PDA

Volledige versie bekijken : Raissa (Roemeense)

Nami
20 februari 2011, 10:40
Naam : Raissa
Nationaliteit/taal : Roemeense / Engels
Leeftijd : 21 jaar
Haarkleur/lengte : Blond/ lang
Lengte : 1.65m
Postuur /Cupmaat : Normaal / C-Cup (puur natuur)
Tatoeage /Piercing : Op haar rechterhand een bepaald 'chinees' teken. Knopje in de neus.
Service : TZ, PZC, NMC, geen FT :hammer:

Spotte deze dame vrijdag al en was onder de indruk van haar looks en goed gevulde bikini. Ze heeft een ietwat 'lieve' uitstraling. Kamertje genomen en prima uurtje beleefd. Heerlijk nat pijpen incl EL. Heerlijke borsten. Deze sessie zaterdagmiddag nog eens herhaald. Wederom prima sessie. Zij heeft ook iets Italiaans, niet gek want daar had ze 4 jaar gewoond. Ook after sales prima!

wallace1831
22 augustus 2011, 19:31
Raissa heft "iets" en inderdaad heel moooooie boobs, da ga ik akkoord... :tongue: ze babbelt ook een ardig mondje Engels, dus geen probleem met de contact-opname... maar zoals velen Roemeense is ze niet zeer eerlijk (verkocht mij dat ze van Rusland komt... waarom doen ze dat?) :confused: Maar sinds ik niet ben van het asiel- en immigratiekantoor, ben was ik dan toch op kamer met haar... en de performance was helemal oké (maar dan toch niet meer, vond ik...).

TT Man
6 februari 2012, 06:07
Sluit me helemaal aan bij de twee voorgangers. Meer dan redelijke sessie met haar gehad. TZ was aanvakelijk wat terughoudend maar toen ze heter werd ging ze los. Goede BJ en een prima sessie met haar gehad.