PDA

Volledige versie bekijken : FINAL COUNTDOWN 2010

Ace2
5 december 2010, 20:37
Mijn werk zit er weer op. THE FINAL COUNTDOWN 2009 is afgelopen met SFL als all-time-favorite

Ook De beste recensie van de maand december is afgelopen met eindelijk SARUMAN als winnaar: https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=151415&postcount=582

De rust keert weer weder op het forum. Iedereen kan weer zijn gang gaan en zijn ding doen. Geen breaking news meer. Ik zal het missen.

Maar als de rust heeft toeslagen, iedereen weer in zijn vaste patroon zit en iedereen in slaap sukkelt weet dan dat de ergste nachtmerries beginnen...................................... :wink:

TOT DE VOLGENDE KEER:biggrin:

:wink2:

Ik houd woord. De FINAL COUNTDOWN 2010 komt er aan.

Wordt vervolgd.

Ace2
12 december 2010, 07:49
..............AND THE WINNER IS:...................

:freu: :wink2: :lostit: :roll3: :amen[1]: :chhers2: :c014[1]: :regionen0000[1]: :respekt: :bowlol:

SFL!!!!!

:freu: :freu: :freu: :freu: :freu: :freu: :freu: :freu: :freu: :freu:

Zo werd SFL de grote winnaar van The Final Countdown 2009. Gaat hij dit kunstje herhalen in 2010? Of gaat iemand anders uit de top 5 uit 2009 dit keer met de overwinning aan de haal? De top 5 uit 2009 was:

1. SFL
2. Ace2
3. Joop Slim
4. Jansen
5. Saruman

Het verschil tussen de nummer 1 en 2 was zo klein dat het op jaar basis waarschijnlijk maar 1 nominatie heeft gescheeld. Zal er in 2010 weer een dergelijke spanning zijn? Ik raad in ieder geval de ouderen onder ons (ja Dalton daar val jij ook onder) en hartpatiënten hun pilletje op tijd in te nemen.

Het ligt niet in de lijn der verwachting dat Joop Slim en Saruman hoge ogen gaan gooien. Beiden zijn in 2010 niet heel actief geweest. Maar misschien blijkt toch uit de telling een verrassing te komen?

Wordt het dit keer wel Jansen die reeds hoge ogen scoorde met zijn act tijdens het 5-jarig Ijsberenfeest. Of blijkt Ace2 niet de eeuwige tweede te zijn? Of zal een nieuwkomer de hitlijsten bestormen? Ijsbeer11? Badslippers? Masseurke? Of is het toch een oudgediende die de titel grijpt. Sonny?, S&F? MichelJ? PP? Knabbel?

Maar voor wij het over de winnaar hebben is het misschien belangrijk om te weten wie überhaupt meedoen. Er zijn 3 manieren om mee te doen en wel de volgende manieren:………………………………

Deze mededeling werd u mede mogelijk gemaakt door Het Wedkantoor van Ace2 ( https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=193738&postcount=59 )

RAUL7
12 december 2010, 10:07
Europe - The Final Countdown (http://www.youtube.com/watch?v=AyggY_R3jU8)

We're leaving together
but still it's farewell
and maybe we'll come back,
to earth, who can tell?

I guess there is no one to blame
we're leaving ground (leaving ground)
will things ever be the same again?
It's the final countdown.

The final countdown.

Oh, We're heading for Venus (Venus)
and still we stand tall
cause maybe they've seen us
and welcome us all, yeah
with so many light years to go
and things to be found (to be found)
I'm sure that we'll all miss her so
It's the final countdown.

The final countdown.

The final countdown (final countdown).

oh...oh

The final countdown.

Oh, it's the final countdown.

The final countdown.

The final countdown. (final countdown)

Oh, it's the final countdown
we're leaving together

The final countdown
we'll all miss her so
It's the final countdown (final countdown)

Jansen
12 december 2010, 10:14
Zo werd SFL de grote winnaar van The Final Countdown 2009.
Wordt het dit keer wel Jansen die reeds hoge ogen scoorde met zijn act tijdens het 5-jarig Ijsberenfeest. en de verhalen in Okt.Nov. die meer dan 40 nominaties opleverde in een maand al.
:biggrin:

Deze mededeling werd u mede mogelijk gemaakt door Het Wedkantoor van Ace2 ( https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=193738&postcount=59 )

Ja en dan hebben we nog 17 dec, wat een topgezellige dag moet worden in PHG :thefinger:

Alabama
12 december 2010, 10:16
Ja en dan hebben we nog 17 dec, wat een topgezellige dag moet worden in PHG :thefinger:

Aantal dames keek er al naar uit. :happybirth:

Ace2
12 december 2010, 10:17
Europe - The Final Countdown (http://www.youtube.com/watch?v=AyggY_R3jU8)

We're leaving together.................................
..........................It's the final countdown (final countdown)

THE FINAL COUNTDOWN op Het Ijsberenforum is net als Kerst op de radio. Zodra het Kerstseizoen van start gaat kun je de hele tijd dezelfde nummers als voorgaande jaren horen.

Ace2
12 december 2010, 22:29

Het gaat niet alleen om het aantal nominaties, maar om het het gemiddeld aantal nominaties per recensie en dan nog door zoveel mogelijk verschillende ijsberen.

Dalton
12 december 2010, 22:48

Kan alleen maar gezellig worden wanneer JANSEN thuis blijft:baeh::teuflisch:

Jansen
12 december 2010, 23:14
Kan alleen maar gezellig worden wanneer JANSEN thuis blijft:baeh::teuflisch:

Stop jij je poederblussertje nu maar niet in louana anders lacht ze je uit.:biggrin::biggrin:

Zie je vrijdag dalton ;)

facial
17 december 2010, 14:00
volgens mij lacht ze ook als de plinten door de kamer vliegen :biggrin:

Ace2
19 december 2010, 20:14
Maar voor wij het over de winnaar hebben is het misschien belangrijk om te weten wie überhaupt meedoen. Er zijn 4 manieren om mee te doen en wel de volgende manieren:………………………………

De top 5 van The Final Countdown 2009
De degenen die in 2010 (als eerste) als jury voor de beste recensie van de maand zijn uitgekozen.
De top 3 van elke maand (*).
Wildcard (**)

(*) elke maand worden de nominaties per ijsbeer berekend en gedeeld door het aantal genomineerde recensies van die ijsbeer die maand. Genoemd saldo zal worden vermenigvuldigd met het aantal verschillende ijsberen die in die desbetreffende maand de desbetreffende ijsbeer hebben genomineerd. Op basis van vorenstaande formule wordt voor elke maand een top 3 bekend gemaakt die is geselecteerd voor The Final Countdown 2010

(**) de jury houdt zich het recht voor om ijsberen die niet op basis van de eerste 3 criteria zich te selecteren een wildcard te verstrekken.

Picasso 1
19 december 2010, 20:24
Begrijp ik het goed dat je de regeltjes opstelt en communiceert nadat de meesten al gestemd hebben?
En is in je eigen citaat een 3 in een 4 veranderd? Ace2 maakt een grote kans Blatter op te volgen :biggrin:

Ace2
19 december 2010, 21:24
Begrijp ik het goed dat je de regeltjes opstelt en communiceert nadat de meesten al gestemd hebben?
En is in je eigen citaat een 3 in een 4 veranderd? Ace2 maakt een grote kans Blatter op te volgen :biggrin:

Klopt, ik heb een 4de mogelijkheid verzonnen en wel de wildcard. Ik ben verheugd dat je mijn topic zo intensief volgt.

De winnaar van The Final Countdown 2010 is degene met het hoogste gemiddelde aan nominaties (aantal nominaties / genomineerde recensies * aantal verschillende ijsberen die de desbetreffende ijsbeer hebben genomineerd). Dat was vorig jaar ook zo, dus feitelijk waren de regeltjes al een jaar bekend. Maar het klopt wel dat het stemgedrag in december nog maar een beperkte invloed op de uiteindelijke ranglijst zal hebben. Feitelijk heeft het stemgedrag in de vorige 11 maanden de winnaar al bepaald. Zonder het te weten heeft het stemgedrag tot een winnaar geresulteerd. De kans dat iemand zijn stemgedrag zodanig heeft aangepast om de uitslag van The Final Countdown 2010 te beinvloeden is erg klein. Maar Picasso1 zal vast de maas in het web vinden.

Als ik Blatter opvolg kan ik eindelijk ook huurlingen inhuren om stemming te maken.

Ace2
20 december 2010, 20:30
Voor uw veiligheid wordt deze mededeling gecontroleerd door Picasso1

De eerste uitverkorenen om aan THE FINAL COUNTDOWN 2010 mee te doen zijn bekend:

De top 5 van The Final Countdown 2009

SFL
Ace2
Joop Slim
Jansen
Saruman

Deze mededeling wordt u mede mogelijk gemaakt door Het Wedkantoor van Ace2: https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=193738&postcount=59

Picasso 1
20 december 2010, 22:45
Laat ons niet in spanning en vertel maar meteen wie de wildcards zijn. Je weet wel, die 4de uit de grote hoed getoverde optie :biggrin:

Ace2
23 december 2010, 06:33
De degenen die in 2010 (als eerste) als jury voor de beste recensie van de maand zijn uitgekozen.

De volgende ijsberen hebben zich ook gekwalificeerd voor The Final Countdown 2010:

Januari: Sonny
Februari: JanJanJan
Maart: Badslippers
April: S&F
Mei: Killer-Bull
Juni: Liefhebber
Juli: PP
Augustus: MichelJ
September: Badslippers
Oktober: Masseurke
November: Knabbel
December: Zedd of Saruman of ...........

Deze mededeling wordt mede mogelijk gemaakt door Het Wedkantoor van Ace2: https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=193738&postcount=59

Ace2
25 december 2010, 07:47

(*) elke maand worden de nominaties per ijsbeer berekend en gedeeld door het aantal genomineerde recensies van die ijsbeer die maand. Genoemd saldo zal worden vermenigvuldigd met het aantal verschillende ijsberen die in die desbetreffende maand de desbetreffende ijsbeer hebben genomineerd. Op basis van vorenstaande formule wordt voor elke maand een top 3 bekend gemaakt die is geselecteerd voor The Final Countdown 2010

De volgende ijsberen hebben zich gekwalificeerd op basis van hun gekregen nominaties in het eerste kwartaal van 2010:

Januari:

1. Hemaworst
2. Ijsbeer11
3. Zedd

Februari:

1. RPLover
2. SFL
3. JanJanJan

Maart:

1. Picasso1
2. Badslippers
3. Hemaworst

ZIJ DIE STRIJDEN GAAN, GROETEN U!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Deze mededeling wordt u mede mogelijk gemaakt door het Wedkantoor van Ace2: https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=193738&postcount=59

Ace2
25 december 2010, 07:50
:annieengel: De jury wenst allen op dit forum een Zalig Kerstfeest :annieengel:

Ace2
26 december 2010, 08:05

De volgende ijsberen hebben zich gekwalificeerd op basis van hun gekregen nominaties in het tweede kwartaal van 2010:

April:

1. SFL
2. Lustman
3. Cupido

Mei:

1. Rene de Beer
2. SFL
3. Badslippers

Juni:

1. Badslippers
2. Liefhebber
3. Mennen2010

Deze mededeling wordt u mede mogelijk gemaakt door het Wedkantoor van Ace2: https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=193738&postcount=59

Dalton
26 december 2010, 13:51
ZET HEM OP BADSLIPPERS JE GAAT MET GROOT VERSCHIL AL AAN KOP,NOG EVENTJES EN JIJ KRIJGT DE BEKER EN MAG JE SIMONA EEN MAAND LANG IEDERE DAG ELK GAATJE VULLEN.:freu::freu:.
NORA KOMT ER NATUURLIJK OOK BIJ EEN BEETJE AFWISSELING IS NIET VERKEERD:freu::freu:

Picasso 1
26 december 2010, 14:23
ZET HEM OP BADSLIPPERS JE GAAT MET GROOT VERSCHIL AL AAN KOP,NOG EVENTJES EN JIJ KRIJGT DE BEKER EN MAG JE SIMONA EEN MAAND LANG IEDERE DAG ELK GAATJE VULLEN.:freu::freu:.
NORA KOMT ER NATUURLIJK OOK BIJ EEN BEETJE AFWISSELING IS NIET VERKEERD:freu::freu:

