Volledige versie bekijken : Papenburg,Haifischclub ?
Supergroever
27 februari 2011, 21:26
Heeft iemand ervaringen met de haifisch-club in Papenburg?
Is voor de meeste van jullie misschien wat te ver naar het Noorden maar wonen de echte IJsberen niet in het Noorden.....??? :biggrin:
kinky Jan
28 februari 2011, 08:46
lijkt me ook een leuke club supergroever alleen wat kost het ik kan er niks niks over vinden op de site http://www.haifisch-club.com/content/
Supergroever
28 februari 2011, 20:44
Tja, leek mij ook leuk maar ik had dus zelfde probleem....
Mischien toch m'n gramatica maar weer eens op halen en een mailtje sturen.
kingk
1 maart 2011, 08:23
Ik had dezelfde vraag, heb gemaild, kosten zijn 100 euro voor sex met 4 meiden binnen 3 uur. Wel incl. eten en drinken.
janjhr
1 maart 2011, 21:57
Er moet nog een club in Papenburg zijn club 2000. Alle ins en outs is mij niet bekend. Moet maar eens die kant op rijden.
Als iemand nieuws hierover heeft dan hou ik mij ook aabevolen.
Groeten,
Jan J
kinky Jan
2 maart 2011, 06:53
Ik had dezelfde vraag, heb gemaild, kosten zijn 100 euro voor sex met 4 meiden binnen 3 uur. Wel incl. eten en drinken.
en dat is dus alle dagen of is het bijvoorbeeld 1 dag in de week een partytreff en de andere 6 dagen een saunaclub?
kingk
2 maart 2011, 11:00
ik begreep alleen maandag en woensdag.
divvy
8 oktober 2011, 15:31
Klopt, ben er van vorige week geweest, is nog steeds maandag en woensdag pauschal prijs 100/3 uur en 4 dames. Normale prijzen liggen met 154,- per uur wel erg hoog vind ik.
In het begin was er nog een vrolijke Roemeen, daarna was ik de enige gast. Het is sowieso een Roemeense enclave, geen beauties, maar wel leuke meiden. Grote voordeel was dat ik daardoor lekker veel tijd in de mooie whirlpool kon doorbrengen met de dames :-) Het is een kleine club, maar het ziet er best verzorgd uit. Het eten was vrij standaard op wel erg goeie tiramisu na.Kortom, best ok, alleen zou de prijs nog iets omlaag mogen ( duh) of wat langer verblijven voor het geld.
Eric050
10 oktober 2013, 18:18
Ik ben afgelopen voorjaar nog in deze club geweest. Het aanbod geldt nog steeds: op maandag en woensdag 3 uur, maximaal 4 dames voor 100 euro. Je krijgt steeds 20 minuten de tijd met een dame.
De club is netjes. Klein, maar fijn. Goede, schone sauna's en een whirlpool. Het eten is niet super, maar verder wel o.k. Genoeg om de verspilde calorietjes weer aan te vullen (pastasalades, vlees, etc).
Er werken inderdaad veel Roemeensen. Toen ik er was, op de woensdag in de meivakantie, was het zeer rustig. Er was maar een andere man aanwezig. Uiteindelijk heb ik met drie dames een privésessie gehad. De service die ze aanbieden verschilt wat per dame, en alles gebeurt op privéslaapkamers, die allen voorzien zijn van een douche.
Eerst ben ik met Roberta naar boven gegaan. Een lange Roemeense van een jaar of 30 met zeer grote borsten. Ze spreekt Nederlands. Ze doet alles met condoom, ook pijpen dus, en de service was prima. Aardige vrouw.
Daarna ben ik met Illona uit Polen naar boven gegaan voor een massage en een pijpsessie (mc). Ook een aardige meid en zeer fris, dus in standje 69 lekker losgegaan.
Mijn laatste sessie was met Andrea, een klein Roemeens vrouwtje van midden 20. Ze was de enige die mij die dag zonder condoom pijpte, maar dat deed ze zo ruw, dat er weinig aan was.
Al met al best een prima optie als je op een woensdag of maandag in de buurt bent. De website kun je beter links laten liggen, want niemand van de dames die daarop staan ben ik tegengekomen.