Volledige versie bekijken : Schneewittchen, Paula
Admin
20 december 2010, 10:39
https://www.ijsberenforum.com/img/ptschnee/20.jpg
https://www.ijsberenforum.com/img/ptschnee/19.jpg
https://www.ijsberenforum.com/img/ptschnee/18.jpg
Bump ivm nieuwe foto's :)
noelcitroen
6 april 2011, 23:07
Damn, krijg gelijk weer zin in haar... Leuke meid met prima service.
capello
28 april 2011, 14:47
een topmeid! ga er altijd minimaal 3x mee zum zimmer!
echte topper die weer net terug is van vakantie...
als je haar goed kent gaat ze goed los.
zou zo in een fkk club kunnen werken (looks) maar doet toch goed haar best.:freu:
Tony M
11 november 2011, 08:48
Ik heb haar ook al meerdere keren mogen meemaken, echter hete ze toen Lilly, van Larissa gisteren in Kerpen begrepen dat ze nog steeds in Schneewittchen werkt, binnekort toch maar weer eens bezoeken:biggrin:
bad pritt
11 november 2011, 10:18
Kan me alleen maar bij de heren hierboven aansluiten, hele leuke vrouw, zeer naturel, klasse en die looks, als ze met die million dolar kont en die lange benen voor je uit de trap oploopt denk je echt dat je in de goede film zit:biggrin: ik werd er gek van.
Service de eerste keer goed een zeer sympathieke optick fuck, maar er kan denk ik veel meer.
Lees dat ook tussen de regels bij Wooley. Ga het binnenkort nog eens checken.
zoekmachine
22 december 2011, 13:28
Ik heb op hookers.nl een aantal verhalen gezet over deze zaak. Paula is de leukste, als je van slank houdt is ze heel erg lekker en de seks is gewoon lekker met haar. Ze laat zich door mij graag en lang beffen..
die2
3 januari 2012, 17:27
ja ben er deze week nog geweest en paula is echt klasse en is nu ook nog een nieuw meisje steffie ook het proberen waard
zoekmachine
5 april 2012, 09:47
Paula was de laatste keer moeilijk aanspreekbaar, zat alleen maar achter de gokkast, tot de dikke Thekedame haar maande om te stoppen en met mij naar de kamer te gaan. Paula doet (gelukkig alles met condoom, of zijn er andere ervaringen??
Ze heeft een heerlijk poesje en ik vind haar borsten erg mooi. Verder is ze vooral aardig.
Ikdoehetook
31 mei 2012, 18:54
Gisteren op bezoek geweest samen met een collega en wij werden aan het einde van onze sessie verrast met een uitnodiging van Paula en Steffi om met zijn vieren wat lol te maken. Hij was eerder op de dag al met Paula mee geweest en ik had het genoegen Steffi eerder mee te kunnen nemen. Dit zijn twee geweldige meiden maar als ze samen zijn weet je niet wat je meemaakt. 1groot feest.
Zowel steffie als Paula doen niet altijd alles met condoom overigens.
xensualboy
30 augustus 2012, 11:10
Met Paula heb ik intussen al verschillende malen gekamerd.Soms zelfs 2x Altijd wel goede service eigenlijk. Ze weet wat ze doet. Ze doet PZC en dat doet ze echt wel goed. Je mag ook overal aan. Lange benen, een volle kontje, frisjes en heerlijk geschoren. Vooral haar geile blik moet je nooit missen. Wat wel is, ze moet echt haar dag hebben... Een van de weinigen met uitstraling in een pauschal die jou spontaan aanspreekt en wat gevoel voor humor heeft. Club op zich heeft echter weinig uitstraling en de dames zijn daar passief. Met wat beetje sfeer is het wel de moeite waard gezien de afstand en de prijs.
die2
18 oktober 2012, 06:49
hallo jongens heb wel andere ervaring met paula hoor
maar zoals jullie zegen je moet haar goed kennen meer zeg ik niet dus
die2
18 oktober 2012, 06:51
is ook de enige meid die ik daar neem en ze kan er wat van
die2
23 november 2012, 07:04
he ik heb er andere ervaringen mee hoor
maar ik ben dan erg close met haar
het is ook zo als ik daar kom eender wanneer
dat ze niet gauw naar iemand anders gaat ze blijft meestal met mij zolang als ik daar ben
Volgens Gaby (dochter van de eigenaar) gestopt in Viersen, nu zou ze werken ergens in de regio Harz. (Harz is een landkreis in de deelstaat Saksen-Anhalt)
Echt jammer, ze was soms een beetje bezitterig maar de sex was altijd een echte GFE.....
Als medeijsberen weten waar ze nu zit hoor ik het graag!
Tony M
28 september 2013, 08:13
Voor wie nog hoop had ooit met deze dame te trouwen, jammer, heb begrepen dat ze binnenkort gaat trouwen met een Duitser "mit viel Kohle", nou Paula "viel gluck" zal wel echte liefde zijn....;-)
wooley
28 september 2013, 18:32
Ik hoop voor die duitser dat hij een dikke pik heeft want ze is flink " uitgewoond " LOL:asshole:
Jammer,had gehoopt dat ze terug kwam in nieuwe setup
ciao
Tony M
29 september 2013, 10:14
Jammer,had gehoopt dat ze terug kwam in nieuwe setup
ciao
@ Wooley, ik zeg niet dat ze gestopt is met werken, ze gaat trouwen! Maar je weet nooit, bij dit soort dames sta ik nergens van te kijken ;-)