PDA

Volledige versie bekijken : Living Room, De Huiskamer

Pagina's : 1 2 [3] 4

Patjax
2 januari 2024, 10:32
Willy Wishlist White Whale

The White Whale is frequently used as a metaphor for a goal that you chase but are unlikely to attain.

Natuurlijk is het niet opportuun om tussen kerst en oudjaar een club te bezoeken maar wilde voorkomen dat de dame die het prominentste plekje op mijn Willy Wishlist had de boeken in zou gaan als de White Whale van 2023. Dus vorige week zaterdag naar de meest erotische huiskamer van NRW getogen met dit als doel. Mocht het op een total bust uitlopen gezien haar populariteit dan hoefde ik in elk geval niet te koken aangezien dat gedeelte prima verzorgd is. Normaliter zou ik samen met FH zijn gegaan maar als zou blijken dat het een mission impossible zou worden en de rest van de LU geen soelaas zou bieden was ik van plan om later nog uit te wijken naar een andere club.

Bij binnenkomst liep ik FH al tegen het lijf en nadat ik het clubkostuum had aangedaan zijn we eerst een hapje gaan eten. Om goed beslagen ten ijs te komen een tweetal zakspanners (voor elke bal eentje) in spiegelvariant op een broodje genuttigd. In de bar bleek het bekende beren gehalte groot. Naast FH bleken Kurt Cobain, Matlock, Never Enough, Partycrasher, RMJHexe, Su10027 en Wooley ook acte de présence te geven alsmede Lex Goudsmit die ditmaal zonder zijn gebruikelijke 27 kilo aan goud aan de toog zat. Later doken er nog een aantal bekende gezichten op waaronder Pret.

Inmiddels was my object of affection ook in de bar opgedoken. Net als twee weken geleden toen ze als Snow Maiden de show stal zag ze er weer prachtig uit. Ditmaal gekleed in rokje en bijpassend topje. Ik ben nu eenmaal een sucker voor de sexy secretaresse look. De radertjes in mijn hersenpan draaide op volle toeren. Ze was nu beschikbaar maar ik was nog in de fase van acclimatiseren en uitbuiken en daarbij komt dat ikzelf nooit een onbekende dame actief benader. Ik besefte dat het nu of nooit was en mijn principes overboord moest gooien om haar in mijn net te vangen. Mezelf moed ingedronken door mijn glas jus d’orange naar binnen te gooien. Ik besloot om het glas zo dicht mogelijk bij haar op de bar te zetten en haar hallo te zeggen. Zij was mij echter voor en na een korte voorstelronde besloten we onze kennismaking in een intiemere setting voort te zetten.

Op de kamer tijdens de massage ontpopte ze zich als een beauty with brains met een gevoel voor humor. Naast de door mij geliefde triple s (sweet, soft and sensual) voegde zij er nog moeiteloos twee (seductive en sophisticated) aan toe. Met als eindresultaat twee uur erotisch genot van de bovenste plank die smeekte om een vervolg. Gelijk geïnformeerd naar haar beschikbaarheid in de avond en we spraken af om ergens na achten op herhaling te gaan.

Na een verfrissende douche eerst maar eens de verbruikte calorieën aangevuld met frietjes, kibbeling en kipkluifjes. Zoals gebruikelijk smaakte het weer prima en had nu alle tijd om hier en daar bij te praten met de bekende beren.

Blijkbaar had iemand de firma Boels gebeld gezien het feit dat er een aantal Bulgaarse Bulldozers uit de RTC-klasse was afgeleverd. Toen deze later de bar kwamen binnengerold bleek dat ze ook nog eens in een weinig flatteuze bekleding waren afgeleverd. Ieder zijn meug maar voor mij een lustkiller van jewelste.

Gezelligheid kent geen tijd en besloten om de kalkoenfilet aan een smaaktest te onderwerpen zodat deze voldoende gezakt zou zijn alvorens ik mijn tweede ronde aan horizontale activiteiten met Cleo zou aanvangen. Ook dit kreeg een OK-keurmerk. Rond tien voor acht kwam zij netjes melden dat er onverwacht een vaste klant was opgedoken. Ze wist niet op voorhand of hij een half uur of uur zou blijven en of dit een probleem was. Tuurlijk niet meid. Het gaf me juist extra tijd zodat de accu volledig opgeladen zou zijn.

Een uurtje later zie ik haar speurende blik door de bar vanaf de bank waar ik in gesprek ben met onze popster. Als ze me ziet neemt ze plaats op de bank schuin tegenover ons en als ze haar sigaretje gerookt heeft verontschuldig ik mij bij hem met de mededeling dat de plicht roept. Wederom twee uur intens genoten met haar. Na een innig afscheid houdt zij het voor gezien en gaat naar huis.

Nu hoor ik jullie al roepen we willen smeuïge details maar naast ijsberen blijken er ook één of meer ratten rond te lopen die er schijnbaar genoegen in scheppen om alles aan de dames door te spelen.

De douche werkte verkwikkend en fris en fruitig de bar opgezocht. FH en Pret bleken in de tussentijd ook een pizda verorbert te hebben. Intussen bleek Luxandra ook haar opwachting te hebben gemaakt. Haar kledij en haardracht riepen het beeld van een erotische variant van een flamenco danseres op. Rustig wat gebabbeld met de heren in afwachting op de pizza. Pret hield het voor gezien en toen de pizza er nog niet was rond middernacht besloot FH zijn voorbeeld te volgen.

De pizza liet nog langer op zich wachten en alhoewel mijn sexuele honger gestild was waren er nog twee dames (die bij mij te boek staan als guilty pleasures) die in aanmerking kwamen als eventueel toetje. Roxana ondanks haar hyper ADHD stuiterbalgedrag maar wat een lijfje en Erika die met haar Harley Quinn staartjes moeiteloos de jokerkaart bij mij had kunnen trekken.

Inmiddels was Partycrasher bezig met een paringsdans om indruk te maken op wat later zou blijken Partygirl Roxana in de hoop om met haar te crashen in een bedstee. Het leidde niet tot het beoogde en gehoopte effect. Hij wilde graag de beweegreden van haar weigering weten en ik kon begrijpen dat haar antwoord vraagtekens bij hem opriepen. Hij wilde mijn mening weten en of ik dacht dat ze onder invloed was. Hij zat er duidelijk mee en hoewel ik waarschijnlijk voor de bijl was gegaan zou ik dit als een mes in zijn rug en not done beschouwen. Uiteindelijk is het nog altijd bro’s before ho’s. De pizza bleek gearriveerd en we besloten pizza boven pizda te stellen. Hierna nog een colaatje en een sigaretje om daarna afscheid te nemen van de nog aanwezige bekenden.

Waar ik op 1 januari het clubjaar begonnen was liep ik 31 december om 1.30 de poort uit. De laatste Willy Wishlist missie volbracht en met Cleo een perfecte afsluiting van mijn clubjaar gehad.

mentholbear
2 januari 2024, 12:19
Pret lust ze volgens mij wel, maar ik dacht dat Firehawk niet zo van het verorberen van een pizda was :rolleyes:

Na Husky is nu ook Patjax geveld door het ratvirus... Hoop dat nu meer beren begrijpen waarom ik al deze tijd de kamerdetails summier hou.

Wentelt Eefje
2 januari 2024, 13:38
Dit is misschien niet de plek ervoor, maar wie LR al langer kent kan ook zomaar denken juist wel, want hier is het al zeker tien jaar lang een regelmatig terugkerend probleem. In LR werd regelmatig door zich als vrouwenfluisteraars voordoende ijsberen het nodige uit recensies aan de dames doorgebriefd.

Ik beschrijf kamerdetails meestal vrij gedetailleerd. En maak ook graag als het er nog niet is een paspoortje aan. Maar voor mij heeft een paspoortje zonder verleende service en het standaardtarief van de dame voor die verleende diensten totaal geen zin (ik noem dat maar even een mentholbear-paspoortje, denk dat eigenlijk niemand daar iets aan heeft). Als er dingen zijn die niet standaard zijn (maar het voor mij wel waren) omschrijf ik ze als extra of laat ik ze weg in kamerbeschrijving en paspoortje. Ik laat dus wel eens details weg, voeg nooit details toe die ik moest verzinnen.

Ik ben de afgelopen 2 jaar door precies 3 dames aangesproken op een paspoortje/recensie dat/die ik over hun schreef. Alle keren met de boodschap dat ik over de komende kamer rustig weer een verslagje mag schrijven. In het verdere verleden ook wel een paar keer door een dame erop aangesproken dat ik niet weer over haar mocht schrijven. Twee keer vanwege bijzondere omstandigheden gehoor aan gegeven. De andere keren hen voorgehouden dat ik ook niet verbied om over mij te praten met andere dames in de of een andere club. Aangegeven dat ik het verschil in uitwisseling van informatie niet wil zien...

Ieder zijn keus, maar verwacht van mij geen begrip, zeker niet als je na één incident in één club al zo'n keuze meent te moeten maken.

mentholbear
2 januari 2024, 21:26
Ik beschrijf kamerdetails meestal vrij gedetailleerd. En maak ook graag als het er nog niet is een paspoortje aan. Maar voor mij heeft een paspoortje zonder verleende service en het standaardtarief van de dame voor die verleende diensten totaal geen zin (ik noem dat maar even een mentholbear-paspoortje, denk dat eigenlijk niemand daar iets aan heeft). Als er dingen zijn die niet standaard zijn (maar het voor mij wel waren) omschrijf ik ze als extra of laat ik ze weg in kamerbeschrijving en paspoortje. Ik laat dus wel eens details weg,

Ik ben de afgelopen 2 jaar door precies 3 dames aangesproken op een paspoortje/recensie dat/die ik over hun schreef. Alle keren met de boodschap dat ik over de komende kamer rustig weer een verslagje mag schrijven. In het verdere verleden ook wel een paar keer door een dame erop aangesproken dat ik niet weer over haar mocht schrijven. Twee keer vanwege bijzondere omstandigheden gehoor aan gegeven. De andere keren hen voorgehouden dat ik ook niet verbied om over mij te praten met andere dames in de of een andere club. Aangegeven dat ik het verschil in uitwisseling van informatie niet wil zien...

Ieder zijn keus, maar verwacht van mij geen begrip, zeker niet als je na één incident in één club al zo'n keuze meent te moeten maken.

Reageerbeer kan het niet laten om hierop te reageren.

Om te beginnen vind ik paspoortjes met ontvangen diensten en herhalingsgevaar nogal een stempel drukken. 9 van de 10 dames draadjes hebben een geupdate paspoortje. Als er al een extra paspoortjes zijn, dan komt dat bijna altijd doordat meerdere draadjes met paspoortje zijn samengevoegd.
Dus als degene die het paspoortje aanmaakt 1 ster geeft voor herhalingsgevaar ziet iedereen dat prominent als eerste. En ook kwa dienstverlening geeft het geen compleet beeld. Vandaar dat ik die leeg laat.
In mijn beschrijving geef ik er onder aan wat mijn ervaring was. Ik overweeg of ik er elke keer bijzet dat het tegen de gangbare club prijs was. Want deze Dagobear gaat zelden voor extra (of het moet om lesbische actie zijn).

Ik ben vaker tegengekomen dat dames aangaven dat ze liever niet hadden dat er over hen geschreven wordt.
En ik vind dat er wel een verschil is tussen dames die onderling kwebbelen over een gast, zoals wij aan de bar ouwehoeren over de dames. Of op een openbaar forum schrijven dat je bijvoorbeeld over d'r heen gepost hebt voor 50€ extra ofzo.

En dat ene incident was wel in die ene club waar ik 2 maanden elke dag was en een huisverbod zou krijgen bij herhaling. En dat was weliswaar het incident wat me ertoe deed besluiten, maar ik kreeg het dus vaker van dames te horen.

Wentelt Eefje
2 januari 2024, 22:04
En dat ene incident was wel in die ene club waar ik 2 maanden elke dag was en een huisverbod zou krijgen bij herhaling. En dat was weliswaar het incident wat me ertoe deed besluiten, maar ik kreeg het dus vaker van dames te horen.

Inmiddels meer dan 5 jaar geleden... tsja... dat je het dan, nu die club zelfs niet meer open is, niet eens een keertje over een andere boeg hebt gegooid... we gaan toch ook niet vanwege fijngevoelige of lichtgeraakte koks in clubs maar details over ontbijt, taartjes, lunch, dinerbuffet of a la carte verzwijgen?

mentholbear
3 januari 2024, 00:00
Oh, maar daar heb geen geen belofte aan gedaan. Sterker nog, de manager zei dat ik van alles over de club mocht schrijven en gaf zelfs als voorbeeld dat als het eten niet lekker was ik dat kon schrijven. Maar geen kamer details. En ik hou m'n woord. Hoe lang iets ook geleden mag zijn. En de club bestaat intussen niet meer, zoals het was. Maar de belofte was behalve tegenover de club, ook tegenover de groep DVP gedaan die er met z'n allen bij stonden. En aangezien een deel ervan nog werkt, hou ik me er sowieso aan.

Rino123
3 januari 2024, 20:48
Ik was op Oudjaarsdag in LR en dat is heel goed bevallen: prima eten, goede wellness en ook een gezellige bar!! De sfeer is er goed en het was gezellig druk, dus aangenaam voor mij gelukkig!

Willem2
6 januari 2024, 23:39
Vandaag om 2 uur waren er 8 dames om 21.00 zouden er tussen de 17 en 23 vrouwen zijn.

Gethijsem
7 januari 2024, 12:08
Op de 4e van de 1e in dit etablishement beland.
Na de dag ervoor Babylon "her"ontdekt te hebben wilde ik nog een voor mij nieuwe club ontdekken en deze lag aardig op de weg terug richting onze hoofdstad.
Tegen 12 uur aangekomen en vriendelijk ontvangen door de man achter de balie.
Hij legde alles netjes uit en was ook gelijk erg eerlijk over het aantal dames van die dag.
Omdat er dus ook te weinig dames waren deed hij zelf de ronde met me om alles te laten zien.

Na het fijne wellness dagje in het met daglicht overgoten babylon was dit wel weer even een andere beleving.
Donker, oud en van alle aanwezige wellness voorzieningen deed alleen de sauna het.
Deze stond dan wel weer goed heet. (zelf voor mij een beetje te heet, maar dat is beter dan te koud)
Na omgekleed te zijn eerst maar eens naar het eet-gedeelte aangezien ik had gelezen dat er iemand vers eitjes voor je zou bakken en ik wel toe was aan een goed ontbijtje.
Het eetgedeelte is erg krap en in een donker hok, maar er wordt wel top voor je gezorgd door een kokkie die er duidelijk ook plezier in heeft om voor de mensen te zorgen.
En dat is altijd een erg grote plus. De hele dag me lekker verzorgd gevoeld door deze kerel.

De middag een beetje afgewisseld met sauna en douche rondjes, een tukje gedaan op 1 van de banken in de kamer beneden en wat koffie gedronken en gezellig gekletst met wat duitse beren aan de bar.
Ik had begin van de middag een gezellig kort gesprekje gehad met de poolse Mihaela die normaal niet direct mijn type zou zijn maar die me wel wat leek, alleen was ik toen nog op het punt dat ik een beetje wilde acclimatiseren, maar spijtig genoeg was ze de rest van de dag bijna voleldig geboekt.

Tegen het eind van de mdidag toen ik toch wel erg zin kreeg na alle relaxte tijden, maar weer eens in de bar gaan zitten en om me heen kijken.
Probeerde met een klein popje oogcontact te kijken maar die vond haar telefoon te belangrijk en als ze al keek dan keek ze zo'n beetje door iedereen heen, wat jammer was want ze was wel mijn type, maar als ze al zo afwezig in de bar zitten is het vaak ok geen goede match op de kamer.
Uiteindelijk aan de praat geraakt met sofie. Zeker geen verkeerd lijfje en was wel leuk in het gesprek dus maar richting een kamer gegaan.
Paar keer geprobeerd duidelijk te maken dat ik wel in was voor rustig en lang, maar daar had ze blijkbaar geen boodschap aan, want ze wilde toch zo snel mogelijk er boven op klimmen en weer van de kamer afzijn.
Uiteindelijk best een redelijke kamer met haar gehad, maar miste toch een beetje de klik.

Na nog een koffie en een hapje was het net na zessen en vond ik het een mooie tijd om weer terug te rijden naar het westen van ons landje.
De club krijgt zeker nog een tweede kans als ik weer in de buurt ben, maar misschien wel pas als het iets mooier weer is zodat er tenminste ook een buitenbad is naast de sauna

mentholbear
7 januari 2024, 22:22
een tukje gedaan op 1 van de banken in de kamer beneden

Waar is dat beneden? Klaas-Vaak-beer heeft wel oren naar zo een tuk plekje :biggrin:

Ik bedoel je hebt de lockers, de wellness ruimte, gangetje door naar de peeskamers, en een doucheruimte, maar kan me geen kamer met banken herinneren. Of is dat soms recentelijk geplaatst?

wooley
8 januari 2024, 13:34
Is achterdoor het gangetje in van de kamertjes.
Ook te bereiken via een deur naast de sauna

Tjeppah
8 januari 2024, 13:44
Is achterdoor het gangetje in van de kamertjes.
Ook te bereiken via een deur naast de sauna

Dan loop je als je van buiten kom de ruimte in waar ook de masseur is

schoolmeester
8 januari 2024, 13:55
Dat maakt MB niet uit.....

Gethijsem
8 januari 2024, 14:59
Waar is dat beneden? Klaas-Vaak-beer heeft wel oren naar zo een tuk plekje :biggrin:

Ik bedoel je hebt de lockers, de wellness ruimte, gangetje door naar de peeskamers, en een doucheruimte, maar kan me geen kamer met banken herinneren. Of is dat soms recentelijk geplaatst?

Helemaal op het eind van de gang van de peeskamers. Hoekje nog een keer om daar is een verloren kamer die open stond met 2 oude banken erin… perfect voor een tukkie

Aangezien het mijn eerste keer daar was geen idee waar die kamer vroeger voor gebruikt werd? Misschien massages maar dat werd nu gedaan in de wellness ruimte zelf tussen de sauna en de oude jacuzzi in

Picasso 1
8 januari 2024, 15:04
Mentholbear moet gewoon een nieuw topic aanmaken 'tukkie doen in clubs'. Heeft hij meteen een van zijn kroonjuwelen geborgd naast 'eten in clubs'.

cameltoe slide
8 januari 2024, 15:25
Een mooi leven in de saunaclub! Eet, doe een paar saunasessies en doe een paar dutjes. Neuken wordt volledig overschat door de vrouwelijke freelancers die aanwezig zijn. :biggrin: :eek:

JonnyFontane
8 januari 2024, 16:37
Een mooi leven in de saunaclub! Eet, doe een paar saunasessies en doe een paar dutjes. Neuken wordt volledig overschat door de vrouwelijke freelancers die aanwezig zijn. :biggrin: :eek:

MB neukt niet......ze hebben alleen van elkaar genoten. Hij van het uitzicht, zij van zijn portemonnee.

Tja blijven klapeksters....

mentholbear
8 januari 2024, 17:51
......ze hebben alleen van elkaar genoten. Hij van het uitzicht, zij van zijn portemonnee.

Wel iets meer dan dat. De een genoot van een mini chupa chup en de ander van een portie mosselen (zonder room!). Wie waarvan genoot mogen jullie zelf verzinnen.

JonnyFontane
8 januari 2024, 20:49
Jij van de mini chupa chup zeker?
Is niet erg hoor Menthol....bracht je zeker in gedachte weer terug naar Theo's...gay is okay.....

mentholbear
8 januari 2024, 21:01
Helaas, zo lenig is deze veelvraat niet ;)

snaal88
8 januari 2024, 21:05
Zondag 7 januari

De dag ervoor was ik in Golden Gate (ongepland bezoek eigenlijk) maar voor zondag stond Living Room op de planning. Na een tocht die gedeeltelijk door vallende sneeuw verliep tegen 11 uur in de club gearriveerd. Uwe was de man van dienst en na betaling van 30 euro mijn berenvel in ontvangst genomen. Vlak na mij kwam er nog een bezoeker binnen maar het was nog erg rustig het eerste uur in de club. Gebakken eitje en een broodje brie gegeten en in de bar gewacht op Cleo waar ik mee had afgesproken.
Na even te hebben bijgepraat op de bank met een sigaretje en een watertje naar de kamer getogen voor een lange sessie. Zoals gebruikelijk was dit weer top! Voor mij op dit moment de absolute ster!

Rond 15 uur samen gegeten (goulashsoep en een soort van pannekoekje met appelmoes) en de sessie hervat. Een pannekoek voor een pannekoek:)
Na afloop nog een tijd zitten praten met een Duitse stamgast en met hem ook nog het avondeten gegeten. Dit was ook weer prima, aardappelpuree met varkenshaas en groente waaronder spruitjes.

Toen was ik wel uitgeput en ben naar huis gegaan. Twee dagen op een rij naar de club is toch wel wat veel voor mij maar ik heb er geen spijt van. In Living Room was het deze zondag overigens niet erg druk met dames en heren maar ik had een topdag!

Tot de volgende keer!

Heet Jantje
9 januari 2024, 21:04
In Living Room was het deze zondag overigens niet erg druk met dames en heren.

Vind je het gek met die prijzen € 70,00 voor een half uur vindt toch echt te duur, terwijl je in vergelijkbare clubs nog steeds terecht kan voor € 50,00 of zelfs nog minder.
Ik weet wel dat alles duurde geworden is maar om van 50 naar 70 te gaan voor exact hetzelfde vind ik niet nodig, dus ik laat het links liggen, je ziet duidelijk dat de clubs die nog met de normale prijzen werken draaien als een tierelier.

Purrfect
9 januari 2024, 21:27
Für exklusive DLs mit Vorgeschichte aus Schweizer Clubs wie Guilia & Larissa und entsprechendem Service bin ich durchaus bereit mal 70/30 bzw. 120/60 zu bezahlen, aber nicht für welche wie z.B. Corinna, die man im Penelope problemlos für 50 mitnehmen kann.

Heet Jantje
12 januari 2024, 10:52
Beste Purrfect, dan zou je toch eens wat ervaring op moeten gaan doen in de lo-buget clubs waar ik je toch dames aan kan wijzen die 100% dezelfde of betere service geven dan Guillia of Larissa.

cameltoe slide
12 januari 2024, 15:40
Jongens, je kunt hier duizend keer posten dat vrouwelijke dienstverleners seksuele diensten elders goedkoper aanbieden. Er verandert niets zolang voldoende gasten bereid zijn de prijzen te betalen die de vrouwen eisen. Ga gewoon waar je denkt dat de prijzen goedkoper zijn.

rmjhexe
12 januari 2024, 15:56
Laat heet Jantje maar mooi wegblijven in lr

wooley
13 januari 2024, 19:25
Wooley was vanmorgen naar living room met de bedoeling om misschien esta tegen het lijf te lopen en haar te verleiden. Die was er niet en op advies van firehawk de mooiste cleo verleidt.
Woww wat een geile Gfe sessie. Daarna wat gegeten en gedronken en sauna en wat gekletst met firehawk en Picasso. Ook nog Kurt cobain en een paar Duitse stamgasten. Was niet zo druk qua dvp's en ook niet veel actief manvolk... Daniela kwam binnen en firehawk deed zich tegoed aan haar. Daarna klopte ze bij mij aan, maar ik had nog even nodig om te herstellen van cleo. Dus ging ze met Picasso. Daarna kwam ze mij ophalen voor het finale slot. Werd een top kamer zonder engeltjes maar wel rondvliegende zaadjes. Top. Daarna liefdevol afscheid genomen en nog een lekkere hamburger gegeten. Daarna snel naar huis geracet. Wordt steeds leuker hier. Schoon, goede douche, hete sauna, goed eten en drinken en belangrijkste zijn de vrouwen met goede service pakket.
Wordt vervolgd

Kwakje
15 januari 2024, 11:47
Geluk in de liefde, geluk in het spel.
Ditmaal was het geluk in het spel. De 11-ploegse marjonetten luisterden naar mijn gebeden en deden mijn uiteraard perfect doordachte gokresultaten schitteren zodat ik bovenaan het lijstje eindigde gedurende de winterstop van de ProLeague.

Ikzelf houd geen winterstop maar zet eervol mijn clubbezoeken verder.
Een maandje eerder was ik voor een eerste keer uit nieuwsgierigheid op bezoek geweest bij het weer heropend Living Room.
Was me toen aardig bevallen en bij deze dus gekozen voor een vrijkaartje met wederbezoek.
Hartelijk dank alvast aan Sphinx de voetbalgod, Willem2 de Forumgod en uiteraard ook aan de Livinggod.

Januari is nu eenmaal niet de beste maand om het Sodom en Gomorra te bezoeken. Dus de verwachting niet al te hoog gesteld.
Op vrijdagnamiddag (5/1) omstreeks 13.30 liep ik binnen en werd vriendelijk ontvangen. Vrijkaart vlot geaccepteerd.
Ik kreeg even de vraag of ik wel wat tijd had want er waren nog maar 6-7 dames aanwezig. Leuk dat het op voorhand even vermeld werd.
Geen probleem voor mij, ik wou er toch al een lui dagje van maken.

Omkleden en wat hygiënische huishouding verrichten.

Even langs het restaurant, de eieren waren al op maar er was al een portie lekker middageten. Top eten en top bediening.
Vorig keer trouwens een omeletje met spek genoten.

In de bar was het inderdaad rustig, even wat drinken en het helgebroed checken.
Eentje zag ik wel zitten maar die was goed bezet.
Wat later me laten overhalen door Corinna. Dame deed het goed maar geen klik.