Volgens de regeltjes van Ace2 is het geen vanzelfsprekendheid dat Badslippers wint, ook al staat hij regelmatig bovenaan in de verschillende lijstjes....maar buiten alle regeltjes om denk ik dat hij dit eigenlijk zou moeten winnen.
Badslippers vind dat zelf ook en daarom spant hij zich deze maand extra in en krijgen we meerdere juweeltjes voorgeschoteld :cool:

Ace2
27 december 2010, 08:03

De volgende ijsberen hebben zich gekwalificeerd op basis van hun gekregen nominaties in het derde kwartaal van 2010:

Juli:

1. Rene de Beer
2. Cuties
3. Ace2/S&F

Augustus:

1. Ace2
2. SFL
3. Jimbo1

September:

1. Cupido
2. Ace2
3. Jansen

Ace2
27 december 2010, 18:45
Volgens de regeltjes van Ace2 is het geen vanzelfsprekendheid dat Badslippers wint, ook al staat hij regelmatig bovenaan in de verschillende lijstjes....maar buiten alle regeltjes om denk ik dat hij dit eigenlijk zou moeten winnen.
Badslippers vind dat zelf ook en daarom spant hij zich deze maand extra in en krijgen we meerdere juweeltjes voorgeschoteld :cool:

De stemmen zijn (nagenoeg) geteld. Alleen de nominaties die vanaf nu worden gegeven bij de beste recensie van de maand kunnen nog de tussenstand beinvloeden. En het is spannend. Er is een top 4 die dicht tegen elkaar aan liggen met 2 favorieten en (voor sommigen) een verrassing. De tussenstand is:

Nummer 1 173 punten
Nummer 2 161 punten
Nummer 3 160 punten
Nummer 4 153 punten
Nummer 5 114 punten

In de beste recensie van de maand zijn SFL, Jimbo1 en Badslippers in een strijd verwikkeld om een vrijkaartje in de derde periode. Zijn nominaties in die strijd nog relevant voor The Final Countdown? Krijgt Picasso1 zijn gedroomde overwinnaar? Kan SFL zijn titel prolongeren? Of zal Jansen, zoals hij dat zelf rechtvaardig vindt, gewoon winnen? En wie is toch die grote verrassing en op welke plaats staat hij?

Wordt vervolgd……………………………………………

Deze mededeling is mede mogelijk gemaakt door Het Wedkantoor van Ace2: https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=193738&postcount=59

Badslippers
27 december 2010, 23:43
EN MAG JE SIMONA EEN MAAND LANG IEDERE DAG ELK GAATJE VULLEN.:freu::freu:.

Als dat toch waarheid zou worden. Zelfs in mijn geilste dromen komt dit scenario nooit voor. Gelukkig zijn dromen bedrog en wordt dit misschien realiteit. Dat jij je "QUEEN OF LOVE" zo maar aan mij af staat! Ik ben met stomheid geslagen. En gaatjes vullen? Ze wil alleen maar een mooie wandeling maken. Net als al die andere Bulgaarse schonen. "Können wir mahl einen café trinken und spazieren gehen"?

Dalton
27 december 2010, 23:55
Als dat toch waarheid zou worden. Zelfs in mijn geilste dromen komt dit scenario nooit voor. Gelukkig zijn dromen bedrog en wordt dit misschien realiteit. Dat jij je "QUEEN OF LOVE" zo maar aan mij af staat! Ik ben met stomheid geslagen. En gaatjes vullen? Ze wil alleen maar een mooie wandeling maken. Net als al die andere Bulgaarse schonen. "Können wir mahl einen café trinken und spazieren gehen"?

SIMONA drinkt geen koffie die wil alleen maar ficken en nog eens ficken en vergeet vooral dat blaaswerk van haar niet,geweldig,de liefhebbers kunnen ook nog eens anaal bij haar maar de massage van haar is nog beter dan dat van de masseur in LIVINGROOM daarom zie ik er zo gespierd en knap uit:wand::hammer::teuflisch:

Ace2
28 december 2010, 07:28

De volgende ijsberen hebben zich gekwalificeerd op basis van hun gekregen nominaties in het vierde kwartaal van 2010:

Oktober:

1. Scoobert
2. Josef
3. Masseurke

November:

1. Knabbel
2. Badslippers
3. Sphinx

December:

1. Saruman?
2. Zedd?
3. ???????????????

egon, Dr. Rammler
28 december 2010, 15:20

haha, sehr gut ! Diese Sprüche kommen mir auch sehr bekannt vor :biggrin:
Insbesondere von Simona :wink:

Ace2
28 december 2010, 19:08
Mennen2010 op 3, wat een eindspurt zet die nog in, niet normaal meer

Ik kan niet ontkennen dat de laatste ontwikkelingen spectaculair zijn, maar of ze voldoende zijn.............................................. .......................

Ace2
28 december 2010, 21:47
Ik kan niet ontkennen dat de laatste ontwikkelingen spectaculair zijn, maar of ze voldoende zijn.............................................. .......................

Niet gunstig voor mijn eigen ranking natuurlijk, maar zo'n epos verdient een nominatie.
Eentje erbij voor Mennen2010 dus.:freu:

Misschien voor jou inderdaad niet, maar voor Mennen2010 wel. Hij staat nu aan kop in de derde periode en in The Final Countdown 2010 kruipt hij de top 5 bijna binnen. Nog een paar nominaties, maar ten koste van wie?

Big30
28 december 2010, 21:59
Nog een paar nominaties, maar ten koste van wie?

Degene(n) die boven hem staan? Tis maar een wild guess hoor ;)!

Ace2
28 december 2010, 22:04
Degene(n) die boven hem staan? Tis maar een wild guess hoor ;)!

Shit, daar had nog niet aan gedacht. Nu moet ik alles weer gaan narekenen :biggrin:

Big30
28 december 2010, 22:19
Shit, daar had nog niet aan gedacht. Nu moet ik alles weer gaan narekenen :biggrin:

Heb ik al gedaan, het klopt! Als altijd trouwens ;).

Ace2
29 december 2010, 07:44
THE FINAL COUNTDOWN 2010 is al weer van start gegaan en zal volgens de onderstaande regeltjes plaatsvinden:

Bij deze terugblik en verkiezing zal een poging worden gedaan om, op basis van het nominatiesysteem bij de beste recensie van de maand, de best genomineerde schrijver van 2010 te kiezen. Daarvoor gelden de volgende criteria:

Uiteraard zal de schrijver veel genomineerd moeten zijn;
Een goede schrijver moet meerdere nominaties per recensie (hoe meer, hoe beter) hebben gekregen;
Een goede schrijver zal door zoveel mogelijk verschillende ijsberen genomineerd moeten zijn;
Een goede schrijver zal meerdere maanden hoge ogen moeten hebben gegooid in de beste recensie van de maand;
Een goede schrijver zal zeker minimaal 5x dit jaar genomineerd moeten zijn.

Spreken wij bij deze uitverkiezing van de beste schrijver van dit forum? Nee. De beste schrijver is voor iedereen iemand anders en een persoonlijke keuze, welke ook nog eens kan veranderen gedurende het jaar.

Volgens THE RULES OF THE BULLS zal de telling bij THE FINAL COUNTDOWN 2010 als volgt plaatsvinden:

Alle nominaties in 2010 aan een ijsbeer worden bij elkaar op geteld (er wordt geen rekening gehouden met bonuspunten).
Het totaal van de nominaties wordt gedeeld door het aantal genomineerde recensies in 2010 van die ijsbeer.
De uitkomst van sub 2 wordt vermenigvuldigd met het aantal verschillende ijsberen die de desbetreffende deelnemer in 2010 hebben genomineerd.
Van de deelnemers die in 2010 minder dan 5 genomineerde recensies hebben zal een evenredig percentage in mindering worden gebracht op het saldo dat is berekend onder sub 3 (4 recensies = reductie van 20%, 3 recensies = reductie van 40% enz. enz.).
De nummer 1 is degene met de meeste punten en zal de jury voor de maand januari 2011 zijn en ontvangt vast een vrijkaartje van onze gulle forumleiding.

De grote vraag die nu nog rest is wie de deelnemers zijn? :confused: :cool: en wie de grote winnaar zal zijn?

Wordt vervolgd

Picasso 1
29 december 2010, 07:53
ja hoor, er komen plotseling regeltjes bij zoals punt 4 en meerdere maanden hoge ogen hebben moeten gooien. Blatter is goed bezig :rofl:

RAUL7
29 december 2010, 10:12
Zoveel regels voor een stomme vrijkaart, gewoon 1 keer minder gaan in 2011 dan heb je ook 50€ (+rest) gewonnen :freu:, zonder een recensie te schrijven! :smile2:

Dalton
29 december 2010, 10:43
Zoveel regels voor een stomme vrijkaart, gewoon 1 keer minder gaan in 2011 dan heb je ook 50€ (+rest) gewonnen :freu:, zonder een recensie te schrijven! :smile2:

Raul heeft weer eens gelijk het is muggenziften of mierenneukerij in het groot geworden op zijn hollands uitgedrukt en meneer blatter of blaffer of kaffer maar wat is een naam (NN) het gebeurd gewoon onder de ogen van onze eigen vertrouwde ijsberen die allang weten hoe het hier werkt:angryfire::angryfire::angryfire:

Dalton
29 december 2010, 11:09
Onze ijsbeer BADSLIPPERS heeft het afgelopen jaar de mooiste stukjes geschreven en met een geweldige inhoud waar we allemaal wat aan hadden:freu::freu::freu:
Dit is iets waar iedere ijsbeer op dit forum alleen maar ja op kan zeggen en door de regelgeving van een of andere aftandse ijsbeer die nog alleen kan waggelen en zelfs geen zalm meer kan vangen omdat hij steeds misslaat met zijn berepoot en zit te huilen in een hoekje omdat hij zijn mondharmonika kwijt is.
Ik ben al jarenlang mijn viool kwijt maar heb jullie er nooit mee lastig gevallen,doch probeer zonder viool ook nog steeds de eerste viool te spelen alhoewel dat soms zeer moeilijk gaat.
Het komt door die strijkstok waar altijd veel aan blijft hangen en daardoor een geliefdkoos stokje is voor alle dvp's.:smoke:
Wanneer ik de dvp's verlaat in de clubs dan hangen ze de strijkstok van mij altijd aan het kastje maar hebben ze hem wel ontdaan van alle papiertjes en troep die er eerst aanzat,met een briefje erbij goed gedaan violist en tot de volgende keer met een volle strijkstok.
Ondanks dat hij mijn QUEEN OF LOVE iedere keer ligt vol te pompen en daar dan nog uitvoerig over verteld wens ik hem via deze mededeling een heel goed en vooral druk 2011 toe met veel gepomp en gesabbel en zal ik de QUEEN OF LOVE netjes voor je inpakken en haar 1 januari naar je toe sturen om het nieuwe jaar goed te beginnen:freu::freu:
ACE2 die zal ik EMMY uit HAPPY toesturen om toch eens iets anders dan JOY te nemen waar iedereen die in LIVINGROOM komt op zit:roll3::roll3::roll3:

Jansen
29 december 2010, 11:30

Dit is toch een nominatie waard dus van mij 165 punten voor Raul .:gruebel:

Ace2
29 december 2010, 16:07
ja hoor, er komen plotseling regeltjes bij zoals punt 4 en meerdere maanden hoge ogen hebben moeten gooien. Blatter is goed bezig :rofl:

En wat is er zo nieuw aan de telling?

Picasso 1
29 december 2010, 16:21
En wat is er zo nieuw aan de telling?

Hemaworst bijvoorbeeld krijgt nu een reductie op zijn puntensaldo terwijl dat eerder niet zo was...

Ace2
29 december 2010, 16:24
Hemaworst bijvoorbeeld krijgt nu een reductie op zijn puntensaldo terwijl dat eerder niet zo was...

Maak je over HemaWorst maar geen zorgen

Ace2
29 december 2010, 16:34

Het lijkt wel een nieuwe trend: iedereen gaat minderen.

Ace2
29 december 2010, 22:02
De spanning is om te snijden. Mijn handen bloeden gewoon als ik woorden op mijn toetsenbord in toets, zo scherp is de spanning. :bibber_2: Dat blijkt ook wel uit de tussenstand:

xxxxxxxxxx: 173 punten
xxxxxxx: 168 punten
xxxxxxxxx: 163 punten
xx: 154 punten
xxxxxx: 114punten
xxxxxxxxxx: 108 punten

Ace2
30 december 2010, 07:48
Laat ons niet in spanning en vertel maar meteen wie de wildcards zijn. Je weet wel, die 4de uit de grote hoed getoverde optie :biggrin:

Wildcard (**)
(**) de jury houdt zich het recht voor om ijsberen die niet op basis van de eerste 3 criteria zich te selecteren een wildcard te verstrekken.

