Volledige versie bekijken : Fred Rutten ontslagen bij PSV
Jansen
7 februari 2011, 20:41
Volgens berichten wil het grootste deel van de echte supporters dat Rutten opstapt en zijn handlanger mee neemt 63% na dit weekend.
Erik Ten Hag kan het beste vrijwillig meegaan en Philip CoCu mag dan het roer overnemen tot aan het einde van het seizoen.
Ernst Faber en Erwin Koeman staan klaar om als assistent aan te sluiten.
Ook Stanley Menzo is in beeld als keepertrainer maar ook Ronald Waterreus die helaas nog niet in bezit is van de juiste papieren.
Spelers die mogen vertrekken zijn:Engelaar,Ramos,Berg en Vujovic.
Spelers die zeker vertrekken zijn Koevermans en Kromkamp.
Het is PSV onwaardig zoals Rutten met zijn spelers omgaat en niet aanvallender wil spelen.
Het is onwaardig dat spelers als Nijland ,Zeefuik en Bakkal geen speelminuten krijgen.
Big maak een enquete wat de ijsberen vinden
Onder Rutten moet weg ; :angryfire:
A. Per direct
B. Eind van seizoen
C. Mag blijven
Big30
7 februari 2011, 20:56
Wil PSV nog een kans maken om kampioen te worden, rest er maar 1 oplossing en dat is het voortijdige ontslag van Fred Rutten!!!
Jünther
7 februari 2011, 20:57
Dit is het eerst goede bericht van Jansen. Vooruit, sinds tijden.
Ik mis dan ook de bekende spelfouten :)
Philips is Philips niet meer: zoekend naar een identiteit....., worstelend met zichzelf.
Ik ben het volledig met Johan Derksen eens dat Rutten geen representatief boegbeeld is voor een club als PSV. Eruit met die Tukker, of weer als assistent aanstellen, maar dat zal Fredje niet accepteren.
Affellay, hoewel spelvertragend met de bal aan de voet, gaan ze te zeer missen in Eindhoven. Op Doedelzak en Toivonen na, zie ik geen bovengemiddelde klasse in dit team.
De keeper is een schande, evenals renpaard Manolev.
En een echte goalgetter is ver te zoeken. Wachten op Reis?
Begin maar met een wisseling van de wacht in de technische staf:
Ik hoop van ganser harte dat Ron Jans met echte Eindhovense jongens aan de slag gaat, zoals Cocu, Faber en Lodewijks.
Ik vind Jans namelijk erg correct en bekwaam; ten onrechte zwart gemaakt in de affaire Dost-Ajax-Heerenveen.
Ik zeg: Ron kom naar Eindhoven, dan ben ik blij.
Het laffe, saaie geworstel wat men nu 2-wekelijks in Eindhoven ziet, doet pijn aan het Brabants hart.
"de souza"
7 februari 2011, 21:04
Optie A :angryfire:
Jansen
7 februari 2011, 21:07
Jammer dat Junter over de jankerd Jans praat om hier te krijgen.
Een man die bij Pau & Witteman en bij De wereld draaid door riep dat Wilders
Hitler neigingen heeft verdient alleen een amateur club en dan hooguit
de D'tjes trainen.
Nee ik had Jans hoog zitten tot deze uitspraken en de werkwijze met Dost.
Jans mag denken wat hij wil maar soms praat hij te snel zonde van deze man die ook echt niet daardoor een topclub kan trainen
Optie A.:angryfire:
Jünther
7 februari 2011, 21:14
Laat ons politiek van sport scheiden; du moment dat je die gaat verweven, breekt de pleuris los.
Dost heeft gewoon in de tijd die hij heeft gehad, niet goed gespeeld.
En flirten, dat doet Dost maar bij zijn wijf, maar niet met Ajax als je bij Heerenveen onder contract staat.
Ajax heeft lopen slapen/blunderen en Dost heeft gruwelijk lopen flirten.
Dus wat Jans nou zo verkeerd heeft gedaan, weet ik niet....
Big30
7 februari 2011, 21:16
Fred Rutten is een zeer goede trainer. Ook als coach behoort hij tot de toppers is bovendien ook nog een zeer aimabele man met manieren. Een sieraad en uithangbord voor de Club.
Wat hij uit deze groep haalt grenst bijna aan het onmogelijke, laten we niet vergeten dat de spelers groep geen kwaliteit bevat laat staan spelers die wat kunnen afdwingen.
Dat heeft Jünther al terecht geconstateerd. Rutten is een Top Coach die nu ontwikkelinngshulp geeft aan een club die in Potentie nog wel een Top Club is maar het op pure kwaliteit en voetballend vermogen moet afleggen tegen bv. FC Twente de huidige en nieuwe landskampioen.