Saunaatje tussendoor, het stoombad stond uit, en ook geen jacuzzi.
De massagedame had goed te doen.

Wat later zag ik Antonia aan de receptie staan, en vorige keer had ik daar een goede kamer mee.
Ik weet niet waarom, maar ze triggerd iets in mij.
Antonia was net geland en wou alvast snel nog een paar uurtjes werken. Waarschijnlijk platzak van de kerstperiode.
Antonia is op de kamer zeer rustig en eigenlijk doet ze niet zoveel, maar ja blijkbaar dan toch genoeg om het mij aangenaam te maken.

Nadien nog een lekker bordje opgeschept, even nagenoten in de bar en dan maar weer naar huis.
Voor de eerste week van het jaar viel het mij niet tegen. Zowat rond 20.00 schat ik 12-15 dames.

Rino123
15 januari 2024, 18:25
Ik was er gisteren en vond het matig: aanbod van dames beperkt en GEEN LIVE VOETBAL! Menigeen zal nu zeggen: wat zit je daar te zeuren, maar dit hoort voor mij bij het DAGJE SAUNACLUB.....Eten daarentegen heel goed en ook lekker, gezellig gebuurt met COLLEGA IJSBEREN;)

hara1d
16 januari 2024, 15:10
Für Fussball interessiere ich mich so wie ein Vegetarier für die Fleischpreise :biggrin:
Der große Fernseher links von der Theke ist momnetan mit Wireless Lan mit dem Router des Hauses verbunden. Der Internetzugang ist mit 250 Mbit völlig okay. Da das Wifi öffentlich ist sind viele Geräte darin unterwegs, dazu auch etliche Macintosh-Geräte (Mac-Books und I-phones) Windows und Android- Geräte lassen sich vom Router eine IP Adresse geben und sind "drin". Macintosh akzeptiert keine "normale" IP-Adresse sondern meldet sich mit der "MAC-ID" im Netzwerk an. Dazu muss der Router bis zu 40 IP-Adressen "reservieren". ES gibt jedoch nur 254, eine Adresse ist für den Router, also noch 253 Adressen frei, sind 5 Iphones angemeldet sind also schon 200 Adressen weg und es wird eng im Netz.
Besser wäre ein Kabel zwischen Router und Fernseher, ist aber in den Räumen schlecht realisierbar. Oft sehe ich die kreisende Animation auf dem Fernseher (d. h. "ping time out, host not responding").
Ich bringe Freitag 2 Geräte mit (habe ich noch rumliegen, ich brauche sie nicht). Das sind 2 "Lan over Power" Geräte, eines wird nahe dem Router in eine Steckdose gesteckt und mit Lan Kabel mit dem Router verbunden, das andere nahe dem Fernseher in eine Steckdose, Lan Kael in den Fernseher, Fernseher von Wlan auf Lan umprogrammieren, fettich, Kater gekämmt. Also ab Freitag abend, spätestens Samstag gibt es ruckelfreies Fernsehen.
So long (Ihr schaut Fernsehen, ich rauche, trinke Kaffee, Esse und wenn es gut geht mache ich das wozu ich in Clubs gehe)

Beron
19 januari 2024, 18:15
Es wird weiter ruckeln und regelmässig hängen bleiben, weil ein schlechter (ausländischer) Iptv-Anbieter genutzt wird. Es gibt auch gute Iptv-Anbieter mit weniger Problemen.

Kurt Cobain
20 januari 2024, 07:53
Ich bringe Freitag 2 Geräte mit (habe ich noch rumliegen, ich brauche sie nicht). Das sind 2 "Lan over Power" Geräte, eines wird nahe dem Router in eine Steckdose gesteckt und mit Lan Kabel mit dem Router verbunden, das andere nahe dem Fernseher in eine Steckdose, Lan Kael in den Fernseher, Fernseher von Wlan auf Lan umprogrammieren, fettich, Kater gekämmt. Also ab Freitag abend, spätestens Samstag gibt es ruckelfreies Fernsehen.

@Harald
Hast du die Probleme gestern in den Griff bekommen oder ruckelt es immer noch?
Bin zum Fußball im Club, dann werde ich es sehen.;)

mynasch
25 januari 2024, 16:04
Woensdag 24 januari Living Room

:):cool:;):):):cool:;):):):cool:;):):):cool:;):):) :cool:;):):):cool:;):)

Wat kan ik anders zeggen dan " Sapperdeflapperdeflap, wat een dag in Living room" ....

Als winnaar van de prestigieuze sapperdeflap award (analyse van de miss ijsbeer enquête) voel ik me zeer vereerd dit kostbare kleinood in morele ontvangst te hebben mogen nemen!

Het was me dan ik ook wel een super dag in Livingroom, waar ik klokke 10:58 de parkeergelegenheid op reed. Gebeld, met kloppend hart en jawel, Marco de dienstdoende Theke voorzag mij van een fraaie ijsbeerpels en nodige rekwisieten. Het feest van mijn eerste saunaclun bezoek in 2024 kon beginnen. Ik had met Mihaela (Pools) tegen 11:30 afgesproken en kon dus rustig acclimatiseren. Er bleken al een drietal ijsbeer prooien werkzaam: Lorri, Paula en Aysha. Kortom ik hoefde niet door eenzaamheid om tek omen. De dames deden hun best deze ijsbeer te strikken, maar toen ik het silhouet van Mihaela langs het gordijn wat net een beetje openstond zacht glijden sloeg de verwachting echt toe.

Een beetje zenuwachtig zette ik mij op een bankje met een glaasje van het een of ander en wachtte volspanning. Prachtig paars/rood setje schitterend figuur en stralende ogen, de kenmerken van Mihaela vandaag. Het werd een top sessie. De beste van het jaar tot nu toe (toegegeven ook de eerste). Uitgebreid gesprek op de bank, super toffe kamer sessie met alles er op en eraan. Inventief, lief, uitbundig, vrolijk, en seksueel zeer bevredigend. After sessie services van de buiten categorie. Ik geniet nog steeds na!

Bijkomen, een heerlijke omelet laten bakken door Bodo. En dat kan ie! Echt smullen. Zo ook later de kippen soep en het diner. (Schnitzel/frietjes/salade). Puike kwaliteit! Normaal besteed ik daar weinig aandacht aan, tevreden als ik snel ben, maar dit is echt prima.

De line=up die ik vandaag tot ca 18:30 voorbij zag komen bestond uit: Laura, Lorri, Aysha, Cleo, Emma (nieuw uit GG), Mihaela, Nikita, Antonia, Sofia, Amy (nieuw), Monica, Anyra(?), Aida, Nicole(nieuw) en Lorena (nieuw), met nieuw minder dan een week in LR. Kortom 15 dames.

Deze dag wilde ik ook weer eens op verkenning uitgaan, en belandde als eerste bij de rondborstige Emma (ex GG). Qua prijsstelling denkt ze nog in Grefrath te leven, en ik beperkte het tot een 30 minuten voor 70 (geen extra’s). Redelijk sessie, met een zeer plezierige blow-job uitvoering. Grappig dat die BJ zo enorm verschillend zijn per dame….. Chemie was een beetje ver te zoeken, maar het is een fraaie dame en leuk om eens mee gerollebold te hebben

De derde sessie werd gestolen door Antonia, die als maar zo vriendelijke naar me keek dat mijn knietjes steeds minder stevigheid voelden… prima beslissing met deze dame te avonturieren. Het is een kleine tengere dame (cupje A-), maar o zo fraai, en errug lief in de omgang al zeg ik het zelf. Super touch waar de kleine mynasch helemaal blij van werd. Heerlijk edging gedurende heel wat minuten…. Ik kon er geen genoeg van krijgen. Haar een beetje verwennen bleek ook prachtig tijd verblijf wat een bodietje om te onderzoeken. Prachtig kutje (zo’n kleintje heb ik nog niet vaak gebeft!). herhalingsgevaar tamelijk groot.

Laatste sessie, hoe kan het ook anders met Cleo. Ze zat omgekeerd op een barkruk, wilde net opstaan om te gaan roken, maar was blij dat ik haar ervan weerhield… Het werd ook een top sessie. Mijn hemel wat een vrijpartijtje ontspon zich in de kamer. Heerlijk. Cleo probeert je het echt naar de zin te maken, met veel inventiviteit. Heerlijk blowjob, zachte kussen, een bij haar knallend diep orgasme, lieve woorden in mijn oor fluisterend, ik stond helemaal versteld, maar ze wist er met deze instelling totaal onverwacht er nog een orgasme uit te krijgen. De oudere ijsbeer was helemaal in zijn nopjes. Nog heerlijk de tijd volmakend tegen elkaar aan. Wat wil een beer nog meer …..

De dag afgesloten met het al genoemde dinner. Daarna afscheid genomen van alle players van de dag. Die mij warm uitzwaaiden.
LR, het is wel een beetje ver weg, maar dan heb je ook wat. Veel dank voor de prima organisatie ter plaatse. Mihaela, Emma, Antonia, Cleo, dank voor de gedenkwaardige sessies

:):cool:;):):):cool:;):):):cool:;):):):cool:;):):) :cool:;):):):cool:;):)

snaal88
29 januari 2024, 17:57
Zaterdag 27 januari 2024

Afgesproken met PeterP095 om deze zaterdag Living Room te bezoeken. PeterP095 was die dag ook jarig en had dientengevolge gratis entree. Omdat wij er voor 14 uur waren betaalde ik het happy hour tarief van 30 euro.
Zoals gebruikelijk eerst de knorrende maag vullen met enkele gebakken eieren met broodjes en daarna naar de bar gegaan. Mijn vaste dame was er al vroeg en hier op het gemakje een koffie met sigaretje mee gerookt om daarna de kamer op te zoeken. Na terugkomst botste ik pardoes op oude bekenden van mij. Rex en Michael hadden besloten om Living Room met een bezoek te vereren. Later zou veelpleger J. en Frank zich ook melden. Al deze heren ken ik van GG waar ik er in het verleden veel plezier mee heb gehad.

Dus wat bijpraten met elkaar en wat tips gegeven welke dames te mijden en welke wel prima zijn. Ook de Duitse JU52 en zijn broer die ik regelmatig in LR tegen het lijf loop waren van de partij. Uiterst vriendelijke mensen.

Omdat er in Babylon party was ontbraken er wat andere Duitse beren waaronder mijn vriend Kurt Cobain. Al met al waren er dus veel bekende ijsberen uit diverse landen aanwezig. Ook kennis gemaakt met Picasso die ik tot zaterdag nog niet eerder had ontmoet.
Ook Duisburg Specjalist was van de partij en roemde over het eten wat veel beter is dan hij in Penelope en aca gold krijgt voorgeschoteld. Om 15 uur de middagmaaltijd genuttigd, gehaktballen, kipsate, aardappels, pasta en nog iets met veel smaak geconsumeerd.

Daarna weer gesproken met deze en gene om rond 18 uur mijn tweede kamer te maken met mijn favoriete dame.Na deze kamer het avondeten genuttigd met o.a. kip en aardappelpuree. Er waren beren bij die 3 kippen aten en ik was het niet:)
Hierna nog een drankje gedronken en rond half 10 het pand verlaten.
Al met al een prima dag gehad.

Tot de volgende keer maar weer!

peterp095
29 januari 2024, 18:55
Zoals collega snaal88 reeds schreef was ik zaterdag ook (weer) aanwezig in de gezelligste huiskamer van NRW. Na de middag waren de meeste ijsberen ontgoocheld in de magere line-up maar gaandeweg kwam deze redelijk op gang en rond 1900 u was er keuze genoeg, op één uitzondering na want die kwam direct naar me toe. Zij wist toen nog niet dat ik jarig was, dat kwam eerst tijdens onze kamergang ter sprake waarop ze spontaan naar de bar ging voor vuurwerk. Wat een meid toch, zo spontaan en gedreven......Daniella ! Tijdens de sessie maakt ze er ook een spelletje van om naakt naar de bar te lopen voor drankjes, gewoon om de aanwezige ijsberen op te geilen. Telkens krijgt ze van menig ijsberen de vraag of ze vrij is. Na onze eerste sessie wilde ze absoluut nog bij mij blijven in de bar en telkens ze zich verplaatste in de bar vroeg men of ze vrij was.... Ze vroeg na een uurtje of ik terug zin had in een volgende kamergang maar zei dat ik nog wat wilde wachten maar dat ze haar gang kon gaan waarop één collega ijsbeer direct de kans greep. Achteraf hoorde ik dat hij zeer tevreden was. Ik zat in de rokershoek bij enkele Duitsers die ik daar regelmatig zie (Ju52 & broer) en daar verscheen ze weer.....uiteraard kreeg ik de vraag of ik al klaar was voor haar waarop ik positief antwoordde en gelijk kwam de vraag voor een trio. In het verleden heb ik 2 trio's gedaan met haar en Mara en dat was geweldig. Mara is er spijtig genoeg niet meer (terug naar CH) Dus dit keer ook weer gekozen voor een trio en dit met Aida. Aida is er nu iets meer dan een week en heeft ook in Zwitserland gewerkt. Wij op naar kamer 7, direct aan het restaurant waar de ijsberen verzamelen hadden geblazen voor de pizza. Wat kan ik meer zeggen dan dat het weer geweldig was met deze 2 dames.....na 2 uur alle 3 moe en voldaan de kamer verlaten. Herhalingsgevaar ? Ja zeker.

Zoals collega snaal88 reeds schreef was het eten weer voortreffelijk en iedereen vond het zeer goed. Ik hoorde zelfs een moderator (...) roepen dat het goed was.
Service van de dames blijkt voor de club wel belangrijk te zijn want ze vroegen me na afloop hoe de nieuwe meid was. Upsellen is bij mij daar nog maar één keer ter sprake gekomen en als ze dat horen wordt de dame in kwestie daarop aangesproken.

Bedankt Living Room voor de topdag....en tot zaterdag !

JonnyFontane
29 januari 2024, 20:04
Spesijalist is moderator, althans dat denkt ie, van een of ander vaag forumpje.

Mosje1
31 januari 2024, 18:06
Zaterdag heb ik een bezoek aan Living Room gebracht en heb daar een meer dan goed gevoel aan overgehouden, waarover later meer. Om te beginnen eest toch een kritische noot. Vanwege het wegwaaien van de buitentent, is het nu geoorloofd om binnen te roken. En daar werd helaas driftig gebruik van gemaakt. Living Room is niet echt ruim opgezet en dat betekent dat min of meer alle bezoekers noodgedwongen meeroken. Jammer. Voor het overige kan ik alleen maar positief zijn. He ontbijt, het middagmaal en het avondeten is van superieure kwaliteit en ik durf de stelling aan dat je dit eten, met deze kwaliteit, in Nederland niet kan verkrijgen voor minder dan 50 euro. En bij LR voor 30 euro indien je voor 14.00 uur aanbelt. Wat maakte de dag zo bijzonder. Zonder twijfel Cleo. Veel van haar gelezen en gehoord maar de kamer overtrof mijn stoutste verwachtingen. Cleo is mooi, lief, heeft een fraai figuur en doet er alles aan om het je zo goed mogelijk naar je zin te maken. Het was werkelijk een fantastische kamer van een uur. Zij heeft daarnaast humor, spreekt uitstekend Engels en in een nagesprek wordt duidelijk dat zij omlijnde plannen voor haar toekomst heeft. Heel goed. Op korte termijn zal ik haar zeker met een nieuw bezoek vereren. Wat een heerlijke vrouw.

MisterBond68
1 februari 2024, 05:59
Ik wil hier toch wel wat kritische noten bij maken....Ik was er zaterdag ook en begrijp me niet verkeerd maar ik ben altijd een LR fan geweest. In de zomer dacht ik nog gelukkig dat ze weer open zijn maar mijn mening is toch ondertussen veranderd. Als je aardappelpuree meteen een kippendrumstik (alternatief waren wat gehaktballetjes) " superieur" vindt dan kan ik je hele review hier al niet meer serieus nemen. Ook de line up..Er is zeker Cleo maar de verdere line up....Er waren amper vrouwen die wat mij betreft optisch kamerwaardig waren. Maar misschien ben ik te kritisch.... Ik was met een DVP genaamd Bianca (nieuw schijnbaar uit Hannover), die wilde gaan upsellen op kamer. Meteen afgebroken. Ik ben misschien te verwend omdat ik vaker naar Sharks ga en daar natuurlijk ook wat duurder uit ben dan LR. Algemeen blijf ik erbij dat ze LR erg ongezellig hebben gemaakt door die 2 tv schermen en de DJ-pult. Vroeger waren daar gezellige banken met tafeltjes en dat zwarte maakt het wat mij betreft ongezellig koud. Dan tenslotte vind ik persoonlijk die Picasso een pain in the ass. Ik snap niet dat je als clubeigenaar een masseur die klanten lastigvalt zo dominant aanwezig laat zijn. Die heeft ondertussen het hele wellnessgedeelte voor zich gereserveerd en komt dan nog voortdurend naar boven mensen lastigvallen. Wat was het toch mooi geweest als daar beneden gewoon een welness met functionerend bubbelbad was geweest. Ik denk dat ik vooralsnog als ik hier in de buurt blijf toch weet naa Babylon en de club die niet genoemd mag worden ga. Voel het niet als persoonlijke aanval maar ik vind dat er nog behoorlijk wat aan te merken valt op LR

mentholbear
1 februari 2024, 13:25
Als je aardappelpuree meteen een kippendrumstik (alternatief waren wat gehaktballetjes) " superieur" vindt

Misschien vergeleken met sommige clubs waar het eten ergens vandaan bezorgd wordt of waar het al de hele dag in de voederbakken ligt. Als het vers bereid wordt smaakt het vaak al beter.
Moet wel zeggen dat begin van deze week ze ook gewoon wat in de middag in de warmhoudbakken hadden liggen en dat voor je leken op te scheppen. Slimst is dan om iets te kiezen wat niet al klaar ligt en vers voor je gemaakt wordt.

Ik kan me overigens wel vinden in je opmerkingen over het gemis van de jacuzzi en de nogal aanwezige Italiaanse masseur.

ju52
1 februari 2024, 13:58
Ik wil hier toch wel wat kritische noten bij maken....maar ik vind dat er nog behoorlijk wat aan te merken valt op LR

„ Ik wil hier toch wel wat kritische noten bij maken....Ik was er zaterdag ook en begrijp me niet verkeerd maar ik ben altijd een LR fan geweest. ….“ (MisterBond68)

I was a regular at the "old" Living Room before the pandemic,
but the new LR is as far away from this as Freubad in Switzerland is from now Kaarst in Germany.

To name just a few things:

- The former contact room in which almost everything took place is now dead.
Played dead with bulky heavy black sofas, the sole purpose of which is to make it difficult for thieves to carry it away.

. Another one, a previously popular contact option has dried up for months: the whirlpool in the basement.

- In contrast to the past, there is no full toilet for men at the entrance level.
This could have been installed with ease: Kill the arcitect!

- In the past, there was a installation behind the bar counter,
where 3 to 4 women could dance with the audience!

In the past ...

I can still think of a lot of things that could be improved, but …

But you can't give more than suggestions.

Nevertheless, LR is my favorite club at the moment, also for my friends,
because new, great women are always arriving, also on last friday: You only have to look!

And the food is great anyway, always better than in a club 50 kilometers south with an entry fee of €70 and no "Happy Hour" for €30.

Well, let's hope that the LR takes advantage of its opportunities
to improve its supply as soon as possible...

Tjeppah
1 februari 2024, 15:07
„ Ik wil hier toch wel wat kritische noten bij maken....Ik was er zaterdag ook en begrijp me niet verkeerd maar ik ben altijd een LR fan geweest. ….“ (MisterBond68)

I was a regular at the "old" Living Room before the pandemic,
but the new LR is as far away from this as Freubad in Switzerland is from now Kaarst in Germany.

To name just a few things:

- The former contact room in which almost everything took place is now dead.
Played dead with bulky heavy black sofas, the sole purpose of which is to make it difficult for thieves to carry it away.

. Another one, a previously popular contact option has dried up for months: the whirlpool in the basement.

- In contrast to the past, there is no full toilet for men at the entrance level.
This could have been installed with ease: Kill the arcitect!

- In the past, there was a installation behind the bar counter,
where 3 to 4 women could dance with the audience!

In the past ...

I can still think of a lot of things that could be improved, but …

But you can't give more than suggestions.

Nevertheless, LR is my favorite club at the moment, also for my friends,
because new, great women are always arriving, also on last friday: You only have to look!

And the food is great anyway, always better than in a club 50 kilometers south with an entry fee of €70 and no "Happy Hour" for €30.

Well, let's hope that the LR takes advantage of its opportunities
to improve its supply as soon as possible...

I am curious which club you meant with worser food than LR. The food in LR is for me ok. But often the same and lack of choice. Beside off that you can't take it by yourself

WANDELAAR5
1 februari 2024, 15:14
Ik denk dat hij Babylon bedoelt.

ju52
1 februari 2024, 15:19
I am curious which club you meant with worser food than LR. The food in LR is for me ok. But often the same and lack of choice. Beside off that you can't take it by yourself

The Food in LR for me is good or very good,
starting with breakfast, near to Golden Time,

in TuttiFrutti good,

in Babylon not so good, with exceptions,
for me!

In Babylon it was better month ago.

I have never spoken of worse food,
but I like tasty …

Food is allways a very personal question.

Baldmightymike
7 februari 2024, 11:34
Gisteren vanuit Elsdorf naar Kaarst!
Voor Babylon verslag zie babylon topic!
Rond 17:40 arriveerden we bij de leukste huiskamer van Duitsland en wel eentje vol met dames (als het goed is)

Bij binnenkomst 50€ omgewisseld voor een badjas en handdoek en mijn maat kreeg alles gratis ivm zijn verjaardag!
Naar beneden, omkleden en meteen naar het kleine maar gezellige restaurantje. We hadden pasta met gamba’s alleen alle tafels waren bezet met dames, dus we konden mooi ff checken wat er allemaal aanwezig was!
Mijn oog viel eigenlijk meteen op Julia (niet Erika zoals ik in de live topic zei)
Maar goed eerst moest ik mijn energie level omhoog halen en wilde nog ff douchen.
Na het goede eten! Het was echt lekker en dat zeg ik niet gauw ben nogal moeilijk met eten.
Door naar de wellness ruimte beneden. Uiteraard stond de jacuzzi nog uit en werd er gemasseerd!
Het stoombad stond uit maar werd weer aangezet! De sauna was goed te doen :)
Mijn maat wilde alleen douchen ik ging ff voor een stoombad!
Na het gestoom naar boven gegaan en daar trof ik mijn maat met Erica, die koppelde mij meteen aan Julia!
Dus na wat teasen en kletsen op een bankje zijn we naar de kamer gevlogen!
Man Man! Wat een kamer was dit!!! Voor mij 1 van de beste blowjobs ooit en mega geile kamer gang! Julia was drijfnat en liet zich volledig gaan!
Die word zeker herhaald!! Jammer van de siliconen maar de kamer maakte dat helemaal goed!
Na de kamer heb ik nog wat rond gekeken en kennis gemaakt met de dames in de club, ben verder niet meer naar de kamer geweest en ben rond 23:30 uit de club vetrokken naar huis!
Mijn maatje is gebleven en heeft nog 2 kamers gemaakt!

Toch een geslaagde dinsdag in sauna land geweest en Living Room zal ons vast nog een keer terug zien!

wooley
10 februari 2024, 18:43
Wooley was vanmorgen in de buurt en scherp...
Was er druk qua beren. En in begin weinig dvp's.
Na lekker ontbijt als toetje de colombiaanse Sandra gespot. Leuk mee gebabbeld en daarna naar de kamer.
Daar ontpopte deze al wat oudere (50+) dame zich tot een echt sexbeest. Tz pijpen waarbij ik haar ook in 69
Verwende. Dat kon ze wel waarderen want ze besteeg anaconda en er begon een wilde rit. Die eindigde toen anaconda haar kont onderspoot.
Woww wat was die geil.
Na sauna en eten en bijkletsen met medeplegers kwam een oude bekende binnen en
aangezien het haar laatste week was maar gebruik van gemaakt.
Mia was weer zo gek als een deur en wilde zelf ook een orgasme. Haar dus zichzelf laten klaarrijden op anaconda.
Deze werd daarna uitbundig verwend met mond en handjes waarbij de balzak goed werd meegenomen.
Met als gevolg dat ze haar haren kon gaan wassen. Lol.
Na avond eten snel terug naar limbabwe.

Firehawk
10 februari 2024, 22:07
Vandaag ook in LR geweest. Viel een beetje tegen, weinig vrouwen en kwamen er ook niet veel meer bij.
Schat max. 20 of zo. Eten was wel weer goed gelukkig.
Wou eens wat nieuws proberen maar niet zo veel opties. Uiteindelijk met Larissa op de kamer beland. Mooie meid en nu was het er eindelijk eens een keer van gekomen.
Verder niet veel op aan te merken. Lekkere vriendelijke meid en was goed op de kamer. Lekker een uurtje mee gestoeid. Uiteindelijk kwam Luxandra nog maar die was gereserveerd door een kerel dus dat werd hem er geen.
Daniela was er niet, die komt pas woensdag weer terug.
Verder was het in het begin met mannen wel druk maar dat werd naar mate de dag vorderde minder.

mentholbear
12 februari 2024, 15:45
KOORTS

Eigenlijk van plan om deze week Venus weer eens te bezoeken. Helaas kwam dat er door afspraken niet van en teruggevallen op de maandag.
Door de ontdekking van Gethijsem over een dutkamertje in LR, besloot ik de gok te wagen om er een kijkje te gaan nemen.
En zodoende de 29e van de 1e richting Kaarst getrokken. Met openingstijds was ik als eerste binnen. Dankzij happy hour entree wisselden er 3 tientjes van eigenaar en kreeg ik een ijsberenvel mee om me te verkleden in de kelder.

