Volledige versie bekijken : Anni (Bulgaarse)
SFL
12 november 2010, 02:15
Met haar heb ik het geprobeerd, maar het is niet gelukt. Maar dat deert niet in een PT waar al het gebonk in hoog tempo aan één schakelt. Ik had beter een kwartiertje langer gewacht. Anni is een volslanke meid en is ook heel vriendelijk.
Badslippers
12 november 2010, 18:24
Met haar heb ik het geprobeerd, maar het is niet gelukt. Maar dat deert niet in een PT waar al het gebonk in hoog tempo aan één schakelt. Ik had beter een kwartiertje langer gewacht. Anni is een volslanke meid en is ook heel vriendelijk.
Deze wat ordinaire maar vriendelijke Bulgaarse heeft me een goede pijpbeurt gegeven en ze bleef maar zeggen:"Nicht in meine Mund kommen, nicht in meine Mund kommen". Toen ik een paar weken geleden in "Xanten" was, heeft ze me een pijpbeurt aan de bar gegeven terwijl ik een lekker pilsje dronk. Het was geen gezicht maar wel lekker. Dit keer at ze een sinaasappel aan de bar en duwde me een stuk in m'n gaffel met de woorden: "Hier, nehme deine Vitaminen." Waarop ik zei:"Wenn ich mein Sperma in deine mund spritzen hätten möchten, hattest du schon deine Vitaminen gehabt."
Partytreff Xanten
29 december 2010, 17:40
1194
1195
1196
1197
1198
der lickmeister
21 maart 2011, 00:59
Sinds de ft party 20/03 doet ze ook aan ft
franky31081
21 maart 2011, 11:18
ja dat is echt super de ft van anni heb er ook van mogen genieten tijdens de party en dat smaakt naar meer
Badslippers
21 maart 2011, 21:42
Sinds de ft party 20/03 doet ze ook aan ft
Potverdorie heb ik weer pech gehad. Ze zat me een keer ongegeneerd te pijpen en lekker te maken aan de bar. Wij naar de grote "Spielwiese" en effe flink neuken. Wil ik haar de bek vol spuiten zegt ze: "Das mach ich nicht"[/i]. Dat was een paar maanden geleden. Heeft ze in ieder geval bijgeleerd. Misschien hebben hoeren ook wel functioneringsgesprekken en "POP's"
noelcitroen
21 maart 2011, 23:47
... en dat smaakt naar meer
Heb je d'r naderhand getongzoend dan???:biggrin:
franky31081
22 maart 2011, 08:10
dat doe ik niet met de dames ken anni wat langer dan de ft party en aangezien we regelmatig onder belanden heb ik haar ook wel eens nee verkocht maar dat gaat niet meer gebeuren het is voortaan altijd ja ja en nog meer ja
Ik weet niet wat ik van Anni moet denken, maar mijn favoriet is ze niet (ik heb helemaal nog geen Xantener favorieten want ik ben er pas 12 juli voor de allereerste keer geweest, een FKK blootloop-dag). Ze geeft me te veel het idee dat ze je aan het afwerken is, met haar mond oefent ze niet de juiste snelheid en druk uit, ze gaat op raketsnelheid, ook met neuken. Maar ja dat is mijn eigen persoonlijke ervaring... Ze is een beetje getint, het mooiste aan Anni vind ik haar ronde en volle kontje. Dat kontje daar had ik wel een uitgebreid onderzoek naar willen doen, dat ze gewoon stil lag op haar buik, maar het is er niet van gekomen. Misschien een volgende keer.
Badslippers
13 juli 2011, 23:40
Ik weet niet wat ik van Anni moet denken, maar mijn favoriet is ze niet (ik heb helemaal nog geen Xantener favorieten want ik ben er pas 12 juli voor de allereerste keer geweest, een FKK blootloop-dag). Ze geeft me te veel het idee dat ze je aan het afwerken is,
Ik herken dat wel md43. Hoewel mijn allereerste ervaring met haar zonder meer goed te noemen was. Ik zat aan de bar mijn darmen te spoelen met van dat gore bubbelwater toen ze me spontaan begon te pijpen. Ik zat daar wat ongemakkelijk want op zo'n barkruk steek je toch boven de anderen uit die in de bank hangen. vervolgens gingen we met zijn allen naar "Die Spielwiese" en heeft ze me prima klaargepijpt maar het laatst was het een "Handjob". Tweede sessie die dag heeft ze me samen met Sabine onder handen genomen en toen merkte ik dat ze haar compagnon al het werk liet doen. Sabine heb ik toen lekker van een vitaminenshot voorzien die dat gretig tot zich nam. Op een andere dag maakte ze zich er heel snel vanaf door wat inleidende trekbewegingen waarna ze zich met haar dikke reet op mijn snoet zetelde en het karwei door Mandy liet afmaken.
koosje12
14 juli 2011, 17:22
Het is maar net hoe je het treft. Ik heb ook een sessie met Helli meegemaakt, waar Anni er juist bij kwam om het af te maken.
koosje12
14 augustus 2011, 16:30
Anni heeft haar eigen willetje, maar als er een klik met haar is zul je een goede tijd met haar hebben.