De wildcards die worden verstrekt zijn voor:

TimJava
Costana
ClubSport

ZIJ DIE STRIJDEN GAAN GROETEN U !!!!!!!!!!

Ace2
30 december 2010, 08:02
Bij veel ijsberen is blijkbaar de verwarring compleet, maar niet bij Picasso1 die vannacht erg strategisch heeft gestemd en Badslippers tot grote hoogte doet komen.

Maar niet alleen in de beste recensie van de maand is het spannend. Door het nominatiegdrag van Picasso1 heeft Badslippers nog maar 3 punten nodig om in THE FINAL COUNTDOWN 2010 een plaatsje te stijgen en het erepodium te betreden.

Picasso1 krijgt van mij ook een nominatie vanwege dit inzicht. In de beste recensie van de maand schiet hij er niet veel mee op, maar in THE FINAL COUNTDOWN 2010 stijgt hij al aardig. Hij heeft nog 7 nominaties nodig om in de top 10 te komen. En is er toevallig een ijsbeer die hem nog nooit heeft genomineerd en die nomineert hem dan kan het zelfs nog sneller gaan.

Help Picasso1 en Badslippers de THE FINAL COUNTDOWN 2010 door.

Als dit niet meer spannend is, weet ik het ook niet meer.

Ace2
30 december 2010, 17:27
Maar niet alleen in de beste recensie van de maand is het spannend. Door het nominatiegdrag van Picasso1 heeft Badslippers nog maar 3 punten nodig om in THE FINAL COUNTDOWN 2010 een plaatsje te stijgen en het erepodium te betreden.

Picasso1 krijgt van mij ook een nominatie vanwege dit inzicht. In de beste recensie van de maand schiet hij er niet veel mee op, maar in THE FINAL COUNTDOWN 2010 stijgt hij al aardig. Hij heeft nog 7 nominaties nodig om in de top 10 te komen. En is er toevallig een ijsbeer die hem nog nooit heeft genomineerd en die nomineert hem dan kan het zelfs nog sneller gaan.

Help Picasso1 en Badslippers de THE FINAL COUNTDOWN 2010 door.

Mag ik deze ook nomineren als ik hem niet begrijp:wand:

Ik heb dit als nominatie aangemerkt waardoor deze nominatie, samen met die van Badslippers (jullie beiden hadden Picasso1 nog niet eerder genomineerd), er voor zorgt dat Picasso 1 bij THE FINAL COUNTDOWN 2010 als een comeet de top 10 is binnen geschoten.

Doelstelling 1 is gerealiseerd. Nu Badslippers nog.

Hup hup hup, nomineren die gast.

Picasso 1
30 december 2010, 17:54
Doelstelling 1 is gerealiseerd. Nu Badslippers nog.

Hup hup hup, nomineren die gast.

Zie jij ergens een recensie die ik nog niet genomineerd heb maar wel door anderen is genomineerd? :innoc[1]:

Ace2
30 december 2010, 19:46
ik ook dito :biggrin:

Door deze nominatie heeft Mennen2010 de top 5 in THE FINAL COUNTDOWN 2010 betreden. Maar ten kosten van wie?

Picasso 1
30 december 2010, 19:53
Door deze nominatie heeft Mennen2010 de top 5 in THE FINAL COUNTDOWN 2010 betreden. Maar ten kosten van wie?

Gaaaap, who cares over positiewisselingen tussen plaats 5 en 6. Je hebt trouwens net bij Mennen2010 de illusie van de eerste plaats weggenomen.
En oh ja, inmiddels weten we ook dat jij op plek 3 eindigt :rofl:.
En badslippers voorlopig op de 2de plaats. SFL op .....:gruebel:

Ace2
30 december 2010, 20:02
Gaaaap, who cares over positiewisselingen tussen plaats 5 en 6. Je hebt trouwens net bij Mennen2010 de illusie van de eerste plaats weggenomen.
En oh ja, inmiddels weten we ook dat jij op plek 3 eindigt :rofl:.
En badslippers voorlopig op de 2de plaats. SFL op .....:gruebel:

Hahaha Sherlock Holmes. Beter uitzoeken :biggrin:

Gondolas9
30 december 2010, 20:10
Volgens mij is dit topic het langste orgasme in de geschiedenis van het IJbf (en ver daarbuiten) :gruebel:

Ace2
30 december 2010, 20:12
Volgens mij is dit topic het langste orgasme in de geschiedenis van het IJbf (en ver daarbuiten) :gruebel:

Het zal nog wel even duren.......................................

Picasso 1
30 december 2010, 20:52
Ik zou me bekocht voelen als dit een orgasme moet voorstellen

Ace2
30 december 2010, 21:00
Ik zou me bekocht voelen als dit een orgasme moet voorstellen

Ik amuseer mij anders kostelijk.

Sphinx
30 december 2010, 21:04
Dit is eerder een cursus uitpezen, veel beloven, maar wat eruit komt...

Alsof je de eerste 75 seconden van dit (http://www.youtube.com/watch?v=zd42-uTLErM&feature=fvst) tot in het oneindige op probeert te rekken.

Dalton
30 december 2010, 23:13
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=193802&postcount=67

De grote winnaar:freu::freu::freu:

Ace2
30 december 2010, 23:21
In de beste recensie van de maand staan de schrijvers altijd in het middelpunt van de belangstelling. Zo ook bij THE FINAL COUNTDOWN 2010. Toch is dat niet helemaal terecht, want, zoals de naam het al zegt gaat het om de recensies. Welke recensies hebben ons nu in 2010 nu echt bekoord? Onderstaand heb ik daar voor jullie een overzicht gemaakt. En wat blijkt……………………… Liefdesverhalen doen het onverminderd goed. Opvallend is dat de laatste maanden juist de recensies zijn geschreven met veel nominaties.

1. Scoobert op bezoek in PHG waar hij niet; 16 nominaties
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=185795&postcount=519

2. Josef op het Ijsberenlustrumfeest; 15 nominaties
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=186208&postcount=521

3. RPLover met zijn eerste krantenbericht; 14 nominaties
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=155788&postcount=1

Picasso1 in Worl; 14 nominaties
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=161674&postcount=114

Masseurke in PHG; 14 nominaties
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=185566&postcount=513

Knabbel met zijn coitus interruptus albanicus; 14 nominaties
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=188255&postcount=564

Badslippers op stap met SFL; 14 nominaties
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=188733&postcount=565

Zedd aan de Costa I; 14 nominaties
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=192345&postcount=68

Saruman; kleinkunst en dvp’s
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=194107&postcount=182

4. HemaWorst in Sincity; 12 nominaties
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=165512&postcount=2

SFL en zijn relatie met een dvp; 12 nominaties
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=178337&postcount=1

SFL in Libanon; 12 nominaties
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=193009&postcount=1

Zedd aan de Costa II; 12 nominaties
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=193181&postcount=69

Mennen2010 als two-face in GT; 12 nominaties
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=193511&postcount=1103

Ace2
30 december 2010, 23:22

De grote winnaar:freu::freu::freu:

Nog even geduld hebben.

Ace2
31 december 2010, 07:26
Hierbij nog een keer alle deelnemers voor THE FINAL COUNTDOWN 2010, waarbij tussen haakjes staat vermeld welke plaats op de ranglijst ze in 2009 bereikten. De onderstaande is willekeurig en zegt niets over de ranglijst 2010, die de komende dagen bekend zal worden.

SFL (1)
Ace2 (2)
Joop Slim (3)
Jansen (4)
Saruman (5)
S&F (7)
Zedd (9)
Ijsbeer11 (10)
Sonny (12)
Sphinx (14)
PP (15)
MichelJ (18)
Cupido (20)
Bosco (22)
Liefhebber (24)
Lustman
HemaWorst
Picasso1
Josef
RPLover (heeft zich in 2009 terug getrokken)
Knabbel
JanJanJan
Masseurke
Badslippers
Mennen2010
Scoobert
Rene de Beer
Jimbo1
TimJava
Killer-Bull
Cuties
ClubSport
Costana

ZIJ DIE STRIJDEN GAAN, GROETEN U !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dalton
31 december 2010, 10:57
Nog even geduld hebben.

Begin je jezelf al in te dekken tegenover de woede van al die ijsberen wanneer je een verkeerde beslissing neem?
Wij als doorgewinterde ijsberen weten precies waar dit op uitdraait meneer BLATTER :teuflisch::wand::mad_6::ranting2::angryfire:

Ace2
31 december 2010, 11:25
Begin je jezelf al in te dekken tegenover de woede van al die ijsberen wanneer je een verkeerde beslissing neem?
Wij als doorgewinterde ijsberen weten precies waar dit op uitdraait meneer BLATTER :teuflisch::wand::mad_6::ranting2::angryfire:

Als ik win kan dat toch nooit verkeerd zijn?

Ace2
31 december 2010, 11:26
Weliswaar is het uiteindelijk niet het belangrijkste wat doorslaggevend is bij THE FINAL COUNTDOWN, maar het is wel de basis waarop de ranglijst is gebaseerd, oftewel het aantal gekregen nominaties per ijsbeer. Het aantal nominaties is vooral een kwantitatief gegeven. Onderstaand is het eerste overzicht wat de uiteindelijke ranglijst van THE FINAL COUNTDOWN bepaald (tussen haakjes geeft de positie op de ranglijst 2009 weer):

Badslippers; 197 nominaties
SFL (2); 183
Jansen (4); 131
Ace2 (1); 127
Sphinx (98); 83
Mennen2010; 69
Bosco (13); 62
Zedd (12); 58
Sonny (6) en Pistole Pete (5); 46
HemaWorst; 45
MichelJ (14); 44
Ijsbeer11 (17) en Knabbel; 42
Josef; 33
Rene de Beer; 30
TimJava, Jimbo1 en Lustman; 29
Saruman (10); 26
Cupido (16) en Picasso1; 25
Masseurke; 24
Scoobert; 23
RPLover; 22
Joop Slim (3); 21
S&F (7); 20
ClubSport; 18
Costana; 15
Liefhebber (21); 10
Cuties; 9
JanJanJan; 8
Killer-Bull; 7

Ace2
31 december 2010, 14:08
Maar niet alleen het aantal nominaties is van belang in THE FINAL COUNTDOWN. Ook over hoeveel genomineerde recensies die nominaties zijn verdeeld is belangrijk. Onderstaand is het tweede overzicht wat de uiteindelijke ranglijst van THE FINAL COUNTDOWN bepaald (tussen haakjes geeft de positie op de ranglijst 2009 weer):

Badslippers; 52 genomineerde recensies
SFL (3); 47
Jansen (5); 45
Pistole Pete (1); 38
Ace2 (2); 31
Shinx (8); 27
Bosco (6); 19
Sonny (8); 17
Mennen2010; 15
Knabbel; 13
Joop Slim (2) en MichelJ (13); 12
Zedd (10) en Josef; 11
Lustman en TimJava; 9
Jimbo1 en Cuties; 8
Ijsbeer11 (18), RPLover, Rene de Beer en HemaWorst; 7
S&F (4) en ClubSport; 6
Picasso1, Scoobert, Costana, Liefhebber (19) en Masseurke; 5
Saruman (11) en Cupido (12); 4
Killer-Bull; 3
JanJanJan; 2

Ace2
31 december 2010, 18:30
Nu wij het aantal nominaties per ijsbeer weten en het aantal genomineerde recensies kunnen wij het gemiddelde aantal nominaties per genomineerde recensie berekenen. Hoe hoger het gemiddelde hoe hoger de gemiddelde waardering van de kwaliteit van de recensies van een ijsbeer. Onderstaand is het derde overzicht wat de uiteindelijke ranglijst van THE FINAL COUNTDOWN bepaald (tussen haakjes geeft de positie op de ranglijst 2009 weer):