Voorts wil nog opmerken dat Rutten geen echte Tukker is daar geboren in de Achterhoek in Wychen zo meen ik.
Ook wil ik verklaren dat ik bovenstaande heb geschreven zonder enige vorm van Ironie dan wel cynische bijbedoelingen. Hier sprak de ware Voetbal analyticus genaamd Big30.
Mocht Rutten toch kiezen voor Barcelona dan is Ron Jans een waardige opvolger. Komt bij hij spreekt zeer goed Duits.
Jünther
7 februari 2011, 21:24
Big wil gewoon dat PSV - met Rutten - tweede wordt achter FC Twente.
Rutten krijgt PSV niet aan het voetballen, en dat moet ook met dit team IN NEDERLAND te doen zijn.
Rutten moeten we snel ditchen, heel snel....., dat heet damage-control.
Jansen
7 februari 2011, 21:35
Fred Rutten is een zeer simpathieke man en trainer voor net onder de top.
Hij komt uit het plaatsje Alverna wat bij Wychen hoort wat totaal niets te maken heeft met zijn kwaliteiten.
Een Top trainer moet uitstraling hebben en voetbal uitdragen door een stem maar ook door geloofwaardigheid.
Een onzekere trainer naast het veld steekt het hele team aan.
Hij moet naar spelers kunnen luisteren en eventueel als een vader boven hun staan.
Hij moet zijn stem kunnen verheffen en eventueel een demo geven.
Hij heeft geen zelfvertrouwen en laat spelers wisselen in de 88e min. terwijl je niet voor staat.
Man wissel dan op de 60e minuut.
Geeft Bakkal,Nijland en Zeefuik geen enkele kans en praat niet met hun over hun positie.
Wat betreft Dost dat heeft twee kanten.
MichelJ
7 februari 2011, 21:39
Optie A.:angryfire:
En wat betreft Dost; hij heeft een half jaar geleden met z'n volle verstand een contract in Friesland getekend, nou moet die niet gaan huilen dat ie naar 020 wilt. Lekker bij Heerenveen ballen en slapen in een 020-pyjama. :rolleyes:
Rex
7 februari 2011, 21:40
Ja dat was ff slikken he zaterdag voor jullie braboos........
PSV - ADO 0-1
We hebben vorig jaar ook al van 020 gewonnen en 20-02 staat Feyenoord op de lijst om vernederd te worden........
Tja die Hagenezen zijn zo slecht nog niet.....Behalve dan Oh Oh Cherso, want dat was echt slecht....maar ja dat waren dan ook weer niet echte Hagenezen...
En wat Rutten betreft, laat die man lekker bij PSV zitten......is toch geen echte Brabander....ha ha
Sphinx
7 februari 2011, 21:45
Grinnik, deze racebeer werd vanmorgen bijkans gelyncht toen ik op mn werk binnenkwam, Oh, oh Den haag (http://www.youtube.com/watch?v=ptGJ8wzeGDE) fluitend.
Vd Brom heeft 'n mooi team op poten gezet met voetballers die niet al te veel hebben gekost of verhuurd zijn omdat hun club het niet in ze zag zitten. Ik vrees alleen dat de hele voorhoede: Verhoek, Kubik en Bulykin na mei/juni weg is (ik hoop er niet op maar ja)
Johnny Bravo
7 februari 2011, 21:56
Ik pleit zelfs voor contract verlenging voor Fred Rutten, hij doet het toch goed, staat bovenaan de ranglijst.
Laat die man lekker zijn werk afmaken.
:wink2:
Picasso 1
7 februari 2011, 21:59
Laat ons politiek van sport scheiden; du moment dat je die gaat verweven, breekt de pleuris los.
Inderdaad, want als Rutte gaat krijg je weer een bak-ellende
Jansen
7 februari 2011, 22:15
Natuuurlijk zullen die oh oh Cherso, de 020 en de Tukkers op schaatsen met hun beugelflessen wel hopen dat Rutten blijft.
Maar de echte voetbal liefhebbers uit de rest van het land denken daar
anders over.
Ajax mag volgens De Boer 1x per drie jaar kampioen worden helaas is dat al bijna 4x 3 jaar niet meer gelukt
:biggrin:
Echte Kampioenuh komen dus nog steeds uit Eindhoven 040 de voetbal hoofdstad van de laatste 12 jaar met een enkele uitzondering om het AZ en Twente heus wel een keer te gunnen.
Dus kijken we terug naar de PSV supporters die stemmen blijkt ook nu dat 80% van de psv supporter vind Dat Fredje Rutten op moet rotten.