De Italiaanse masseur was er ook en ook nu weer actief aan het vissen naar klandizie. Aan mij niet besteedt. Ik heb liever een ander soortige massage, van de dames welteverstaan ;)

Maar first things first: namelijk de innerlijke mens even aansterken. De kok maakte me een nogal wat hartig omeletje. Gelukkig dat er brood was om het wat te compenseren.
In de middag werd er wat rijst, pasta en curry worst met friet geserveerd. Ben zelf voor die laatste gegaan en ook die beviel prima. En de hoofdreden... ik bedoel hoofdgerecht ;) was gamba's met pasta. Dat was op restaurant niveau. Volgende keer ga ik waarschijnlijk voor een 2e portie.
Wel leek de rijst er van de middag in de avond er nog steeds te liggen (of het moet een volgende lichting zijn geweest).

Tussendoor wat saunarondjes gemaakt. Die was goed heet. Viel een keertje uit, maar na melding werd die aangezet. Ook werd later op de avond de stoomcabine aangezet. Het zwembad bleef gesloten. Er kwam met het kouwe weer ook geen stoom van onderuit, dus ik vermoed dat de verhitting ervan uit stond en had geen behoefte om em te vragen of ik er gebruik van mocht maken.
Het enige wat ik vervelend vond was dat een Duitse beer het nodig vond om iets van mint aufguss op te gieten. Nou houd deze Mentholbear er van om fris en fruitig te zijn, maar niet in de sauna. Daar wilt deze koukleum opgewarmd worden. En niet het gevoel alsof je koorts hebt: koud hebben en toch zweten.
Enfin, verder het dutkamertje ook gevonden. Hij valt niet zo op en als je die gang in loopt verwacht je eigenlijk alleen maar peeskamers. Maar op het eind vind je em. Waar zit ie op de schaal van Beste Dutclub 2024? :slaap:
Een 7, want het is er redelijk rustig. Overdag hoor je hooguit die Italiaanse masseur een beetje. En ook 's avonds hoor je in de verte de muziek uit de bar. Maar iets vergeleken met bv het gedreun in Samya of Oceans. Het is er echter niet zo warm, dus extra handdoekje als dekentje kan goed van pas komen. De zitbanken zijn niet gemaakt om op te liggen, maar voor deze kabouter wel weer lang genoeg om in te liggen. Met nog een handdoekje als kussen ligt het redelijk. Waardoor ie niet hoger scoort komt door last van licht. Hoewel het glas in de ramen een matte afwerling hebben, komt het ligt er wel makkelijk doorheen. Beter hingen ze er wat gordijntjes voor. En in de avondag het buiten duister zijn, maar de LED disco verlichting flikkeren wel vervelend in je ogen. Gezien de inrichting vermoed ik dat het in het verleden misschien een VIP kamer of ook een pees kamer geweest zou kunnen zijn geweest.

De line up was overdag op 1 hand te tellen en 's avond tot een uur of van mijn vertrek 9 haalde het de 2 handen niet. Kwa aantal heren schommelde het tussen de 4 a 8. Dus een lekker rustig dagje. Op die opdringerige Italiaanse masseur na. Die kwam me begroeten alsof ik z'n beste vriend was. En paar maal middels een praatje een massage probeerde te verkopen. Gelukkig was ie die dag rond een uur of 14:00 alweer aan het inpakken. Nee, dan liever de donkere dame die er in de avond was. Lekker relaxt.
Maar goed, terug over de dames. De meeste hadden een normaal postuur en geen olietankers tegengekomen. Ook Melanie uit BN en H7. Die herkende me en kwam voor een begroeting en een praatje. Maar de klik op de kamer was er nooit, dus voortaan maar overgeslagen.
Bij het ontbijt liep een mooie slanke dame het restaurant binnen en met een begroeting aan de kok en haar bestelling liep ze weer weg. Halverwege hoorde ik dat haar stelten stopten en rechtsom maakten. Ze bekeek eerst mijn 'bodyguard' en toen mij en zei I know you. Ik had toen het idee dat dit wel eens Antonia zou kunnen zijn die ik in de zomer intiem heb leren kennen. Grappig hoe dat wel vaker gaat. M'n bodyguard is makkelijker te herkennen dan mijzelf.
Ik had haar bijna niet herkend zonder d'r Daisy Duck lippen. Volgens mij heeft ze van nature al volle lippen die haar prima staan. Die overdreven duck face lippen hoeven van mij niet.
Aangezien ik net had gegeten en even wou bijkomen hebben we het bij een kort praatje gehouden. Door de dag heen meermaals oogcontact gehad en we raakten nog 2 keer aan de praat. En de hele tijd genoot ik van het uitzicht wanneer ze langsparadeerde. Er waren nog 2 andere (voor mij iets mindere) opties en ik hoopte ook nog Luxandra of een nieuwe mooie slanke meid te treffen. Doch, als ze al kwamen zou dat pas in de avond zijn. Dus ik besloot na wat saunarondjes en een heerlijk dutje Antonia op te zoeken. Dat ging makkelijk op deze rustige dag. Op een kamertje geweldig van elkaar genoten met deze dame met een groen hartje.
Goeie beslissing, want Luxandra of andere slanke schoonheden kwamen tijdens mijn verblijf helaas niet opdagen.

Hoewel hun dutkamer niet ideaal is, maakt de aanwezigheid van een rustig plekje wel dat de club in voorkeur stijgt. Met name hun schappelijke Happy Hour entree en lekkere eten. Hopelijk blijft dat ook zo straks met tuinweer en als het zwembad weer lekker verwarmd is.

En zal dan wel een oogmaskertje meenemen als ze nog geen gordijnen in de lokale Mentholcave hebben opgehangen ;)

Gethijsem
12 februari 2024, 18:46
KOORTS

Door de ontdekking van Gethijsem over een dutkamertje in LR, besloot ik de gok te wagen om er een kijkje te gaan nemen.
;)

Blij dat ik heb kunnen helpen in een dut-plekje te vinden. Misschien wordt het toch tijd om ergens een plattegronden pagina van clubs te maken, hoeven we allemaal niet meer van die enorme speurtochten te houden als je ergens voor het eerst komt

mentholbear
12 februari 2024, 19:02
Zou mooi passen bij de FAQ.

Maar ik begin er niet aan. Ik weet alleen het restaurant en de dutruimtes te vinden ;)

Vond het wel knap hoe iemand het in Wellcum helemaal heeft weten neer te zetten met een hoop favoriete zitplekken van de dames.

peterp095
13 februari 2024, 09:03
Zaterdag was ik ook weer in LR. Ingecheckt om 1100 u samen met 2 Duitse collega's die er bijna ook wekelijks zijn en ondertussen ook tot de "stamgasten" mogen benoemd worden. Altijd heerlijk om met deze twee wat bij te praten. Later in de lockers kort kennisgemaakt met Wooley die net terug was van zijn kamer met Sandra. Line-up was inderdaad wat minder dan de voorbije weken op zaterdag. 3 dames die vorige week nog nieuw waren, hebben inmiddels LR al verlaten en op zoek naar beter (?) .
's Avonds zullen er zo'n 20 dames aanwezig geweest zijn en verschillende dames hadden goed tot zeer goed te doen. Zelf nadere kennis gemaakt met Ami (vriendin van Daniella) die blijkbaar opdracht had gekregen om mij van de andere dames verwijdert te houden. Eerst zo'n half uurtje relax in de bar gekletst, daarna mee in de rookruimte en dan een kamer opgezocht met haar. Was goed maar ook niet meer dan dat. Duitse collega had een afspraak met Aida zodat ik pas later van haar diensten mocht genieten. Ja, Aida is misschien niet de mooiste uit LR maar haar service mag er zijn. Werd een pannekoekensessie welke normaal nog een vervolg zou krijgen rond middernacht maar de vermoeidheid deed me besluiten om dit keer vroeger dan de voorbije weken huiswaarts te keren. Zoals reeds door FH geschreven was het eten weer goed en zag zelfs dat je laat nog kunt eten (2300 u). Bedankt LR en tot volgende zaterdag.

ME262
20 februari 2024, 01:48
Zaterdag overdag relatief veel kijker en weinig kopers, over de ganse dag 24 dames aanwezig er waren een aantal topper die moeilijke aan de bak kwamen dit viel me wel op.
Een aantal dames begint hier wel heel laat, om 22:00 is de de laste dame er bij gekomen en om 21:30 vertrok de eerste al.
Zelf nog een een kamer gemaakt met een dame die niet graag vernoemd omdat de kamer wel heel snel gedaan was net onder 15 min en op het moment dat ik daar een een opmerking overmaakt ze dit niet kon echt smaken.
Het eten was goed zo als altijd bijna
Zondag terug een bezoekje gebracht aan LR hier zie je hoe het Happy hour zijn voor en nadelen heeft voor 14:00 heel veel beren een weinig dames
Wel zoverre dat er een aantal beren vertrokken zijn naar andere oorden op een geven moment waren er een 30 witte badjassen in de bar en geen enkel dame het leek wel een gay club te zijn de dames die aanwezig waren deden goede zaken.
Later op de avond liep de tent een beetje leeg met beren en op dat moment begon er een aantal dame aan hun shift deze hadden niet veel interesse in werk blijkbaar en meer voor hun GSM hier mis ik toch een beetje de oude LR wat er wel goed is dat er niet meer gerookt wordt in de bar en dat er gaskamer voorzien is kamer nummer 2
Ontbijt en namiddag eten zeer goed het bij het avond was het wat minder

mynasch
22 februari 2024, 09:49
Dagje Kaarst 21 februari 2024
:):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Na een rustige edoch somber ritje (het lijkt nog steeds herfst) keurig om 10:45 in Kaarst aangekomen. Even een paar minuutjes in de auto gewacht en om 10:57 door Uwe verwelkomt in de huiskamer. Een bevallige Aisha maakte onmiddellijk aanstalten me het hof te maken, maar gelukkig bleken de door mij meegebrachte paaseitjes een voldoende afleiding. Zodoende kwam de dame (Mihaela) waar ik op hoopte keurig getimed de barruimte binnenlopen, in een prachtig blauw gevalletje.
Wat een schitterende verschijning: fraai lang licht blond haar, stralende knal blauwe ogen 175 hoog en rank. Super uitstraling. Poosje zitten praten (dat kan ze zo aanstekelijk), en een paar kleine hints met haar o zo bevallige slanke vingers… Kortom alle signalen begonnen op donker groen te staan. Een weergaloze kamer volgde met veel tederheid en genot an beide kanten. What can I say? Overtuig u zelf… Voor mij een fantastisch gezelschap.

Tijd om eens een hapje te eten, en een heerlijk omeletje bij Torsten besteld en huiselijk met Mihaela zitten lunchen. Ze bleef maar zoveel energie en interesse uitstralen! Hartsikke leuke meid. Met veel pre – and aftersales! Ik geniet er enorm van.
Een beetje rondgehangen en met deze en gene kennis gemaakt. Ik spotte vandaag Aisha, Larissa, Mihaela, Nikita, Cleo, Antonia, Julia, Erica, Myriam, Claudia, Lorri, Sofia, Alina, Irina, Bruna (brasil) en Alex (Ro). Die laatste dame intrigeerde me in hoge mate, maar kwam voor mij rijkelijk laat binnen. Iemand ervaring mee? In totaal zo’n 20-tal dames, terwijl het aantal ijsberen beperkt bleef. Toen ik rond 18:00 vertrok waren er misschien vijf….Ik hoop echt dat dat wat aantrekt. Met een dergelijke line-up verdient het dat mijns inziens zeker!

Mihaela kwam af en toe kijken of ik me niet zat te vervelen, en wist me op die manier toch een paar keer flink in staat van opwinding te krijgen. Geil idee zo staand aan een barkruk met een fraaie vrouw om je heen met een forse erectie…. Jummie…
Een tweede sessie op veilig uitgezocht en met Cleo kamer 1 bevolkt. Ook dit werd een sessie van de buiten categorie. Plezierige dame met ook mooie pre-en aftersales. En een top kamergenoot. Teder is het woord dat bij me opkomt. En dat na zo’n uitbundige sessie met Mihaela Cleo nog alle energie die in mij zat weet te mobiliseren. Als zij me ter hand neemt wordt mijn erectie altijd nog een maatje groter. Wat een vakkennis zeg. En met grootse tederheid. Ik geniet er volop van. En een orgasme die volgens mij het plafond tijdelijk wat witter maakte. NL-Ro 1-1! Super sessie.

Tja wat een dag, het regende buiten de hele terugweg, maar binnen scheen de zon volop. Dank aan Mihaela en Cleo, Dank aan LivingRoom, het personeel en de vriendelijke dames! Kom beslist terug….

mentholbear
24 februari 2024, 00:16
WIS

Op de 19e van de 2e getwijfeld om naar de heropende Diamond te gaan. De post van Firehawk dat er niet heel veel veranderd was en de post van Wandelaar5 dat menig van de Living Room dames na de heropeningsfeest niet zouden blijven en ze nog druk bezig waren om alles op orde te krijgen, deden me besluiten een bezoek uit te stellen.
Bovendien lokten de gamba's me eigenlijk wel om de zusterclub weer te bezoeken.

Rond het middaguur kwam ik aan en kon voor hun happy hour entree van slechts 30 euro een badjas krijgen. Gauw opfrissen, drankje halen en naar het restaurantje om de inwendige mens aan te sterken. De kok maakt een eitje naar wens voor je. Mijn keuze viel op een omeletje met champignons en paprika.

Daarna me lekker teruggetrokken in de wellness voor wat ontspanning. De stoomcabine stond die dag al vroeg aan, maar leek niet heel hoog te staan. De sauna daarentegen was goed heet. Het zwembad was afgesloten, maar zou naar horen zeggen op verzoek open kunnen. Doch, het vieze weer zorgde er voor dat ik weinig behoefte had aan een duik. De jacuzzi is nog altijd buiten gebruik.
De rustkamer uiteraard ook even opgezocht voor een schoonheidsdutje. Het viel me op dat de LED disco verlichting in het plafond waar ik de vorige keer in de avond wat last van had, met een lichtschakelaar uitgezet kon worden. Wel opletten dat je niet de alarmknop indrukt. Zou op zich wel handig zijn om als roomservice iemand langs te laten komen. Denk alleen niet dat de office dat op prijs zal stellen...
Overdag had ik de vorige keer wat last van licht van via het raam. Wat blijkt, het blijkt dat ze notabene een rolluik hebben! Je kunt er werkelijk een dark room van maken. Kreeg even een Theo's flashback ;)

Die middag waren er een stuk of 6 dames aanwezig. In de avond waren dat er ongeveer het dubbele. Kwa heren schommelde het tussen de 5 a 10 door de dag heen.
De dames waren niet zo actief aan het jagen. Ze kijken je wel aan om te zien of er interesse is, of spreken je aan. Soms peilen ze van een afstandje of ze bij je mogen komen zitten. Best beschaafd allemaal, zonder vulgaire gebaren of woorden als Hast du lust enzo.
Wat me ook opviel was dat de dames ook geregeld helpen om een drankje voor je in te schenken. Heel fijn dat ze de one man army die zowel de bar als de receptie moet bemannen het werk verlichten en zorgen dat bezoekers niet heel lang op een drankje hoeven te wachten. Ik voel me alleen altijd een beetje schuldig als ik erna een dame niet meeneem naar een kamer. Vooral omdat ik regelmatig drinken kom halen en een dame me meermaals helpt, maar niet (helemaal) mijn smaak is.
Wie wel in mijn straatje past is de Roemeense Antonia met half lang blond haar. De receptie wist me niet te vertellen of ze die dag er zou zijn, maar als je het over de duvel hebt kwam ze de trap af. Afgesproken dat we later op de dag elkaar zouden treffen. En dat treffen was wederom geweldig van elkaar genieten op een kamertje met dit dametje met een groen hartje voor me.
Er was die dag nog een dame die m'n interesse had. Maar de prijzen die ze hanteren lokken deze Dagobeer niet gauw om nog een kamertje te doen. Goed voor de portemonnee, maar ergens ook wel jammer. Bij het SC concept had ik het idee dat je voordelig kon kameren, nadat je entree hebt betaald. Maar met 70p30 betaal je bijna evenveel als in het SKW.

De rest van de dag dan maar liefst tweemaal gesmuld van een bordje gamba's en wat saunarondjes gemaakt. Tijdens het eten schoof er een medelander erbij. Er ontstond een amicaal praatje over het p6 wereldje en bleek het ook een WIS te zijn. Een horlogeliefhebber die z'n hobby een extra dimensie heeft gegeven door een horlogemakersopleiding te hebben gevolgd. 2 Uur aan de eettafel vlogen voorbij. Hij was lang geleden een frequente bezoeker van LR, maar z'n eerste bezoek na de heropening viel tegen. Ditmaals is het em weer goed bevallen en zou een herhaling er spoedig in zitten.

Ik geef em geen ongelijk. Voor 3 tientjes biedt de club meer wellness als een Penelope en krijg je ook nog heerlijk verse a la minute maaltijden voorgeschoteld., met zowel maandag als dinsdag heerlijke gamba's. En ik kijk al uit om straks met mooi weer in het verwarmde zwembad te kunnen dobberen...

ME262
24 februari 2024, 04:16
Dagje Kaarst 21 februari 2024

Na een rustige edoch somber ritje (het lijkt nog steeds herfst) keurig om 10:45 in Kaarst aangekomen. Even een paar minuutjes in de auto gewacht en om 10:57 door Uwe verwelkomt in de huiskamer. Een bevallige Aisha maakte onmiddellijk aanstalten me het hof te maken, maar gelukkig bleken de door mij meegebrachte paaseitjes een voldoende afleiding. Zodoende kwam de dame (Mihaela) waar ik op hoopte keurig getimed de barruimte binnenlopen, in een prachtig blauw gevalletje.
Wat een schitterende verschijning: fraai lang licht blond haar, stralende knal blauwe ogen 175 hoog en rank. Super uitstraling. Poosje zitten praten (dat kan ze zo aanstekelijk), en een paar kleine hints met haar o zo bevallige slanke vingers… Kortom alle signalen begonnen op donker groen te staan. Een weergaloze kamer volgde met veel tederheid en genot an beide kanten. What can I say? Overtuig u zelf… Voor mij een fantastisch gezelschap.

Tijd om eens een hapje te eten, en een heerlijk omeletje bij Torsten besteld en huiselijk met Mihaela zitten lunchen. Ze bleef maar zoveel energie en interesse uitstralen! Hartsikke leuke meid. Met veel pre – and aftersales! Ik geniet er enorm van.
Een beetje rondgehangen en met deze en gene kennis gemaakt. Ik spotte vandaag Aisha, Larissa, Mihaela, Nikita, Cleo, Antonia, Julia, Erica, Myriam, Claudia, Lorri, Sofia, Alina, Irina, Bruna (brasil) en Alex (Ro). Die laatste dame intrigeerde me in hoge mate,

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?52143-Alex-(Roemeense)

mynasch
24 februari 2024, 06:21
wat goed. Die Alex had ik nooit in de oude doos gevonden. @moderator: kan dat draadje (dat ME262 vond van Alex misschien weer naar LR?)

Shakir
24 februari 2024, 13:16
Toch nog een kort verslagje over Living Room op vrijdag 16/02, die niet zonder slag of stoot ging vanwege de politie-inval. :frown:

Met een vrijkaart in de hand was ik na heeel lange tijd nog eens naar Kaarst afgezakt. De laatste keer dateert nog van net voor de coronacrisis: Pret & Ascari waren toen net terug van een flopbezoek aan Globe, dat was nog eens lachen. De oude Living Room heb ik altijd gekend als een gezellig en rokerig topclubje barstens vol mooie jonge dames. De sluiting lag me dan ook zwaar op de maag. Eens kijken hoe het er nu aan toe ging in de nieuwe Living Room.

Toen ik omstreeks 16.00 aanbelde, werd de deur vriendelijk opengemaakt door ... een charmante jonge politiedame. :eek:
Jonge dames in uniform vind ik best geil, maar alle gekheid op een stokje vreesde ik meteen dat de avond om zeep was.

De baas nodigde me vriendelijk uit om toch te blijven, de controle zou immers maar van korte duur zijn. Bon, ik stemde in en nadat ik me in mijn ijsberenpakje had gehesen maakte ik een eerste verkenningsrondje in de nieuwe Living Room. Er was niet erg veel veranderd, Living Room voelde nog net zo vertrouwd aan als vroeger. Hier en daar was de club wat opgekalefaterd want de oude Living Room was totaal uitgewoond. (Remember het nicotine plafond en de schots en scheve bloembakken).

Kort overzichtje:
- Het meubilair is volledig vernieuwd, zo zijn de zetels in de centrale hal wat chiquer en is de opstelling veranderd.
- De centrale hal vond ik niet zo gezellig en is me te donker. De gordijnen waren dicht en er waren twee TV-schermen die de ganse ruimte overzien. (Eéntje met sport en eentje met porno, kies zelf maar).
- Enkele zetels met een gouden kooidak. Erg vreemde dingen...
- De wellness binnen omvat een goede sauna en een heet dampbad. De jacuzzi was jammer genoeg zieltogend leeg. Voor de rest was de ruimte slecht verlicht.
- Top of the bill is het nieuwe buitenzwembad die de niet-werkende jacuzzi helemaal goed kan maken, tenminste als het zwembadzeil er niet over ligt.

Dames waren lange tijd niet beschikbaar dus ging ik me tegoed doen aan traditioneel Deutsches Abendessen. Blijkbaar stond dezelfde sympathieke kok nog steeds achter de voederbakken. Ik moet reviews gelijk geven, dit was mijn beste avondmaal in jaren in een saunaclub (maar ik ga dan ook altijd mijn kas volslagen in budgetclubs).

Na het eten was de politiecontrole nog steeds aan de gang dus ging ik voor een saunarondje. Een verademing was dat de douchekraan uitstekend werkte, zo kon ik de temperatuur en de sterkte perfect afstellen. Als je na al die tijd die miezerige douchestraal uit de budgetclubs gewoon bent, die vaak balanceert tussen ijskoud of kokend keet, dan is dit een waar paradijs.
Welkom terug in de nette premiumclubs, Shakir! :hammer:

Na de stevige saunabeurt ging ik buiten wat verkoeling zoeken. De buitenruimte vond ik wat minder geslaagd: wie me zo een beetje kent weet dat ik kromme tenen krijg van kunstgras, maar bovenal overschaduwde het nieuwe aanpalende bedrijvenpand de tuin. Jammer...

Ik lag nietsvermoedend in adamskostuum af te koelen toen twee vrouwelijke (en lekker uitziende) politieagentes passeerden en kleine Shakir te zien kregen. Misschien toch eens vragen of ze de sleutel hadden? :biggrin:

Na twee uur was de politie nog steeds naarstig op zoek naar strafbare feiten en zedenschennis. Werkelijk elke steen draaiden ze om, ook het huis aan de rechterkant werd helemaal doorzocht. De meeste ijsberen hadden al het hazenpad gekozen en de dames zaten allemaal alfabetisch bij elkaar gegroepeerd. De line-up oogde maar povertjes, ik schat zo'n 15-20 dames (max), en velen waren jammer genoeg niet mijn type. De gebruikelijke instagram-poppetjes zeg maar, waar ik nu eenmaal geen stijve van krijg.

Slechts één dame kon mijn aandacht wekken maar toch heb ik er geen spijt van dat ik vroegtijdig ben verkast naar mijn hotel. De sfeer zou er na de controle immers niet in hebben gezeten.
Toch kon ik ze 's nachts niet uit mijn gedachten zetten...

Resumerend was het leuk om Living Room na meer dan 4 jaar nog eens gezien te hebben. De prijs-kwaliteitverhouding is uiteraard prima en zelfs goedkoper dan de oude Living Room (entree was toen €60
tegenover €30/50 nu). De damesprijzen hebben netjes de inflatiecurve gevolgd. Toch weet ik niet of ik snel terug zou gaan. De oude Living Room vond ik ietsje gezelliger en herbergde een veelvoud aan dames. Ook het feit dat de club veel te laat op gang komt, bevalt deze dagjesbeer wat minder. Ach, we zullen wel zien.

Ascari
24 februari 2024, 21:54
De laatste keer dateert nog van net voor de coronacrisis: Pret & Ascari waren toen net terug van een flopbezoek aan Globe, dat was nog eens lachen.

Dat was een geweldige avond. Ik kan mij die maffe Aziaat nog herinneren die dacht hij Kim Jong-un was. Hij had 3 vrouwen ingehuurd om met hem op de bank te zitten. Alleen na 1,5 uur was het geld op en zat hij weer alleen. :smile2:

vanKees
25 februari 2024, 09:24
Wie auf der Clubseite nachzulesen gelten ab dem 01.03.2024 neue Eintrittspreise.

