Volledige versie bekijken : Tagesplan van de dames in een Club?
max1975
31 december 2010, 14:04
wat zou het toch handig zijn als er door GT ook een aantal dames met foto worden gezet... maar het een stuk handiger om de recensies te snappen. De laatste keer zocht ik me een ongeluk naar een paar dames.....
gignnl
31 december 2010, 14:48
Zullen we dan maar met rugnummers gaan werken....
superbuilder2
31 december 2010, 16:48
ja ik ben het eens met max ik heb ook heel wat gezocht, zijn er fotos beschikbaar? kan iemand ze hier plaatsen? bedankt ennne have fun
Bosco
31 december 2010, 17:04
wat zou het toch handig zijn als er door GT ook een aantal dames met foto worden gezet... maar het een stuk handiger om de recensies te snappen. De laatste keer zocht ik me een ongeluk naar een paar dames.....
ja ik ben het eens met max ik heb ook heel wat gezocht, zijn er fotos beschikbaar? kan iemand ze hier plaatsen? bedankt ennne have fun
Vraag voortaan aan een van de thekes of die bepaalde dame, die je zoekt binnen is. ;)
Rene de Beer
31 december 2010, 17:50
Tis toch echt wel een tikkie uit de tijd vind ik: bellen om te horen of een bepaalde dame er is.
Zo moeilijk is het toch niet om een website te actualiseren.
Of gebruik Twitter.
Voorbeeldje gefreubeld:
1218
NikXXX
31 december 2010, 18:42
Als je maar vaak genoeg in een club komt dan weet je op een gegeven moment genoeg namen van dames. Trouwens is het nu zo moeilijk om op een dame af te stappen die je niet kent en even een babbeltje maken? Net alsof je naar een club gaat omdat er een bepaalde dame is. Oh ja, sommige heren die doen dat. Je kan het ook anders bezien als er een favoriete dame niet is; het is tijd voor iets nieuws.
Add /
De meeste dames liggen er ook niet om te springen om met foto enal op een website te komen. Iets met privacy enzo... wittenieeee
rmjhexe
31 december 2010, 21:15
nikxxx helemaal gelijk ,nieuwe tijden ,nieuwe meisjes en ik kan ze niet allemaal aan dus colega,s ijsberen schrijfen dus in het nieuwe jaar
Dalton
1 januari 2011, 02:13
Je gaat een boekwinkel in en koopt een playboy daar staan alle dvp's van GOLDEN-TIME in:exactly[1]::joke:
BSesamstraat
1 januari 2011, 10:14
jongens bedankt allemaal. een goede reactie en ik hoop jullie daar te zien. ik zal ze beiden eens bezoeken.
ik ben er waarschijnlijk 19 januari omdat ik dan die kant op ga.
wie is er dan?
een lekker 2011
Zet het op Meetingpoint en dan zie je ook wie er ook meer komen..
En ik wens iedereen een goed en gezond 2011 toe, maar vooral ook een geil en spetterend 2011
axel_321
1 januari 2011, 11:33
Gelukkig en gezond nieuwjaar iedereen.
Misschien ben ik de zoveelste die er over begint maar ik ga volgende week weer eens naar GT en ben altijd heel benieuwd welke meiden er dan zijn. Misschien is een "Tagesplan" een optie voor de website, zoals dat in Zwitserse FKK clubs zoals bv Globe wordt toegepast?
axel_321
1 januari 2011, 12:02
Misschien is een "Tagesplan" een optie voor de website, zoals dat in Zwitserse FKK clubs zoals bv Globe wordt toegepast?
zie bv: Club Globe en Bumsalp in Zurich. Ik ga over 2 weken naar Globe.
meeste dames zijn niet herkenbaar dus dat kan niet het probleem zijn. Een lijst met namen zou al een hele verbetering zijn voor GT. Eztra service mag zelfs iets kosten.....
holiday01
2 januari 2011, 12:21
Kijk ook eens bij Privatclub Babylon in Elsdorf. Je ziet een link op het ijsberenforum (links-midden). Daarin is een lijst met "anwesenheid" zodat je kan zien wie / wanneer aanwezig is. Ook zijn er foto's aanwezig en zijn de vaardigheden beschreven. Wie deze taak op zich wil nemen heeft er een leuke hobby aan.
Veel plezier met nadenken en ideeen spuiten!
Big30
2 januari 2011, 12:27
Add /
De meeste dames liggen er ook niet om te springen om met foto enal op een website te komen. Iets met privacy enzo... wittenieeee
Dat klopt inderdaad en is ook wel te begrijpen. De meeste grote clubs hebben geen website met foto's van de dames en als ze wel een website met foto's hebben is deze vaak niet up-to-date. Is ook bijna niet te doen voor een club met zeer veel dames.