Rutten Rot op en neem Mubarak mee
:g023[1]::g023[1]::Big_gun::bye::hammer_2::closed10[1]::aqsshole:
molaar
7 februari 2011, 22:17
Hitler neigingen heeft
Heb die uitzending niet gezien, maar wat een waarheid spreekt die man :freu:
Jansen
7 februari 2011, 22:19
Hitler neigingen heeft
Heb die uitzending niet gezien, maar wat een waarheid spreekt die man :freu:
Zeker pas Jarig geweest ;)
Big30
7 februari 2011, 22:33
Fred Rutten en Erik ten Hag samen in bed (http://www.youtube.com/watch?v=Bvet4FjI0_E&feature=related)
Rene was op zijn ziel getrapt door kritiek van Fred Rutte (http://www.youtube.com/watch?v=24J-YTKznpU)
Jansen
7 februari 2011, 22:41
Fred Rutten en Erik ten Hag samen in bed (http://www.youtube.com/watch?v=Bvet4FjI0_E&feature=related)
Rene was op zijn ziel getrapt door kritiek van Fred Rutte (http://www.youtube.com/watch?v=24J-YTKznpU)
Big ken je het spelletje nog : wie van de 3 :confused:
1. Mijn naam is Fred Rutte ben trainer van PSV
2. Mijn naam is Fred Rutten ben trainer van PSV
3. Mijn naam is Flet Lutten ben Tlainer van PCV
en ik vind het zuur dat ik hier sta
Wil de echte Fred Rutten nu opstappen. :freu:
molaar
7 februari 2011, 22:42
Ja Janssen met de jaren wordt je wijzer :biggrin:
Jansen
7 februari 2011, 22:42
Ja Janssen met de jaren wordt je wijzer :biggrin:
:biggrin::biggrin:
Binnen 1 uur tijd 20 berichten dus het voetbal leeft nog op de maandag avond
Picasso 1
7 februari 2011, 23:00
Heeft Boef30 weer een stuk of 10 off-line gezet? :biggrin:
Big30
7 februari 2011, 23:06
Van mooie voetbal momenten kunnen we niet genoeg krijgen, zo denk ik weer terug aan de EC1 overwinning van PSV op Benfica ik meen in Stuttgart 1988, dat waren mooie tijden:
http://www.voetbalhistorie.net/pics/teams/ajax-1995.jpg
Picasso 1
7 februari 2011, 23:15
Of het glorierijke PSV uit de jaren 70
http://www.enciclopedia.com.pt/images/ajax1970.jpg
Big30
7 februari 2011, 23:22
Of het glorierijke PSV uit de jaren 70
Dat plaatje bevalt me wel! Is namelijk de AJAX selectie uit het seizoen 1973-1974 dat AJAX als derde afsloot. De coach op de foto is George Knobel die voortijdig werd ontslagen na de uitspraak "Ajax ten onder gaat aan drank en vrouwen". Waarmee we weer terug zijn bij de vraag boven aan dit topic :tongue:.
(Ja ik ken mijn klassieken, zonder Google ;))
Picasso 1
7 februari 2011, 23:25
Dat plaatje bevalt me wel! Is namelijk de AJAX selectie uit het seizoen 1973-1974 dat AJAX als derde afsloot. De coach op de foto is George Knobel die voortijdig werd ontslagen na de uitspraak "Ajax ten onder gaat aan drank en vrouwen". Waarmee we weer terug zijn bij de vraag boven aan dit topic :tongue:.
(Ja ik ken mijn klassieken, zonder Google ;))
Druk bij het berichtje op 'citeer' en dan zie je het correcte jaartal :smoke:
Big30
7 februari 2011, 23:34
Druk bij het berichtje op 'citeer' en dan zie je het correcte jaartal :smoke:
Je bent duidelijk geen kenner! In 1970 was de generaal trainer, op de de foto staat George Knobel, het is 100 % de selectie van 1973-1974.
Ik herken onmiddellijk oa. Jan Mulder en Arnold Muhren. Dus het correcte jaartal is wat ik noemde nl. het seizoen 1973-1974 :hah::sleep::baeh:!
(Cruijff staat nog wel op de foto die aan het begin van het seizoen is genomen, maar niet veel later vertrok die naar Barca, ik zeg het maar voordat iemand anders het opmerkt!)
Picasso 1
7 februari 2011, 23:58
Je bent duidelijk geen kenner! In 1970 was de generaal trainer, op de de foto staat George Knobel, het is 100 % de selectie van 1973-1974.
Ik herken onmiddellijk oa. Jan Mulder en Arnold Muhren. Dus het correcte jaartal is wat ik noemde nl. het seizoen 1973-1974 :hah::sleep::baeh:!
(Cruijff staat nog wel op de foto die aan het begin van het seizoen is genomen, maar niet veel later vertrok die naar Barca, ik zeg het maar voordat iemand anders het opmerkt!)
Ik ken de jaren 70 inderdaad niet zo goed, de jaren 60 vind ik interessanter :tongue:. En 1988 heb ik uit mijn geheugen gewist :heul:
Big30
8 februari 2011, 00:07
Ik ken de jaren 70 inderdaad niet zo goed, de jaren 60 vind ik interessanter :tongue:.
Daar heb je boeken voor ;). Lees eens: "1974 Wij waren de besten, Auke Kok", gaat over het WK van 74 en daar wordt uiteraard het seizoen 1973-1974 voorafgaand aan het WK ook besproken.
Kun je ook lezen over die arrogante en irritante ajaxieden die het nodig vonden PSV spelers weg te pesten. Hoe anders zou het WK verlopen zijn als dat niet was gebeurd, door de dezelfde misplaatste arrogantie en hoogmoed van de Ajax spelers in de finale verloren we uiteindelijk wel in 1974.
Jansen
8 februari 2011, 19:25
Ik was er bij in 1988 in Stutgard.
We zongen wij gaan naar stutgard toe .....
Met de auto en dan tussen alle Benfica fans het was een groot feest
ook daarna werd je nog gefeliciteerd door de portugezen.
Dat was pas een voetbal tijd.
Ik heb de kaartjes nog ;)
Big30
8 februari 2011, 19:58
Ik heb de kaartjes nog ;)
Ik ook. Ik kwam er met mijn valse kaartjes ook niet in ;).
ijsbeer11
9 februari 2011, 09:45
Steve Mc Laren erin en Fredje eruit!
Willi69
9 februari 2011, 10:37
Lees eens: "1974 Wij waren de besten, Auke Kok", gaat over het WK van 74 en daar wordt uiteraard het seizoen 1973-1974 voorafgaand aan het WK ook besproken.
Gegen wen haben die Niederlande 1974 eigentlich im WM-Endspiel verloren? :cool:
Picasso 1
9 februari 2011, 11:32
Gegen wen haben die Niederlande 1974 eigentlich im WM-Endspiel verloren? :cool:
Wat Nederland betreft kunnen wij elkaar de hand schudden :rofl:
Scoobert
9 februari 2011, 19:53
Opzouten met Fredje ja.....en zet Jansen er neer als motivatietrainer ;)
Elke overwinning een gratis beurt bij Louana nr 1 :biggrin::biggrin:, eens kijken hoe ze gaan als de brandweer
Big30
9 februari 2011, 19:55
www.Rutten-moet-blijven.fct
facial
9 februari 2011, 20:09
Rutten moet slimmer zijn en zelf oprotten samen met z'n Engeltjeshaar wegwezen:biggrin:
Jansen
9 februari 2011, 22:58
Opzouten met Fredje ja.....en zet Jansen er neer als motivatietrainer ;)
Elke overwinning een gratis beurt bij Louana nr 1 :biggrin::biggrin:, eens kijken hoe ze gaan als de brandweer
Jansen heeft daar al een functie achter de schermen.:wink:
Willem2
10 augustus 2011, 09:27
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?26914-Wie-wordt-kampioen-van-Nederland-2011-2012-Voetbal&p=226674#post226674
Even naar boven gehaald. Ik weet niet waarom :rolleyes:
En het is eigenlijk een goede trainer .... Sorry Fred.
:wink2:
popey01
10 augustus 2011, 10:00
Hij moet zelf niet opstappen,ze moeten hem eruit trappen.
Sphinx
10 augustus 2011, 14:51
De reden dat ze hem er niet uittrappen ligt er bijna zeker in dat PSV geen afkoopsom wil betalen, want anders was Fredje in mei al de laan uitgevlogen. In ieder geval heeft 'ós Dirk' Marcellis hem bij de start hartelijk bedankt voor het wegpesten. Goed verdedigd én een assist. Nou straks Roy Beerens ook nog naar AZ en Romero voor vele roebels naar Ingoesjetië laten opdonderen (of waar ze dan ook gek genoeg zijn hem aan te nemen) en dan wordt het mss nog wat.
Big30
10 augustus 2011, 16:31
Fred Rutten is behalve een zeer aimabele vent ook nog eens een goede trainer en coach. Zijn PR kan wat beter maar hem daar op aan te vallen is wat goedkoop en simpel. Net als al die zogenaamde kenners langs de zijlijn die hem zo graag zien vertrekken en vaak weinig verstand van voetballen maar alleen maar zitten te papegaaien.
Komt allemaal goed met PSV, een goede start is ook zeker geen garantie voor een goede afloop. In tegendeel vaak. PSV heeft kwalitatief het beste team + de beste trainer, dus suc6 bijna voorgeprogrammeerd.
P11111
10 augustus 2011, 17:03
Met Isaksson, Manolev, Marcelo, Engelaar, Pieters, Ojo, Zeefuik en die blonde matennaaier die zondag in Alkmaar overal liep behalve op de plaats waar hij stond opgesteld hebben ze kwalitatief inderdaad het beste team... En nu nog die trage El Hamdaoui kopen...
Een goed begin is het halve werk, zeg ik maar.
rmjhexe
10 augustus 2011, 17:10
:thefinger:een deze dagen komt er weer een goede trainer vrij , zit tegen zijn pensioen aan en is goed gemotiveert, let op de vluchten vanuit turkije:blume:
Big30
10 augustus 2011, 17:10
Een goed begin is het halve werk, zeg ik maar.
Je moet nooit half werk afleveren heb ik altijd geleerd :biggrin:. Half werk is nooit een goed begin lijkt me!
Jansen
10 augustus 2011, 22:19
Er is weer hoop voor Rutten:
Hij heeft met een aantal Jostie leden gewonnen van FC Twente, en nu maar hopen dat hij daar trainer van zal blijven.
Je zag ook bijna geen verschil tussen Rutten en deze spelers.
Destoomboot
13 augustus 2011, 13:48
Ik denk dat dit jaar PSV weer naast de pot gaat vissen, de eeuwige derde
Jansen
13 augustus 2011, 16:16
Ik denk dat dit jaar PSV weer naast de pot gaat vissen, de eeuwige derde
Hoezo de eeuwige derde ?
Wie is de laatste 14 jaar het meeste kampioen geworden ?
En 2 x derde is dat eeuwig ?
Rutten wordt gewoon ontslagen nog voor december en Ten Hag mag dan ook vertrekken dat is de voorspelling.
P11111
13 augustus 2011, 16:42
Fred Rutten zal PSV nooit naar een hoger niveau tillen
Fred Rutten schrok zich rot van zijn eigen PSV. De trainer was hooglijk verbaasd dat zijn team zo weinig ambitie toonde. Een vreemde en onaanvaardbare manier om kritiek te spuien. Het was alsof hij als een buitenstaander PSV in actie had gezien. Terwijl hij als trainer mede schuldig was aan de slappe instelling van het elftal. Het lijkt opportunistisch om al na een wedstrijd PSV af te voeren uit het rijtje van titelkandidaten. Een nederlaag bij AZ raast nou niet meteen als een verrassing door het land. Maar achter de nederlaag schuilt een verhaal, dat veel verder reikt dan een verlies in Alkmaar.
De eerste ronde in de Eredivisie leverde tal van niet eens meer gewaagde conclusies op. De voornaamste: PSV wordt dit seizoen geen kampioen onder Rutten! Sterker nog, de Eindhovenaren zullen niet eens bij de eerste drie eindigen. Spijtig voor de trainer, die kennelijk niet voldoende greep heeft op zijn ploeg. Tegen AZ was hij verantwoordelijk voor de valse start. Hij kon dan wel verbaasd zijn, maar dan heeft hij onvoldoende in de gaten welk proces PSV van binnenuit ondermijnt. Er dreigt nog niet direct een opstand onder de spelers, zoals bij Feyenoord. Maar in de selectie sluimert onrust.
Wilfred Bouma wil al weg, als reactie op de verbanning naar de bank. Rutten verkoos Orlando Engelaar als libero. Waarom ook niet? Maar zijn motivatie deugde niet. Bovendien staat Engelaar in de etalage en was eigenlijk overbodig voor dit seizoen. Het verraadt andermaal dat de trainer onhandig omspringt met zijn materiaal. Het klinkt onaardig, maar PSV moet zo snel mogelijk afscheid nemen van Rutten. Dat had al in mei moeten gebeuren, na alweer een mislukte competitie. Maar de huidige directie blinkt niet uit in daadkracht en heeft weinig kijk op de werkelijke essentie van het voetbal. Tiny Sanders mag dan PSV financieel hebben gered, hij aarzelt nog steeds of hij voetbal met een v of een f moet schrijven.
PSV heeft de geschikte opvolger voor Fred Rutten al in huis: Phillip Cocu. Als type enigszins vergelijkbaar met Frank de Boer. Wellicht is het verstandig Cocu een jaar te koppelen aan een oudere adviseur als Sef Vergoossen, bekend met de grillen in Eindhoven. Of aan Guus Hiddink, die steeds meer twijfelt aan de integriteit van het Turkse voetbal. De vervanging van de trainer heeft bij PSV meer prioriteit dan de zoekactie naar een spits en/of een verdediger. Straks loopt Ola Toivonen nog uit onvrede weg en dan kan er helemaal een dikke kras door deze zogenaamde concurrent van Ajax als veruit de belangrijkste kanshebber voor het kampioenschap. Sanders zal een keer moeten bewijzen dat hij naast zakelijke inzicht ook iets snapt van de aparte wetten in het topvoetbal. En technisch manager Marcel Brands moet eens ophouden om de trainer aardig te vinden en daardoor bij herhaling in bescherming te nemen. Rutten zal PSV nooit naar een hoger niveau tillen. Wie daarin nog gelooft, moet solliciteren naar een functie bij de Efteling.
Ondertussen bevestigde AZ, als vechtmachine, dat het als enige een lichte bedreiging kan zijn voor de top drie. Voor de rest overheerste de armoede in de eerste ronde. Tussen de vijfde plaats en nummer vijftien zullen clubs voortdurend rouleren. FC Groningen, sc Heerenveen, Vitesse, NEC, FC Utrecht, Feyenoord en noem ze maar op onthulden de alweer toegenomen zwakte en nivellering in de eredivisie. Voor de deadline in de transferperiode zullen er nog wel verschuivingen optreden. Helaas niet in positieve zin. Bij ADO Den Haag is de leegloop al begonnen. En Bryan Ruiz lonkt verliefd naar Tottenham Hotspur. FC Twente zal niet al te moeilijk doen, zo heeft voorzitter Joop Munsterman beloofd. Maar zijn vertrek betekent hoe dan ook een verdere devaluatie van de competitie als kijkspel...
LEX MULLER
Sportjournalist sinds mensenheugenis. Schrijft al sinds 1966 over voetbal. Bezocht WK's vanaf 1974. Werkte tot 1994 voor kranten, waaronder twintig jaar bij het Algemeen Dagblad. Switchte daarna naar de televisie, maar legt zich sinds 1 januari 2011 volledig toe op sport op internet.
Big30
13 augustus 2011, 17:01
Lex Muller
Sportjournalist sinds mensenheugenis. Schrijft al sinds 1966 over voetbal. Bezocht WK's vanaf 1974. Werkte tot 1994 voor kranten, waaronder twintig jaar bij het Algemeen Dagblad. Switchte daarna naar de televisie, maar legt zich sinds 1 januari 2011 volledig toe op sport op internet.
Graag link naar artikel en liever geen full kwoots i.v.m. copyright.
Zal wel uit een schoolkrantje komen denk ik. Niemand in de voetballerij neem deze Meneer nog serieus!
Het Nederlands elftal is gisteren zijn eerste training in Dallas misgelopen door een grap van een journalist. Het vliegtuig, waarmee het team zou afreizen naar Texas, werd vastgehouden op Orlando omdat verslaggever Lex Muller van het Algemeen Dagblad een stewardess wijsmaakte dat er een bom zat in de tas van...
Van onze verslaggever
AMSTERDAM
Muller, die tot drie keer toe zijn opmerking herhaalde, werd onmiddellijk door veiligheidsbeambten en FBI-personeel afgevoerd en zal volgens de ontstemde Advocaat het land worden uitgezet. 'Je gaat hier niet de spot mee drijven. Amerikanen vatten dit heel serieus op, zeker na wat er in Colombia is gebeurd.' De bondscoach verwijst daarmee naar het doodschieten afgelopen zaterdag van de international Andres Escobar.
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2844/Archief/archief/article/detail/381337/1994/07/07/Oranje-vertraagd-door-grap-van-journalist.dhtml
Hij was laten we zeggen behoorlijk aangeschoten toen hij deze "grap" uithaalde.
P11111
13 augustus 2011, 17:12
Leksie schrijft wekelijks zijn column op de meest informatieve voetbalwebsite die er is, te weten www.voetbalzone.nl. Boven de drie grote rivieren wordt deze topjournalist bijzonder serieus genomen, zeker als het om PSV gaat.
Zeg eerlijk, in zijn stukkie over Rutten, Engelaar, Sanders en PSV staat natuurlijk weinig onzin.
En bijna iedereen heeft wel eens een keer te veel goudgele rakkers of wiskies gedronken...
Big30
13 augustus 2011, 17:26
Zeg eerlijk, in zijn stukkie over Rutten, Engelaar, Sanders en PSV staat natuurlijk weinig onzin.
En bijna iedereen heeft wel eens een keer te veel goudgele rakkers of wiskies gedronken...
Ik vind het stukje weinig origineel om eerlijk te zijn. Lijkt meer op een copy paste van een aantal bestaande vooroordelen dan dat er een duidelijk analyse plaats vindt of een mening wordt gevormd gebaseerd op een uitgebreid onderzoek/inventarisatie.
Los daarvan een analyse na 1 speelronde is ook nietszeggend.
Het voorval tijdens de WK in de VS is niet meer dan een anekdote of ie dronken was weet ik niet zeker wel dit dit stukje wat goedkoop is en weinig toevoegt aan bestaande vooroordelen ze alleen maar poogt te bevestigen.