Saruman(4); 6,5
HemaWorst; 6,43
Cupido; 6,25
Ijsbeer11 (2); 6
Zedd (10); 5,27
Picasso1; 5
Masseurke; 4,8
Mennen2010 en Scoobert; 4,6
Rene de Beer; 4,29
Ace2 (4); 4,1
JanJanJan; 4
SFL (7); 3,89
Badslippers; 3,79
MichelJ (9); 3,67
Jimbo1; 3,63
S&F (16); 3,33
Bosco (21); 3,26
Knabbel; 3,23
Lustman en TimJava; 3,22
RPLover; 3,14
Sphinx(13); 3,07
Josef, Clubsport en Costana; 3
Jansen(5); 2,91
Sonny (4); 2,71
Killer-Bull; 2,33
Liefhebber (14); 2
Joop Slim (11); 1,75
Pistole Pete (19); 1,21
Cuties; 1,13

Ace2
1 januari 2011, 09:33
Eindelijk is het dan zo ver. Het grote aftellen is begonnen. Wie gaat THE FINAL COUNTDOWN 2010 winnen? In ieder geval niet de nummers 33 t/m. 26:

33. Kill-Bull; 4 punten
32. Cuties; 7
31. Pistole Pete (15); 13
29. Joop Slim (3) en Liefhebber (24); 14
28. JanJanJan; 24
26. Costana en ClubSport; 30

Dalton
1 januari 2011, 10:34
Eindelijk is het dan zo ver. Het grote aftellen is begonnen. Wie gaat THE FINAL COUNTDOWN 2010 winnen? In ieder geval niet de nummers 33 t/m. 26:

33. Kill-Bull; 4 punten
32. Cuties; 7
31. Pistole Pete (15); 13
29. Joop Slim (3) en Liefhebber (24); 14
28. JanJanJan; 24
26. Costana en ClubSport; 30

NUMMER 20.001 DALTON die heeft o,oooooooooo1 punt en eindigt daarmee op de laatste plaats,maar is net zoals bij de TOUR DE FRANCHE toch weer eens goed voor de poedelprijs:freu::freu::freu:

Ace2
1 januari 2011, 12:23

En ook niet de nummers 25 t/m. 16:

25. S&F(7); 37 punten
24. TimJava; 39
23. Sonny (12); 46
22. RPLover: 50
21. Jimbo1; 54
20. Lustman; 55
19. Josef; 57
18. Sphinx(14); 62
17. Ijsbeer11 (10); 66
16. MichellJ (18); 70

Ace2
1 januari 2011, 15:38
De nummers 15 t/m. 11 hebben schitterende recensies aan ons gegeven, waarmee zij het forum aan de gang hebben gehouden. Maar zij zullen verdwijnen in de analen van de ijsberengeschiedenis, als zij die niet wonnen:

15. Bosco (22); 72
14. Rene de Beer; 77
13. Knabbel; 78
12. Masseurke; 86
11. Scoobert; 87

Ace2
1 januari 2011, 20:21
Het aftellen gaat verder en verder en wij zijn bij de top 10 van THE FINAL COUNTDOWN 2010 aangekomen. Een top 10 met alleen maar toppertjes, die dit forum mede aan de gang hebben gehouden. De eerste 5 van die toppertjes zijn:

10. Cupido (20); 88
9. Saruman (5); 88,4 (80% vanwege 4 genomineerde recensies!!!!)
8.. Zedd (9); 90
7. Picasso1; 100
6. Jansen; 114

Badslippers
1 januari 2011, 20:48
Pfffffffffff, dat een ijsbeer zijn clubbezoek onder de pet moet houden bij het thuisfront lijkt me een peuleschil vergeleken bij het constant "online" zijn van Ace2 op het "Ijsberen forum".

Picasso 1
1 januari 2011, 21:50
wild guess :rofl:

5. Mennen 2010
4. SFL
3. Ace 2
2. Badslippers
1. Hemaworst

Ace2
1 januari 2011, 21:53

5. Mennen 2010
4. SFL
3. Ace 2
2. Badslippers
1. Hemaworst

Eentje goed. ;)

Big30
1 januari 2011, 22:31
Uitgemaakte zaak wie gaat winnen ;)! Bij toeval reed ik net langs het huis van Ace2 en zag hoe zij garage uitpuilde van de kerst en nieuwjaarscado's.

Kon vanuit de verte namen van de afzenders ontwaren maar die houd ik natuurlijk nog even voor me!

Just joking! Wie ook gaat winnen, bij deze puntentelling zal het per definitie een volkomen terechte winnaar zijn.

Big30

Zedd
1 januari 2011, 23:45
8.. Zedd (9); 90

Haha, plaatsje gestegen :freu:
(best knap aangezien ik dit jaar van begin mei tot eind oktober vrijwel geen woord op dit forum hebt getypt ... :rolleyes: )

Cupido
2 januari 2011, 01:33
Toch nog ergens in de top 3 beland en geeneens bij de slechtst genomineerde!!!! En ook met stip in de top 10 van de final countdown binnengekomen! Zowaar geen slechte prestatie gezien de voorgeschiedenis!!!

Nu wij het aantal nominaties per ijsbeer weten en het aantal genomineerde recensies kunnen wij het gemiddelde aantal nominaties per genomineerde recensie berekenen. Hoe hoger het gemiddelde hoe hoger de gemiddelde waardering van de kwaliteit van de recensies van een ijsbeer. Onderstaand is het derde overzicht wat de uiteindelijke ranglijst van THE FINAL COUNTDOWN bepaald (tussen haakjes geeft de positie op de ranglijst 2009 weer):

Saruman(4); 6,5
HemaWorst; 6,43
Cupido; 6,25

Ace2
2 januari 2011, 08:20
Het aftellen gaat verder en verder en wij zijn bij de top 10 van THE FINAL COUNTDOWN 2010 aangekomen. Een top 10 met alleen maar toppertjes, die dit forum mede aan de gang hebben gehouden. De eerste 5 van die toppertjes zijn:

10. Cupido (20); 88
9. Saruman (5); 88,4 (80% vanwege 4 genomineerde recensies!!!!)
8.. Zedd (9); 90
7. Picasso1; 100
6. Jansen; 114

Dan blijven er nog 5 giga-schrijvers over, die De Galerij der Groten betreden. Schrijvers met hun eigen schare aan supporters en aanhangers. Schrijvers die veel zijn genomineerd en gewaardeerd. Schrijvers die hebben gestreden om de titel (of was het nu het vrijkaartje?) als winnaar van THE FINAL COUNTDOWN 2010. Die schrijvers zijn, in willekeurige volgorde:

Ace2, de eeuwige tweede, waarvan het lezen van de verhalen langer duurt dan het bezoek aan de FKK-club zelf. Maar ach, wat valt er over Ace2 te zeggen als Badslippers het al zo treffend heeft gedaan:

Ace2 De man met de langste adem en de langste verhalen. Ondanks (of dankzij) vele jaren clubbezoek weet hij altijd wel een smakelijk verhaal op te dissen waarbij hij de dames wel steevast drogeert door middel van zijn hypnotiserende pepermuntbolletjes zodat waarheidsvinding daarna moeilijk wordt.

Ace2. "The Poor Lonesome Cowboy" die op menig dodenlijstje voorkomt, weet hoe je "Shortstories" héééééééééééél "Long" kunt maken met uitspraken als: "Live from GT", "Al mijn lustpillen zijn afgenomen door Lovely, Casey en Chrystelle", "waar op de balie mijn badjas en sleutel al klaar lagen. Lachend zei de thekefrau, wijzend op de badjas: “es ist fur dich reserviert.” ", "I'm that sexy man with the sexiest body.", "Ik ben de sterkste, kijk mijn spierballen eens", "Ik reed weg richting horizon, terwijl ik neuriede: “……..I am a poor lonesome icebear, fuckng far, far away from home…………………………….” "

HemaWorst, de ijsbeer die er ineens was, maar ook ineens was verdwenen. De ijsbeer waar Picasso1 zich nog steeds om bekommert. De ijsbeer die ons stripverhalen bracht. De ijsbeer die nog steeds op waardering wacht. Zal die waardering dit jaar alsnog komen? Alleen Picasso1 was hem niet vergeten en gaf hem een kans bij Het Wedkantoor van Ace2. Zal het feit dat hij al maanden die meer actief is en dus niet meer is genomineerd hem parten spelen? Of was de kwaliteit en waardering van zijn recensies zo groot dat hij overeind is gebleven?

SFL, The Masterbull, die wereldwijd heeft geneukt en geschreven. De ijsbeer die CUUP een sissie vond en vervolgens zelf verliefd werd op een dvp. Sexgoden laten duidelijk een dergelijke opmerking niet ongestraft voorbij gaan. Zal hij als straf zijn eerste plaats van 2009 kwijtraken? Of is hij genoeg gestraft en prolongeert hij zijn titel? Badslippers omschreef onze hoofd-bull als volgt:

SFL Al is slechts 10 procent van zijn verhalen waar dan nog is deze combinatie van Jan Cremer, Herman Brusselmans, Jan Wolkers en Simon Vinkenoog, de vunzigste schrijver van het forum. Schrijft alsof hij alle dames van de saunaclubs tegelijk achter zijn vodden heeft. Spaart niemand, vooral zichzelf niet.

SFL, die het forum verrijkte met de meest vulgaire quotes, "het feit dat ze struikeldraad in haar kut gespannen heeft", "mijn lul spoot alleen nog maar droge lucht", "Al een geluk dat ik nog geen kamagra had ingenomen of ze dachten dat er een pistool in mijn onderbroek zat", "met 4 vingers zat ik in haar kleverige kut", "we moesten kakken, zoals gewoonlijk", "die Hongaarse Gulash uit eentje haar kut zat te vreten"

Mennen2010, de nieuwe ijsbeer die in 2010 op ons forum en in GT verscheen, al waar hij tegen Paula uit Roemenie op liep. Zo plotseling als hij was gekomen, zo plotseling was hij verdwenen. Kwam dit door Paula? Was hij GT-moe?, Had hij een writersblock? Was zijn geld op? We zullen het waarschijnlijk nooit weten, maar net toen hij een plaats in de marge van THE FINAL COUNTDOWN 2010 zou verwerven kwam hij in november weer terug om in december ijzersterk toe te slaan. Deze ijsbeer is de grote favoriet van Psycho-bull:

Net [SIZE="3"]EN MIJN KEUZE VALT OP . . . (en ik gok dus dat onderstaande ijsbeer de verkiezingen gaat winnen).

1e Plaats, mennen2010.

De bovengenoemde ijsberen hebben hun strepen al lang verdiend. Daarom mijn keuze voor een betrekkelijk nieuwe ijsbeer die vanaf het begin schreef alsof zijn leven er van afhing. Het wat hing dat leven soms aan een zijden draadje. BS gaat niet over één nacht ijs en heeft al die recensies nog eens aandachtig door gelezen. Tja, je moet immers wat als je je clubbezoek terugschroeft! Voor wie het nog een keer wil over doen, lees mee en geniet (of huiver). Ik kies mennen2010 als de beste schrijver van 2010.

mennen2010 Begenadigd schrijver van de nieuwe lichting die de oldtimers naar adem laat happen. Humoristisch, scherp, vernietigend en creatief. Het talent van 2010.

[SIZE="3"]Mennen2010. De man die het literaire peil van YBF van PULP naar "AKO" nivo krikt met quotes als:
"1-2-3 en diep, 1-2-3 en diep", "MIJN Lady PAULA Gaga, je bent mijn favoriete meisje in Golden Time", "Mijn libido(os) is zo groot dat jij er zelfs zou in kunnen rondwandelen",
Lees deze ultieme liefdesverklaring nog eens van deze door liefdesverdriet verscheurde ziel. Een van de beste recensies van het jaar. wat zeg ik DE beste:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=189679&postcount=39.

Badslippers, de grote favoriet van Dalton en Picasso1. Geeft hun schreeuw om hun favoriet eeuwige roem te geven de mening van de zwijgende ijsberenmeerderheid weer? Zal hij zijn maatje SFL naar de kroon stoten? Feit is dat hij gedurende 2010 met zijn postings begon en al snel uitgroeide tot de publiekslieveling van 2010. 2 maal won hij de beste recensie van de maand en verkreeg (mede dankzij Dalton) de meeste nominaties van iedereen. Of het genoeg is zullen wij snel weten.

Badslippers die zijn ijsberencarriere begon als eenling en graag aansluiting kreeg met de ijsberengemeenschap. Die kreeg hij ook door weergaloze recensies. Hij ging naar clubs en bleef maar gaan. Hij schreef en bleef maar schrijven. Is hij teveel gegaan? Heeft hij teveel geschreven? Wij zullen het snel genoeg weten. Maar hij werd er in ieder geval de Psycho-bull mee en werd toegevoegd aan het illustere groepje bulls.

Zijn recensies zijn gevat en geven een goed kijkje in het ijsberenleven in de clubs. Maar echt opvallen deed hij met zijn scherpe analyses van de ijsberen, die wat mij betreft op een toonaangevende positie op dit forum mogen worden gezet:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=194794&postcount=87

https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=195655&postcount=88

https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=196021&postcount=92

Jansen
2 januari 2011, 12:38
Ja het wordt tijd dat er in 2011 weer gewoon geschreven en geteld gaat worden.
De i.M.s die ik krijg blijken dan ook een andere telling te hebben dan door de corrupte Ace 2 die alleen zijn vingers aflikt door het geslijm naar enkele beren toe waar hij met zijn hele arm dan ook ver in hun hol zit.:biggrin: ik zal geen namen noemen ( Picasso1,Dalton,Badslippers,Sfl) maar dat is niet de schuld van deze beren.

Ook wanneer je over een heel jaar kijkt dan blijkt dat Ace2 het nog steeds niet snapt, dat de nominaties alleen al in oktober en november die op Jansen zijn gestemd op 8 verschillende verhalen dan al een grotere meerderheid is dan bij hem zijn vriendjes. :biggrin:
(zie de complete lijst van het beste jurylid van dit jaar Badslippers )

Nu zal Ace2 wel gaan schrijven dat IK weer niet tegen verlies kan :biggrin: maar het doet me niets en zou dat KUT vrijkaartje toch van hem niet willen hebben.

Dus zorg dat dit kind in een berenvel gauw Moderator wordt dan zijn we het geslijm kwijt.:biggrin:
Voor mij persoonlijk waren : Mennen2010 ,Badslippers,SFL en nog enkele de beste schrijvers in 2010 en over het hele jaar gezien Badslippers en SFL de meest constante.

Voor mij is Louana nr 1 dan ook het belangrijkste met vele berenvrienden om me heen die ik niet om hoef te kopen.:thefinger::thefinger:

En nu wachten op de reactie omdat ik niet tegen mijn verlies kan.

gatenvuller
2 januari 2011, 13:11
Hahaha Net terug van wintersport en zie dat alles nog hetzelfde is.
Jansen reageerd weer op de grote onzin van Ace2 :biggrin:
Hij heeft wel gelijk :rolleyes:

Ace2 moet gewoon eens volwassen worden. ?? :hammer:en niet zoveel zijn arm ergens insteken. weer echt jansen praat.

Is Louana al op 1 ? Jansen :confused:

Ik ga maandag weer naar mijn schatjes in VV.:freu:

Cupido
2 januari 2011, 13:30
laat die Ace2 toch gewoon zijn pleziertje hebben. Ergens moet hij dat toch krijgen, op de kamer krijgt ie het ook al niet!!!!! :biggrin:

Ace2
2 januari 2011, 14:11
Dan blijven er nog 5 giga-schrijvers over, die De Galerij der Groten betreden. Schrijvers met hun eigen schare aan supporters en aanhangers. Schrijvers die veel zijn genomineerd en gewaardeerd. Schrijvers die hebben gestreden om de titel (of was het nu het vrijkaartje?) als winnaar van THE FINAL COUNTDOWN 2010. Die schrijvers zijn, in willekeurige volgorde:

Ace2

HemaWorst

SFL

Mennen2010

Badslippers

Het is in ieder geval niet Mennen2010 met 120 punten. De inhaalrace die hij in december hield was spectaculair. Van plaats 15 (begin december) tot al snel de nummer 6 die Jansen (dan nog nummer 5) in de nek hijgt. Het verschil lijkt dan nog onoverbrugbaar, maar daar is de ijsberengemeente het niet mee eens en nomineert hem en blijft hem nomineren. Het onvoorstelbare gebeurt en Mennen2010 verovert de vijfde plaats in De Galerij der Groten. Zo zal hij voortaan worden herinnerd:

mennen2010.

De 2 bovengenoemde ijsberen hebben hun strepen al lang verdiend. Daarom mijn keuze voor een betrekkelijk nieuwe ijsbeer die vanaf het begin schreef alsof zijn leven er van afhing. Het wat hing dat leven soms aan een zijden draadje. BS gaat niet over één nacht ijs en heeft al die recensies nog eens aandachtig door gelezen. Tja, je moet immers wat als je je clubbezoek terugschroeft! Voor wie het nog een keer wil over doen, lees mee en geniet (of huiver). Ik kies mennen2010 als de beste schrijver van 2010.

Het begon met een onschuldige ontgroening in "GT" . . .
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=161424&postcount=1

Waar hij de wonderschone Paula tegen het lijf liep en op slag verliefd raakte . . .
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=160468&postcount=33

"Judgement Day"! Evita (als surrogaat voor Paula) rijdt Mennen2010 2 keer plat en komt qua service in de buurt van Paula . . .
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=162505&postcount=64

Hoe wit en flets kan "GT" zijn als er alleen maar wit te zien is en Paula verzwolgen lijkt. Bovendien maakt mennen2010 kennis met DE Sonja . . .
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=169857&postcount=10

Het net begint zich te sluiten. Dames, die nat en vochtig worden van 50 eurobiljetten, gehuld in schaapskleding als lichaamsbedekking ontpoppen zich als ordinaire jagers. Paula hoort daar niet (of wél) bij en redt op nieuw de dag.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=170057&postcount=13

De ontwenningsverschijnselen en de blindheid der liefde leiden bijna tot een dodelijk ongeluk.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=170396&postcount=1

De eerste scheuren en het soms ware en pijnlijke gezicht van een DVP.
"What you do? You fuck with other women? You only fuck with me!!! Do you understand that?". Een ontbeantwoorde zoen, een duw, een vernietigende en jaloerse blik. Is de band met zijn favo meisje in Golden Time gebroken? Heeft Paula afgerekend met mennen2010?
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=172622&postcount=46

mennen2010 maakt de tussenbalans op en komt tot de conclusie dat hij verslaafd én verliefd is.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=173267&postcount=54

Na maanden van afwezigheid (waarschijnlijk om af te kicken van bovengenoemde verschijnselen), maakt "The Comeback Kid" opnieuw zijn opwachting. En terwijl de geest van Paula door zijn hoofd spookt, bezorgen Anna, met brilletje en Carla hem beide een onbevredigend orgasme. Waar is zijn "Lady"-Paula-"Gaga"?
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=188819&postcount=482

Afkicken doe je zo: "Cold Turkey" en dan voelt liefdesverdriet zo; hartverscheurend. Het hoogtepunt van het jaar!
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=189679&postcount=39

De weg naar Roermond en het verblijf aldaar zorgen niet voor de noodzakelijke "Yin Yang". Gauw terug naar waar het begon, "GT". Carla en Stefania doen hun best, maar er blijft iets broeien. Iets Roemeens met blonde haren, een stropdas en een miniem rokje.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=193511&postcount=568

Hoe mennen2010 een hete sauna én Sonja overleefd. Maar komt het nog goed tussen hem en Paula?
P:"So, now you talk to me again."
M:"Yes, I was afraid to talk to you before, you seemed angry."
P:"I was angry!"
M:"You? I should have been angry with you for the way you acted last time we spent time in the room. I thought you really liked me..."
P:"I do, that's why I'm trying to make things right now."
M:"OK, let's forget, I did mistake and was angry, it was not fair."
P:"No it wasn't but OK let's not talk about that day and have some fun."

Opnieuw ge(s)naaid!? Of toch trouwen en een hele familie in Roemenië onderhouden? "To Be continued!"

https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=194583&postcount=612

En zo blijven Ace2, Badslippers, SFL en HemaWorst over.

Zedd
2 januari 2011, 14:16
De beste stuurlui staan aan wal! Dus volgend jaar organiseerd Jansen de Final Countdown??? Heb je wel zoveel vrije tijd Jansen want dat betekend wel enkele opofferingen, zoals een maand lang niet meer naar Louana...

mennen2010
2 januari 2011, 14:47
5e eindigen in een prestigieuze (wed)strijd als deze is mij een enorme eer. Spijtig dat ik niet op het podium terecht kom want anders had ik een medaille als aandenken! Shame on me, volgend jaar beter :). Veel succes aan de rest!

Ace2
2 januari 2011, 14:53
Nu zal Ace2 wel gaan schrijven dat IK weer niet tegen verlies kan :biggrin: maar het doet me niets en zou dat KUT vrijkaartje toch van hem niet willen hebben.

En nu wachten op de reactie omdat ik niet tegen mijn verlies kan.

Jansen De Primus Inter Pares van het ijsberenforum. Jansen deelt graag uit kan iets moeilijker incasseren, ..................

Jansen. De rijkste man van het forum heeft ons ook verrijkt me memorabele frases:
"Ik voel me beschadigd door dit kut verhaal over me", "Kut Kut val ik met die kut bril", "ja ik voel me weer de grote jansen die plinten en alles verslaat", ................ "Nu sla je de plank volledig mis"

Het lezen van de short en long list is zo iets als een klein feest van de herkenning met al zijn rake typeringen van de vele forumschrijvers.

Big30

Ik beweer helemaal niets :wink:

Badslippers
2 januari 2011, 15:11
Badslippers gooit olie op het vuur.

IJSBEREN FORUM: "BREAKING NEWS"

BADSLIPPERS TREKT ZICH TERUG UIT "THE FINAL COUNTDOWN 2010"

Venlo, 2 Januari 2010
Van onze verslaggever.

Na slechts 10 maanden recensies schrijven heeft Badslippers besloten om zich op het hoogtepunt van eventuele eeuwige roem terug te trekken uit "The Final Countdown 2010". Als reden geeft hij op dat hij niet het volledige jaar heeft deelgenomen aan het Ijsberenforum. Bovendien vindt hij zijn prestaties in het niet vallen bij grootheden als:

SFL
Ace2
Joop Slim
Jansen
Saruman
Seksenfun
Zedd
Ijsbeer11
Sonny
Sphinx
Bergm550
Megaboob
PP
MichelJ
Cupido
Bosco
Liefhebber
Lustman
HemaWorst
Picasso1
Josef
Knabbel
JanJanJan
Masseurke
Mennen2010
Scoobert
Rene de Beer
Jimbo1
TimJava
Killer-Bull
Cuties
ClubSport
Costana

Bovendien vindt hij dat mensen die het met minder schrijftalent moeten doen ook in aanmerking moeten kunnen komen om iets te winnen. Tenslotte, zo zegt BS, is er slechts één persoon die voor deze titel in aanmerking komt en dat is de grote organisator van dit spektakel. De onnavolgbare Ace2.

Onze verslaggever ter plaatse tekent uit de mond van BSop:

"Geef mij een zin of frase en ik zal je zeggen of hij afkomstig is van Ace2, zo herkenbaar is zijn schrijfstijl. Nog herkenbaarder dan zijn schrijfstijl is de lengte van zijn recensies. Voor sommige ijsberen reden om vertwijfeld af te haken voor anderen reden om de printer overuren te laten draaien zodat ze voor het slapen gaan nog een verhaaltje tot zich kunnen nemen. Zijn "Image" heeft net zoveel tegenstrijdige gezichten als de verschijningsvormen van de vrouwen die wij in de clubs aantreffen. Daar treffen wij dames aan die we aanduiden met De Madonna, De Hoer, De Valse Adder, Eva, De Heks, De Afvallige, de Golddigger etc. Voor Ace2 geldt: De Dopedealer, De Lustkoning, De Bonbon Lutscher, De Spierbonk, De Sterkste Man Van Het YBF, De Knapste ook en ga zo maar door.

Tussen alle vrouwfiguren gleed nog nooit een rijzige gestalte zo soepel door de bedorvenheid van de saunaclub. De gestalte van Ace2 die gewapend met zijn trommeltje lustopwekkende pepermuntbolletjes de eierstokken van de dames liet trillen als een stel rietjes. Ontdaan van de lelijke geschminckte kop die zijn avatar siert, maar fris gedoucht en met de haartjes in de gel en een luchtje achter de oren dreef hij de dames tot waanzin. Waanzin, wie nu de uitverkorene zal zijn om met deze jonge God het bed mocht delen.

Maar niet alleen in de clubs maar ook op het forum laat deze chroniqueur van het eerste uur zijn stem klinken. Door recensies, scherpe opmerkingen, het illegale wedkantoor en het organiseren van competities die hem, vanwege de vermeende corruptheid, de naam gaven "De Blatter van het Ijsberen Forum". Deze ijsbeer en deze ijsbeer alleen verdient de titel van "The Final Countdown 2010".

BS zal zich onverminderd blijven inzetten om de ijsberen te tracteren op zoetigheden in de vorm van wat smakelijke recensies of andere uit de duim gezogen heerlijkheden. Deze beslissing is onomkeerbaar en definitief.

Sphinx
2 januari 2011, 15:34
Of zoals Mindless Self Indulgence (http://www.youtube.com/watch?v=gxrUwldcSvY&feature=related) zou opmerken:

"I know it's shit, but that is something I will not admit!, I know it's shit, but that is something I will not admit!, I know it's shit, but that is something I will not admit! Too f*cking bad for you!!"

Picasso 1
2 januari 2011, 16:00

Als nu nog Jansen, Mennen2010, SFL, Ace2 en Hemaworst zich ook terugtrekken dan is het feestje compleet :rofl:

Jansen
2 januari 2011, 16:01
De beste stuurlui staan aan wal! Dus volgend jaar organiseerd Jansen de Final Countdown??? Heb je wel zoveel vrije tijd Jansen want dat betekend wel enkele opofferingen, zoals een maand lang niet meer naar Louana...

Nee Zedd volgend jaar is weer voor Ace2 hij doet het perfect maar een beetje commentaar van mij is wat ik al jaren doe en dus volgend jaar weer.:biggrin:

Jansen
2 januari 2011, 16:03
Als nu nog Jansen, Mennen2010, SFL, Ace2 en Hemaworst zich ook terugtrekken dan is het feestje compleet :rofl:

Ik trek me ook terug en schenk de vrijkaart ook aan Ace2

Ik denk alleen nog aan Louana Nr 1.

Picasso 1
2 januari 2011, 16:08
Wanneer ik zou winnen dan geef ik mijn vrijkaart aan Ace2

Mijn niet gewonnen staatsloterij mag hij ook hebben

Zedd
2 januari 2011, 16:16
BADSLIPPERS TREKT ZICH TERUG UIT [i]"THE FINAL COUNTDOWN 2010"

Terugtrekken doe je maar in de clubs Badslipper! In de Final Countdown kan je je niet terugtrekken, dat staat niet in de 'Rules of the Bulls' dus is deze terugtrekking ongeldig, had je maar niet zoveel moeten schrijven :rolleyes: :biggrin: :teuflisch:

Big30
2 januari 2011, 16:23

1. je terugtrekken voor het bereiken van een hoogtepunt is op dit forum niet toegestaan.
2. er was geen sprake van een inschrijving laat staan dat deze ongedaan kan worden gemaakt.
3. de fanfare staat al klaar, het peerd voor de platte kar is al aangespannen (voorzien van wintersloffen), de dansmariekes bereiden zich al voor in het zaaltje achter het dorpscafe. je zult dit alles gelaten moeten ondergaan want de trein loopt al (met 2u vertraging, da wel e, liggen bladeren op het spoor)

:biggrin::tongue::asshole::baeh:
Big30

Ace2
2 januari 2011, 18:59

Tenslotte, zo zegt BS, is er slechts één persoon die voor deze titel in aanmerking komt en dat is de grote organisator van dit spektakel. De onnavolgbare Ace2.

Onze verslaggever ter plaatse tekent uit de mond van BSop:

"Geef mij een zin of frase en ik zal je zeggen of hij afkomstig is van Ace2, zo herkenbaar is zijn schrijfstijl. Nog herkenbaarder dan zijn schrijfstijl is de lengte van zijn roede. Voor sommige vrouwen reden om vertwijfeld te vluchten voor andere vrouwen reden om alleen bij het beeld alleen al klaar te komen.
Ontdaan van de lelijke geschminckte kop die zijn avatar siert, maar fris gedoucht en met de haartjes in de gel en een luchtje achter de oren dreef hij de dames tot waanzin. Waanzin, wie nu de uitverkorene zal zijn om met deze jonge God het bed mocht delen.

Maar niet alleen in de clubs maar ook op het forum laat deze chroniqueur van het eerste uur zijn stem klinken. Door recensies, scherpe opmerkingen, het illegale wedkantoor en het organiseren van competities die hem, vanwege de vermeende corruptheid, de naam gaven "De Blatter van het Ijsberen Forum". Deze ijsbeer en deze ijsbeer alleen verdient de titel van "The Final Countdown 2010".

BS zal zich onverminderd blijven inzetten om de ijsberen te tracteren op zoetigheden in de vorm van wat smakelijke recensies of andere uit de duim gezogen heerlijkheden. Deze beslissing is onomkeerbaar en definitief.[/SIZE]

Als nu nog Jansen, Mennen2010, SFL en Hemaworst zich ook terugtrekken dan is het feestje compleet :rofl:

Het lijkt mij een mooi moment om THE FINAL COUNTDOWN 2010 te stoppen. :biggrin:

Badslippers
2 januari 2011, 19:45

Inderdaad, we zitten immers al op 2 januari en morgen moet iedereen weer werken dus we willen vanavond op tijd naar bed!
Bovendien heeft Jansen de pest in omdat hij alweer 4 bijdrages heeft geleverd die voortdurend genomineerd worden terwijl de toekomstige jury van de maand Januari straks weer zal komen met de regel dat recensies geschreven voor 3 januari NIET meedoen in "DBRvdM".

Picasso 1
2 januari 2011, 19:57
Inderdaad, we zitten immers al op 2 januari en morgen moet iedereen weer werken dus we willen vanavond op tijd naar bed!

Één van de regels is dat kandidaten die zich terug trekken alvast naar bed mogen.

Ace2
2 januari 2011, 19:58

Bovendien heeft Jansen de pest in omdat hij alweer 4 bijdrages heeft geleverd die voortdurend genomineerd worden terwijl de toekomstige jury van de maand Januari straks weer zal komen met de regel dat recensies geschreven voor 3 januari NIET meedoen in "DBRvdM".

Dat lijkt mij een mooi moment om nog even door te gaan. :biggrin:

Picasso 1
2 januari 2011, 20:00
Dat lijkt mij een mooi moment om nog even door te gaan. :biggrin:

En iemand was zo slim om je alvast ruimte te geven tot 13 januari

Nou veel succes, dat zal wel even gaan duren. 13 januari is de nieuwjaarsborrel in "GT". Dan zal het wel rond zijn schat ik zo.

Jansen
2 januari 2011, 20:00

Ik hoef morgen niet te werken en de rest van de week ook niet wel heb nog 5 vrijkaarten over die ik op moet maken deze maand. :biggrin:

Cupido
2 januari 2011, 20:08
als je er vanaf moet Jansen, I am your man!!!!

Jansen
2 januari 2011, 20:11
als je er vanaf moet Jansen, I am your man!!!!

Kan ik je rolstoel lenen Cup.:gruebel: dan heb ik vervoer voor vrijdag of eerder.

Cupido
2 januari 2011, 20:16
Kan ik je rolstoel lenen Cup.:gruebel: dan heb ik vervoer voor vrijdag of eerder.

Natuurlijk Jansen. Dat weet je toch!

Ace2
2 januari 2011, 20:24
En zo blijven Ace2, Badslippers, SFL en HemaWorst over.

Het is niet te geloven en de mailbox van Jansen zal vollopen met klachten, maar het onmogelijke is toch gebeurd. Ace2, de eeuwige tweede is uitgeschakeld met 154 punten. Uitgeschakeld door HemaWorst, Badslippers en SFL. “Op de berg Olympus is er werkelijk niemand die dergelijke namen gebruikt” klaagt onze jammerende Hercules. En deze ijsbeer zal zeker besluiten zich terug te trekken. Wat is er verkeerd gegaan dat de meeste corrupte en grootste kontenkruiper van dit forum kopje onder is gegaan? Wie had dit voorzien?

Zal Thor die Nordmann deze nederlaag te boven komen? of zal zijn wraak zoet zijn? en zal donder en bliksem uit zijn hamer komen?

Maar de eerlijkheid gebiedt te zeggen er bij Ace2 in 2010 geen toprecensies bij zaten. De vierde plaats is alleen gerealiseerd doordat een vaste kern van ijsberen bleven nomineren en dat waarschijnlijk uit een soort van nostaligie en medelijden de meeste ijsberen wel een keertje een nominatie uitbrachten. Dan krijg je vanzelf een mooie score, zonder een prestatie weg te zetten. Zeg maar een soort Duits voetbal uit het verleden: herkenbaar, zonder franje en succesvol. Het was teveel van hetzelfde geworden en na het zoveelste pepermuntballetje en het tonen van spierballen die niemand zag bij een opa van 40+ werden mijn recensies een soort van BoneyM-achtige optredens die in het snabbel-circuit nog wat opleveren. Mijn laatste recensie uit YY leverde dan ook slechts 3 nominaties op en zelfs de meest loyale stemmer, SFL, kon zelfs geen nominatie meer opbrengen. Alleen Picasso1 (om mijn gemiddelde naar beneden te halen), Badslippers (uit medelijden, omdat hij live-getuige van het verhaal was en als vriendendienst) en Nogawagon (sportiviteit) konden het nog opbrengen nominaties uit te brengen. Blijkbaar is het genre van gestuiter, gestruikel en de lustpilletjes uitgewerkt. Geen Hercules de Sexgod meer, geen Thor die Nordmann meer, geen Conan the Sexbarbarian meer. Het is goed geweest. Toch mag ik “graag” terug kijken op 2 recensies die ik in 2010 heb geplaatst (waarvan eentje helaas):

Het overlijden van mijn vroegere vriend Randy:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=167985&postcount=32

En dit mooie forum waar wij veel te vaak tegen aan schoppen:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=178684&postcount=22

En toen bleven Badslippers, HemaWorst en SFL over.

Picasso 1
2 januari 2011, 22:59

5. Mennen 2010
4. SFL
3. Ace 2
2. Badslippers
1. Hemaworst

Eentje goed. ;)

Mennen werd dus 5de en dat was dus die ene die goed was. Jij bent dus inmiddels 4de. Badslippers wisselde positie met jou en had nog 3 stemmen nodig die hij niet gekregen heeft voor de eerste plaats dus dan blijft over:
1. SFL
2. Hemaworst
3. Badslippers

Als het weer niet goed is dan zitten je reacties vol met tegenstrijdigheden of in de hertelling kom je tot nieuwe regeltjes en inzichten :rofl:

Ace2
2 januari 2011, 23:11
Mennen werd dus 5de en dat was dus die ene die goed was. Jij bent dus inmiddels 4de. Badslippers wisselde positie met jou en had nog 3 stemmen nodig die hij niet gekregen heeft voor de eerste plaats dus dan blijft over:
1. SFL
2. Hemaworst
3. Badslippers

Als het weer niet goed is dan zitten je reacties vol met tegenstrijdigheden of in de hertelling kom je tot nieuwe regeltjes en inzichten :rofl:

Mijn reacties hebben alleen tot doel ervoor te zorgen dat de einduitslag niet wordt geraden ;)

Picasso 1
2 januari 2011, 23:25
Mijn reacties hebben alleen tot doel ervoor te zorgen dat de einduitslag niet wordt geraden ;)

Dus je strooit ons continu zand in de ogen

Dalton
3 januari 2011, 02:53
DE UITSLAG ,en dat zijn niet de pukkels op je lichaam,IS NR.1 BADSLIPPERS MET 87 PUNTEN MEER DAN DE NR.2:freu:

Ik heb het precies zo geteld als ACE2 namelijk optellen,aftrekken en niet mijn pielemans,vermenigvuldigen en tenslotte de rest wat overbleef gedeeld met als klap op de vuurpijl de wortel nog getrokken bij BOER KOEKOEK in WAGENINGEN voor de ijsberen die dat nog niet wisten.
Wat heeft KOEKOEK toch lekkere wortels en een bijdehandje die boer KOEKOEK.
Hij gaf zich uit als boer maar ook alleen om KONING DER NEDERLANDEN te worden wel jammer anders hadden we een echte boerenzoon als KONING gehad.
Dat kwam door BEATRIX die wilde het land niet ploegen en heeft daarom de verkering met KOEKOEK uitgemaakt,ja dank je de koekoek wel jammer anders waren de aardappelen niet zo duur geworden.
Nu is het alleen nog maar BAMI OF NASSI voor mij op zijn chinees klaargemaakt net zoals pielemans tegenwoordig op zijn chinees wordt klaargemaakt:freu::freu::freu:

Ace2
3 januari 2011, 06:00
En toen bleven Badslippers, HemaWorst en SFL over.

En ook HemaWorst met 163 punten. heeft het niet gered. De vraag is of iemand hem überhaupt wel kent. Was hij inderdaad RPLover zoals 17 maart bekend werd gemaakt? https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=161175&postcount=1 Wie was deze grote onbekende? Waar kwam hij vandaan? Wie zijn maatje John Holmes? Was het Foots? en waarom verdween hij?, ons achterlatend met enkele schitterende recensies en stripverhalen. Laten wij het verder niet hebben over wie hij was, maar over wat hij achter liet:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=152680&postcount=1

https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=161129&postcount=1

https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=160574&postcount=1

https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=165512&postcount=2

En zo bleven de 2 favorieten over. Zal SFL zijn titel prolongeren? Of zal Badslippers, zoals de mondigen het wensen, overwinnen?

SFL
3 januari 2011, 08:21
En ook HemaWorst met 163 punten. heeft het niet gered. De vraag is of iemand hem überhaupt wel kent. Was hij inderdaad RPLover zoals 17 maart bekend werd gemaakt? [url]

En zo bleven de 2 favorieten over. Zal SFL zijn titel prolongeren? Of zal Badslippers, zoals de mondigen het wensen, overwinnen?

HemaWorst was zeker RP niet... In februari of maart zag ik deze ijsbeer eens in Acapulco.

En zeg nu gewoon dat Badslippers gewonnen heeft. Zulk literair talent mag je niet negeren. Hij is dan ook veel beter dan mij en alle andere finalisten tesamen in het beschrijven van zijn escapades. Bovendien ook het meeste regelmaat, de beste humor en de sterkste woordenschat.

SFL

Jimbo1
3 januari 2011, 09:18
Hij is dan ook veel beter dan mij .....SFL

Het is: 'Hij is dan ook veel beter dan ik..' :)

Ik weet het, enorm flauw, zie het maar als frustratie dat ik in mijn 1e ijsberenjaar niet in de prijzen ben gevallen. :frown:

Denk dat het een close finish gaat worden, zowel de bijdragen van BS als die van SFL zijn een grote aanwinst voor dit forum, ik hoop dat beide beren fanatiek zullen doorgaan met hun literaire kunstwerken.

Als ik er geld op moet zetten dan gok ik op een overwinning voor BS, zij het met een kleine marge. SFL dan (terecht) best of the rest.

De spanning stijgt....

Badslippers
3 januari 2011, 10:20
En zeg nu gewoon dat Badslippers gewonnen heeft. Zulk literair talent mag je niet negeren. Hij is dan ook veel beter dan mij en alle andere finalisten tesamen in het beschrijven van zijn escapades. Bovendien ook het meeste regelmaat, de beste humor en de sterkste woordenschat.

SFL

Een wel heel mooi compliment van mijn vriend, wereldreiziger, commando maar vooral onbetwiste sterke verhalenverteller. De beschrijvingen van zijn belevenissen in de saunaclubs nemen welhaast mythische proporties aan. Om in zijn jargon te blijven: zijn verhalen zijn zo doordrenkt van vuiligheid en drek en lezen net zo gemakkelijk weg als een goed gevulde stomazak die in de plee wordt leeggeschud.

Maar als je goed tussen de regels en de goorheid door leest, zul je altijd het respect voor de vrouw herkennen. Moeilijk te geloven? Nee hoor, ik heb het zelf talloze malen mogen aanschouwen hoe deze "Womanizer" de dames in de watten legt.

Mijn topfavoriet mennen2010 blijft mijn nummer 1 voor de beste schrijver van 2010 omdat hij als "Rookie" een onuitwisbare indruk heeft achtergelaten op dit forum. De wereld schonk ons Dostojevski, Shakespeare, Tolstoj, Mulisch, Kafka, Tolkien, Rowling, Eliot en Faulkner om een handvol te noemen maar het "Ijsberen Forum" schonk ons De Master-Bull. En meer hebben wij ook niet nodig.

SFL
3 januari 2011, 12:00
Yow Badslippers... Zullen we niet beter stoppen met elkaars reet zo uit te likken, want straks denken de ijsberen hier nog dat we twee flikkers zijn die elkaar constant in de saunaclub bespringen.

Wie het ook wint, dat laten we in het midden... Laten we afspreken dat als er iets mee te winnen valt, dat we het aan een goed doel schenken.

Aan het laxxxeerboard bijvoorbeeld ! Of aan Ace2 die dit topic gaande houdt en op zijn beurt gulle bedragen schent aan Aziatische tsoenami slachtoffertjes...

@Jimbo jambo 1:
Als mij, dan mij, dan ik, als ik.... WTF maakt het uit... Ik ben een Vlaamse boer met een plat Vlaams dialect... Wees al blij dat je mijn geschriften nog verstaat! SFL heeft dit vorig jaar al gewonnen en dat was voor BS zijn tijd. Nu heeft BS altijd meer stemmen weggekaapt en betere schrijfsels gepost: is maar normaal ook dat hij nu wint! Bovendien deed hij dat regelmatig, terwijl ik een aantal periodes niet actief was op dit forum.

Picasso 1
3 januari 2011, 12:23
De enige reet die jullie uit moeten likken is die van Ace2 want alleen hij kan een likfactor toevoegen aan de formule op basis waarvan de winnaar wordt bepaald.

Maar waarschijnlijk zijn jullie reacties naar elkaar eigenlijk al een subtiele lik aan Ace zijn reet :rofl:

SFL
3 januari 2011, 12:37
De enige reet die jullie uit moeten likken is die van Ace2 want alleen hij kan een likfactor toevoegen aan de formule op basis waarvan de winnaar wordt bepaald.

Maar waarschijnlijk zijn jullie reacties naar elkaar eigenlijk al een subtiele lik aan Ace zijn reet :rofl:

Kunnen wij er wat aan doen dat we zo goed met elkaar opschieten... Tijdens ons laatste gezamenlijke uitje hebben we elkaar al genoeg liggen rimmen. Het ging er zo heftig aan toe dat ik de aroma's uit BS en Ace hun kont niet meer van elkaar kon onderscheiden...

:smile2:

Badslippers
3 januari 2011, 17:00
Yow Badslippers... Zullen we niet beter stoppen met elkaars reet zo uit te likken, want straks denken de ijsberen hier nog dat we twee flikkers zijn die elkaar constant in de saunaclub bespringen.

Het likken laten we aan Jasmina (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?p=194344#post194344) over. Die kan dat veel beter én veel lekkerder. Ik heb mijn reet al weken niet meer gewassen zo goed deed ze dat!

Wie het ook wint, dat laten we in het midden... Laten we afspreken dat als er iets mee te winnen valt, dat we het aan een goed doel schenken.

Aan het laxxxeerboard bijvoorbeeld !

Ach, daar heb ik mijn bijdrage al geleverd. Ik wilde daar eens kijken en heb een account aangemaakt. Gewoon Badslippers. Het geruzie, het vuile spel, de steken onder water, het beschadigen over en weer heb ik allemaal niet mee gekregen. Dat was voor mijn tijd en is ook niet zo mijn ding. Het was leuk om te lezen dat ook ik er flink werd doorgehaald terwijl ik gewoon een "Nobody" was (ben) op het forum. Mijn God, ik kom net kijken en dan al zoveel stront over me heen. Heerlijk!!!

Maar ik heb geen "Hard Feelings" naar die jongens want ik ken ze amper. Hoewel dat voor menigeen op dit forum anders zal liggen. Ik heb daar begrip voor. Elkaar afbreken tot op het bot is gewoon niet mijn ding. Dan trek ik me liever terug. Het Ijsberenleven is één ding, gerommel in de marge van het bestaan, daarnaast heb ik nog een ander leven en dat is wat ruimer dan dit wereldje. gelukkig maar! (Ik hoop niet dat ik nu de beerput heb open getrokken!)

[@Jimbo1]

Wees al blij dat je mijn geschriften nog verstaat! SFL heeft dit vorig jaar al gewonnen en dat was voor BS zijn tijd. Nu heeft BS altijd meer stemmen weggekaapt en betere schrijfsels gepost: is maar normaal ook dat hij nu wint! Bovendien deed hij dat regelmatig, terwijl ik een aantal periodes niet actief was op dit forum.

Elke periode heeft zo zijn kartrekker. Benieuwd wie dat in 2011 gaat worden. Voor mij was 2010 het jaar dat ik echt ging meedoen. Daarvoor was ik een vaag lid die zijn wachtwoorden kwijtraakte en telkens nieuwe "Nicks" moest aanmaken. Uiteindelijk vond ik dat ik mijn ervaringen ook maar eens moest delen. dat heb ik nu zo'n 10 maanden gedaan en ik merk dat de verhalen in herhalingen dreigen te vallen. Tijd voor nieuw elan. Ik neem mijn pet af voor de leden die vanaf het eerste uur nog steeds schrijven. Dat zal mij zeker niet gaan lukken.

Potverdorie, weer een (te) lange reactie. Zou het me dan toch gaan lukken?????

Badslippers
3 januari 2011, 17:02

Ik voel gewoon dat je reet jeukt, Wil je soms ook een likje?

Ace2
3 januari 2011, 18:29
Kunnen wij er wat aan doen dat we zo goed met elkaar opschieten... Tijdens ons laatste gezamenlijke uitje hebben we elkaar al genoeg liggen rimmen. Het ging er zo heftig aan toe dat ik de aroma's uit BS en Ace hun kont niet meer van elkaar kon onderscheiden...:smile2:

Oooohhhhhhhhhh, tegen mij zei je dat mijn aroma lekkerder smaakte en rook.

Big30
3 januari 2011, 19:11
ACE2 verlos ons uit ons ondraaglijk lijden!!!!!

Wie is de ultieme Winnaar????

Dalton
3 januari 2011, 19:27
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=197118&postcount=105

DIT IS DE WINNAAR:freu::freu::freu:

Big30
3 januari 2011, 19:31
DIT IS DE WINNAAR:freu::freu::freu:

Dalton Dalton waar haal je het vandaan :tongue:? Dus Boer Koekoek heeft gewonnen, die was toch in den olie?

Picasso 1
3 januari 2011, 19:38
ACE2 verlos ons uit ons ondraaglijk lijden!!!!!

Wie is de ultieme Winnaar????

Het gemanipuleer aan cijfertjes en berekeningen kost nou eenmaal tijd, Big.

Volgens de initiele formuleberekeningen had anders Hemaworst gewonnen (ongewenste uitslag omdat dit lid met de noorderzon is vertrokken) en kon Ace naar al dat likken fluiten. :smile2:

Dolfie
3 januari 2011, 20:06
:freu::freu:ONVERWACHTE WENDING:freu::freu:

Ik heb vernomen via betrouwbare bron:gruebel:dat Dolfie op het allerlaatste moment grote kans maakt om te winnnen:betrunken:

Reden : Recensies op Hookers tellen ook mee:biggrin:

Of is dit erover:hammer:

Grtz,Dolfie

Gondolas9
3 januari 2011, 20:07
Wovon man nicht sprechen kann, darüber muß man schweigen... (L.W.)

In IJsberentaal: de beste recensies zijn degene die men niet schrijft. Vandaar de terughoudendheid van Hemaworst.

Overigens, de beste bijdrage die ik ooit gelezen heb, was lang geleden (nog voor het bestaan van IJbf) op hookers. Van....

Hemaworst.

Dolfie
3 januari 2011, 20:11
[I]

Overigens, de beste bijdrage die ik ooit gelezen heb, was lang geleden (nog voor het bestaan van IJbf) op hookers. Van....

Hemaworst.

Van ...Dolfie:lostit: Thanks friend:betrunken:

Grtz,Dolfie

Picasso 1
3 januari 2011, 21:27
Hopelijk is de hoofdpersoon hier aan het einde nog in leven :eek:

Ace2
3 januari 2011, 21:38

Dinosaurussen zijn ooit uitgestorven. Voor de aardbewoners van die tijd was dat niet voor te stellen dat die giganten zouden kunnen omvallen. En omgevallen zijn ze. Net als SFL, die met 174 punten slechts enkele nominaties tekort kwam om zijn titel te prolongeren. In 2009 was hij de nieuweling die met zijn frisse schrijfstijl velen aansprak. Zijn verhalen werden in 2010 nog steeds veel gelezen, maar het resulteerde niet meer in een overwinning bij de beste recensie van de maand. Was hij uit de gratie geraakt? Nee, nominaties kreeg hij genoeg. Maar blijkbaar komt een jury liever met een nieuwe naam dan dat ze een oudgediende belonen. Toegegeven de schrijfstijl van dit literaire ijsbeer werd natuurlijk herkenbaar en wellicht meer van hetzelfde, maar hij gaf ons een mooi inkijkje in zijn liefdesleven, waarmee SFL een klassieker schreef:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=178337&postcount=1

Wie SFL kent weet dat achter deze ruwe-bolster-blanke-pit-ijsbeer een sympathieke ijsbeer schuil gaat. Maar wel eentje die zijn hart op de tong heeft liggen en buiten woorden ook daden verricht in het Midden Oosten. Pas op met denigrerende opmerkingen, want dan verandert deze ijsbeer in een element dat je ’s avonds in het donker niet tegen wil komen.

SFL beweert zelf niet constant te hebben gepresteerd, maar de feiten spreken dat tegen. Toch werd het maar een tweede plaats. Een plaats net achter Badslippers, zijn maatje op dit forum, die hem als volgt beschreef:

Het "Wedkantoor van Ace2" is te vergelijken met een stelletje parelduikers die uit de stroom van recensies de mooiste exemplaren moeten opduiken. Een parelduiker vreest het slijk en de modder niet. Op het oeuvre van SFL aka Master-Bull is deze leus wel zeer letterlijk van toepassing. Wie zijn superieure vuilbekkerij als edelsteen wil opbaggeren moet niet bang zijn om smerige klauwen te krijgen in een vervuilde poel van stront, drek en andere vunzigheid. Ooit vroeg ik in mijn rol als Psycho_Bull aan SFL of hij seks soms goor en smerig vond. Hij antwoordde: "Alleen als het op de gewone manier gedaan wordt". Zijn Magnum Opus is hier te lezen. (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=22566) Verplichte kost voor elk beginnend ijsbeertje.
SFL, de grofgebekte woordkunstenaar houdt er van te shockeren, te provoceren, te fantaseren, maar vooral te vermaken. Komend jaar wordt de lat hoger gelegd want de gewone kost zoals (kont)neuken, "Französich Total" en "Bondage" worden vervangen door "FistFucking", "Snowballing", "Rimming" en Love Doll Sex (http://www.dollalbum.com/dollgallery/displayimage.php?pid=20846&fullsize=1)

En de tweede plaats van SFL betekent dat……………………………………………….

Ace2
3 januari 2011, 21:40
En de tweede plaats van SFL betekent dat……………………………………………….

THE WINNER IS:

BLADSLIPPERS

:freu::freu::roll3::freu::lostit::wink2: :joke::hammer: :freu::freu: :hammer: :biggrin: :smiley::blume::lostit:

Ace2
3 januari 2011, 21:44
THE WINNER IS:

BLADSLIPPERS

:freu::freu::roll3::freu::lostit::wink2::joke::ham mer::freu::freu::hammer::biggrin::smiley::blume::l ostit:

Dalton en Picasso1 wisten het al lang. Badslippers heeft met 180 punten gewonnen. Zijn recensies zullen eeuwig ten dagen in onze herinnering blijven als hij die ons vermaakte. Als nieuweling was Badslippers uiterst populair. Het publiek houdt van nieuwelingen die met frisse verhalen komen en waarin men wellicht de naieve onschuld en geluk van weleer (die wij allen ooit eens hadden) herkent. Hoe zal het Badslippers in 2011 vergaan? In 2010 kwam hij veel te vaak in de ons zo geliefde clubs. Te vaak, want overdaad schaadt. Waarop Badslippers reageert: “Maar ik verlaat ook wel eens ongepopt de club” “Oh” reageerde ik “dan is die ene keer mij ontgaan” Want hoe fris, humorvol en scherp zijn recensies ook waren, in 2011 zal hij de zware last van de nummer 1 van de Galerij der Groten moeten dragen. Zal hij daartegen bestand zijn?

Grappig is dat er ooit een tijd was dat Badslippers als een weinig-schrijvende-ijsbeer werd gezien (het pre-Badslippers-tijdstip): https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=160970&postcount=3 Ja, die tijd is al weer lang voorbij.

Feit zal zijn dat hij in 2011 het voordeel van de nieuweling kwijt zal zijn. Wordt Badslippers een schrijver die wekelijks topstukken als een machine produceert, zoals SFL? Niemand kijkt er dan meer van op en het wordt als vanzelfsprekend gevonden waardoor een vaste schare van fans hem zal nomineren. Of valt hij ten prooi aan zijn overdaad en zal hij verdwijnen uit de clubs en van dit forum? Of heeft hij in 2010 gepiekt en zal 2011 in gaan als het jaar van de writersblock, waardoor hij als een Picasso1 ons analyseert of als een Pistole Pete paspoortjes produceert? Over een jaar zullen wij het weten.

Badslippers bedankt voor je mooie bijdragen en gefeliciteerd met je overwinning.

Oh ja, Badslippers mag de puinhopen van de beste recensie van de maand opruimen. Jij bent de jury van de maand januari. Succes en veel plezier met je vrijkaartje.

Picasso 1
3 januari 2011, 21:46
THE WINNER IS:

BLADSLIPPERS

:freu::freu::roll3::freu::lostit::wink2: :joke::hammer: :freu::freu: :hammer: :biggrin: :smiley::blume::lostit:

Gefeliciteerd Bladslippers :freu:

SFL
3 januari 2011, 22:33
Mijn welgemeende felicitaties aan deze topauteur! Graag geef ik de fakkel door aan mijn goede vriend. De enige die het verdient en voor één keer was de jury eens niet corrupt!

Wat heeft hij nu gewonnen?
Een ranzige motelkamer en 7 crackhoeren?

BS: bij ons volgend weerzien in een club overhandig ik jou een prijs waar je plezier gaat aan beleven. Zorg jij dan wel voor een hapje en tapje!

Ciao

Cupido
3 januari 2011, 22:59
bij de eerste recensie over de final countdown op 12 december jl (toen nog "het wedkantoor van Ace2 win een vrijkaartje" genoemd) wist ik het meteen al zeker. Nadat alabama gekozen had voor Zedd, SFL en Jansen verkondigde ik meteen al dat het badslippers zou worden!! En niet ten onrechte, uit het niets vermaakte ik me bijna dagelijks aan alle prozastukjes van deze geweldenaar. Natuurlijk SFL, Ace2, Hemaworst, Mennen2010 en Jansen maakte ook prachtige verhalen, maar badslippers wierp toch weer net een ander licht op de zaken. Ik vind het daarom ook niet meer dan terecht dat hij het is geworden. Badslippers van harte gefeliciteerd!

Ace2, geweldig hoe je deze topic levend hebt gehouden, en nu ben ik nog benieuwd of het wedkantoor nog uitkeert!!!

ik ga voor badslippers en anders Ace2 zelf. Mochten die het niet zijn dan komt het rijtje van hierboven (SFL, Jansen en en Zedd ) zeker ook in aanmerking. Alleen die zijn al genoemd, dus ben ik later dan alabama.

Het wedkantoor van Ace2 is weer geopend.

Degene die raadt wie THE FINAL COUNTDOWN 2010 (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=192799&postcount=1 )gaat winnen maakt kans een vrijkaart te krijgen.

De volgende regels gelden:

Je mag 5x raden
Van degenen die het goed hebben geraden wordt een winnaar geloot
Hoe eerder je de winnaar goed hebt geraden hoe meer kans je maakt in de eindloting.

Dalton
3 januari 2011, 23:29

WIE HAD ER WEER EENS GELIJK :freu::freu::freu:

Dat komt door mijn kwaliteiten om de toekomst te voorspellen.
Heb ik allemaal geleerd van de bulgaarse zigeunerinnen terwijl ik ze lag te neuken hebben ze me ingewijd in het voorspellen van de toekomst.
Wanneer ze me begonnen te blasen kwam een vizioen bij me langs gevlogen met pielemans erin en dan zag je hem gewoon overgeven.
Geloof het of niet maar 15 minuten later spoot pielemans ze de mond vol ongelooflijk dat zoiets bestaat:joke::joke::joke:

Dalton
3 januari 2011, 23:42
:blume::blume::blume:VAN HARTE BLADSLIPPERS EN GA ZO DOOR:blume::blume:

Badslippers
4 januari 2011, 00:27
. . . En toen werd het stil in huize Badslippers. Zeer stil! De strop om mijn nek voelde als te strak aangetrokken [i]"Cock ring"; ongemakkelijk. Zelfs een kranteartikel mocht het tij niet keren. Sterker nog, er werd amper op gereageerd. En diegenen die dat wel deden barsten in bulderend lachen uit van zo'n stukje onnozele riooljournalistiek met het nivo van een stoeptegel.

Omdat ik langzamerhand toch wel "Chicken" werd ("Thanks" Ace2) besloot ik vanmiddag maar naar de kroeg te gaan met een stelletje ongeregelde zuipschuiten en heb me vol laten lopen. Nadat de ergste alcoholvergiftiging uit het bloed was, heb ik dan toch maar de auto gepakt en ben afgereisd naar de huiskamer van Kaarst alwaar het complete Bulgaarse zigeunerkamp me al stond op te wachten.

Voorop natuurlijk de "Queen of Love" die ik tegelijk kon medelen dat ze nummer 2 in de "Miss ijsbeer verkiezing" was geworden. Ik heb dat 23 keer aan dit mormel moeten uitleggen en toen dacht ze nog steeds dat ze 2e op de lijst van meest gezochte hoeren stond en dat haar leven niet meer veilig was. Op de kamer heb ik haar rustig gekregen.

In de huiskamer heb ik het er goed van genomen maar de spanning en stress zaten zo diep dat ik achtereenvolgens een trio met Leni en Simona, een enkeltje met Maria en tenslotte 'n één op één met de onvervalste "Queen of Love" zwaar heb verkloot. Blijkbaar zat de alcohol nog in mijn lul en de vlinders in mijn buik want ik leverde de ene wanprestatie na de anderen.

In arre moede ben ik vervolgens met 180 naar huis geraast, heb mijn laptop open geslagen en zag dat het vonnis zich voltrokken had.
In de volstrekt onlogische, ondoorzichtige maar vooral onaardse puntentelling zoals die alleen in de "Sick Mind" van een ADHD-er op speed en methanol kan ontstaan, kwam mijn naam bovendrijven. En daar zit ik nu om kwart over een in de nacht dit bericht uit de mouw te schudden. En ik kan jullie verzekeren daar komt net zo weinig uit als uit mijn lul deze avond.

Zoals Ace2 al aangaf. Hij wenst me veel succes met het opruimen van de puinhopen. En dat gaat zeker gebeuren in de geest die BS eigen is; een volstrekt doorzichtige puntentelling bwaarbij niet alleen de taalpuristen en veelschrijvers kansen hebben maar zelfs de mensen met de puntige "One-liners" zullen deze maand kunnen scoren. Uitleg volgt nog, want het is nu wel krap dag om vannacht nog iets uit de mouw te toveren.

Als laatste wil ik eerst de reet van Ace2 van een lekkere speeksellaag voorzien. In een maand waar je met je gezin om de kerstboom en de sinterklaaszetel dient te zitten en op 31 december het vuurwerk dient af te steken, verliet deze "Family man" huis en haard om zich van deze Sisyphus taak te gaan kwijten. Het grote rotsblok rolde vaak genoeg gevaarlijk terug van de helling en door alleen vakmanschap en zijn ijzersterke spieren slaagde hij er in om telkens weer te ontwijken en met nieuwe krachten de steen weer de berg op te rollen.

Maar ik vergeet ook niet de illustere heren opa Dalton, beroepsfilosoof Picasso 1 en de man die longen als teervaten heeft ondanks dat hij niet rookt SFL te danken voor hun onvoorwaardelijke steun. En natuurlijk al die anderen die me nu niet te binnen schieten.

Ik ga mij nu richten op de nieuwe competitie die slechts een simpele afspiegeling zal zijn van het spektakelstuk waarmee Ace2 ons door de donkere decembermaand loodste. Geef me even een paar uur rust en dan barst er weer iets nieuws los . . .

salitos
5 januari 2011, 11:28
Badslippers gefeliciteerd en keep up the good work