PDA

Volledige versie bekijken : top tien van clubs met een toekomstig safeseks logo



phoenix
14 februari 2011, 11:00
de nieuwe topic voor mensen die waarde hechten aan mensen die met condoom neuken en die openstaan voor condooms die prima zijn voor goede pijpervaringen. Wat mij betreft mag hier alles gedropt worden wat met het bovenstaande te maken heeft.....Ik heb nog nooit een dame meegemaakt die mijn piemel er zonder in wilde stoppen dat wil ik in de betaalde sex ( alleen zonder in een vaste relatie, wat mij betreft) zo houden......Wat je ook vindt van de tent, maar in fkk van goch heb ik dat ook nog nooit meegemaakt....zij promoten ook safesex op hun website....de eerste stap in de goede richting:blume:

egon, Dr. Rammler
14 februari 2011, 19:45
de nieuwe topic voor mensen die waarde hechten aan mensen die met condoom neuken en die openstaan voor condooms die prima zijn voor goede pijpervaringen. Wat mij betreft mag hier alles gedropt worden wat met het bovenstaande te maken heeft.....Ik heb nog nooit een dame meegemaakt die mijn piemel er zonder in wilde stoppen dat wil ik in de betaalde sex ( alleen zonder in een vaste relatie, wat mij betreft) zo houden......Wat je ook vindt van de tent, maar in fkk van goch heb ik dat ook nog nooit meegemaakt....zij promoten ook safesex op hun website....de eerste stap in de goede richting:blume:

:applaus:

aber leider ist es so, dass viele Leute aus den Niederlanden und auch aus Belgien allein nur aus diesem Grunde nach Deutschland reisen.
Nur: Niemand von denen gibt dies öffentlich zu :nee:

Flipper
14 februari 2011, 20:30
Phea

een safeseks logo

wat een onzin.. Het enige wat je kunt doen is eens per maand de dokter laten komen. Uit zichzelf gaan ze toch niet.
Maar dat intresseert de clubs niet, dat kost geld en levert niets op nl. De overheid zou een stichting in het leven moeten roepen
die dat pro bono doet, anders gebeurt er niets.

Dat is van alle tijden..

Bosco
14 februari 2011, 20:44
De overheid zou een stichting in het leven moeten roepen
die dat pro bono doet, anders gebeurt er niets.

Dat is van alle tijden..

Dr. Bosco aka de vleermuisverzamelaar stelt zich beschikbaar als gynaecoloog. :tongue:

noglangnietuitgewandeld
14 februari 2011, 20:50
Even geknipt uit de Schieferhof Newsletter:

Gesund sein und gesund bleiben
Nach diesem Motto handeln die Damen aus dem Schieferhof gewissenhaft!
Sie unterziehen sich alle paar Wochen den wichtigsten Untersuchungen
um sexuell übertragbare Krankheiten auszuschließen.

egon, Dr. Rammler
14 februari 2011, 20:53
Dr. Bosco aka de vleermuisverzamelaar stelt zich beschikbaar als gynaecoloog. :tongue:

:tongue: du kannst die betreffenden DVP ja mit unermüdlicher Zunge wieder sauberlecken :rofl:

Gondolas9
14 februari 2011, 20:55
Dr. Bosco aka de vleermuisverzamelaar stelt zich beschikbaar als gynaecoloog. :tongue:

Hier is allereerst een viroloog nodig.

En later misschien een anatoom-patholoog.

egon, Dr. Rammler
14 februari 2011, 20:56
Even geknipt uit de Schieferhof Newsletter:

Gesund sein und gesund bleiben
Nach diesem Motto handeln die Damen aus dem Schieferhof gewissenhaft!
Sie unterziehen sich alle paar Wochen den wichtigsten Untersuchungen
um sexuell übertragbare Krankheiten auszuschließen.

soso :hah::rofl::joke:

lies mal lieber in diversen Tabulos-Foren über diesen achsosauberen Hof nach haha und dann melde dich nochmal :ranting2:

Picasso 1
14 februari 2011, 21:09
Ongelooflijk, steeds meer discussies hier gaan over neuken zonder condoom, partytreffs, La Luna achtige clubs en ga zo maar door. Gaat de goeie kant op met dit forum :heul:
En dan gaat bovendien iedereen massaal met het morele vingertje wijzen maar ondertussen worden deze onderwerpen wel een erg hoog aantal keren bekeken, hetgeen me doet denken dat er veel hypocrisie mbt dit onderwerp is.
Beste medewandelaars, vooral dit soort discussies levendig houden en uitgebreid informeren of je laten informeren waar je allemaal wel en niet zonder condoom kan neuken en vergeet aan het eind niet je morele vingertje op te steken :hammer:

phoenix
14 februari 2011, 21:28
Wellicht overbodig maar toch, lees mijn verhaal bij neuken onder condoom, van mij mag iedereen dat doen, geen enkel probleem mee, maar zou wel graag in clubs komen waar dat dus niet de gewoonte is.....in deze tijd is me dat gewoon te link.......heb ik geen leven meer als ik me daar mee bezig moet houden.....en picasso een hint een vingertje naar diegenen die een moreel vingertje hebben is waarschijnlijk ook een moreel vingertje, dan doe je namelijk hetzelfde.....