Soos op die klubblad gelees kan word, sal nuwe toegangspryse vanaf 01.03.2024 geld.

vanKees

WANDELAAR5
25 februari 2024, 10:09
Zet die prijzen er dan ook even bij :)
€60 entree vanaf 14 uur inclusief 2 pilsjes
€50 entree tussen 11 uur en 14 uur zonder bier.

https://livingroom.de/

mentholbear
25 februari 2024, 12:55
Ik had al zo een donkerbruin vermoeden dat een prijsverhoging er aan zat te komen, waardoor ik besloot deze week nog een keer naar LR te gaan.
Had alleen niet gedacht dat ze de prijs zo snel zouden ophogen.
Misschien komende week nog maar een keer op herhaling :rolleyes:

de duisburg spesjalist
25 februari 2024, 12:55
Zet die prijzen er dan ook even bij :)
€60 entree vanaf 14 uur inclusief 2 pilsjes
€50 entree tussen 11 uur en 14 uur zonder bier.

https://livingroom.de/

Ab 01.03.24
für jeden Gast
ab 14 Uhr
2 Freibier ����

happy hour 50 euro intree ven 11 tm 14 uur
dag kaart 60 euro er staat niet dat de gasten die tussen 11 en 14 uur komen geen 2 freibier krijgen dan is er namelijk geen happy hour voor de bier drinkers want een biertje kost 5 euro :biggrin:

Wentelt Eefje
25 februari 2024, 13:12
Toch staat het er wel zo: geen happy hour voor bierdrinkers dus...

Eintrittspreis 60€
Zu jeder Tageskarte nach 14 Uhr gibt es 2 Freibier.
- Inklusive Essen
- Softdrinks
- Wellness

Jede Tageskarte vor 14 Uhr für 50€
- Inklusive Essen
- Softdrinks
- Wellness

Brad Clitt
25 februari 2024, 13:15
Krijg je dat tientje dan terug als je geen bier drinkt?

vanKees
25 februari 2024, 13:17
Toch staat het er wel zo: geen happy hour voor bierdrinkers dus...

Eintrittspreis 60€
Zu jeder Tageskarte nach 14 Uhr gibt es 2 Freibier.
- Inklusive Essen
- Softdrinks
- Wellness

Jede Tageskarte vor 14 Uhr für 50€
- Inklusive Essen
- Softdrinks
- Wellness

Genau so steht es auf der Clubseite!!!!

vanKees

schoolmeester
25 februari 2024, 13:27
Natuurlijk krijg je dat tientje niet terug, maar dat had je zelf ook wel kunnen bedenken.

Brad Clitt
25 februari 2024, 13:44
Natuurlijk weet ik dat, maar het blijft krom dat je voor iets moet betalen waar je geen gebruik van wilt maken.
Voor mij maakt het niks uit overigens, ik ga toch niet meer.

mentholbear
25 februari 2024, 18:32
Natuurlijk weet ik dat, maar het blijft krom dat je voor iets moet betalen waar je geen gebruik van wilt maken.

Snap wat je bedoelt, maar je betaalt bij het SC concept toch ook voor de sauna, het buffet, koffie, etc. Als je daar geen gebruik van maakt, krijg je ook niks terug.

WA
25 februari 2024, 21:36
Dan moet er wel koffie zijn. Afgelopen donderdag koffiemachine kapot. Nou ja, tja, dan maar mineraal water. Doet het ook niet :gruebel: En dan te bedenken dat het geheel begon met een badjas die van ellende uit elkaar viel. Gelukkig maakte Larissa veel goed maar de club an sich, of de man die zowel de bar als ontvangst deed, was er weinig aan gelegen een goede indruk achter te laten. Wellicht was het daarom wel leeg. Stuk of 10 meiden op 3 heren en van ca 22 tot 23:30 was ik zelfs de enige gast. Duidelijk geval Duitse club syndroom: openen terwijl de opbouw/verbouw nog niet afgerond is. Zaken maar half afronden. Kapotte faciliteiten niet of slechts houtje touwtje repareren. Aca en Penelope schijnen er ook succesvol mee te zijn. Alleen daar is de entreeprijs wel afgepast op de te verwachten prestatie.

ME262
26 februari 2024, 02:12
koffiemachine was vorige zondag ook al stuk toch een beetje triestig

pietpotent44
26 februari 2024, 03:23

Hoe zit dat nou met jouw ijsberen pensioen ?

Haradamannetje
26 februari 2024, 19:25
Toch wel zonde, met het 30 euro voor 14:00 principe had deze club toch best potentie.. Nu kan je beter naar andere clubs gaan met veel meer meiden en dezelfde faciliteiten.

mentholbear
26 februari 2024, 23:16
Denk dat de €30 actie ook een goeie zet was om in de wintermaanden zonder zwembad en tuin toch publiek aan te trekken.
Maar nu al €50 euro rekenen. Ze hopen zeker dat de budget beren voor €30 naar hun Diamond verkassen...

WANDELAAR5
27 februari 2024, 05:45
Precies, dat is wel het concept van Diamond: zelfde prijzen (entree en dames) als AcaGold en Penelope, maar dan dichter bij Nederland. Gezien de grote drukte bij die clubs op vrijdag- en zaterdagavond, is er ook wel ruimte in de markt. Als ze in Diamond de boel zo schoon houden als het nu is en wat meer dames als Nicole trekken, dan moet dat ook wel lukken. En dan kan LR wat exclusiever worden met dat prachtige zwembad en hopelijk snel weer een jacuzzi.

de duisburg spesjalist
27 februari 2024, 16:40
Precies, dat is wel het concept van Diamond: zelfde prijzen (entree en dames) als AcaGold en Penelope, maar dan dichter bij Nederland. Gezien de grote drukte bij die clubs op vrijdag- en zaterdagavond, is er ook wel ruimte in de markt. Als ze in Diamond de boel zo schoon houden als het nu is en wat meer dames als Nicole trekken, dan moet dat ook wel lukken. En dan kan LR wat exclusiever worden met dat prachtige zwembad en hopelijk snel weer een jacuzzi.

ik den eerder dat freude 39 dat gaat op paken ;)

schoolmeester
27 februari 2024, 16:49
Het is denk en oppakken DS.
Nederlands is niet je sterkste punt.

WANDELAAR5
27 februari 2024, 20:59

Als Freude dat gaat doen met de dames uit Salome, doe mij dan maar Diamond wat bovendien veel dichter bij is.

JonnyFontane
27 februari 2024, 21:24

Zoveel keer gezegd: Jij moet niet denken.....dat moet je overlaten aan een paard. Die hebben een groter hoofd.

SFL
28 februari 2024, 10:40
Dit is het eigenlijke clubverslag… De geïnteresseerden voor een nostalgische wandeling langs “memory lane” of beter gezegd “the avenue of broken dreams”, verwijs ik je graag door naar dit clubverslag, maar met een sentimentele intro, die je zo zal ontroeren dat de tranen niet meer te bedwingen zijn. Voila, hier is de link: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16194-Wat-over-mezelf-SFL&p=833546#post833546

Gisteren dus, 27 februari 2023, met mijn vrijkaart (dankjewel wandelaar nummer 5 en Willem de tweede) naar LR. Zonder al te hoge verwachtingen, want van de clubverslagen op dit forum liep ik niet echt warm. Gelukkig stemden enkele damesrecensies me wel gunstig en dat was meteen ook de reden waarom ik de sprong naar Kaarst waagde. Eerst was ik nog Zweedse gehakballen gaan vreten in de IKEA wat verderop. En dat was maar goed ook… Al die ijsberen die beweren dat de keuken in LR zo voortreffelijk is; wat kregen jullie verdomme thuis te vreten? In LR stond op het menu: Uitgedroogde kaas, ham en vleesjes die niet vers roken en een keizer pistolet waar je iemand mee de kop inslaat. De gekookte eieren waren nog het beste, maar verdomd nog aan toe; zelfs mijn kat kan een ei koken. OK, je kan een omeletje of spiegelei laten bakken, maar dan moet die luie lamstraal van een kok wel achter zijn fornuis staan. Ik ben even weg zei hij en de volgende 10min zag ik hem niet terug. Toen ik dan zelf maar een broodje gezond in elkaar gepuzzeld had, verscheen de maft terug ten tonele. Te laat… En na een halve kilo goedkope Zweedse troepballen in mijn pens, kon een ei er echt niet meer bij! Wat later op de middag zag ik diezelfde kok ook nog de kwaliteit van het zwembadwater checken, wat ik bedenkelijk vond… Maar goed, LR bespaart duidelijk op personeel. De poetsboy deed eveneens dienst als security en wasdame. De gastheer deed dienst als theke, manager, barman en DJ. En dan was er ook nog een negerin. Zij hielp soms achter de bar en gaf massages in de kelder. De hele keet draaide dus op vier mensen… Nooit eerder zag ik zoveel efficiëntie in een saunaclub.

Maar goed, laat ik beginnen bij het begin. Ik kom toe. Positief is dat er duidelijk veel meer parking gemaakt was voor het pand. En er wat nog plek vrij, want bij het enteren van LR telde ik de bovengenoemde 4 personeelsleden, 5 luie bimbo’s en een stuk of 7 ouwehoerende en bierzuipende hoerenlopers. Laat ik er wel bij vermelden dat de barman/theke enorm gastvrij en vriendelijk was. Geheel onduits zelfs. Dat ben ik zelden tegengekomen in een saunaclub. Indien ik homo was, ik zou hem geneukt hebben. Als je dan bekijkt hoeveel chagrijnige wijven de rol van theke op zich nemen in de saunaclubs. Als je niet beter had geweten, je draaide je om en vertrok weer naar huis. Of achter de bar… Alleen GT had gedienstig barpersoneel… Alle andere clubs hadden meestal migraineteven aan de tapkraan staan. Of neem LR vroeger… Dat nukkig wijf van Badslippers die nog net geen fles bier naar je kop flikkerde, ook al vroeg je het vriendelijk. Nee, het ventje dat de entree en bar nu verzorgt in LR, was echt top. Hij zag het wanneer je glas leeg was, je diende nooit op je bestelling te wachten, hij raasde als een trein door de barruimte om lege glazen op te ruimen… Mocht ik eigenaar zijn van een horecazaak, die kerel kon zo bij mij aan de slag.

Soit, tot daar het positieve verhaal. De club scheen gerenoveerd te zijn. Wie heeft er gerenoveerd? De hoeren zelf? Of hebben ze de goedkoopste ondernemer laten komen die 13 mongolen tewerk stelde, die klus in een halve dag klaarden. De bar en het zwembad lijken mij de grootste investeringen. Goede investeringen ook. De kamers zijn nog steeds afgeleefd, de wellness is nog identiek met als verschil dat de jack nu naar de klote is. Als ik de wilde verhalen op het forum mag geloven is hij al sinds de heropening naar de klote. Op het terras staan nu wat houten banken en verzaagde europaletten die dienst doen als zithoek. Er staat reclame van Salitos op, dus bij de aankoop van 100 flesjes hebben ze die houten prul er waarschijnlijk gratis bijgekregen. Dan terug binnen… De bar is chique… Maar voor de rest is alles een donker hol. De ramen zijn geblindeerd en niet op de beste manier. Alsof iemand met Parkinson de klus geklaard had. Nu hebben ze de afzichtelijke zeteltjes van weleer weg gedaan en staan er van die zogezegde trendy retro zetels. Mocht er geen danspaal staan, je zou je verdomme in een cognac- en sigarensalon wanen, ten tijde van begin 20ste eeuw. Door de keuze voor een soort van vuil leder, lijken de sofa’s wel op de kop getikt in een derdehands uitverkoop van meubelen. Nee, de zetels vloeken met de bar. Ze hadden beter een interieurarchitect ingeschakeld en het liefst een vrouw. Hier lijkt het wel alsof Alfonso de pooier de hele keet naar zijn hand mocht inrichten. De combinatie van de bar met de rode verlichting, de duistere barruimte, de schimmen aldaar aanwezig en dan nog de verwarming die veel te heet stond, had ik het gevoel dat ik in het voorgeborchte van de hel zat en Satan elk moment de poorten kon opengooien om me te laten binnen treden tot the real deal!

Na wat rondwandelen door de hele club en het met weemoed oprakelen van herinneringen, die er achter elke kamerdeur die ik op mijn pad tegenkwam, schuil gingen, besloot ik dus gaan te vreten. Dat relaas heb ik hierboven al beschreven. Dus ik zat mijn tanden kapot te kauwen op een veel te harde pistolet, toen een groepje Nederlanders de eetruimte betrad. Verdomme nog aan toe, wedden dat iemand me zo meteen herkend en me om een handtekening komt vragen, vloekte ik in mezelf. Ik had geen zin om sociaal te wezen en na mijn korte ontdekkingstocht had ik voor mezelf uitgemaakt dat ik niet lang zou blijven. Geen enkel mokkel kon me optimaal bekoren, maar misschien zou ik er toch snel eentje pakken en daarna weer huiswaarts keren. Gelukkig voor mij hielden de Nederlanders zich afzijdig. Ik herkende wel een aantal koppen, maar dat betroffen niet noodzakelijk kloefklappers van het forum. Na jaren circuleren in de saunaclubwereld, liep je bij regelmaat wel dezelfde venten tegen het lijf. Dit kon evengoed nu het geval zijn en we hielden het bij een gedag knikje. Maar uiteindelijk kon ik toch fluiten naar de rust, want één of andere druktemaker schoof bij mij aan tafel aan. Hey SFL… Ken je me nog… Ik ben je grootste fan. Ik had een vermoeden, maar deed alsof ik het niet wist, want deze Grijze Wolf kon wel eens niet de beste bedoelingen met mij hebben. “Ik ben het, Partycrasher… Hoe gaat het jonge, alles goed, waar heb je gezeten, ik heb al je verhalen gelezen, ik trek mijn besneden pik af bij de gedachte wanneer jij een Germaanse slet neukt….” Dat ontbrak er nog aan… Terwijl ik de einzelgänger wou wezen, komt de meest extraverte persoonlijkheid van het forum aan mijn flaporen zeuren. “Je lijkt wel Roy Orbinson met je zwarte haren en je donkere bril… Vandaar dat ik je niet meteen herkende,” repliceerde ik. “Roy Orbinson? Wie is dat?” vroeg PC.

In de wetenschap dat het chillen naar de klote was, begaf ik me met Party Crasher naar de barruimte. Daar leek de ene na de andere Nederlander zijn intrede te maken. Ik meende ook nog the Joker te ontwaren, en indien dit zo was, dan was hij er na al die jaren niet knapper op geworden. Met PartyCrasher ontstond een heuse conversatie. Wat moest ik van hem denken… Een brute en vrouwonvriendelijke man, maar tegelijkertijd toch wel intelligent… Een racist in hart en nieren, maar anderzijds er zijn hand niet voor omdraaien om met Armeense, Arabische of Berberse wijven te wippen. Zelfs negerinnen kon hij wel appreciëren voor een portie erotische smeerlapperij. “Ik heb een voetenfetisj, SFL… Als ik met een wijf ga vogelen, dan zuig ik aan haar door schimmelnagels geteisterde tenen, ik lik het vuil van haar voetzolen en ejaculeer met plezier op haar wreven.” Ik moest dit even tot mij laten doordringen, maar hij liet me niet veel tijd om dit te verwerken. Hij praatte maar door en ik kreeg er geen spelt tussen. Op een kwartier tijd rammelde hij zijn mening over elke discussie op het forum van de voorbije zes jaar af. Rusland en Oekraïene: ik sta achter je SFL, Israel en de Palestijnen: een atoombom op elk van hen en de wereld zou er veel beter uitzien, Vluchtelingen; verzuipen in de zee, behalve als ze van Turkije komen! Christendom, Islam, Jodendom, atheïsme…: allemaal een hoop gezeik… Welk geloof beleid jij eigenlijk, SFL? “Joods van moederskant, christelijk opgevoed, maar ik ben eerder een Agnost.” “Weg met dit alles SFL… Ik ben boeddhist,” zei PC. Vaccineren of niet vaccineren: we zijn met teveel op deze wereld en we moeten de populatie terugdringen… “Wat vind je eigenlijk van de nieuwe LR, SFL?” “Het vloekt van alle kanten. Hoe dan ook denk ik dat de ziel eruit is,” lichtte ik toe. “Ja, dat is het… De ziel is eruit. Na Covid vroeg ik me af, wat is dat toch met die clubs. Maar kijk; jij zegt het met nauwelijks 3 drie woorden. De ziel is er uit. Dat ervaar ik dus ook. Bij de baard van Allah, SFL. Jij bent een groot genie. Ik zou bijna zeggen een geducht Grieks filosoof, maar als Turk zijnde ga ik iets Grieks in positieve zin niet over mijn lippen krijgen! Ik kan niet in zo weinig woorden spijkers met koppen slaan, maar ik beschrijf de saunaclubs tegenwoordig niet meer als ordinaire hoerenketen, maar eerder als gentlemen sociëteiten,” expliqueerde de Crasher.

Tja, daar lijkt het op, met gasten die niet meer neuken en enkel maar komen om te zuipen alsof ze Britse heren, prominenten, zakenlui en adellijken zijn die in zulke clubs samenhopen om deals te sluiten, te netwerken en erbij te horen, maar in werkelijk opscheppen met hun wagen, minnaressen en bankrekening, en tegelijk klagen over de luie arbeidsklasse, de politiek en hun frigide wijven! De een of andere verloren gelopen Amerikaan kwam bij ons staan. Geef hem eens ongelijk… Zelfs nu de kwaliteit van hoeren gestaag afneemt, zijn de wijven in Europa nog 10 keer lekkerder dan de Amerikaanse. PC leerde me dat de Amerikaan ook een jood was. Daar stonden we dan… Een Russisch-Poolse Jood, een Amerikaanse Jood en een kopstuk van Al Quaida. Ik besloot niet te wachten tot er een conflict uitbrak en ging een rondje lopen en zo mogelijk ook een snol op mijn spies prikken.

Al snel liep ik tegen het ranke en slanke petite lijf van Antonia. Binnen haar segment zag ze er naar mijn smaak goed uit. Alleen was ik bang of ze nog minderjarig was, want haar tietjes leken nog midden in de puberale ontwikkeling te zitten. “Hoe oud ben je? 14?”. “Nee, ik ben 25,” zei ze. We maakten kennis. Haar sleeve tatoeage vond ik wel sexy. Ze had wel iets… Het enige wat me tegenstak, waren haar opgepompte lippen, net banden van een monstertruck… Maar alle andere dames, op dat moment aanwezig, hadden meer mankementen. Het werd Antonia dus: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?60430-Antonia-(Roemeense)&p=833533#post833533

Na een teleurstellende sessie, ging ik douchen. Onder de douche bedacht ik bij mezelf dat ik nog veel beter die 70€ weg had geschonken aan het leger des heils. Wat een kouwe kak was met dat. Na de douche begaf ik me weer naar boven, waar ik me op de cola stortte. Niet dat ik suikers nodig had voor meer energie, maar tijdens de monoloog van PartyCrasher eerder op de dag, had ik zoveel bier in mijn lichaam gegoten dat ik goed op weg was lam te worden. Ik was mijn eigen chauffeur en kon het me niet permitteren om in Duitsland door de gestapo opgepakt te worden. Mijn diplomatieke onschendbaarheid heb ik al vele jaren niet meer. Als je aan de duivel denkt, dan doemt ie naast je op. “En SFL, vindt je het nog leuk… Alles goed… Ga je terug vaker naar hier komen… Godverdomme wat hebben we hier tijden meegemaakt… We waren allemaal psychopaten en we roddelden achter elkanders rug alsof we viswijven waren. Iedereen wist van elkaar dat ze perverten, viespeuken en psychopaat waren. Wijlen Deket was nog de grootste zot van ons allemaal… En dan die Ricardo Banana die ooit zo zat was dat hij vanop zijn barkruk tegen de toog zeek… En Badslippers, dat was volgens mij een seriemoordenaar…. Ik was verdomme nog de normaalste van allemaal tussen jullie stelletje ongeregeld,” mepte Partycrasher me kameraadschappelijk tegen mijn schouder. Zonder naar adem te happen, ratelde hij door: “En dan moet je weten dat geen enkel zottengesticht me wil. Zo gestoord ben ik… Maar tussen jullie met ik een Weense koorknaap, mijn beste SFL. Neem nu jou… Hoe gestoord moet je wel niet zijn vrijwillig bij het IDF te gaan en een paar brave Arabieren van hun kameel te knallen, een kinderziekenhuis op te blazen en een palestijnse snorrevrouw te verkrachten met 10 tegelijk van dat soortgelijk uitschot zoals jij. Je zou dat beter in Oekraïne gaan doen… Dat schorum volk verdient niet beter. Ik sta achter je SFL, ik meen het… Maar je blijft een smerige jood. Hoe dan ook mag ik smerige Joden ergens wel… Zeker jou!” PC pauzeerde zijn betoog even om aan zijn astmapuffer te lurken. De eerste en enige Duitser dook plots op in de barruimte en nam plaats naast ons. “Verdomme, bij de kut van Fatima, jou ken ik… Ik heb bij jou nog op de lijnbus gezeten van Heerlen naar Aken. Mijn vriend daar is ook buschauffeur,” wees Partycrasher naar één van de Hollanders. Ik besloot PC en zijn nieuwe maatje opnieuw te laten en vanwege de tegenvallende sessie met de mini-Roemeense, besloot ik om er een tweede op mijn lans te rijgen in de hoop de dag nog naar de positieve zijde te laten kantelen.

Aan de bar, kwam Celina haar volle boezem tegen me aan schuren. Toen ik vroeg waar ze vandaan kwam zei ze Spanje. Maar na het bovenhalen van mijn beste Spaans, kwam de waarheid snel boven water. Ze was zo Roemeens als wat. Op zich had ze wel iets. Een goed lichaam. Ronde naturelle tieten, voor zover ik het waar kon nemen en een bril op haar neus. Over die bril keek ze me verleidelijk aan. Maar keek ik nog hoger, stootte ik op een afknapper van jewelste. Zulke dikke en zwarte wenkbrauwen die op me af kwamen. Het was net een de snor van Sadam Hoessein die op haar voorhoofd kleefde. Zo vriendelijk en tactvol mogelijk wimpelde ik haar af. Mocht ik met haar gaan kameren en ookal zou het goed zijn, alsnog zou ik er des nachts nachtmerries aan overhouden… Aan zulke duivelse wenkbrauwen. De instagramgeneratie leek alles over te nemen. Eigenlijk moet ik niet kankeren op de Amerikanen en hun wijven… Alles wat daar 15 à 20 jaar geleden ontstond waaide allemaal over naar dit continent van meelopers. Elk wijf in LR had wel iets nep of plastic aan haar lichaam of tronie. Vals haar, plastic tieten, plastic kont, hamsterwangetjes vol met botox, opgepompte lippen, fake wimpers, gelsnagels op zowel vingers als tenen, gecorrigeerde schaamlippen… en ga zo maar door. En van die jonge instagramgeneratie neem je het nog aan… Maar in de hoop op een goeie kamer richtte ik me tot de enkele ‘oudere’ dames in de club, maar ook zij hadden zichzelf verminkt met die rotzooi.

Neem nu de Poolse Carolina (voor zover ik zag de enige rookster), die naar buiten slenterde om gaan te paffen. Ik volgde haar met het excuus dat het binnen veel te warm was en vergezelde haar en geilde hoe ze aan haar sigaret zoog. Nee, dat nu ook weer niet… Met haar gevulde lippen was het eigenlijk geen zicht. Zelfs praten was voor haar niet evident. Ze lispelde en het leek wel alsof er een granaat in haar bakkes ontploft was, door die verneukte lippen van haar. Ik begreep ook steeds beter waarom het binnen zo donker was en op haar na geen enkel wijf zich naar buiten begaf. Maar ik had niet veel keuze. Ik wilde een rookster neuken om tegemoet te komen aan mijn fetisj… Bovendien was ze 36 en daardoor redeneerde ik dat ze wel de nodige ervaring in huis had… En ze was Pools, dat kon in 85% gevallen ook niet slecht wezen. Na haar sigaret wij voor een uur naar de kamer, waar ik haar opdroeg verder te roken: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?60977-Carolina-(Poolse)&p=833543#post833543

Wat een klotedag. Als zelfs een ervaren hoer je niet meer kan bevredigen, dan is de wereld ver heen. Ik had die 120€ beter geschonken aan de opbouw van een Palestijns Koranschooltje in de Gaza en elk kindje van een starterspack hoe-maak-ik-een-spijkerbom kon voorzien. Het scheelde niet veel of ik begon te janken van ellende. Ik besloot om snel nog wat te drinken en het daarna voor bekeken te houden. Jammerlijk genoeg kwam er net dan nog een charmante én naturelle schoonheid bij me zitten. Een Braziliaanse. Helaas was ik niet meer in de moed en mijn pik was geïrriteerd door het wilde geruk van Carolina, dus ik wees de schoonheid af. Had ik beter langer gewacht om te beginnen neuken of zou ook deze Braziliaanse een tegenvaller geworden zijn? We zullen het nooit weten.

Het liep tegen 17u aan toen ik het vervallen krot, wat ooit de meest fantastische club was, verliet. Ik moest me erbij neerleggen: de verleden tijd komt niet meer terug. Qua mokkels en hun kwalitatieve service meen ik dat het in sommige andere clubs beter zijn. En met voorsprong bij de Eddy in Babylon. Natuurlijk kan ik ook tegenslag gehad hebben met de 2 mokkels die ik had en waren anderen beter, maar hoe dan ook was er optisch geen enkele die voor meer dan 65% in mijn smaak viel.

Betreft de barman/receptionist/DJ, hij zou ook beter solliciteren bij Babylon, waar je telkens een kwartier moet wachten vooraleer iemand zin heeft om je te komen bedienen. Het gaat hem goed in zijn verdere loopbaan.

