Volledige versie bekijken : Duiven, Coco, Andrea
ossi
10 februari 2011, 15:03
Laat vooropstellen dat ik vrij regelmatig bij Coco kom, ook omdat mij het gebeuren bij Escape in Doetinchem niet kan bekoren.
Dit gedoe in Doetinchem zal nooit een Spijkerkwartier-gehaalte krijgen. Ik bedoel ermee dat je zeker kan zijn je favoriete dame op een bepaald tijdstip te kunnen ontmoeten.
Gisteren middag ( +/- 13:00 uur ) bijvoorbeeld liepen in Doetinchem al tien gefrustreerde mannen rond en staarden allemaal na gesloten ramen. Leuk is anders.
Maar goed, het gaat hier om Coco.
Met de stambezetting van deze Club is sowieso niets mis, dit is bekend.
Ik belde dus 17:00 uur aan bij Coco en mij werd onder ander Andrea voorgesteld.
Naar eigen zeggen komt zij uit Polen en zij praat een beetje Duits en Engels.
Andrea is 1,70m lang met halflang zwart Haar en heeft een natuurlijke C-cup.
Zij past zich aan de wensen van de klant aan, doet echt niet moeilijk, en uiteindelijk hebben wij een springend halve uur samen doorgebracht.
Als Andrea daar blijft is zij zeker een aanwinst voor Coco !
:freu:
paulus boskabouter
10 februari 2011, 15:36
Merkwaardige recensie, verkapte reclame...?
Admin
10 februari 2011, 16:28
Merkwaardige recensie, verkapte reclame...?
Maar wij zijn vriendelijk ;)
Knight87
14 februari 2011, 14:07
Ik zou ook nog graag een keer naar Coco gaan woon tenslotte op 5 min afstand haha!
Alleen nog nooit geweest....
ossi
14 februari 2011, 18:04
Zeker geen verkapte reclame, hoe kom je erbij ?
Dit soort rare forumbijdragen ken ik sowieso ook uit Duitse forums.
Helaas onderbreekt altijd de onderbouwing.
Maar goed, wat ik wilde aangeven is simpel.
Zins de sluiting in Arnhem heb je feitelijk niets meer, als je de grens niet wil overgaan.
Xanten en Dorsten – welke ik goed ken - is toch gauw een uur rijden.
Emmerich is geen optie voor mij. Heb het een paar keer geprobeerd maar uiteindelijk geen zin om Slavische talen te moeten leren.
Hetzelfde geldt voor te tent in Elten.
Blijft feitelijk Escape over.
Maar in de middag, ik blijf het zeggen, leeft daar ook niets.
Dus, was Andrea op deze dag een welkome redding.
En nog een keer de vraag: hoezo wordt dit dan als verkapte reclame weg gezet ?
Ik hoor of lees het wel.
Big30
14 februari 2011, 18:12
En nog een keer de vraag: hoezo wordt dit dan als verkapte reclame weg gezet ?
Ik hoor of lees het wel.
Maak je niet druk! Nee jou recensie is zeker geen verkapte reclame. Ik zou niet weten waarom.
Big30
bosbeer
24 februari 2011, 20:35
Ossie,
Ga wat minder vaak, maar doe het goed. Rij een uurtje langer naar Golden Time in Bruggen.Probeer er een hele dag van te maken, dan heb je vanaf 11.00 uur ontbijt, vanaf 15.00 uur div soorten taart, vanaf 17.30 uur een heerlijke maaltijd en om 22.00 uur pizza. Daarbij de hele dag gratis drinken, ca 10 soorten bier,en een heel gezellige dag+avond met keus uit 60-80 mooie meiden. Allemaal voor 50 euro, alleen de vrouw waarmee je op kamer gaat moet je 50 euro betalen voor een half uur of 75 voor een uur. heb je echt waar voor je geld en je geniet heel wat meer dan even een half uurtje een meisje in een club bezoeken.Bovendien zit je in een mooie entourage en wordt er goed voor je gezorgd.
rmjhexe
25 februari 2011, 20:20
Ossie,
Ga wat minder vaak, maar doe het goed. Rij een uurtje langer naar Golden Time in Bruggen.Probeer er een hele dag van te maken, dan heb je vanaf 11.00 uur ontbijt, vanaf 15.00 uur div soorten taart, vanaf 17.30 uur een heerlijke maaltijd en om 22.00 uur pizza. Daarbij de hele dag gratis drinken, ca 10 soorten bier,en een heel gezellige dag+avond met keus uit 60-80 mooie meiden. Allemaal voor 50 euro, alleen de vrouw waarmee je op kamer gaat moet je 50 euro betalen voor een half uur of 75 voor een uur. heb je echt waar voor je geld en je geniet heel wat meer dan even een half uurtje een meisje in een club bezoeken.Bovendien zit je in een mooie entourage en wordt er goed voor je gezorgd.
:biggrin:niet doorvertellen hoor:biggrin: