Volledige versie bekijken : Algemeen Latina / Ebony
Boobies
26 november 2010, 10:26
Kan iemand vertellen waar je op dit moment het beste naartoe kan gaan als je op zoek bent naar een mooi Latina/Ebony maakt niet uit waar in Duitsland
Dankbaar voor iedere tip
Hendrikdeleuter
26 november 2010, 14:53
Leonie bij Bernds Schieferhof, kan ik aanraden!!!!!
Alabama
26 november 2010, 17:02
Vivian in VV kan ik wel aanraden.
Flurkman
26 november 2010, 20:23
Zeer goeie vraag, waarvoor ik zelf ook interesse heb...
Ijsberen: zet er telkens aub bij of het om een Latina of ebony-meisje gaat ...
Big30
27 november 2010, 00:36
Meer als vraag dan wel bevestiging, maar als we het hebben over ebony wordt dan afro-american (OK= zwart) bedoeld of toch meer laten we het noemen een dame met een wat meer koffie bruin achtige kleur?
Big30
Ace2
27 november 2010, 07:36
Kan iemand vertellen waar je op dit moment het beste naartoe kan gaan als je op zoek bent naar een mooi Latina/Ebony maakt niet uit waar in Duitsland
Dankbaar voor iedere tip
In GT lopen er verschillende rond: Chrystelle, Chantal, Lovely, Casey, Rafaella, Lutitia, Mira, Daniella en ik vergeet er vast nog een paar.
Flurkman
23 december 2010, 13:09
In PHG is/was er geregeld wel wat moois te vinden:
Bij de zwarte meisjes was mijn persoonlijke topper Alexia (reeds lang in "oude doos".
Voorts Patricia, Jessy, Jessica, Naomi, ...
Onlangs : Annabel (september 2010 denk ik, maar reeds terug weg??), Debi (Ghana)
Niet allemaal superbeauties (behalve Alexia), maar toch erg aangenaam gezelschap.
De lekkerste Latina in PHG) was dit jaar Michele (vriendin van Jasmine), met zowat de mooiste kont van de hele club. Helaas ook reeds opnieuw verdwenen...
Saruman
23 december 2010, 18:09
Latina:
Rosanna, Brazilië, GT
Chrystelle, Dom Rep, GT
Marina, Cuba, GT
Leonie, Brazilië, Bernd's
Tiara, NL met exotische roots, YY
Black:
Michelle, Française, YY
Kelly, Jamaica, YY
Lovely, Ghana, GT (komt spuitend klaar)
Lovely, Ghana, Acapulco (voorheen Syliva GT)
Naomi, Nigeria, PHG
Saruman valt ook wel op donkere, exotische types, waarbij hij ook al goede ervaringen had met met name Marokkaanse dames.
El Conquistador
23 december 2010, 18:14
vroeger op de edison toen je er nog rondjes kon rijden zaten er zat,maar daar wilde de hond nog niet tegenaan zeiken
Big30
23 december 2010, 22:55
vroeger op de edison toen je er nog rondjes kon rijden zaten er zat,maar daar wilde de hond nog niet tegenaan zeiken
Dat jij je dat nog kunt herinneren zeg ;)! Maar was toch meer de categorie BIG Mama's :biggrin:. Not my cup of tea.
Vorige week vrijdag in PHG toch zeker 3-4 dames in de categorie black, een aantal zeer handtastelijk :tongue:.
Vraag me niet waarom maar de meeste latina's vind je in GT.
piranha
24 december 2010, 09:59
Dankbaar voor iedere tip
Tyra, beste sex die ik ooit gehad heb met een dvp, is al wel een jaar of zes/zeven geleden, toen nog werkzaam in de regio Frankfurt en aan democratische prijzen. Nu kan je voor haar naar München karren en aan haar huidige prijzen te zien is het succes haar naar het hoofd gestegen.
http://www.tyralex.com/
bad pritt
24 december 2010, 10:07
Acapulco heeft een goede lineup van latinas, in alle soorten, maten en kleuren helaas iets minder zwarte vrouwen maar die er nu zitten zijn dan ook meteen erg goed.
En in Harem zitten een paar erg goede cubaanse dames, Lara, Norris..dat zijn toppers...die zouden in Acapulco goud verdienen.
ijsbeer11
2 februari 2011, 13:31
Ik was 18 jaar, nog nooit naar de hoeren geweest en nog niet verpest.
Ik reed met El Conquistador een rondje door de Edison.
Hij haalde me over om samen naar binnen te gaan bij een Ebony girl, in de volksmond ook wel een dikke negerin genoemd.
Dus voor de goede orde, we zouden haar om de beurt pakken!
De trap naar boven zal ik nooit vergeten, evenals het afschuwelijke monster wat voor me lag, en het veel te kleine eenpersoonsbed wat kraakte van alle kanten.
Ik zou eerst gaan, toen ik haar met frisse tegenzin aan het naaien was, hoorde ik dat iemand de trap afliep
Ik hoorde nog iets van "Veel plezier, ik wacht wel in de auto"
Achteraf hebben we er natuurlijk samen om gelachen!
Mijn vuurdoop in de DVP-wereld dus...
Tschus!
Flurkman
3 februari 2011, 09:43
Ines en Ornella van Babylon-Elsdorf zien er op foto best appetijtelijk uit... Ben er zelf nog nooit geweest.
Flurkman
13 juli 2011, 10:13
En hier een speciaal adresje voor een mooie ebony: neem afrit 3 op de A40 (= E34) en dan de L39 richting zuiden (= richting PHG-Oedt). Na een paar kilometer wordt dat de Wankumer Landstrasse. Op de rechterkant zijn er hooguit 2 of 3 zijwegen. In 1 ervan staan enkele caravans.... Ben daar eens een eindje ingereden om te gaan plassen (en uit nieuwsgierigheid natuurlijk). Heb daar een mooie jonge ebony opgemerkt. Misschien te combineren met een volgend bezoek aan PHG... Of is een andere ijsbeer mij al vóór geweest?? Heb geen idee qua prijs, PZC?,... En: is dat wel te vertrouwen....?