PDA

Volledige versie bekijken : Marta (Bulgaarse)



Ricardo Banana
20 februari 2011, 10:38
Lengte,+-1,70m
Taal: Duits
Uiterlijk, volslank
Cupmaat, b
Haren, lang donker
Leeftijd, ca. 40
Service, pzc, nmc, zoenen

koosje12
5 maart 2011, 18:38
Sinds kort ook foto's van deze leuke dame op de site:
http://www.partytreff-xanten.nl/gallery/girl-gallery/Marta/109.html

Danceboy
22 mei 2011, 21:44
Vergelijk je een vrouw met fiets ?
Denk je nou dat je ronde van frankrijk kan winnen ?
Nou sorry,zo praaat men niet over dames !

Ricardo Banana
23 mei 2011, 07:48
@Danceboy, Dat is een algemene oneliner en ook geen vergelijking. Goed lezen staat ook bij handtekeningen.

Groeten Ricardo

zaadgranaat
2 juli 2011, 00:32
deze keer was de dienstverlening aanzienlijk minder, veel gebruik van de hand bij t neuken, gericht op snel klaarkomen. Gaat niet in de herhaling

Daniel Craigh
11 september 2011, 07:49
Marta heeft mij gisteren blij verrast! Nog niet eerder het genoegen gehad met haar te zijn, wel vaak geconverseerd en dat was altijd gezellig. Ze is erg rustig en lief en dienstverlening zeer uitgebreid en geduldig. Een topper!

koosje12
11 september 2011, 10:30
Marta heeft mij gisteren blij verrast! Nog niet eerder het genoegen gehad met haar te zijn, wel vaak geconverseerd en dat was altijd gezellig. Ze is erg rustig en lief en dienstverlening zeer uitgebreid en geduldig. Een topper!

Rustig, lief en uitgebreide dienstverlening, daar kan ik alleen maar mee instemmen. :)

koosje12
8 november 2011, 19:43
Ik denk dat zaadgranaat een zeldzame slechtere dag heeft gehad.

Ook nu weer was Marta heel geduldig. We hebben eerst een hele tijd samen op de bank gezeten. Beneden werd er ook weer ruim de tijd genomen zonder te gefocussed te zijn op een snel eindresultaat.

Misschien toch een keertje een herhaling proberen zodat het oordeel eventueel bijgesteld kan worden?

hallodaarbenikweer
8 november 2011, 22:06
Pijpster! Enthousiast en volhardend. Ik vind dat ze dat goed doet.

jq58
9 november 2011, 19:19
martha is iemand die je moet liggen en zij moet jouw ook liggen maar als het klikt kun je met haar ongelofelijke wilde sex hebben weet ze je helemaal leeg te melken zonder dat je het zelf wilt
en ik spreek uit ervaring op dat gebied de laatste sessie die ik met haar heb mogen doorbrengen ging ze tot aan het gaatje en waren we beide behoorlijk uitgeblust en hevig bezweet toen we ophielden
voor mij is dat niet zo bijzonder van dat zweten en uitgeblust zijn maar mijn pech was dat ze steeds meer wilde en ik daaraan moest en natuurlijk wilde voldoen.

rootman
20 december 2011, 18:32
Martha is een van de 'vaste' Xanten medewerksters, met een leeftijd rond de 40. Type leuke girl nextdoor. Ik ken haar inmiddels echt wel goed, en wordt elke keer aangenaam verrast door haar elegante manier van bewegen, haar subtiele humor, haar wijsheid( wat voor probleem of situatie er verschijnt, want je kunt soms verdomd emotioneel worden, , ik ga altijd naar Martha, zij weet het wel hoor:).) Martha heeft dus zeer veel sociale vaardigheden. Maar ook in bed wordt het steeds leuker en beter! Dit keer was het wat druk, dus niet te veel tijd om bij te praten, maar wel harstochtelijke, spetterende sex!:betrunken:

bad pritt
21 maart 2012, 19:47
Is Martha Bulgaars, dacht dat ik gisteren met haar was en ze is toch echt pools.

Big30
21 maart 2012, 20:47
Is Martha Bulgaars, dacht dat ik gisteren met haar was en ze is toch echt pools.
Dan maken we haar toch Pools, een dubbel paspoort zal ze wel niet hebben.

Nibor76
21 maart 2012, 22:08
Is Martha Bulgaars, dacht dat ik gisteren met haar was en ze is toch echt pools.
Je hebt wel de goede Marta, Marta herken je door haar gebit.

Over Marta niets dan goeds
De eerste keer met Marta was tijdens het bekende deuntje maar om wat voor mijn bekende reden kwam hij niet omhoog, echter voor Marta zaak om niet op te geven en zette een arsenaal aan trukjes in de strijd.
Pijpen, friemelen niets hielp.
Enigszins was ze wat stijf omdat ze niet goed wist wat te doen met mij omdat ik maar niet kon ontspannen kon zij zich ook niet goed geven.

Toen niets leek te helpen negeerde zij mijn apparaat en ging over tot kussen van mijn andere erogene zones tepels, hals, gezicht oren een overdaad aan prikkels waardoor een blokkade mijn andere gedachte ophief en mij weer back to business bracht met dank ook aan Katrin toen nog die ook weer Marta geruststelde.

Als er een beoordeling was voor doorzetting dan was het uitstekend.
Het is sindsdien als Marta er is altijd vaste prik om ook met Marta naar onder te gaan.

bad pritt
21 maart 2012, 22:18
Marta heeft mij gisteren blij verrast! Nog niet eerder het genoegen gehad met haar te zijn, wel vaak geconverseerd en dat was altijd gezellig. Ze is erg rustig en lief en dienstverlening zeer uitgebreid en geduldig. Een topper!

Ik maak me er eens makkelijk vanaf.
Dit beschrijft haar heel goed.

Met haar had ik het gebruikelijke ik mag jou echt moment in een pauschalklub/partytreff.
Op mij heeft ze veel indruk gemaakt als persoon.

franky31081
24 maart 2012, 08:59
Is Martha Bulgaars, dacht dat ik gisteren met haar was en ze is toch echt pools.

marta is bulgaars

koosje12
25 maart 2012, 08:58
marta is bulgaars

Dat is ook wat ze mij altijd verteld heeft.

Big30
25 maart 2012, 13:11
Dat is ook wat ze mij altijd verteld heeft.
Dan maak ik er maar weer een Bulgaarse van, waarbij opgemerkt dat ik natuurlijk ook niet weet wat de nationaliteit van een dame is. Misschien is het een Bulgaarse die ook wat woordjes Pools kan. Is ook niet zo van belang.

bad pritt
23 april 2012, 14:54
Is Martha Bulgaars, dacht dat ik gisteren met haar was en ze is toch echt pools.

Ik bedoelde Katia denk ik.

bad pritt
23 april 2012, 14:56
Martha is niet miss world maar een zeer warme innememde persoon.
Zeer gezellig, gastvrij, lief, warm, altijd een glimlach schenkend.

Haar service, ze is een van de besten die ik gehad heb, ze doet bizar veel moeite, pijpt geweldig, met likjes hier en daar, vergeet je ballen niet, kust je hele lichaam, heeft een strakke kut.

Op uiterlijk koos ik haar niet maar ik ben om, dit is een van liefste en beste dames die er in Xanten rondlopen.

Sociaal zeer vaardig en ze geeft je direkt een gevoel van welkom te zijn.
Het omgekeerde van Carolina zeg maar.:wink:

mpunkt
9 mei 2012, 14:04
Martha behoort al een tijdje tot mijn favorieten, qua lichaam mooi gevormd en qua persoonlijkheid echt fantastisch.. een vrouw met humor en passie in every sense of the word om het zo maar te zeggen. Bij sommige dames krijg je soms het gevoel gefaald te hebben als het klaarkomen niet lukt, bij Martha nooit... als ik twijfel om te gaan en ik kijk op de agenda en Martha staat erop, dan stap ik de auto in.

TeddyWolf
6 september 2012, 14:32
Marta heeft een hele goede service! Ze pijpte me een half uur lang en dat was geen probleem. Ik vroeg nog een paar keer of ze niet moe was, maar ze vond alles goed :P Het zoenen over je hele lichaam wat ze doet heeft voor mij echt een geruststellend effect, waardoor ik me echt kan ontspannen. Bij een tweede sessie ietsje minder lang laten pijpen, om vervolgens zeker 45 minuten aan 1 stuk door te nemen in missio (ik heb wat langer de tijd nodig om tot 1 orgasme te komen :P). Gewoon lekkere sex :P

eindhovendate
25 september 2012, 21:21
fijne sex mee beleefd !

