PDA

Volledige versie bekijken : Alex (Bulgaarse)



bad pritt
5 januari 2011, 11:17
Naam : Alex

Nationaliteit/taal : Bulgaars/ beetje engels/ 10 woorden duits

Leeftijd : 19 jr

Haarkleur/lengte : lhalflang zwart haar

Lengte : 165 cm

Postuur/ Cupmaat : slank / cup a

Tatoeage/Piercing :Jnee/nee

Service : PMC, NMC

Extra : zeer natuurlijke niet akterende vrouw, heerlijk fris en onbevangen, zeer aardig en lief, wil je echt plezieren en haar werk goed doen.

Nadelen: geen ervaren dvp, maar voor mij is dat een deel van de charme






In het nieuwe vulkaanhuis dat erg onderbezet is, bleef mijn blik hangen bij een jong fris meisje, halflang zwart haar, strak lichaam, lange benen, helemaal in het zwart met zwarte laarzen.

Even een praatje gemaakt en wat me trok was haar frisse jeugdige utstraling, ik wilde mezelf wel weer eens trakteren op een groen blaadje.

Binnen bleek ze erg aardig te zijn en de hele tijd glimlachte ze, everybody likes a smile.
Hoe het ging... goed zei ze, ik heb alleen geen geld, dat was weer zo'n opmerking die me trof, wat een klotevak hebben die vrouwen toch af en toe. Daar zitten de jonge mooie meiden van europa geboren in landen met wat minder kansen, want Alex is echt een schitterende vrouw en ze verdienen er ook weinig mee. Live sucks maar Alex dacht daar anders over, ze leek er niet erg mee te zitten. Het optimisme van de jeugd heeft ze nog volop.

Ik kon niet meer dan aardig terug zijn en de sex was rustig en standaard, maar ze deed wel veel moeite en lette totaal niet op de tijd.

Ben er inmiddels 2 x geweest en ook de tweede keer was een herhaling van de 1ste keer.

Goede standaard sex (nmc.,pmc en geen kussen) met een meisje die heel erg haar best doet, niks spectaculairs, geen ervaren dvp die je opgeilt en zorgt dat het snel voorbij is. Maar het is geen show, gewoon lekker kontakt met een natuurlijke 19 j dame, dat heeft ook zijn charme.

Haar lichaam en haar natuurlijke sympathieke gedrag en dat er geen tijdsdruk is, zullen me nog wel vaker doen terugkeren bij Alex, de friss 19 jarige bulgaarse girl next door.