Gaat bij PT's of clubs met minder dames ook een stuk eenvoudiger, daar is vaak ook de eigenaar degene die de website zelf kan actualiseren, zo'n iemand ontbreekt vaak in een grote club.
Foto's van dames plaatsen we ook alleen met toestemming van de Club en/of dame.
Veel clubs hebben wel een Tagesplan maar ook dat geeft geen garantie of de dame daadwerkelijk op komt dagen.
Kortom 100 % zekerheid of een dame aanwezig is valt niet te geven die heb je pas als ze daadwerkelijk in de club is en je dan belt of ze er is.
Voor GT ook niet zo'n probleem daar is altijd voldoende keus aan mooie dames.
axel_321
2 januari 2011, 18:09
Ben het met de punten van Big30 niet oneens en met name het up-to-date houden vergt veel inspanning en dicipline, maar hier zijn toch oplossingen voor te bedenken. Foto's is niet mijn belangrijkste issue want de meeste beren kennen hun favo's of kunnen voldoende inspiratie vinden in de beschrijvingen van dames en privacy is uiteraard voor menigeen van groot belang en de bslissing hoort altijd bij de dame te liggen.
Ik beweer ook niet onmiddelijk dat het voor GT een probleem is maar je kunt het ook van de andere kant bekijken, misschien kun je nog iets verbeteren.
Voor GT werkt het als goede PR als ze nog eens extra gepromoot worden (zoals deels al het geval is hier) maar daarnaast zouden andere clubs ook mee kunnen doen die wellicht toch al samen werken.
Voor de dames, die per slot allemaal zelfstandig ondernemer zijn, kan het ook een groot voordeel zijn als hun klanten van de tijd van hun aanwezigheid weten. Communicatie is van groot belang, ook voor ondernemers.
Alles bij elkaar vegend, misschien is er ruimte op deze site om de dames zelf promotie te laten maken in een eenvoudig opgezet platform waarin ze gewoon thuis achter hun laptopje even in kunnen voeren wat hun agenda is en een mogelijkheid voor het uploaden van foto's. Dit moet wel te doen zijn zonder veel inspanning. OK, 100% dekking geeft het niet maar het helpt al behoorlijk en er is weining inspanning voor nodig. Ik zou het een kans geven en ben benieuwd naar de mening van de moderators en companen. Misschien een onderwerpje voor onder de nieuwjaarsborrel?
Axel_321
Big30
2 januari 2011, 18:18
n.b. discussie verplaatst uit GT algemeen omdat het niet specifiek is voor GT.
Er is overigens een hele simpele reden waarom Clubs dit waarschijnlijk niet graag zullen doen en dat heeft alles met Steuer/Belasting te maken. Publiceer je zo'n lijst dan moet deze ook correct zijn en dat is voor grote Clubs een te lastige en tijdrovende opgave.
axel_321
2 januari 2011, 18:40
Het punt betreffende de Steuer/Belasting en correcte lijst kan eenvoudig omzeilt worden door de website te ontkoppelen met GT. Als er geen aantoonbare juridische (zakelijke) link is tussen website en GT zou het kunnen lijkt me.
Axel_321
liefhebber
2 januari 2011, 20:01
Het punt betreffende de Steuer/Belasting en correcte lijst kan eenvoudig omzeilt worden door de website te ontkoppelen met GT. Als er geen aantoonbare juridische (zakelijke) link is tussen website en GT zou het kunnen lijkt me.
Axel_321
Beste Axel,
Als er geen link is met "de Club" wat heeft het dan voor zin?
daarmee bedoel ik: men kan natuurlijk blasehase.de registreren en daarop de anwesenheitsliste zetten...
maar als JIJ weet dat dat bij een bepaalde Club hoort...
weten "die Steuer-Fahnder" dat ook... dus heeft het geen zin (toch?)
daarnaast willen de dames (en hun "beschermheren") dit ZEKER NIET!
(ik weet uit eerste hand dat ze bij de Duitse fiscus VER gaan... een aantal van hen zijn extra op een cursus Russisch gegaan zodat ze stiekum kunnen verstaan wat dames onderling zeggen tijdens een controle!)
Een paar redenen:
- een vrouwtje dat net een andere Club ontvlucht is omdat ze haar "vriendje" kwijt wil... (en die juist NIET moet zien dat ze in een andere Club werkt -dan helpt een foto zonder gezicht ook niet-)
- Belasting.. de dames moeten per dag een bedrag aan belasting vooruit betalen.. maarrrr ze willen ECHT NIET dat men op internet kan volgen hoeveel er dat dan precies zijn
- een dame gaat misschien een keer een dag extra in een andere Club werken (zo te zeggen "voor zichzelf") dan zit ze er niet om te springen dat haar "begeleider" dit te weten komt via internet
- Vrienden, Familieleden (kinderen) en bekenden die op internet surfen kunnen wellicht ook ZONDER gezicht een dame in kwestie herkennen... (je zult maar een nieuwsgierig broertje hebben of misschien een opgroeiende zoon!)
