden aan www.soa.nl (http://www.soa.nl)
Is mischien een idee voor het YBF om ook zo iemand te hebben die af en toe op deze vragen een deskundig antwoord hier kan posten.
Grtz,Dolfie
Icebear Two
6 maart 2011, 22:19
Is mischien een idee voor het YBF om ook zo iemand te hebben die af en toe op deze vragen een deskundig antwoord hier kan posten.
Grtz,Dolfie
Uitstekend idee maar wel graag een andere forumnaam ipv piet soa aids.
madiwodovr
22 maart 2011, 00:30
Grtz,Dolfie
Als je in sommige clubs rondkijkt, zou je eerder denken aan geniale wratten! :angst:
Die hebben echt schade aangericht!!!