Na het omkleden en douchen aan de bar voor een koffie tussen Anni en Agnes beland. Toen de koffie op was vroeg Anni of ik zin had om naar beneden te gaan. Agnes vroeg of ze mee mocht, tja en "nee" zeggen is niet mijn sterkste punt.
Later op de dag nog een keertje met haar beneden om uit te komen in het "hondenhok". Hier een superpassionele sessie mogen beleven. Natuurlijk is het toneel, maar dan wel van een zeer goede toneelspeelster
Daniel Craigh
21 augustus 2011, 07:48
Eergisteren wist Anni me toch naar beneden te krijgen. Ik mag haar graag boven aan de bar met gekkigheid, maar ik vermijd met haar naar beneden te gaan. Ze wist me toch zover te krijgen, maar door haar ruwe manier van doen, verbaal steeds de strijd aan gaan, een soort welles-nietes spelletje, verdween mijn erectie als sneeuw voor de zon. Jammer dat Anni niet lijkt te begrijpen dat het hele spel er om heen juist opwindend is en niet alleen maar het spritzen op zich waar zij zo op gefocust is. Jammer, voor mij de allerlaatste keer met Annie, maar grappen maken aan de bar blijf ik met haar doen hoor!
peternud
3 oktober 2011, 18:13
in tegenstelling tot andere vind ik Anni wel een lekker stuk en kan ze heerlijk pijpen.
ik hou wel van de borsten waar ze mee te koop loopt.
ben zaterdag niet met haar naar beneden gegaan, ze was nier in haar hum
jq58
26 oktober 2011, 17:14
anni Tja
met anni moet het van twee kanten komen
maar als je met anni om kunt gaan en ze mag jouw ook dan kun je met haar zowel boven als beneden geweldige wilde sex hebben met de nadruk op wilde
houd je van romantisch dan is anni niet de meest geschikte
persoonlijk hebben anni en ik een bepaalde manier van omgaan met elkaar
die menig gast niet kan begrijpen
ik houd er soms weleens rode en blauwe plekken aan over maar so what ik heb aan niemand iets uit te leggen
dus zoals ik al zei, als je met anni het kunt vinden, kun je ermee een geweldige tijd hebben met erg veel fun zowel boven als beneden
mooneye
27 oktober 2011, 08:39
Zal zeker vrijdag langs komen op de party jq58 denk dat je dan nog wel gek gaat opkijken.
jq58
27 oktober 2011, 16:17
beste mooneye
ik ben er as vrijdag niet bij, werk enz, maar as maandag wel zoals gewoonlijk
ik ga graag van je horen waarvan ik moet opkijken
groeten
jan of zo barbara mij noemt jannek
De Shyman
16 november 2011, 15:09
Anni 1:
Anni kun je eigenlijk niet vermijden. Ze is een bulldozer. Je bent kansloos als ze naar je toekomt en meeneemt naar beneden. Tja; de sessie met haar is altijd standaard. Niet uitermate goed maar ook zeker niet slecht. Het zot op de grens van afgewerkt worden maar is het net niet. Ik kom er in ieder geval niet van klaar.
Anni 2:
Anni loopt altijd op hoge hakken. doordat ze geen goede houding heeft krijgt ze last van haar nek. Zij wilde graag door mij gemasseerd worden en dat heb ik ook gedaan.
Ik heb zo'n 20 minuten haar rug en enkels gemasseerd. Anni zal nooit een favoriete dame worden maar ik heb wel een klein zwakje voor haar.
jq58
16 november 2011, 20:02
Beste shy1962
Ik denk dat je anni nog niet zo goed kent
ik ken haar inmiddels bijna 2 jaar en ik heb ook een zwak voor haar
we kunnen het wel heel goed vinden en als ik met haar naar beneden ga en dat is altijd als ze aanwezig is een paar keer
is het iedere keer absuluut niet standaart maar is het meestal een gevalletje van wilde en erg lichamelijke seks
en je kunt dan ook met haar best wel leuke dingen op het grote bed en als je met haar appart gaat is ze weer heel anders bij mij in ieder geval
maar misschien ben ik bevooroordeeld als een van de vaste stamgasten.
koosje12
16 november 2011, 23:01
Anni 1:
Anni kun je eigenlijk niet vermijden. ..... Tja; de sessie met haar is altijd standaard. .
Ik kan je uit ervaring zeggen dat de sessies met Anni zeker niet altijd standaard zijn. Ik kan me nog goed een hele heftige sessie met haar herinneren.