Vaarwel Living Room

In volgende link nog een laatste deuntje dat de herinnering aan de gloriedagen oproept:
https://youtu.be/vQqpMukDSP4?feature=shared

:keesmi[1]:

WANDELAAR5
28 februari 2024, 11:08
Betreft de barman/receptionist/DJ, hij zou ook beter solliciteren bij Babylon, waar je telkens een kwartier moet wachten vooraleer iemand zin heeft om je te komen bedienen. Het gaat hem goed in zijn verdere loopbaan.
Hey, geen kwaad woord over mijn verloofde Leila hè!
En heb je de mooie nieuwe douches achter de bar niet gezien?

Tjeppah
28 februari 2024, 12:17
Rond een uur of 17u komt er een nieuwe lichting met daarin meestal voor mij toch wel een paar kandidaten om een kamergang mee te maken. Ik denk dat je beter wat langer had gebleven SFL en je kruid niet gelijk in de ochtend/middag al had verschoten

ju52
28 februari 2024, 13:35

En heb je de mooie nieuwe douches achter de bar niet gezien?

The beautiful showers only have one catch: none! :hah:

Purrfect
28 februari 2024, 14:01
Indien ik homo was, ik zou hem geneukt hebben.
Als Kölner habe ich das natürlich auch schon versucht, aber er sagte er hätte keine Papiere... ;)

Natuurlijk heb ik dat als inwoner van Keulen al geprobeerd, maar hij zei dat hij geen papieren had... ;)

Beron
28 februari 2024, 20:10
Habe gerade die neuen Preise gesehen. :hammer: Ich wünsche viel Erfolg, aber aus der Ferne.
Theoretisch: wenn sich die Anzahl der Gäste halbiert, verdient der Club genau so viel wie vorher, muss aber weniger Essen und Getränke abrechnen. Ob die Frauen das auch so geil finden? Vermutlich konzentriert man sich jetzt nur noch auf die Abendgäste. Von mir aus. (ich war übrigens ein zweites Mal im Antalya in Münster. Sparfüchse die einen kleinen Club mit 15 Frauen, funktionierendem Whirlpool und heißer Sauna suchen, mit beheiztem Wintergarten und großem Kino können da mal alternativ vorbei gucken)

cameltoe slide
29 februari 2024, 02:53
Wie bei allen Preiserhöhungen wird sich die Spreu vom Weizen trennen, d.h. Gäste, die nur zur Happy Hour kommen und kein Zimmer machen, weil die Preise im Aca Gold günstiger sind, kommen nicht mehr. Kein Verlust für das Living Room.

Alle übrigen Gäste muss das Living Room überzeugen, dass das Anbiente und das Essen den Eintritt wert sind. Für das Geschäft mit der käuflichen Liebe sind die weiblichen selbstständigen Unternehmerinnen zuständig, weil sie über ihren Service-Umfang und über ihre Preise selbst bestimmen.

Auch im zur Zeit geschlossenen PHG gab es gutes Essen und eine Mittagschicht für das Happy Hour Publikum und eine attraktivere (und teurere) Spätschicht für das Abendpublikum. Alles regelt sich von selbst: die Gäste, die kommen zu welcher Uhrzeit und die Frauen, die zu diesen Uhrzeiten schon erscheinen wollen, um Geld zu verdienen. Vielleicht wird aus dem Living Room ein PHG.2.0?

Zoals met alle prijsverhogingen zal het kaf van het koren worden gescheiden, dat wil zeggen gasten die alleen voor happy hour komen en geen kamer maken omdat de prijzen bij Aca Gold goedkoper zijn, zullen niet meer komen. Geen verlies voor de Living Room.

De Living Room moet alle andere gasten ervan overtuigen dat de sfeer en het eten de entreeprijs waard zijn. De zelfstandige onderneemsters zijn zelf verantwoordelijk voor de business of love for sale, want zij bepalen de omvang van hun service en hun prijzen.

Zelfs in de nu gesloten PHG was er goed eten en een lunchdienst voor het happy hour publiek en een aantrekkelijkere (en duurder) late dienst voor het avondpubliek. Alles wijst zich vanzelf: de gasten die op welk tijdstip komen en de vrouwen die op deze tijdstippen willen komen om geld te verdienen. Misschien wordt de Huiskamer wel een PHG.2.0?

Beron
29 februari 2024, 07:49
Das wird garantiert ein PHG 2.0. Eigentlich ist es das (leider) schon. Ich fand übrigens den Happy Hour Tarif gerade interessant, damit ein 70 Euro Zimmer nicht so reinhaut. 20 Euro mehr hier, 20 Euro mehr da...für einen Tag im Living Room komme ich zwei bis drei Tage in den Discounter. Aktuell können mich Ambiente und Essen nicht ausreichend überzeugen. Vor allem der mit dunklen Vorhängen zugemauerte Sofa-Bereich ist alles andere als schön. Aber wie gesagt: Jeder wie er mag. Wer sich wohl fühlt, gerne abends in den Club geht und die Abendgäste und die Abendmusik gut findet und nicht aufs Geld gucken muss, geht halt hin. Ich finde es nur sehr Schade, wie sich alles entwickelt. Ich vermisse das GT und hatte auf das Golden Gate gehofft. Satz mit X. Ich hatte große Hoffnungen beim Living Room, vor allem als auch noch Uwe dazukam. Satz mit X.
Die Discounter haben dagegen mittlerweile eine sehr gute Mischung ihres Programms für Tagesgäste und Abendgäste gefunden.

ju52
29 februari 2024, 08:00
Ich hatte große Hoffnungen beim Living Room, vor allem als auch noch Uwe dazukam. Satz mit X.

If you don't put employees with many years of experience and proven good ideas in crucial positions,
you shouldn't be surprised if business gradually declines...

WANDELAAR5
29 februari 2024, 08:56
Wordt er nu niet te negatief gedaan? Ik denk dat LR te snel wordt afgeschreven. De kamers zijn maar €10 duurder dan Babylon en Sixsens. De wellness is (nog?) minder dan die 2 clubs, maar het zwembad is zeer goed. Het eten wordt vers bereid en is beter dan in Babylon; wel weinig keuze, zeker vergeleken met Sixsens. De dames zijn er over het algemeen goed, het service niveau van de aantrekkelijke dames ligt hoger dan in de budgetclubs en er vindt geen upselling plaats. Het publiek ‘s avonds is redelijk vergelijkbaar met andere clubs (behalve Babylon dat ‘s avonds leeg loopt). En het is m.i. al helemaal onterecht om LR over 1 kan te scheren met GG. Dat je daarvan zegt dat het PHG 2.0 is kan ik nog in komen.

Herr Fick
29 februari 2024, 11:17
... Dat je daarvan zegt dat het PHG 2.0 is kan ik nog in komen.
Helaas was PHG des avonds tot een club met veel lawaai, veel prijsverhogingen en weinig service verworden ...

peterp095
29 februari 2024, 12:03
ik ben er regelmatig op zaterdag en blijf meestal laat (ca 0100-0130 u). Het publiek op zaterdagavond is helemaal niet wat sommige denken. In een club waar ik vroeger stamgast was, was het wel anders en meer storend dan in LR. Ik zie meestal nette gasten, weliswaar niet van W-Europese oorsprong maar altijd zeer net en niet in groepen. De muziek gaat vanaf 2100 u harder want dan komt de dj, maar ook niet storend. Trouwens, als je op de kamer gaat heb je er helemaal geen last van. Noch van het publiek noch van de muziek (...)

WA
29 februari 2024, 16:23
Dat er een apparaat kapot gaat, kan gebeuren. Dat personeel niet goed weet hoe ze iets duurzaam moeten gebruiken / moeten bedienen, kan gebeuren. Dat gasten soms iets (moedwillig) vernielen, kan gebeuren. Dat er meerdere apparaten binnen het jaar en die van professionele kwaliteit zouden moeten zijn kapot gaan, geeft te denken. Dat het lang duurt voordat er (überhaupt) iets gerepareerd word, geeft te denken. In GT, SS, YY, is en of was vroeger ook wel eens iets kapot. Maar daar werd het wel binnen afzienbare tijd gerepareerd.
Met de dames vind ik in LR helemaal niets mis. Na de heropening duurde het een paar maanden voor er wat doordewekelijkse stamgasten hun plekkje vonden. Logisch, nieuwe dames, nieuw managment, nieuwe sfeer. Maar een deel van die doordeweeksestamgasten zie ik sinds een maand of zo toch weer elders opduiken dan in LR. En dat geeft te denken. Jammer, want LR heeft potentieel goud in handen. Alleen moet de puntjes op de "I" ipv dat de avond / nachtmanager alleen maar oog heeft voor grote lappen vlees en drinken met de dames.

Kurt Cobain
29 februari 2024, 16:42
[QUOTE=WA;833684] Dat er meerdere apparaten binnen het jaar en die van professionele kwaliteit zouden moeten zijn kapot gaan, geeft te denken. Dat het lang duurt voordat er (überhaupt) iets gerepareerd word, geeft te denken. /QUOTE]

Die Kaffeemaschine war schon vor ca. 14 Tagen zeitweise defekt. Funktionierte dann aber zum Glück nach einiger Zeit wieder. Wollte nur damit sagen, dass man damals schon den Kundendienst hätte bestellen müssen. Solche Dinge wie Kaffee- und Waschmaschine müssen umgehend repariert werden. Just my 5 cents.

de duisburg spesjalist
29 februari 2024, 16:48
Dat er een apparaat kapot gaat, kan gebeuren. Dat personeel niet goed weet hoe ze iets duurzaam moeten gebruiken / moeten bedienen, kan gebeuren. Dat gasten soms iets (moedwillig) vernielen, kan gebeuren. Dat er meerdere apparaten binnen het jaar en die van professionele kwaliteit zouden moeten zijn kapot gaan, geeft te denken. Dat het lang duurt voordat er (überhaupt) iets gerepareerd word, geeft te denken. In GT, SS, YY, is en of was vroeger ook wel eens iets kapot. Maar daar werd het wel binnen afzienbare tijd gerepareerd.
Met de dames vind ik in LR helemaal niets mis. Na de heropening duurde het een paar maanden voor er wat doordewekelijkse stamgasten hun plekkje vonden. Logisch, nieuwe dames, nieuw managment, nieuwe sfeer. Maar een deel van die doordeweeksestamgasten zie ik sinds een maand of zo toch weer elders opduiken dan in LR. En dat geeft te denken. Jammer, want LR heeft potentieel goud in handen. Alleen moet de puntjes op de "I" ipv dat de avond / nachtmanager alleen maar oog heeft voor grote lappen vlees en drinken met de dames.

sixsens de sisi kwam niet meer uit het frisdrank automaat dat heeft maanden geduurd dat dat was verholpen . die avond nachtmaneger met die die buik die niet moeilijk loop bedoeld u

Mosje1
29 februari 2024, 16:54
Verleden week heb ik opnieuw een goede ervaring gehad in LR, Er waren overdag redelijk veel bezoekers en voldoende dames van wie de meesten niet ontevreden zijn geweest over hun verdiensten. Het was mijn plan om te genieten van een tweede kamer met Cleo. Helaas werd zij de gehele dag in bezit genomen door 'haar verloofde'. Ook bijvoorbeeld bij het eten week hij geen moment van haar bevallige zijde. Gedurende de dag probeerde Claudia mij tot een kamer te verleiden maar op de een of andere manier had ik daar geen vertrouwen in. Zeker nadat mijn oog was gevallen op Bruma, zoals zij zich noemt, een mooie aantrekkelijke jongedame van 35 jaar uit Brazilië. Zij droeg mooie lingerie en tot mijn vreugde waren haar welgevormde benen gehuld in een mooie kous. Op de kamer overtrof zij alle verwachtingen. Na het ontdoen van haar bh en string zag ik een prachtig lichaam voor mij. Haar borsten hebben een maat D met de hulp ban een chirurg. Bruma verwende mij uitgebreid en heerlijk met een fantastische pijpbeurt en een onverwachte prostaatmassage. Heb haar heerlijk gezoend en gebeft en dat was zij in het geheel niet bezwaarlijk. In tegendeel! Na Cleo is Bruma een tweede topper.

de duisburg spesjalist
29 februari 2024, 17:03
Wordt er nu niet te negatief gedaan? Ik denk dat LR te snel wordt afgeschreven. De kamers zijn maar €10 duurder dan Babylon en Sixsens. De wellness is (nog?) minder dan die 2 clubs, maar het zwembad is zeer goed. Het eten wordt vers bereid en is beter dan in Babylon; wel weinig keuze, zeker vergeleken met Sixsens. De dames zijn er over het algemeen goed, het service niveau van de aantrekkelijke dames ligt hoger dan in de budgetclubs en er vindt geen upselling plaats. Het publiek ‘s avonds is redelijk vergelijkbaar met andere clubs (behalve Babylon dat ‘s avonds leeg loopt). En het is m.i. al helemaal onterecht om LR over 1 kan te scheren met GG. Dat je daarvan zegt dat het PHG 2.0 is kan ik nog in komen.

service Niveau dat is maar net wat je onder service niveau verstaat een breed begrip dus . maar ik kan je wel een paar service kanonen aan wijzen in de budget clubs die hoge score met wat er in LR zit . en dan praat ik niet over AO dames . het systeem hoe er geteld wordt met de kamer prijs langer als een uur is gewoon RUK 70 -50 -70 toppers als die lange slanke duitse lea die in dat nederlanse clubje gewerkt heeft vind je er niet ook niet die vollere duitse van dat NL clubje met die tatoe in de nek vind je er niet moet ik nog even door gaan . maar goed LR had denk ik beter een maandje of 2 kunnen wachten met die prijs verhoging je heb gelijk in de zomer aan het zwembad met mooi weer kan je er goed zijn als ik aankomende zaterdag te laat klaar ben om op tijd in dat NL clubje te zijn durf ik er gerust te komen in LR

MisterBond68
29 februari 2024, 17:36
Het verhaal van de de niet upselling klopt ook niet. Ik was zelf enkele weken geleden nog in LR en daar werd wel degelijk aan upselling gedaan door ene blonde Bianca. Dan is er sprake van aantrekkelijke dames??? Ik was er een week of 3 a 4 geleden op een zaterdagavond , en het is wat je onder aantrekkelijk verstaat. Op die avond waren er zo'n kleine 30 dames waarvan ik er optisch 2 of 3 kamerwaardig vond. De rest trek ik eerlijk gezegd mijn beurs niet voor. Ook blijf ik het raar vinden dat (maar dat heb ik al eens aangegeven) dat die Picasso masseur daar zo irritant dominant aanwezig is. Voor mij vooralsnog een reden om er weg te blijven. Ook de inrichting van de club is niet de mijne met die 2 videoschermen. Hoe uitgeleefd de oude LR ook was , ik vond dat in de oude beter met de tv schermen buiten in de tent en binnen een dj die van achter de bar draaide zodat de zitjes hoek met de paaldans paal gewoon gezellig was. Nu vind ik het eerlijk gezegd maar een koel donker hol dat ik zeker niet zou voorstellen aan vrienden die voor het eerst naar een saunaclub gaan. Ik vind het maar schimmig van binnen. Duidelijk dat het niet door een vrouw met veel smaak is ingericht... Maar goed misschien ben ik te veeleisend

peterp095
29 februari 2024, 17:42
Die blonde Bianca is er ook maar een week gebleven en inderdaad geen verlies, eerder arrogant type.

Ascari
29 februari 2024, 17:56
Das wird garantiert ein PHG 2.0. Eigentlich ist es das (leider) schon.

Sorry Beron, ik ben het vaak met je eens alleen nu ben je zwaar aan het overdrijven. Ja de oude LR komt niet meer terug maar om het te vergelijken met een PHG? Dan ken je PHG niet met alle gebreken en foute figuren. Het publiek van LR zijn koorknapen vergeleken met PHG. Om maar niet te spreken over het upsellen en slechte service van de dames in PHG.

Beron
29 februari 2024, 18:10
Maybe not PHG 2.0 - yet.

Herr Fick
29 februari 2024, 18:43
Alles is subjectief maar ik vind de service bij LR net een van de pluspunten. Antonia, Melanie, Esther, Sofia en Monica zijn bij mij even schandalig pervers als hun confrateresses bij zeg maar 6S, AG of BB.:redface:

mentholbear
29 februari 2024, 21:56
KLOKSLAG

Op de 26e van de 2e besloot ik nog maar een keertje naar Living Room te gaan voordat het sprookje van €30 voor onbeperkt gamba's vanacht om klokslag twaalf ten einde komt.
Het was ook te mooi om waar te zijn. En al helemaal nu zusterclub Diamond in Moers is geopend waar entree 30 euro is. Kan begrijpen dat LR hun premium club status terug willen met een hogere entree prijs. Alleen had ik dat pas rond de zomer verwacht, wanneer hun tuin met verwarmd zwembad hun togevoegde waarde kunnen tonen. Want zonder vind ik de club minder aantrekkelijk, met name ook door de hogere kamerprijzen.

Enfin, op de 26e dus nog een keertje Kaarst bezocht. Iets na opening m'n rammelbak als enige voor de deur geparkeerd. Andere bezoekers schijnen wat discreter te zijn en hebben hun wagen waarschijnlijk langs de weg geparkeerd, want ik was niet de eerste heer die binnen aan het ijsberen was.
De 3 tientjes omgeruild voor een badjas met een missende zak, welke vlotjes omgeruild werd voor een andere.
Omkleden, opfrissen en door naar het restaurant voor een omeletje om de lege maag van een bodemptje te voorzien voor de gamba's later op de dag. Dat ging helaas niet. Wat bleek, de pan was dusdanig versleten dat het zou plakken en aanbakken. Hij zou wel wat anders met ei voor me kunnen maken. En zo gegaan voor een roerbak ei met bacon, paprika en stukjes PFAS aan toe.

Antonia was er vroeg bij een begroete me met een glimlach. Niks claimerig gedrag, maar een blije blik van een meisje die vol verwachting uitkijkt naar Sinterklaas. Of in dit geval Chinaklaus...
Ze heeft intussen wel door dat ik graag even uitbuik en bijkom van een lange rit. Dus na me voor zien te hebben van een glaasje appelsap dook ik de wellness in voor wat ontspanning en rust. De sauna stond al goed warm waar de Italiaanse masseur schijnbaar als ochtend ritueel al gebruik van had gemaakt.
De stoomsauna stond ook al aan. Het zwembad was afgedekt, en ondanks goede voornemens om te kijken of ie nog steeds verwarmd is, uiteindelijk toch geen trek in gehad.
De rustkamer wist ik nu in een mum van tijd om te toveren tot een verduisterde Mentholcave. Voor mij verdiend deze dutplek van LR de 3e plek. Het fijne is dat je het er lekker donker kunt maken met de rolluiken. Ook vind ik het fijn dat er mobiel ontvangst is, zodat ik lekker liggend wat kan surfen voordat ik ik slaap sukkel.
Jammer is alleen dat het er in de wintermaanden wat frisjes is. En dat je de hoge hakken van de dames een verdieping er boven en in de verte een beetje de muziek uit de bar hoort. Gelukkig voel je niet zoals Samya de bas door de ruimte dreunen.

Voor degenen die een caffeine boost nodig hebben, was helaas het koffieapparaat buiten dienst.
Middag eten bestond uit wat pasta, en frietjes met worst.
In de avond was er pasta met kip en natuurlijk gamba's! Anders dan de vorige keer werden de gekookte gamba's in warmhoudbakken gelegd in plaats van telkens vers voor je klaargemaakt. Doch, het smaakte prima en voor de veelvraatbokaalpunten maar liefst 4 (VIER!) keer opgeschept. En dat was elke keer met pasta en netjes m'n bordje leeggemaakt. @Patjax, hou je het allemaal bij ;)

Kwa line up waren de dames ongeveer op 2 handen te tellen en kwa heren schommelde het zo tussen de 10 a 15 door de dag heen. De dames waren ditmaals hoofdzakelijk slank tot normaal.
Ikzelf was zoals ik eigenlijk ook wel verwacht had weer op herhaling geweest met Antonia. En net zoals de vorige keren geweldig van elkaar genoten op een kamertje met deze milieuvriendelijke jongedame. Grappige was dat ze flink wat moeite had om haar presentje uit te kiezen. Minder grappig was dat een andere klapekster ons spotte en als een aasgier om me heen bleef cirkelen om er ook eentje te krijgen. Ik hield echter voet bij stuk, omdat ik er niet veel van had en andere dames elders in gedachten had die er voor in aanmerking kwamen.
Ik zag nog wel 4 a 5 potentiele kandidates waar ik kennis mee zou willen maken. Maar voor de prijzen die ze hanteren had Dagobear ook weer niet dusdanig de goesting om de centjes ervoor neer te tellen. Gek eigenlijk dat voor 50p30 ik ze misschien wel allemaal had geprobeerd, maar voor 70p30 er nu geen een...

De rest van de dag dus lekker gegeten, wellness rondjes gemaakt en een dutje voor vertrek. LR was me weer prima bevallen. Het zal nu wel langer duren voordat ik weer terugkom door de veranderde prijzen. Hopelijk dat tegen die tijd er weer een werkende jacuzzi te vinden is.
Maar ik blijf het verder wel een aangename club vinden.

mentholbear
29 februari 2024, 21:58
en hopelijk snel weer een jacuzzi.

Met een jacuzzi erbij heb ik die 5 tientjes er wel voor over.

Tjeppah
1 maart 2024, 04:05
Ik heb met de eigenaar gesproken en een nieuwe jacuzzi gaat er vooralsnog niet komen. Ze denken deze behoefte nu de zomer naderd op te vangen met het verwarmd zwembad

kempie
1 maart 2024, 06:30

Niet dus. Je zegt het zelf al. Kamers hebben een vaste prijs en er wordt lang niet zoveel geupselled als bij phg. Waar je goed moest zoeken naar een dame die geen 100 voor een half uur moest zoeken op weekend avonden. Ook is het service niveau nog hoger dan in phg waar de meeste dames zich er nog slecht van afmaakte terwijl ze 100 vroegen voor een half uur.

Geen phg 2.0 dus.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

mentholbear
1 maart 2024, 12:19
Ik heb met de eigenaar gesproken en een nieuwe jacuzzi gaat er vooralsnog niet komen

Blijkbaar hebben uitbaters van saunaclubs geen oneindige gevulde zakken :rolleyes:

Willem2
1 maart 2024, 12:39
Blijkbaar hebben uitbaters van saunaclubs geen oneindige gevulde zakken :rolleyes:

Hmmm het gaat meestal niet om de kosten om het het laten plaatsen, het gaat om de vervolgkosten en nog veel meer om het personeel te scholen om controles uit te voeren.
Door het plaatsen van een interne whirlpool kan je club wel eens eerder gesloten worden dan je lief is.
Maar goed heel veel hangt dus af hoe instanties bepaalde clubs controleren.

Tjeppah
1 maart 2024, 12:47
Hmmm het gaat meestal niet om de kosten om het het laten plaatsen, het gaat om de vervolgkosten en nog veel meer om het personeel te scholen om controles uit te voeren.
Door het plaatsen van een interne whirlpool kan je club wel eens eerder gesloten worden dan je lief is.

Inderdaad, ik kreeg ook de indruk dat ze niet van plan zijn om er nog 1 te plaatsen. De toekomst zal het uitwijzen.

mentholbear
1 maart 2024, 12:50
Maar keek ik nog hoger, stootte ik op een afknapper van jewelste. Zulke dikke en zwarte wenkbrauwen die op me af kwamen. Het was net een de snor van Sadam Hoessein die op haar voorhoofd kleefde. Zo vriendelijk en tactvol mogelijk wimpelde ik haar af. Mocht ik met haar gaan kameren en ookal zou het goed zijn, alsnog zou ik er des nachts nachtmerries aan overhouden… Aan zulke duivelse wenkbrauwen.

Voor sommigen schijnen zulke wenkbrauwen woest aantrekkelijk te zijn. Brooke Shields stond er bekend om.

Tjeppah
1 maart 2024, 12:51
sixsens de sisi kwam niet meer uit het frisdrank automaat dat heeft maanden geduurd dat dat was verholpen . die avond nachtmaneger met die die buik die niet moeilijk loop bedoeld u

Die moeilijk loopt is niet de manager duisburg specialist

Tjeppah
1 maart 2024, 13:02

Ik denk niet dat dit een kwestie is van geen geld hebben voor de aanschaf van een nieuwe jacuzzie en het plaatsen ervan. De eigenaar had het over zo'n 18000 euro maar meer over het feit zoals Willem2 terecht aanhaalt. Het onderhouden en werkzaam hebben van de jacuzzie daar is personeel voor nodig iets waar ze momenteel in Livingroom op bezuinigen. Tevens vind de eigenaar dat het hele jaar door verwarmde zwembad een goed alternatief is voor een whirlpool. Ik heb hem er gisteren wel van proberen te overtuigen dat een verwarmd zwembad of whirlpool een andere ervaring is maar ik denk niet dat dit gelukt is. Hij zei het belangrijker te vinden hoe de mensen ontvangen worden en zich tijdens hun verblijf voelen.

mentholbear
1 maart 2024, 13:16

Dat belooft in Kaart weinig goeds voor LR...

