PDA

Volledige versie bekijken : Oud op nieuw doorgebracht met mijn liefste..

Silvester
4 januari 2011, 16:31
Eindelijk lukte het dan, Silvester zou een nacht doorbrengen met zijn allerliefste meisje, een speciale nacht nog wel, van oud op nieuw!
Ze kwam pas tegen zevenen in de avond, na eerst wat knuffelen op de bank, even in de mistige avond een frisse neus halen en het avondmaal lekker tegen tienen naar bed.

Uiteraard weer even lekker knuffelen, en mijn meissie viel in slaap…
In een diepe slaap, van het knal- en lichtfestijn om 12 uur heeft ze niets van meegekregen.
Silvester heeft de hele nacht alleen maar gedommeld, de meeste tijd genoten van de aanblik van het mooiste meissie van de wereld.
Genoten van haar stuiptrekjes als ze droomde, genoten van haar rustige ademhaling, genoten van haar uitstralende warmte, genoten van haar friemelende handjes…

Vooral genoten van haar blik van herkenning en bijbehorende glimlach toen ze vroeg in de morgen wakker werd en wat preuvelde alsof ze wilde zeggen: goede morgen Opa!

Oftewel, het was een onvergetelijke nacht met mijn kleindochter!

:annieengel:

liefhebber
4 januari 2011, 18:18
Uiteraard weer even lekker knuffelen, en mijn meissie viel in slaap…
In een diepe slaap, van het knal- en lichtfestijn om 12 uur heeft ze niets van meegekregen.

een opmerkelijke invulling van de term Silvester-Nacht...

opeens schiet mij de zin: "niet meer te redden...!" door het hoofd... kweetooknietwaarom!!

Veel plezier!

:wink2: