PDA

Volledige versie bekijken : Rotterdam Unlimited Prive Luna, Braziliaanse.

noglangnietuitgewandeld
26 januari 2011, 04:23
Naam : Luna.
Nationaliteit/Taal : Braziliaanse, Portugees, Nederlands.
Leeftijd : 35/38
Haarkleur/-lengte :Zwart, lang,
Lengte dame :170
Postuur/Cupmaat :volslank, C
Tatoeages/Piercings :
Service:TZ, PMC,NMC.
Voordelen: Aardige meid, Passioneel.
Nadelen:
Tijdsduur : 45 min.
Prijs : 100,-
Extra’s bij het bezoek:

Van de week moest in Rotterdam zijn en ging uiteraard nog eens op zoek naar wat erotisch vertier. Bij Unlimited had ik altijd wel goede ervaringen, dus nog eens op hun site gaan kijken, http://www.sexyprive.nl/. Zo te zien even geen strakke jonge meiden aanwezig, maar de Braziliaanse Luna leek me wel een aardig alternatief, dus even gebeld voor een date met haar.
De lingerie ging uit, we fristen ons wat op en begonnen eerst voorzichtig, maar dan steeds heftiger te zoenen. Ze ging langzaam aan naar beneden en likte de ballen grondig af. Dan langs de stam naar boven, maar voordat er echt gepijpt werd eerst/ we zijn hier niet in Duitsland, he/ een condoom erom. Hier ging ze wel lekker diep. Ze zette zich over me heen en begon aan een stevige rit, boog zich naar me toe om door te zoenen, niet verkeerd, maar ik lig toch liever gewoon bovenop. We draaiden om, zodat ik wat beter de regie had. Ze trok haar benen zover mogelijk omhoog, onze monden zaten onophoudelijk op elkaar gezogen, heerlijk, zo'n vrouw die niet vies is van een diepe zoenpartij. Ze wilde graag van achteren. Persoonlijk vind ik dat wat onhandig, maar vooruit het moet ook fun for 2 blijven. Ik pakte haar eens goed vast bij die lekkere dikke tieten, twee handen aan het stuur, zei mijn rijinstructeur vroeger :biggrin:. Ze draaide haar hoofd zo dat er gewoon doorgetongd kon worden en lag te kreunen op iedere diepe stoot. Om de klus af te maken maar lui languit gaan liggen, dat rubber eraf, zat trouwens toch al niet lekker, en met die latinabillen in de hand door haar de kwak eruit laten schudden.