Volledige versie bekijken : Silvia
der lickmeister
1 maart 2011, 00:25
Leeftijd, 21
Lengte, +- 1,75m
Uiterlijk, slank
Cupmaat , a
Haren, halflang zwart haar
Nationaliteit, bulgaars
Service , pzc , nmc , beffen
koosje12
3 maart 2011, 22:02
Staan sinds vandaag foto's op de site:
http://www.partytreff-xanten.nl/gallery/girl-gallery/Silvia/109.html
http://www.partytreff-xanten.nl/uploads/images/Gallery/girl-gallery/Silvia/Silvia-5-.jpghttp://www.partytreff-xanten.nl/uploads/images/Gallery/girl-gallery/Silvia/Silvia-6-.jpg
franky31081
11 maart 2011, 23:49
zeer leuke meid af en toe wat verlegen maar sex is goed met haar
koosje12
13 maart 2011, 00:11
Dame ziet er ook real live goed uit :-)
Alleen in de "letzte Runde" met Silvia (samen met Helli) op het grote bed beland. Service viel toen een beetje tegen, maar dat kan na een dag lang hard werken. Een ander keertje wellicht wat eerder op de dag een poging wagen.
forgetskinnyletsgetfatty
14 maart 2011, 15:24
Dame ziet er ook real live goed uit
Dame ziet er aantrekkelijk uit, maar is geen supermodel zoals beweerd wordt.
Persoonlijk vindt haar service gemiddeld/matig.
Bij mijn sessies met haar, stond ze onder "toezicht" van Anni of Helli die haar in de gaten hielden, en niet schroomden, als ze vonden dat het te lang duurde, de sessie af te breken, en aanboden, om met een van hun de sessie voort te zetten.
Helaas, voor mij geen herhalingsgevaar, met dank Anni en Helli.:angryfire:
Grtz forgetskinnyletsgetfatty
koosje12
14 maart 2011, 21:02
Ik heb het ook nooit over een supermodel gehad, maar over een dame die er in real live ook goed uitziet, dat is toch een behoorlijk verschil.
noelcitroen
14 maart 2011, 21:04
Silvia heb ik op de altweiberfesttag als eerste gescoord. Het is een aantrekkelijke jonge meid met een prachtig slank lijf. Ze is wat timide en moet denk ik nog wat wennen aan de enthousiaste mannenverslindende pro-actieve opgeilmentaliteit die veel van de andere Xanten-dames ten toon spreiden, wellicht dat goed voorbeeld goed doet volgen:smile2:.
De sex op de wiese met haar was prettig en compleet en omdat het nog voor de grote drukte was ook lekker 1:1 (toen die Helli mee naar beneden wilde komen, waar ik helemaal niet op zat te wachten, werd ze bij de trap door de bazin teruggestuurd: "op een partydag niet met z'n 2en naar onder!!"). Het enige dat je in je achterhoofd moet houden is dat je je tong bij het beffen niet te diep naar binnen moet steken, want dan kom je zo'n zaadstoppende vaginale spons tegen :angst:
Ik hoop dat ze nog even van de crew blijft deel uitmaken, want de volgende keer wil ik nog eens (of meer)...:cool:
noelcitroen
30 april 2011, 10:34
Deze dame verleent nu haar (goede) diensten in Pauschalclub Platinum Harem in Erkrath.
blokebvwnh
11 september 2011, 14:27
Ja, en in Harem is het precies hetzelfde: ze heeft een prachtig lang slank lijf. Heel opvallend. En desondanks zat ze daar timide in een hoekje, ze schrok haast toen ik haar aansprak. De service was ietsje beter geworden dan in Xanten. Ik vermoed dat dat komt omdat ze nu niet in de openbaarheid zat en dat ze in de beslotenheid van een kamertje minder last van schroom heeft.
Corragio
9 oktober 2011, 15:03
Dag blokebvwnh,
Werkt ze nog steeds in Harem te Erkrath?
Wanneer had je haar voor het laatst gezien?
blokebvwnh
9 oktober 2011, 15:33
Da's al weer een poosje geleden, dus wellicht moet je zelf op onderzoek uitgaan :-)
bad pritt
9 oktober 2011, 15:55
ze lijkt heel erg sterk op Stella uit Schneewittchen ?
Ook veel data klopt: Stella is 21 jaar, bulgaars, cup a, zelfde zwarte haar, Stella werkt er pas vrij kort.
Hoofdstuk2
10 oktober 2011, 19:48
Oké, oké, oké...
Ik offer me op...
Ga morgen dan wel weer even kijken...kijken hč, meer niet...
Het knuffelen laat ik aan Troetelbeer over, die kan dat veel beter...
bad pritt
10 oktober 2011, 20:01
Oké, oké, oké...
Ik offer me op...
Kijken en knuffelen ..dat wordt een makkelijke en aangename dag voor de dames in Harem..:biggrin:
Corragio
17 oktober 2011, 16:46
Oké, oké, oké...
Ik offer me op...
En? Wat is het resultaat?