PDA

Volledige versie bekijken : Partyclub Gelsenkirchen-Buer, Ayna

Cuties
12 februari 2011, 13:51
http://www.fotopocket.nl/fpimages/2011/02/12/55f3b8788572d95792308f3fa3d1e3e6/Ayna.jpg

http://www.fotopocket.nl/fpimages/2011/02/12/1b0697e7d5587c83ff5239f024496197/1.jpg

"Einer", of te wel naar nu blijkt, "Ayna".

Deze PC/PT is (zoals in mijn verslag in de alg. thread is te lezen) een Roemeens bolwerk.

Ayna, behoort samen met Elis en Flori tot de "mooisten" onder hen.

Hoewel de kwalificatie "mooiste(n)" uiteraard een inherent subjectief element bevat, of te wel in Plato's bewoordingen...:

"Remember how in that communion only, beholding beauty with the eye of the mind, he will be enabled to bring forth, not images of beauty, but realities (for he has hold not of an image but of a reality), and bringing forth and nourishing true virtue to become the friend of God and be immortal, if mortal man may." -Symposium

....ben ik tóch van mening dat "schoonheid" althans schoonheid ten aanzien van een vrouw te midden van andere vrouwen in haar directe omgeving, objectief wel degelijk bepaald kan worden.

Dienovereenkomstig kunne men mijns inziens ook een meer dan gemiddelde schoonheid op een positieve wijze toedichten aan het trio: Ayna (Elis and Flori). Ze vallen direct op tussen hun peers in de PC/PT te Emmerich. Echter, trekke men hen uit hunne omgeving, dan zou men wellicht tot een andere conclusie kunnen komen. Zouden ze bijvoorbeeld opgenomen worden in de stal van bijv. Yantra, zeg dan maar dag met je handje.

Goed, deze PT-dag, behoorde Ayna in ieder geval tot een van mijn drie dekmaatjes (samen met Elis en Flori).

Ayna kreeg van deze drie als laatste een onderhoudsbeurtje.

Beurtje zeg ik: omdat ondergetekende inmiddels in korte tijd twee keer gepopt had en mijn toegelaten verblijfstijd van drie uur er ( met nog een half uur te gaan) bijna op zat.

Zoals ik al aangaf, was Ayna een van de drie die hun nieuwschrierigheid niet langer konden bedwingen en derhalve even zogenaamd naar de wc ruimte ging, om van dichterbij te bekijken wie ik was. Ik vond haar meteen al leuk, en haar lichaam en billetjes zagen er ook in eerste instantie meer dan leuk uit. :)
Haar lach heeft iets mysterieus: je ziet wel aan haar ogen of ze je aantrekkelijk acht of niet, echter wat ze precies denkt is moeilijk in te schatten.

Doet me een beetje denken aan dames uit LOS:
Een big smile no matter what, maar ondertussen denken ze vaak: you fucking asshole! Nou dacht ze dat laatste in mijn geval zeer zeker niet, want ze werd wat rood toen ik haar - licht als een veertje dat ze is- optilde om naar het lederen neukrondje te brengen die in de derde kamer te vinden is. "I like", zei ze, en dat was ook meteen het enige Engels dat ze blijkbaar kende, want iets anders heb ik haar niet meer horen zeggen.
Wel geil om op te merken, dat men in de derde subruimte weliswaar niet naar binnen kan kijken vanaf buiten, maar dat men wel door kleine mini openingetjes mensen buiten ziet voorbijlopen.

Goed, dit derde Roemeentje zegt 20 te zijn, lang zwart haar, rook wel een ietsie pietsie naar rook uit haar giecheltje, 1,64, 50 kilotjes, donkere kijkers.[ Valt me trouwens al langere tijd op hoeveel Oostblokkers -zowel in het Duitse als ten onzent- Turkse artiestennamen hanteren]:rolleyes:

Enige minpuntje waren haar meer dan slappe tetten, Kleine a cupje (strijkplankverhaal); denk dat ze een kind heeft gehad die haar leeggezogen heeft, grote licht ingedeukte tepels/tepelhoven ook, gouden kettenkje, groen oogschaduw (aangebracht op een subtiele en niet clownachtige uitziende manier).

Dame houdt er in ieder geval van om de keel flink dicht geknepen te krijgen en ruw gedomineerd te worden….mooi, zulks heeft wel mijn voorkeur (mits consensueel uiteraard). [In een prive setting zal ze waarschijnlijk zonder twijfel erop kicken om zich als een ware masochist te onderwerpen aan een die genoemde lust tegemoetkomende dominerende factor. Jammer dat zulks niet door mij op den proeve gesteld kan gaan worden.]

Wat merkwaardig was, was dat Ayna, gezien haar aangeboden optiepakket (zie 2e foto) van taboeloos AO, niet mijn schwansmans zonder condoom in het mondje wilde nemen.:confused: De door haar gehanteerde test bestond niet uit het inspecteren van pikmans naar eventuele afbrokkelende kaasranden, maar bestond uit het knijpen in stijfmans: pre-cum is een No-No; geen pre-cum is groen licht.:confused: Je pik in haar spleetje of reetje leegpompen is dan kennelijk minder gevaarlijk. Kun je maar weer zien hoe krom de verhoudingen in casu zijn.:rolleyes:

Goed, ik weet uit ervaring dat als ik al meerder malen gepopt heb, dat het zeer moeilijk voor mij wordt om klaar te komen, ZONDER voorafgaand een "aperitief" te krijgen in de vorm van een soppige blowjob.

Ik had nog plusmin 20 minuten te gaan voordat de tijd om was: dus alle mogelijke standjes maar uitgeprobeerd, maar de raket bleef helaas in de bazooka wat ik ook probeerde.

Haar floppydrive bleek tijdens deze gehaaste sessie wel heel droog. Dit, in combinatie met met mijn half stijve vlablaffer en de Euroshopper condooms die ze hier gebruiken, zorgde voor de dagen na mijn bezoek voor ongewenste 'frictionburn' zoals de engelsen dat plegen te noemen. Snap ook niet dat een dame door blijft gaan om je als een cowboy te bereiden als je half op oorlogssterkte bent.

Daarnaast was haar kutje wel heel strak (voor mijn pik althans:wink:).
Zulks geeft een "frictionburn" natuurlijk een geheel nieuwe dimensie. Gloeiende pik van een paar dagen.:angryfire: Ik ga er althans maar van uit dat het dat is, wetende wat ik nu (achteraf) weet over deze tent.:rolleyes:

@ADMIN/MOD: Ik zag dat jullie van de andere dames van deze PC/PT officiele foto's hebben gekregen; Indien ook van Ayna, dan kan je wat mij betreft die foto van mij wel vervangen net die van jou (kreeg der voetjes nl. niet goed op de foto;) ). Goede zaak trouwens, die onbewerkte (face) foto's....immers, a picture says more than a thousand words. Moeten meer clubs doen!

bad pritt
19 juli 2011, 13:17
Nooit gezien werkt standaard in Gelsenkirchen -Buer.