koosje12
28 oktober 2012, 01:33
De laatste sessie van de dag was met Marta, je moet altijd proberen goed af te sluiten en dat is deze keer zeker goed gelukt. Met deze Bulgaarse is het iedere keer weer genieten, geen gestress of pushen om het snel af te maken. Ze neemt alle tijd en levert daarbij een puike service.

der lickmeister
28 oktober 2012, 02:15
De laatste sessie van de dag was met Marta, je moet altijd proberen goed af te sluiten en dat is deze keer zeker goed gelukt. Met deze Bulgaarse is het iedere keer weer genieten, geen gestress of pushen om het snel af te maken. Ze neemt alle tijd en levert daarbij een puike service.en daar is geen woord mee gelogen,volledig mee eens

hallodaarbenikweer
28 mei 2013, 19:33
Mijn allerlaatste oude ptx wip was gisteren met Martha. Uiteindelijk lekker klaargepijpt met spuiten over haar borsten. Dagje sentimental journey teneinde.

lyon
15 juni 2013, 23:12
Marta is hoe dan ook een van mijn favorieten.
Afgelopen donderdag weer in xanten geweest en bij binnenkomst kwan Marta al vrij snel naar mij toe lopen.
Ze was blij mij weer eens te zien. Even aan de bar gezeten en toen een bank opgezocht, dit is toch meer comfort dan een krukje aan de bar.
Na wat gepraat te hebben zijn we naar een beetje meer prive ruimte gegaan (als je van prive kunt spreken) Het grote bed was leeg, dus daar zijn we dan op beland. Ik was die dag laat dus het was al wat rustigger.
Met Marta heb ik altijd goede sex, geen haastwerk of rampetamp werk gewoon lekkere sex, Marta geniet er zelf ook van. Ik denk omdat het wat rustiger en gevoeligger gaat dan bij de meeste andere mannen.
We hebben redelijk lang op bed sex gehad, tot Marta aangaf dat ze wilde stoppen. ``Du machst mich kaput wen du so weiter machst`` omdat we redelijk snel na binnenkomst al op het bed lagen was het voor mij allemaal een beetje te snel. Als ik het wil afmaken moet ik toch iets langer met de vrouwtjes spelen. Ik denk dat ze gewoon moe was en veel klanten had gehad die dag.
Als ik een dag hard gewerkt heb ben ik ook blij als het einde van de dag in zicht is. Dus gaf ik vriendelijk aan dat als ze wilde stoppen dan stoppen we gewoon, Ik begrijp het goed hoor. Ook marta is een mens en geen gebruiksvoorwerp dat je eindeloos kunt gebruiken zoals jij dat wilt. ik heb respekt voor de meeste vrouwen in xanten. tot nu toe is er maar een enkeling bij waarbij ik dacht 1x maar nooit meer.
Maar bij Marta is dit nog nooit bij mij opgekomen. evenzo heb ik dit bij de kleine cubaanse met de lange zwarte haren en Katy de dominicaanse, die vind ik persoonlijk ook altijd heel lief en vriendelijk.
En de sex is ook bij hun goed en lekker. Maar donderdag was het voor mij niet weg gelegd om het bij een van de dames af te maken. Ik vond het zo lekker dat ik gewoon door wilde gaan. Maarja om een vrouw 3 uur bezet te houden! voor mij mag het, maar dat vinden ze in xanten vast niet goed :cool:

koosje12
31 oktober 2013, 22:29
Gekopieerd uit het algemene topic:

Na een broodje kaas (we blijven immers Nederlanders...) gegeten te hebben was het de eveneens Bulgaarse Marta die naast me plaatsnaam. Ook met haar een bakje koffie gedronken op het terras en zij een sigaretje gerookt. We concludeerden dat we elkaar toch al wel heel lang niet meer gezien hadden (de laatste keer was ze wel aangekondigd, maar uiteindelijk niet aanwezig geweest) en dat moest ook nu op het bed maar weer goedgemaakt worden. Ook hier weer gestart met Frans zc, gevolgd door verschillende standjes intenstieve arbeid. Marta deed in alle standjes zeer goed haar best om me uit te putten wat uiteindelijk ook redelijk lukte, maar wel met resultaat.

Marta:
Herkomst: Bulgarije
Talen: Duits (en Bulgaars)
Postuur: Volslank
Borsten: C (natuur)
Vriendelijkheid: Uitstekend
Uiterlijk: Goed
Dienstverlening: Uitstekend
Genoten diensten: Frans (zc), aftrekken (zc), neuken (mc)

5426
http://www.partytreff-xanten.nl/gallery/girl-gallery/Marta/109.html