Beetje goedkoop scoren vind ik en dan ook nog in buitenspel positie. Boven de grote rivieren neemt men veel zaken te serieus vooral zichzelf en ontbreekt wel eens het nodige relativerings vermogen ;).
Jansen
14 augustus 2011, 00:09
Leksie schrijft wekelijks zijn column op de meest informatieve voetbalwebsite die er is, te weten www.voetbalzone.nl. Boven de drie grote rivieren wordt deze topjournalist bijzonder serieus genomen, zeker als het om PSV gaat.
Lex Mulder is iemand die beter bij SBS6 zou passen Deze zender uit de Hoofdstad van West Nederland zou hem naast Evert Santegoed in zijn roddelrubriek kunnen gebruiken.
De man heeft altijd onzin en kan zich in een vliegtuig ook niet gedragen vandaar dat hij niet meer mee mag in het Vliegtuig waar een elftal in zit.
Dat hij boven de grote rivieren wel serieus wordt genomen komt omdat wij alles boven de grote rivieren ook niet serieus nemen.
Admin
23 augustus 2011, 01:11
Fred Rutten is bezig aan zijn afscheidstournee als trainer van PSV. De oefenmeester mag het seizoen afmaken in Eindhoven, maar wordt daarna op straat gezet. Bert van Marwijk wordt genoemd als gedroomde opvolger van Rutten. ............................ http://www.ad.nl/ad/nl/1433/PSV/article/detail/2859371/2011/08/22/PSV-wil-af-van-Fred-Rutten.dhtml
Jansen
23 augustus 2011, 20:28
Fred Rutten is bezig aan zijn afscheidstournee als trainer van PSV. De oefenmeester mag het seizoen afmaken in Eindhoven, maar wordt daarna op straat gezet. Bert van Marwijk wordt genoemd als gedroomde opvolger van Rutten. ............................ http://www.ad.nl/ad/nl/1433/PSV/article/detail/2859371/2011/08/22/PSV-wil-af-van-Fred-Rutten.dhtml
Dat Tournee zou wel eens heel snel ingekort kunnen worden.
Bert van Marwijk wordt alleen door de pers genoemd maar totaal niet bij het bestuur van PSV Brands en Sanders zijn daar niet mee bezig.
Er ligt wel een optie om bij ontslag P.Cocu als tijdelijke trainer aan te stellen met daarna als assistent Ernst Faber als hij bij Eindhoven kan vertrekken.
Ook Van Gaal is genoemd maar dat zijn allemaal speculaties van V.I.
Nog even en SBS6 gaat nog namen noemen.
Volgend jaar kan Cocu zich dan als hoofdtrainer bewijzen wat net als met F de Boer is gebeurd en kost het minste.
Je hoeft alleen Rutten naar huis te sturen met behoud van salaris en Cocu naar voren te schuiven,Hiermee hoef je Rutten ook geen premies te betalen en Cocu ook niet omdat dit niet is overlegd.
Simpel toch nu even nog een maand wachten.
Andreas Isaksson heeft met zijn zakenwaarnemer gesproken om uit te kijken naar een andere club.
Zodat hij bij de eerst volgende wedstrijd gepasseerd wordt trekt deze aan de bel.
Ook Ramos mag vertrekken maar deze kost momenteel niets vanwege zijn afgelopen contract wat verlengd is zonder salaris maar wel wedstrijdpremie krijgt als hij bij de selectie zit.
Groningen heeft het bod op Matasz afgeslagen maar PSV wil wel verder gaan maar niet verder dan 7.2 miljoen.
Big30
23 augustus 2011, 21:08
Gewoon afwachten tot de winterstop. Even goed staat PSV dan 6 punten los van de rest. Nu een schokeffect heeft niet zo veel zin en ja wie moet er dan komen? Laat Faber eerst bij de blauw witten maar bewijzen wat ie kan. Cocu? Vind dat ook een Rutten type.
Van Marwijk ja maar die wil denk ik niet. Adriaanse pffff arrogant Amsterdams schoolmeestertje! No Thank You!
Jansen
23 augustus 2011, 21:20
Gewoon afwachten tot de winterstop. Even goed staat PSV dan 6 punten los van de rest. Nu een schokeffect heeft niet zo veel zin en ja wie moet er dan komen? Laat Faber eerst bij de blauw witten maar bewijzen wat ie kan. Cocu? Vind dat ook een Rutten type.
Van Marwijk ja maar die wil denk ik niet. Adriaanse pffff arrogant Amsterdams schoolmeestertje! No Thank You!
Ja Arrogant was Adriaanse wel dit weekend hoe jij Jans in zijn hemd zette om het publiek te vertellen dat Jans wel een goede trainer is waar hij bij zat als klein mannetje.
Aangezien ik Jans een groot klein lulletje vind kon ik er wel om lachen maar veel spelers kotsen hem al uit dus oprotten deze man (Wilders Hater heeft hij ooit verteld bij Pouw en Witteman omdat hij Wilders met Hitler vergelijkte ) hij heeft dus net zoveel verstand van mensen als van voetbal.
P11111
24 augustus 2011, 08:46
Johan Derksen, welkom op dit forum!
Admin
7 maart 2012, 11:10
http://www.ad.nl/ad/nl/1433/PSV/article/detail/3221566/2012/03/07/Wie-geeft-Rutten-het-laatste-zetje.dhtml
En zal dat dan helpen ........:cool:
Yahoe
7 maart 2012, 18:13
Gaaaan...... met terugwerkende kracht vanaf het moment dat 'ie ooit gekomen is... wie dan wel? JOL!
Big30
7 maart 2012, 18:22
Rutten moet gewoon blijven! Niet hij heeft gefaald maar de spelers hebben gefaald. PSV wordt dit jaar weer kampioen gewoon omdat ze kwalitatief de sterkste selectie hebben. AZ gaat nog meer zakken, Twente speelt onder Mcclaren weer als een elftal en heeft denk ik de beste voorhoede van Nederland maar moet het toch puur op kwaliteit afleggen tegen PSV.
Dus:
1. PSV
2. FC Twente
3. AZ
Ajax komt gewoon kwaliteit maar vooral bezieling te kort en heeft een coach en een trainersstaf die de groep niet kunnen inspireren.
Maar ... . Ik denk niet dat Fred het einde vh seizoen haalt. Misschien zou het voor PSV ook wel beter zijn dat er iemand anders voor de groep komt staan. Als VVV met een nieuwe trainer 4 maal achter elkaar kan winnen moet PSV dat toch wel minimaal 10 maal kunnen doen en dan zijn ze gewoon kampioen!
Picasso 1
8 maart 2012, 20:19
http://www.ad.nl/ad/nl/1433/PSV/article/detail/3221566/2012/03/07/Wie-geeft-Rutten-het-laatste-zetje.dhtml
En zal dat dan helpen ........:cool:
====> Valencia
Big30
8 maart 2012, 20:28
Bekijk je het positief dan zeg je ze hebben nog 70 min om de 2-0 recht te zetten. Bekijk je het negatief zeg je na 2-0 na 13 min dat kan alleen nog maar erger worden.
Ik zeg maar een wedstrijd duurt 90 min dus het kan allemaal nog goed komen ;).
Bluebear
8 maart 2012, 20:31
Dit is zwaar rampzalig. Bluebear is terug in zijn winterslaapholletje gekropen om eind augustus bij de nieuwe start van de competitie maar weer tevoorschijn te komen.
hp001
8 maart 2012, 20:37
Bekijk je het positief dan zeg je ze hebben nog 70 min om de 2-0 recht te zetten. Bekijk je het negatief zeg je na 2-0 na 13 min dat kan alleen nog maar erger worden.
Ik zeg maar een wedstrijd duurt 90 min dus het kan allemaal nog goed komen ;).
De bal is rond, en het is elf tegen elf.
MichelJ
8 maart 2012, 20:45
Rutten weg -> Cocu seizoen afmaken -> kampioen -> nieuwe trainer is gevonden
Leven is best simpel :smile2:
MichelJ
8 maart 2012, 20:45
De bal is rond, en het is elf tegen elf.
En als je sneller bent ben je eerder bij de bal.
hp001
8 maart 2012, 20:51
En als je sneller bent ben je eerder bij de bal.
Om te scoren, moet je de bal hebben.
Big30
8 maart 2012, 21:09
Om te scoren, moet je de bal hebben.
U bedoelt:
"Als wij de bal hebben kunnen hun niet scoren."
JC
hp001
11 maart 2012, 14:07
Fredje bedankt!
Big30
11 maart 2012, 14:37
Na het verlies tegen NAC is zijn positie denk ik onhoudbaar geworden. Of vanavond of morgen zal zijn vertrek wel bekend worden gemaakt. Dit kan niet meer goed komen.
Admin
12 maart 2012, 14:50
http://www.ed.nl/sport/psv/10643582/Fred-Rutten-ontslagen-bij-PSV.ece
Trainer Fred Rutten is maandag ontslagen bij PSV. Hiermee is het einde van het tijdperk Rutten nu echt een feit. Cocu wordt waarschijnlijk de ad-interim opvolger van Rutten. Later in de middag wordt dit toegelicht in een persconferentie. Dat zal rond 15.00 uur zijn.
2313