- en nog veel meer redenen...
kortom:
leuk en makkelijk voor de ijsbeertjes..
lastig en vervelend en "duur" voor de Dames en Clubs....
wil je weten of je favoriete dame er is? bel de "front-desk"
of koop een pre-paid-mobieltje en wissel nummers uit met je meisje.. die kan je smsen of ze aanwezig is...
GRTZ, Liefhebber :wink2:
[sarcasme-modus aan]
Beter nog...
we hangen een webcam in de clubs dan kunnen we zien welke dames aanwezig zijn... -is mn favorietje er al?-
en welke ijsberen -kan ik zien of mn vrienden er al zijn-
of op zn minst op de parkeerplaats -dan kan ik zien of het druk is, ik kan parkeren en of de Volvo van Kees er al staat-
dat kan best...
als we een website maken die niet juridisch en commercieel gekoppeld is aan een bepaalde Club.. zodat niemand weet waar het is...
Privacy is in dit wereldje nog aan strengere regels gebonden (lees: kan grotere gevolgen hebben)
als in het "normale leven"... nietwaar?... "Axel_321"?
[sarcasme-modus uit] :smile2:
Alabama
2 januari 2011, 22:47
Niet elke dame wil met haar kop op internet.
Jansen
2 januari 2011, 22:51
Niet elke dame wil met haar kop op internet.
Ook niet de beren die er komen.
Scoobert
3 januari 2011, 07:44
Veel clubs hebben wel een Tagesplan maar ook dat geeft geen garantie of de dame daadwerkelijk op komt dagen.
Heeft ook geen zin om dat te publiceren, daar dit toch nooit overeenkomt met de werkelijkheid. In LR zouden afgelopen zaterdag 20 meiden komen, uiteindelijk waren het er 10.......
En zo heb ik dat al heel vaak meegemaakt, het zijn pers lot van rekening ook maar mensen en geen robots die geprogrammeerd staan om te gaan werken ;). Zelfs het Tagesplan van een ijsbeer verandert nog wel eens als hij onderweg is naar een club waarvoor hij zich heeft aangemeld :eek:
Alleen bij Jansen is dat zeker als hij zijn Louana nr 2 gaat opzoeken :thefinger:
axel_321
3 januari 2011, 11:00
Beste Liefhebber,
Bedankt voor je aanvullende uitleg, ik wist niet dat de belasting zo'n zwaarwegend argument was. De andere argumenten lijken me niet zo relevant zodra je het aan de dames zelf overlaat.
Het is maar een idee maar ik begrijp tussen de regels door dat voornamelijk de clubs er tegen zijn maar ik merk toch ook veel oppositie vanuit het forum. Toch zie je veel clubs die het wel doen. Ik laat het verder rusten.
Axel_321
liefhebber
3 januari 2011, 14:28
Bedankt voor je aanvullende uitleg, ik wist niet dat de belasting zo'n zwaarwegend argument was. De andere argumenten lijken me niet zo relevant zodra je het aan de dames zelf overlaat.
Axel_321
laatste aanvulling:
het zou een erg lege website worden want de dames ZELF willen NIET op internet (geloof me!) de initiatieven DIE er zijn worden vanuit de Clubleiding ontplooit...
Er zijn maar heeeel weinig vrouwen in het clubcircuit die de publiciteit zoeken..
- De topacts hebben het niet nodig...
- De "slechte" WILLEN NIET identificeerbaar zijn en dat er over hun service wordt gepraat (en wisselen ook nog eens regelmatig van naam en Club..)
- De middenmoot willen dat hun aanwezigheid in de Clubs zo anoniem mogelijk is (om diverse redenen: famile, belasting, etc.)
- De "begeleiders" willen ZELF wel exact weten wie, waar en hoelang is... maar niemand anders mag informatie hebben! :rolleyes:
Voornamelijk de Clubs hebben belang bij een "Tagesplan" en fotos... om ijsberen te trekken (te lokken!)
maar zelfs daar zijn twijfels (o.a. vanwege protesterende vrouwen) en de moeite die men moet doen om de lijst up-to-date te houden, beertjes die zullen protesteren "ja maar... op internet stond dat ze er zou zijn en nu heb ik 200km gereden!"