Big30
14 februari 2011, 21:47
Ik begrijp je punt niet phea. JIJ en niemand anders bepaalt of je neukt met een condoom en dus safe.

Een club logo discussie heb je daar niet voor nodig. Ik verafschuw AO als trend.

Veel beren zijn er helaas naar op zoek en houden zo de trend in stand. Zonder vraag geen aanbod. De beren die er naar op zoek zijn zullen we er ook niet van afhouden door hier stichtelijke woorden te spreken.

AO komt helaas in alle clubs voor ... . In de ene club vrij weinig en in sommige clubs wat meer, dat is helaas een feit.

Een ander punt van overweging is dat hoe meer je het bespreekt hoe meer je wellicht een niet gewilde vraag gaat stimuleren.

Dat gezegd hebbende, AO bestaat helaas en daar kunnen we en mogen we onze ogen niet voor sluiten.

Big30

Gondolas9
14 februari 2011, 21:49
Een verwijzing naar een moreel vingertje is vooral een dooddoener om een discussie af te blokken: 'jullie moeten zwijgen, wat jullie zeggen is niet relevant want jullie wijzen met een vingertje'.
Een erg doeltreffende maar waardeloze manier om een discussie te beslechten nog voor ze losbarst.

Bij dezen dus maar zwijgen en P1 het Grote Gelijk gunnen :gruebel: ?

Gondolas9
14 februari 2011, 21:52
Ik begrijp je punt niet phea. JIJ en niemand anders bepaalt of je neukt met een condoom en dus safe.

Big30

Misschien heeft phea die keuze. Maar hoe zit het met de andere partner in dit verhaal - de dame?

Big30
14 februari 2011, 21:57
Misschien heeft phea die keuze. Maar hoe zit het met de andere partner in dit verhaal - de dame?

De dame bepaalt toch niet wat de beer in kwestie doet?
Je bent zelf verantwoordelijk voor je daden en dus of je het met of zonder een condoom doet. Punt!

Picasso 1
14 februari 2011, 22:04
Een verwijzing naar een moreel vingertje is vooral een dooddoener om een discussie af te blokken: 'jullie moeten zwijgen, wat jullie zeggen is niet relevant want jullie wijzen met een vingertje'.
Een erg doeltreffende maar waardeloze manier om een discussie te beslechten nog voor ze losbarst.

Bij dezen dus maar zwijgen en P1 het Grote Gelijk gunnen :gruebel: ?

Dat losbarsten is al minimaal een jaar bezig. Ik begrijp dat jij het waarschuwende vingertje in stand wil houden maar besef wel dat we op dit forum met volwassen leden te maken hebben die heel bewust keuzes maken vwb hun sexuitingen. Als je het 20 keer vertelt zal het de 21ste keer echt niet helpen. Het enige waar dit soort discussies toe leidt is dat sommigen zich graag op de borst kloppen dat zij het niet zonder condoom doen en anderen mogelijk verleid worden om het ook maar eens zonder te doen.

Picasso 1
14 februari 2011, 22:08
De dame bepaalt toch niet wat de beer in kwestie doet?
Je bent zelf verantwoordelijk voor je daden en dus of je het met of zonder een condoom doet. Punt!

Shit, nu ben ik het met Big eens :gruebel:

Gondolas9
14 februari 2011, 22:09
maar besef wel dat we op dit forum met volwassen leden te maken hebben die heel bewust keuzes maken vwb hun sexuitingen.

:lostit:

En ik maar denken dat hun kleine (grote) vriendje down under dat deed...

Picasso 1
14 februari 2011, 22:11
:lostit:

En ik maar denken dat hun kleine (grote) vriendje down under dat deed...

En jij nu maar denken dat jouw waarschuwende vingertje ze op dat moment tegenhoudt :lostit:

Big30
14 februari 2011, 22:13
Shit, nu ben ik het met Big eens :gruebel:

Tot mijn ontzetting moet ik bekennen dat ik dat ook met jou berichten in dit topic ben ;)! Zelfs in een ander topic zei je net verstandige dingen :tongue:.

Ik ga maar snel weer eens wat over Voetballen of Wielrennen posten :biggrin:!

Picasso 1
14 februari 2011, 22:13
Tot mijn ontzetting moet ik bekennen dat ik dat ook met jou berichten in dit topic ben ;)! Zelfs in een ander topic zei je net verstandige dingen :tongue:.

Ik ga maar snel weer eens wat over Voetballen of Wielrennen posten :biggrin:!

:nee:

Gondolas9
14 februari 2011, 22:16
De dame bepaalt toch niet wat de beer in kwestie doet?
Je bent zelf verantwoordelijk voor je daden en dus of je het met of zonder een condoom doet. Punt!

Dat is niet waar. Dames kunnen door omstandigheden in een situatie terecht komen dat zij niet echt meer een vrije keuze hebben. De psychologische druk kan erg groot zijn, de peer group legt druk ('iedereen doet het zonder'), er kan emotionele labiliteit zijn, de noodzaak om geld te verdienen kan een rol spelen, enz.

Voor topdames in de grote clubs speelt dit ongetwijfeld geen rol, maar me dunkt dat er ook een ander segment is.

Maar goed, ik moet deze discussie niet voeren, ik kan toch niks anders inbrengen dan een opgeheven vingertje. Ik ga dus (proberen te) zwijgen.

Big30
14 februari 2011, 22:26
Dat is niet waar. Dames kunnen door omstandigheden in een situatie terecht komen dat zij niet echt meer een vrije keuze hebben.

Daar gaat het helemaal niet over G9 ;)! Het gaat nu niet om de eventuele redenen waarom een Dame een bepaalde service aanbiedt dan wel dit vak uitoefent. Die discussie hebben we al veel gevoerd.

Ik zeg alleen dat het de IJsbeer is die bepaalt of ie wel of geen rubber omdoet. Nogmaals. PUNT. HIJ en niemand anders is verantwoordelijk voor zijn daden, niet de dame, niet zijn maatjes laat staan dit forum ;).

Het gaat om die verantwoordelijkheid. Neem je die verantwoordelijkheid niet dan maak je in bepaalde gevallen misbruik van de situatie. Dat door jou genoemde mechanismen aan de aanbodzijde soms een rol spelen is evident, reden des te meer om de beer aan te spreken op zijn verantwoordelijkheid!!!

Overigens deze discussie op een eerlijke en open manier voeren daar is niets mis mee! Waarbij ik me goed realiseer dat alleen fervente tegenstanders zich zullen laten horen.

Picasso 1
14 februari 2011, 22:32
Maar goed, ik moet deze discussie niet voeren, ik kan toch niks anders inbrengen dan een opgeheven vingertje. Ik ga dus (proberen te) zwijgen.

Met mijn eerdere opmerking probeerde ik ook een stuk hypocrisie aan de kaak te stellen. Zag zelfs enkele reacties van leden met een opgeheven vingertje die zich kort daarna inschreven voor een tombola voor een gangbang-treff.
Ik zeg dus niet dat jij je punt niet mag maken maar ik belicht een trend (waarin enige hypocrisie) op het forum.

Paulschen
15 februari 2011, 04:28
Met mijn eerdere opmerking probeerde ik ook een stuk hypocrisie aan de kaak te stellen. Zag zelfs enkele reacties van leden met een opgeheven vingertje die zich kort daarna inschreven voor een tombola voor een gangbang-treff.
Ik zeg dus niet dat jij je punt niet mag maken maar ik belicht een trend (waarin enige hypocrisie) op het forum.

Is het tijdens een gangbang verplicht zonder dan?:confused:

phoenix
15 februari 2011, 04:58
het gaat mij om een bijdrage te leveren aan ervaringen met clubs waar aandacht besteed wordt door de club zelf en /of de dames voor safe sex. Ik zeg dus ook niet dat partytreffs dat doen. Ik voelde me in dorsten en xanten niet op mijn gemak en kom daar niet gauw meer.....ik zag daar niets ohne gebeuren, maar mijn gevoel was twijfel......bij pt mettmann heb ik dat dus gewoon niet, als dar de chef(* was vroeger zelf ook actief) ziet dat het ohne gebeurt kan de dame direct vertrekken en de dames houden elkaar in de gaten, er is daar bovendien geen kamer waar je je kunt terugtrekken, als er ook een partytreff is waar ik met een gerust hart met condoom neuk dan is het daar wel....dames werken daar voor geld, , allen hebben een andere job en is het een hobby.


bij acapulco zag ik dat dames in de rij staan om een bezoekje bij de dokter, ik weet niet of dat nog steeds zo is....discussie hoeft van mij niet op in deze topic, het gaat mij vooral om positieve ervaringen.....

Silvester
15 februari 2011, 07:40
SafeSex logo, :gruebel: is ongeveer hetzelfde als een BoB sleutelhanger...?

:smoke:

Silvester
15 februari 2011, 07:50
.....Ik verafschuw AO als trend....
....Een ander punt van overweging is dat hoe meer je het bespreekt hoe meer je wellicht een niet gewilde vraag gaat stimuleren....

Als we het IJBF zo schoon mogelijk willen houden, is onze sponsorpagina daar inmiddels niet echt meer een schoolvoorbeeld van...

:gruebel:

Picasso 1
15 februari 2011, 08:04
SafeSex logo, :gruebel: is ongeveer hetzelfde als een BoB sleutelhanger...?

:smoke:

Inderdaad complete onzin, gewoon condoom omdoen en klaar. Ik stel voor dat beren die dat niet kunnen een niet-safe logo sticker of armbandje dragen.

egon, Dr. Rammler
15 februari 2011, 18:19
Ik stel voor dat beren die dat niet kunnen een niet-safe logo sticker of armbandje dragen.

:gruebel::nee: seid ihr eigentlich alle beknackt ???
Die Leute die es jetzt tun, geben es ja garnicht zu !!!
Es handelt sich um Leute mit langjähriger Erfahrung, denen bringt normaler Sex mit Condom schon nichts mehr, die brauchen diesen gewissen Kick..........:smile2: