PDA

Volledige versie bekijken : Cindy (Duitse)

SFL
17 december 2010, 08:24
Haarkleur/-lengte : zwarte lang en stijl
Lengte dame : 1m60
Postuur/Cupmaat : slank, leuk eendenkontje, b of c-cup
Nationaliteit/Taal : Duits/Duits
Leeftijd : tussen de 23 en 28
Tatoeages/Piercings : tepelpiercing/ tatoe op buik en 1 doorlopende van bovenarm, over schouder en 1/4 van rug bedekt.
Service: TZ, PZC, NMC
Voordelen: Ziet er goed uit met haar blauwe ogen en zwarte haren. Duitse degelijkheid.
Nadelen: Ben ik niet achtergekomen, mijn zaad moest er dringend uit!
Tijdsduur : 30minuten (niet volgemaakt eigen keuze)
Prijs : 50€

Ze is een lieve meid, die tijd maakt voor presales. Ze houdt het wel deftig, maar in haar ogen lees je de vunzigheid die er op de kamer te wachten staat. Ze was mijn eerste van de dag en zodus had ik niet veel tijd om haar kwaliteiten te evalueren. Het was de druk die van de ketel moest en het was 10 minuten bonken geblazen, terwijl ik haar benen bij de enkels de lucht in duwde. Na de daad keurig betaald en ik moet zeggen dat ze hele tijd vriendelijk blijft. Niet dat een uitgebreide aftersales is, maar een praatje kan er elke keer af wanneer je haar tegenkomt. Laat ons het erbij houden dat ze een degelijke Duitse is, maar ik kan niet oordelen over haar vakkennis, want ik ben over haar heen gegaan en ze heeft totaal niets moeten doen. Zelfs niet pijpen… Alleen het condoom heeft ze zelf over mijn roede gerold, maar voor de rest was het wippen en wegwezen van mijn kant.

:hammer:

Dolfie
19 december 2010, 19:44
Mijn laatste sessie was met de Duitse Cindy,
Zij is een dame die steeds bezet was en ik kan begrijpen waarom...op de kamer kwam haar prachtig lichaam helemaal tot zijn recht.Spijtig genoeg zoent ze niet.
Ze pijpte me zachtjes en soms lekker diep:biggrin:
Condoompje erond en op zijn doggies lekker gebeukt en klaargekomen op haar borsten
wat me extra 25 euro koste:wink:
Cindy is een lekkere dame die een tweede rondje verdiend.

Grtz,Dolfie

SFL
19 december 2010, 22:11
Ik zeg u dat ze wel zoent, Dolfje!

Dolfie
21 december 2010, 19:36
Ik zeg u dat ze wel zoent, Dolfje!

Hey SFL,

Zoenen en zoenen is twee;)met zoenen bedoel ik wel lekker tongen...
Het kan zijn dat ze dit wel doet met vaste klanten...ik heb dit nu niet gevraagd maar ik heb wel al dikwijls meegemaakt dat sommige dames dit enkel doen als ze je wat beter kennen.
Wij als mannen kunnen dit soms moeilijk vatten,PZC en neuken geen probleem maar owee zoenen dat gaat niet;)
Blijkbaar heeft dit te maken dat dames zoenen enorm intiem vinden,dus voor hun is dat intiemer dan onze lul droogzuigen.

Grtz,Dolfie

Badslippers
21 december 2010, 23:56
Blijkbaar heeft dit te maken dat dames zoenen enorm intiem vinden,dus voor hun is dat intiemer dan onze lul droogzuigen.

Ooit heb ik daar eens een opmerking over gemaakt met dezelfde strekking.
Ik kan slechts voor me zelf spreken maar ik tong niet met iedere dame en dat heeft te maken met dat intieme. Een kut likken is voor mij seks terwijl goed en geil tongzoenen liefdevol, intiem, vertrouwd is. Misschien heeft het met "De Klik" te maken. Van een kut likken krijg ik niet direct een stijve maar van hevig tongzoenen wordt ik behoorlijk opgewonden. Kortom, ik kan me er wel iets bij voorstellen.
Sonny zal daar weer anders over denken!!!

Nami
22 december 2010, 00:15
Ik kan slechts voor me zelf spreken maar ik tong niet met iedere dame en dat heeft te maken met dat intieme. Een kut likken is voor mij seks terwijl goed en geil tongzoenen liefdevol, intiem, vertrouwd is. Misschien heeft het met "De Klik" te maken. Van een kut likken krijg ik niet direct een stijve maar van hevig tongzoenen wordt ik behoorlijk opgewonden. Kortom, ik kan me er wel iets bij voorstellen

Zal de volgende keer in een disco/club/party eens voorstellen om gelijk te beffen ipv zoenen, want dat is minder intiem :hammer:

Badslippers
22 december 2010, 00:51
Zal de volgende keer in een disco/club/party eens voorstellen om gelijk te beffen ipv zoenen, want dat is minder intiem :hammer:

Je zou dat eens kunnen proberen, ik sta dan echter niet in voor je gezondheid en leven terwijl een tongzoen naar mijn mening toch iets meer overlevingskansen biedt. Die smiley mag je trouwens wat mij betreft weglaten dat maakt je regel namelijk spannender om te lezen! Maar je hebt volkomen gelijk. Beffen is inderdaad minder intiem, het is SEKS zoals ik al schreef en dat is in een discotheek niet zo slim om te doen. Nu, ik wil er wel een fles wijn onder verwedden, Jij beft een dame in de disco terwijl ik er eentje tongzoen. Wie het eerste een stijve van opwinding krijgt verdient de fles wijn!!!

SFL
22 december 2010, 08:45
Hey SFL,

Zoenen en zoenen is twee;)met zoenen bedoel ik wel lekker tongen...
Het kan zijn dat ze dit wel doet met vaste klanten...ik heb dit nu niet gevraagd maar ik heb wel al dikwijls meegemaakt dat sommige dames dit enkel doen als ze je wat beter kennen.
Wij als mannen kunnen dit soms moeilijk vatten,PZC en neuken geen probleem maar owee zoenen dat gaat niet;)

Grtz,Dolfie

Was de eerste keer dat ik met haar meeging en een heftige klik was er ook niet echt. Bij het zoenen kreeg ik wel degelijk tong te vreten. Ietwat zuinig, maar toch! Hebben we het wel over dezelfde dame? Die met tatoe op buik, bovenarm en schouderblad?

Dolfie
23 december 2010, 13:17
Was de eerste keer dat ik met haar meeging en een heftige klik was er ook niet echt. Bij het zoenen kreeg ik wel degelijk tong te vreten. Ietwat zuinig, maar toch! Hebben we het wel over dezelfde dame? Die met tatoe op buik, bovenarm en schouderblad?

Ik heriner me haar tatto aan haar bovenarm en de piercing door haar linkertepel en van die mooie grote oorbellen...
Misschien heb ik het deze keer slecht aangepakt:hammer:dat is ook mogelijk.

Grtz,Dolfie

Jimmy Doe
2 maart 2011, 23:46
Vandaag met deze Cindy op kamer geweest.

Niet zoenen, niet beffen en glijmiddel gebruiken.
En dan durft ze ook nog om "trinkgeld" te vragen. :heul:
Het enige wat goed was waren de pre- & aftersales

Geen herhalingsgevaar.

Gr. JD. :wink2:

Bubbelbader
3 maart 2011, 08:23
Stalkertje van de dag. Al vroeg kwam ze ongegeneerd haar plastic bollen tegen mij aanduwen. Zeker dertig keer op een dag gevraagd of ik niet wilde neuken. Steeds wel in voor een babbeltje maar niet mijn ding.