(trust me: vrouwen zijn NOG onvoorspelbaarder als het weer! :angst:)
Kortom... een moeilijk onderwerp... :eek:
Groet, Liefhebber :wink2:
axel_321
3 januari 2011, 14:38
laatste aanvulling:
het zou een erg lege website worden want de dames ZELF willen NIET op internet (geloof me!) de initiatieven DIE er zijn worden vanuit de Clubleiding ontplooit...
Kortom... een moeilijk onderwerp... :eek:
Groet, Liefhebber :wink2:
Ik snap inmiddels dat ik niet de enige ben geweest die er over nagedacht heeft, zoals ik enige berichten hiervoor al begon met: "Misschien ben ik de zoveelste die er over begint" maar dat bleek op dat moment nog niet echt uit de topics. In elk geval zijn er nu een aantal duidelijke argumeneten op rij gezet en dat is altijd weer nuttig. Thanks for your comments.
Axel_321
Bredero
3 januari 2011, 16:34
Dergelijke discussie hebben we vroeger ook al eens gehad.
Ik blijf het jammer vinden dat ze in NRW geen poging hiertoe ondernemen.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=10132
Dat het kan bewijzen ze bij samya.
http://www.samya.de/gallery/index.php
blauwebeer
3 januari 2011, 16:41
Kijk ook eens bij Privatclub Babylon in Elsdorf. Je ziet een link op het ijsberenforum (links-midden). Daarin is een lijst met "anwesenheid" zodat je kan zien wie / wanneer aanwezig is.
Hopelijk zijn dit geen lokvogeltjes zoals de '25 vrouwen die in FKK Planet aanwezig' zouden zijn. Anderzijds tellen sommige van hen wel voor twee, letterlijk dan.
facial
4 januari 2011, 08:50
of in de club een webcam ophangen zodat we thuis alvast kunnen zien welke dames er rondlopen, is alleen wel lastig voor de heren met een relatie:biggrin:
liefhebber
4 januari 2011, 18:10
of in de club een webcam ophangen zodat we thuis alvast kunnen zien welke dames er rondlopen, is alleen wel lastig voor de heren met een relatie:biggrin:
beter nog...
in de KAMERS een webcam ophangen zodat we kunnen ZIEN welke dames Topacts zijn en welke niet!....
dan kunnen we hier bij het Topic van de dame een koppeling maken naar de Anwesenheidsliste en direkt doorlinken naar een bepaalde kamer...
hoeven we veel minder verhalen te schrijven (onder het motto: kijk zelf maar..)
of NOG beter.. als al die sessies worden opgeslagen dan kunnen we bij een verhaal direkt doorlinken naar de bijbehorende video-file: YouHure.com (ofzo)
als extra kunnen we dan voor betalende ijsbeer-leden de mogelijkheid geven er nog een commentaar-stem onder te zetten en kijkende beren kunnen sterren uitdelen ter waardering!
of bij een live-uitzending kunnen kijkende ijsberen de sessie mee-sponsoren zodat de betreffende heer en dame bij het leveren van een goede prestatie nog een half-uurtje langer door kunnen gaan...
TECHNISCH gezien... geen enkel probleem....
Ja toch?.. niet dan!.. nou dan!...
:hah: Hahahaha :hammer:
egon, Dr. Rammler
4 januari 2011, 18:40
Kijk ook eens bij Privatclub Babylon in Elsdorf. Je ziet een link op het ijsberenforum (links-midden). Daarin is een lijst met "anwesenheid" zodat je kan zien wie / wanneer aanwezig is. Ook zijn er foto's aanwezig en zijn de vaardigheden beschreven. Wie deze taak op zich wil nemen heeft er een leuke hobby aan.
Veel plezier met nadenken en ideeen spuiten!
:gruebel: haha die haben ja da auch nicht viel Damen anzubieten vonwegen "Anwesenheit" :joke:
bzw nicht viel Arbeit damit :smile: die brauchen ja blos eine Hand mit 5 Fingern zum nachzählen der "Damen" :smoke:
hitman
4 januari 2011, 19:54
en of de Volvo van Kees er al staat-
[sarcasme-modus uit] :smile2:
Mijn Volvo staat in Streetvieuw van Google, zeer goed herkenbaar,
pontificaal voor een grote club geparkeerd.:teuflisch:
hitman
4 januari 2011, 19:58
beter nog...
in de KAMERS een webcam ophangen zodat we kunnen ZIEN welke dames Topacts zijn en welke niet!....
In Praag is zo'n Club.
Zedd
4 januari 2011, 21:39
En in de VS is zo'n (strip)club, met cam in de kleedkamers -> www.monsvenus.com (http://www.monsvenus.com)
In Praag is zo'n Club.
Je bedoelt deze -> www.bigsister.net (http://www.bigsister.net)