PDA

Volledige versie bekijken : Lara (Cubaanse)

Hoofdstuk2
27 februari 2011, 21:19
Lara, Cuba Datum bezoek 040211

Haarkleur/-lengte : Zwart / Lang met krullen :biggrin:
Lengte dame : 1,55m.
Postuur/Cupmaat : Normaal / Btje
Nationaliteit/Taal : Cubaanse / Spaans, Engels
Leeftijd : 22-25 jaar.
Tatoeages/Piercings : Nee/Ja
Service: Hoog knuffelgehalte, PZC all the way, aftrekken, NmC, Zoenen
Voordelen: Lievertje, knuffeldier voor een GFE
Nadelen: Geen.
Tijdsduur : 30 min.
Prijs : 150,- voor de gehele dag

Leuk lief altijd lachend meisje wat plezier uitstraalt.
Bos met krullend zwart haar omlijst een mooi gezicht.
Op een leuke manier, heel speels met haar op de kamer beland (zie https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=202111&postcount=160 )
Zoent heerlijk en de beste pijpbeurt gekregen sinds...ik weet het ff niet...god wat goed! Ik heb alleen maar spijt dat ik niet nog een keer met haar gekamerd heb en dat alleen al is een reden om weer terug te keren naar Harem...:biggrin:
Toppertje dus, reden om naar de club terug te komen!
Circa 25-30 minuten met haar op de kamer geweest.

benijsbeer
24 maart 2011, 10:10
Oh, wat een lieve knuffelmeid is dit.
Een lekker figuur met de rondingen op de juiste plaats, en een prachtige bos krullend haar.
Geen vulling van plastic, maar puur natuur. Zo gedraagt ze zich ook en is heel erg lief.

Pijpen kan ze als de beste, en ze zuigt door tot de laatste druppel. Je mag niet in haar mondje klaarkomen, maar daar kan ik goed mee leven. Ze kan ook een heerlijke massage geven en daar heb ik tijdens de vele uren dat ik er was ook graag laten gebeuren. Later in de nacht heb ik haar uiteraard ook een uitgebreide masage gegeven. Ze zit meestal op een krukje bij de pilaar tegenover de sauna. Zo'n krukje is na een uurtje of 10 niet het beste voor je rug. Tip als je lief voor haar bent (met een massage en dergelijke) krijg je dat van haar geheid op een leuke manier weer terug.

Hoofdstuk2
26 juni 2011, 23:05
Was afgelopen donderdag niet aanwezig.Dit was haar vrije dag, net als bij een voorgaand bezoek van mij aan Harem op een donderdag...

JayC
28 april 2013, 17:22
Iemand enig idee waar deze dame naar verdwenen is? Herriner mij leuke tijden maar na een korte periode in Magnum te hebben gewerkt is ze verdwenen. Via een aantal dames hoorde ik dat ze nog ergens werkt maar waar wisten ze ook niet. Dus daarom maar een oproep...iemand?

Corragio
9 november 2013, 07:29
JayC, heb je al Harem te Dormagen geprobeerd?
Laat maar weten waar ze wel werkt. Had het een en ander met een vriendin van haar (ook Cubaanse) beleefd en gedaan om niet te vergeten.
Zou zelf ook wel willen weten waar ze momenteel werkt.

JayC
1 december 2013, 03:19
Helaas ben er 2x geweest tijdje terug. Korte bezoekjes en niks noemswaardigs te beschrijven, maar geen lara of andere cubaanse gezien. Weet dat lara nog een tijdje in magnum heeft gewerkt kort nadat de zaak verbouwd en geopend was maar dat was het laatste wat ik ooit van deze ontzettend leuke dame heb gezien. Dus wie meer weet mag het zeggen!

Corragio
31 december 2013, 22:27
En is er nog wat te beleven in Dormagen? Zijn er leuke meiden waarmee je iets kan beleven?