Tjeppah
1 maart 2024, 13:17

Gisteren vele toppers gesproken en gevoeld :biggrin: die aangaven niet de overstap naar Diamond te zullen maken. Sommige zeiden zelfs eerder op zoek te gaan naar een andere club. Maar tevens vertelden ze me ook dat ze deze week verschillende dagen hadden gehad met weinig of zelfs geen inkomsten :eek: Ze zouden afwachten of de prijsverhoging invloed heeft op hun inkomsten en daarna hieruit conclusies te trekken hoe nu verder.

mentholbear
1 maart 2024, 13:21
een verwarmd zwembad of whirlpool een andere ervaring is maar ik denk niet dat dit gelukt is. Hij zei het belangrijker te vinden hoe de mensen ontvangen worden en zich tijdens hun verblijf voelen.

Ben benieuwd of ie door heeft hoe vaak het zwembad open moest tijd tijdens de wintermaanden.
Maar tja, met al die regels liever een open club zonder jacuzzi, dan een gesloten club met jacuzzi :rolleyes:

vanKees
1 maart 2024, 15:31

Auch das ist nur ein Grund. Den nicht funktionierenden Yakuzzi zu teilen und nach draußen zu transportieren mag noch gehen, aber eine Whirlpool-Wanne in einer Größe für 6-8 Insassen muß als ein Teil geliefert werden ( erinnert ihr Euch noch an das Spektakel bei Venus Hamminkeln!?). Soll da eine Wand im UG herausgerissen werden?
Dieses Problem gab es über Jahre im UG des Babylons bis der Wellnessbereich im Garten ebenerdig neu konzipiert und gebaut wurde.

vanKees

de duisburg spesjalist
1 maart 2024, 15:54
Die moeilijk loopt is niet de manager duisburg specialist

ik zeg toch ook die niet moeilijk loop ;)

Tjeppah
1 maart 2024, 16:09

Je hebt gelijk verkeerd gelezen :wand:

mynasch
1 maart 2024, 16:25
Ik was aangenaam verrast toen ik in oktober 23 LR ontdekte.
Sauna ok, swimming great, prima service van de meeste dames die ik probeerde.

Beron
1 maart 2024, 18:51
Just one more question: Why open a "sister club", if you can't even get the first one running?

pret
1 maart 2024, 18:53
Just one more question: Why open a "sister club", if you can't even get the first one running?

Why don’t you ask the manager?

Willem2
1 maart 2024, 18:57
Vandaag verwachten ze meer dan 30 vrouwen ...

Tjeppah
1 maart 2024, 19:04

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27208-Live-From-Living-Room&p=833528#post833528

This is my opinion I gave before about a question like this

Tjeppah
1 maart 2024, 19:06
Vandaag verwachten ze meer dan 30 vrouwen ...

Dit geloof ik wel. Gisteren zullen er op het drukste moment ook zeker dit aantal geweest.

JonnyFontane
2 maart 2024, 00:22

Hij loopt minder moeilijk dan jij typt....

WA
2 maart 2024, 00:31
In de buurt dus ff langs. Auto parkeren, zie ik Jane en Eveline het pand verlaten. Vooralsnog geweigerd :lostit: Karma is a bitch…… Blijkbaar gaan de zaken in GG zo goed dat er dames elders voor tegen een 20% lager tarief willen werken. Lulu is wel geaccepteerd als aanvulling op de line up. Anyway, net als vorige week op donderdag weinig mannelijke bezoeker. Zonde want met de line up is niks mis. Koffie maar niet geprobeerd.

Willem2
2 maart 2024, 19:31
Woef , woef was de begroeting vandaag toen ik Living Room weer bezocht. Kwispelend als een jonge hond kwam Rex me begroeten. Die had ik al weer een hele tijd niet gezien. Volgens Rex waren er heel wat ijsberen aanwezig en van Uwe en de manager begreep ik dat er om een uur of 5 al 30 dames aanwezig waren. Daarnaast kwamen er op dat moment nog nieuwe dames binnen. Die werden vakkundig door Rex al met zijn ogen uitgekleed ;)
Voor de rest hoorden wij de bouwplannen aan van de manager en bekeken de tekening. Er komt een nieuw restaurant (links aan de voorzijde van de club) en het oude restaurant wordt bij de club getrokken......

mentholbear
3 maart 2024, 01:00
Voor de rest hoorden wij de bouwplannen aan van de manager en bekeken de tekening.

Als ze m'n rustkamer maar met rust laten! ;)

Willem2
3 maart 2024, 08:40
Als ze m'n rustkamer maar met rust laten! ;)

Je kan in de waterloze whirlpool gaan liggen.
De kamer naast de wc gaat dus verdwijnen.

de duisburg spesjalist
3 maart 2024, 10:37
Je kan in de waterloze whirlpool gaan liggen.
De kamer naast de wc gaat dus verdwijnen.

het alle eerste plan is dus al door de papier versniperaar

schoolmeester
3 maart 2024, 10:52
allereerste
papierversnipperaar.

JonnyFontane
3 maart 2024, 13:18
allereerste
papierversnipperaar.

Hij heeft last van lysdexie...of was dyslexie?
Het is in ieder geval zeer moeilijk voor voor hem.
Zoals meer dingen.

schoolmeester
3 maart 2024, 13:46
Hij zat laatst met TRIXIE op de DIXIE.

Siberische tijger
3 maart 2024, 13:48
Goh, wat een humor allemaal.
Iemand die dyslectisch is een beetje belachelijk maken.
Knap hoor.

Herr Fick
3 maart 2024, 13:48
Het is in ieder geval zeer moeilijk voor voor hem.
Zoals meer dingen.

Dat is niet erg. Bij sommige beelden heb je ondertitels nodig om ze te begrijpen en bij sommige ondertitels heb je beelden nodig.:)

schoolmeester
3 maart 2024, 13:50
Sommige betweters hebben geen gevoel voor humor.

peterp095
3 maart 2024, 14:04
Sommige betweters hebben geen gevoel voor humor.

Is het niet bedweters ? :freu:

schoolmeester
3 maart 2024, 14:06
Hap hap.

mynasch
3 maart 2024, 14:46
n.

lisdexie?

de duisburg spesjalist
4 maart 2024, 16:44
allereerste
papierversnipperaar.

het alle eerste plan hadden ze op een houte plaat uitgetekend dat kan niet door de papierversnipperaar :biggrin:

The Joker
5 maart 2024, 21:51
Vandaag was de situatie in LR precies omgekeerd aan vorige week.
Schat hele dag kleine 15 dames aanwezig en gelijktijdig gemiddeld misschien 3 mannen...
Genoeg keuze dus maar niet leuk voor de vrouwen.
Benieuwd of dit eenmalig zigzag effect was of dat er toch veel stammi's door die E20 entree verhoging voor 14:00 en E10 na 14:00 wegblijven.
Zou zonde zijn, de club begon net weer tractie te krijgen en de zomer begint te naderen.

Giodude
5 maart 2024, 23:15
Vandaag was de situatie in LR precies omgekeerd aan vorige week.
Schat hele dag kleine 15 dames aanwezig en gelijktijdig gemiddeld misschien 3 mannen...
Genoeg keuze dus maar niet leuk voor de vrouwen.

Dan zal je geen moeite hebben gehad om er eentje te vinden om je eens flink tegen de ballen te trappen. Al was het maar puur om de frustratie kwijt te kunnen. :biggrin:

Afgelopen zaterdag was er ook telkens een overschot aan dames. Rond 22u hielden de eersten het voor gezien, rond middernacht vond er een leegloop plaats en nog waren ze in de meerderheid. Denk dat de meesten de dag erna droog brood hebben moeten eten.

snaal88
6 maart 2024, 07:13
Wat in Living Room ook mee zou kunnen gaan spelen naast het vervallen van het happy hour tarief is dat de dames nu 70 euro entree dienen te betalen in plaats van 50 euro. Als je daar als dame 5 dagen in de week werkt betaal je 100 euro per week meer entree. Ben benieuwd of dat nog gaat leiden tot een minder dames aanbod.

ju52
6 maart 2024, 14:13
Wat in Living Room ook mee zou kunnen gaan spelen naast het vervallen van het happy hour tarief is dat de dames nu 70 euro entree dienen te betalen in plaats van 50 euro. Als je daar als dame 5 dagen in de week werkt betaal je 100 euro per week meer entree. Ben benieuwd of dat nog gaat leiden tot een minder dames aanbod.

Paying more for entry (7 days x €20 = €140) and
eran less because there are fewer men, especially at happy hour,
is a very bad combination!

When it came to the price increase,
the makers of the Living Room lacked a calculator:

Only happy hour became more expensive, namely + 20€.

The normal entrance fee has apparently only become €10 more expensive,
but if you take into account the two free beers,
it has actually become €4 cheaper.

What should we make of such confusing logic?

Bassie69
6 maart 2024, 15:33
Als nieuw lid op dit forum en de artikelen lees over deze club is een bezoek overdag niet aan te raden ? Tenminste als je iets meer keuze dames wenst ?

Tjeppah
6 maart 2024, 15:48
Er zijn meestal overdag genoeg dames voor het beschikbare heren. 10 plus vanaf een uur of 13u vrijwel zeker.

WANDELAAR5
6 maart 2024, 15:55
Als nieuw lid op dit forum en de artikelen lees over deze club is een bezoek overdag niet aan te raden ? Tenminste als je iets meer keuze dames wenst ?
Als je overdag veel keuze in dames wilt, dan kun je het beste naar AcaGold, Penelope of Sixsens gaan.

Tjeppah
6 maart 2024, 16:03
Hangt ook van de dag af. Maandag en dinsdag zijn zoals de meeste ijsberen weten vaak rustdagen voor de dames

de duisburg spesjalist
6 maart 2024, 16:39
Als je overdag veel keuze in dames wilt, dan kun je het beste naar AcaGold, Penelope of Sixsens gaan.

hou het maar op acagold en sixsens de meeste dames in penelope vind u naar 15 uur in de avond meestal tussen de 60 en 80 dames penelope

schoolmeester
6 maart 2024, 16:53
na 15.00 uur.

ju52
6 maart 2024, 16:56
Hangt ook van de dag af. Maandag en dinsdag zijn zoals de meeste ijsberen weten vaak rustdagen voor de dames

Ich ruhe gerne montags oder dienstags auf den Damen!

schoolmeester
6 maart 2024, 17:00
Ich alle tagen !

peterp095
6 maart 2024, 17:03
Miss dat er in de namiddag minder dames zijn maar de service is wel zeer goed
Enkele dames die er meestal vroeg zijn, Cleo,Aisha.Claudia,Giulia… deze kan je van op aan dat de service goed is en geen upselling zoals elders.

Wentelt Eefje
6 maart 2024, 19:39
Als je overdag veel keuze in dames wilt, dan kun je het beste naar AcaGold, Penelope of ....... gaan.

Of Babylon, ook een echte dagclub.

mynasch
7 maart 2024, 12:37
6 maart 2024 Dagje Kaarst; MET HOOFDLETTERS
:);):biggrin::);):biggrin::);):biggrin::);):biggri n::);):biggrin::);):biggrin:

Schitterende toch naar Kaarst, aanvankelijk een beetje mistig, maar gaande weg brak de zon meer en meer door met prachtige taferelen. Het beloofde veel goed voor de in aantocht zijnde dag. Draaide om 10:55 het kleine parkeerplaatsje op en meldde mij als eerste bij Uwe en na het overhandigen van het verhoogde tarief (50€) en een handdruk mocht ik mij snel beneden tot lentebeer omhullen.

Er waren meer dames binnen dan ik tot nu toe op zo’n vroeg uur eerder had waargenomen! En mijn huidige starperformer (MIHAELA) bleek ook al aanwezig. Ons in een hoekje genesteld, met een kopje koffie (het ding werkte!) en heerlijk bij gekletst. Een aantal jaloerse blikken van beren en dames verhoogde mijn voorpret. Super inleiding tot een prachtige KAMERSESSIE met hoofdletters. MIHAELA trol alle registers open. Het leek wel zo’n groot kerkorgel compleet met sesquialter en roerdomp (voor kenners). Enfin hij staat in mijn top tien. Alles rop en eraan, zoenen (mmmmmmm jummie) strelen (overal opstekende haartjes), een erectie van heb ik jou daar en dat allemaal “on the edge”. Zelf genoot ze ook van mijn bemin kunsten, kortom we genoten enorm van elkaar. Een uur om te onthouden. Samen even douchen, daarna op verder avontuur. We kwamen elkaar al weer tegen in de eetkamer! En gezellig tijdens een prima omeletje verder gekletst.

Daarna even een saunaatje en op ontdekkingstocht. Ik spotte naast MIHAELA, CLEO (later meer), Aisha, Larissa, Julia, Irina, Vanessa, en een drietal onbekenden.

De tweede sessie ging naar CLEO, nog zo’n thrilling experience. KAMERSESSIE opnieuw met hoofdletters. Super leuke meid (al bij het gesprek aan de bar) en met een inzet waar menigeen een voorbeeld aan zou moeten nemen. Ik in ieder geval wel! Met veel respect en inlevingsvermogen wist CLEO me opnieuw naar onverwachte hoogten te manouvreren! En die arme kleine mynasch deed het als vanouds. Betrouwbaar type, zowel CLEO als de kleine mynasch. Prachtig uur doorgebracht met CLEO. Oh my god!

Helaas had ik niet veel tijd vandaag en moest rond 14:45 het pand weer verlaten, voorgenomen sessies met Aisha/Julia/Larissa nog maar even uitgesteld. Hoop maar dat alle dames nog maar even blijven, maar begreep dat de prijsverhoging voor de dames niet bepaald super was ontvangen. wat een dag....met MIHAELA en CLEO in HOOFDLETTERS

:);):biggrin::);):biggrin::);):biggrin::);):biggri n::);):biggrin::);):biggrin:

ju52
7 maart 2024, 18:05
„Ab 22Uhr
Einlass mit
Straßenkleidung“

Aktuell von der LR-Homepage

Muss ich das gut finden?

Damit hat sich schon damals
Villa Vanilla
bei Stammgästen
unbeliebt gemacht …

Tjeppah
7 maart 2024, 18:36
„Ab 22Uhr
Einlass mit
Straßenkleidung“

Vind ik een slechte zaak. Nog voordat de club die je in de recensie van Ju52 deze naam droeg werd het al toegestaan. De sfeer veranderde daar toen drastisch en de meiden waren niet meer te boeken. Dat is ook toen het moment geweest dat ik die andere club toen mijn rug heb toegekeerd. Ik hoop niet dat Livingroom die kant op gaat. Dat zou ik erg jammer vinden.

Ascari
7 maart 2024, 18:46
Vind ik een slechte zaak. Nog voordat de club die je in de recensie van Ju52 deze naam droeg werd het al toegestaan. De sfeer veranderde daar toen drastisch en de meiden waren niet meer te boeken. Dat is ook toen het moment geweest dat ik die andere club toen mijn rug heb toegekeerd. Ik hoop niet dat Livingroom die kant op gaat. Dat zou ik erg jammer vinden.

Mee eens. Dit is een idiote actie. Hiermee jaag je klanten weg.

Kurt Cobain
7 maart 2024, 18:50
Damit hat sich schon damals
Villa Vanilla
bei Stammgästen
unbeliebt gemacht …

Ebenso Dolce Vita und Oceans in Düsseldorf.

rmjhexe
7 maart 2024, 18:56
In Heaven 7 ook , jammer dat ze dat invoeren

pret
7 maart 2024, 20:25
In een SC hoort iedereen gelijk te zijn daarom ook de badjassen. Toestaan om eigen kleding aan te houden is een zeer domme actie. Heel veel clubs draaien hierdoor niet goed of zijn zelfs erdoor onder gegaan. Lezen clubmanagers überhaupt dit soort forums vraag ik mij af.

Beron
7 maart 2024, 20:43
„Ab 22Uhr
Einlass mit
Straßenkleidung“

Aktuell von der LR-Homepage

Ok, das sagt alles. Jetzt weiß ich Bescheid. Meinen Living Room gibt es nicht mehr.

Giodude
7 maart 2024, 23:09
Knap staaltje bedrijfskunde om binnen één week datgene wat je hebt opgebouwd af te breken. :hammer:

De spoeling aan clubs die nog de moeite waard zijn om te bezoeken wordt wel heel mager zo.

mentholbear
7 maart 2024, 23:53
Heel veel clubs draaien hierdoor niet goed of zijn zelfs erdoor onder gegaan.

Ik denk eerder dat het rare bokkensprongen zijn, omdat het niet goed draait.

Of ze denken ijsberen op te kunnen vangen in Diamond en de patsers een plek te kunnen geven in Living Room. Kwa naam, hadden ze het beter andersom kunnen doen, maar dat terzijde :rolleyes:
Bovendien slopen ze nu wat ze de afgelopen tijd hebben opgebouwd in Kaarst. Beter hadden ze Diamond als patserclub kunnen opbouwen imho.

Verder voelde ik me wel wat ongemakkelijk in een badjas tussen allerlei lui in hun Gucci, Prada outfits in bv Oceans en Freubad. En ook om dan een sauna rondje te doen. Kijken ze je een beetje raar aan, zo van Huh ik dacht dat het hier een disco was en zie ik ineens een (half) naakte vent :rolleyes::gruebel:
Bij de andere clubs was ik volgens mij altijd op tijd vertrokken om dat niet hoeven mee te maken.

Wel grappig dat een brave saaie ijsbeer als ik de afgelopen jaren praktisch altijd voor 22 uur een SC alweer verlaten heeft. Ik zal het verschil kwa sfeer waarschijnlijk niet eens merken. Wel dat er waarschijnlijk ander soortige DVP komen met een andere werkethos & service, en die een ander soort p6 klanten zoekt...

Ties85
8 maart 2024, 16:03
Och ja gewoon clubs onder nieuwe leiding wanhopig op zoek naar bepaalde klanten met geld en dan krijg je dit.
Denk dat over niet al te lange tijd SS en Babylon nog de enige echte traditionele saunaclubs in de buurt zullen zijn.

WA
8 maart 2024, 16:21
Een wandelmaat van me heeft enkele keren extra betaald om zijn dure haute couture aan te kunnen houden in oceans. Ik betaalde €50 of 60 om de badjas aan te kunnen doen, hij €90 of €100 om zich niet om te hoeven kleden. Heb 'm toen maar geadviseerd om toch maar de badjas te nemen, door de kleedruimte te lopen, de badjas direct in de wasmand te gooien en zo de club in te wandelen.

Denk overigens niet dat LR meer publiek gaat trekken met het toestaan van streetwear. Daarvoor hebben ze de bijbehorende / passende dames niet en mist het interieur de juiste opzet om groepen te trekken die hun fashion willen flashen. Deze gasten willen hun exclusieve hoekje kunnen vormen met 3 of meer mannen en daar moeten ook dames bij aan kunnen sluiten. Dan is LR al snel te klein.

de duisburg spesjalist
8 maart 2024, 18:06
Och ja gewoon clubs onder nieuwe leiding wanhopig op zoek naar bepaalde klanten met geld en dan krijg je dit.
Denk dat over niet al te lange tijd SS en Babylon nog de enige echte traditionele saunaclubs in de buurt zullen zijn.

ho ho we hebben penelope nog en aca gold freude 39 gaat dit jaar nog open

Firehawk
8 maart 2024, 18:09
Freude moet je nog maar afwachten, word al jaren gezegd.

Rino123
8 maart 2024, 18:12
Daar ben ik het helemaal mee eens: onbegrijpelijk om mannen in normale Kleding vanaf 22 uur binnen te laten: dit werkt gewoon niet, is toch al vaker geprobeerd in andere Saunaclubs!!

Herr Fick
8 maart 2024, 18:32
... extra betaald om zijn dure haute couture aan te kunnen houden ... groepen te trekken die hun fashion willen flashen...
Ik heb sterke twijfels over mannen (als je ze zo al mag noemen) die ergens naar toe gaan om hun kleertjes te tonen. Hopelijk vergeten ze hun tasjes niet:cool:

de duisburg spesjalist
10 maart 2024, 09:13
Daar ben ik het helemaal mee eens: onbegrijpelijk om mannen in normale Kleding vanaf 22 uur binnen te laten: dit werkt gewoon niet, is toch al vaker geprobeerd in andere Saunaclubs!!

werk niet FKK Oceans bestaat nog steeds . je trek alleen een ander plubiek

ju52
10 maart 2024, 11:29
Zwischen Männer-Paradies und Hölle für die Frauen

Wie üblich kamen wir sehr früh in den Living Room,
an einem Freitag, nach der Preiserhöhung.

Im Restaurant saßen wir bis etwa 12 Uhr beim Frühstück alleine,
vor der Preiserhöhung für die Happy Hour waren wir immer von 5-10 Männern umgeben.

Das sollte ein Vorzeichen für den ganzen Tag sein, ein Freitags übrigens!

Die Frauen waren immer deutlich in der Überzahl und entsprechend schlecht gelaunt,
eine oft gestellte Frage in ihren Gesprächen war, in welchen Club man wechseln könne.

Allein Cleo störte das nicht,
sie war den ganzen Tag mit Stammgästen belegt, von oben und vermutlich auch von unten.

Zweitweise befanden sich 5-7 Männer im Club, bei 15-20 Frauen.

Als Mann könnte man denken:
Das ist das Paradies, aber es ist schon klar:
Nicht für lange, das wird sich bald ändern.
Und die guten Frauen gehen zuerst!

Unter der holden Weiblichkeit auch neue und spannende Frauen,
wie Gina, die große schlanke und noch sehr schüchterne Freundin von Lia,
die neue in dem Job ist, auf dem Zimmer aber schon auf ein gutes Repertoir zurückgreifen kann.

Ebenfalls neu Bruna,
Brasilianerin mit sportlichem Körper und Booster rechts und links.
Bei der Anbahnung noch eher zurückhaltend, im Zimmer dann eher nicht.

Eigentlich auch noch fast neu im Living Room,
aber dennoch alt bekannt in Qualität und Service:

Vanessa, verschmuste Milf, bekannt aus byNight,
mit vielen Fans, die sich noch gut erinnern können.

Die Bulgarin hat einen normalen Job und arbeitet nur wenige Wochen im Jahr im PaySex.
Das war schon immer so und war auch schon immer gut so, gutes Mittel gegen Routine.

Männer in Klamotten waren eigentlich nicht zu sehen.
Es gab einen in der Ecke,
aber der begattete über längere Zeit so intensiv und lautlos den Automaten,
dass er nicht auffiel.

Alle Frauen, mit denen ich über Klamotten im Club gesprochen,
hatten dazu eine eindeutige Meinung!
Ein zusätzlicher Grund, der ihnen den Club vermiest.

Was mir den Club immer mehr vermiest,
ist die Schlampigkeit und Nachlässigkeit,
die dort an einigen Stellen immer mehr einzieht.

Eine Toilette seit längerer Zeit nicht benutzbar,
also nur ein voll funktionsfähiges WC für Männer.

Die beiden Minihäkchen für Handtücher in der schönen neuen Dusche, Rückwand Theke,
haben nun endgültig den vorhersehbaren Selbstmord begangen.

Der nächste Kandidat ist bereits stümperhaft dort montiert:
Ein einziger großer Hacken (für vier Duschen!!!),
aus einem Zimmer abmontiert, wo er jetzt fehlt!,
labberig an der Wand befestigt, so dass er wackelt,
aber auch die Befestigung des Haken an der Grundplatte ist ebenfalls defekt,
so dass diese auch noch wackelt.

Ich frage mich, wer alles in dem Laden einen Wackelkontakt hat? :eek:

In diesem Punkt, Ausführung von Reparaturen und einfachsten Arbeiten,
erreicht der Living Rom inzwischen das Niveau des AcaGold,
allerdings bei doppeltem Eintritt.

Das einzige, was funktionierte, war meine Freikarte: Herzlichen Dank!
Und aufgrund der kürzlichen Preiserhöhung war sie sogar wertvoller geworden:
50€ gespart anstatt nur 30€! ;)

mentholbear
11 maart 2024, 18:00

ho ho we hebben penelope nog en aca gold freude 39 gaat dit jaar nog open

En had Bernds niet al een plekje gevonden of zijn ze nog op zoek?

ju52
11 maart 2024, 18:21
En had Bernds niet al een plekje gevonden of zijn ze nog op zoek?

Ich habe mit einigen langjährigen Kennern der Szene gesprochen,
die nicht an einen wirklichen Nachfolger vom „Hof“ glauben.

Der „Hof“ lebte insbesondere von einer ganz speziellen frivolen Atmosphäre,
die vor Mitte 2017 gesetzeskonform war.

Das irgendwo heute neu oder ähnlich zu inszenieren,
scheint schier unmöglich zu sein …

Tjeppah
15 maart 2024, 15:06
Op 29 februari nog een bezoekje gebracht aan deze club. Nog snel volgens het lage happyhour tarief. Ik blijf een hollander dus op deze manier zou ik geld uitsparen. Later bleek dit toch iets anders te lopen. :eek: :hammer: Om iets voor 11u belde ik al aan en de deur werd deze keer niet door Uwe opengemaakt maar door een jongeman die normaal 's avonds werkt. Nooit gedacht dat Uwe ook weleens een dag vrij zou zijn. Deze jongen had maar weinig geslapen aangezien hij de avond/nacht ervoor ook gewerkt had. Daardoor was hij niet zo scherp en wilde me eerst 50 euro berekenen voor de entree. Hij besefte dat hij fout zat toen ik hem 30 euro overhandigde. ;)
Nadat ik me in een ijsberenkostuum had gehesen besefte ik dat mijn telefoon nog in de auto lag. Even aan de man van de receptie gevraagd de deur te openen zodat ik mijn telefoon in mijn badjas uit mijn auto kon pakken.