De Shyman
17 november 2011, 15:01
Beste shy1962
Ik denk dat je anni nog niet zo goed kent
ik ken haar inmiddels bijna 2 jaar en ik heb ook een zwak voor haar
we kunnen het wel heel goed vinden en als ik met haar naar beneden ga en dat is altijd als ze aanwezig is een paar keer
is het iedere keer absuluut niet standaart maar is het meestal een gevalletje van wilde en erg lichamelijke seks
en je kunt dan ook met haar best wel leuke dingen op het grote bed en als je met haar appart gaat is ze weer heel anders bij mij in ieder geval
maar misschien ben ik bevooroordeeld als een van de vaste stamgasten.
Je heb ongetwijffeld gelijk jq58. Ik heb niet zo'n hoge frequentie op Xanten. En mogelijk klikt het niet echt. Laat onverlet dat ik haar wel aardig vind en zoals eerder aangegeven best wel een beetje een zwak voor haar heb. Ik blijf het proberen.
De Shyman
17 november 2011, 15:03
Ik kan je uit ervaring zeggen dat de sessies met Anni zeker niet altijd standaard zijn. Ik kan me nog goed een hele heftige sessie met haar herinneren.
Een ervaren ijsbeer zoals jij kan ik onmogelijk tegenspreken. Misschien komt het nog wel in de toekomst. Ik vind haar leuk genoeg:biggrin:
franky31081
17 november 2011, 17:06
ja shy je moet anni kennen het is echt een verrassing ze kan lief en teder zijn maar aan bed verplaatsingen doet ze ook wel eens mee ik weet wel met anni is het na 5 minuten serieus altijd slappe lach hebben we gisteren weer meegemaakt
rootman
20 december 2011, 18:53
Eergisteren afgesloten met Anni tijdens de after dinner Gangbang (is dat nou echt alleen om de vuile borden op te rapen????). Er zat niet veel leven meer in, dus ik wilde eigenlijk bedanken... Maar nee, dat was geen optie!, moest naar beneden! En ja hoor, het kwam toch weer overeind. de eerste keer dat ik 69, en daarna stevig ficken, met haar deed: en lekker dat het was! een finish zat er niet meer in, maar dit gaan we zeker overdoen!
2 maal door deze wervelwind gepijpt, de 1e keer zo snel klaar dat het niet de moeite loonde om de
handdoek af te doen, komt ervan als je de hele heenreis aan lekkere dingen denkt.
Maar in de herkansing een fijne ervaring met haar beleefd in een kalm aangenaam tempo.
Hierna nog ff met haar nagepraat en toen bleek mij dat het toch ook wel een lieve
rustige tante kan zijn die goed nadenkt over de dingen die echt belangrijk zijn in het leven.
christiano
8 oktober 2013, 19:38
Super deze meid. Deze gaat door totdat je wit wegtrekt....Aanrader !
koosje12
20 oktober 2013, 10:58
Gekopieerd uit het algemene topic:
Toen ik eenmaal mijn broodje verorberd had en net weer aan de bar zat werden de rolluiken gesloten en werd de muziek wat luider gezet, tja dan weet je in Xanten wat er staat te gebeuren. De Bulgaarse Anni lokte me mee en begon me Frans te verwennen. Na een tijdje werd er een rubbertje gemonteerd nam ze bovenop plaats waarna we na enige tijd naar doggy wisselden. De Poolse Katja die blijkbaar met haar "Freier" klaar was kwam er nog even bij en toen was het snel afgelopen.
koosje12
31 oktober 2013, 22:16
en ook deze gekopieerd uit het algemene topic:
Eenmaal weer boven eerst maar eens rondgekeken wie er allemaal al aanwezig waren en al snel vroeg de Bulgaarse Anni om naast haar plaats te nemen aan de bar. Toen ik eenmaal mijn bakje koffie in ontvangst had genomen, gingen we naar het terras, alwaar het goed vertoeven was (die dag zou het ca. 20-22 graden worden....). Nadat ze haar sigaretje op was kwam natuurlijk al snel de vraag of we niet een bed op zouden zoeken en daarvoor kom je uiteindelijk toch in Xanten (als je niet op zoek bent naar Romeinse ruïnes of een middeleeuwse kerk tenminste....), dus waarom niet..... De sessie begon zoals gebruikelijk met een Frans zc, gevolgd door een relatief lange missio (uiteraard mc).
Anni:
Herkomst: Bulgarije
Talen: Duits (en Bulgaars)
Postuur: Volslank, stevig
Borsten: C of D cup (natuur)
Vriendelijkheid: Uitstekend
Uiterlijk: Goed
Dienstverlening: Goed
Genoten diensten: Frans (zc), aftrekken (zc), neuken (mc)
5422
http://www.xantener-partytreff.de/sexy/girl-gallery/Anni/135.html