Na de normale rituelen, ontbijtje gegeten met een omelet en douchen me naar de bar begeven. Daar een colaatje gehaald en neergeplofd op een bank. Ik wilde nog een colaatje halen voordat ik naar de sauna zou gaan. Het saunabezoek is er tijdens dit bezoek niet van gekomen.

Toen ik naar de bar liep zag ik Cleo zitten. Ze zei dat ze me had zien zitten maar niet naar me toe durfde te komen omdat ze dacht dat ik op een dvp aan het wachten was. Nu had ik wel een afspraak met Daniella maar die was pas om 17u. Toen ze wist dat ik vrij was kwam ze bij me op de bank zitten. We hadden een leuk gesprek waarbij het zowel ging over privé als zakelijke dingen. Ze gaf aan dat het de laatste tijd rustiger was en gaf aan een beetje bang of de verhoging voor de mannen hier een slechte invloed op ging hebben. Ook de entree voor de dames is verhoogd naar 70 euro. Verder vroeg ze me om advies voor haar toekomstsplannen wat ik haar uiteraard heb gegeven. Nadat we een half uurtje ofzo gepraat hadden en ze al begonnen was met haar presales haar de sleutel laten halen.

Nu heb ik normaal gezien altijd wel voldoende duko's bij maar aangezien ik een afspraak met Daniella had staan, wat altijd wel een aantal uren is en nu met Cleo op de kamer was beland en dit meestal ook wel een aantal uur duurt begon ik aan mijn financiële daadkracht te twijfelen. Ik had niet verwacht een kamer met Cleo te maken omdat ik haar niet geïnformeerd had dat ik zou komen en dus ook geen afspraak met haar had gemaakt. Meestal is ze dan ook wel vaak bezet maar de laatste tijd is dit voor haar dus ook minder aan het worden.

Met Cleo allerlei dingen bedacht hoe ik mijn financiële schuld kon vereffenen. Dat ik haar zou betalen in natura vond ik zelf wel een goed idee maar zij dacht daar helaas anders over :biggrin: :biggrin: Nog andere betaalmethodes de revue laten passeren maar om verschillende redenen ging dit niet. Aangezien de pinautomaat in de club nog kapot was, die zou de volgende dag gemaakt worden, kon ik niet pinnen in de club. Samen met Sven en Dennis nog naar andere mogelijkheden gezocht om mijn financiëledaadkracht te verhogen. Ik wilde zelfs geld overschrijven naar de club zodat ik het bij hun kas uit de kas zou kunnen ontvangen. Dit omdat de allerlaatste optie, me om te kleden en op zoek te gaan naar een pinautomaat me niet echt aansprak.

Dennis bood me aan om me door Sali, hoofd security, me naar een pinautomaat te laten brengen. Ik heb van dit aanbod gebruik gemaakt. Op de weg van en naar de pinautomaat een leuk gesprek gehad. Ervaringen en interesse op vele gebieden gedeeld.

Voordat ik op weg ging naar de pinautomaat tegen Cleo gezegd op me te wachten aangezien ik bij terugkomst de kamergang wilde voortzetten. Na een goed half uurtje was ik terug en ik had me weer snel in een badjas gehesen. Op naar Cleo die als een trouw vriendinnetje aan de bar op me zat te wachten. Verder met haar gegaan waar we gebleven waren of is het meer weer opnieuw begonnen aan een nieuwe sessie ?

Ondertussen appte Daniella,de andere vriendin me :rolleyes: ;) of ik al in de club was en dat ze dacht iets eerder in de club te zijn. Haar verteld nu op de kamer met Cleo te zijn en ons te komen vergezellen zodra ze er was. Dit duurde slechts 5 minuten voor de deur openvloog en mevrouw in volle glorie in de deuropening stond. Ik lag naast Cleo op bed toen ze binnenkwam vandaar dat de ontmoeting met haar nu anders was dan normaal. Een beetje meer ingetogen. Normaal bespringt ze je en moet je snakken naar adem als je te laat was om een flinke teug lucht in te nemen voordat ze aan haar service begint.

Even een uurtje me laten verwennen door deze 2 kanjers. We begonnen allemaal wat honger te krijgen en daniella had gelijk al 3 porties eten voor ons besteld. Eten was simpel maar smaakte wel. Cleo nam afscheid van me en bedankte me voor de centjes en het genot dat ze had ervaren. Ze ging er vanuit omdat ik eerder een afspraak met Daniella had gemaakt en zij er nu ook was dat de tijd voor haar met mij erop zou zitten.

Daniella wist wel beter en zei ook gelijk dat ze moest blijven
omdat we na een peukie weer met zijn drieën naar de kamer
zouden gaan. De kamergang met deze 2 kanjers nog enige tijd
voorgezet waarop ik het in mijn hoofd haalde er nog maar iemand bij te nemen.

Dat werd Ami. Ze gaf me geweldige service op de kamer. Toen ik
later op de avond dacht echt helemaal kapot en leeg te zijn wist
Ruby toch nog een kamergang met me te scoren. Op de kamer wist ze er toch nog het een en ander uit te krijgen.

Het was een duur dagje maar wel een top dagje in Livingroom.

peterp095
16 maart 2024, 16:19
Al vroeg aanwezig en nog steeds tote hose hier. Ik schat 10 dames en 15 mannen. Geen sfeer alleen bedrukte gezicht.
Maandag zouden de prijzen zakken naar 50/30 maar niet alle dames zijn akkoord en gaan het oude tarief blijven hanteren. Gaat zonder twijfel spanning onder de vrouwen teweegbrengen.

Aanwezig oa Lia, Nikkita, Antonia, Cleo, Corina,Claudia, en nog een paar die ik niet zo direct bij naam ken.
Gaat niet laat worden vandaag.

Tjeppah
16 maart 2024, 16:35
Al vroeg aanwezig en nog steeds tote hose hier. Ik schat 10 dames en 15 mannen. Geen sfeer alleen bedrukte gezicht.
Maandag zouden de prijzen zakken naar 50/30 maar niet alle dames zijn akkoord en gaan het oude tarief blijven hanteren. Gaat zonder twijfel spanning onder de vrouwen teweegbrengen.

Aanwezig oa Lia, Nikkita, Antonia, Cleo, Corina,Claudia, en nog een paar die ik niet zo direct bij naam ken.

Dat is voor de ijsberen goed nieuws. Dit kan dan wel voor een verschuiving van de meiden gaan zorgen naar bijvoorbeeld Goldengate. Maar ik denk dat de club er goed aan doet. De meiden die niet meegaan met de prijsverlaging zullen tot de tijd dat er niet meer ijsberen komen aan het kortste eind trekken. Wel te hopen dat de entreeprijs voor de meiden dan weer terug omlaag gaat.

The Joker
16 maart 2024, 18:01
Dit gaat pas echt een chaos geven.
Je hebt nu E50 of E60 inkom afhankelijk van de tijd.
Met of zonder gratis onbeperkt bier, afhankelijk van de weekdag.
Met of zonder gratis 2 bier afhankelijk van de tijd.
Met of zonder buitenkleding afhankelijk van de tijd.
Dames die 70p30 vragen en dames die 50p30 vragen...
Als ik naar een club ga kom ik daar om te relaxen, ik heb geen zin om af te pingelen als op een Turkse bazaar.

Maak de entree gewoon altijd E60, bier op alle dagen inbegrepen en alle dames E60 p30.
Elk week andere prijzen en andere service ga je de oorlog niet mee winnen...

Tjeppah
16 maart 2024, 18:07
Dit gaat pas echt een chaos geven.
Je hebt nu E50 of E60 inkom afhankelijk van de tijd.
Met of zonder gratis onbeperkt bier, afhankelijk van de weekdag.
Met of zonder gratis 2 bier afhankelijk van de tijd.
Met of zonder buitenkleding afhankelijk van de tijd.
Dames die 70p30 vragen en dames die 50p30 vragen...
Als ik naar een club ga kom ik daar om te relaxen, ik heb geen zin om af te pingelen als op een Turkse bazaar.

Maak de entree gewoon altijd E60, bier op alle dagen inbegrepen en alle dames E60 p30.
Elk week andere prijzen en andere service ga je de oorlog niet mee winnen...

Ik denk wanneer het nog niet drukker wordt met ijsberen en diegene die wel gaan de voorkeur geven om op de kamer te gaan met de dames die 50/30min vragen de duurdere meiden met de prijs mee moeten of een andere club gaan opzoeken. Vandaar dat ik zei wanneer ze in NRW blijven mogelijk hun geluk in Golden Gate, Oceans, Magnum of Samya zullen proberen.

Toetebel
16 maart 2024, 19:04
Benieuwd wat het voor Diamonds gaat betekenen als de kamerprijzen gelijk komen te liggen.

Tjeppah
16 maart 2024, 19:09
Benieuwd wat het voor Diamonds gaat betekenen als de kamerprijzen gelijk komen te liggen.

Kan 2 kanten op gaan denk ik. De entree zal in Diamond dan nog lager zijn dan in LR. Het kan ook betekenen dat sommige vrouwen naar Diamond gaan mits daar ook een mogelijkheid is voor de dames om te overnachten. Ik vind zelf Livingroom qua club mooier maar als in Diamond de wellness wordt uitgebreid en de aantallen en service van de dames goed is zal ik overwegen vaker naar Diamond dan naar Livingroom te gaan. Zeker door de hammam en omdat het nog iets dichter bij is voor me dan Livingroom

Willem2
16 maart 2024, 19:22
Dames mogen niet in de club zelf overnachten dat is met de nieuwe prostitutiewet verboden.
Uiteraard zijn er clubs die zich er niet aan houden. Maar dit is een zwaar strafbaar feit.
Net zoals het rookverbod volgens europese wetgeving waaraan clubs zich soms ook niet houden.
Ik weet toch echt dat er een kreis is waar een club een boete van 1000euro kreeg vanwege het niet houden van het rookverbod. Een tweede constatering zou 2000euro worden en 3x maal zou de zaak gesloten worden voor een jaar.

Tjeppah
16 maart 2024, 19:35
Dames mogen niet in de club zelf overnachten dat is met de nieuwe prostitutiewet verboden.
Uiteraard zijn er clubs die zich er niet aan houden. Maar dit is een zwaar strafbaar feit.
Net zoals het rookverbod volgens europese wetgeving waaraan clubs zich soms ook niet houden.
Ik weet toch echt dat er een kreis is waar een club een boete van 1000euro kreeg vanwege het niet houden van het rookverbod. Een tweede constatering zou 2000euro worden en 3x maal zou de zaak gesloten worden voor een jaar.

Ok maar in Livingroom slapen ze nu in dat huis, benieuwd indien daar straks het nieuwe restaurant in zou komen waar ze dan moeten slapen. Voor Diamond weet ik niet of die ook in de buurt een mogelijk hebben waar de vrouwen dichtbij de club kunnen slapen? Dit zal misschien voor sommige vrouwen ook nog wel invloed hebben op de keuze die ze maken, welke club voor hun de voorkeur krijgt.

Willem2
16 maart 2024, 19:42
Ok maar in Livingroom slapen ze nu in dat huis, benieuwd indien daar straks het nieuwe restaurant in zou komen waar ze dan moeten slapen.
Het plan was dus om in dat huis een dameshotel te hebben en beneden het restaurant met terras. Dat is dus afgekeurd. Het blijft denk ik een dameshotel.
Het restaurant komt links bij de ingang. Stuk is nu nog niet bebouwd.

Tjeppah
16 maart 2024, 19:46
Txs. Misschien afgekeurd omdat wanneer in dat huis het restaurant zou komen dat het huis ook tot de club behoort. En zoals je aangaf is het dan verboden om daar te slapen.

Stille genieter
17 maart 2024, 00:04
Die prijsverlaging vind ik eigenlijk geen goed idee. Het gaat momenteel in elke club veel slechter dan gewoonlijk rond deze tijd van t jaar. Als ze de prijzen gaan verlagen gaan de goede of afvallen of mindere service bieden en voor alles bijvragen want uiteindelijk dan nog duurder uitkomt dan het was en er een hele prijsonderhandeling aan vooraf gaat. Ik vind dat de service van de lr vrouwen eigenlijk wel goed is in het algemeen. En ik geloof niet echt dat de prijsverlaging voor een veel grotere klanten opkomst zal zorgen.

Tjeppah
17 maart 2024, 01:41
Die prijsverlaging vind ik eigenlijk geen goed idee. Het gaat momenteel in elke club veel slechter dan gewoonlijk rond deze tijd van t jaar. Als ze de prijzen gaan verlagen gaan de goede of afvallen of mindere service bieden en voor alles bijvragen want uiteindelijk dan nog duurder uitkomt dan het was en er een hele prijsonderhandeling aan vooraf gaat. Ik vind dat de service van de lr vrouwen eigenlijk wel goed is in het algemeen. En ik geloof niet echt dat de prijsverlaging voor een veel grotere klanten opkomst zal zorgen.

Heb je een idee hoe LR dan wel weer meer ijsberen binnen zou kunnen krijgen ? Het zal toch niet alleen aan het missen van een whirlpool zijn. Mij valt het gewoon op het verschil tussen het aantal mannen vroeger en nu terwijl er in mijn ogen buiten de prijs nauwelijks iets veranderd is.

pret
17 maart 2024, 03:52

Lijkt mij niet! In de huidige populairste clubs Penelope en Acagold (lees als die heel goed draaien) worden zowel met entree als kamerprijzen lage tarieven gehanteerd. Indien dames daar niet van gediend zijn, kunnen ze nog altijd meerprijs vragen voor een betere service of vertrekken naar alternatieven in de buurt. De vraag blijft natuurlijk of deze alternatieven ook niet hetzelfde voorbeeld gaan volgen als LR en Diamond wel goed gaan draaien.

Giodude
17 maart 2024, 08:51
De grootste misrekening die de leiding van het concern waartoe LR behoort heeft gemaakt is te denken dat het Zwitserse model (lees prijzen) ook in één van de gemiddeld genomen armste regio’s van Duitsland (NRW) zou opgaan.

Als ik besluit om in een ander land een zaak te openen dan zou ik eerst de gegevens qua levensstandaard opzoeken en mijn concurrentie in kaart brengen en van daaruit mijn koers bepalen. Als blijkt dat mijn bedrijfsfilosofie niet aansluit bij die regio moet ik deze aanpassen of kiezen voor een andere regio.

Een andere misrekening is om binnen 30 minuten reisafstand een tweede (budget)club te openen waarmee je jezelf in de voet schiet. Bezoekje Diamond plus half uurtje is €80 en hetzelfde kost je in LR €120/130. Oftewel simpelweg als je na 14.00 uur na LR gaat heb je in Diamond twee keer een half uur kamer/een kamer van een uur tov het half uurtje in LR. Het uitwisselen van dames tussen de clubs is daarnaast schier onmogelijk door het prijsverschil van een half uurtje. Deel van de dames wil al niet mee gaan in de voorgestelde prijsverlaging in LR, dus zullen ook nooit hun diensten in Diamond gaan aanbieden. Daarnaast heeft Corona ervoor gezorgd dat er een krapte op de k*tjesmarkt is. Het succes van AG/Penelope is de duidelijkheid wat betreft prijsbeleid en onderlinge uitwisselbaarheid. Er zijn genoeg dames uit deze twee clubs die een kijkje hebben genomen in oa GG en LR en toch weer terug zijn. Iets met wet der getallen en het rekensommetje kunnen maken.

Kurt Cobain
17 maart 2024, 09:41
De grootste misrekening die de leiding van het concern waartoe LR behoort heeft gemaakt is te denken dat het Zwitserse model (lees prijzen) ook in één van de gemiddeld genomen armste regio’s van Duitsland (NRW) zou opgaan.

Das stimmt so nicht. NRW ist das reichste Bundesland in Deutschland. Für das Diamond in Moers trifft das vielleicht noch zu, da im Ruhrgebiet. Die Umgebung vom LR sieht dagegen ganz anders aus. In Düsseldorf, Kaarst, Meerbusch und Umgebung wohnen mit die meisten Millionäre pro 10.000 Einwohner von ganz Deutschland. Deswegen müsste LR eigentlich ganz gut laufen. Es werden halt andere Fehler gemacht.

https://www.suedkurier.de/ueberregional/panorama/rekorde/die-reichsten-bundeslaender-deutschlands-top-10;art1373672,11714524#:~:text=Das%20reichste%20Bu ndesland%20Deutschlands%3A%20Nordrhein,Belgien%20u nd%20an%20die%20Niederlande.

ju52
17 maart 2024, 09:59
Die Frage ist allerdings, ob Millionäre in einen Saunaclub gehen oder
sich mit teuren Escorts irgendwo anders vergnügen.

Aber wir Nicht-Millionäre wohnen ja auch in der Gegend und
gehen in Saunaclubs, nur im Augenblick nicht in den Living Room.

Im Babylon waren gestern bei einer Fete etwa 100 Männer!
Davon können die bedauernswerten LR-Frauen nur träumen ...

Kurt Cobain
17 maart 2024, 10:04
Die Frage ist allerdings, ob Millionäre in einen Saunaclub gehen oder sich mit teuren Escorts irgendwo anders vergnügten.

Aber wir Nicht-Millionäre wohnen ja auch in der Gegend und gehen in Saunaclubs, nur im Augenblick nicht in den Living Room.

Und die Messegäste vergnügen sich im Oceans und vielleicht noch im Magnum.

peterp095
17 maart 2024, 10:09
Nog een opmerking, als bijna wekelijkse bezoeker stel ik ook vast dat de kwaliteit van het eten ook dalende is. Gisteren voor de zoveelste keer gehaktballen. Op zich niets mis mee als het eens om de zoveel weken zou zijn. Vroeger was er regelmatig kip of gebraad. Niettegenstaande de prijsverhoging voor het happy hour daalt de kwaliteit van het eten.
Ik weet het, we gaan niet naar een SC voor het eten maar het hoort er gewoon bij en zeker als je een ganse dag blijft.
De vraag is dan, is het bewust om kosten te besparen ??

Ascari
17 maart 2024, 10:10
Lijkt mij niet! In de huidige populairste clubs Penelope en Acagold (lees als die heel goed draaien) worden zowel met entree als kamerprijzen lage tarieven gehanteerd.

Dit beleid van Penelope/AG is een prijzenoorlog die wel erg lang duurt. Ja deze clubs zijn opgebloeid (niet kwa hygiëne of luxe helaas) maar de concurrentie wordt wel kapot gemaakt. Hierdoor hebben wij ijsberen nauwelijks nog alternatieven als we geen zin hebben in één van deze clubs.

Giodude
17 maart 2024, 11:26
Das stimmt so nicht. NRW ist das reichste Bundesland in Deutschland. Für das Diamond in Moers trifft das vielleicht noch zu, da im Ruhrgebiet. Die Umgebung vom LR sieht dagegen ganz anders aus. In Düsseldorf, Kaarst, Meerbusch und Umgebung wohnen mit die meisten Millionäre pro 10.000 Einwohner von ganz Deutschland.

En daar maak jij een rekenfout. Dat NRW op de nummer 1 positie ligt wat betreft economisch zwaartepunt klopt maar is ook het Bundesland met de meeste inwoners.

Om een beter beeld te vormen is het vergelijken van bijdrage per hoofd van de bevolking een eerlijker beeld. Gewoon terug te vinden in jouw bijgevoegde link.

Daraus ergibt sich eine andere Reihenfolge der Bundesländer, wenn man das BIP pro Kopf heranzieht:
* Platz 1: Hamburg (76.910€)*
* Platz 2: Bremen (56.901€)*
* Platz 3: Bayern (53.768€)*
* Platz 4: Baden-Württemberg (50.982€)*
* Platz 5: Hessen (50.751€)*
* Platz 6: Berlin (48.147€)*
* Platz 7: Nordrhein-Westfalen (43.910€)
* Platz 8: Niedersachen (41.826€)
* Platz 9: Rheinland-Pfalz (41.366€)*
* Platz 10: Saarland (38.925€)

Dus NRW als rijkste Bundesland te beschouwen is alleen in absoluut getal de waarheid.

Ter vergelijking heel Nederland 2023: €57997

pret
17 maart 2024, 11:27
Dit beleid van Penelope/AG is een prijzenoorlog die wel erg lang duurt. Ja deze clubs zijn opgebloeid (niet kwa hygiëne of luxe helaas) maar de concurrentie wordt wel kapot gemaakt. Hierdoor hebben wij ijsberen nauwelijks nog alternatieven als we geen zin hebben in één van deze clubs.

Dit geldt voornamelijk voor jou, de meeste ijsbanen boeit het niet dat Penelope en Aca schorten qua hygiëne en luxe. Het gaat ze voornamelijk om dames die goede service verlenen tegenover schappelijke prijzen.

Ascari
17 maart 2024, 12:14
Dit geldt voornamelijk voor jou, de meeste ijsbanen boeit het niet dat Penelope en Aca schorten qua hygiëne en luxe.

Ja dit geldt voor mij, ik vertel dit al jaren tegen jou. Ik spreek genoeg ijberen die klagen over de hygiëne en die daarom naar Babylon, dcdngww, Venus, LL en Samya gaan

Het gaat ze voornamelijk om dames die goede service verlenen tegenover schappelijke prijzen.

"Goede service"... Is dit poging tot humor? De service stelt niks voor daar. Enkele uitzonderingen (die altijd volgeboekt zijn) daargelaten. Ik zal je helpen herinneren aan wat je zelf tegen mij zei over AG: "de service stelt niks voor, maar het is goedkoop".

Herr Fick
17 maart 2024, 12:24
Al vroeg aanwezig en nog steeds tote hose hier. ...
Bizar dat het met een club zo snel naar beneden kan gaan, net nu ze op de goede weg leek.
De clubleiding zou ook wat meer geduld moeten tonen en afwachten wat de zomer brengt zonder al te veel tarief en kledijwijzigingen.
Afdanken van de masseur zou misschien wel wat kunnen helpen. Wat een vervelende kerel.

schoolmeester
17 maart 2024, 12:51
Bijna iedereen heeft een hekel aan die opdringerige masseur.
Als ze die buiten zetten, is dat alleen al een goede verbetering.

peterp095
17 maart 2024, 13:00

Gaan ze zeker niet doen want hij betaald de club voor de ruimte die hij gebruikt.

pret
17 maart 2024, 13:18
"Goede service"... Is dit poging tot humor? De service stelt niks voor daar. Enkele uitzonderingen (die altijd volgeboekt zijn) daargelaten. .[/I]

Hetzelfde geldt ook voor de zogenaamde duurdere clubs.

" Ik zal je helpen herinneren aan wat je zelf tegen mij zei over AG: "de service stelt niks voor, maar het is goedkoop".

Dat zei ik niet voor niks, omdat de serviceverlening in zowat alle clubs gelijkwaardig is.

Kurt Cobain
17 maart 2024, 13:20
En daar maak jij een rekenfout. Dat NRW op de nummer 1 positie ligt wat betreft economisch zwaartepunt klopt maar is ook het Bundesland met de meeste inwoners.

Okay, Platz 7 von 16 Bundesländern ist jetzt auch nicht so schlecht und die Lage von LR auch nicht. Früher hat es ja auch gut funktioniert, als der Club noch von Nick geführt wurde.

Tjeppah
17 maart 2024, 18:32
Die prijsverlaging vind ik eigenlijk geen goed idee. Het gaat momenteel in elke club veel slechter dan gewoonlijk rond deze tijd van t jaar. Als ze de prijzen gaan verlagen gaan de goede of afvallen of mindere service bieden en voor alles bijvragen want uiteindelijk dan nog duurder uitkomt dan het was en er een hele prijsonderhandeling aan vooraf gaat. Ik vind dat de service van de lr vrouwen eigenlijk wel goed is in het algemeen. En ik geloof niet echt dat de prijsverlaging voor
een veel grotere klanten opkomst zal zorgen.

Is niet altijd zo qua upgraden. Ik weet dat officieel de meiden de
prijs bepalen maar weet dat vaak de club hier ook iets van vind.
Ik ken ook clubs waar de meiden eigenlijk niet aan upselling doen of je moet CIM of anaal willen. Dat zijn dingen die ik niet wil. De meiden geven dan voor 50 of 60 euro/ 30 min een hele goede service. Na de eerdere berichten hier gelezen te hebben dat de vrouwen die in Zwitserland gewerkt hebben geen prijsverlaging zouden willen en dit meer meiden blijken te zijn dan ik dacht, verwacht ik niet dat de prijsverlaging doorgezet wordt. Want als al de dames met ervaring in Zwitserland weg zouden gaan dan wordt de bezetting met dames wel erg
dun.

Tjeppah
17 maart 2024, 18:38

Dat zei ik niet voor niks, omdat de serviceverlening in zowat alle clubs gelijkwaardig is.

In welke duurdere club heb je dan ervaring en met wie ben je dan naar de kamer geweest die je slechte service gaf ?

mentholbear
18 maart 2024, 19:28

Ik dacht alleen niet in de peeskamers.

Maar als dat de reden van afkeur blijkt bij LR dan zal het wel. Of de gemeente Kaarst zoekt een stok voor LR...

of mindere service bieden en voor alles bijvragen want uiteindelijk dan nog duurder uitkomt dan het was en er een hele prijsonderhandeling aan vooraf gaat. . En ik geloof niet echt dat de prijsverlaging voor een veel grotere klanten opkomst zal zorgen.

De dames die mindere service rekenen of upsellen worden denk ik net als in SS genegeerd.

Het zou best wel eens kunnen. Persoonlijk zag ik wel enkele dames waar ik wel nader kennis mee wil maken, maar ga als gewoonte dier dan toch weer in eerste instantie met een favorietje.
Voor 50/30 zou ik wel een joker kaart hebben getrokken en andere dames ook geprobeerd hebben.
Nu had ik zo iets van, zo nieuwsgierig naar die andere dames was ik nou ook weer niet.
Misschien dat enerzijds meer mannen die al langskomen meer kamers zouden maken met lagere kamerprijzen.
En anderzijds zouden er wellicht meer mannen langsgaan, omdat ze sowieso graag meerdere kamers maken en de kamerprijzen nu gelijk zijn met veel andere clubs in de omgeving.

Nog een opmerking, als bijna wekelijkse bezoeker stel ik ook vast dat de kwaliteit van het eten ook dalende is.
en zeker als je een ganse dag blijft.
De vraag is dan, is het bewust om kosten te besparen ??

En ik maar denken dat ik de enige was die het eten belangrijk vind :rolleyes:

Wat voor reden kan er nog meer zijn om goedkoop voer op te dienen dan besparing?

Dit beleid van Penelope/AG is een prijzenoorlog die wel erg lang duurt. Ja deze clubs zijn opgebloeid (niet kwa hygiëne of luxe helaas) maar de concurrentie wordt wel kapot gemaakt. .

Je kunt het ook zien als dat die clubs een ander segment bedienen.
Ik geloof bijvoorbeeld niet dat By Night die nog lager zat de rest kapot wist te maken.
Natuurlijk snoepen ze wat weg. Maar zoals je zegt zou jij er volgens mij niet willen komen. En met jou zullen er wel meer zijn.

De clubleiding zou ook wat meer geduld moeten tonen en afwachten wat de zomer brengt zonder al te veel tarief en kledijwijzigingen.
Afdanken van de masseur zou misschien wel wat kunnen helpen. Wat een vervelende kerel.

Dat zei ik ook al. Zonder dat je met mooi weer van hun tuin en zwembad kunt genieten is het kwa wellness niet veel anders als andere goedkopere clubs als Aca G, Prime en hun eigen zusterclub Diamond.

Valt die masseur jullie nog steeds lastig? Na het 1e bezoek had ie wel door dat ik geen klant voor hem ben liet ie me op een goeiemorgen na met rust.

, verwacht ik niet dat de prijsverlaging doorgezet wordt. Want als al de dames met ervaring in Zwitserland weg zouden gaan dan wordt de bezetting met dames wel erg
dun.

Of die dames merken eindelijk het verschil met massa is kassa. Maar doen moet die massa er wel komen.
Ik hoor op veel plekken van de dames dat het rustig is. Steeds valt een weekend zelfs tegen. En dat waren de goed maak dagen voor de rest van de (rustige) week.

schoolmeester
18 maart 2024, 19:32
Het is een marktwerking.
Alles word de laatste jaren flink duurder: boodschappen, autokosten, verzekeringen, belastingen.... enz.
Dus hebben de ijsberen minder te besteden in de saunaclubs.

Haradamannetje
18 maart 2024, 19:56

Haha ik vond hem juist wel grappig.

Anyway deze club moet een keuze maken, budget of luxe.. maar bied dan ook luxe aan... ik kan veel typen wat er allemaal mis is maar dat is al beschreven... Voor een ton verbouwd maar alleen het zwembad is er beter op geworden.. JAMMER.

Tjeppah
19 maart 2024, 09:33

Onzin Pret

Herr Fick
19 maart 2024, 10:19
Ik hoor op veel plekken van de dames dat het rustig is. Steeds valt een weekend zelfs tegen. En dat waren de goed maak dagen voor de rest van de (rustige) week.
De grote bulk van de IJsberen van voor Corona wordt ook stilaan een dagje ouder. Als je samen met je ega gepensioneerd bent zal het niet meevallen om een alibi te genereren.:rolleyes: en als alleenstaande gepensioneerd bent kan je (in België toch) geen DVP's betalen.
Misschien zoeken jongere beren ander vertier.

Tjeppah
19 maart 2024, 10:22
De grote bulk van de IJsberen van voor Corona wordt ook stilaan een dagje ouder. Als je samen met je ega gepensioneerd bent zal het niet meevallen om een alibi te genereren.:rolleyes: en als alleenstaande gepensioneerd bent kan je (in België toch) geen DVP's betalen.
Misschien zoeken jongere beren ander vertier.

Gelukkig woon ik in Nederland en heb als alleenstaande niet het probleem wat hier boven voor de Belgen geschetst wordt

Herr Fick
19 maart 2024, 12:49
Dat is leuk voor jou, maar de beren zijn toch wel minder talrijk in meerdere clubs waaronder LR.
Ik was onlangs in een andere, meestal zeer druk bezochte club en ook daar was het kalm qua beren. Ramadan kan daar wat mee te maken hebben, maar Ramadammers vormen dikwijls het avondpubliek en ik was er in de namiddag en vooravond.
Saunaclubs zoals we ze kennen zijn gewoon wat uit de mode, denk ik. Woke zal er ook wel voor iets tussen zitten. Misschien heeft LR daar ook wel onder te lijden.

pret
19 maart 2024, 13:39
Onzin Pret

Helemaal niet, zelfs in LR heb je dames die geen goede service verlenen. Als je dit topic kritisch, goed en begrijpend zou lezen, had je het ook gezien. Een tip zet je roze bril af tijdens het lezen. :biggrin:

Tjeppah
19 maart 2024, 13:49
Helemaal niet, zelfs in LR heb je dames die geen goede service verlenen. Als je dit topic kritisch, goed en begrijpend zou lezen, had je het ook gezien. Een tip zet je roze bril af tijdens het lezen. :biggrin:

Jij zegt dat de serviceverlening in elke club zowat hetzelfde is en dat klopt niet. Wat in de ene club in jou ogen een topper zou zijn kan voor mij bijvoorbeeld iemand zijn die in een andere club nog niet boven het gemiddelde uitkomt. Qua bril, jij bent toch de brildrager van ons.

Beron
19 maart 2024, 18:57
Saunaclubs zoals we ze kennen zijn gewoon wat uit de mode, denk ik. Woke zal er ook wel voor iets tussen zitten. Misschien heeft LR daar ook wel onder te lijden.

That's bullshit.

pret
19 maart 2024, 20:00
Jij zegt dat de serviceverlening in elke club zowat hetzelfde is en dat klopt niet. .

Klopt wel, wat ik probeer duidelijk te maken is dat er in elke club dames zijn die zowel slechte als goede service verlenen. Ik ben geen expert in statistieken dus of je nou in een dure of goedkope club gemiddeld gezien er beter uit bent qua dames-serviceverlening is maar de vraag. Daarvoor moet je bij P1 of BS zijn. Laatstgenoemde bezoekt nauwelijks nog clubs, maar hij weet vast op basis van verslagen de cijfers naar boven te toveren. :biggrin:

Ik spreek op basis van eigen ervaring en beleving, welke overigens geen garantie is voor een ander. Je hebt namelijk altijd de factor van een kliek met een dame. Desondanks vraagt men mijn advies over dames, zelfs stamgasten van bepaalde clubs, waarvan ik niet eens regelmatige bezoeker ben. :cool:

Tjeppah
19 maart 2024, 20:16
Natuurlijk heb je in elke club meiden die goede en meiden die slechte service geven. Maar dit kan dus ijsbeer afhankelijk zijn en zoals je het noemt kliek, ik zou het zelf eerder de klik, te maken kunnen hebben.
En dat mensen jou zo vaak om advies vragen snap ik niet want zoveel kamers maak je toch niet dus veel zinvolle info kan je de andere ijsberen dan niet geven ;) :tongue: :biggrin:

pret
19 maart 2024, 20:26
En dat mensen jou zo vaak om advies vragen snap ik niet want zoveel kamers maak je toch niet dus veel zinvolle info kan je de andere ijsberen dan niet geven ;) :tongue: :biggrin:

Vast omdat ik nauwelijks op herhaling ga met dames, waardoor ik zowat elke dame die binnen mijn smaak valt wel gehad heb. Helaas zijn zulke dames de laatste tijd schaars, waardoor ik nauwelijks kamer.

Tjeppah
19 maart 2024, 20:31
Zo kan je het ook zien en uitleggen :biggrin: Dus jou antwoord is vaak als antwoord op de ijsberen die je om advies vragen, lees het ijsberenforum maar ;)

The Joker
19 maart 2024, 23:14
Gelukkig zijn de tarieven die de dames vragen inmiddels redelijk consistent.
Laten we zo zeggen, de toeslag op het eerste half uur is komen te vervallen...
En het had al gelijk effect, er werd veel meer gekamerd dan normaal.

Tjeppah
19 maart 2024, 23:25
Ik ben benieuwd wat de halfuur en uurprijzen nu waren ? Deden de toppers en de vrouwen die voorheen in Zwitserland gewerkt hier ook aan mee ?

The Joker
20 maart 2024, 00:00
Ja elke dame hield zich er nu aan als het goed is. Zelf met Larissa en Cleo gekamerd, denk dat die wel tot de populairste behoren.

mentholbear
20 maart 2024, 02:23
Dus de dames vragen er nu meestal 50p30 en 100p30?

The Joker
20 maart 2024, 10:16
Dus de dames vragen er nu meestal 50p30 en 100p30?

Aan mij vragen ze 50p30, aan jou 100p30 :)

JonnyFontane
20 maart 2024, 12:13

Als je geweldig van elkaar wilt genieten hangt daar nu eenmaal een prijskaartje aan.

Willem2
20 maart 2024, 12:25
En ik vraag me af of ik het straks weer ga verplaatsen naar : https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?24966-Prijs-beschouwingen-NRW-saunaclubs-(40-50-70-100%80-per-half-uur)&p=835392#post835392

JonnyFontane
20 maart 2024, 12:39
Is al aangepast....:)

mentholbear
20 maart 2024, 23:41

Oeps, bedoelde natuurlijk 100p60 :redface:

Ik heb gelijk maar de faq aangepast met de nieuwe prijzen. Maar dit klinkt interessant om bij een volgend bezoek weer es een joker kaart te trekken...

peterp095
24 maart 2024, 09:23
In tegenstelling tot mijn normale doen, gisteren vrij laat toegekomen - omstreeks 1800-1830 u. In de straat kreeg ik reeds een beeld hoe het er binnen uit zou zien....parking voor de club stond vol maar aan de straatzijde stonden slechts 4 auto's en dan was nog de vraag of deze aan LR bezoekers toebehoorden. Enkele weken geleden moest je er niet aan denken om aan de straatzijde direct een plaats te bemachtigen, maar dit terzijde.
Aangemeld aan de receptie waar de nieuwe man mij de hand schudde, waarschijnlijk meegekregen van Uwe om de gasten zo te ontvangen. Ook de masseur stond er en schudde mij eveneens de hand en kreeg van hem al direct de vraag waarom ik zo laat was.
Omgekleed en naar de bar begeven waar een begrafenissfeer heerste.....ik vroeg aan een dame of alle mannen op de kamer waren want ik telde er zo'n 5 op dat moment maar kreeg direct een vrij duidelijk antwoord om niet te zeggen kwaad antwoord.
Ik informeerde me aan een bekende dame of het klopt dat zij nu het 50 euro tarief hanteert zoals dinsdag hier op het forum werd geschreven maar kreeg direct een ontkennend antwoord. Hoe zij denkt over ons, schrijvende beren, zal ik hier maar niet schrijven. Het avondeten stelde in mijn ogen (weer) niet veel voor maar blijkbaar was het omstreeks 1500 u wel degelijk hoorde ik van een Duitse stamgast.
Daniella kwam uiteraard om een kamer smeken want zij was reeds vroeg aanwezig omdat ze mij vroeg had verwacht en kon dit niet weerstaan alhoewel het dit keer maar bij een uur bleef gezien ik later nog een andere afspraak had staan.
Omstreeks middernacht hield ik het voor gezien en heb de dames even snel opgelijst die er dan aanwezig waren en waren er 16 (zestien). Enkele weken geleden was dat nog het dubbele omstreeks die tijd. Mannen waren er laat nog wat bijgekomen maar ook niet de aantallen zoals vroeger....ik schat ruim geschat 15-20. Met het lange paasweekend voor de deur zie ik het somber in. Spijtig want ik vond begin van het jaar in stijgende lijn gaan.

Dannii
24 maart 2024, 09:48
I was there on friday the whole day. It was quiet. I was 60 min in the room with Dalia (Russian) for 100,00 Euro and 30 min with Daniela for 50,00 Euro. My friend was 60 min with Alexandra and 60 min with Amira. He also paid 100,00 Euro for 60 min. All 4 rooms were very good like before.
My feeling was, that some girls will stay and other girls will leave the club.

Tjeppah
24 maart 2024, 09:55
Gezien de recensie van Dannii ben ik wel benieuwd aan welke bekende dame je daar de prijs hebt gevraagd en dat Daniella voor jou wel een duurdere prijs rekent. Volgens mij ben je toch een vaste klant bij haar? Dan lijk het me beter dat ze de lage prijzen bij vaste klanten rekenen. Het lijkt erop dat ze nieuwe klanten het gunstig tarief voorschotelen om die over te halen een kamer te maken en vaste gasten het oude tarief rekenen omdat ze weten dat die toch wel met ze op de kamer gaan.

WA
24 maart 2024, 10:01
Jullie snappen er echt helemaal niets van hè? Bij een dvp gaat een eenmaal gezette prijs bij specifieke klanten nooit meer omlaag. Als dat al gebeurt zal je nooit meer de inzet hebben die ze voorheen had. Wat leuk was, is voorgoed geruïneerd.
Denk ff na…… Entree prijs omhoog, dames prijs omlaag???

WA
24 maart 2024, 10:09
Aangepast: Een bericht van Giodude is verwijderd. Daarom de reactie niet meer relevant.

peterp095
24 maart 2024, 10:39
@tjeppah uw redenering klopt maar je weet toch ook dat de dames nooit logisch denken, eerder het tegenovergestelde

Dannii
24 maart 2024, 10:40
I was with Daniela in december for 70 Euro and last friday for 50,00 Euro. No problem, same fantastic service.

Tjeppah
24 maart 2024, 10:49
Jullie snappen er echt helemaal niets van hè? Bij een dvp gaat een eenmaal gezette prijs bij specifieke klanten nooit meer omlaag. Als dat al gebeurt zal je nooit meer de inzet hebben die ze voorheen had. Wat leuk was, is voorgoed geruïneerd.

Wat snappen we niet ? Ik zeg toch hetzelfde als jij maar dan in een andere bewoording al brengt Dannii me wel aan het twijfelen door zijn recensie over Daniella van nu en december vorig jaar :biggrin:

peterp095
24 maart 2024, 10:54
Als het allemaal waar is wat Dannii hier schrijft dan doet het mij alleen maar twijfelen om LR nog verder te bezoeken.

peterp095
24 maart 2024, 11:06
I was with Daniela in december for 70 Euro and last friday for 50,00 Euro. No problem, same fantastic service.
Daniella leest het forum ook, benieuwd wat ze hierover gaat zeggen

kempie
24 maart 2024, 12:21

Je hebt gelijk. Dat geeft toch weer een bepaald raar gevoel. Stel je blijft dan hetzelfde betalen je blijft je dan afvragen of andere klanten aan het nieuwe lagere tarief dezelfde service krijgen. Stel je betaald het lagere tarief en de service is duidelijk wat minder maar je neemt er genoegen mee je vraagt je af of ze nieuwe klanten tegen dit tarief wel dezelfde inzet geeft als jij voorheen ervoer. Het gaat toch een beetje knagen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

pret
24 maart 2024, 14:27

Lijkt mij niet het is een kwestie van marktwerking. Vanwege te hoge prijs kameren ijsberen nu éénmaal minder dan gebruikelijk. Dit realiseren de dames zich ook waardoor de prijsverlaging is doorgevoerd. Immers de dames opereren zelfstandig dus mochten ze er niet mee eens zijn, kunnen ze hun heil ergens anders zoeken. En mochten ze blijven gaan ze heus geen mindere service verlenen, want dan zouden ze in hun eigen been schieten.

NikXXX
24 maart 2024, 15:42
Als een zak Croky chips bij de Jumbo 2 Euro kost, en bij de AH kost deze zelfde zak 1,50 Euro. Jumbo verlaagd de prijs naar 1,50 Euro om zodoende meer klanten te trekken. Wat doe je bij de kassa? Je rekent 1,50 Euro af, of betaald de oude prijs van 2 Euro. YBF malloten be like…

Dannii
24 maart 2024, 15:52
Other girls also took 50 Euro for 30 min and 100 euro for 60 min on friday. For example Alexandra and Amira. I swear.

Wentelt Eefje
24 maart 2024, 16:10
Daniella leest het forum ook, benieuwd wat ze hierover gaat zeggen

En als ze er per ongeluk overheen leest, lees jij het voor?...

peterp095
24 maart 2024, 16:19
En als ze er per ongeluk overheen leest, lees jij het voor?...

Neen, daar zijn er andere voor :)

WA
24 maart 2024, 17:01
Als het allemaal waar is wat Dannii hier schrijft dan doet het mij alleen maar twijfelen om LR nog verder te bezoeken.

Precies dit, zegt eigenlijk alles.

Dannii
24 maart 2024, 20:43
New price in living room is 50,00 euro. If a girl doesn't accept this, i don't go with her. If no girl there accept this, i don't go there, maybe only sometimes in summer.

mentholbear
24 maart 2024, 21:01

Heb het in een iets andere setting anders meegemaakt. Een dame die in de ene club 50 rekende en in de andere club 40 rekende was gewoon prima.
Andersom ook wel meegemaakt dat een dame in de ene club 25 rekende en in de andere 50 bleef op een redelijk kamertje steken. En bij deze club had ik niet de illusie dat ze voor 70 wel ineens goed met me zou zijn. Kwestie van klik, want ze heeft meestal wel positieve recensies.

Stel je blijft dan hetzelfde betalen je blijft je dan afvragen of andere klanten aan het nieuwe lagere tarief dezelfde service krijgen. Stel je betaald het lagere tarief en de service is duidelijk wat minder maar je neemt er genoegen mee je vraagt je af of ze nieuwe klanten tegen dit tarief wel dezelfde inzet geeft als jij voorheen ervoer. Het gaat toch een beetje knagen.

Daarom vond ik de vaste prijzen veel eenduidiger. Als een dame goed is blijf je langer mee op de kamer en/of je komt vaker bij d'r op herhaling.

Lijkt mij niet het is een kwestie van marktwerking. Vanwege te hoge prijs kameren ijsberen nu éénmaal minder dan gebruikelijk. Dit realiseren de dames zich ook waardoor de prijsverlaging is doorgevoerd.

En mochten ze blijven gaan ze heus geen mindere service verlenen, want dan zouden ze in hun eigen been schieten.

Heel soms kameren heren ineens 6x meer als gebruikelijk ;)
Maar het hoeft natuurlijk niet beperkt te blijven dat heren 1 kamer minder maken. Zouden er ook meer kunnen zijn. Vooral als je lang blijft er bv meerdere opties rondlopen.

Enneh, jij denkt dat vrouwen logisch kunnen nadenken? ;)

Als een zak Croky chips bij de Jumbo 2 Euro kost, en bij de AH kost deze zelfde zak 1,50 Euro. Jumbo verlaagd de prijs naar 1,50 Euro om zodoende meer klanten te trekken. Wat doe je bij de kassa? Je rekent 1,50 Euro af, of betaald de oude prijs van 2 Euro. YBF malloten be like…

Nee hoor. Ik blijf gewoon naar de Appie gaan. Die hebben voetbalplaatjes en guppies ;)

Gewoon lekker blijven gaan, maar de foute meiden overslaan. Vragen ze waarom, nou omdat ze vorige je meer rekenden dan normaal is. Als ze de gangbare prijs rekent zit er een kamertje in.

Scrotum
24 maart 2024, 22:31
Ik was al jaren niet in LR geweest, de club waar ik 10 jaar geleden mijn wandelcarriere begon. Ik heb goede herinneringen aan die tijd en was benieuwd hoe LR er tegenwoordig uitziet.

Om 15.30 draaide ik de parkeerplaats op. dat was alvast een vooruitgang. Vroeger moest de auto een stuk verder worden geparkeerd. Mijn vrijkaart werd in eerste instantie geweigerd door de man aan de balie. Is verlopen verklaarde hij. Niets was natuurlijk minder waar. Na een telefoontje kreeg ik alsnog de clubbenodigheden. Maar een warm welkom is anders.

Omgekleed en intussen al twee keer de masseur ontmoet. Laat ik eerst maar eens de club inspecteren. Nou dat viel tegen. Alle gordijnen waren dicht waardoor er een donker rovershol is ontstaan. Er was genoeg zitruimte want de club was behoorlijk leeg. Een 15tal dames met zo'n 10 mannen.
Ik kon me de tijd nog herinneren dat je zelf de Salitos uit de koelkast kon pakken. Hier kost een Salito inmiddels 9 euro :eek:

De dames dan. Ik moet zeggen dat er keus genoeg was (voor zover ik het kon zien). Maar het nadeel van een club sporadisch bezoeken, is dat je de dames niet kent. Ik heb kamers gemaakt met Flore en Antonia.
Flore vond ik een leuk gezicht en figuur hebben. Daarbij twee mooie zwarte vlechten die tot over haar billen vielen. Het praten vooraf was ook leuk. Op de kamer viel het zwaar tegen. Geen zoenen, niet beffen, alles zeer ecologisch verantwoord en zodra ik was klaargekomen de telefoon pakken. Ik maak geen paspoortje van haar want deze Turkse naar eigen zeggen (ik zag haar vaak met Roemeense dames praten) was vorige week uit Zwitserland gekomen en gaat volgende week weer terug. Mooi zo.
Antonia beviel een stuk beter hoewel ze nog een stuk van bijv. Babylon-service af zit. Een vriendelijke zeer slanke meid met heel kleine borstjes waar je tenminste wel aan kon sabbelen. Ze heeft een mooi kutje en ook daar kon ik lekker aan lebberen. Kussen was zeer mager. Maar nodigt ook niet echt uit met die opgespoten lippen. Ook zij handelt ecologisch verantwoord.
Bij beide dames overigens wel lekker klaargekomen terwijl ze me bereden.

De sauna was op een heel goede temperatuur, met uitzicht op Picasso met rondom hem wel 120 uitgestalde potjes en flesjes geuren, olie en weet ik niet allemaal.
Na de sauna lekker het verwarmde zwembad ingeplonst. Het zwembad is een aanwinst maar maakt de zit/liggelegenheid in de tuin wel een heel stuk kleiner. Ben benieuwd hoe het in de zomer gaat.

Het eten: 's middags rijst net kipragout gegeten. Smaakte me best. 's avonds was er gebakken vis (Tilapia) met gekookte aardappelen en broccoli/bloemkool. Was so so.

Toen ik rond 21.00 me weer aan het omkleden was, maakte ik kennis met Larissa. Zag er goed uit en volgend een Duitse medebeer was zij de beste die er was, gevolgd door Cleo. Was ik die dag met deze twee dames gegaan dan ik had ik denk ik heel anders op mijn bezoek aan LR teruggekeken.
Toen ik wegging was het wel ietsjes drukker geworden maar bijvoorbeeld de grote ruimte met al die zwarte banken was helemaal leeg.

Al met al vond ik het leuk om er weer eens geweest te zijn maar ben ik niet van plan er binnenkort weer heen te gaan. Willem en de club, bedankt voor het vrijkaartje.

Scrotum
25 maart 2024, 13:25
Overigens waren mijn kamers 50f30 en 100f60

Beron
25 maart 2024, 19:09
Falls mal irgendwann wieder ein guter Masseur im LR arbeitet, würde ich mir einen Besuch überlegen.

de duisburg spesjalist
25 maart 2024, 19:46
Falls mal irgendwann wieder ein guter Masseur im LR arbeitet, würde ich mir einen Besuch überlegen.

een goede ja

Rino123
26 maart 2024, 13:35
Ik was er afgelopen zondag en tot mijn verbazing hebben ze de KAMERPRIJZEN NAAR BENEDEN AANGEPAST! Dus voor een half uur maar 50 Euro ipv de gangbare 70: een goed initiatief van LR vind ik. Dus in combinatie met de entree is een HALFUUR KAMERGANG SAMEN 100 EURO. Vink ik niets mis mee:freu::smile2:

Tjeppah
26 maart 2024, 13:52
Ik was er afgelopen zondag en tot mijn verbazing hebben ze de KAMERPRIJZEN NAAR BENEDEN AANGEPAST! Dus voor een half uur maar 50 Euro ipv de gangbare 70: een goed initiatief van LR vind ik. Dus in combinatie met de entree is een HALFUUR KAMERGANG SAMEN 100 EURO. Vink ik niets mis mee:freu::smile2:

Dit is toch al eerder geschreven door verschillende ijsberen dat de prijs verlaagd is. Dit is goed oud nieuws dat klopt

Purrfect
27 maart 2024, 17:40
Es gibt zwei neue Veränderungen:

Von 11-12 Uhr, 18-19 Uhr und 22-23 Uhr ist jetzt Happy Hour mit Eintritt für 40€, falls man das "geheime Passwort" von der Homepage nennt... ;)

Die Preise für Bier, Cocktails & Longdrinks wurden deutlich gesenkt.

Er zijn twee nieuwe wijzigingen:

Het is nu happy hour van 11.00 tot 12.00 uur, 18.00 tot 19.00 uur en 22.00 tot 23.00 uur met toegang voor € 40 als je het "geheime wachtwoord" opgeeft vanaf de homepage... ;)

De prijzen voor bier, cocktails en longdrinks zijn flink verlaagd.